Never forget.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 21:37 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zeefuik als middenvelder tegen Rosenborg
Keizergod
Van harte gefeliciteerd.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 21:41 schreef Doublepain het volgende:
Ik heb 40 euro gewonnen omdat ik wist dat PSV zou scoren
easy money
Huldequote:Op zaterdag 27 oktober 2018 21:41 schreef Doublepain het volgende:
Ik heb 40 euro gewonnen omdat ik wist dat PSV zou scoren
easy money
quote:Op zondag 28 oktober 2018 09:24 schreef RamboDirk het volgende:
matchday klassieker.
1-3 voor gio en jan arie en co.
So dann! Dit zijn teksten hoor.quote:Op zondag 28 oktober 2018 10:58 schreef Ciclon het volgende:
Toch lekker 3 punten na een slopende CL wedstrijd waar je wordt weggespeeld. Geluk dwing je af zullen we maar zeggen.
Die Padt moet echt op dieet, zwakzinnige veelvraat. Zal vast en zeker ook zo'n typje zijn wat zijn schildklier de schuld geeft.
quote:Op zondag 28 oktober 2018 12:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Sow, die vent van Vitas kreeg ff vol de noppen in z'n gezicht
De eenzame toeschouwer.quote:
Iddquote:
Mja, halve basis van Vitas geblesseerd, Fortuna speelt zonder Novakovich, dan gebeurt er niet zoveel. Hoop dat Diemers ff scoort, is goed voor de manager.quote:Op zondag 28 oktober 2018 12:36 schreef Tagliano het volgende:
Dit is wel wat je van dit potje verwacht he
Hij heeft wel gelijk, je bent gewoon trager als je dik bent, waarvan ik akte van ben. Het is dat die coach geen fatsoenlijke reserve heb...quote:
Uit het buitenlandquote:Op zondag 28 oktober 2018 13:36 schreef LordVoldermort het volgende:
Waar haalt Vitesse al die dramatischs buitenlanders toch vandaan
Hij heeft niet lang van zijn pension mogen genieten helaasquote:
Dat is altijd treurig ja.quote:Op zondag 28 oktober 2018 13:39 schreef TLC het volgende:
[..]
Hij heeft niet lang van zijn pension mogen genieten helaas
Ben niet thuis maat, echt klote dit. Voor ik de goal zie weet ik het allang via het topic oid.quote:
De tragiek van het leven.quote:Op zondag 28 oktober 2018 13:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ben je net met pensioen ga je de pijp uit..
Volgens mij zijn er de laatste jaren niet meer zo vaak aparte wedstrijdtopics voor top-3 wedstrijden.quote:Op zondag 28 oktober 2018 13:55 schreef RensAjacied het volgende:
Iemand al een wedstrijdtopic gemaakt?
Nee, ga je gangquote:Op zondag 28 oktober 2018 13:55 schreef RensAjacied het volgende:
Iemand al een wedstrijdtopic gemaakt?
Sinds Stijn dat niet meer doet.quote:Op zondag 28 oktober 2018 13:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er de laatste jaren niet meer zo vaak aparte wedstrijdtopics voor top-3 wedstrijden.
Hij schrijft alleen nog maar stukjes over wedstrijden waar hij allebei de ploegen volgt.quote:Op zondag 28 oktober 2018 13:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sinds Stijn dat niet meer doet.
Jammer, zijn topics hadden altijd een leuk geschreven verhaal en een mooie OP.
Ongeveer mee gestopt sinds dat Pieter Zwart voorbeschouwingen schrijft op VI Pro.quote:Op zondag 28 oktober 2018 13:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sinds Stijn dat niet meer doet.
Jammer, zijn topics hadden altijd een leuk geschreven verhaal en een mooie OP.
Hoiquote:Op zondag 28 oktober 2018 13:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij schrijft alleen nog maar stukjes over wedstrijden waar hij allebei de ploegen volgt.
Stijn kijkt zes La Liga wedstrijden per weekend.quote:Op zondag 28 oktober 2018 13:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hoi
Ik zie hem eigenlijk vooral nog over Spaans voetbal posten.
Ik ga voor 3-1 vandaag.quote:Op zondag 28 oktober 2018 14:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Stijn kijkt zes La Liga wedstrijden per weekend.
Godverdomme Rensquote:Op zondag 28 oktober 2018 14:02 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zit op mobiel. Kan geen mooie OP maken.
Topquote:Op zondag 28 oktober 2018 14:07 schreef GGMM het volgende:
VBL / [DE KLASSIEKER] Ajax - Feyenoord #1: De enige echte!
quote:Op zondag 28 oktober 2018 14:07 schreef GGMM het volgende:
VBL / [DE KLASSIEKER] Ajax - Feyenoord #1: De enige echte!
Excelsior kan zich alleen opladen tegen toppers.quote:Op zondag 28 oktober 2018 14:11 schreef SocaWarrior het volgende:
Over gisteren nog. Excelsior is echt een verschrikkelijke club voor de degradatiekandidaten.Ze stunten allemaal tegen AZ, Vitesse en VVV dus ze staan flink los van de streep maar als er dan even een club onschadelijk gehouden moet worden zoals De Graafschap dan geven ze niet thuis.
Haha madquote:Op zondag 28 oktober 2018 15:23 schreef klaasweetalles het volgende:
Kut ajax
lucky ajx
kut scheidsrchter
Logisch, welke achterlijke @$%$#$ heeft dit soort tijden bedacht?quote:
Gewoon een achterlijke overtreding. Minimaal 4 wedstrijden brommen dit.quote:Op zondag 28 oktober 2018 15:23 schreef klaasweetalles het volgende:
Kut ajax
lucky ajx
kut scheidsrchter
Hier kwam ik voor.quote:Op zondag 28 oktober 2018 15:23 schreef klaasweetalles het volgende:
Kut ajax
lucky ajx
kut scheidsrchter
Zeer treurig.quote:Op zondag 28 oktober 2018 18:03 schreef Toefjes het volgende:
Nou AZ, kopen die Vlap.
Slechte serie wedstrijden dit hoor.
Leuk hoor Davetwitter:FOXSportsnl twitterde op zondag 28-10-2018 om 18:31:04🕺🏻 | Move like Bulthuis.#azhee https://t.co/BAlN9qTGjQ https://t.co/VqHiMAFttm reageer retweet
Dat scheelde niet veel of het was hier plotseling stervensdruk geweest.quote:
topticquote:Op zaterdag 3 november 2018 18:36 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
We zijn allemaal in het toptic van Lenny_Leonard.
quote:Op zaterdag 3 november 2018 18:48 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Tegen 10 man speelt psv meestal kut
Dat moet PSV vrijwel elke week toch? Niemand denkt dat er echt iets tegen PSV te halen is.quote:Op zaterdag 3 november 2018 18:50 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hij heeft gelijk. Nu moet je door die muur heen.
De overtreding was hard en Chucky kon doorquote:Op zaterdag 3 november 2018 18:53 schreef GGMM het volgende:
Vitesse rood? Jeetje
Graag hoor ik van Davy of het terecht was ja of nee.
Dus je vond hem terecht?quote:Op zaterdag 3 november 2018 18:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
De overtreding was hard en Chucky kon door
Je praat tegen FireFoxquote:Op zaterdag 3 november 2018 18:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gedraag je niet constant als een 12-jarige.
Je komt nogal debiel over.
Idd, een beetje respect GGMM!quote:
EduardoGodquote:
Veel meer balbezit, schoten en kansen. Jij ziet het altijd anders ofniet?quote:Op zaterdag 3 november 2018 19:08 schreef LordVoldermort het volgende:
Vitesse is niet eens minder, lol.
Ja, dat zal het verschil makenquote:Op zaterdag 3 november 2018 19:17 schreef GGMM het volgende:
De eerste helft is voorbij gevlogen.
Waarschijnlijk omdat ik pas vanaf de 20ste minuut kijk.
Dit ga ik vaker doen als PSV speelt
Omdat ze met 9 man voor de goal hangen lijkt t watquote:Op zaterdag 3 november 2018 19:08 schreef LordVoldermort het volgende:
Vitesse is niet eens minder, lol.
Oh crap, ik las verkeerdquote:
Moet iedereen doen tegen psv.quote:Op zaterdag 3 november 2018 19:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Omdat ze met 9 man voor de goal hangen lijkt t wat
PSV is ook slecht, dat wel
Schijnt van een kinderfilm te zijn.quote:Op zaterdag 3 november 2018 19:11 schreef GGMM het volgende:
Wat een gare naam trouwens, LordVoldermort.
Haxball?quote:Op zaterdag 3 november 2018 19:21 schreef Coco. het volgende:
[..]
Schijnt van een kinderfilm te zijn.
Idd. Gaat alleen pas gebeuren in de 75e minuut Van Bommel kennendequote:Op zaterdag 3 november 2018 19:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja. Als ik Van Bommel was zou ik Hendrix eruit halen voor Guti.
Dat zou me niets verbazen.quote:Op zaterdag 3 november 2018 19:21 schreef Coco. het volgende:
[..]
Schijnt van een kinderfilm te zijn.
Ja, eens. Niet echt doorgebroken en ook geen echte lompe tackle. Net de bal gemist, geel was voldoende geweest.quote:Op zaterdag 3 november 2018 19:23 schreef Keyos het volgende:
Zie nu die rode kaart terug, die is wel heeeeeeel zwaar gestraft, gaat helemaal nergens over.
Terechte rode kaart. Doorgebroken speler.quote:Op zaterdag 3 november 2018 19:23 schreef Keyos het volgende:
Zie nu die rode kaart terug, die is wel heeeeeeel zwaar gestraft, gaat helemaal nergens over.
Die bal gaat veels te ver naar de zijkant om dat te oordelen.quote:Op zaterdag 3 november 2018 19:30 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Terechte rode kaart. Doorgebroken speler.
Je moeder is doorgebrokenquote:Op zaterdag 3 november 2018 19:30 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Terechte rode kaart. Doorgebroken speler.
Makkelie. Daar moet je geen logische beslissingen van verwachten.quote:
Maar er is ook nog een VAR.quote:Op zaterdag 3 november 2018 19:33 schreef Zorro het volgende:
[..]
Makkelie. Daar moet je geen logische beslissingen van verwachten.
Dankjewel GGMM, fijn dat jij er ook bentquote:
Dit kan toch echt nietquote:
Ik heb nog nooit iemand een kopstoot gegeven.quote:Op zaterdag 3 november 2018 19:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dit kan toch echt niet
Overigens KaliGod. Helemaal de overtreding op Peterson ook. Die gast had jij toch een kopstoot gegeven op de training bij Utrecht, waarna hij daar weg moest?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |