Ik ga je DDoS'en.quote:Op zondag 28 oktober 2018 14:08 schreef Doublepain het volgende:
Je stem is vastgelegd, bedankt voor het stemmen
Poll: Ajax - Feyenoord
Je hebt gestemd op: Dit wint Feyenoord!
Je IP is: 33.221.531.993
Die zou van mij wel wat vaker mogen spelen.quote:
quote:Op zondag 28 oktober 2018 14:13 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja. Het is nog steeds verschrikkelijk.
Dan ga jij toch lekker daarheenquote:Op zondag 28 oktober 2018 14:15 schreef Zorro het volgende:
Waarom is hier een apart topic? Kan best in het eredivisie live topic.
quote:Op zondag 28 oktober 2018 14:15 schreef Zorro het volgende:
Omdat wanneer de twee grootste clubs van Nederland tegen elkaar spelen dit een eigen topic verdient.quote:Op zondag 28 oktober 2018 14:15 schreef Zorro het volgende:
Die zitten wel in het stadion.quote:Op zondag 28 oktober 2018 14:13 schreef Doublepain het volgende:
Weinig Feyenoorders hier, laffe hazen
Dat kan, maar waarom dan ook bij deze wedstrijd?quote:Op zondag 28 oktober 2018 14:18 schreef Keyos het volgende:
[..]
Omdat wanneer de twee grootste clubs van Nederland tegen elkaar spelen dit een eigen topic verdient.
Hehequote:Op zondag 28 oktober 2018 14:21 schreef Keyos het volgende:
Als Ajax het afmaakt mogen ze het wel snel doen, kunnen we in Rotterdam weer snel verder met Cowboytje spelen.
quote:
quote:
Kunnen jullie deze reacties even aanpassen? Inmiddels doet het plaatje het namelijk.quote:
Leuk plaatje hoor.quote:Op zondag 28 oktober 2018 14:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
[..]
Kunnen jullie deze reacties even aanpassen? Inmiddels doet het plaatje het namelijk.
quote:Op zondag 28 oktober 2018 14:25 schreef BansheeBoy het volgende:
Mooie wedstrijd. Maar ken mij het schelen, vrouwtje staat koteletten te grillen.²
Ja, ik begrijp ook niet waarom ze nooit wat melden.quote:Op zondag 28 oktober 2018 14:24 schreef Dale__Cooper het volgende:
schaf die interviews gewoon af, komt echt niks zinnigs uit.
Of trainers zeggen gewoon eerlijk wat ze denken.quote:Op zondag 28 oktober 2018 14:24 schreef Dale__Cooper het volgende:
schaf die interviews gewoon af, komt echt niks zinnigs uit.
Donkere mannen in een PSV shirt.quote:
Wel met hoofddoekje?quote:Op zondag 28 oktober 2018 14:25 schreef BansheeBoy het volgende:
Mooie wedstrijd. Maar ken mij het schelen, vrouwtje staat koteletten te grillen.²
Vieze racistquote:Op zondag 28 oktober 2018 14:26 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Donkere mannen in een PSV shirt.²
Je kan geen trainer worden als je non-stop genuanceerde non-teksten dropt.quote:Op zondag 28 oktober 2018 14:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Of trainers zeggen gewoon eerlijk wat ze denken.
Niks mis mee.quote:Op zondag 28 oktober 2018 14:26 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Donkere mannen in een PSV shirt.²
Ik was er wel even ziek van dat hij Dumfries gisteren scoorde. Al vind ik hem een hele fijne boy.quote:
Zou er erg gelukkig van worden als mijn vriendin 's ochtends mijn ontbijtje op bed komt brengen in een Ajax shirt.quote:
Grapje ik heb heulmaal geen vriendin.quote:Op zondag 28 oktober 2018 14:27 schreef Liftdeur het volgende:
[..]
Zou er erg gelukkig van worden als mijn vriendin 's ochtends mijn ontbijtje op bed komt brengen in een Ajax shirt.
Ontbijt in je bed etenquote:Op zondag 28 oktober 2018 14:27 schreef Liftdeur het volgende:
[..]
Zou er erg gelukkig van worden als mijn vriendin 's ochtends mijn ontbijtje op bed komt brengen in een Ajax shirt.
Deze onzin heb ik nooit begrepen. Zit je daar in je nakie ongewassen aan je croissantje.quote:
hij is leukquote:Op zondag 28 oktober 2018 14:21 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat kan, maar waarom dan ook bij deze wedstrijd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |