Wat is er nou weer mis met een shoarmatent??quote:Op woensdag 31 oktober 2018 22:48 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Die staan in een club aan de kant de hele avond met elkaar te murmelen.En gaan naar de shoarmatent voordat ze naar huis gaan.
Zoiets ja en intussen loeren en overleggen wie ze die avond een knietje zullen geven of iets anders gezelligs.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 22:48 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Die staan in een club aan de kant de hele avond met elkaar te murmelen.En gaan naar de shoarmatent voordat ze naar huis gaan.
Hoe kan je dat ruiken dan?quote:Op woensdag 31 oktober 2018 22:48 schreef Yurtovic het volgende:
Tim ruikt anitbiotica uit de pan komen bij vlees, dat mag al 50 jaar niet in vlees zitten
Hoi,slaap je al Jef?quote:Op woensdag 31 oktober 2018 22:48 schreef Sambalbaai het volgende:
Jessie wil een bar die op slot kan. Ze is bang dat de bar leeggezopen wordt. Merel: daar hoef je niet bang voor te zijn, dat gebeurt gewoon.
![]()
Jessie: Mike zei zoiets liefs: ik geef nog steeds heel veel om je om wie je bent, ik geef heel veel om je.
Dat heel is verzonnen en de rest wat er achteraan kwam ook.![]()
![]()
Jessie gaat kijken of haar mannetje al slaapt. O nee, dan a ik je nog even een kus geven.
Echt ongeloveloos hoor.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 22:50 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Hoi,slaap je al Jef?
Ja,net wel.
Fijn schat,maak ik je straks weer even wakker.
quote:Op woensdag 31 oktober 2018 22:50 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Hoi,slaap je al Jef?
Ja,net wel.
Fijn schat,maak ik je straks weer even wakker.
Helemaal niks.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 22:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wat is er nou weer mis met een shoarmatent??
Hiske rookt Cristel dacht ik ook......quote:Op woensdag 31 oktober 2018 22:48 schreef mazaru het volgende:
Er zitten wel veel rokers daar. De enige die niet roken zijn geloof ik Christel, Hiske, Adriaan en Brandon
Echt?? Wat zonde. Ik dacht dat Christel juist zo blij was dat ze gestopt was.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 22:52 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hiske rookt Cristel dacht ik ook......
quote:Op woensdag 31 oktober 2018 22:52 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hiske rookt Cristel dacht ik ook......
Ik ook niet.quote:
Hiske heb ik volgens mij ook nog nooit zien roken. Maar het zou kunnen. Het wordt zo veel mogelijk buiten beeld gehoudenquote:
Hiske heeft vanavond nog gerookt.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 22:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hiske heb ik volgens mij ook nog nooit zien roken. Maar het zou kunnen. Het wordt zo veel mogelijk buiten beeld gehouden
Dat is meestal het begin van het einde van het stoppen met rokenquote:Op woensdag 31 oktober 2018 22:54 schreef Yurtovic het volgende:
[..]
2 in totaal nu, waaronder vanavond 1tje
quote:Op woensdag 31 oktober 2018 22:55 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Hiske heeft vanavond nog gerookt.Ze zei 2x eerder gerookt te hebben. Daarvoor rookte ze alleen op feesten en partijen.
Ik geloof niet dat Christel rookt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |