REDACTIEquote:
Dat bedoelt hij ook niet, maar ALS ze op de bank komt, is ze degene die moet gaan.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 23:07 schreef Jemoederniet het volgende:
Sjel komt echt niet op de bank omdat ze de strijd met Brenda niet is aangegaan.
Ik heb wat zitten turven en kom op deze tussenstand:quote:Op woensdag 31 oktober 2018 23:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Welnee, het zou me verbazen als Shelley stemmen gaat krijgen
Dat boor zeker.Gat geboren.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 23:08 schreef PoezeligDing het volgende:
Als de regie redactie wil dat Shelley eruit gat zorgen zij er wel boor dat ze stemmen krijgt.
Ze heeft mazzel dat Lotus is gekomen, maar of dat voldoende helpt.....quote:Op woensdag 31 oktober 2018 23:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Welnee, het zou me verbazen als Shelley stemmen gaat krijgen
Die gozer is zelf gewoon bang voor stemmen en reflecteert dat nu naar Shelleyquote:Op woensdag 31 oktober 2018 23:09 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dat bedoelt hij ook niet, maar ALS ze op de bank komt, is ze degene die moet gaan.
quote:Op woensdag 31 oktober 2018 23:07 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Misschien wel omdat ze geen goede TV maakt.
Dat heb jij op die chat allemaal niet meegekregen waarschijnlijk, maar bijvoorbeeld een Jimmy moest er uit van 'achter'. Dat maakte het neuktertje van de redacteur bekend.quote:
Dat stemmen is haast niet te voorspellen. Zeker niet twee weken van te vorenquote:Op woensdag 31 oktober 2018 23:10 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Ik heb wat zitten turven en kom op deze tussenstand:
Gerrit 12
Timothy 12
Jessie 12
Jeffry 5
Joaquin 5
Shelley 1
Hiske 1
IK BEN MOEHOE.quote:
Dat denk ik ook. Lotus wordt over twee weken zeker veel meer gehaat dan Shelley. Nu al denk ik.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 23:10 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ze heeft mazzel dat Lotus is gekomen, maar of dat voldoende helpt.....
Je kan turven wat je wil, maar de redactie bepaalt wie er uit gaat.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 23:10 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Gerrit 12
Timothy 12
Jessie 12
Jeffry 5
Joaquin 5
Shelley 1
Hiske 1
Koekieloekiequote:
Maar wat je net zei: het kan nog draaien en Brenda heeft echt een enorme hekel aan Shelly.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 23:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Lotus wordt over twee weken zeker veel meer gehaat dan Shelley. Nu al denk ik.
Klopt kan nog veel gebeuren. Maar ik heb ruim 100 fitties, scheldpartijen, ergenissen genoteerd en alles in excel uitgerekend wat de meest waarschijnlijke uitslag is.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 23:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat stemmen is haast niet te voorspellen. Zeker niet twee weken van te voren
In zwart/ wit is Hiske best wel knap.quote:
Ik denk dat Jess en Tim op de bank komen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't be quick to jump to conclusions....................
it's a total eclipse of the heart. https://www.youtube.com/watch?v=lcOxhH8N3Bo
Ah 1 volgende ik niet zo op streams, op de chat uto2 ging het er ook wel eens over, zie nu ook wel veel verdachte dingen en duidelijke moetjes, maar dit gaat wel heel ver dan..quote:Op woensdag 31 oktober 2018 23:11 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat heb jij op die chat allemaal niet meegekregen waarschijnlijk, maar bijvoorbeeld een Jimmy moest er uit van 'achter'. Dat maakte het neuktertje van de redacteur bekend.
Graag een spreadsheet hier!quote:Op woensdag 31 oktober 2018 23:14 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Klopt kan nog veel gebeuren. Maar ik heb ruim 100 fitties, scheldpartijen, ergenissen genoteerd en alles in excel uitgerekend wat de meest waarschijnlijke uitslag is.
Mooi haar en inderdaad, dan ziet ze er goed uit.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 23:14 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
In zwart/ wit is Hiske best wel knap.
quote:Op woensdag 31 oktober 2018 23:13 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Maar wat je net zei: het kan nog draaien en Brenda heeft echt een enorme hekel aan Shelly.
quote:Op woensdag 31 oktober 2018 23:14 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik denk dat Jess en Tim op de bank komen.Als die op de bank komen weet je al dat de ander die erop zit weg moet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
Mooie gezicht zelfs, 'lieve' ogen.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 23:15 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Mooi haar en inderdaad, dan ziet ze er goed uit.
Dat laatste kan best, maar Jeffry heeft ook een pesthekel aan Shelly en die is dat niet zomaar vergeten.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 23:15 schreef mazaru het volgende:
[..]![]()
Maar ik denk dat ze Jessie en Jeff niet mee gaat krijgen om op Shelley te stemmen. Maar uiteindelijk ligt het er maar aan wat er de komende twee weken gaat gebeuren. Joa zei het vorige week al toen ze die horloges bestelden. Ach, als we vlak voor de stemming een paar dingen goed doen dan zijn ze alles weer vergeten. Al bestel ik een penthouse
Hoe komt Gerrit aan twaalf??quote:Op woensdag 31 oktober 2018 23:10 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Gerrit 12
Timothy 12
Jessie 12
Jeffry 5
Joaquin 5
Shelley 1
Hiske 1
Dat dacht ik ook, het infrarood staat haar goed!quote:Op woensdag 31 oktober 2018 23:14 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
pakkie shag, vertelde hij al eerder.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 23:16 schreef FOKoffieleut het volgende:
Eric had iets per ongelijk in zijn jas SL
Je bent aardig in de buurt met je prognose denk ik.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 23:14 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Klopt kan nog veel gebeuren. Maar ik heb ruim 100 fitties, scheldpartijen, ergenissen genoteerd en alles in excel uitgerekend wat de meest waarschijnlijke uitslag is.
Dat vond ik verschrikkelijk.....het was toch hij of Andrea??quote:Op woensdag 31 oktober 2018 23:11 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat heb jij op die chat allemaal niet meegekregen waarschijnlijk, maar bijvoorbeeld een Jimmy moest er uit van 'achter'. Dat maakte het neuktertje van de redacteur bekend.
quote:
Het is geen zwart/wit.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 23:14 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |