Ik ga je DDoS'en.quote:Op zondag 28 oktober 2018 14:08 schreef Doublepain het volgende:
Je stem is vastgelegd, bedankt voor het stemmen
Poll: Ajax - Feyenoord
Je hebt gestemd op: Dit wint Feyenoord!
Je IP is: 33.221.531.993
Die zou van mij wel wat vaker mogen spelen.quote:
quote:Op zondag 28 oktober 2018 14:13 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja. Het is nog steeds verschrikkelijk.
Dan ga jij toch lekker daarheenquote:Op zondag 28 oktober 2018 14:15 schreef Zorro het volgende:
Waarom is hier een apart topic? Kan best in het eredivisie live topic.
quote:Op zondag 28 oktober 2018 14:15 schreef Zorro het volgende:
Omdat wanneer de twee grootste clubs van Nederland tegen elkaar spelen dit een eigen topic verdient.quote:Op zondag 28 oktober 2018 14:15 schreef Zorro het volgende:
Die zitten wel in het stadion.quote:Op zondag 28 oktober 2018 14:13 schreef Doublepain het volgende:
Weinig Feyenoorders hier, laffe hazen
Dat kan, maar waarom dan ook bij deze wedstrijd?quote:Op zondag 28 oktober 2018 14:18 schreef Keyos het volgende:
[..]
Omdat wanneer de twee grootste clubs van Nederland tegen elkaar spelen dit een eigen topic verdient.
Hehequote:Op zondag 28 oktober 2018 14:21 schreef Keyos het volgende:
Als Ajax het afmaakt mogen ze het wel snel doen, kunnen we in Rotterdam weer snel verder met Cowboytje spelen.
quote:
quote:
Kunnen jullie deze reacties even aanpassen? Inmiddels doet het plaatje het namelijk.quote:
Leuk plaatje hoor.quote:Op zondag 28 oktober 2018 14:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
[..]
Kunnen jullie deze reacties even aanpassen? Inmiddels doet het plaatje het namelijk.
quote:Op zondag 28 oktober 2018 14:25 schreef BansheeBoy het volgende:
Mooie wedstrijd. Maar ken mij het schelen, vrouwtje staat koteletten te grillen.²
Ja, ik begrijp ook niet waarom ze nooit wat melden.quote:Op zondag 28 oktober 2018 14:24 schreef Dale__Cooper het volgende:
schaf die interviews gewoon af, komt echt niks zinnigs uit.
Of trainers zeggen gewoon eerlijk wat ze denken.quote:Op zondag 28 oktober 2018 14:24 schreef Dale__Cooper het volgende:
schaf die interviews gewoon af, komt echt niks zinnigs uit.
Donkere mannen in een PSV shirt.quote:
Wel met hoofddoekje?quote:Op zondag 28 oktober 2018 14:25 schreef BansheeBoy het volgende:
Mooie wedstrijd. Maar ken mij het schelen, vrouwtje staat koteletten te grillen.²
Vieze racistquote:Op zondag 28 oktober 2018 14:26 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Donkere mannen in een PSV shirt.²
Je kan geen trainer worden als je non-stop genuanceerde non-teksten dropt.quote:Op zondag 28 oktober 2018 14:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Of trainers zeggen gewoon eerlijk wat ze denken.
Niks mis mee.quote:Op zondag 28 oktober 2018 14:26 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Donkere mannen in een PSV shirt.²
Ik was er wel even ziek van dat hij Dumfries gisteren scoorde. Al vind ik hem een hele fijne boy.quote:
Zou er erg gelukkig van worden als mijn vriendin 's ochtends mijn ontbijtje op bed komt brengen in een Ajax shirt.quote:
Grapje ik heb heulmaal geen vriendin.quote:Op zondag 28 oktober 2018 14:27 schreef Liftdeur het volgende:
[..]
Zou er erg gelukkig van worden als mijn vriendin 's ochtends mijn ontbijtje op bed komt brengen in een Ajax shirt.
Ontbijt in je bed etenquote:Op zondag 28 oktober 2018 14:27 schreef Liftdeur het volgende:
[..]
Zou er erg gelukkig van worden als mijn vriendin 's ochtends mijn ontbijtje op bed komt brengen in een Ajax shirt.
Deze onzin heb ik nooit begrepen. Zit je daar in je nakie ongewassen aan je croissantje.quote:
hij is leukquote:Op zondag 28 oktober 2018 14:21 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat kan, maar waarom dan ook bij deze wedstrijd?
doe ff rustig debielquote:Op zondag 28 oktober 2018 14:28 schreef SocaWarrior het volgende:
haha lekker voor de rest van je leven zo'n cringe moment op beeld hebben. kutkind
lokquote hem dan pussy.quote:Op zondag 28 oktober 2018 14:30 schreef GGMM het volgende:
Als Drizzt mijn grap ziet moet hij lachen.
Maduro moest ook lachen net op FS3.quote:Op zondag 28 oktober 2018 14:30 schreef GGMM het volgende:
Als Drizzt mijn grap ziet moet hij lachen.
Maakt niet uit joh.quote:Op zondag 28 oktober 2018 14:31 schreef Max23 het volgende:
Ik wilde bijna een grap maken die echt te snel is
Zeg dan niks of zeg de grapquote:Op zondag 28 oktober 2018 14:31 schreef Max23 het volgende:
Ga huilen.quote:Op zondag 28 oktober 2018 14:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zeg dan niks of zeg de grapdit soort opmerking zijn zo BLOEDJE irritant!
Hahaha, Triggeredquote:Op zondag 28 oktober 2018 14:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zeg dan niks of zeg de grapdit soort opmerking zijn zo BLOEDJE irritant!
De Stint?quote:Op zondag 28 oktober 2018 14:31 schreef Max23 het volgende:
Dat komt omdat de rest nog waardelozer isquote:Op zondag 28 oktober 2018 14:32 schreef KingRoland het volgende:
Dat zo een waardeloze ploeg als Feyenoord zo hoog staat in de Eredivisieman man man
oh we zullen ron de rijk niet missenquote:Op zondag 28 oktober 2018 14:32 schreef Adames het volgende:
[..]
die mag al lang.
ik denk iets over ron
Waar maak je je druk om dan als je fan bent van het 'aller ajax'?quote:Op zondag 28 oktober 2018 14:32 schreef KingRoland het volgende:
Dat zo een waardeloze ploeg als Feyenoord zo hoog staat in de Eredivisieman man man
Dat deed je anders wel toen je vroeg of we naar het PauwTopic wilden komen omdat Bossie er zatquote:
Meteen jagen op de Jong.quote:
watquote:Op zondag 28 oktober 2018 14:34 schreef Max23 het volgende:
[..]
Dat deed je anders wel toen je vraag of we naar het PauwTopic wilden komen omdat Bossie er zat
Niemand lijkt mequote:Op zondag 28 oktober 2018 14:35 schreef KingRoland het volgende:
[..]
wij houden niet van kanker toch dp
Van Persie niet. Zelfs zijn uitwerpselen zijn voetbal.quote:Op zondag 28 oktober 2018 14:35 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat is de hele selectie van Feyenoord Hans
Madquote:Op zondag 28 oktober 2018 14:37 schreef RubenSosa het volgende:
schijnt dat de knvb ajax weer kampioen moet maken. Vandaar de willekeur bij de var. (maar altijd VOOR ajax)
Ook zeer smerig idd.quote:Op zondag 28 oktober 2018 14:37 schreef BansheeBoy het volgende:
Die van Toornstra was exact hetzelfde.²
toen kwamen ze nog goed weg, omdat je niet de wedstrijd in de derde minuut kapot wil makenquote:Op zondag 28 oktober 2018 14:37 schreef BansheeBoy het volgende:
Madquote:Op zondag 28 oktober 2018 14:37 schreef RubenSosa het volgende:
schijnt dat de knvb ajax weer kampioen moet maken. Vandaar de willekeur bij de var. (maar altijd VOOR ajax)
St Juste doet dat.quote:
Dat was het bij voorhand al.quote:
En in de 6de minuut wel?quote:Op zondag 28 oktober 2018 14:38 schreef Adames het volgende:
[..]
toen kwamen ze nog goed weg, omdat je niet de wedstrijd in de derde minuut kapot wil maken
st justequote:
Mad, krijg je met die beperkte spelers die het niet kunnen bijbenen. Dan maar trappen.quote:Op zondag 28 oktober 2018 14:38 schreef PizzaGeit het volgende:
Mijn god, KNJB is weer lekker bezig hoor
Je bent en blijft een mongool he?quote:Op zondag 28 oktober 2018 14:37 schreef RubenSosa het volgende:
Idd.quote:Op zondag 28 oktober 2018 14:40 schreef Doublepain het volgende:
2 ongelofelijke domme overtredingen trouwens
Dat met name. Zonde wel, want nu zal Feyenoord helemaal niet over de middellijn gaan komen.quote:Op zondag 28 oktober 2018 14:40 schreef Doublepain het volgende:
Nogal ja.quote:Op zondag 28 oktober 2018 14:40 schreef Doublepain het volgende:
quote:Op zondag 28 oktober 2018 14:38 schreef PizzaGeit het volgende:
Had ook makkelijk rood kunnen zijn ja.quote:Op zondag 28 oktober 2018 14:37 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik vind deze tekst matig. Maar daar smaken mijn koteletten niet minder om.quote:Op zondag 28 oktober 2018 14:39 schreef napoleonfour het volgende:
als ajax er vandaag niet minimaal 6 scoort is het gewoon een matige ploeg.
quote:Op zondag 28 oktober 2018 14:38 schreef PizzaGeit het volgende:
Hoop op 10-0quote:Op zondag 28 oktober 2018 14:39 schreef bombmannl het volgende:
Vies schopploegje. Heerlijk hoe ze weggespeeld worden
Het zorgt alleen maar voor meer discussie dan voor minder. Ofwel je krijgt als coach twee momenten die je wil laten beoordelen waarbij je bij je gelijk geen poging verspeelt, ofwel stop er maar mee. Het werkt alleen maar meer willekeur in de hand.quote:
Nu niet meer?quote:Op zondag 28 oktober 2018 14:42 schreef BansheeBoy het volgende:
Henk ten Cate, wat was dat een behoorlijk vervelende man.²
gaat nooit gebeurenquote:Op zondag 28 oktober 2018 14:39 schreef SocaWarrior het volgende:
Come on, herhaling van de 10-0 maar nu door Ajax.
Hoezo?quote:Op zondag 28 oktober 2018 14:42 schreef FL_Freak het volgende:
De joodjes kunnen ook eindelijk de mad teksten en plaatjes gebruiken.
Die zal het in dit geval alleen op vormfouten kunnen winnenquote:Op zondag 28 oktober 2018 14:43 schreef spapaars het volgende:
Doodzonde voor zo'n wedstrijd dat er al 1 is weggestuurd.
Advocaat van Feye al gebeld?
Je bent gek, je noemt het geen willekeur als je juist geluk kan hebben als de scheids het net niet ziet? Dit soort belachelijke overtredingen waarmee je vorig jaar gewoon met geel weg kon lopen moeten gewoon afgestraft worden. Blij dat dat nu gebeurt.quote:Op zondag 28 oktober 2018 14:42 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het zorgt alleen maar voor meer discussie dan voor minder. Ofwel je krijgt als coach twee momenten die je wil laten beoordelen waarbij je bij je gelijk geen poging verspeelt, ofwel stop er maar mee. Het werkt alleen maar meer willekeur in de hand.
Nou kunnen ze het niet meer seponeren. Krijg je gezeik van.quote:Op zondag 28 oktober 2018 14:43 schreef spapaars het volgende:
Doodzonde voor zo'n wedstrijd dat er al 1 is weggestuurd.
Advocaat van Feye al gebeld?
En vanavond klaar ik op mijn beurt je vrouwtje.quote:Op zondag 28 oktober 2018 14:44 schreef BansheeBoy het volgende:
Vrouwtje is een lekkere Kumpir aan het klaren in de keuken.²
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |