Mooie Nikes.quote:
Dat weet ik, maar je geeft van die halve boodschappen.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 22:57 schreef Yurtovic het volgende:
[..]
Meerdere zeiden vandaag dat dat al eerder gevraagd is achter en dat het niet mocht
Dat weet ik ook niet, maar je ruikt wel verschil tussen goed vlees of goedkope massa vlees.....waar dat aan ligt weet ik nietquote:
Yep, ze zien er ook echt blij uit en dat kan ik me voorstellenquote:Op woensdag 31 oktober 2018 22:58 schreef mazaru het volgende:
Wat zullen die Hiske en Christel lekker slapen. Een normaal bed voor het eerst in maanden.
Zeker weten. Eindelijk een dak boven je hoofd en op een matras liggen.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 22:59 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Yep, ze zien er ook echt blij uit en dat kan ik me voorstellen
[ afbeelding ]
Van Cristel ben ik niet honderd procent zeker......Hiske wel......quote:Op woensdag 31 oktober 2018 22:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
Echt?? Wat zonde. Ik dacht dat Christel juist zo blij was dat ze gestopt was.
Heel vaag en cryptisch, over koffie drinken achter... dat ze haar kans niet pakte, dat ze " moest:" strijden tegen brenda en dat niet wildequote:
Sommige mensen zijn zo raar. Die roken een of twee keer per maand een sigaret. Ik snap niet hoe ze dat kunnen.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 23:00 schreef zodeju het volgende:
[..]
Van Cristel ben ik niet honderd procent zeker......Hiske wel......
En nu dan? Hebben ze zelf voor gekozen hoor.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 23:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zeker weten. Eindelijk een dak boven je hoofd en op een matras liggen.
Maar dan kunnen ze nu nog wel blij zijn dat ze eindelijk in een bed gaan slapenquote:Op woensdag 31 oktober 2018 23:02 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
En nu dan? Hebben ze zelf voor gekozen hoor.
Als dat over de regie gaat dan zou ze wel een SL hebben gekregen toch?quote:Op woensdag 31 oktober 2018 23:02 schreef Sambalbaai het volgende:
Gerrit: ik heb je echt willen behoeden. Ik hoop niet dat je koppigheid je de kop gaat kosten.
Shelly: ik hoop het niet. Ik heb al een hint gekregen. Weet je nog toen we die koekjes kregen? Toen werd er apart gereageerd. Er werd gevraagd wanneer ik er uitga. Ik zei: dat weet ik niet. Ik hoop echt niet dat ik eruit ga.
Gerrit: ik hoop het ook niet. Je had zo'n mooie kans.
Shelly: wat dan?
Gerrit: de strijd met Brenda.
Shelly: maar het ging niet om even.
Gerrit: ja eh ja maar ja. Ik denk dat je het niet helemaal begrijpt. Het gaat niet om de winst, het gaat om de strijd.
Shelly: maar zo ben ik niet. Ik heb erover gedroomd.
Vaag tochquote:Op woensdag 31 oktober 2018 23:02 schreef Sambalbaai het volgende:
Gerrit: ik heb je echt willen behoeden. Ik hoop niet dat je koppigheid je de kop gaat kosten.
Shelly: ik hoop het niet. Ik heb al een hint gekregen. Weet je nog toen we die koekjes kregen? Toen werd er apart gereageerd. Er werd gevraagd wanneer ik er uitga. Ik zei: dat weet ik niet. Ik hoop echt niet dat ik eruit ga.
Gerrit: ik hoop het ook niet. Je had zo'n mooie kans.
Shelly: wat dan?
Gerrit: de strijd met Brenda.
Shelly: maar het ging niet om even.
Gerrit: ja eh ja maar ja. Ik denk dat je het niet helemaal begrijpt. Het gaat niet om de winst, het gaat om de strijd.
Shelly: maar zo ben ik niet. Ik heb erover gedroomd.
Ja dat ook wel weer, of ze liggen te slapenquote:Op woensdag 31 oktober 2018 23:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als dat over de regie gaat dan zou ze wel een SL hebben gekregen toch?
Nou ik denk dat je van blijheid niet eens meteen in slaap valt.....quote:Op woensdag 31 oktober 2018 22:58 schreef mazaru het volgende:
Wat zullen die Hiske en Christel lekker slapen. Een normaal bed voor het eerst in maanden.
Ik zou er ook gewoon 24 uur in blijven liggen.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 23:04 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nou ik denk dat je van blijheid niet eens meteen in slaap valt.....
quote:Op woensdag 31 oktober 2018 23:00 schreef zodeju het volgende:
[..]
Van Cristel ben ik niet honderd procent zeker......Hiske wel......
Tuurlijk, maar dat zou Gerrit stemmen kunnen schelen. De stemmen die dan naar Shelley gaan gaan in ieder geval niet naar hemquote:Op woensdag 31 oktober 2018 23:05 schreef Yurtovic het volgende:
Als ze gaat strijden komt ze toch nog eerder op de bank..
Die blijven tuttelen tot het ochtendgloren, los van de personen ben ik wel blij dat ze nu ook 'fatsoenlijk' onderdak hebben.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 23:04 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nou ik denk dat je van blijheid niet eens meteen in slaap valt.....
Duidelijk juist.quote:
Welnee, het zou me verbazen als Shelley stemmen gaat krijgenquote:Op woensdag 31 oktober 2018 23:07 schreef Jemoederniet het volgende:
Sjel komt echt niet op de bank omdat ze de strijd met Brenda niet is aangegaan.
Misschien wel omdat ze geen goede TV maakt.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 23:07 schreef Jemoederniet het volgende:
Wordt echt 100 keer gezegd, keer op keer...quote:Op woensdag 31 oktober 2018 23:07 schreef Jemoederniet het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |