quote:Op maandag 29 oktober 2018 21:25 schreef Greys het volgende:
Even de TT ingekort zodat ie pastDat koele geshool hadden we al een tijdje dus we gaan gieren met ato.
Ja ik hoor er veel over.quote:Op maandag 29 oktober 2018 21:26 schreef Greys het volgende:
Oh jongens wat is Bodyguard een geweldige nieuwe Netflix serieHeb in Netflixtopic ook nog alleen maar lovend erover gelezen. En wmb terecht!
quote:Op maandag 29 oktober 2018 21:22 schreef ato het volgende:
[..]
Ik wist trouwens als 1 van de eerste dat hij gay was, ik trof hem al in de jaren 80 kussend met een man aan.
Het was om te gieren.
Gran Canaria voor 4 weken.quote:Op maandag 29 oktober 2018 21:33 schreef MaLo het volgende:
Lekker Ato, waar ga je ook alweer naartoe?
Bodyguard gaat op onze watchlist! Zijn nog bezig met Haunting of Hill House en we hebben net seizoen 1 van Fargo erop zitten.
Ik durf Haunting nog niet echtquote:Op maandag 29 oktober 2018 21:33 schreef MaLo het volgende:
Lekker Ato, waar ga je ook alweer naartoe?
Bodyguard gaat op onze watchlist! Zijn nog bezig met Haunting of Hill House en we hebben net seizoen 1 van Fargo erop zitten.
En gewoon een maand lang. Jaloers.quote:
oooh heerlijk lijkt me datquote:
quote:Op maandag 29 oktober 2018 21:00 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ik post hier ook wel eens met n slok te veel op, maar blijf toch een kwaliteitsuser.
Wat is er 18 november?quote:
Jahaquote:Op maandag 29 oktober 2018 21:40 schreef Guanabana het volgende:
[..]
fucking hell, ga je nu weer weg?
Kroeg-sjoelenquote:
Oh het is dus jouw schuld dat we nu met dat 'gieren' opgescheept zittenquote:Op maandag 29 oktober 2018 21:22 schreef ato het volgende:
[..]
Ik wist trouwens als 1 van de eerste dat hij gay was, ik trof hem al in de jaren 80 kussend met een man aan.
Het was om te gieren.
quote:Op maandag 29 oktober 2018 21:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Zie bovenaan de laatste paar OP'sDan gaan we weer sjoelen.
Oh ja natuurlijkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |