abonnement Unibet Coolblue
pi_182812964
Welkom in het babytopic!

De baby wiki-lijst vind je hier: klik
Het is natuurlijk verplicht gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen.

Een lijst met de verjaardagen van veel OUD-users en hun kindjes vind je op de Fok!wiki:

Ons motto:
Have babies they said, it will be fun they said *O*





Verboden woorden: egopost, faalmoeder. Het is niet egoistisch om even je gevoel te spuien zonder op anderen te reageren, en wat je ook doet je bent altijd de beste moeder voor jouw baby.
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_182813119
quote:
3s.gif Op maandag 29 oktober 2018 12:18 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Exode, Banaan heeft dat ook wel sterk. De laatste tijd gaat het ineens wat beter maar hij moet degene die hem vasthoudt kennen. Of die persoon moet verstandig genoeg zijn gelijk iets geks met hem te doen, dan vergeet hij zijn angst even. Heel veel mensen pakken hem en kijken dan eerst of hij het leuk vindt, dat is sowieso brullen. :D
Maak je geen zorgen trouwens (als dat lukt) om die hoofdomtrek, een klein verschilletje in de meting kan opeens heel wat lijken.

Schanu fijn dat je er weer even bent. :)
Bij Banaan ben ik een keer een weekje gestopt met bijvoeden omdat hij veel last had van krampjes. Daarna ging het wat beter, maar krampjes hoort er helaas ook een beetje bij.

Gunther bij de Japanner. *O* Gefeliciteerd met jullie jubileum. :*

Duman nog gefeliciteerd. :*
En bedankt allen voor de felicitaties voor mijn man. :*

Luna, oeps!

Banaan dronk vannacht genoeg om door zijn luier heen te gaan. Dat gebeurd gelukkig bijna nooit. Om vijf uur luierwissel, schone spulletjes, proberen Banaan weer in slaap te krijgen. Volgens mij was het een uur of langer met steeds drinken, krijsen als ik dacht dat hij eindelijk sliep. Plus zijn specialiteit, huilen als ik net mijn hoofd weer wil neerleggen. :')
Gelukkig sliep hij daarna door tot negen uur, kan dus heel veel slechter.

Helaas heeft mijn man nou de manflu te pakken. -O-
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_182813367
DevilsAndDust ik zie dat jouw A. zaterdag jarig was, nog gefeliciteerd. *O*

Willen nieuwe en niet zo nieuwe mama's en papa's hun baby's ook in de Fok!wiki zetten? w/
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_182813552
Bedankt voor de tips (en de lieve woorden :* ), ik ga vanaf nu dan even enkel groene groentes proberen te geven in plaats van fruit. En zeker de banaan inderdaad laten staan! Ik was eerder al een week gestopt met bijvoeden omdat Vlokje de fles kort nadat we waren gestart opeens structureel weigerde waardoor ze bijna niks meer binnenkreeg. Toen heb ik tijdens het telefonisch gesprek met de kinderarts heel subtiel ( :{w ) een veeg uit de pan gekregen omdat het volgens haar een must was om de bijvoeding door te zetten wegens de reflux. Ik durf nu dan ook niet nog een keer te stoppen :X Beetje kiezen uit twee kwaden lijkt het, eerst maar eens kijken of het wat beter gaat als we groente in plaats van fruit gaan geven.

Ze groeit in ieder geval heel goed, lekker bol snoetje begint ze te krijgen (foto van kdv van vanmorgen). Alleen die eeuwige frons .. :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 13% gewijzigd door Schanu op 29-10-2018 13:03:30 ]
pi_182813862
PKM ik kan me inderdaad herinneren dat het meten van de hoofdomtrek ook niet altijd goed ging. De groei ten opzichte van 4 weken geleden zou niet goed zijn. Ik zie echter dat ze het 4 weken 2 keer hebben ingevuld dus meten ging niet vlekkeloos.

Dat bij 'vreemden' heel hard huilen doet ze pas sinds een maandje. Tot 3 maanden maakte het haar weinig uit bij wie ze zat. Nu begint het al met een een pruillip op iemand anders schoot en dat gaat dan binnen 10 seconden over in huilen en vervolgens heeeeeel boos huilen. Dan pak ik of mijn vrouw haar over en is ze meteen stil, echt meteen. Ze snikt niet eens na.

Mijn schoonzus ziet ze op zich wel regelmatig maar ook die kan haar niet meer oppakken.
Wij zijn niet zo beschermend zeg maar, we geven Juul (en ook B) met liefde uit handen zodat iemand anders even lekker kan knuffelen of kletsen.
Het is even wennen moet ik eerlijk bekennen. Je kan niet vergelijken, maar B vindt het nog steeds niet zo boeiend. Logeren, ergens anders spelen, eten bij anderen, sterker nog we moeten zorgen dat hij niet bij wildvreemde naar binnenloopt om daar te gaan kletsen.

Kortom de komende tijd investeren in meenemen naar andere mensen, vooral mijn moeder, en kijken hoe het zich dan ontwikkelt.

Ai, manflu, die is meteen heel dramatisch. Sterkte PKM.
pi_182814009
Sterkte met de manflu daar PKM!

Oh Schanu die foto O+
pi_182814010
Exode, heel herkenbaar dat opeens huilen bij anderen. Dat begon Vlokje ook opeens rond een maand of 3 te doen, en precies zoals jij zegt: zodra ik haar terug nam was het meteen weer goed. Ze is nu (bijna) 5 maanden en het is vanzelf weer gestopt, had bij haar dus niet te maken met het feit dat ze mensen wel of niet goed kende, was gewoon een zeer tijdelijke eenkennigheidsfase denk ik. Hopelijk gaat het bij Juul ook snel over, want handig is het niet inderdaad :)
pi_182814367
Schanu wat een droppie op die foto! En dat haar O+

Hier een zeer snotterig Sofietje. Gisteravond van 16.30 tot 2.00 wakker geweest. In het begin vrolijk maar naar mate ze moeier (is dat een woord?) werd steeds harder huilen. Uiteindelijk op mij in slaap gevallen. Ze wilde/kon gewoon echt niet plat liggen en slapen. Nu wel weer vrolijk maar haar geluidjes klinken zielig.
Las ergens dat baby’s het eerste jaar 10x verkouden worden dus dan valt de eerste keer bij bijna 3 maanden pas een soort van mee.

Sterkte met de manflu PKM! Hopelijk gaat banaan niet mee doen.
pi_182815504
quote:
3s.gif Op maandag 29 oktober 2018 12:44 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
DevilsAndDust ik zie dat jouw A. zaterdag jarig was, nog gefeliciteerd. *O*

Willen nieuwe en niet zo nieuwe mama's en papa's hun baby's ook in de Fok!wiki zetten? w/
Ja! Done :)

Schanu O+ Wat een dotje! Ook met frons.

Beterschap voor Sofietje Takkie. Arme guppies als ze zo ziek zijn.

Wij zitten volop in de krampjes en een sprongetje. M wil alleen maar bij ons zijn en/of sabbelen. Dus daar geven we maar aan toe en we knuffelen hem extra veel. Maar dan ben je zelf flink aan huis/bank gekluisterd. De update is echt wel zichtbaar hoor! Hij kijkt veel meer gericht om zich heen en volgt ons met zijn hoofdje als we om hem heen lopen O+ Hij wordt steeds leuker!
En we lijken een speen gevonden te hebben die hij redelijk in weet te houden. Een speen die aan beide kanten bol is, maar wel wat platter gevormd. Geeft onze pinken nu even wat meer rust :')

[ Bericht 17% gewijzigd door Peacefulll op 29-10-2018 15:04:54 ]
pi_182815828
Shanu, fijn om je weer te lezen! :*
pi_182822344
quote:
3s.gif Op maandag 29 oktober 2018 12:44 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
DevilsAndDust ik zie dat jouw A. zaterdag jarig was, nog gefeliciteerd. *O*

Willen nieuwe en niet zo nieuwe mama's en papa's hun baby's ook in de Fok!wiki zetten? w/
Dank je wel!

Ik heb hier heel weinig meegeschreven de laatste tijd. Het leven is toch best druk met twee kinderen. :D. Daarbij gaat ook alles gewoon lekker zijn gangetje hier. A. is een vrolijk wijffie dat heerlijk kan eten, goed slaapt, en vooral heel veel op dingen klimt. :+.

Ik heb wel regelmatig mee gelezen, dus dank jullie wel voor de gezelligheid en tot ziens in het dreumestopic!

[ Bericht 11% gewijzigd door DevilsAndDust op 30-10-2018 15:25:16 ]
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_182822516
Tot vorige week sliep onze bijna 4 (17.5 week) maanden oude baby van 19:00 tot 07:00. We maakten haar wel wakker om 23:00 voor de fles, niets aan de hand.

Tot vorige week....

Opeens wordt ze om het half uur wakker tussen 19:00 en 23:00.
En sinds gister na 23:00 ook tot een uurtje of 01:00 telkens wakker.
Overdag heeft ze dat totaal niet.

Iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn?
Is dit al het 4e sprongetje?

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 29-10-2018 20:37:49 ]
pi_182822589
Hier een baby die overdag prima slaapt en 's-nachts alleen bovenop zijn moeder :') Op advies van kraamzorg en verloskundige een afspraak met de Osteopaat gemaakt i.v.m. spanningen en de boel overstrekken. Ben benieuwd of dat gaat helpen :P
Op vrijdag 28 september 2012 20:00 schreef roos85 het volgende:
Je kunt wel merken dat JJ wel verstand van zaken heeft..
  Moderator maandag 29 oktober 2018 @ 20:47:57 #14
382129 crew  Donna
pi_182823003
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2018 20:30 schreef JJdJ1984 het volgende:
Hier een baby die overdag prima slaapt en 's-nachts alleen bovenop zijn moeder :') Op advies van kraamzorg en verloskundige een afspraak met de Osteopaat gemaakt i.v.m. spanningen en de boel overstrekken. Ben benieuwd of dat gaat helpen :P
De osteopaat heeft van onze huilbaby een lachbaby gemaakt.
pi_182823104
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2018 20:47 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

De osteopaat heeft van onze huilbaby een lachbaby gemaakt.
Klinkt goed. Laten we het hopen 😎
Op vrijdag 28 september 2012 20:00 schreef roos85 het volgende:
Je kunt wel merken dat JJ wel verstand van zaken heeft..
pi_182823667
Ik kom niet helemaal bijgelezen :@

Coolguy, wat een heftige ervaring :o Hoe gaat het nu?

Duman nog gefeliciteerd met je verjaardag *O*

Schanu O+ :W

DaD gefeliciteerd met je meisje!

Takkie beterschap voor Sofie!

Hier ook een beetje druk geweest met een snotterig meisje, lijkt nu weer de goede kant op te gaan gelukkig.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_182823794
Hee Rena, ik vond je al rustig de afgelopen dagen. :W

Banaan sliep vandaag drie kwartier, de tweede dut wou echt niet lukken dus wakker van twaalf tot zeven. Op die tijd in bed na was hij alsnog heel vrolijk.
En hij gaat steeds vaker los staan. O+
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_182824161
quote:
1s.gif Op maandag 29 oktober 2018 20:27 schreef J.Caesar het volgende:
Iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn?
Een baby :')

Dat klinkt flauwer dan ik het bedoel, maar soms doen ze gewoon ineens raar, vaak is het tijdelijk. Sprongetje, groeispurt, tandjes op komst, buikpijn, snot, verlatingsangst... wie zal ‘t zeggen. Als ze er ook bij huilt en het houdt aan, zou ik zelf even de oortjes laten checken op oorontsteking. Mijn oudste had dat vaak als baby/dreumes en sliep dan overdag prima en je merkte niks aan ‘m, maar ‘s avonds en ‘s nachts was het om de haverklap brullen.

Hier een baby vol snot. Ze maakt hetzelfde geluid als wanneer je speelkaarten tussen de spaken van je fiets stopt ongeveer :') Arm kind. Nu van die pipetjes met zoutoplossing gehaald; na gebruik kijkt ze me aan met een combi van }:| en :?

Sneu dat C even zo kwakkelt, Rena!

Knap van banaan, pkm :)
pi_182827900
De eerste dagen KDV maken kennelijk diepe indruk.. Redelijk slaap bij thuiskomst, maar ik heb het idee dat ik het licht ga zien worden voordat in mag gaan slapen. Hoewel, slapen.. Wekker staat over twee uurtjes. :X

Please Spookje, even stoppen met spoken.
pi_182827912
Beterschap voor de snotbaby’s !

Hopelijk helpt de osteopaat jjdj.

Hier gisteren een baby die we niet meer om de 3u wakker kregen om te voeden. Zitten nu rond 3,5 a 4u en soms zelfs maar 1 kant drinken. Krampjes lijken beter te gaan nu we hem na het voeden even een half uur tot een uur recht houden/bij ons leggen/warm houden, dank voor de tips ^O^

Vraagje over draagdoek buiten: dragen jullie de baby in de jas of over de jas? En hoe Kleef je hem het best..? :@ mijn zwangerschapsjas is ruim op de buik maar niet ruim genoeg bij de borst om daar de baby in te dragen... twijfel dus hoe ik hem buiten met dit koude weer het beste kan dragen.
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_182828482
Ik draag Sofie altijd onder m’n vest. Die is rekbaar genoeg. Maar nu m’n vest niet warm genoeg is heb ik een draagcover besteld. Benieuwd hoe dat gaat bevallen. Op de eerste pagina van het draag-topic vind je ook een handig lijstje met kleding-advies voor je baby.

NJ; hoop dat spookje je nog wat slaap heeft gegund! Maar in ieder geval vast c_/ voor jou!

Het is echt herfst hè, met al die snotbaby’s ;)
pi_182828560
Snot, praat me er niet van. ;(

Ik heb een draagjas overgenomen van een OUDer en dat bevalt goed! Even een investering maar wel erg handig. Toevallig gisteren voor het eerst gebruikt. Ik draag Welpje er nu nog in zijn gewone kleding in, want de draagdoek zelf is ook al een extra laag. Als het nog kouder wordt doe ik hem nog een vestje aan. En ik doe hem al wel extra slofjes aan, want alleen sokken is toch wat frisjes.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_182828738
Leuke foto Luna!

Arme snotterige baby’s! Beterschap!

(vroege) BFD

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_182829216
Bedankt voor de felicitaties!
We hebben een rustige dag gehad. ‘s Avonds uiteten met man, U. moeder, zusje en broertje. En ‘s avonds kreeg ik een hele mooie koemelk- en eivrije chocoladetaart van m’n moeder. Ik was helemaal blij. O+


Schanu, fijn je weer te zien.
Geef je hapjes of rapley? U. kreeg toen hij beter rapley ging eten ook obstipatie. Maakte me toen ook zorgen dat ik even was gestopt met bijvoeding. Nu gaat het wel goed, zowel met fruit, groente, brood, koekjes etc.

Belle, wat zijn jullie mooi. :*

Luna, mooie jas, zeg!

Wat betreft dragen, ik heb een draagjas die helaas veelste groot is voor ons. Ik had ‘m niet moeten kopen tijdens de zwangerschap. :+
Ik heb gister een XXL mannenvest gehaald bij de Zeeman. U. vond het heerlijk daarin. We bleven samen heerlijk warm. Hij had wel nog een dik vest aan. En twee paar sokjes.

U. spam:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Protège moi de mes désirs.
pi_182829265
Foto’s O+ O+ O+

Ohhh blauwe plek mmohhh...

Thx voor de tips ^O^ Zal ook nog even in het draagropic spieken :s)
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_182830257
Zo bijlezen. BeeEfDeeee! :9

Wel alvast even een tip voor beebs als Günther voor wie de klassieke vormenstoof qua coördinatie nog wat te hoog gegrepen is: dingen ergens in terugdoen gaat ook heel puik met een eierdoos en random meuk. *) Al een uur lol hier met:



Nu koter in slaap proberen te krijgen, tot straks :W
Let me see you stripped down to the bone
pi_182831841
Awww Luna. O+

Casper is altijd snoezig. *;

Dat is schrikken Duman! Vreselijk. :*
Heerlijke foto's van je kleine mannetje. O+

Dat ziet er leuk uit Mini! Dingen ergens in terugdoen hebben we volgens mij allebei het geduld niet zo voor. :P

Banaan werd halverwege zijn dut wakker. Heel vaak lukt het hem niet om verder te slapen. Nou sliep hij na flink zoeken naar houding op mij verder. O+ O+ O+

Banaan en zijn geluksmomentje. :D
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_182831921
Een miliseconde stilzitten lukt al niet. Dit is mijn enige min of meer scherpe telefoonfoto van de afgelopen dagen. :')

Let me see you stripped down to the bone
  Moderator dinsdag 30 oktober 2018 @ 11:06:51 #29
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_182832050
Terug in ziekenhuis, liesbreuk is terug
Breitling - Instruments for Professionals
  dinsdag 30 oktober 2018 @ 11:14:43 #30
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_182832189
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 11:06 schreef CoolGuy het volgende:
Terug in ziekenhuis, liesbreuk is terug
Wtf -O-
'moet' ze nu direct terug onder het mes?

Germ, wat zielig zeg.
  dinsdag 30 oktober 2018 @ 11:18:00 #31
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_182832260
Oh en jullie foto's, Duman mooi zeg die van jullie samen! O+

LBF knap jochie hoor! En Mini, we zien nog net zn mooie oogkleur ;)
Pkm, die wangetjes O+
pi_182832287
Deze moet ook nog even gedeeld worden, in de vaatwasserserie achievement unlocked.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
  dinsdag 30 oktober 2018 @ 11:58:55 #33
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_182833034
quote:
3s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 11:19 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Deze moet ook nog even gedeeld worden, in de vaatwasserserie achievement unlocked.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Elke keer als ik foto's van hem zie zit ie in dat ding :D haha
  dinsdag 30 oktober 2018 @ 12:01:14 #34
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_182833085
Ik heb gister babykoekjes gekocht van de kleine keuken (want in de bonus bij de AH), hij is er zo gelukkig mee :D

Er zitten er twee in :') eentje voor baby & eentje voor mij.
pi_182833229
CG, nee joh, hoe kan dat nou? Extra naar voor jullie, sterkte!

En in de spoiler mijn bijdrage vandaag, mijn schatje en ik. O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_182834249
Zo, even pauze op mijn werk en de bfd buit bekijken O+

Luna wat een leuke foto, leuk om jou eens te zien ook :)

Casper met zijn blauwe plek :o Brokkenpilootje O+

Duman, wat een enge ervaring :’( Ben er hier ook wel eens bang voor met mijn snotterige kind, ze moet soms ook zo hard hoesten dat ik bang ben dat ze er in blijft :{ Hopelijk zijn de snotterige tijden gauw voorbij voor U.! Maar wat een knappe foto’s weer van je knapperd O+

Banaan en het wc-papier :D _O- Oh en op de vaatwasser, wel handig zo’n baby die de vaat voor je doet, kun je ze niet vroeg genoeg leren :P

Sacre, heel herkenbaar van die koekjes, snap eigenlijk nooit waarom ze er 2 in een pakje doen, baby’s eten er zelden 2 op en van bewaren worden ze niet lekkerder :{w

Exode wat een vrolijke foto :D *;

Ik bracht vanmorgen een beertje naar opa en oma;

Heerlijk warm jasje O+
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  dinsdag 30 oktober 2018 @ 13:24:59 #37
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_182834630
Duman, nog gefeliciteerd! :*. Ik denk dat ik jou pasgeleden heb gezien bij de AH? Nu ik je foto's zo zie. Met die doek van Didymos! En wat lijkt me dat schrikken met zo'n kleintje. Goed dat je zo kon handelen. Heb meteen een appje naar L. gestuurd met de mededeling dat wij ook nog zo'n cursus moeten volgen (stond al op de planning, meer als herinnering ;)). Heb jij trouwens een draagconsult gehad?

Priem, krampjes zouden verboden moeten worden :(. Hier werkt huid op huid en dan in kikkertjeshouding op ons liggen, dragen in de doek, op de gymbal zachtjes wiegen, veel lopen en de pink aanbieden. Nu hebben we om onze pinken af en toe een pauze te kunnen geven ook een speentje gekocht. Eentje van Bibs. Die accepteert hij wel in tegenstelling tot spenen met een platte kant.

Leuk idee zo Mini! Ga ik onthouden :9.

CG, ik had nog net het verhaal meegekregen en lees nu dat jullie weer naar het ZKH moeten. Jeetje, wat een hoop narigheid zeg. Veel sterkte voor jou en mevrouw CG.

En wat een goede BFD opbrengst tot nu toe! O+.
Hier mijn kleine piepmuis:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met I. gaat het stukken beter. Hij is inmiddels 300 gram aangekomen sinds donderdag (gisteren weer gewogen) en oogt tevreden dus zijn wij dat ook! ^O^.
pi_182835155
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 11:06 schreef CoolGuy het volgende:
Terug in ziekenhuis, liesbreuk is terug
Sterkte!

meer kan ik niet zeggen.
Eenzame Cambuur fan op Fok! forum.
pi_182835206
Duman mooie foto's! Die laatste zou zo in een draagdoekreclame kunnen :D En wat schrikken van het bijna stikken ;(

Banaan en de vaatwasser en banaan en de rol wc-papier O+

Gunther _O- Goeie foto haha

CG wat sneu voor jullie meisje, helemaal na jullie eerdere ervaring ;(

Exode leuke foto van jullie O+

Rena lief beertje O+

Oh Helsinki wat een mooi ventje O+

Nou, mijn baby eet wel 2 babykoekjes op als ik het hem zou geven :') Die van de kleine keuken hebben wij ook, die plakken alleen zo aan zijn mijn :') gehemelte en ze kruimelen heel erg.

Hier hebben we ook een nieuw spelletje, ik vind het geen leuk spelletje overigens. Casper trekt elke keer de stekker van een van de staande lampen eruit. :') Maar zonder die lamp is het gewoon heel donker dus dan doe ik hem weer aan, en hij kruipt er dan meteen weer naartoe om de stekker er weer uit te trekken :')
pi_182835847
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 03:58 schreef NicolasJoy het volgende:
De eerste dagen KDV maken kennelijk diepe indruk.. Redelijk slaap bij thuiskomst, maar ik heb het idee dat ik het licht ga zien worden voordat in mag gaan slapen. Hoewel, slapen.. Wekker staat over twee uurtjes. :X

Please Spookje, even stoppen met spoken.
Koffie infuus - CHECK c_/
Wallen - CHECK :O

Zelf geslapen van 04:30 - 05:55. De effectiviteit van het werk heeft er wel onder te lijden. :9

Maar vanochtend gelukkig wel een vrolijk kindje ondanks de weinige slaap.

---

Superleuke BFD weer! Ga zelf even kijken of ik nog iets heb....

----

Coolguy, succes/sterkte/... Ja geen idee eigenlijk, maar hoop dat jullie goed en fijn geholpen worden..
pi_182835902
"Heuj!"



"Leukerd!"

  Moderator dinsdag 30 oktober 2018 @ 14:31:22 #42
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_182836042
Ok, mijn vrouw heeft me in paniek opgebeld. Ik was op het werk dus ik moest naar huis. Daarna naar het ziekenhuis gereden. Chirurg gesproken en echo gemaakt. Het blijkt dat het een vochtophoping is. Dat is normaal, maar het ziet er vrijwel hetzelfde uit als de liesbreuk zelf.

Uiteindelijk bleek het dus vals alarm. Godzijdank.
Breitling - Instruments for Professionals
  Moderator dinsdag 30 oktober 2018 @ 14:31:39 #43
382129 crew  Donna
pi_182836049
Gelukkig CG!
pi_182836181
Duman wat zijn jullie allebei knap O+ en wat een schrik zal dat geweest zijn.

Ik zag nog een hele hoop leuke baby's O+ onder andere een te schattig beertje en hulp in het huishouden bij de vaatwasser, of viel die hulp mee? :D

NJ wat fijn om ondanks de zeldzame rust zo'n mooi lachebekje te zien *;

Hier zit ik er een beetje doorheen. Dit is gelukkig mijn laatste verlof week. Ik heb geen hele ontevreden tweeling maar ze wisselen elkaar af, dus ik ben alleen maar bezig voor mijn gezin, zorgen dat iedereen eten heeft, dat de was gedraaid wordt, slaap schiet er bij in etc. Ik zit op gemiddeld 12 tot 15 voedingen per 24 uur waarvan gerust 6 in de nacht.
En ik doe het met zoveel liefde O+ maar ik snak naar tijd voor mijzelf dus ik overweeg iets minder ouderschapsverlof op te nemen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Cassandra87 op 30-10-2018 14:53:40 ]
pi_182836350
gelukkig niet nog een liesbreuk, CG. Kan me voorstellen dat het schrikken was.

Och Cassandra, wat kan ik me dat goed voorstellen. Ik vind 1 erbij al heel erg heftig, maar 2 erbij, wow.

Verder wil ik even vertellen dat min mini vandaag al een dutje van 1.5 uur gedaan heeft, en eentje van 2. )Ok, gister alleen maar dutjes van 45 minuten).

En nu ga ik eens een leuke foto opzoeken...
pi_182836375


Nog geen 6 maand, maar ik geef hem nog een paar weken tot hij kruipt...
pi_182836617
BFT O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 30 oktober 2018 @ 15:14:09 #48
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_182836884
Phew, dat is een opluchting CG, gelukkig maar!

Cassandra, ik snap het heel goed, dit lijkt me heel lastig vol te houden! Kun je dat osv mooi bewaren voor een periode waarin je er wat meer van kan genieten ^O^ ze zijn wel heel leuk zo te zien!

NJ, ze mag dan vaak wel een mopperkontje zijn, ze is wel super cute O+


Helsinki wat fijn dat hij aan is gekomen na de zorgen van vorige week (? Of wanneer was het :+) hij ziet er ook echt goed uit!

Rena O+ die haartjes weer O+ en Exode ze heeft mooie ogen zeg! Leuk om ze allemaal te zien :7

Jagar ik las laatst dat jullie in een positieve slaapflow zitten, eindelijk. Wat fijn voor jullie! Hij ziet er ook erg blij uit :)

Ik ging vanochtend nog even met het flesje oefenen met Ollie, want :'( hij moet al bijna gaan oefenen op het KDV :'(. Gelukkig echt een top opvang dus ik laat hem met een gerust hart achter, maar toch he... Mn kleine allerlaatste baby ;(

Zijn oogjes he💛💛💛



Zo ligt hij het liefst, en is het opeens ook al een heel jochie (met flits heeft ie wél haar :6)

pi_182837100
Wauw zoveel leuke en mooie baby's! En ook leuk om sommige mama's erbij te zien :)

Mijn blije ei vanochtend O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_182839737
Wat een blijerd idd Aure O+ Mooi winters pakje ook!

O Spees, die oogjes O+

Slapen en bijna-kruip bij Jagär! *O*

Leuk idee van de eierdoos Mini, die gaan we onthouden! En ook half uit beeld blijft Günther een knapperd. O+

Wat een vrolijke foto's NJ!

Helsinki's kleine I. O+

Welpje is vandaag wat uit zijn hum. Hij gilde de hele AH bij elkaar. :') Gelukkig was hij in de draagdoek instant stil, en toen kwamen alle omaatjes in de zaak ineens tevoorschijn om hem te bewonderen en te vragen hoe oud hij is. O+

Onze BFD-bijdrage onder de spoiler!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_182840505
Oh cg gelukkig geen liesbreuk maar wat een schrik zo -O-

Helsinki fijn dag ie goed aankomt ! Hopelijk zet het zo door :Y

Ik doe ook nog even mee :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_182843777
Oh al die lieve knappe kindjes O+. En wat is mijn Marsmannetje dan alweer groot als ik die mini’s zie.

CoolGuy, gelukkig niet weer een liesbreuk. Pfff, spannend hoor.

Rena, C nu wel weer goed fit?

Helsinki, fijn van het aankomen. Go I, go I *G*.

Ik las nog over Jagar (wat fijn) en over manflu bij man Pannenkoek (niet fijn). En verder uhm.... zeef.

Ohja, Priem. Jij vroeg hoe en wat te dragen met dragen ;). Mars zit in de doek of de Tula met een strikmuts op. Daaroverheen een katoenen draagvest. En daar doe ik bij echt koud weer een jas over, die hangt dan open. En een laagje extra voor Mars (dus een vestje/beenwarmers).

[ Bericht 5% gewijzigd door Malteser op 30-10-2018 21:47:56 ]
pi_182846321
Nou ;( Vannacht een verschrikkelijke nacht en al een paar avonden blijft Phi onrustig na de normaliter laatste voeding tussen 19 en 20. Vanavond ook weer, terwijl ze knettermoe was. Superfanatiek duimen etc. Uiteindelijk viel het kwartje: ze heeft nog honger, hoewel ik haar al een paar keer had aangelegd en ze ook had gedronken. Fles kv erin en opgelost.

En tot mijn eigen stomme verbazing ben ik er echt heel erg verdrietig van ;( Ik kolf niet echt op m’n werk en had natuurlijk ook wel bedacht dat weer gaan werken het begin van het einde ging zijn op deze manier, maar nu het zover lijkt te zijn en het ineens wel heel erg rap terugloopt, vind ik het echt moeiijk. :{

En ja: ik weet dat er mss nog wel wat te redden valt etc., maar dat is ook niet wat ik wil. Ik had en heb geen ambities om heel lang te voeden. Maar dit is de laatste keer, als het nu stopt is het klaar voor altijd. Ik heb er even een lekker potje om zitten janken net :')
pi_182846566
Oh Jentin, ik snap het. Hier is het zover nog niet maar ik zou hetzelfde hebben. Ook geen langvoedambities hier en ook geen gezinsuitbreiding meer. Gewoon even een :* voor jou.
pi_182847980
CG wat fijn dat het geen liesbreuk is zeg.

Wat een mooie foto's zeg O+

Jentin het is ook vreselijk emotioneel vooral als je weet dat er geen derde komt, dus de laatste keer dat je borstvoeding geeft, het is gewoon zo speciaal. De band alles die je met je kindje hebt, ookal had je geen ambities om lang te voeden. :*

N. is bijna 9 maanden en ze viel vorige week echt hard op de tafel. Gelijk pimpelpaars en een ei op haar hoofd :X .
Ook heb ze de laatste dagen een slaapstaking ingelast want overdag slaapt ze amper meer, maar 30 minuten soms 10.. dus aanhaken blijf ik echt moeilijk vinden, maar ik probeer wel zoveel mogelijk te volgen. :)

Ik probeer morgen wel een foto te plaatsen van onze lieve N! :D

[ Bericht 0% gewijzigd door BellaaElisa op 31-10-2018 11:13:27 (Geen twee kindjes maar drie ) ]
pi_182850831
BellaaElisa, psssst: Jentin heeft er twee.
Rot voor N dat ze hard viel.
pi_182851033
Ach Jentin, dat lijkt me ook heel lastig! Mag je best verdrietig om zijn :*

Ah buil-boks Bella!

Edit: Oh en nog een O+ voor alle mooie baby’s! Nog heel klein, met z’n tweeën, wat groter, blij en met mooie ogen. Ik zag ze allemaal O+

Ik zit me nu te bedenken of ik dit jaar een kerstboom op ga zetten. Casper reageert niet op ‘niet doen’ :') en ik heb niet het idee dat de nieuwigheid er na een paar dagen af is bij hem. Hoe doen/deden andere moeders van kinderen met grijpgrage handjes dat? :')

[ Bericht 9% gewijzigd door LaBelleFleur27 op 31-10-2018 09:35:32 ]
pi_182851047
quote:
1s.gif Op woensdag 31 oktober 2018 08:32 schreef LaBelleFleur27 het volgende:
Ach Jentin, dat lijkt me ook heel lastig! Mag je best verdrietig om zijn :*

Ah buil-boks Bella!

Ik zit me nu te bedenken of ik dit jaar een kerstboom op ga zetten. Casper reageert niet op ‘niet doen’ :') en ik heb niet het idee dat de nieuwigheid er na een paar dagen af is bij hem. Hoe doen/deden andere moeders met kinderen met grijpgrage handjes dat? :')
Kerstboom met kind-proof versieringen. Geen kerstballen maar houten ornamenten. Ik heb dezelfde set die mijn ouders gebruikten toen ik en mijn broertje klein waren.
pi_182851098
quote:
1s.gif Op woensdag 31 oktober 2018 08:32 schreef LaBelleFleur27 het volgende:
Ach Jentin, dat lijkt me ook heel lastig! Mag je best verdrietig om zijn :*

Ah buil-boks Bella!

Edit: Oh en nog een O+ voor alle mooie baby’s! Nog heel klein, met z’n tweeën, wat groter, blij en met mooie ogen. Ik zag ze allemaal O+

Ik zit me nu te bedenken of ik dit jaar een kerstboom op ga zetten. Casper reageert niet op ‘niet doen’ :') en ik heb niet het idee dat de nieuwigheid er na een paar dagen af is bij hem. Hoe doen/deden andere moeders met kinderen met grijpgrage handjes dat? :')
Ik dacht gister precies hetzelfde! Denk dat we de kerstboom over moeten slaan dit jaar en op zoek moeten gaan naar andere versiering. :)
Protège moi de mes désirs.
pi_182851114
Kerstboom in de box!
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_182851129
Ik had een kleine kerstboom op de eettafel gezet. Leerde mijn baby zich meteen optrekken _O-
pi_182851156
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2018 08:46 schreef pinquit het volgende:
Kerstboom in de box!
Goeie, de baby ligt er toch nooit in! 😂
Protège moi de mes désirs.
pi_182851198
Thanks, Malteser :* En Bella en Belle uiteraard.

Kerstboom: geen gouden tip. Caesar keek er nooit naar om en ik hoop maar dat Phi dat stukje genenpakket ook heeft :+ Babyproof versieringen lijken me idd het beste idee en de boom goed vastzetten, zodat ze ‘m niet om kunnen trekken. En accepteren dat er soms iets sneuvelt, dus oma’s erfstuk misschien niet of alleen heel hoog ophangen.
pi_182851541
Jentin, dat is ook een ding hoor, mag je best even een traantje over laten :* Ik vond het ook lastig om te stoppen met borstvoeding, maar hier ging het echt niet meer door het slechte drinken en enorm afgeleid zijn van Kees. Ik had best langer willen voeden, als het soepeler was blijven gaan. Maar net als jij ook niet perse echte langvoed ambities en wilde niet al m'n energie steken in Kees weer rustig aan de borst krijgen (als dat al gelukt was). Maar ik ben er ook best even verdrietig over geweest.

Ik had ook maar bedacht een mini kerstboom op de tafel te zetten. De ene plant die hier staat waar hij wel bij kan wordt nu al telkens aangevallen door Kees.

Verder kan Kees inmiddels papa en mama zeggen O+ Nog niet perse op het goede moment, maar ik reken het goed :+
  Moderator woensdag 31 oktober 2018 @ 09:29:41 #65
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_182851577
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 23:09 schreef BellaaElisa het volgende:
CG wat fijn dat het geen liesbreuk is zeg.

Godver, ja. Wij waren gisteren echt ontzettend opgelucht dat ze niet weer geopereerd hoefde te worden. Vanochtend werd ik wakker en had mijn vrouw haar bij ons in bed gepakt, dus ik werd wakker, deed mijn ogen open en keek recht in het breed lachende snoetje van m'n prinses. O+
Breitling - Instruments for Professionals
pi_182851609
In de box is ook nog een idee, die gebruiken we nu ook voor spullen waar ie niet aan mag komen :'). En ik zal eens kijken naar kindproof kerstversieringen, maar mijn vrees blijft dat de kerstboom z’n nieuwe speelgoed wordt. :P

Nou dutje 1 lijkt aan nu nog slapend wegleggen :') maar dit lijkt een goed begin van de dag *)
pi_182851617
O+ voor alle prachtige kindjes die ik voorbij zie komen, wat een rijkdom heeft iedereen hier toch O+

:* voor alle zieke en snotterende kindjes

Priem, ik heb met dezelfde twijfel gezeten als jij voor wat betreft het warm houden van je kindje bij het dragen in de winter. Ik heb uiteindelijk een hoppediz fleece cover gekocht voor over de draagzak heen, verder bij echt koud weer nog een fleece vestje voor Vlokje erbij en extra warme slofjes. Mijn jas kan ik aan de onderkant gedeeltelijk over haar heen knopen zodat ze ook daar nog wat warmte van meekrijgt, plus dat ik haar dus onder mijn jas draag (althans, ik hou mijn jas verder open) waardoor ze hopelijk ook genoeg warmte van mij meekrijgt.

En qua kerstboom, Jewel was 13 maanden toen hij vorig jaar stond en er zijn een paar kerstballen gesneuveld omdat ze te hard met haar loopwagentje tegen de boom aan duwde :') Verder heb ik de ballen wat hoger gehangen zodat ze er minder goed bij kon, wat er enkel voor zorgde dat ze aan de boom probeerde te trekken om er alsnog bij te kunnen. Geen succesvolle ervaringen of tips dus :')
pi_182851619
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2018 09:29 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Godver, ja. Wij waren gisteren echt ontzettend opgelucht dat ze niet weer geopereerd hoefde te worden. Vanochtend werd ik wakker en had mijn vrouw haar bij ons in bed gepakt, dus ik werd wakker, deed mijn ogen open en keek recht in het breed lachende snoetje van m'n prinses. O+
Wat fijn wakker worden O+
pi_182851659
Haha de box voor spullen waar je baby niet aan mag komen, handig :D

CG O+ hopelijk is alle ellende nu voorbij.

Mijn baby heeft zichzelf in slaap gedronken aan mijn borst maar weigert nu los te laten }:| terwijl ie alleen nog maar sabbelt. Maar van loskoppelen wordt ie meteen wakker :D Baby's O+

En en een :* voor Jentin. Dat lijkt mij ook moeilijk.
pi_182851742
Oh ja, Jentin heel herkenbaar en even een knuffel voor jou. Ik heb ook nooit de intentie gehad om Jewel lang borstvoeding te geven, maar toen ik nog eerder moest stoppen wegens omstandigheden heb ik daar ook echt wel een traantje om gelaten. Ik heb die intieme voedingsmomenten ook echt gemist. Bij Vlokje heb ik nooit borstvoeding gegeven omdat ik al stress kreeg van het idee (daar het bij Jewel niet goed ging waardoor ik op aanraden van het CB was gestopt), maar ook daarover weer een traantje gelaten terwijl het mijn eigen bewuste keuze was. Ik kan mij dat dubbele gevoel en het verdriet dat het met zich meebrengt dus heel goed voorstellen, en hoop voor je dat dat snel overgaat.

En kerstboom in de box, wat een goed idee.. Ik heb de box echter net twee weken geleden de deur uit gedaan omdat Vlokje weigert om erin te liggen sinds ze kan rollen waardoor ze ruimte en vrijheid wil om rond te kunnen rollen :')

Ik bedenk mij nu trouwens dat ik een vraag voorbij had zien komen over of ik gepureerd of rapley geef aan Vlokje ivm de krampjes die ze door de bijvoeding krijg, ik geef gepureerd want ze is 'nog maar' 5 maanden. Ik heb wel de intentie om straks een combinatie te proberen, maar moet nog even bedenken hoe ik dat vorm wil gaan geven. Voor nu ben ik overgestapt op gepureerde groene groente om te kijken of dat voor verbetering zorgt, maar de boontjes vielen wat minder in de smaak bij mijn kennelijk kieskeurige eter :')
pi_182852081
Good to have you back, Schanu ^O^
pi_182852105
Kerstboom: Twix was destijds 15 maanden en die hele boom interesseerde hem geen biet. Dus wij hadden hem gewoon pontificaal middenin de huiskamer staan. ~:)
pi_182852216
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2018 10:08 schreef Malteser het volgende:
pontificaal
O+
Protège moi de mes désirs.
pi_182852556
Hoe we de kerstboom dit jaar doen weet ik ook nog niet. Ik heb wel een hoop houten decoratie etc. dus dat zou nog lukken maar onze enorme kunstboom zie ik liever niet op Banaan vallen. De boom moet dan ook nog zonder lichtjes want Banaan kan echt geen nee zeggen tegen snoeren. Om die reden ging hij vandaag voor het eerst in weken weer eens in de box.
Misschien dat de boom in de box zetten wel lukt, even passen en meten of het plafond hoog genoeg is. ^O^

Schanu fijn dat je er weer bent. *O*

Aure sterkte. _O- Meestal lukte het me na twintig minuten ongeveer wel om Banaan los te koppelen. Dan was er nog twintig minuten van zijn dut over om wat te kunnen doen. :D

Leuk Ellie dat mama en papa! :)

Jentin begrijpelijk hoor die tranen. :*
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_182853135
quote:
1s.gif Op woensdag 31 oktober 2018 07:58 schreef Malteser het volgende:
BellaaElisa, psssst: Jentin heeft er twee.
Rot voor N dat ze hard viel.
:D heb het aangepast, toen ik het aan het typen was zat ik al te twijfelen. Maar met mijn zwangerschapsbrein vla hoofd ben ik nog al vergeetachtig :X
pi_182853153
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2018 09:29 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Godver, ja. Wij waren gisteren echt ontzettend opgelucht dat ze niet weer geopereerd hoefde te worden. Vanochtend werd ik wakker en had mijn vrouw haar bij ons in bed gepakt, dus ik werd wakker, deed mijn ogen open en keek recht in het breed lachende snoetje van m'n prinses. O+
Oh heerlijk wakker worden is dat hè. Lekker genieten van jullie prinses! O+
pi_182856495
Welpje had vandaag zijn eerste bezoek aan het CB. Stats: 5835 gram en 63 cm! *O* Net zo zwaar als zijn broer destijds en een stukje langer. Babysaurusjes unite O+
  woensdag 31 oktober 2018 @ 16:14:50 #78
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_182858319
Cassandra, klinkt erg pittig zo dus heel begrijpelijk als je daarvoor zou kiezen. :*.

Spees, sinds donderdag :Y. Dat hij maar een lekker bol koppie mag krijgen. Gaat het goed met de fles? De tijd vliegt echt. Over iets meer dan een maand zit mijn verlof er ook op. KVD wordt het voorlopig nog even niet (hij gaat naar onze moeders of naar mijn opa en oma) maar ik denk dat ik het straks wel even moeilijk ga krijgen. Het idee alleen al :') #weekdier

Mooie stats voor Luna's welpje! O+. Wat een verschil met I.
Dat hij maar ook een babysaurusje mag worden hoor. Ik houd wel van wat spekjes :9.

BV-periode helemaal afsluiten lijkt mij ook wel verdrietig. Ik kan nu al heel sip worden van hoe het loopt en doe echt mijn best maar m'n productie wil maar niet zo dus voeden we hem nog steeds bij. En dat kolven begint me een beetje tegen de staan (best snel, maar ja: I. voeden, kolven, en tussendoor nog wat in huis proberen te doen en de dag is zó om). Ik zag dat je sieraden van moedermelk kunt laten maken. Iemand ervaring mee?

Van die knopjes vind ik nog wel tof:
pi_182864910
Go Welpje, go Welpje! Goed hoor! Hoeveel weken is hij nu Luna?

Oké, mijn baby is 6 maanden. En hij rolt de hele dag om, van rug naar buik. Soms ook terug. Niks bijzonders, maar nu doet hij dat ook in de kinderwagen (Joolz Day). Zolang hij er nog niet uit kruipt, kan dat geen kwaad toch?
pi_182865609
Bfd gemist! Zag hele lieve en schattige baby’s (en knappe mama’s) voorbij komen!

Mijn bijdrage:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Catootje heeft nu definitief de van rug naar buik rol-update gedaan en er is geen houden meer aan :') haar ergens neerleggen en weer op dezelfde plek aantreffen als je terugkomt is er niet meer bij.
Ze wil ook alleen nog maar zitten, want liggen is voor baby’s blijkbaar :{w
pi_182866167
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2018 20:56 schreef Malteser het volgende:
Go Welpje, go Welpje! Goed hoor! Hoeveel weken is hij nu Luna?

Oké, mijn baby is 6 maanden. En hij rolt de hele dag om, van rug naar buik. Soms ook terug. Niks bijzonders, maar nu doet hij dat ook in de kinderwagen (Joolz Day). Zolang hij er nog niet uit kruipt, kan dat geen kwaad toch?
Zolang hij zich niet over de rand heen kan werken kan het geen kwaad.

Mijn plan was om zo lang mogelijk te wachten met het zitje want de bak is beter. Maar rollende werd de kinderwagenbak steeds minder prettig. Met een dagje weg het zitje (welke helemaal plat kan) op het onderstel gezet en daarin lag hij zoveel rustiger dat we niet meer terug zijn gaan naar de bak. Hij kon zelfs weer slapen in de kinderwagen, iets wat met de bak meer niet lukte sinds de rol update. Dus of de bak nu altijd beter is? Ligt denk ik aan je kind en aan de kinderwagen.
pi_182866320
Verlate BFD bijdrage:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Foto's en posten van anderen wel gezien O+ maar zit (weer/nog steeds) met een sneu jochie dus reageren lukt niet zo.

[ Bericht 11% gewijzigd door Elleska op 31-10-2018 22:09:36 (mega foto verkleind ) ]
pi_182866376
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2018 22:06 schreef Elleska het volgende:
Verlate BFD bijdrage:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Foto's en posten van anderen wel gezien O+ maar zit (weer/nog steeds) met een sneu jochie dus reageren lukt niet zo.
Wat een toffe, originele foto zo! :D O+
Let me see you stripped down to the bone
pi_182866411
Hier was onze kleine huisheks wat beduusd nadat er twintig kinderen tegelijk in de voortuin stonden te trick-or-treaten :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Let me see you stripped down to the bone
pi_182866519
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2018 21:58 schreef Elleska het volgende:

[..]

Zolang hij zich niet over de rand heen kan werken kan het geen kwaad.

Mijn plan was om zo lang mogelijk te wachten met het zitje want de bak is beter. Maar rollende werd de kinderwagenbak steeds minder prettig. Met een dagje weg het zitje (welke helemaal plat kan) op het onderstel gezet en daarin lag hij zoveel rustiger dat we niet meer terug zijn gaan naar de bak. Hij kon zelfs weer slapen in de kinderwagen, iets wat met de bak meer niet lukte sinds de rol update. Dus of de bak nu altijd beter is? Ligt denk ik aan je kind en aan de kinderwagen.
Hij is nog super tevreden. Tenzij hij zich wat ongelukkig tegen de rand heeft omgerold ;). Dan moppert hij even als in “mama help me, kijk mij hier oncomfortabel liggen”.

Ik wil zo lang mogelijk wachten inderdaad.
pi_182866736
lekker tevreden laten liggen dan :) kinderwagen heb je meestal wel in het zicht dus je merkt snel genoeg wanneer het niet meer gaat. 6maand hadden wij sowieso niet gered.

ik vind dat ook lastig met het verlagen van het bedje en box. bedje is al naar beneden omdat we daar geen zicht op hebben. box staat nog hoog maar we gaan dit weekend eens kijken of lager beter bevalt aangezien L zich begint op te trekken aan de spijlen.

quote:
1s.gif Op woensdag 31 oktober 2018 22:08 schreef minilot het volgende:

[..]

Wat een toffe, originele foto zo! :D O+
heel tof fotomomentje. ik zag de schaduw en moest er gewoon een foto van maken.
pi_182867190
Hij was maandag 5 weken, Malteser. :)

Ik duim voor spekjes bij I. hoor! O+
pi_182867270
Oeps, ik raakte afgeleid en miste nog wat updates! Catootje met de boontjes, wat een snoet. _O- Verder wel een prachtig blij ei inderdaad. O+ Beduusde Günther O+ en artistieke Elleska _O_
pi_182868775
Hoe was het ook alweer? Manflu? :P
Ik lig met een shirt, twee truien, een vest en twee dekens op de bank. Rillend. :9

Nooit gesnapt wat 'gewrichtspijn' was, tot vandaag. Man man, ik vind mezelf een partij zielig. _O-

Maar dit had m'n vrouw dus afgelopen zaterdag, terwijl ik de hele dag werken was. Zo onwijs ontzag dat ze dan gewoon zorgt. Al onze hulp achter de hand was ziek/zwak/misselijk/werkend/vakantie, dus ze kon niet anders, maar pff. Wat zijn moeders powervrouwen. O+
pi_182869521
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2018 22:49 schreef lunapuella het volgende:
Hij was maandag 5 weken, Malteser. :)

Ik duim voor spekjes bij I. hoor! O+
Oh wow, toen was mijn mega baby ‘pas’ 5400 gram en dat vond ik al veel. Goede voeding heb je! Fijn hoor!
pi_182869523
Beterschap Nicolas!
pi_182870218
Oeh idd goeie stats luna ! Ik mag hier maandag voor het eerst naar het cb; ben benieuwd !

Catootje O+ wat een blije idd :D

Beterschap NJ !

Hier al 2 nachten drama vanwege krampjes lijkt... slaapt eerste deel wel 5u na elkaar en dan na het voeden met geen mogelijkheid meer rustig te krijgen. Gisteren van 2u30 tot 6u; vandaag ‘iets’ beter van 3u tot 5u30... we hebben cinababy in huis gehaald maar las dat het een paar dagen kon duren voor het werkte.. het klinkt toch zo sneu als ze zo met die voetjes schoppen en gillen van die krampaanvallen -O- ik voel me dan zo vreselijk machteloos, zit bijna met de kleine mee te janken ;(
Vandaag richting België maar mijn familie (2,5u rijden); benieuwd hoe Tijn het zal vinden! Ik ga iig even bijslapen in de auto :@

[ Bericht 1% gewijzigd door PriemGirl op 01-11-2018 08:17:43 ]
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_182870670
Ik lees over drukte bij Cassandra, krampjes bij Priem, Manflu (of gewoon de echt de griep?) bij NJ (beterschap) en een hele hoop lieve, schattige en grappige foto's.

Wij zijn er ook nog, maar ik kom niet aangehaakt. Cassandra, petje af voor jou, echt, want ik vind het al onwijs druk met 1 peuter en 1 baby, laat staan als je net als jij twee baby's hebt! Hopelijk krijg jij weer wat meer rust als je werk weer begint.

Werken, tja, mijn officiële verlof eindigt volgende week, maar ik heb 2 maanden extra vrij genomen. Ik begin dus pas in januari weer en daar ben ik echt heel blij mee, want werken staat nog ergens onderop mijn prioriteiten lijstje.
pi_182871099
Beterschap NJ! Klinkt heel vervelend en wat een powervrouw is jouw vrouw inderdaad. Maar als je ziek bent, mag je een partij zielig zijn hoor.

Jeetje, ik lees nu pas je verhaal van U, DUMAN. Wat zal jij geschrokken zijn. Snel en goed gehandeld zeg.

En al die foto's O+

Ik heb zelf een beetje een off week, gelukkig is Juul poepje gezellig en ik ben vandaag lekker dagje vrij. Werk gedoe, lang verhaal, in de spoiler.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_182872375
Ugh Exode, kan me goed voorstellen dat je er zwaar de pest in hebt. -O- Succes met de situatie daar en probeer lekker te genieten van een time out-dagje met Juul! :*

Hier vanmorgen de eerste officiële zwemles voor het Guppy 1-diploma. Ik denk dat ik Günther maar omdoop van babysaurus naar babywalrus, hij ging in het water direct full on in zeemeerminmodus en heeft het hele half uur zo gekeken: :D ! :D ! :D !
Voor herhaling vatbaar dus *)
Let me see you stripped down to the bone
pi_182872523
Oh oh, exode! Ik werk tegenover je. Dus als het je een keer te veel wordt, kunnen we best een bakje doen ergens. :*
Protège moi de mes désirs.
pi_182872616
Duman, verlate knuffel voor jou en je knapperd! Wat zul je geschrokken zijn!

Nicolas, beterschap joh! :* En wat praat je fantastisch waarderend over je lief! O+
Let me see you stripped down to the bone
pi_182872640
Günther op mijn schoot post-zwemles kwijlend diep in slaap nu. Ik ga een poging doen tot overkieperen in ledikant. Help. :')
Let me see you stripped down to the bone
pi_182872721
quote:
1s.gif Op donderdag 1 november 2018 10:44 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Oh oh, exode! Ik werk tegenover je. Dus als het je een keer te veel wordt, kunnen we best een bakje doen ergens. :*
Nee, echt? Wat leuk! Waar werk je dan? (je mag me DM'en hoor)
pi_182872760
Och Exode dat klinkt ook niet als een fijne werksfeer zo. :*

Leuk Mini! :D Ik was het zwemmen een beetje vergeten maar ga eens kijken of we binnenkort ook weer eens het zwembad in kunnen.
Die foto van Günther. Onderschrift "die kindjes namen al mijn snoepjes mee". >:)

Fijn Sillie dat je nog lang vrij bent. :)

Priem die krampjes moeten ze verbieden. :{ Ik hoop dat het je lukt lekker lang te slapen in de auto.

Malteser als Mars nog lekker ligt in de bak dan moet het wel kunnen. De eerste keer dat Banaan zich omrolde in zijn bak, ging hij gelijk omhoog drukken. Toen ben ik wel gewisseld. :)

NJ beterschap. :*

Catootje al aan de eerste hapjes. :o

Helsinki :*

Banaan begint nou echt met zijn eerste losse stapjes. Inclusief een kleine blauwe plek op zijn voorhoofd. Casper heeft een trend gezet. ;)
Ook heel grappig, hij trekt zijn benen soms op als een kikker als je hem optilt. :D
Op bed ging hij een keer bijna op zijn hoofd staan in een poging rechtop te gaan staan, hij duwde zijn gewicht de verkeerde kant op. :')
Hij heeft de achteruit herontdekt, gaat dan op zijn buik schuivend naar achteren. O+

Mooie updates zijn dit hoor. O+
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_182873184
Exode, dat is niet leuk.

Sillie, hoe gaat het verder met H? En met jou (en je man)?

Minilot, wat tof!

Net naar het CB geweest. Mijn bolle baby buigt af. Van net boven de +2,5-lijn nu richting de +1,5. Arts vond het goed, typische BV-curve.
Voor de statsliefhebbers:
9100 gram en 72 centimeter bij 6,5 maand.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_182873295
Mooie curve hoor Malteser! Bolle Mars O+

Minilot, het zwemmen klinkt fantastisch, wat fijn dat Günther er van genoot. En het slapen erna is ook een fijne bonus ^O^

:* voor je werkperikelen exode, dat is inderdaad niet tof.
pi_182873823
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2018 11:23 schreef lunapuella het volgende:
Minilot, het zwemmen klinkt fantastisch, wat fijn dat Günther er van genoot. En het slapen erna is ook een fijne bonus ^O^
Dutje van niks anders. :') Kwartier lang knockout op mijn schoot, krijsen als een malle zodra poging tot neerleggen en niet meer in slaap kunnen krijgen. |:(

Zit nu blij op de grond te kroelen met en zingen tegen een paraplu. We proberen het vanmiddag wel weer. :O

En wat een toffe foto van jou en mooie Welpje samen @ BFD! O+
Let me see you stripped down to the bone
pi_182874396
Ah, dat is dan weer jammer Mini! Hopelijk vanmiddag een goede dut.
pi_182874853
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2018 11:18 schreef Malteser het volgende:
Exode, dat is niet leuk.

Sillie, hoe gaat het verder met H? En met jou (en je man)?

Minilot, wat tof!

Net naar het CB geweest. Mijn bolle baby buigt af. Van net boven de +2,5-lijn nu richting de +1,5. Arts vond het goed, typische BV-curve.
Voor de statsliefhebbers:
9100 gram en 72 centimeter bij 6,5 maand.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lief dat je het vraagt. Het is nogal een zeikerig epistel geworden dus maar in spoiler:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus. Nouja. Zo gaat het dus zo’n beetje.
pi_182875374
Oh Sillie, wat pittig bij jullie thuis. Heb je een idee waar die onrust van H vandaan zou kunnen komen?

Exode wat een nare situatie op jouw werk. En ik las ook dat je een tijd alleen thuis bent (geweest) met beide kindjes. Pittige periode lijkt mij dat. Je zal wel flink op zijn.

Mini O+ zwemmen met de kleine lijkt mij zo ontzettend leuk om te doen. Fijn dat Gunther het ook leuk vond!

Ik ben benieuwd hoe het bij jullie gaat/is gegaan.
M is morgen 6 weken oud en het valt mij op dat hij niet alleen in slaap kan vallen. Hij valt in slaap aan de borst, na een flesje, op mijn man of mij, in de kinderwagen of in de draagzak. Genoeg mogelijkheden, dus ik klaag niet. Maar ik vraag me af wat ik kan/mag verwachten van een baby van 6 weken. Zou hij af en toe zelf in zijn bed in slaap moeten vallen of is het vrij normaal dat hij ons/eten/wiegen daar nog bij nodig heeft?
Ik durf de vraag niet bij het CB neer te leggen :') Mijn eerste ervaringen daar waren niet zo geweldig.
  donderdag 1 november 2018 @ 13:07:01 #107
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_182875594
Dat is echt nog heel normaal hoor Peace! Komt vanzelf dat hij ook ergens anders in slaap durft te vallen. O is nu 11 weken en die slaapt sinds een aantal weken steeds vaker in de box of zonder dat hij daarvoor een voeding nodig heeft.

Gisteren zelfs voor het eerst in zijn eigen bedje geslapen overdag :o we kregen een wat luidruchtig vriendje te spelen dus ik dacht ik probeer dat eens. En het werkte nog ook :o

[ Bericht 38% gewijzigd door Spees_Eend op 01-11-2018 16:02:47 ]
pi_182875596
Peace, niet druk over maken hoor. Precies dezelfde vraag hier gesteld toen Kees nog mini was. Die kon alleen maar op ons slapen en de nacht in z'n co sleeper naast ons. Rond de 3 maanden kon hij ineens wel in bed zelf dutjes doen en in slaap vallen en dat ging steeds beter. Je zou het gewoon af en toe eens even kunnen proberen. Lukt het niet, dan gewoon later weer eens. Enne, geniet er maar van, nu nooit meer een baby die op mij slaapt ;(
pi_182875846
Sillie, pffff. Heftig! En dat hoeft heul niet in spoiler. Het is echt niet alleen glitters en unicorns all around. Het is (soms) best pittig, zeker als je baby een baby is die graag heel dichtbij is en krijst wanneer dat even niet zo is.

Peuter optillen met baby in de draagzak gaat hier wel. Peuter dan echt op mijn heup, dus aan mijn zijkant. Een van zijn benen tegen de billen van de baby, andere been zit achter mijn rug. En als peuter dat dus even nodig heeft, dan vraag ik hem zelf ‘op te springen’ zodat ik hem als het ware alleen maar hoef te vangen ipv daadwerkelijk optillen.
En voor langer dragen dan gewoon even een knuffelmoment, gaat peuter in de Tula op mijn rug. Dus dubbeldragen.
Maar goed, gewoon even een :* voor jou. Schrijf hier gerust van je af. Dat is niet zeuren, dat is je hart luchten.
pi_182876105
Sillie :*

Peace N. is nu bijna 9 maanden oud en soms moet ik haar nog steeds in slaap voeden..

Zijn jullie baby's ook overdag in slaap staking? N. is zichtbaar heel erg moe, maar zodra ze haar bedje aanraakt dan lijkt het wel alsof ze een energieboost krijgt :X
Ze ligt nu al 5 minuten heel het bed door te draaien en te 'brabbelen' schreeuwen. :')
pi_182876432
Günther slaapt na bijna tien maanden nog steeds alleen met hulp van mij in, en dan bij voorkeur ook met beschikbare tepel mijnerzijds, al draait -ie tegenwoordig zowaar af en toe na het drinken zelf op een andere zij en valt vervolgens in slaap, maar da's pas iets van de afgelopen weken. Nou scheelt het dat ik er zelf weinig hinder van ondervind: kinderen zijn maar zo kort zo klein en ik heb 'm zelf ook graag fysiek in de buurt. O+ Het zelf in slaap leren vallen, daar ben ik dus nooit zo fanatiek mee bezig geweest. Komt misschien nog wel eens en anders wordt -ie vanzelf een keer een afstandelijke puber 8-)

Sillie, poeh, dat klinkt zwaar. Succes met de situatie en mag ik vragen op welke punten jij en je lief dan niet op één lijn zitten? Lijkt me lastig zeg! :{

Verder: training inheemse fauna van start gegaan :+



Follow up voor de tweewekelijkse bezoekjes aan de kinderboerderij ):O

Zo maar weer eens een dut proberen.

@Peace, mijn echtgenoot zwemlest (als enige kerel in een klasje vol moeders *)) met Günther, ik kijk louter toe 8-)

[ Bericht 12% gewijzigd door minilot op 01-11-2018 13:54:03 ]
Let me see you stripped down to the bone
pi_182876569
Hoi!

Ben weer wat bijgelezen ;) ondanks dat ik nog verlof heb, is het normale leven hier alweer begonnen en Li gaat helemaal mee in het ritme!

Bizar dat jullie alweer bijna moeten werken! Onze baby’s schelen bijna niets. Ik pas vanaf januari weer, maar ik had de schoolvakanties mee (en neem 1 week ouderschapsverlof op).

Beetje laat, maar nog gefeliciteerd DAD :)

Ik draag trouwens met open winterjas en dan zelf nog een sjaal om. Al vind ik de xxl mannenvest van Duman nog een goede, van de week even kijken. Afgelopen week de hele week moeten dragen, want de (binnen en buiten)band van mijn kinderwagen was lek. De nieuwe banden kwamen net binnen, dus ga zo weer even met de wandelwagen weg :D Ik vind dragen heel fijn, maar als ik met de kids naar de speeltuin ga, is de draagzak toch minder handig :)

CG, wat een vervelende ervaringen zeg! Gewoon :*

Is het heel stom dat ik me er ergens op verheug om de bv periode af te sluiten? Ik voel me nog zo gebonden en vooral dat ik weinig voor mezelf kan doen. Vanaf 1 dec gaan we afbouwen en dan hoop ik vanaf 1 jan volledig op kv te zitten.. oh en ergens voelt het weer stom, want Li is heel gemakkelijk aan de borst, geen pijn of aanleg problemen en ik voed overal.

Ik ging beide vorige keren rond de 6 maanden ook over op de wandelwagen zit i.p.v. de wieg. Want toen gingen ze rollen ;)

Sillie, herkenbaar bij Js (behalve dan mijn man). Ik heb Js echt regelmatig toch even weggelegd, want Ow verdiende ook zijn aandacht. En dat was dus soms even een huilende Js. Trouwens tips voor dingen die je kan doen tijdens het dragen met peuter: voorlezen, spelletjes/puzzelen en knutselen.. heb ik toen heel veel gedaan. Verder gewoon :*

Hier is er eigenlijk weinig te melden. Li is nog steeds een perfecte chille baby. Toevallig vandaag en vannacht een regeldagje, maar dat hoort erbij. Gisteren was ze alweer 2 maanden :o
Alleen blijft ze maar snotverkouden..
pi_182877281
quote:
1s.gif Op donderdag 1 november 2018 13:43 schreef minilot het volgende:
Günther slaapt na bijna tien maanden nog steeds alleen met hulp van mij in, en dan bij voorkeur ook met beschikbare tepel mijnerzijds, al draait -ie tegenwoordig zowaar af en toe na het drinken zelf op een andere zij en valt vervolgens in slaap, maar da's pas iets van de afgelopen weken. Nou scheelt het dat ik er zelf weinig hinder van ondervind: kinderen zijn maar zo kort zo klein en ik heb 'm zelf ook graag fysiek in de buurt. O+ Het zelf in slaap leren vallen, daar ben ik dus nooit zo fanatiek mee bezig geweest. Komt misschien nog wel eens en anders wordt -ie vanzelf een keer een afstandelijke puber 8-)

Sillie, poeh, dat klinkt zwaar. Succes met de situatie en mag ik vragen op welke punten jij en je lief dan niet op één lijn zitten? Lijkt me lastig zeg! :{

Verder: training inheemse fauna van start gegaan :+

[ afbeelding ]

Follow up voor de tweewekelijkse bezoekjes aan de kinderboerderij ):O

Zo maar weer eens een dut proberen.

@Peace, mijn echtgenoot zwemlest (als enige kerel in een klasje vol moeders *)) met Günther, ik kijk louter toe 8-)
Jullie zijn lief, thanks voor het meedenken en de tips!

En dat mag je vragen hoor minilot. Dat zit hem vooral in de prijsklasse waarin we zoeken. Zonder al teveel detail: ik wil niet met al onze financiele middelen in een huis. Ik wil ruimte over hebben om zonder nadenken naar de efteling of op vakantie te kunnen, bij wijze van. Man wil een goed huis, en ziet meer langskomen in de prijsklasse waarin we met alle middelen wel zouden kunnen kopen, maar ik wil dat dus niet. Hij vindt vakanties etc. dan luxe die wel wel kunnen laten. Dat botst.
Tweede struikelblok is wat we doen als we geen geschikt huis vinden voor we hier weg moeten. Ik wil dan tijdelijk huren of desnoods een tussenwoning oid kopen. Man vindt dat zonde van het geld en wil dan tijdelijk in een caravan of bij onze ouders. En dat zie ik dus echt niet zitten. Prima als we 2 of 3 maanden moeten overbruggen overigens, maar voor onbepaalde tijd in een caravan of bij mn ouders met onze kleintjes? Ehm...
pi_182877954
Wat gaat het hier weer snel :o Ik heb wel alles gelezen maar even geen energie om te reageren, heb het vermoeden dat ik PMS heb, zit merkbaar niet lekker in mijn vel op het moment :{ Af en toe ook pijn in buik en rug maar er zet nog niks door. Vanmorgen wel op kraambezoek geweest bij een vriendin en een babietje van 4 weken geknuffeld, wat is mijn dame dan al een reusje zeg :D O+

Exode wat klinkt je werksituatie even beroerd :{ Kan me voorstellen dat je daar niet blij van wordt, zacht uitgedrukt.

Sillie, wat lastig en frustrerend dat je daarmee niet op een lijn zit, is er geen manier om een middenweg te vinden daarin?
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_182878557
Zo, wat doet een vrouw als ze gefrustreerd is? Shoppen!
We hebben een 'nieuwe' auto gekocht. Ja, als je het doet....

Zat er al heel lang aan te komen, onze auto uit 2008 is een rampauto, we hebben hem net 3 jaar maar ik heb in die 3 jaar vaker de garage gezien dan mijn hele leven ervoor. In december moet ie gekeurd worden en de gehele versnellingsbak moet al bijna een jaar lang vervangen worden. Geen haar op mijn hoofd die eraan denkt nog 1 cent aan dat ding uit te geven. Nou ja ok, we hadden vorige week goedkope wieldoppen gekocht omdat die er binnen een maand aflagen destijds. En voor de inruil ziet dat er net wat netter uit.
Juul vond het reuze interessant al die proefritjes net en die shiney auto's in de showroom.

We zijn niet even impulsief gaan kopen hoor :D We hadden deze auto al langer op de korrel. We zijn goed in uitgeven maar dit is wel een boel geld ineens.

Sillie, dat klinkt echt zwaar hoor! Jeetje....ik begrijp heel goed dat jij om 20:00 omvalt.

Peace, het komt inderdaad goed, Juul sliep ook vooral bovenop mij of mijn vrouw. Ze sliep absoluut niet in bed, kinderwagen, maxicosi etc. Ze is nu net 4 maanden en slaapt overal. Ook in haar eigen bed. Die omslag kwam rond de 3 maanden.
pi_182878737
Oooh, dan hebben wij het nog relatief makkelijk met M die wel overal slaapt, maar wel iets 'nodig heeft' om in slaap te komen. Bedankt voor de reacties. Dan kan ik onze situatie even wat beter in perspectief plaatsen. As we speak ligt meneer op zijn buik (jaja, foei) te tukken in ons bed na een voeding. Ik ben maar opgeschoven naar de andere kant. Dan ga ik me er maar niet al te druk over maken. Ik was bang dat we nu al een kind met slaapproblemen aan het creëren waren.

Moeilijk Sillie dat jullie niet op één lijn zitten. Zeker met zo iets groots!

Mini, tof toch dat jouw man dat doet? O+ Ik zou helemaal wegsmelten aan de waterkant. Hou je zelf niet zo van water?

Klinkt een beetje als een barrel, jullie vorige auto Exode. Wat is het nu geworden? Ik vind naar auto's kijken altijd erg leuk. Maar het is zo duur hè? ;)
pi_182879205
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2018 15:22 schreef Peacefulll het volgende:
Mini, tof toch dat jouw man dat doet? O+ Ik zou helemaal wegsmelten aan de waterkant. Hou je zelf niet zo van water?
Jawel, ik ben verzot op zwemmen! Maar ik heb Günther alle doordeweekse dagen al voor mezelf, inclusief babyyoga, babybios, kinderboerderij, biebbezoekjes etcetera en mijn man wil 'm ook wel eens! 8-)
Let me see you stripped down to the bone
  donderdag 1 november 2018 @ 16:36:59 #118
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_182880591
Fijn dat Günther zo van het zwemmen genoot, Mini O+. En leuk dat jouw lief dat dan met hem doet! En dat je dat elkaar ook gunt :P. Ik vind het douchen met I. bijvoorbeeld echt heel leuk maar het is ook belangrijk dat L. dat soort dingen kan doen. Die geniet daar ook volop van en dat is dan toch ook wel zo heerlijk om te zien.

Sillie, lijkt me erg lastig als jullie wat dat soort grote beslissingen niet op één lijn zitten :*. Hopelijk lukt het toch om elkaar enigszins tegemoet te komen.

Exode, :* op je pittige week.

Over het in slaap vallen. I. heeft ook wel 'iets' nodig om in slaap te vallen. Ik maak me geen zorgen, komt vast wel goed. Muziek is geliefd, en een speentje. Al wil hij deze de laatste dagen steeds minder. Hij slaapt ook beter sinds we een Puckababy hebben. Daarvoor wikkelden we hem in en dat werkte ook :). Hij maakt zichzelf anders wakker steeds met die schattige handjes. Verder slaapt hij overal wel!

*O* voor de updates van PKM's banaan! En voor de goede stats van Mars :).

Loj, wat fijn dat je nog zo lang thuis kunt zijn! Hier geen idee wanneer ik weer moet beginnen. Ik zou twee weken extra opnemen maar omdat I. later is geboren, schuift dat op en zit er een paar dagen later ook een vakantie aan vast. De week voor kerst had ik namelijk vrij gevraagd. En twee weken PBL-uren er nog bij. Geen idee waar ze dan op uit komen. De roosteraar is weggegaan en ik kan thuis niet bij die informatie. Ik zal van mijn leidinggevenden vast wel horen wanneer ik weer aan het werk moet want die willen volgende week op kraambezoek komen.

Ik ben met I. naar de kinderfysio geweest ivm de voorkeurshouding. Wat tips meegekregen om hem te verleiden zo veel mogelijk zijn hoofdje naar de andere kant te draaien en dan over 2 weken weer een afspraak om te bekijken hoe het is gegaan. Ik heb er wel vertrouwen in; een hoop dingen doen we al!

Verder een hoop frustratie rondom onaangekondigde bezoeken van familie (opa en oma vooral), of het afwijken van gemaakte afspraken. Nu al een paar keer gehad dat ze op ongelegen momenten gewoon voor de deur staan. En dan mis ik weer een kolfbeurt en dat doet ook niets goeds voor mijn productie en wegsturen voelt ook zo lomp maar vandaag heb ik het toch maar gedaan. Ze zijn ook vreselijk bezorgd en ik voel me daardoor de meest incapabele moeder ooit. Het gaat dan om dingen als: 'heb je wel gecheckt of de melk op de juiste temperatuur is als je deze geeft?' en ze vinden I. áltijd te koud aangekleed. Het liefst ook een muts op in huis, en wollen sokken over de gewone sokjes. En een vestje. En dan nog een dekentje om hem heen gewikkeld. Of twee. Ik begin er spontaan van te zweten :'). Ik merk dat het idee om hem daar straks naartoe te brengen (als ik weer ga werken) me een beetje tegen begint te staan. Al gaat het om een uurtje of 2,3 en is het ook niet elke dag nodig.
  donderdag 1 november 2018 @ 16:44:52 #119
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_182880766
Ik wil ook wel keertje babyzwemmen, het is alleen zo ontzettend vroeg (van 9 tot 9.30). :D

Las net dat er ook een gratis oppas is als je meerdere kinderen hebt, is vast een drukke boel daar.
pi_182881477
Misschien niet erg fijn deze reactie, maar ik weet uit ervaring dat zelf, zonder iets in slaap vallen toch wel erg fijn kan zijn. Dus even een tegengeluid over slapen (en ik had 6 jaar geleden nooit gedacht dat ik dit zou schrijven).

Mijn oudste kon alleen op ons in slaap vallen en dat heeft echt tot 2,5 jaar geduurd en pas met 3,5 jaar durfde hij alleen te gaan slapen.
Bij de middelste dachten we, dat gaat ons niet nog een keer gebeuren en hebben we hem niet meer op ons in slaap laten vallen, maar deden we een hand op hem. Nu nog steeds met 4 jaar kunnen we niet weg voordat hij slaapt en kan hij niet in slaap vallen zonder onze hand.

Dus ik ben wel heel bewust bezig met Li wakker weg te leggen en het speentje ook zo min mogelijk aan te bieden als ze gaat slapen. Ook ben ik vandaag bijvoorbeeld bezig geweest met het laten slapen in haar eigen bedje. (Ze slaapt wel in de cosleeper, maar wilt niet in haar eigen kamer en bed slapen). Als ze ging klagen ging ik terug en maakte haar weer rustig. Toen ze ging huilen heb ik haar er pas uitgehaald.

Want natuurlijk, als ze puber zijn... maar 4 jaar is ook wel erg lang als je onmisbaar bent.
pi_182881499
Peace, wij hebben allebei echt helemaal niets met auto's. Mijn eerste auto was gratis en de auto's daarna waren betrouwbare, lelijke, goedkope auto's.
Dit was de eerste auto waar we serieus geld voor uitgaven eigenlijk. Goed uitgezocht, ervaringen gelezen, reviews, anwb testen, alles. Maar we hebben echt ongeluk ermee gehad. Zoveel gedoe, zoveel onverwachtse kosten. De garage kende ons bij naam als we belden. Het zijn ook geen bekende euvels van de auto. We hebben nu een Peugeot 207 station (koop nooit een Franse auto zei mijn broer).
Vandaag een jonge tweedehands Kia Cee'd Sportywagon gekocht. Net wat meer ruimte dan de auto die we nu hebben, met alles erop en eraan. Hij zit ook nog 2 jaar in de fabrieksgarantie.
Wij hebben dus niets met auto's maar hij moet wel power hebben, omdat wij graag een beetje optrekken en we hebben een vouwwagen.

Zijn jullie baby's einde dag ook echt klaar met de dag. Juul wil van 17:00 (wakker wordt tijd na late middagdut) tot 18:30 (fles en bedtijd) echt non stop geentertaind worden. Box, wipstoel, is allemaal huilen. Vastgehouden worden wil ze.
pi_182881683
Helsinki, wat herkenbaar! Hier zowel mijn moeder als mijn schoonmoeder die bezorgd zijn over kou vatten als de beeb niet minstens drie skipakken over elkaar aan heeft. :+ Het joch speelt thuis standaard op blote voeten en als ik 'm in de draagzak mee naar buiten neem krijgt -ie geen dikke winterjas aan en dat vinden ze geloof ik zowat kindermishandeling. :') Lekker laten lullen!

Exode, ja, hier ook de laatste tijd. Overdag vermaakt Günther zichzelf prima, maar na laatste dut tot aan avondbedtijd lukt dat hoogstens een paar minuten achtereen en wordt er heel wat meer gejengeld. Naja, logisch ook wel na een hele dag druk bezig met babyzijn!
Let me see you stripped down to the bone
pi_182881751
(Dat gezegd hebbende, blijkbaar zegt een schaap 'brrrrrroem' en rijdt -ie over de tafel. Dude heeft momenteel lol met z'n plastic boerderijbeesten. *) Voor zolang het duurt.)
Let me see you stripped down to the bone
pi_182883162
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2018 17:23 schreef exode het volgende:
Peace, wij hebben allebei echt helemaal niets met auto's. Mijn eerste auto was gratis en de auto's daarna waren betrouwbare, lelijke, goedkope auto's.
Dit was de eerste auto waar we serieus geld voor uitgaven eigenlijk. Goed uitgezocht, ervaringen gelezen, reviews, anwb testen, alles. Maar we hebben echt ongeluk ermee gehad. Zoveel gedoe, zoveel onverwachtse kosten. De garage kende ons bij naam als we belden. Het zijn ook geen bekende euvels van de auto. We hebben nu een Peugeot 207 station (koop nooit een Franse auto zei mijn broer).
Vandaag een jonge tweedehands Kia Cee'd Sportywagon gekocht. Net wat meer ruimte dan de auto die we nu hebben, met alles erop en eraan. Hij zit ook nog 2 jaar in de fabrieksgarantie.
Wij hebben dus niets met auto's maar hij moet wel power hebben, omdat wij graag een beetje optrekken en we hebben een vouwwagen.

Zijn jullie baby's einde dag ook echt klaar met de dag. Juul wil van 17:00 (wakker wordt tijd na late middagdut) tot 18:30 (fles en bedtijd) echt non stop geentertaind worden. Box, wipstoel, is allemaal huilen. Vastgehouden worden wil ze.
Oh, de opmerking over Franse auto's heb ik ook al meerdere keren gehoord ja :D Wij gaan bewust altijd voor Japans of Koreaans. Grappig, wij hebben de Kia c'eed businessmodel. Heerlijke auto! Goede aankoop!

Wij zijn nu ook bezig met M entertainen. Ook echt heel handig tijdens het avondeten. Er zit nog geen ritme in hoor. Maar wel herkenbaar, die wakkere momenten en er niet iemand bij hem zijn.

Loj, bedankt voor het tegengeluid! Heel erg fijn om meerdere meningen en manieren te lezen. Ik herken de vermoeidheidssignalen van M nog te weinig om goed in te schatten wanneer ik hem het beste in bed kan leggen. Zoals jij het doet met Li vind ik helemaal geen gek idee om eens te proberen tussen het poetsen door. Dan ben ik toch boven. Lukt het jou nu ook om Li daadwerkelijk in slaap te laten vallen? Hoe lang duurt dat nu? Het stelt me nog wel gerust dat M op verschillende manieren in slaap kan vallen en dus nog niet vast zit aan één manier.
pi_182883977
:W ben er ook nog :P
Afgelopen week wel meegelezen maar reageren lukte even niet. Vorige week was wat hectisch met een ziek Sofietje, epileptische hond en een val van de trap van mij :') maar we zijn ondertussen weer aardig op de rit.

Peace; hier viel Sofie ook niet in slaap uit zichzelf. Sinds 2 weken steeds vaker wel! En ze is nu 12 weken. We hebben het gewoon steeds geprobeerd. Zodra je zijn vermoeidheidssignalen beter kan lezen dan wordt het makkelijker heb ik gemerkt. Als Sofie ligt zodra ze moe wordt dan lukt het haar vaak om in slaap te vallen. Zodra ze echt moe is heeft ze ons erbij nodig.

Sofie is vandaag wezen wennen op het kdv. En ik durf het haast niet te zeggen maar ik had er echt totaal geen moeite mee. Terwijl iedereen om me heen daar wel vanuit gaat, alsof je het moeilijk moet vinden ofzo. En dan voel ik me rot om het feit dat ik me niet rot voelde toen ik haar ‘achterliet’. Wat maakt een mens het zichzelf toch lastig |:(
Maar Sofie heeft het goed gedaan. Kort geslapen, gespeeld en wat uit de fles gedronken *O*. Kreeg een foto via de Ouderapp van een slapende Sofie. Hartstikke fijn, beetje jammer dat ze in een maxicosi hangend in een schommel-iets zat. Heb bij de intake aangegeven dat ik haar zo min mogelijk in een maxicosi, wipstoel etc wil hebben. Bij ophalen heb ik er niets over gezegd, wilde niet gelijk gaan zeuren. Wat denken jullie; even aanzien of toch de volgende keer nogmaals aangeven dat ik haar daar liever niet in wil hebben?
Maandag mijn eerste werkdag dus dan voor het eerst 10 uur uit elkaar. Benieuwd hoe dat gaat.
pi_182884089
En we hebben BFD gemist! Wel alle mooie, leuke , lieve foto’s gezien. Ik vind het elke dinsdag weer zo leuk om al jullie grote en kleine baby’s voorbij te zien komen! O+

In de spoiler onze zeer verlate BFD-bijdrage
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_182884312
Takkie mooie foto O+

Exode wat een rotsituatie op je werk! Hopelijk snel verbetering.

Günther aan het zwemmen! :D

Oh Sillie wat een rotsituatie, beide situaties. Hopelijk snel verbetering..

Ah rena das ook niet fijn! Hoe is het met C?

Schanu hoe is het nu met Vlokje?

Casper is vandaag voor het eerst de hele dag naar zijn nieuwe locatie van het kdv geweest. Nu is hij meestal tussen 17u - 19u niet te genieten maar vandaag deed ie er een schepje bovenop. Ammehoela }:|

Mijn vriend is iets voor mij aan het regelen zegt ie. En door een enorm slechte en slecht getimede smoes moest ie dat vorige week wel vertellen en hij was toen voor een oriënterende afspraak bij de juwelier. Nu had ie vanavond weer wat geheimzinnigs gepland staan maar dat ging niet door. Ben nu wel erg benieuwd :D :')
pi_182884503
Peace, goed om te lezen, kunnen we een Kia clubje beginnen ;)

Overigens nog wel ter aanvulling, zeker na de goede tips van Loj. Bij Juul ging het niet van de ene op de andere dag. Wij hebben best veel naast het bed gezeten. In eerste instantie met pink in haar mond, vervolgens zonder die pink maar wel blijven zitten. Niet uit bed halen, wel even aai over haar hoofdje als ze huilde. We bleven dus bij haar tot ze sliep en dat moment werd steeds korter en rond de 3 maanden hoefden we er helemaal niet meer naast te zitten.
Nu valt ze vrijwel altijd zelf in slaap, in bed. De late middagdut vindt ze lastig. Maar dat kan ik me van B ook nog wel herinneren.
Het herkennen van de signalen helpt ook inderdaad. Ook terwijl ze slaapt, ik heb haar er meerdere keren uitgehaald omdat ik dacht ze is echt wakker. Dan was ze nog hartstikke moe en gaf mijn vrouw dat ook aan. Laat haar nou even liggen, die valt weer in slaap. Ze huilde dan niet, maar maakte gewoon geluid en had haar ogen open.

Net weer aardig wat rondjes door de woonkamer gelopen. Zingend, kletsend, als ik 1 seconde stil stond, ging ze protesteren. Oh en dat moet wang tegen wang, een andere houding blieft ze dan ook niet.
pi_182884721
quote:
1s.gif Op donderdag 1 november 2018 19:36 schreef LaBelleFleur27 het volgende:
Mijn vriend is iets voor mij aan het regelen zegt ie. En door een enorm slechte en slecht getimede smoes moest ie dat vorige week wel vertellen en hij was toen voor een oriënterende afspraak bij de juwelier. Nu had ie vanavond weer wat geheimzinnigs gepland staan maar dat ging niet door. Ben nu wel erg benieuwd :D :')
:o ^) ! Denk ik :P

Balen dat Casper even aan het rellen gegaan is }:| C is aardig opgeknapt, wel nog hoesten en milde snotneus. Ik vermoed alleen dat ze aan een of andere sprong is begonnen, vandaag was ze tot we thuis kwamen van het kraambezoek best gezellig, alleen na het dutje wat ze daarna deed was er echt geen land meer met haar te bezijlen en dat merkte ik de laatste dagen al een beetje, wat meer onrust in haar of zo, echt heel snel huilen om dingen en ik kan soms niks goed doen lijkt het wel, heb op een gegeven moment een potje mee zitten huilen omdat ik zelf ook niet zo veel trek op het moment :') Morgen is ze alweer 11 maanden, is dat een zogenaamd sprong moment?
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_182884956
Rena :* voor jou!
  donderdag 1 november 2018 @ 20:10:04 #131
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_182885065
quote:
1s.gif Op donderdag 1 november 2018 19:51 schreef rena het volgende:

[..]

:o ^) ! Denk ik :P

Balen dat Casper even aan het rellen gegaan is }:| C is aardig opgeknapt, wel nog hoesten en milde snotneus. Ik vermoed alleen dat ze aan een of andere sprong is begonnen, vandaag was ze tot we thuis kwamen van het kraambezoek best gezellig, alleen na het dutje wat ze daarna deed was er echt geen land meer met haar te bezijlen en dat merkte ik de laatste dagen al een beetje, wat meer onrust in haar of zo, echt heel snel huilen om dingen en ik kan soms niks goed doen lijkt het wel, heb op een gegeven moment een potje mee zitten huilen omdat ik zelf ook niet zo veel trek op het moment :') Morgen is ze alweer 11 maanden, is dat een zogenaamd sprong moment?
Is dat niet de 46w sprong? :P

quote:
1s.gif Op donderdag 1 november 2018 18:44 schreef Peacefulll het volgende:

[..]


Loj, bedankt voor het tegengeluid! Heel erg fijn om meerdere meningen en manieren te lezen. Ik herken de vermoeidheidssignalen van M nog te weinig om goed in te schatten wanneer ik hem het beste in bed kan leggen. Zoals jij het doet met Li vind ik helemaal geen gek idee om eens te proberen tussen het poetsen door. Dan ben ik toch boven. Lukt het jou nu ook om Li daadwerkelijk in slaap te laten vallen? Hoe lang duurt dat nu? Het stelt me nog wel gerust dat M op verschillende manieren in slaap kan vallen en dus nog niet vast zit aan één manier.
Mijn baby is bijna 6 maanden en pas nu herken ik direct de vermoeidheidssignalen. Eerder ook wel, maar toch ook weer niet altijd. Nu heb ik wel een ontzettend makkelijke slaper. Hij slaapt nachten door & altijd in zijn eigen bed. Sinds kort werk ik met een heel strak schema, zo drinkt hij beter heb ik het idee (schreef hier laatst dat hij opeens zo slecht dronk & denk dat dat kwam doordat ik hem te lang wakker hield en hij te moe was). Na 2 uur leg ik hem in bed en klaar :D puckababy aan, beertje in zijn hand, geluidgeval aan, kus op zijn hoofd en weltrusten. En nu dut hij overdags dus 3 a 4 keer ipv 2 a 3 keer (wel wat korter dan eerst, denk 2 uurtjes? per keer).

MAAR! ik rijd wel een citroen :'(
pi_182885860
quote:
1s.gif Op donderdag 1 november 2018 19:51 schreef rena het volgende:

[..]

:o ^) ! Denk ik :P

Balen dat Casper even aan het rellen gegaan is }:| C is aardig opgeknapt, wel nog hoesten en milde snotneus. Ik vermoed alleen dat ze aan een of andere sprong is begonnen, vandaag was ze tot we thuis kwamen van het kraambezoek best gezellig, alleen na het dutje wat ze daarna deed was er echt geen land meer met haar te bezijlen en dat merkte ik de laatste dagen al een beetje, wat meer onrust in haar of zo, echt heel snel huilen om dingen en ik kan soms niks goed doen lijkt het wel, heb op een gegeven moment een potje mee zitten huilen omdat ik zelf ook niet zo veel trek op het moment :') Morgen is ze alweer 11 maanden, is dat een zogenaamd sprong moment?
Ik denk het ook, hij zei vorige week ‘verwacht niet op korte termijn wat, ik ben net begonnen met oriënteren’ :o

Ah wat balen! Volgens mij is er dan inderdaad een sprongetje, hopelijk voelen jullie je vast weer beter :*
pi_182885890
Team Peugeot en er is nog nooit wat mee geweest *klopt af*
pi_182886301
Oh Fleur wat spannend en leuk :D ben benieuwd wat ie allemaal voor je in petto heeft uiteindelijk!

Hier #teamgeenauto (en zelfs geen rijbewijs haha). We missen het nog steeds niet genoeg om er iets aan te gaan doen, maar ik denk dat ik toch maar wel ga lessen volgend jaar. Misschien. :')

Hier een baby die eerst ook nooit op zichzelf kon slapen (overdag dan, snachts ging wel goed). Nu slaapt ie bijna nooit meer op mij ;(
  donderdag 1 november 2018 @ 21:11:57 #135
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_182886338
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2018 21:10 schreef Aure het volgende:
Oh Fleur wat spannend en leuk :D ben benieuwd wat ie allemaal voor je in petto heeft uiteindelijk!

Hier #teamgeenauto (en zelfs geen rijbewijs haha). We missen het nog steeds niet genoeg om er iets aan te gaan doen, maar ik denk dat ik toch maar wel ga lessen volgend jaar. Misschien. :')

Hier een baby die eerst ook nooit op zichzelf kon slapen (overdag dan, snachts ging wel goed). Nu slaapt ie bijna nooit meer op mij ;(
Doe jezelf een plezier & ga lessen (en vooral examen doen) in Barendrecht en niet in Rotterdam.
Been there done that. :P
pi_182886351
Hier nooit meer een Franse auto. Ze kregen onze nog geen 3 (!) jaar jonge Peugeot NIET gerepareerd toen we op vakantie waren in Frankrijk. En dan bedoel ik niet de beunhaas in een verlaten gehucht maar de Peugeotdealer in een grote stad. Van de 14 dagen zomervakantie zaten we er destijds 11 zonder auto.
Auto is naar Nederland gerepatrieerd en was bij aankomst al ingeruild voor een VW.
  donderdag 1 november 2018 @ 21:17:22 #137
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_182886494
Wij hebben 2 citroens en 1 peugeot. En met 1 van de 2 citroens alleen gezeik, maar met de andere helemaal niets :P dus weet niet of het echt aan het Franse ligt.
pi_182886531
Haha ik zal het onthouden sacre :D
pi_182887423
Hahahaha jullie auto's :D Wij hadden op het hoogtepunt zelfs twee Kia's, een c'eed en een picanto. De picanto is gesneuveld toen een vrouw (het is altijd een vrouw) bij ons achterin knalde, bij het stoplicht nota bene! Wij trokken niet snel genoeg op of zo. Ze knalde er zo achterin. Het was zo'n hip oranje autootje. RIP annoying orange :'(

Oh en ik kom hier vaker vragen stellen!
Meneertje is na een dubbele voeding, een mega poepluier en een knuffel van mij zelf in slaap gevallen! Wel in het voedingskussen op de bank, maar hey! Hij kan het. Trots is :)

*rent naar bed toe om zo veel mogelijk slaap te pakken voordat ik weer aan de beurt ben voor een voeding of een kolfsessie* doei!
pi_182887845
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2018 21:17 schreef SacreCoeur het volgende:
Wij hebben 2 citroens en 1 peugeot. En met 1 van de 2 citroens alleen gezeik, maar met de andere helemaal niets :P dus weet niet of het echt aan het Franse ligt.
Mijn broer is heel lang automonteur geweest, die heeft me wat technische dingen verteld over Franse auto's, ik kan het je niet navertellen maar onze auto onderstreepte het volledig.

Ik wil gewoon een auto die rijdt en zo min mogelijk kost. Hopelijk gaat de Kia langer mee.
Als ik het geld zou hebben, zou ik zo'n enorme landrover willen. :)

En nu houd ik op hoor over auto's.
pi_182888324
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2018 16:44 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik wil ook wel keertje babyzwemmen, het is alleen zo ontzettend vroeg (van 9 tot 9.30). :D

Las net dat er ook een gratis oppas is als je meerdere kinderen hebt, is vast een drukke boel daar.
blij dat ik niet de enige ben die dat veel te vroeg vind. snap niet dat er geen babyzwemmen in de middag is. en bij het zwembad hier is het enkel doordeweeks. hier is/was ook het plan dat papa zou gaan babyzwemmen want goed voor de vertrouwensband enzo, maar dat kan dan alleen in een ander dorp op zaterdag ochtend.
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2018 17:22 schreef Loj het volgende:
Dus ik ben wel heel bewust bezig met Li wakker weg te leggen en het speentje ook zo min mogelijk aan te bieden als ze gaat slapen. Ook ben ik vandaag bijvoorbeeld bezig geweest met het laten slapen in haar eigen bedje. (Ze slaapt wel in de cosleeper, maar wilt niet in haar eigen kamer en bed slapen). Als ze ging klagen ging ik terug en maakte haar weer rustig. Toen ze ging huilen heb ik haar er pas uitgehaald.

Want natuurlijk, als ze puber zijn... maar 4 jaar is ook wel erg lang als je onmisbaar bent.
hoe maak je haar dan weer rustig? dat lukt hier totaal niet in bed. uit bed halen en troosten werkt wel maar dan weer neerleggen is huilen.
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2018 20:10 schreef SacreCoeur het volgende:
Mijn baby is bijna 6 maanden en pas nu herken ik direct de vermoeidheidssignalen. Eerder ook wel, maar toch ook weer niet altijd. Nu heb ik wel een ontzettend makkelijke slaper. Hij slaapt nachten door & altijd in zijn eigen bed. Sinds kort werk ik met een heel strak schema, zo drinkt hij beter heb ik het idee (schreef hier laatst dat hij opeens zo slecht dronk & denk dat dat kwam doordat ik hem te lang wakker hield en hij te moe was). Na 2 uur leg ik hem in bed en klaar puckababy aan, beertje in zijn hand, geluidgeval aan, kus op zijn hoofd en weltrusten. En nu dut hij overdags dus 3 a 4 keer ipv 2 a 3 keer (wel wat korter dan eerst, denk 2 uurtjes? per keer).
Hier ook pas met 5 maand duidelijke slaapsignalen.
Helaas gaat inslapen niet zo gemakkelijk en ook niet zo lang. zal de puckababy dan toch het verschil maken? toen ging het wel beter met slapen.

en #teamgeenrijbewijs (wel een auto :P een franse maar van oorsprong duits merk). dat rijbewijs begin ik nu wel wat te missen of eigenlijk mis ik vooral het gemak van de fiets. nog 3maand wachten. voordat er een 2e komt zou ik wel een rijbewijs willen denk ik...
pi_182888825
Team DuitseDegelijkheid en KoopNooitEenFranseAuto boks met Malteser. Mijn vriend zit in dat wereldje dus ik ben enigszins bevooroordeeld ;).

En +1 op al jong te “leren” zelf in slaap te vallen, dat scheelt zoveel. Tenzij het je niet uitmaakt. Desalniettemin, gratis pro-tip: ga jezelf niet aanleren om ze in slaap te wiegen want als je kind straks 10kg weegt dan wordt het errug zwaar ;).

Zachtjes van ‘t voorhoofd over het neusje aaien werkt om ze rustig te krijgen en dan doen ze de oogjes dicht, hand op het hoofd voor geborgenheid en ‘afbouwen’ door er naast te blijven zitten zonder hand als het lukt enz. Dat waren mijn bevinden van nr 1 mocht iemand er iets aan hebben :+.

Baby Nien leg ik eigenlijk altijd overal wakker weg en die kukelt vanzelf een keer in slaap als er niks is (dwz geen krampjes ed). Heb nog geen ritme kunnen ontdekken helaas. Maarrr sommige kindjes zijn ook gewoon buik of zijslapers he. Nien slaapt op haar rug kort en licht. Op de buik ligt ze uren achtereen in diepe slaap. 3x raden hoe ze dus ‘s nachts weggelegd wordt tegenwoordig, en wie er de hele nacht doorslaapt *). garantie tot aan de deur eerstvolgende nacht. Het blijven baby’s.

Q: Nien heeft last van een moeizame stoelgang en van HA heb ik LAxeermiddel gekregen maar het doet weinig. Iemand goede ervaring met osteopaat voor dit soort problemen toevallig? Of kan ik het beter in een andere hoek gaan zoeken?
pi_182891643
Fleur, wat spannend!! Hou ons op de hoogte :D

Rena, beterschap, het klinkt pittig!

Ik las ook nog het verhaal van Exode. Jeetje, wat raar zeg, ik kan me voorstellen dat je op zo’n dag naar huis bent gegaan. Het aanbod van Duman geldt voor mij ook, ik woon bij je om de hoek. Laat zeker weten als je een keer wil ontsnappen van werk voor een koffie!

Ons meisje is ook ziekjes, ze spuugt erg veel. Het lijkt erop dat ze voornamelijk de hapjes niet trekt dus die slaan we vandaag maar even over. Verder wel gewoon vrolijk dus ze lijkt er zelf weinig last van te hebben!

Ik heb even niet gevolgd waarom het over auto’s gaat maar wij hebben sinds een jaar een private lease auto en daar zijn we heel blij mee. Nooit meer onderhoudskosten *O* Oké, wel wat hogere maandlasten maar verder geen stress :D
  vrijdag 2 november 2018 @ 08:02:52 #144
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_182892049
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2018 22:42 schreef Elleska het volgende:

Helaas gaat inslapen niet zo gemakkelijk en ook niet zo lang. zal de puckababy dan toch het verschil maken? toen ging het wel beter met slapen.

Bij ons wel in het begin, maar inmiddels is ligt hij in de gewone slaapzak van de puckababy en dat is volgens mij niet heel veel anders dan een 'normale'. Ik vind de stof en verschillende lagen wel fijn en de buikband is inmiddels weg (ging ook echt te makkelijk :D dat afbouwen).
pi_182892077
Mijn nooit niet slapen baby is zonder binnen drie minuten in z'n eigen bedje in slaap gevallen...

Ok, de nachten zijn vaak nog prut maar soms ook niet, maar ik vind dit al zo'n vooruitgang.. Nu hopen dat hij nog wat vaker slaapcycli aan elkaar plakt...
  vrijdag 2 november 2018 @ 08:17:12 #146
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_182892120
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2018 08:07 schreef Jagärtrut het volgende:
Mijn nooit niet slapen baby is zonder binnen drie minuten in z'n eigen bedje in slaap gevallen...

Ok, de nachten zijn vaak nog prut maar soms ook niet, maar ik vind dit al zo'n vooruitgang.. Nu hopen dat hij nog wat vaker slaapcycli aan elkaar plakt...
Hoe een baby overdag slaapt is alles bepalend voor de nacht, dus dat zal vanzelf komen.
Laatst gelezen in een artikel over slapen & baby's.

Na hoeveel minuten leg je hem in bed? 90 of 120?
pi_182892154
Ik had een rotnacht. :{

Om dan wakker te worden om acht uur, scheel kijkend met hoofdpijn. Ben gelijk uitgevallen naar mijn man dat als ik de nachtdiensten doen moet, ik wel verwacht dat hij 's ochtends uit zichzelf overeind komt. ;(

Zo maar aan de c_/ .

En ik las iets over misschien ^) voor Fleur. ^O^
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_182892695
Dat lijkt me ook het minste, pkm. De duutser heeft hier standaard de vroege dienst, idd.

Sacre, meestal zo rond de twee uur, maar als ik eerder zie dat hij moe is eerder!
  vrijdag 2 november 2018 @ 09:22:37 #149
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_182892748
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2018 09:18 schreef Jagärtrut het volgende:
Dat lijkt me ook het minste, pkm. De duutser heeft hier standaard de vroege dienst, idd.

Sacre, meestal zo rond de twee uur, maar als ik eerder zie dat hij moe is eerder!
Ah, hier precies hetzelfde.

Wij hebben vandaag een 90m-2-2-2 denk ik :P
pi_182892792
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2018 09:22 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Ah, hier precies hetzelfde.

Wij hebben vandaag een 90m-2-2-2 denk ik :P
Ja, hoe die van jou slaapt is ongelofelijk. Maar, dat past toch niet in de dag? Hoe laat is het bedrijf dan s'avonds?

Hier nu ook 1.5 uur. Met een beetje hulp van de borst zodat we tussen 2 dutjes even op bezoek kunnen gaan ergens. Daarna zien we wel!
  vrijdag 2 november 2018 @ 09:32:38 #151
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_182892907
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 november 2018 09:26 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Ja, hoe die van jou slaapt is ongelofelijk. Maar, dat past toch niet in de dag? Hoe laat is het bedrijf dan s'avonds?

Hier nu ook 1.5 uur. Met een beetje hulp van de borst zodat we tussen 2 dutjes even op bezoek kunnen gaan ergens. Daarna zien we wel!
Alles past :P

Ligt er maar net aan welke tijd hij wakker is in de ochtend en dan ga ik rekenen.
Vanavond slaapt hij denk ik tussen 8 en 9.

Maar ik probeer hem niet met een fles in slaap te laten vallen.
Ik wil met 8 maanden over op de 2-3-3-3 en daarna 2-3-4 (een van de regels is dan niet met melk in slaap laten vallen, omdat hij dan schijnbaar moe genoeg is om het zelf te kunnen).
pi_182893408
Zo'n ochtend. }:| Sinds 6 uur alleen met peuter en baby. Peuter gevoederd, baby meerdere keren gevoed, episch kakjepakje verschoond, was aangezet, gebaald van onvoldoende verstopte sinterklaascadeaus die peuter dus gevonden had, schone was opgeruimd... En net eindelijk tijd voor mijn eigen ontbijt.

Maar de zon schijnt dus ik ga er vanuit dat het nu gewoon alleen nog maar beter kan worden. :P
pi_182893551
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2018 08:17 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Hoe een baby overdag slaapt is alles bepalend voor de nacht, dus dat zal vanzelf komen.
Laatst gelezen in een artikel over slapen & baby's.

Na hoeveel minuten leg je hem in bed? 90 of 120?
Hoe bedoel je? Dag en nacht? :)
  vrijdag 2 november 2018 @ 10:20:56 #154
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_182893762
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 november 2018 10:09 schreef vencodark het volgende:

[..]

Hoe bedoel je? Dag en nacht? :)
Een baby die weinig of onregelmatig dut overdag, zal snachts slecht slapen & sowieso niet aan èèn stuk (10 a 11 uur moet haalbaar zijn).

Stond iig in het artikel (zal het vanmiddag eens zoeken).
Kwam neer op het feit dat hoe meer ze overdag slapen hoe beter voor de nacht.
pi_182894034
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2018 19:21 schreef Takkie88 het volgende:
beetje jammer dat ze in een maxicosi hangend in een schommel-iets zat. Heb bij de intake aangegeven dat ik haar zo min mogelijk in een maxicosi, wipstoel etc wil hebben. Bij ophalen heb ik er niets over gezegd, wilde niet gelijk gaan zeuren. Wat denken jullie; even aanzien of toch de volgende keer nogmaals aangeven dat ik haar daar liever niet in wil hebben?
Jeej, een Takkieüpdate! Succes alvast met je eerste volle werkdag. :)
En ik zou er juist absoluut meteen wat van zeggen! Je hebt het niet voor niks aangegeven en kinderfysiotherapeuten zijn er helder over: maxicosi's zijn om je kind veilig van a naar b te verplaatsen, ze zijn niet geschikt als reguliere slaap/hangplek voor een baby!
Let me see you stripped down to the bone
pi_182894075
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2018 08:07 schreef Jagärtrut het volgende:
Mijn nooit niet slapen baby is zonder binnen drie minuten in z'n eigen bedje in slaap gevallen...
*O*
Op naar goeie nachten! :*

Günther sliep vannacht van 20:30 tot 07:00 ^O^
Hij heeft volgens mij wel twee keer bij me gedronken, maar daar ben ik zelf nauwelijks wakker van geworden, dus telt niet :7
Let me see you stripped down to the bone
pi_182894899
jagar *O*

quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2018 08:02 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Bij ons wel in het begin, maar inmiddels is ligt hij in de gewone slaapzak van de puckababy en dat is volgens mij niet heel veel anders dan een 'normale'. Ik vind de stof en verschillende lagen wel fijn en de buikband is inmiddels weg (ging ook echt te makkelijk :D dat afbouwen).
Owja dat kan natuurlijk ook. L zijn kamer is al te koud voor de puckababy, hij ligt in een lekkere dikke winterslaapzak met mouwen.
Afbouwen vanaf de pacco inbakerdoek moest hier versneld om de hitte en daarna de puckababy snel afbouwen ivm rollen. Gaat normaal ook wel goed, L slaapt snachts prima als er geen tandjes of andere ongemakken zijn.

Ik wacht nog even met het oefenen zelf in slaap te vallen totdat de tandjesgedoe over is. Gisteren een goede nacht. Vannacht een nacht met weinig, heel weinig slaap. Ik stapte pas in bed toen man zijn wekker ging en kon toen 2 uur slapen... c_/ c_/ c_/
Trucjes als voorhoofd over het neusje aaien werkt hier helaas niet. Het probleem is hier vooral dat hij zich op zijn buik draait en niet op zijn buik in slaap kan vallen. Hij weet prima hoe hij terug op zijn rug moet rollen maar schijnbaar niet als het op slapen aan komt. In de maxicosi, kinderwagen of op schoot slaapt hij prima zelf. Het is dus niet dat hij perse de borst nodig heeft om in slaap te vallen. Ik denk dat ik hem dan het beste steeds stug terug op zijn rug moet leggen of tegenhouden dat hij niet omrolt?
pi_182898285
Elleska, ligt hij bij jullie of in zijn eigen kamer? Want als jullie samen slapen, zou ik hem lekker naast je leggen en dan inderdaad een hand op hem leggen waardoor je voorkomt dat hij naar zijn buik draait. Hopelijk vannacht beter.

Mini, fijn van de goede nacht.

Takkie, aangeven hoor als je dat niet wilt! Je laat er geen boodschappenpakket achter maar je dierbaarste bezit. Succes maandag!

Luna, klonk als mijn middag van gisteren. En toen ik in het kader van “gezellige activiteit met peuter op regenachtige middag” twee rauwe eieren van de grond kon schoonvegen ipv er idyllisch een cake mee te bakken, was ik er klaar mee. Hopelijk een betere middag voor jou!

Ik las over slechte nachten, riep er iemand koffie? c_/

Hier ook al een paar nachten op rij wat onrust bij Mars. Hulde aan de cosleeper!
Zit er bij 6,5 maand een sprong? Nou ja, mocht dat niet zo zijn volgens de geleerden, dan bij dezen. Hij gaat ook zo hard. Wil zitten en wil vooruit komen als hij op de grond ligt. O+
Oh en jongens, die interactie tussen mijn twee kinderen. Echt. Te. Gaaf. O+
Twix is zo lief en leuk voor Mars en Mars schatert bij alles wat zijn broer doet/zegt/laat zien.
Het is toch een feestje als je mama van die twee mag zijn O+ . Wat een geluk!
pi_182898523
Toch nog de helft vergeten zie ik. Ik las nog over de slechte nacht van PKM en dat het overdag slapen bij baby Jagar wat beter gaat.

Beterschap voor M, Olivia!

En er werd nog door zusjevan gevraagd naar buikpijn-poep-tips. Hier geen tips. Behalve de standaard dingen als masseren, fietsen met benen en zulks.
Mars blijft een moeizame poeper, ondanks vloeibare borstvoedingspoep. Nu hij wat groente eet, is het soms iets vaster maar lijkt hij wel wat makkelijker en vaker te poepen. Voor mijn gevoel is dat tegenstrijdig maar goed, hij kan het maar kwijt zijn.
Sowieso is poep hier een hot item momenteel. Peuter wil soms oefenen op pot/toilet maar poept een keer of 3/4/5 per dag en laat veel windjes gevolgd door de gevleugelde uitspraak: beter een scheetje voor iedereen dan buikpijn voor mij alleen.
pi_182898944
Dank je, Malteser! Het gaat vandaag gelukkig best goed met M :)
En die uitspraak van Twix ga ik onthouden :D
pi_182899135
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2018 14:15 schreef Malteser het volgende:
Elleska, ligt hij bij jullie of in zijn eigen kamer? Want als jullie samen slapen, zou ik hem lekker naast je leggen en dan inderdaad een hand op hem leggen waardoor je voorkomt dat hij naar zijn buik draait. Hopelijk vannacht beter.
meestal eigen kamer maar de cosleeper staat er nog wel dus dat kunnen we proberen. moeten we denk ik ff een uitvalbeschermer plaatsen want vanmorgen had ik hem ook meegenomen naar de cosleeper en toen ik even mijn ogen dicht lag hij al in ons bed en was op weg naar de rand. er zit geen rust in die kont.

op zijn kamer kan ik naast het bedje zitten maar dat lijkt me snachts geen succes dus dan is de cosleeper een beter idee.
pi_182899187
Twix en Mars samen klinkt altijd als genieten. O+

Een goeie nacht voor Mini! *O*

Luna zulke ochtenden moet je er niet te veel van hebben. :*

Jagar wat fijn dat het beter gaat met slapen. Vindt je hem nou ook wat leuker ondertussen? Of heeft het nog tijd nodig? :)

Ik las laatst ook over PMS bij Rena. Hopelijk zit je snel weer beter in je vel. :* Zorg je goed voor jezelf en ga je eventueel weer in gesprek met vertrouwenspersoon op je werk als het nodig is?

Wij hadden bezoek van vrienden met twee kindjes. Banaan vond het even spannend, niet gek na zijn half uur dut maar toen het ijs eenmaal gebroken was, vond hij het mooi. Helaas moesten ze vroeg naar huis omdat de jongste ook nog een dut nodig heeft.

Daarna voor het eerst naar het krijspaleis. Knap, hoe de tijd daar voorbij leek te kruipen. Banaan had het gelukkig heerlijk naar zijn zin. :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_182899503
Hoe lang kunnen kinderen met een shirt doen gemiddeld?

Wil een voetbalshirt kopen voor mijn neefje, maar hoop dat hij er toch wel een half jaar in kan lopen.
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_182899654
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2018 15:10 schreef Aiciu het volgende:
Hoe lang kunnen kinderen met een shirt doen gemiddeld?

Wil een voetbalshirt kopen voor mijn neefje, maar hoop dat hij er toch wel een half jaar in kan lopen.
Dat ligt nogal aan de leeftijd. En dan groeit ieder kind ook nog op eigen tempo. Maar voor een baby zou ik een half jaar zeker niet verwachten, die groeien doorgaans beduidend sneller.
pi_182899660
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 november 2018 15:17 schreef lunapuella het volgende:

[..]

Dat ligt nogal aan de leeftijd. En dan groeit ieder kind ook nog op eigen tempo. Maar voor een baby zou ik een half jaar zeker niet verwachten, die groeien doorgaans beduidend sneller.
Hij wordt in januari 1
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_182901104
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2018 15:17 schreef Aiciu het volgende:

[..]

Hij wordt in januari 1
Mijn dochter is van december en gaat nu naar maat 80 om je een beeld te geven, maar het ligt ook aan de bouw van het kindje. Als je zegt ik wil dat hij het langer aan kan zou je maat 86 kunnen geven?
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_182901143
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 november 2018 16:27 schreef rena het volgende:

[..]

Mijn dochter is van december en gaat nu naar maat 80 om je een beeld te geven, maar het ligt ook aan de bouw van het kindje. Als je zegt ik wil dat hij het langer aan kan zou je maat 86 kunnen geven?
Volgens mijn schoonzus gaat hij naar 74. Maar die paar tientjes maken op zich weinig uit.
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_182901198
Bedankt voor de lieve woorden allemaal, ik had gisteren echt even een wat donkerdere dag en vandaag gaat het gelukkig alweer een stukje beter. Ik probeer een beetje de rust in mijn hoofd te bewaren maar is soms lastig, ik merk wel dat C makkelijker is als ik relaxter blijf, ze voelt veel aan geloof ik :o Morgenavond gaat C uit logeren omdat wij een familie etentje hebben, hoop dat ik zondagochtend een beetje uit kan slapen, zal waarschijnlijk weer om half 7 wakker zijn :+ PKM, is nog wel een goede tip, alleen op het werk hebben wij zoiets niet (klein bedrijf) dus dan zou ik de praktjjkondersteuner van de HA bellen denk ik.

Las wel positieve berichten van Jagar, wat fijn zeg *O* Hopelijk zet dit door naar betere dutjes en nachten :)

Banaan in het krijspaleis :D O+

Takkie, ik zou het altijd bespreken zoiets, maxicosi is echt alleen voor vervoer!
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  vrijdag 2 november 2018 @ 17:04:35 #169
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_182901770
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2018 16:29 schreef Aiciu het volgende:

[..]

Volgens mijn schoonzus gaat hij naar 74. Maar die paar tientjes maken op zich weinig uit.
Oh dan is hij best klein.
Zegt niet veel over de groei :P maar toch.
Ik zou gewoon een 74 a 80 kopen, maar een halfjaar zal hij er niet mee doen.
Eerder 2/3 maanden?
pi_182902028
Mijn meisje ging net uit zichzelf zitten :o Tot haar eigen grote schrik :D ;( Nu is ze weer even mama plakbaby O+
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_182904144
Wat goed van C! *O*

Banaan! O+ Hier was de ballenbak ook favoriet laatst.

Ik zou er ook wat van zeggen Takkie :Y

Fijn dat het wat beter gaat vandaag Rena! Oh en uitzicht op uitslapen! O+

Ik zag nog goeie stats van welpje en Mars deze week *O*

Casper en een ander babymeisje moesten gisteren slapen op het kdv, toen gingen ze zo met elkaar keten dat ze uit elkaar zijn gehaald _O-
pi_182904308
*O* voor de zit-update van C. En *O* voor het langzaamaan beter gaan slapen van O van Jagar.

Hopelijk heeft iedereen met slechte nachten van het weekend de mogelijkheid om nieuwe energie op te doen.

Jullie hebben helemaal gelijk, ik ga het maandag op het kdv gelijk nogmaals aangeven. Stom dat ik het niet gelijk gedaan heb. In m’n werk ben ik er tegen iedereen altijd zo duidelijk over en dan bij m’n eigen kind ineens niet.

Vandaag naar de diergaarde geweest grote neef van 5 jaar was ook mee. Zo schattig hoe hij bij elk verblijf de dieren aan ging wijzen voor Sofie O+. En trots de kinderwagen duwen. Hij was alleen wel teleurgesteld dat Sofie ging liggen slapen, want nu miste ze de helft :s)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 10% gewijzigd door Takkie88 op 02-11-2018 20:07:30 (Foto toegevoegd ) ]
pi_182905329
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2018 17:17 schreef rena het volgende:
Mijn meisje ging net uit zichzelf zitten :o Tot haar eigen grote schrik :D ;( Nu is ze weer even mama plakbaby O+
Awhhhh! Wat goed van C! O+
Protège moi de mes désirs.
pi_182905367
Even een dikke vette egopost, omdat ik zo trots ben op dit snoetje.

Wanneer je vergeet dat er brood aan je lip hangt. 🥰
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Protège moi de mes désirs.
pi_182905430
_O- wat is U toch een knap jochie! O+
  vrijdag 2 november 2018 @ 20:20:51 #176
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_182905600
Jaaaaaaa, puntje van het eerste tandje is te voelen & zien O+
pi_182905615
Ooooh, die U. O+
pi_182906152
Yay Sacre *O*

Leuke foto’s Duman en Takkie O+
pi_182906623
U. wat een knapkind heb je gebakken Duman! O+
pi_182907139
Och duman wat is U toch ontzettend knap. En vind hem zoveel ouder lijken dan mijnes door dat haar!
Heerlijke foto ook takkie!
Rena goeie update van C.

Bedankt voor alle lieve berichtjes. Voelde ik me ietsje minder schuldig door de egopost enzo.

Mijn grote is gister 7 jaar geworden. Slik. Gewoon al 7 jaar mama... Ik ben dus druk met taarten en alles voor de verjaardag morgen. En over mini hebben man en ik een discussie. Namelijk fietsen. Ze gaat zelf zitten vanuit de kruipstand (al een maandje) maar ze zit vaak wel met een hand op de grond. Zodra je haar neerzet gaat ze ook direct met handje op de grond of in kruipstand. Man vindt dat we dan prima met haar 3 min naar school kunnen. Ik vind t eng. Ben ik overbezorgd?
  vrijdag 2 november 2018 @ 21:27:35 #181
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_182907437
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2018 21:16 schreef Songeur het volgende:
Och duman wat is U toch ontzettend knap. En vind hem zoveel ouder lijken dan mijnes door dat haar!
Heerlijke foto ook takkie!
Rena goeie update van C.

Bedankt voor alle lieve berichtjes. Voelde ik me ietsje minder schuldig door de egopost enzo.

Mijn grote is gister 7 jaar geworden. Slik. Gewoon al 7 jaar mama... Ik ben dus druk met taarten en alles voor de verjaardag morgen. En over mini hebben man en ik een discussie. Namelijk fietsen. Ze gaat zelf zitten vanuit de kruipstand (al een maandje) maar ze zit vaak wel met een hand op de grond. Zodra je haar neerzet gaat ze ook direct met handje op de grond of in kruipstand. Man vindt dat we dan prima met haar 3 min naar school kunnen. Ik vind t eng. Ben ik overbezorgd?
Als haar nekje stevig genoeg is & ze is ongeveer 9 maanden zou ik het wel durven denk ik.
DENK ik :P weet het niet zeker, begrijp je bezorgdheid wel.
pi_182914327
Lastig Songeur. Casper heeft ook nog een hele poos op dat handje gesteund en ik twijfelde toen ook. Toen ik het fietsstoeltje besteld had ging ie opeens wel helemaal los zitten :')

De dag begon hier om 05:50 met 39 graden koorts (bij Casper) :O c_/

[ Bericht 1% gewijzigd door LaBelleFleur27 op 03-11-2018 08:31:03 ]
  Moderator zaterdag 3 november 2018 @ 08:38:05 #183
382129 crew  Donna
pi_182914576
Gebroken nacht. De eerste sinds hele lange tijd.
G had haar knuffel uit bed gegooid en toen ze zich dat besefte begon ze KEIHARD te huilen.
Was best zielig. :|W
pi_182915542
Ah klinkt zielig voor G. Was ze na hereniging met haar knuffel wel weer snel in slaap?

Beterschap voor Casper LBF! Hopelijk ergens vandaag samen bij slapen.

Songeur; zolang ze nog een handje nodig heeft om in balans te blijven zou ik haar nog niet op de fiets zetten. Je hebt grote kans dat ze binnen een maand genoeg balans heeft en wel echt zelfstandig kan zitten.
pi_182916034
Z. kan wel prima zitten maar dat kan ze niet uit zichzelf. Loszitten doet ze wel zonder ondersteuning maar ik wacht vooral nu op een goeie, stevige, veilige fiets.

Ze heeft trouwens een update gedraaid: optrekken en op de knietjes zitten is helemaal een ding. Ze oefent veel!
Zorgt er dus ook voor dat ik haar nog meer in de gaten moet houden om te behoeden voor lelijke valpartijen.
Leuk, maar vraagt ook weer een gat in mijn huishoudelijke klussen. :')
pi_182916855
Haha dat laatste is herkenbaar Venco :P

Nou de score is tot nu het tweede dutje op mij. Wegleggen is huilen dus als mijn vriend mij geen tosti had gemaakt had ik nu nog niet ontbeten :'). Voelt nog steeds warm aan, arm ventje.
pi_182917265
Beterschap voor Casper. :* Hij was laatst ook al ziek toch? Dat het maar snel over mag gaan.

Mooie update Venco. ^O^

Kleine C. de zitupdate, fijn! *O* Grappig dat ze er zelf even van schrok. :)

Songeur drie minuten zou ik wel durven, als het een vlak wegdek is. Goed in de gaten houden of ze lekker zit en als dat niet zo is, dan loop je verder naast de fiets. ;)
Gefeliciteerd met je grote! :*

Donna c_/

Knappe U. Met foto's mag altijd een egopost gedaan worden. :D

Takkie dat klinkt leuk, met neefje erbij naar de dierentuin. O+

Volgens mij begint Banaan het idee van dingen op elkaar doen beter te begrijpen. Hij brengt emmer en deksel van de vormenstoof naar elkaar. Zou toch wel fijn zijn als hij het gaat snappen. Spelen met Banaan is leuk maar is tot nu toe nog altijd het op de grond slaan van dingen, dat wordt snel saai (voor mij). :D
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_182917581
Knuffel voor Casper!

Hier brullende Günther, tenzij ermee rondlopen, van 03:00 tot 05:00 - geen idee wat er nou was! Hij heeft daarna wel tot 09:30 tussen ons in geslapen en wij ook, dus het voelde helemaal zaterdaggig, want uitgeslapen. O+

Nu duimen dat -ie overdag ruim genoeg dut voor vunzigheden met mijn echtgenoot, want het is onze eerste trouwdag! 8-)
Let me see you stripped down to the bone
pi_182917957
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2018 21:27 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Als haar nekje stevig genoeg is & ze is ongeveer 9 maanden zou ik het wel durven denk ik.
DENK ik :P weet het niet zeker, begrijp je bezorgdheid wel.
Ze is nog maar 7 maanden. Maar ze kruipt, gaat zelf zitten, staat en loopt langs de tafel. Maar als ze zit dat eeuwige handje. Vind zelf dat we nog even moeten wachten. Onze andere 2 waren veel later met alles dus toen hadden we die discussie niet.
pi_182918012
Wat sneu mini zo’n brulsessie in de nacht. Enne gefeliciteerd met je trouwdag!

Beterschap voor Casper! Lekkere hang/plakdag.

Venco dat vallen is zo sneu bij die kleintjes en een dagtaak om te voorkomen..

Pkm. En toren bouwen en dan omgooien? Geeft hier ook altijd een lachsalvo!
pi_182919600
Gefeliciteerd Mini!

Dat is wel tof PKM! Dat doet Casper nog niet :P
Casper is eigenlijk nog niet helemaal weer 100% fit geweest sinds de vorige keer ;(

We hebben wel een nieuw woordje. ‘Da’ *O*
pi_182920008


Trekkip! O+ oO<
Let me see you stripped down to the bone
pi_182923368
Leuke kip! :D

Nou Casper was vandaag wel een beetje zielig. Veel huilen, alleen op mij slapen, niet willen spelen, veel kreunen. Temperatuur was net 39,1 graden, hoop dat ie de nacht nog een beetje goed doorkomt.

We hebben de dag dus zo doorgebracht, terwijl hij normaal niet echt een plakker is.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_182932713
Hoe is Casper (en jij dus ook) de nacht doorgekomen, LBF? Is de koorts gezakt?

Mino, gave trekkip heeft Gunther! Nog gefeliciteerd met jullie 1-jarig jubileum! Plannen tot uitvoering kunnen brengen? ;)
pi_182932971
Gefeliciteerd, Mini & man! Leuke kip!

:* voor de zieken onder ons.
:* voor de slechte nachten.
:* voor degenen waar alles goed gaat.
:* voor de tandjes.
Protège moi de mes désirs.
pi_182933017
Is het met kinderen soms dat de griep niet helemaal doorzet, maar je gewoon een klein beetje continu ziek blijft ofzo? :9

Elke dag andere 'symptomen' van de griep, maar het zet nét niet helemaal door. Dus we gaan maar gewoon door! Elke dag weer blij als we de dag klaar hebben en in bed liggen. Keelsnoepjes, paracetamol, trachitol, warme kruiken, dikke dekens en ... het allerbeste medicijn.. Ons mooie kindje. O+

Denk trouwens (moet het oei-ik-groei-boek nog even er bij pakken) dat er een sprongetje of regeldag(en) zitten rond deze tijd. (11-12 weken?) Ze is een beetje manisch, steeds vrolijk, boos, verdrietig, ontroostbaar, knuffelig, afstandelijk, lief, blij .. Het brabbelen is momenteel erg stil geworden, maar ze lijkt wel heel 'druk' in haar hoofd ofzo.
pi_182933779
#egopost Ik zit er even helemaal doorheen. Op dit soort momenten mis ik wel vriendinnen om mij heen om te kunnen spuien! :'( ik ga zo even tijd verzamelen om het te kunnen vertellen (typen) hier. Want ik moet het toch ergens kwijt :'(
pi_182933805
Kom maar op met het ei dat je kwijt moet, Bella! Alvast een kus d'rop, zo! :*

Beterschap daar Nicolas! -x- Wij vinden hier thuis sprongetjes ongeveer net zulke onzin als horoscopen en homeopathie, dus geen tips of advies. ;)
Let me see you stripped down to the bone
pi_182933874
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2018 09:29 schreef Takkie88 het volgende:
Plannen tot uitvoering kunnen brengen? ;)
Jawel! :D Wij ons best doen om de klus binnen vijfenveertig minuten te klaren, dut die onverlaat inenen zonder hulp twee uur achter elkaar door! Zaten we dan.. :')
Let me see you stripped down to the bone
pi_182933894
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 november 2018 19:35 schreef LaBelleFleur27 het volgende:
Leuke kip! :D

Nou Casper was vandaag wel een beetje zielig. Veel huilen, alleen op mij slapen, niet willen spelen, veel kreunen. Temperatuur was net 39,1 graden, hoop dat ie de nacht nog een beetje goed doorkomt.

We hebben de dag dus zo doorgebracht, terwijl hij normaal niet echt een plakker is.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah, wat een dotje toch! *; Hoe ging de nacht?
Let me see you stripped down to the bone
pi_182933916
quote:
1s.gif Op zondag 4 november 2018 11:07 schreef minilot het volgende:

[..]

Jawel! :D Wij ons best doen om de klus binnen vijfenveertig minuten te klaren, dut die onverlaat inenen zonder hulp twee uur achter elkaar door! Zaten we dan.. :')
_O-
pi_182933937
quote:
1s.gif Op zondag 4 november 2018 11:02 schreef BellaaElisa het volgende:
#egopost Ik zit er even helemaal doorheen. Op dit soort momenten mis ik wel vriendinnen om mij heen om te kunnen spuien! :'( ik ga zo even tijd verzamelen om het te kunnen vertellen (typen) hier. Want ik moet het toch ergens kwijt :'(
Voel je niet bezwaard en schrijf vooral van je af! Dat kan al zo opluchten. :*
pi_182934154
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(
pi_182934253
Oef Bella! Ik laat suggesties in deze wel aan de rest hier over, want ik bezie dit soort dingen principieel vanuit de polyamorie/open relaties-hoek, dus daar heb je niet zoveel aan. :*
Let me see you stripped down to the bone
pi_182934634
Bella wat verschrikkelijk :* :* En absoluut confronteren!
pi_182934966
O Bella, wat heftig en moeilijk :*

Ik zou het zeker met hem bespreken. Ja, dat is moeilijk, en ja het kijken in zijn mail was ook 'fout', maar dat staat in geen verhouding tot zijn fout. En doen of je neus bloedt en dit door laten etteren is ook geen optie toch.

Veel sterkte sowieso :* :* :*
  zondag 4 november 2018 @ 13:33:07 #207
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_182936235
Wat naar Bella ;(. Ik zou het eigenlijk gewoon brengen zoals je hier deed: wat je van plan was, wat er gebeurde en hem zijn verhaal laten doen. Negeren lijkt me niet wenselijk. Veel sterkte!

Ook een :* voor de zieken.
Mini, nog gefeliciteerd!

Wij zijn gisteren de stad in geweest met ons piepkuikentje. Hij zat heerlijk bij papa in de Tula en we kregen een hoop ooooh's en aaah's van mensen O+. Het is dan ook een leukje natuurlijk.
pi_182937328
Oh Bella :X :N naar dit. Ik zou zeker met hem gaan praten. Maar jullie hebben voor de geboorte van N ook al gezeik gehad, of niet?

Ik hoop voor jou en N dat het beste voor jullie zal gebeuren. :*
Protège moi de mes désirs.
pi_182937333
quote:
1s.gif Op zondag 4 november 2018 13:33 schreef Helsinki het volgende:

Wij zijn gisteren de stad in geweest met ons piepkuikentje. Hij zat heerlijk bij papa in de Tula en we kregen een hoop ooooh's en aaah's van mensen O+. Het is dan ook een leukje natuurlijk.
O+

Vanaf nu worden jullie een magneet voor 55+ vrouwen, mark my words.
En ook mannen, trouwens. Die doen het ook. :P
Protège moi de mes désirs.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zondag 4 november 2018 @ 16:19:35 #210
74056 crew  ToT
pi_182939045
En weer een fotootje van mini-ToT! :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_182939968
ToT O+

Herkenbaar Helsinki! Leuk om dat soort dingen te doen he.. :)

Wij zijn vandaag de stad in geweest en hebben gegeten bij een foodhal. Indonesisch, Surinaams, Boliviaans, poffertjes, meneer eet alles :'). We hebben een hele slechte nacht gehad maar hij leek vandaag weer redelijk de oude :)
pi_182941808
quote:
1s.gif Op zondag 4 november 2018 11:23 schreef BellaaElisa het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(
Wat kut en wat moeilijk.. Grote kans dat hij het eerst gooit op dat je niet in zijn mail moet kijken/geen vertrouwen/blabla en ja, zal ook wel fout zijn, maar wie daar ook wat van vindt: dit moet wel besproken worden, anders red je het samen niet..

Hopelijk is het gewoon een roep om aandacht ofzo en wil hij er niets mee, maar je blijft hier mee zitten totdat je gepraat hebt.

Hoe moeilijk ook: pak je moment en praat het uit met hem, zoek naar een oplossing..
pi_182946223
Bella: wat een moeilijke, klote situatie.
Je bent het jezelf verplicht dit met hem te bespreken en hem te confronteren.
Het doet je erg veel verdriet en het is niet juist wat je man deed. Dat zal vast niet makkelijk zijn.
Sterkte! :*
pi_182947895
Bella, ik kan me alleen maar aansluiten bij de rest. Nog een extra :* voor jou!

Ik heb morgen m’n eerste werkdag. Heb er echt zin in, maar vind het toch ook ineens wel spannend worden. Voor het eerst zo lang van Sofie weg.
pi_182951499
Bella :* communicatie is key, ik zou er ook zsm een gesprek over aanknopen, hoe moeilijk ook.

Mini-ToT O+!

Takkie werk ze vandaag! Gaat sofie naar een kdv of is ze vandaag naar een andere oppas? :) (kdv staat me iets van bij en dat je er geen moeite mee had haar daar te laten, was jij dat? Sorry zeef hier..).

Ik hoef 2 januari pas weer te beginnen *O*, dan ben ik totaal zo’n 5 maanden thuis geweest :o. Ik neem het ervan nu :7. Hoelang hebben jullie verlof (gehad)? :)

Nog bedankt voor de tips mbt niet kunnen poepen malteser. Afgelopen vrijdag dronk ze nog amper, waar ik behoorlijk van in de stress schoot, gelukkig trok het over het weekend weer bij. Inmiddels weer over op omneo voeding, vandaag naar de osteopaat en ik overweeg nog probiotica maar niet alles tegelijk.
pi_182951618
Bella, wat de anderen ook zeggen, hoe moeilijk het ook is; spreek hem er op aan.:*

Takkie alweer aan het werk :o Voor mijn gevoel is Sofie er pas net joh :)

Straks even verder bijlezen als het lukt, zo naar het CB voor stats en vaccinaties. Hopelijk heeft ze er geen last van.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_182951813
Succes bij t cb rena! En takkie natuurlijk op haar allereerste werkdag! Eerste dag is altijd even wennen :*

En sterkte met alles Bella! Heb je al met hem gesproken?

En ik had het toch gehad over dat eeuwige handje bij het zitten. De middag nadat ik erover poste ging ze recht zitten. Zonder handen :P is dat die bekende fokwet?
pi_182951823
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2018 08:23 schreef rena het volgende:
Straks even verder bijlezen als het lukt, zo naar het CB voor stats en vaccinaties. Hopelijk heeft ze er geen last van.
Succes van mijn bollie aan jouw bollie! :*
Let me see you stripped down to the bone
pi_182951856
Echtgenoot en ik hadden gisterenmiddag een biosdate en de schoonfamilie heeft op Otto gepast. En daarmee bedoel ik mijn schoonouders, twee volwassen zwagers, mijn schoonzusje en haar man, plus het veertienjarige neefje van mijn lief en ook nog eens een bejaarde logeerkat. :') Günther had, zeg maar, voldoende aandacht tussen 12:00 en 18:00, heeft daar niet geslapen en tukte thuis vervolgens klokje rond van half zeven tot half zeven, twee slaapdronken drinkmomentjes daargelaten. :+
Let me see you stripped down to the bone
pi_182951900
Bohh ik kom bijna niet meer toe aan reageren de laatste tijd.

Ik zag wel een hele schattige miniToT, en rena sterkte met de prikken!

Jip slaapt echt baggerslecht de laatste tijd. Ik denk dat we op 4 a 5 voedingen zitten snachts en hij drinkt ook wel echt een goed kwartier tot half uur en valt dan weer in slaap. Ik merk dat ik nu langzamerhand wel toe ben aan een nacht waarop ie maar 1 of 2 keer komt :Z Ik functioneer op zich nog wel, maar ik merk dat mijn werk er momenteel een beetje onder lijdt. Ik loop hopeloos achter met alles ;( maar het komt vast wel weer goed en werk is ook maar werk. Het zal ook wel weer schelen als de verbouwing straks af is en we weer in ons eigen huis zitten O+
pi_182951911
zeg, hebben jullie nog tips? O lekt ‘s nachts binnen 3 uur door een pampers baby dry door. Hij draagt al een maat 4, dus een redelijk grote maat, maar plast blijkbaar zo enorm veel. Ik verschoon hem ‘s nachts al regelmatig, maar wil hem eigenlijk na 3’en niet meer verschonen omdat hij dan zo wakker wordt. Overdag gebruiken we wasbaar, maar nog geen wasbare luier gevonden met zoveel absorptievermogen. We hebben ook al een paar x 2 luiers over elkaar geprobeerd, maar dat mocht ook niet baten...
  maandag 5 november 2018 @ 09:02:32 #222
460295 Budabuddumbam
What does the fox say?
pi_182951948
De + versie van pampers hebben meer absorptie.
En ik zou een overbroekje over de wegwerp luier doen, dat hielp hier enorm.
pi_182952079
quote:
17s.gif Op maandag 5 november 2018 09:02 schreef Budabuddumbam het volgende:
De + versie van pampers hebben meer absorptie.
En ik zou een overbroekje over de wegwerp luier doen, dat hielp hier enorm.
Oh, een overbroekje is een goed idee!
pi_182952153
als zelfs dat niet voldoende is misschien een wolbroekje?
en wat betreft een wasbare nachtluier schijnt de anavy het meeste op te nemen. https://www.nappys.nl/informatie/absorptietabellen
pi_182952203
Aure, sterkte met die nachten joh! :*

quote:
2s.gif Op zondag 4 november 2018 16:19 schreef ToT het volgende:
En weer een fotootje van mini-ToT! :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een lief snoetje! O+
Let me see you stripped down to the bone
pi_182952544
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2018 08:53 schreef minilot het volgende:
Echtgenoot en ik hadden gisterenmiddag een biosdate en de schoonfamilie heeft op Otto gepast. En daarmee bedoel ik mijn schoonouders, twee volwassen zwagers, mijn schoonzusje en haar man, plus het veertienjarige neefje van mijn lief en ook nog eens een bejaarde logeerkat. :') Günther had, zeg maar, voldoende aandacht tussen 12:00 en 18:00, heeft daar niet geslapen en tukte thuis vervolgens klokje rond van half zeven tot half zeven, twee slaapdronken drinkmomentjes daargelaten. :+
Wat heerlijk voor Gunther :D Vast volop genoten!

C d’r stats waren 10250 (iets afgevallen) en 75cm (1,5 cm er bij), vind ik niet gek met al dat getijger door de woonkamer dat ze calorieën verbrandt ;) De prikjes waren :( niet leuk :( Maar ze was goed te troosten en heb haar net lekker op bed gelegd. Hoop nog steeds op het bijeffect van veel slapen maar ik reken nergens op :P

Aure :*
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_182952602
Welpje is vandaag alweer 6 weken! :o Potdomme wat gaat dat hard. Vanochtend hadden we lol met de selfiestand van mijn telefoon O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klinkt als een goede oppaspartij, mini! Heeft Günther er van genoten?

Sterkte met de nachten Aure! :* Slaapgebrek gecombineerd met werk is ook zwaar.

Takkie succes op je eerste werkdag! Ik vond mijn 1e dag vorige keer zo raar, er kwam echt nog niks nuttigs uit mijn handen. Gelukkig verwachtten ze dat ook niet.
pi_182952824
Oh Luna O+ O+ Wat een schattig welpje!
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 maandag 5 november 2018 @ 10:34:50 #229
74056 crew  ToT
pi_182953143
quote:
1s.gif Op maandag 5 november 2018 09:59 schreef lunapuella het volgende:
Welpje is vandaag alweer 6 weken! :o Potdomme wat gaat dat hard. Vanochtend hadden we lol met de selfiestand van mijn telefoon O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klinkt als een goede oppaspartij, mini! Heeft Günther er van genoten?

Sterkte met de nachten Aure! :* Slaapgebrek gecombineerd met werk is ook zwaar.

Takkie succes op je eerste werkdag! Ik vond mijn 1e dag vorige keer zo raar, er kwam echt nog niks nuttigs uit mijn handen. Gelukkig verwachtten ze dat ook niet.
Haha, leuk! :D
pi_182953709
Dank jullie wel voor alle lieve reacties O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator maandag 5 november 2018 @ 11:13:12 #231
382129 crew  Donna
pi_182953739
Heerlijk zeg minilot!

BE, gelukkig maar! O+

Mijn vriend begon gisteren over een tweede kindje. Het was zo'n lief gesprek. Hij wil al, maar laat de beslissing aan mij over. O+
pi_182953773
Luna O+

Mini klinkt als een geslaagd dagje oppas! Lekker ook dat die klokje rond sliep.

Aure sterkte met de nachten c_/ :*
pi_182953908
Bella, fijn dat je bent opgelucht en dat jullie het uit hebben gepraat. :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lief welpje, Lba!
Hoe gaat je eerste werkdag, Takkie?
Klinkt als een heerlijke nacht, mini! Ik ben jaloers. ;)

Ik had gister champignonsoep gemaakt met soyaroom. U. heeft het ook op. En helaas heeft hij de hele nacht buikpijn gehad, gehuild en niet geslapen.
Soya via bv gaat goed, maar rechtstreeks blijkbaar niet. ;(

U. laat trouwens heel veel (stinkende O+ ) scheetjes als hij van buik naar rug rolt. Doen die van jullie dat ook? :+
Protège moi de mes désirs.
pi_182954144
Ach arme U. wat sneu dat hij zo gehuild heeft en buikpijn had..

en die blije foto's van welpje. Zo schattig O+

Bella ik moet zeggen dat ik het antwoord een beetje vreemd vind.. Die had toch zelf ook gewoon een account kunnen aanmaken? Desnoods via een nep e-mailadres?
pi_182954577
Duman Banaan laat ook vaak scheetjes bij het rollen. :D
Soms zou ik willen dat hij niet steeds om de borst zou vragen als er een scheetje dwarszit. Doen andere baby's dat ook zo? :@
Balen dat soja ook zo slecht valt. -O-

Bella fijn dat het zo weer goed voelt voor jou. Niet om onrust te zaaien maar ik zou er nog niet gerust op zijn.

Wat gaan die eerste weken snel Luna! Geniet maar van je selfies. Banaan pakt altijd mijn telefoon af. ;(

Rena mooi dat ze zo actief tijgert. O+ Succes met de prikjes, hopelijk geen reactie.
Wij mogen volgende week weer, ik ben zo benieuwd wat Banaan nou weegt. Hij begint een heerlijk rond buikje te krijgen. O+ O+ O+

Aure zoveel voedingen is klote. Je doet er helaas weinig aan. :*

Mini leuk dat O. het zo naar zijn zin had. Klokje rond slapen is ook fijn. :D

Songeur volgens mij is dat de Fok!wet ja. :D Ga je het nou proberen met fietsen?

Takkie succes vandaag. :*

Leuk Fleur, zo'n goeie eter! :Y) Banaan kunnen we tot nu toe ook nog steeds van alles voorschotelen. :)

Wij gingen gisteren naar de dierentuin. Onder protest van mijn man maar die vindt soms niets leuk. 8)7
Banaan was eigenlijk na een hapje eten in een druk restaurant al helemaal uitgeteld. Beren, jaks, olifanten en giraffen heeft hij gezien, toen was het wel weer klaar. De meeste aandacht had hij denk ik voor een langharige hond in een buggy. Gelukkig zit de dierentuin dichtbij. :D
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_182954812
Wat een lief welpje heb je daar Luna O+

Donna een tweede O+ zou jij nu ook al willen of wil je nog even wachten?

Duman :D Jip laat sowieso veel scheten :') en balen van de soja zeg. Arme U.

Gezellig pkm! Wij zijn zaterdag naar de dierentuin geweest. Meestal zien wij ook niet zoveel dieren, maar vinden we het gewoon lekker om daar een rondje te lopen (en een beetje Pokémon te spelen :D #teamnerd )

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O+
  maandag 5 november 2018 @ 12:06:05 #237
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_182954887
quote:
1s.gif Op maandag 5 november 2018 11:12 schreef BellaaElisa het volgende:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator maandag 5 november 2018 @ 12:06:21 #238
382129 crew  Donna
pi_182954896
quote:
3s.gif Op maandag 5 november 2018 11:51 schreef Pannenkoekenmix het volgende:

Wij gingen gisteren naar de dierentuin. Onder protest van mijn man maar die vindt soms niets leuk. 8)7
Banaan was eigenlijk na een hapje eten in een druk restaurant al helemaal uitgeteld. Beren, jaks, olifanten en giraffen heeft hij gezien, toen was het wel weer klaar. De meeste aandacht had hij denk ik voor een langharige hond in een buggy. Gelukkig zit de dierentuin dichtbij. :D
Ahhh een dierentuin vlakbij, dat lijkt me zo leuk!
  Moderator maandag 5 november 2018 @ 12:10:34 #239
382129 crew  Donna
pi_182955000
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2018 12:03 schreef Aure het volgende:

Donna een tweede O+ zou jij nu ook al willen of wil je nog even wachten?

Mooie foto van je liefdes Aure! O+

Ik heb een KS gehad, dus is aangeraden sowieso te wachten tot G 1 is. Ik wilde gevoelsmatig heel snel alweer, maar dat ebde weg en toen raakte m'n vriendin zwanger toen haar zoontje 6 maanden was en heeft m'n vriend zo ongeveer 22792938932x gezegd dat hij daar echt NIET aan moest denken. Dat, samen met sowieso wachten tot G 1 jaar is heeft het hele idee voor mij uitgezet. En nu begon m'n vriend erover en denk ik natuurlijk nergens anders meer aan. 8)7 8)7 8)7
pi_182955444
Günther goed verwend met al die aandacht mini, en jullie als bonus een goede nacht, ik zeg vaker doen zo ;).

Rena hopelijk vallen de bijwerkingen mee, succes. En prima stats toch!

Aure die nachten klinken zwaar prut.. sterkte. Hoe gaat de verbouwing verder, loopt alles beetje op schema?

Welpje O+

Ah wat sneu voor U Duman, en wat jammer dat ie er zo op reageert.

Pkm leuk de dierentuin!
pi_182956124
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2018 22:38 schreef Takkie88 het volgende:
Ik heb morgen m’n eerste werkdag. Heb er echt zin in, maar vind het toch ook ineens wel spannend worden. Voor het eerst zo lang van Sofie weg.
Succes vandaag Takkie! Ben benieuwd hoe het je is bevallen!
quote:
1s.gif Op maandag 5 november 2018 08:06 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik hoef 2 januari pas weer te beginnen *O*, dan ben ik totaal zo’n 5 maanden thuis geweest :o. Ik neem het ervan nu :7. Hoelang hebben jullie verlof (gehad)? :)
Wat heerlijk dan, nog even fijn vrij! :D

Mijn vrouw is na 10 weken + 3 dagen weer begonnen. Echt alleen het wettelijke verlof plus een weekend zeg maar. :P Maar goed, zij kwam begin april ziek thuis te zitten door de zwangerschap en is dan vorige week (bijna november) weer begonnen. Bijna 6 maanden thuis.. Die was ook wel weer toe aan een beetje werken!

Vandaag de tweede week ingegaan en hebben een onwijs fijn gevoel bij het KDV. Eerst wel moeilijk, je kindje van 10 weken oud naar de KDV brengen.. Is er wel voldoende liefde en aandacht.. Maar doordat er zoveel mensen juist langer wachten is ze echt wel de jongste zeg maar, dus vinden ze haar allemaal super lief en leuk, zowel de leidsters als de kindjes. Nu nog goed slapen daar.... :P

quote:
1s.gif Op maandag 5 november 2018 11:12 schreef BellaaElisa het volgende:
Dank jullie wel voor alle lieve reacties O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fijn dat je erover hebt kunnen praten Bella! Hoop dat het hiermee klaar is voor jou/hem en jullie je op je eigen gezinnetje kunnen focussen..
pi_182956471
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2018 12:06 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind het ook aardig ongeloofwaardig klinken :{ Maar misschien ben ik wel te achterdochtig.

Aure wat een leuke foto :) en Pokémon-boks :P :D

PKm, leuk naar de dierentuin, jammer dat hij weinig gezien heeft maar zelf kijken is ook leuk toch :P Als het degene is die ik denk dat het is is het in de plaats waar ik werk :)
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_182956561
Wat een verhaal joh Bella, maar gelukkig helemaal goed afgelopen en wat ontzettend goed dat je het gesprek aan bent gegaan.

Hoe gaat het werken vandaag Takkie??

Mijn vrouw heeft luxe verlof _O- Ze is 30-06 bevallen, 5 weken daarvoor met verlof gegaan. Ze gaat 7 januari weer werken. Ze heeft mede door de zomervakantie en herfstvakantie tot 29-10 verlof. De weken tot 20 december (kerstvakantie) vult ze op met ouderschapsverlof (deels betaald).
Een hele bewuste keuze. Bij B is ze weer begonnen toen hij 3 maanden was, daar heeft ze altijd spijt van gehouden. Werd het eindelijk wat makkelijker en moest ze gaan werken.
Ze geniet enorm van deze tijd nu. En dat gun ik haar 100%!

Vrijdag heeft mijn schoonzus voor het eerst op Juul gepast...tja....laten we zeggen dat we blij zijn dat mijn nichtje een huilbaby was en ze wel wat gewend is. Juul vond het niets....met veel moeite de fles gegeven om 18:30. Eenmaal op bed werd ze wel rustig en viel snel in slaap. Volgens mijn schoonzus was ze echt woedend. En B zei maar steeds 'Je moet haar hand vasthouden en kletsen, dan wordt ze rustig' lief mannetje. Ze ging bij B zitten die in zijn slaapkamer een Duckie aan het lezen was, daar werd ze iets rustiger van blijkbaar.

Sowieso blijven andere mensen raar volgens Juul. Zaterdag naar een vriendin geweest, Juul was alleen maar aan het lachen, kletsen etc. Gewoon enorm vrolijk. Totdat die vriendin haar even oppakte zodat ik de spullen in de auto kon zetten. KRIJSEN.
pi_182957123
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2018 12:10 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Mooie foto van je liefdes Aure! O+

Ik heb een KS gehad, dus is aangeraden sowieso te wachten tot G 1 is. Ik wilde gevoelsmatig heel snel alweer, maar dat ebde weg en toen raakte m'n vriendin zwanger toen haar zoontje 6 maanden was en heeft m'n vriend zo ongeveer 22792938932x gezegd dat hij daar echt NIET aan moest denken. Dat, samen met sowieso wachten tot G 1 jaar is heeft het hele idee voor mij uitgezet. En nu begon m'n vriend erover en denk ik natuurlijk nergens anders meer aan. 8)7 8)7 8)7
Ahww ja snap ik, dat je er dan aan blijft denken! Maar wachten tot G 1 is, is dus wel verstandig. Ik vind de tijd wel echt voorbij vliegen, dus je bent er vast in no time! En een maandje of twee eerder is vast ook geen probleem ;)

Zusje, de verbouwing gaat wel voorspoedig ja. Als het goed is zijn ze morgen voor 90% klaar. Dan moeten ze nog één keer een dag terug komen voor wat laatste klusjes in de keuken, omdat daar volgende week pas de laatste levering van komt.

Badkamer is zo goed als af, maar ik heb alleen nog maar onduidelijke telefoonfoto's omdat we er steeds zijn als het al donker is, en het licht was vorige week nog niet aangesloten. Maar om een idee te geven, onder de spoiler een foto van hoe het was en een collage van hoe het ongeveer nu is, de eerste foto in de collage is vanuit de deuropening genomen. Ik zal van het weekend eens goede foto's maken.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_182957228
quote:
1s.gif Op maandag 5 november 2018 13:32 schreef rena het volgende:

[..]

Aure wat een leuke foto :) en Pokémon-boks :P :D

Pokémonvriendjes worden? O-)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_182957590
Ik las over dierentuinen (mooie foto Aure!) en rammelen voor een tweede, werken na verlof, biosdaten, een lachend Welpje O+, slechte nachten en lekkende Pampers (wij gebruiken BabyDry 4+ voor de nacht) en een man/forum/opzoeknaarvrouwen verhaal waarvan ik niet weet wat ik ervan moet denken maar ik hoop dat de lucht tussen jou en man echt geklaard is Bella.

Oké, wij probeerden gisteren weer fruit. En dat resulteerde in een zeer verdrietige baby vannacht inclusief mega overstrekken en krijsen en een tikkeltje weinig slaap voor moeder.
Dus fruit laten we voorlopig maar weer even voor wat het is. Groente vindt hij wel tof maar het allerliefste drinkt hij bij mij.
Hij kan zo leuk knorren als ik hem ga voeden. Dan ziet hij dat ik mijn shirt omhoog doe en dan gaat hij al met zijn snoet over mijn beha heen al knorrend en zoekend naar de tepel. Om dan heel diep te zuchten zodra hij kan drinken. O+
pi_182957681
Okay dat klinkt echt veel te schattig Malteser :D Wel sneu dat ie zo'n last heeft van het fruit. Wij gaan aankomend weekend voor het eerst groente proberen, ben benieuwd hoe dat gaat.

(Valt het al op dat ik mij niet kan concentreren op mijn werk, terwijl ik al enorm achter loop met alles :') Nou ja, morgen weer een dag :+ )
pi_182957734
Ik snap dat jullie denken van dat zou ik niet geloven.. maar man verteld soms wel meerdere verhalen over die vriend, en eerst geloofde ik het ook niet tot hij hem ging bellen. En plots was het account ook weg (had die wachtwoord opgeslagen in mn notities :D ).

Het kan ook zijn dat ik er totaal naast zit en hij een hele goede leugenaar is geworden.. maar ik geloof dat niet.. :{
pi_182957852
Hoop voor je dat alles nu goed is, Bella. Ik vind het ook een raar verhaal maar ken je man natuurlijk niet :)

Aure, dat ziet er goed uit! Wat fijn dat ze nu bijna klaar zijn :)

Exode, wat goed dat je vrouw nu wel wat langer vrij heeft, gelijk heeft ze. Hoe gaat het nu op jouw werk?

Takkie, succes vandaag! Hopelijk vliegt de dag om!

Donna, wat spannend, zo'n gesprek! Wachten duurt dan lang zeg ;)

Na een weekend vol spugen en vieze pakjes is mijn M weer helemaal de oude. Ze was weer heel blij toen ik haar en broer afleverde bij opa en oma. Zo fijn om te zien dat ze het daar allebei zo goed hebben. :)
  maandag 5 november 2018 @ 15:02:09 #250
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_182958173
O ja, over luiers gesproken... laatst was ik luiers vergeten :+ en heb toen snel een pak AH beregoed?luierbroekjes gehaald (pampers m4 was op) ook m4 en die zijn dus veel ruimer dan de pampers en ben er erg over te spreken! en afgelopen week 3 euro voor een pak van 22 luiers :7 ingeslagen dus.
pi_182959138
OT, de sfeer is wat chaotisch hier. Het is elke ochtend letterlijk struinen voor een vrije plek. Voordeel is wel dat ik veel nieuwe mensen leer kennen.
Verder probeer ik nu even mijn werk te doen en niet teveel aan de randzaken te denken. Geen idee hoe lang ik dat vol ga houden.

Malteser, ah dat is wel sneu! Inderdaad maar even bij groente houden. Fruit zoals appels en peren, hebben ook een licht laxerende werking. Kortom even werk voor de darmen.
  maandag 5 november 2018 @ 16:21:02 #252
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_182959967
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2018 14:28 schreef Malteser het volgende:

Oké, wij probeerden gisteren weer fruit. En dat resulteerde in een zeer verdrietige baby vannacht inclusief mega overstrekken en krijsen en een tikkeltje weinig slaap voor moeder.
Dus fruit laten we voorlopig maar weer even voor wat het is. Groente vindt hij wel tof maar het allerliefste drinkt hij bij mij.
Hij kan zo leuk knorren als ik hem ga voeden. Dan ziet hij dat ik mijn shirt omhoog doe en dan gaat hij al met zijn snoet over mijn beha heen al knorrend en zoekend naar de tepel. Om dan heel diep te zuchten zodra hij kan drinken. O+
Awh zielig.
Welk fruit was het?

Hier gaat groente er echt nog niet in :D :P hij vindt het super smerig (erwtjes, sperziebonen, worteltjes, broccoli, bloemkool).
Alleen zoete aardappel lust hij graag.
Fruit gaat tot nu toe goed (appel, peer, mango, papaya, kokos, banaan, aardbei, pruimen en favoriet blauwe bes).
pi_182960267
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2018 16:21 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Awh zielig.
Welk fruit was het?

Hier gaat groente er echt nog niet in :D :P hij vindt het super smerig (erwtjes, sperziebonen, worteltjes, broccoli, bloemkool).
Alleen zoete aardappel lust hij graag.
Fruit gaat tot nu toe goed (appel, peer, mango, papaya, kokos, banaan, aardbei, pruimen en favoriet blauwe bes).
Dit was peer, maar we probeerden eerder ook al mango, appel, banaan en perzik.

Hier zijn groentes geen probleem. Hij eet snijbonen, sperziebonen, erwtjes, wortel, pompoen, broccoli, bloemkool en zoete aardappel.

Wij zijn overigens gestart met groente en proberen fruit pas sinds een paar weken. Maar steeds is de reactie daarop zo heftig.
pi_182961206
Wat gek, zo'n heftige reactie Malteser! Doen jullie rapley of pureren? Mijn beide kinderen hebben vanmorgen zo gesmuld van havermoutpap. Dat wil ik trouwens niet raplyen, vieze bende. Tot nu toe pureren we veel, denk dat dat gaat veranderen als o goed kan zitten
pi_182962190
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2018 14:11 schreef Aure het volgende:

[..]

Pokémonvriendjes worden? O-)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
👌🏻 Alleen jammer dat je voor ruilen dicht in elkaars buurt moet zijn, misschien met een volgende meet :P

Oh Malteser wat sneu voor Twix dat hij zo reageert op fruit -O- En wat klinkt zijn reactie op bv schattig O+

Mijn baby is echt supervrolijk en gezellig vandaag, bijna alsof er in die vaccinatie een soort pepmiddel zat ofzo _O- Alleen kwam mijn beste vriendin langs en ze moet nog steeds heel snel huilen als ze haar ziet, zo jammer :@
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_182962421
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2018 17:16 schreef Jagärtrut het volgende:
Wat gek, zo'n heftige reactie Malteser! Doen jullie rapley of pureren? Mijn beide kinderen hebben vanmorgen zo gesmuld van havermoutpap. Dat wil ik trouwens niet raplyen, vieze bende. Tot nu toe pureren we veel, denk dat dat gaat veranderen als o goed kan zitten
We pureren nu nog om dezelfde reden. Ik ben er niet voor om hem te snel geforceerd te laten zitten.
Maar Mars gaat steeds vaker rechtop zitten als hij half onderuit ligt op mijn knieën/in de newbornset. Buikspieren trainen! Maar zolang hij nog tevreden is in de kinderwagenbak/newbornset, vind ik het nog wel prima zo. Beter voor zijn rug.
pi_182965423
Malteser wat sneu dat Mars zo reageert op fruit. Maar zo schattig je beschrijving van Mars die bij je mag drinken.

Exode; hopelijk wordt je werk snel weer leuker zodat je er in ieder geval niet meer tegen op ziet om te gaan.

Fijn dat C zo vrolijk was vandaag Rena! Bijzonder dat ze op je vriendin verdrietig (blijft) reageren.

Bedankt allemaal voor jullie succeswensen van vandaag!
Na 20 weken weer een hele dag op m’n werk geweest. Sofie heeft het goed gedaan vandaag. Halve dag kdv en halve dag met pap. Morgen een hele dag met papa. Ze heeft vandaag alle flesjes leeggedronken en op het kdv 1x 2 uur en 1x 30min geslapen. Dus dat gaat super!
Echt effectief was ik op m’n werk nog niet, heel veel bij te lezen en veel collega’s die bij kwamen kletsen. Morgen voor het eerst weer behandelen, zin in!
Tuurlijk heb ik Sofie gemist vandaag. En was ik erg blij met alle foto’s en filmpjes die vriendlief stuurde. Maar het voelde ook goed om weer op m’n werk te zijn.
pi_182966087
Ah Malteser was sneu dat Mars zo reageert op het fruit. En je omschrijving van hem aan de borst is zo schattig!

Exode, hopelijk verbeterd de sfeer en de randzaken snel!

Goede uitwerking van de vaccinatie rena :) Janner dat ze zo moet huilen bij je vriendin.

Dat klinkt goed Takkie! Had je het nog op het kdv benoemd van de maxi cosi?

Ik ben vanaf eind juli - 7 januari met verlof. Had eigenlijk over 2 weken alweer moeten werken, maar heb daar gelukkig vakantie en ouderschapsverlof aan vast geplakt!
Wij zijn heerlijk een paar daagjes weggeweest, de eerste keer als gezin op minivakantie O+ Draakje heeft het zo goed gedaan. Lekker uitgebreid ontbeten, gewandeld, uiteten geweest en naar de dierentuin met hem. Sliep die bijna helemaal door heen, maar was zo leuk. Ik heb er echt van genoten. En mijn mannen samen zijn ook zo ontzettend leuk *;
pi_182966303
Ah Malteser ik weet nog van N. dat ze heel slecht tegen banaan en appel kon, dus daar ben ik later weer mee begonnen toen ging het wel goed. Wel schattig hoe Mars doet aan de borst! O+ O+

Rena :D reageerde C. altijd zo op haar vaccinaties? Wel fijn dat ze niet ziekig ervan geworden is.
pi_182972210
Fijn dat je eerste dag goed gegaan is Takkie! Wennen he om zo lang weg te zijn bij je meisje?

Bella, ja C is wel een bofkont dat ze elke keer weinig last heeft van de vaccinaties, ze was vannacht even wakker maar dat was te overzien en zo verholpen :)

Ik open BFD met mijn klauteraapje in opleiding;


*)
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_182972399
Wat een heerlijk koppie heeft ze O+

Jip werd vannacht maar 2 keer wakker O+ dat had ik echt even nodig :D
pi_182972487
Rena wat een schatje O+

Mijn BFD-bijdrage
  dinsdag 6 november 2018 @ 08:36:16 #263
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_182972528
Jaaaa, BFD O+. Straks bijlezen, maar hier onze bijdrage.
Baby I. is nu 6 weken oud maar ik vind dat deze nog wel mag :+:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_182972709
Aaaah wat een lief klauteraapje rena! Die blik ook, zo van 'Ja wat is er?'
Takkie, fijn dat het zo goed is gegaan, ook op het KDV.

Hier nog steeds een vrolijke Juul, ze is wel verkouden, net als haar broer. Lekker slijm en snot. Maar ze lijkt er weinig last van te hebben. Wel meerdere malen per dag neusspray zodat ze de flessen goed kan drinken.
Als ik zo naar die 2 kijk, pfff O+ Dat heeft mijn vrouw toch maar mooi voor elkaar. Goede genen geeft ze door. En we hebben gewoon niets te klagen, ik treed niet teveel in detail vanwege de Fok wet _O- maar we hebben weer een leven zeg maar.

Vrijdagavond hebben we tot datenight gebombadeerd. Merk toch wel dat met werken en 2 kinderen je relatie er nog meer bij inschiet. En die datenight houdt vooral in dat we met zijn 2en zijn, geen tv aan (tenzij we samen een leuke film wilen zien) en lekker tijd voor elkaar.
pi_182972743
BE, ik heb het verhaal van je man gelezen, en ik hoop dat jullie er samen uitkomen!

Aure, wat fijn dat je wat beter geslapen hebt. Wat een verschil maakt dat he!

En Exode, goed idee van die datenight. Wij proberen ook 1x in de week in ieder geval ‘s avonds wat samen te doen, al is het maar boer zoekt vrouw te kijken. Vaak bestellen we dan ook eten en eten samen. Ik ga nog steeds om half 10 naar bed ivm slechte nachten, dus zoveel avond is er dan ook niet.

Hier mijn BFD (met peuter):
  Moderator dinsdag 6 november 2018 @ 09:13:44 #266
382129 crew  Donna
pi_182972892
Mijn BFD

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_182973046
Be; verhaal ook gelezen en hoop voor jullie dat alles weer goed is/komt :* overigens snap ik reacties als ‘zijn mail lezen hoort niet’ echt niet :@ hier mag mijn vriend alles van mij weten en als hij mijn appjes naar vriendinnen toe wil lezen staat hem dat ook vrij. Omgekeerd ook. We hebben geen geheimen voor elkaar en hebben ook geen moeite om mail/telefoon te laten lezen.. maar ieder zijn/haar ding natuurlijk :+

Malteser, toevallig vertelde mijn schoonzus eenzelfde verhaal dat jaar jongste dus echt niks van fruit moest hebben en daar heel slecht op reageerde. Blijkbaar wordt er in België vaak eerst gepureerde aardappeltjes en groentes aangeboden voor men met fruit begint !

Mnohhh wat een vrolijke foto’s weer! Jager met peuter d’awww O+ en Helsinki ook alweer 6 weken :o vrolijk lachebekje O+
LaBelle wat een grote jongen al :D en erg leuk shirt *;
Rena haha goed klimrek wel :Y

Hier ging mijn vriend gisteren voor het eerst, na 3 weken vrij, weer werken. Nou dat hebben we geweten :') Tijn had géén zin ik slapen. Wou enkel bij mama liggen en liefst met pink (fiep was ook absoluut niet voldoende). Dus smiddags heeft ie op mama gelegen en hebben we maar samen een dutje gedaan *;
Oja gisteren ook eerste cb bezoek, nou dat vond ik dus maar niks :@ bij de arts en die verkondigde gelijk dat Tijn spruw zou hebben. Hij heeft witte aanslag op zijn wangen maar ik veeg het zo weg, dus vlg mij toch gewoon melk...? Verder ook niks te zien op zijn tong of gehemelte. Ik vond het maar raar want de arts keek heel vluchtig met lampje in zijn mond en zei: ja is spruw. Euhhh hmmm ok dan? En nu? Nou blijkbaar hoefde ik er niks mee te doen als ik zelf ook nergens last van had.. kijk het even aan maar anders bel ik mijn eigen dokter we even. Die was vorige week nog langs geweest ter controle en zei dat alles er goed uitzag...
Naja wel goeie stats verder: 400 gr aangekomen vanaf zijn geboortegewicht, dus drinkt nog steeds hee goed ^O^

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_182973072
Oh donna wat is ze blij! O+
C. van Rena kijkt ontdeugend. Gelukkig heeft ze tot nu to weinig last van de vaccinatie. O+
Knappe Casper O+ (leuk aankleedkussen ook!)
Broertjes van Jagar O+
En de inimini van Helsinki O+

Zo overload aan hartjes. Aure ik heb je stiekem ook toegevoegd want ik ben ook een Pokemon nerd.

En zo even kijken hoe ik mobiel een foto upload..
pi_182973154
Medela tepelzalf is verder niet giftig ofzo toch..... als in: stel dat je hond de hele tube kapot heeft gebeten en heeft opgelikt........ :') :') :')
Zucht |:(
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
  dinsdag 6 november 2018 @ 09:44:22 #270
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_182973229
quote:
1s.gif Op maandag 5 november 2018 16:35 schreef Malteser het volgende:

[..]

Dit was peer, maar we probeerden eerder ook al mango, appel, banaan en perzik.

Hier zijn groentes geen probleem. Hij eet snijbonen, sperziebonen, erwtjes, wortel, pompoen, broccoli, bloemkool en zoete aardappel.

Wij zijn overigens gestart met groente en proberen fruit pas sinds een paar weken. Maar steeds is de reactie daarop zo heftig.
Misschien krijgt hij wel zuur van fruit?
pi_182973331
Wat een prachtige foto's zie ik weer voorbijkomen! Welpje O+ Jip heerlijk in de tula O+ Een klauterende C O+ Mooie Casper O+ De kleine mooie I O+ 2 lieve stoeiende broertjes O+ Een hele vrolijke G O+ kleine Tijn met mama O+
En een hele gave badkamer van Aure!!

Duman, wat sneu dat de soep zo verkeerd viel bij U, voelt hij zich nu wel weer helemaal goed?

Donna, een eventuele 2e O+ Jewel was 8 maanden toen wij zwanger raakten van Vlokje. Dat was eerder dan gepland maar wij gingen ervan uit dat het niet zo snel raak zou zijn, aangezien de MMM voor Jewel 2 jaar heeft geduurd. Maar bij Vlokje was het de 2e IVF poging raak O+ Het is best pittig, 2 van die kleintjes, maar als ik nu al zie hoe leuk ze samen kunnen en hoe goed ze op elkaar reageren O+ Als het voor jullie goed voelt, zou ik er voor gaan :D Maar jij hebt ook nog rekening te houden met de KS, dus dat maakt het wel complex voor je begrijp ik.

Malteser, herkenbaar dat heftige reageren op fruit. Vlokje had dezelfde reactie, echt krijsen van de krampjes en hevig overstrekken. Wij zijn na tips hier overgestapt op groene groentes en dat gaat echt een stuk beter, fruit wachten wij de komende maanden ook nog even mee.

Ik lees over twee verse kindjes die hun eerste dagen KDV erop hebben zitten, fijn dat het goed ging met Spookje en Sofie!

Priem, *O* voor de goede stats! Witte plekje van spruw kan je inderdaad niet wegvegen, dan zou ik ook denken dat het gewoon melkaanslag is. Als het wel spruw is, dan kan het zijn dat het vanzelf over gaat. Onze huisarts schreef bij Vlokje (en destijds Jewel ook) alleen medicijnen voor omdat de spruw het drinken pijnlijk en dus moeilijk maakte. Maar zeker je huisarts bellen als je het niet vertrouwt, daar zijn ze voor!

Ik heb een drama nacht gehad helaas dus zit nu wat te sukkelen op mijn werk. Jewel is gisteren 2 geworden en we hebben het hele weekend feest gehad, iets teveel prikkels voor Vlokje en dat kwam er gisteravond en vannacht allemaal uit. Hopelijk is ze vandaag verder beter te pas, vrouwlief is de hele dag alleen met de meiden :X

Mijn BFD, Vlokje die weigert te lachen zodra je een camera op haar richt :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_182973426
Als BFD een achteraanzicht van Günther-annex-Goudlokje, want we gaan zo naar de kapper :7



Straks bijlezen&-kijken :9

[ Bericht 5% gewijzigd door minilot op 06-11-2018 10:17:34 ]
Let me see you stripped down to the bone
pi_182973464
Oh Jagar, die foto! Wat een heerlijke mannetjes!!
Ik lig overigens sowieso nooit voor 23:00 op bed, ik geef eigenlijk altijd de late fles aan Juul.
pi_182973648
Rena wat een mooi aapje zeg! En die blik ook O+ :D

Belle O+ mag ik hem reserveren voor N?

Helsinki wat een kleintje nog! O+

Jagär peuter-baby-liefde, zo schattig samen O+

Donna wat een brede lach, goede nacht gehad? :) O+ O+

Priem :D O+ lieve foto zo samen

En vlokje O+ mooie meid ookal lacht ze niet.
pi_182973652
Fijn aure, hij had zeker je post hier gelezen ;) :)

Casper O+ Wat een leuk truitje, kan ook goed voor de kerst als hij hem dan nog past! Ik heb vanmorgen een kerstpyjamatje en een kerstromper gekocht voor C :@

Helsinki, wat een guitig mannetje is I, heerlijk O+

Exode, dat klinkt positief, ik zal er niet te veel over zeggen door die verdraaide Fokwet ;)

Jagar wat leuk om jouw mooie duo te zien, wat een vrolijk stel :D O+ Hoe gaat het met O en de nachten?

Donna wat een toffe foto zo door de spijlen van de box en wat een geweldig leuk meisje heb je daar *;

Priemgirl, ik denk dat tepelzalf niet giftig is, de kleine zal het ook in milde mate binnenkrijgen toch? Zijn maag zal nu wel lekker gesmeerd zijn _O- Even in de gaten houden anders. En wat een leuke foto van jou en je kleine man, geniet er maar van want over een tijdje willen ze dit bijna niet meer -O-

Songeur :P
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Grappig om te lezen dat ik niet de enige moeder ben met deze bijzondere hobby _O-

Schanu :W Mooi meisje, erg leuk shirtje ook _O_ en wat sneu van alle prikkels. Werkboks, hier kan ik ook tussendoor even op mijn gemak bijlezen :@

Gunthers mooie blonde bolletje, ik ben benieuwd naar zijn nieuwe kapsel, zo lang ziet het er nog niet uit eigenlijk :D
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_182973706
@Rena, klopt, maar ik zou lang haar, als in: paardestaartje mogelijk, wel heel leuk vinden. O+ Maar dan wel als alles een beetje op één lengte is, en niet met het foute matje dat nu aan het ontstaan is ;) Daarom hou ik het bovenop nu lang en laat ik zij- en achterkant een paar keer bijknippen en dan kan het op een gegeven moment gewoon door voor lange lokken! :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_182973885
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 november 2018 10:23 schreef minilot het volgende:
@Rena, klopt, maar ik zou lang haar, als in: paardestaartje mogelijk, wel heel leuk vinden. O+ Maar dan wel als alles een beetje op één lengte is, en niet met het foute matje dat nu aan het ontstaan is ;) Daarom hou ik het bovenop nu lang en laat ik zij- en achterkant een paar keer bijknippen en dan kan het op een gegeven moment gewoon door voor lange lokken! :)
Oh leuk, ik vind dat ook altijd lief bij die kleine jochies, een van mijn neefjes had prachtige lange blonde krulletjes, volgens mij heeft Gunther ook wel een beetje slag in zijn haar of niet? O+ Hier groeien de haartjes voornamelijk bovenop heel hard, zo heeft ze vaak een pluizige hanekam :7
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_182973935
Ha Priem, jouw hond had zo mijn hond kunnen zijn :D Ik denk ook niet dat het giftig is, baby's krijgen het ook binnen, toch?

Gunther, ben benieuwd naar zijn nieuwe kapsel!

Jagar, onze datenights zien er ongeveer hetzelfde uit ;) Al heb ik voor volgende maand gereserveerd in een heeeeel fijn restaurant in ons stadje, kijk ik ook erg naar uit. Wij hebben wel de mazzel dat ik veel vanuit huis werk en man op 15 minuten loopafstand werkt. Dus we kunnen regelmatig samen pauze houden of koffie drinken. Echt een luxe! Overigens ga ik, ook met goede nachten, altijd rond half 10/10 uur naar bed :')

Exode, succes op werk weer vandaag. Ben benieuwd of je een bureau hebt weten te bemachtigen ;)
pi_182974767
*O* *O* *O* Welpje liet 5 uur tussen de voedingen vannacht! Mocht ook wel na de regeldag die hij had. :P
-O- -O- -O- Ik lag na 3 uur al wakker van de stuwing. Zelfs even eruit gegaan om de ergste druk eraf te kolven.

Hij is wel weer vrolijk vanochtend, mijn kleine hamsterwang O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Succes bij de kapper met Günther, mini! Peuter heeft hier ook lange blonde lokken, vooral omdat hij dus altijd alles bij elkaar gilt bij de kapper. :') Helaas geen krullen, hij heeft mijn slappe stijle haar geërfd.

Mini-I van Helsinki O+ O+ O+

Jagär, je jongens! O+ O daar kan ik ook zo naar uitkijken. Ketel is wel dol op zijn broertje, maar er komt nog maar weinig interactie terug natuurlijk.

Serieuze Vlokje O+ en het lachebekje van Donna O+ en het klauteraapje van rena O+
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 dinsdag 6 november 2018 @ 11:47:03 #280
74056 crew  ToT
pi_182975139
Mini-ToT ligt op de bank te slapen na z'n eerste vaccinaties. :)
Het was natuurlijk wel eventjes zielig, maar het huilen hield echt direct op toen mevrowu ToT hem in haar armen nam! O+
pi_182977086
Kapper: done! ^O^

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Let me see you stripped down to the bone
  dinsdag 6 november 2018 @ 15:47:39 #282
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_182979848
Wij komen net van CB & alles was weer goed O+
Tandje is zo goed als door en ze waren verbaasd dat hij nergens last van had gehad, maar we mogen poetsen.
Hij is nu 6 maanden, 68cm & 8,3kg.

quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2018 13:36 schreef minilot het volgende:
Kapper: done! ^O^

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij lijkt echt super veel op jou.

van de foto's die ik heb gezien dan :P
pi_182980435
Minilot zo schattig! O+

Sacre mooie stats, maar al een tandje? N. is morgen 9 mnd en ze heeft geen 1 tand }:|
  dinsdag 6 november 2018 @ 16:25:15 #284
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_182980515
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 november 2018 16:20 schreef BellaaElisa het volgende:
Minilot zo schattig! O+

Sacre mooie stats, maar al een tandje? N. is morgen 9 mnd en ze heeft geen 1 tand }:|
Bij mijn dochter duurde het allemaal ook langer.

Maar ik heb nu een super gemiddelde baby :P
Las iig dat 6m gemiddeld is.
  dinsdag 6 november 2018 @ 16:25:23 #285
56471 pinquit
oh my lama!
pi_182980516
Guntherlove O+ Die oooogen O+
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_182980557
Nou, ik zou het even helemaal niet erg vinden als Günther niet al acht tanden had, want mooie oogjes of niet, dude ligt momenteel halfslapend danig op mijn tepels te knagen. :X

Sacre, men zegt het, maar ik zie dat dus zelf niet! :D
Let me see you stripped down to the bone
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 dinsdag 6 november 2018 @ 16:39:32 #287
74056 crew  ToT
pi_182980841
-O- Ennnn nu begint het huilen. Die beentjes doen nu natuurlijk hartstikke veel pijn.
Zo min mogelijk aanraken, dan slaapt hij wel door.
pi_182980848
Rena, prachtaapje, kijk haar klimmen! ^O^ Gaat ze ook al trappen op?

Fleur, wat een liefje zo in rendiertrui en z'n mooie, donkere ogen! O+

Helsinki, wat een gupje nog - zo lief! En rammelaarboks! *)

Jagar, wat een verrukkelijke foto! :9 Die toet van je peuter erachter! :D

Donna, alles aan die foto oogt lief en zacht, zeg! O+

Priem, zo kleiiiiin, achgos! En leuk om jou er ook bij te zien - goeie blik! _O_

Schanu, pracht van een norse blik - die denkt: de pot op met je camera. Heel goed, Vlok! O+ Koddig broekje ook!

Luna, hamsterwangen zijn de beste wangen! :9 Kus voor je toffe Welp!
Let me see you stripped down to the bone
pi_182980869
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 november 2018 16:39 schreef ToT het volgende:
-O- Ennnn nu begint het huilen. Die beentjes doen nu natuurlijk hartstikke veel pijn.
Zo min mogelijk aanraken, dan slaapt hij wel door.
Achgos! -O- Nou ja, 't is voor een goed doel! Succes daar :*
Let me see you stripped down to the bone
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 dinsdag 6 november 2018 @ 16:45:51 #290
74056 crew  ToT
pi_182980988
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 november 2018 16:40 schreef minilot het volgende:

[..]

Achgos! -O- Nou ja, 't is voor een goed doel! Succes daar :*
Dank je! :*
En dat sowieso wel, ja! :Y

Ik heb vooraf nog een heel gesprek met de wijkzuster er over gehad; ik ben vroeger modje geweest in [BNW] hier waar men over al die samenzweringen zit te praten.
Daar zitten ook een hoop anti-vaxxers. Ik heb toentertijd al hun argumenten gelezen en zo ongeveer alles weten te weerleggen.
"Er zit kwik in de vaccins!"
Nee, in Amerika zit een onschuldige kwik-verbinding er in. Ondanks dat het onschuldig is, is het hier in Europa verboden omdat men het eng vindt.
"Je krijgt autisme van vaccins!"
Nee, dat onderzoek is gefraudeerd en is daarna talloze keren weerlegd.
Er lijkt wel een correlatie te zijn, maar dat komt puur doordat in de periode dat men net begon met vaccineren, dat psychologen verzamelnamen maakten voor bepaalde aandoeningen.
Autisme heeft altijd wel bestaan, maar globaal rond de tijd dat toevallig ook vaccinaties hun intrede deden, begon men over de verzamelnaam "autisme" te praten bij bepaalde symptomen. Correlatie is niet altijd een causaal verband.
pi_182981206
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 november 2018 16:20 schreef BellaaElisa het volgende:
Minilot zo schattig! O+

Sacre mooie stats, maar al een tandje? N. is morgen 9 mnd en ze heeft geen 1 tand }:|
Was bij mijn zoon ook hoor. Na 9 maanden pas een keertje. :)
pi_182981209
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2018 15:47 schreef SacreCoeur het volgende:
Wij komen net van CB & alles was weer goed O+
Tandje is zo goed als door en ze waren verbaasd dat hij nergens last van had gehad, maar we mogen poetsen.
Hij is nu 6 maanden, 68cm & 8,3kg.
Toevallig hier ook.
6maand, 68cm en 7,4kg

klein kilotje verschil ;)
Lengte is opeens een stuk gezakt in de curve. Arts maakte zich er niet druk om, volgende keer zullen we wel zien of het een meetfout was of dat de groei echt afbuigt. Bij thuiskomst nog even nagemeten en toen las ik 70cm af dus ik denk een meetfout. Die 2cm geeft al een heel ander beeld in de groeicurve.

Tandje is hier nog niet door maar is inmiddels wel een voelbare bobbel. Mooi om die overeenkomsten en verschillen te zien met iemand die ongeveer net zo oud is.

minilot, de tip van speelgoed in een kastje kwam als ik het goed heb van jou toch?
kijknou
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_182981226
Ik word echt hyperventilerend kwaad van de stupiditeit en invloed van anti-vaxxers. }:|

In dat kader: heb om het optionele waterpokkenvaccin gevraagd bij mijn huisarts. Als Günther nog geen waterpokken heeft gehad over een maandje (als -ie elf maanden is) dan de eerste van twee inentingen ^O^
Blij mee dat het kan!
Let me see you stripped down to the bone
pi_182981262
Jeeeej Elleska, lekker zelf pakken! O+ ^O^
En over een paar maanden oefenen met zelf weer terugleggen :+
Let me see you stripped down to the bone
pi_182981399
Brrr. Op 8 december hebben we een bedrijfsuitje van man’s werk en man wilt graag gaan. Lekker eens iets gezelligs doen (zijn sinds Z’s geboorte nooit samen weggeweest).
Maar het is van 11-23 uur en zijn ouders willen hier thuis wel oppassen zodat het voor Z. ‘s avonds vooral iets makkelijker is i.p.v. bij mijn schoonouders zolang.

Ik vind het retespannend en eigenlijk helemaal geen zin maar wil ook niet flauw doen. :')
  dinsdag 6 november 2018 @ 17:21:01 #296
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_182981646
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 november 2018 17:06 schreef vencodark het volgende:
Brrr. Op 8 december hebben we een bedrijfsuitje van man’s werk en man wilt graag gaan. Lekker eens iets gezelligs doen (zijn sinds Z’s geboorte nooit samen weggeweest).
Maar het is van 11-23 uur en zijn ouders willen hier thuis wel oppassen zodat het voor Z. ‘s avonds vooral iets makkelijker is i.p.v. bij mijn schoonouders zolang.

Ik vind het retespannend en eigenlijk helemaal geen zin maar wil ook niet flauw doen. :')
Ik moest met 3 maanden naar de musical van mijn oudste & schoonmoeder paste op. Je denkt een uurtje weg te zijn en het duurde ruim 4 uur :') ergste avond van mijn leven, maar alles ging super goed.

Aankomend weekend geven wij een feestje & zijn de kinderen een nacht & dag bij mijn ouders, komt vast goed enzo :P maar denk dat ik aan het begin van de dag wel even zin moet maken om mijn baby voor het allereerst een nacht weg te brengen.

Samenvatting: ik voel met je mee :P
pi_182981659
Mini, nee ze kijkt wel met interesse naar de trap maar doet nog geen pogingen er op te gaan gelukkig.

Ik zit nog in dubio over wel of geen traphekjes omdat ik eigenlijk altijd wel goed oplet en als ik in de woonkamer ben de deur naar de gang dicht zit. Wat zijn jullie meningen daar over?

En mini, puur uit interesse, vraag ik me af is er een speciale reden dat je Gunther ook tegen waterpokken wil enten? :) Ik wist tot je het zei niet eens dat daar ook een vaccinatie voor was eigenlijk.

En anti-vaxxers.. laat me niet eens beginnen over dat soort mensen ;(
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_182981786
Rena, waterpokken kunnen ernstige, levensbedreigende gevolgen hebben bij pech, maar ook bij een normaal verloop vind ik een tijdje hevige jeuk/pijn/ongemak en risico op littekens echt meer dan voldoende reden om Günther te laten inenten. Ook voorkom je ermee dat iemand op latere leeftijd met het knap onaangename gordelroos te maken krijgt. Een waterpokkenvaccin zit in heel veel landen al in het standaard pakket, maar in Nederland nog niet. Het is dus wel op eigen kosten.

Hier verder alleen een traphekje bovenaan de trap, zodat Günther vrij kan spelen op die verdieping als ik bijvoorbeeld onder de douche sta. Onderaan de trap is niet nodig, want ik kan gewoon de deur van het halletje dichtdoen. Daar moet ik momenteel wel scherp op letten, want Günther vindt trapklimmen fantastisch en is binnen een minuut bovenaan. Heel tof, maar wel alleen als ik er achter loop. :)

[ Bericht 5% gewijzigd door minilot op 06-11-2018 17:37:20 ]
Let me see you stripped down to the bone
pi_182981840
Venco, oef! Een bedrijfsuitje (*huiver*) klinkt voor mij nou niet echt als een fijne gelegenheid om er samen op uit te zijn, maar daar denkt je man dus anders over? :X Sterkte!
Let me see you stripped down to the bone
pi_182981968
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2018 17:31 schreef minilot het volgende:
Venco, oef! Een bedrijfsuitje (*huiver*) klinkt voor mij nou niet echt als een fijne gelegenheid om er samen op uit te zijn, maar daar denkt je man dus anders over? :X Sterkte!
Het hoeft niet gelijk zo negatief benaderd te worden. Hij bedoeld het goed.
De gelegenheid doet zich voor, anders gebeurt er niks. :@ Dus vandaar! Hij wilde al vaker samen uit eten maar ik vind het lastig Z. ‘s avonds niet bij mij thuis te hebben.
Zodoende. :)

[ Bericht 2% gewijzigd door vencodark op 06-11-2018 17:48:31 ]
pi_182986205
Dicht!
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')