Nee, klopt. Hij werd er dacht ik zelfs een beetje ongemakkelijk van.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 11:23 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
mike hapte helemaal niet las ik
quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 11:28 schreef snetje het volgende:
Jessie vindt het kinderachtig dat Shelley er maar 1 keer heeft geslapen...
Ik vindt het kinderachtig dat ze Shelley daar weggepest hebben met de nacht doorzakken daar met alle meiden (onder leiding van die sneaky Jessie) en gisteren werd het bed van Shelley als dumphoek gebruikt...dan slaap je daar ook niet fijn...
Gezeik over die slaap plaatsen steedsquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 11:28 schreef snetje het volgende:
Ik vindt het kinderachtig dat ze Shelley daar weggepest hebben met de nacht doorzakken daar met alle meiden (onder leiding van die sneaky Jessie) en gisteren werd het bed van Shelley als dumphoek gebruikt...dan slaap je daar ook niet fijn...
en zo is het, walgelijke lui zijn het, zag je haar loeren naar de cameraom even haar verhaaltje te doen, nepwijfquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 11:28 schreef snetje het volgende:
you're welcome, maar ik snap niet dat je het niet zelf doet want het stelt werkelijk helemaal niets voor.quote:
Heb een gigantische hekel gekregen aan J & J. Two crybaby's.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 11:28 schreef snetje het volgende:
Ik kan zo moeilijk met zulke types......en zou me echt kapot schamen als dat mijn kinderen waren.....quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 11:30 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
en zo is het, walgelijke lui zijn het, zag je haar loeren naar de cameraom even haar verhaaltje te doen, nepwijf
Verpest veel inderdaad. Maar dat zal niet gebeuren hoor.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 11:29 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
TT aub niet zeg .geen stelletjes meer daar
Rustagggghhhh het is maar een spelletje maak je niet zo druk johquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 11:31 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Heb een gigantische hekel gekregen aan J & J. Two crybaby's.![]()
![]()
![]()
Lotus is bereid alleen Mike moet nog effe om. Komt goed, Lotus is geraffineerd genoegquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 11:29 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
TT aub niet zeg .geen stelletjes meer daar
En waar moet Shelley dan?quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 11:30 schreef zodeju het volgende:
Nu zeggen dat Shell alleen aan het stoken is...
Ze slaapt zo slecht maar heeft maar 1 keer daar geslapen....
Brandon bij Jeff is totaal geen probleem leuk toch....Jess met Brenda Hiske en Cristel en Merel in het vierpersoonshuisje......
watquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 11:33 schreef Toweler het volgende:
Van welk geld heeft Gerrit dat betaalt
Brenda veowg aan shelley waarom ze er niet bij bleef de volgende ochtend en toen gaf shelley als antwoorsnik ben snoep aan het inpakken en is ze bij gerrit gaan slapenquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 11:31 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Heb een gigantische hekel gekregen aan J & J. Two crybaby's.![]()
![]()
![]()
Gerrit wil een peperkoeken huisje .......... met knoflooksausquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 11:31 schreef mazaru het volgende:
Gerrit over waar 'zijn' huisje kom te staan. De wellness gaat 350 per maand kosten
Vaker geprobeerd maar maakte er steeds fouten mee en buiten dat ben ik erg langzaam. Vind het geen punt dat een ander opent hoor.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 11:30 schreef Jian het volgende:
[..]
you're welcome, maar ik snap niet dat je het niet zelf doet want het stelt werkelijk helemaal niets voor.
dat maakt die twee niet minder walgelijk, kijk er graag naar om me rot te irriteren.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 11:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Rustagggghhhh het is maar een spelletje maak je niet zo druk joh
Heeft Gerrit wat betaalt????quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 11:33 schreef Toweler het volgende:
Van welk geld heeft Gerrit dat betaalt
Als ze dan op houd met dat stomme gelach vind ik het primaquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 11:32 schreef Jian het volgende:
[..]
Lotus is bereid alleen Mike moet nog effe om. Komt goed, Lotus is geraffineerd genoeg
quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 11:34 schreef Jian het volgende:
[..]
Gerrit wil een peperkoeken huisje .......... met knoflooksaus
Jesus en dan ook 500 per maand voor de yurt erbij?quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 11:31 schreef mazaru het volgende:
Gerrit over waar 'zijn' huisje kom te staan. De wellness gaat 350 per maand kosten
Ben benieuwd of het haar lukt. Maaik lijkt echt heel graag zijn exvriendin weer terug te winnen. Hoe standvastig blijkt Maaik?quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 11:32 schreef Jian het volgende:
[..]
Lotus is bereid alleen Mike moet nog effe om. Komt goed, Lotus is geraffineerd genoeg
Een echte vuilcontainer. Gemiddelde student.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 11:32 schreef MariaElena2018 het volgende:
Gerrit vreet alsof zijn leven er vanaf hangt hoe hij chips in zijnmond propt is om je rot te schamen
Jouw kinderen zouden zich zo niet gedragen en die van mij ook niet anders trok ik hem bij zijn haren weg daar.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 11:32 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik kan zo moeilijk met zulke types......en zou me echt kapot schamen als dat mijn kinderen waren.....![]()
en dan moet er ook nog een sauna komen geloof ik of een jacuzziquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 11:35 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Jesus en dan ook 500 per maand voor de yurt erbij?
ik hoop erg stand vastig of dat zijn ex naar Utopia komt en Dat het tussen hun goed komtquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 11:35 schreef peterdenhaag53 het volgende:
[..]
Ben benieuwd of het haar lukt. Maaik lijkt echt heel graag zijn exvriendin weer terug te winnen. Hoe standvastig blijkt Maaik?
quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 11:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Rustagggghhhh het is maar een spelletje maak je niet zo druk joh
Ja is vreselijk afgemaakt moet hij nu worden tot het botquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 11:36 schreef Koos1958 het volgende:
Mag ik vragen wat wordt er hier gevonden van wat joa gisteravond zei tegen gerrit van joh je geld niet afgeven. Sjoemelen wat je kan sjoemelen. Lekker voor jezelf houden.
Ja en horloges van 50 euro per maand aan aflossing.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 11:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
en dan moet er ook nog een sauna komen geloof ik of een jacuzzi
Werden andere inwoners wel.hahaquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 11:37 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ja is vreselijk afgemaakt moet hij nu worden tot het bot![]()
![]()
aan pakken om joa.....
Ze was er sowieso niet welkom.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 11:33 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Brenda veowg aan shelley waarom ze er niet bij bleef de volgende ochtend en toen gaf shelley als antwoorsnik ben snoep aan het inpakken en is ze bij gerrit gaan slapen
quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 11:34 schreef Jian het volgende:
[..]
Gerrit wil een peperkoeken huisje .......... met knoflooksaus
En alles op afbetaling en iedereen weet waar dat toe kan leiden!quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 11:37 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja en horloges van 50 euro per maand aan aflossing.
Joa vind ik een leuke utopiaanquote:
Ik heb ook het idee dat Maaik het echt meent en dat hij zich niet laat inpalmen door Lotus. Maar we gaan het meemaken.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 11:36 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ik hoop erg stand vastig of dat zijn ex naar Utopia komt en Dat het tussen hun goed komt
mee eensquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 11:39 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Joa vind ik een leuke utopiaan
joa zegt hardop wat de rest gewoon doet. Dat denk ik ervanquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 11:36 schreef Koos1958 het volgende:
Mag ik vragen wat wordt er hier gevonden van wat joa gisteravond zei tegen gerrit van joh je geld niet afgeven. Sjoemelen wat je kan sjoemelen. Lekker voor jezelf houden.
Niet leuk.....maar beter dan dat niks zeggen maar doen......en alleen het goede benoemen hoe goed ze bezig zijn voor de groep en hoeveel ze bijdrage.....terwijl er genoeg in hun zakken verdwijnt.....quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 11:36 schreef Koos1958 het volgende:
Dats is zeker waar. Maar is toch net zo raar als een jeff die nog wakker is km half 12. Zeiken om een slaapplek en dan ergens anders gaan slapen. Of achter de pc gaan zitten. Ze sporen allemaal nietquote:
quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 11:35 schreef mazaru het volgende:
[..]Die kan zo de oven in. Die hoeft niet meer vetgemest te worden
Iedereen sjoemelt daar. Alleen is Joa daar vrij duidelijk in.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 11:36 schreef Koos1958 het volgende:
Vind dat zo'n onzin gezien het blubberterrein straks.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 11:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
en dan moet er ook nog een sauna komen geloof ik of een jacuzzi
Geen enkel mens is alleen vrouwelijk of alleen mannelijk.quote:
Lief!quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 11:36 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ik hoop erg stand vastig of dat zijn ex naar Utopia komt en Dat het tussen hun goed komt
Daar heb je gelijk in. Maar het blijft voor mij in allebei de gevallen gewoon stelen van de bv en je medeinwonersquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 11:40 schreef zodeju het volgende:
[..]
Niet leuk.....maar beter dan dat niks zeggen maar doen......en alleen het goede benoemen hoe goed ze bezig zijn voor de groep en hoeveel ze bijdrage.....terwijl er genoeg in hun zakken verdwijnt.....
Joa en tim zijn oprecht zeggen t hardop en daarnaast zijn het boefjes.... maar de goede kijker ziet dat hun twee altijd sociaal zijn.. als het erop aan komt staan ze voor anderen klaarquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 11:41 schreef peterdenhaag53 het volgende:
[..]
Iedereen sjoemelt daar. Alleen is Joa daar vrij duidelijk in.
Als je dat daar niet doet dan word je opgevroten en heb je niks
Eensquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 11:41 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Geen enkel mens is alleen vrouwelijk of alleen mannelijk.
Mannen verwijten dat ze vrouwentrekjes hebben of andersom is zo bekrompen.
Niet doen.
Ik vind daar inmiddels niks meer van aangezien de meesten dat daar doen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 11:36 schreef Koos1958 het volgende:
Misschien weet hij het zelf niet, maar heeft ontzettend vrouwelijke trekjes.....beentjes over elkaar handjes in elkaar slaan.quote:
helemaal niks, dikke prima, zoals hij soms staat, beweegt, zie hem moeilijk voor mij als straight.quote:
zuchtquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 11:41 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Maar het blijft voor mij in allebei de gevallen gewoon stelen van de bv en je medeinwoners
En ook al noem je het hard op maakt het niet goed
Eens. Leven en laten leven.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 11:41 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Niet doen.
Verschrikkelijke kereltjes zijn het. Oplichters en luie uitvreters.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 11:37 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja en horloges van 50 euro per maand aan aflossing.
Daarom zeg ik niet leuk.....jammer.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 11:41 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Maar het blijft voor mij in allebei de gevallen gewoon stelen van de bv en je medeinwoners
En ook al noem je het hard op maakt het niet goed
Vind ik ook.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 11:42 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Joa en tim zijn oprecht zeggen t hardop en daarnaast zijn het boefjes.... maar de goede kijker ziet dat hun twee altijd sociaal zijn.. als het erop aan komt staan ze voor anderen klaar
jaja je haat ze diep..quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 11:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Verschrikkelijke kereltjes zijn het. Oplichters en luie uitvreters.
Ja om zichzelf weer even schoon te kunnen praten, maar verder is er niks oprecht aan die twee.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 11:42 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Joa en tim zijn oprecht zeggen t hardop en daarnaast zijn het boefjes.... maar de goede kijker ziet dat hun twee altijd sociaal zijn.. als het erop aan komt staan ze voor anderen klaar
Klopt.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 11:45 schreef Chea49 het volgende:
Is ook niet netjes Koos, maar doordat anderen het doen krijg je volgers.
Schulden.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 11:39 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
En alles op afbetaling en iedereen weet waar dat toe kan leiden!
Heeft niks met haat te maken. Mijn afkeer van die twee komt nog niet in de buurt van de intense haat naar Jeff en Jessie die hier hangt.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 11:44 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
jaja je haat ze diep..
Ik heb nog nooit zulke vreselijke kerels gezien van die leeftijd en zo verdorven!quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 11:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Verschrikkelijke kereltjes zijn het. Oplichters en luie uitvreters.
Goed bezig.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 11:39 schreef Rhosyn het volgende:
Inpakmateriaal verplaatsen
[ afbeelding ]
ik verwijt niks, mijn zoon is gay, dus ik ben de laatste die dat zou doen. Ik kan mij gewoon niet voorstellen dat hij straight is maar daar veroordeel ik hem toch niet mee? Het is wat het is.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 11:41 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Niet doen.
Welke is de broer?quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 11:46 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Bezoek voor Gerrit, vrienden en broer.
Ach, als je het maar hardop zegt dan is blijkbaar alles helemaal niet erg en toegestaanquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 11:46 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zulke vreselijke kerels gezien van die leeftijd en zo verdorven!
Elke dag een smerig plan om de anderen te pakken!
vind het beide raar om een utopiaan te haten....of de afkeer keer op keer te benoemen alles aan te pakken om dan die utopiaan af te branden raar fenomeen hoorquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 11:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Heeft niks met haat te maken. Mijn afkeer van die twee komt nog niet in de buurt van de intense haat naar Jeff en Jessie die hier hangt.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 11:40 schreef zodeju het volgende:
[..]
Niet leuk.....maar beter dan dat niks zeggen maar doen......en alleen het goede benoemen hoe goed ze bezig zijn voor de groep en hoeveel ze bijdrage.....terwijl er genoeg in hun zakken verdwijnt.....
Buiten Utopia wel.quote:
Ga daar dan eens een keer over melken bij de verschrikkelijke dingen die over J en J wordt geroepen. Dit soort dingen lees ik alleen maar als mensen iets over wigwamidioten zeggen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 11:47 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
vind het beide raar om een utopiaan te haten....of de afkeer keer op keer te benoemen alles aan te pakken om dan die utopiaan af te branden raar fenomeen hoor
De meiden hebben door zitten zakken in dat huisje dus dan kun je er ook niet bij gaan slapen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 11:40 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dats is zeker waar. Maar is toch net zo raar als een jeff die nog wakker is km half 12. Zeiken om een slaapplek en dan ergens anders gaan slapen. Of achter de pc gaan zitten. Ze sporen allemaal niet
Ik begreep het, vandaar ook mijn "doe het nou gewoon"quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 11:34 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Vaker geprobeerd maar maakte er steeds fouten mee en buiten dat ben ik erg langzaam. Vind het geen punt dat een ander opent hoor.
Is geen luiheid hoor, meer faalangst.![]()
Helemaal met je eens.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 11:41 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Niet doen.
Zou het kunnen omdat er velen zijn die het niet hebben op jessie en jeff en doordat er zo meer commentaar op ze zijn , dus dat hoeft niet groter te zijn.......quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 11:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Heeft niks met haat te maken. Mijn afkeer van die twee komt nog niet in de buurt van de intense haat naar Jeff en Jessie die hier hangt.
Vind het bij jessy en jefrey ook een raar fenomeen als ze dat doen inderdaad... dat gehaat naar utopianen ... zijn gewoon mensen in bepaalde setting ... en in een bepaalde groep zijn buiten utopia net zoals jij en ik ...een gewoon normale burgerquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 11:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ga daar dan eens een keer over melken bij de verschrikkelijke dingen die over J en J wordt geroepen. Dit soort dingen lees ik alleen maar als mensen iets over wigwamidioten zeggen.
als ikquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 11:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ga daar dan eens een keer over melken bij de verschrikkelijke dingen die over J en J wordt geroepen. Dit soort dingen lees ik alleen maar als mensen iets over wigwamidioten zeggen.
Had mijn man ook en trok mij juist aan.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 11:43 schreef zodeju het volgende:
[..]
Misschien weet hij het zelf niet, maar heeft ontzettend vrouwelijke trekjes.....beentjes over elkaar handjes in elkaar slaan.
nou.. ik wil ze niet normaal noemenquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 11:50 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Vind het bij jessy en jefrey ook een raar fenomeen als ze dat doen inderdaad... dat gehaat naar utopianen ... zijn gewoon mensen in bepaalde setting ... en in een bepaalde groep zijn buiten utopia net zoals jij en ik ...een gewoon normale burger
quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 11:51 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
als ik
Wigwamidioten lees dan vind ik kleuter Jeff en valse loeder Jess een goede tegenhanger
met fitty's ?quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 11:52 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedemorgen, als iemand de behoefte heeft om het terug te zien ....![]()
[ afbeelding ]
Centraal - 26 oktober 2018.
x6w8get
Wil je vechten ?>quote:
Dat zou toch niet uit moeten maken? Alles wat er over J en J wordt geroepen wordt toegejuicht, hoe grover hoe grappiger het is. Maar een mening die niet collectief is wordt aangevallen en afgekeurdquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 11:50 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zou het kunnen omdat er velen zijn die het niet hebben op jessie en jeff en doordat er zo meer commentaar op ze zijn , dus dat hoeft niet groter te zijn.......
quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 11:52 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Had mijn man ook en trok mij juist aan.
Denk eerder dat hij biseksueel is en inderdaad, het maakt ook niks uit.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 11:47 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
ik verwijt niks, mijn zoon is gay, dus ik ben de laatste die dat zou doen. Ik kan mij gewoon niet voorstellen dat hij straight is maar daar veroordeel ik hem toch niet mee? Het is wat het is.
jullie kunnen hier verder over praten in de scquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 11:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat zou toch niet uit moeten maken? Alles wat er over J en J wordt geroepen wordt toegejuicht, hoe grover hoe grappiger het is. Maar een mening die niet collectief is wordt aangevallen en afgekeurd
ik heb geen favo alleen maar mensen waar ikquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 11:52 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]dit is dus een voorbeeld van ik zeg iets over jou fav dan pak ik jou favo aan
Ik weet natuurlijk niet hoe sterk hij nog aan zijn ex hangt, maar ik ken we het type vrouwen zoals Lotus. Hoe moeilijker een man te krijgen is hoe harder ze hem willen hebben en ze zijn gewend om wat dat betreft hun zin te krijgen. Arme Mikequote:Op zaterdag 27 oktober 2018 11:35 schreef peterdenhaag53 het volgende:
[..]
Ben benieuwd of het haar lukt. Maaik lijkt echt heel graag zijn exvriendin weer terug te winnen. Hoe standvastig blijkt Maaik?
Blijft lastig omdat mensen hun favo verdedigen alsof hun zelf aan gevallen worden raar iets hoorquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 11:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat zou toch niet uit moeten maken? Alles wat er over J en J wordt geroepen wordt toegejuicht, hoe grover hoe grappiger het is. Maar een mening die niet collectief is wordt aangevallen en afgekeurd
Daar raakt de zak met geld nooit leeg.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 11:47 schreef peterdenhaag53 het volgende:
[..]
Buiten Utopia wel.
In Utopia is het anders en dat hebben de gebroeders goed door en handelen daarnaar. Geinig vind ik.
Hij heeft geen kans die puppyquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 11:36 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
je punt is duidelijk hoor hoeft niet vijf keer te qoutenquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 11:55 schreef Jian het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik weet natuurlijk niet hoe sterk hij nog aan zijn ex hangt, maar ik ken we het type vrouwen zoals Lotus. Hoe moeilijker een man te krijgen is hoe harder ze hem willen hebben en ze zijn gewend om wat dat betreft hun zin te krijgen. Arme Mike
quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 11:49 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik begreep het, vandaar ook mijn "doe het nou gewoon"
Zou goed kunnen Jianquote:
Gaat vast niet lukkenquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 11:59 schreef DGK_Tegengas het volgende:
De markt moet de verliezen van het feest compenseren ....
Bijna zou het beter zijn als je je daar heel erg gedeisd houdt ...maar juist de uitgesproken bewoners krijgen het voor hun kiezen van ons.....en maakt de cos levendig....maar soms is het niet leuk.....en irriteer ik me omdat ik eigenlijk dan al weet wat er komen gaat in de cos.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 11:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 12:00 schreef sjampoeh het volgende:
de leverancier is nog niet betaald(fries drankje)
Gewoon de deur van de kast nog niet gevonden, waarschijnlijk wel bewust, maar wacht hij tot zijn oude vadertje niet meer leeft, want die zou zo teleurgesteld zijn ...quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 11:43 schreef zodeju het volgende:
[..]
Misschien weet hij het zelf niet, maar heeft ontzettend vrouwelijke trekjes.....beentjes over elkaar handjes in elkaar slaan.
Ik respecteer ieders mening maar anderen zijn daar anders in en die kun je dan beter negeren en je er niet zo druk om maken.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 11:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
je weet precies wie er online gaan als er bepaalde mensen onstream zijn en er een fitty is.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 12:00 schreef zodeju het volgende:
[..]
Bijna zou het beter zijn als je je daar heel erg gedeisd houdt ...maar juist de uitgesproken bewoners krijgen het voor hun kiezen van ons.....en maakt de cos levendig....maar soms is het niet leuk.....en irriteer ik me omdat ik eigenlijk dan al weet wat er komen gaat in de cos.
kleutergedrag achter wegen laten jij zegt iets over mijn favo wacht maar pak ik de jouwe nog harderquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 12:00 schreef zodeju het volgende:
[..]
Bijna zou het beter zijn als je je daar heel erg gedeisd houdt ...maar juist de uitgesproken bewoners krijgen het voor hun kiezen van ons.....en maakt de cos levendig....maar soms is het niet leuk.....en irriteer ik me omdat ik eigenlijk dan al weet wat er komen gaat in de cos.
hij verdiend volgens mij niet zoveel hoorquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 12:02 schreef snetje het volgende:
Jeff: Ik heb nog nooit gezegd van ik heb dit verdiend en ik moet dit hebben...
Graafmachine alweer vergeten schijnbaar...
Het is ook heel persoonlijk, Jeff vertrouwt Shelley niet. Dat is althans zijn excuus zoals alles een excuus is van hem en haar.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 11:55 schreef sjampoeh het volgende:
merel mag er wel bij, das geen probleem![]()
![]()
shelley niet
Onzin denk dat iedereen streams en fok tegelijk aan hebbenquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 12:02 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
je weet precies wie er online gaan als er bepaalde mensen onstream zijn en er een fitty is.
Ik óók!quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 11:55 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
ik heb geen favo alleen maar mensen waar ik
Mij aan irriteer
echt.. dat wijf spoort niet hoor.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 12:04 schreef MariaElena2018 het volgende:
Jeff mag niet zoveel van Jess tegen Hiske zeggen. Ja maar... stottert Jeff. Kijk mij eens aan zegt Jess.....
Ik denk dat Maaik ons nog gaat verrassen en zich niet laat inpakken door Lotus.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 11:57 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Zou goed kunnen Jian
Ja, dat gaat gebeurenquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 11:55 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
jullie kunnen hier verder over praten in de sc
quote:
Ohoh, en straks komen ze erachter dat er nog vele kosten bij komen van de verzendkosten....3euro per fles als het niet meer is.....quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 12:00 schreef sjampoeh het volgende:
Wat jij wilquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 12:03 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Onzin denk dat iedereen streams en fok tegelijk aan hebben
Ja ik denk dat er iets bleef hangen ofzo? weet ook nietquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 11:57 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
je punt is duidelijk hoor hoeft niet vijf keer te qouten
Weet ik ook ...maar goed we gaan doorquote:
quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 12:02 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
je weet precies wie er online gaan als er bepaalde mensen onstream zijn en er een fitty is.
Hiske?quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 12:05 schreef mazaru het volgende:
Precies Chris. Maar noem eens namen wie er te lui is om uit die rattenogen te kijken
Dan klopt het dus niet wat in de COS gezegd werd dat Jef via zijn fries drankje de meeste rekeningen betaalde.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 12:00 schreef sjampoeh het volgende:
zet mensen aan het werk, zo werkt datquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 12:06 schreef Zeyina het volgende:
Christel spreekt mensen aan op niks doen en er van balen
Reactie Hiske: Ik moet echt even nodig naar de wc hoor
Gewoon je mening blijven zeggen en de ander dezelfde ruimte geven, dan is er niets aan de hand.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 12:00 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat noemen ze dan herinvesteren.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 12:01 schreef sjampoeh het volgende:
ze verkopen het drankje ook bij evenementen. heb toch t idee dat de opbrengst v j en j is ?
Het een sluit het ander niet uit. De beveiliging van gisteren is betaald door het drankje van Jeff. Dat vertelde Mike gisteren. Bijna al het geld dat er nu binnen komt komt van het drankje van Jeff. Dat de leverancier niet betaald is is gewoon schandalig, die had op de eerste plaats moeten komen. Niet dit geflopte feest.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 12:09 schreef peterdenhaag53 het volgende:
[..]
Dan klopt het dus niet wat in de COS gezegd werd dat Jef via zijn fries drankje de meeste rekeningen betaalde.
Eigen huisje?quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 12:02 schreef snetje het volgende:
Jeff: Ik heb nog nooit gezegd van ik heb dit verdiend en ik moet dit hebben...
Graafmachine alweer vergeten schijnbaar...
Middag!quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 11:58 schreef sjampoeh het volgende:
jeff denkt: brandon heeft de avond v zijn leven gehad, boeie dat t niets heeft opgeleverd
his: morgen met de markt moeten we rocken
Hij kan wel t geld hebben gebruikt v rekeningen. Maar nu dus weer geld vh evenement gebruiken v z'n leverancierquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 12:09 schreef peterdenhaag53 het volgende:
[..]
Dan klopt het dus niet wat in de COS gezegd werd dat Jef via zijn fries drankje de meeste rekeningen betaalde.
[..]
[..]
Die 2 doen alsof ze er duizenden mee verdiend hebben voor de BV. Denk dat de kosten er toen nog niet afgetrokken waren.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 12:02 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
hij verdiend volgens mij niet zoveel hoor
Creatief omgaan met de betalingen dus. After all kom je dus ergens tekort.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 12:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het een sluit het ander niet uit. De beveiliging van gisteren is betaald door het drankje van Jeff. Dat vertelde Mike gisteren. Bijna al het geld dat er nu binnen komt komt van het drankje van Jeff. Dat de leverancier niet betaald is is gewoon schandalig, die had op de eerste plaats moeten komen. Niet dit geflopte feest.
Commentaar Op Streamsquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 12:13 schreef Jian het volgende:
[..]
De SC is overal voor, de vraag is waar COS voor is.
Yep. Zooitjuhh dus.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 12:12 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Hij kan wel t geld hebben gebruikt v rekeningen. Maar nu dus weer geld vh evenement gebruiken v z'n leverancier
Wat érg!quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 12:04 schreef MariaElena2018 het volgende:
Jeff mag niet zoveel van Jess tegen Hiske zeggen. Ja maar... stottert Jeff. Kijk mij eens aan zegt Jess.....
Dat ligt dus aan degene die over de uitgaves gaat. Bij Mike dus. En die zit meters in het maag-darmkanaal van die wigzwammers.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 12:13 schreef peterdenhaag53 het volgende:
[..]
Creatief omgaan met de betalingen dus. After all kom je dus ergens tekort.
Voor ons is de cos Jian snapt dat nu eensquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 12:13 schreef Jian het volgende:
[..]
De SC is overal voor, de vraag is waar COS voor is.
En zij laat zich morguh ook niet zienquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 12:14 schreef snetje het volgende:
O God..Christel haalt alle enge dingen weg want er komen morgen ook kinderen...
Lachen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 12:07 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ohoh, en straks komen ze erachter dat er nog vele kosten bij komen van de verzendkosten....3euro per fles als het niet meer is.....
Noem je mij bollequote:Op zaterdag 27 oktober 2018 12:14 schreef utopia2.0 het volgende:
Zijn dat die studentenvriendjes van die bolle?...................GM
Je vinger.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 12:07 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja ik denk dat er iets bleef hangen ofzo? weet ook niet
Ja, wat een vreselijk mens ik dat. Er mocht vooral niets verkocht worden; nu wordt er wel genoemd wat er allemaal zelfs wat er aan ludieke acties/feestjes zijn geweest brengt zij dit keer onder de aandacht.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 12:00 schreef MariaElena2018 het volgende:
Aan Hiske irriteer ik mij ook.
Hiske vind het niet normaal wat er is omgezet. Maar goed laten we verder vooruit kijken zegt ze we moeten het rocken. We gaan de markt rechttrekken voor het feest.
Zij is de laatste die er wat van mag zeggen toch? want ze heeft behoorlijk wat geld aan promotie uitgegeven.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 12:09 schreef peterdenhaag53 het volgende:
[..]
Jeff gaf de facturen gistermiddag aan mike die zou ze gelijk betalen. Ze hebben toen ook besproken hoeveel hij weer zou bestellem. De verzendkosten betalen de klanten bij het afrekenen zoals bij bijna alle webwinkelsquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 12:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het een sluit het ander niet uit. De beveiliging van gisteren is betaald door het drankje van Jeff. Dat vertelde Mike gisteren. Bijna al het geld dat er nu binnen komt komt van het drankje van Jeff. Dat de leverancier niet betaald is is gewoon schandalig, die had op de eerste plaats moeten komen. Niet dit geflopte feest.
Precies, dus onder meer commentaar op Adriaan en de manier waarop hij zich op stream manifesteert .... Ze zitten toch niet over 2e hands auto's te discussiëren ofzo?quote:
Er werd bedoeld dat die rekening nog van de 'winst' van die drankjes af moet.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 12:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Jef heeft zich vergist in kosten kistje, btw en verzendkosten.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 12:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat ligt dus aan degene die over de uitgaves gaat. Bij Mike dus. En die zit meters in het maag-darmkanaal van die wigzwammers.
Als het juiste bedrag berekend wordt.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 12:18 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Jeff gaf de facturen gistermiddag aan mike die zou ze gelijk betalen. Ze hebben toen ook besproken hoeveel hij weer zou bestellem. De verzendkosten betalen de klanten bij het afrekenen zoals bij bijna alle webwinkels
En hij stond hamburgers te vretenquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 12:20 schreef snetje het volgende:
Joaquin: Waar waren zij gisteren met alles uitladen en neerzetten? Die waren zich aan het optutten...
er word zelfs gezegd dat ze het fijn vonden dat brandon het zo naar zijn zin heeft gehadquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 12:18 schreef zodeju het volgende:
Wat me wel opvalt dat zelfs bij de bewoners Brandon overal buiten wort gelaten....en nergens de schuld van krijgt.....Tim omdat hij bij het bezoek van Gerrit zit..... ook over de faal van het feest wordt Brandon niet op aangesproken.......
Morning baasje.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 12:14 schreef utopia2.0 het volgende:
Zijn dat die studentenvriendjes van die bolle?...................GM
Nee klopt, maar voor andere zaken zoals waarom reageer jij zo en ik zo,is niet relevant vd streams en kan dan elders. om mij part in dm bij elkaar. Snaptequote:Op zaterdag 27 oktober 2018 12:19 schreef Jian het volgende:
[..]
Precies, dus onder meer commentaar op Adriaan en de manier waarop hij zich op stream manifesteert .... Ze zitten toch niet over 2e hands auto's te discussiëren ofzo?
De winst van de flesjes is netto 7.50 want de kistjes moesten erbik. Vandaar nu een prijsverhoging van dacht 2.50quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 12:19 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Er werd bedoeld dat die rekening nog van de 'winst' van die drankjes af moet.
Is toch te begrijpen?quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 12:14 schreef snetje het volgende:
O God..Christel haalt alle enge dingen weg want er komen morgen ook kinderen...
Juist hebben zelfs geen koffie gezetquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 12:20 schreef snetje het volgende:
Joaquin: Waar waren zij gisteren met alles uitladen en neerzetten? Die waren zich aan het optutten...
Oh dan is het zeker ook niet relevant dat Mike gisteren zei dat het jammer was dat al de winst van de drankjes van Jeff naar de beveiliging van het evenement van gisteren gingquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 12:20 schreef peterdenhaag53 het volgende:
[..]
Jef heeft zich vergist in kosten kistje, btw en verzendkosten.
Geld op de rekening gekregen van de bestellingen en moet zijn leverancier nog betalen. Dus dat Jef de kosten van het feest betaalde (zoals hier in de COS beweerd werd) is niet waar.
Dat Mike er nu bijgesleept wordt door je is niet relevant.
Nog nooit iets besteld via een webshop zeker dat gaat automatischquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 12:20 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Als het juiste bedrag berekend wordt.
ik dm alleen met Jianquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 12:21 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Nee klopt, maar voor andere zaken zoals waarom reageer jij zo en ik zo,is niet relevant vd streams en kan dan elders. om mij part in dm bij elkaar. Snapte
Etalagemateriaal.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 12:18 schreef zodeju het volgende:
Wat me wel opvalt dat zelfs bij de bewoners Brandon overal buiten wort gelaten....en nergens de schuld van krijgt.....Tim omdat hij bij het bezoek van Gerrit zit..... ook over de faal van het feest wordt Brandon niet op aangesproken.......
En het eten voor de opbouwers niet geregeld wat wel was afgesproken...quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 12:21 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Juist hebben zelfs geen koffie gezet
Klopt, staat er ook bij......maar dat is te kort....3 zoveel voor door de brievenbus en 6zoveel voor pakketjes......en die flessen gaan niet door de brievenbus......quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 12:18 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Jeff gaf de facturen gistermiddag aan mike die zou ze gelijk betalen. Ze hebben toen ook besproken hoeveel hij weer zou bestellem. De verzendkosten betalen de klanten bij het afrekenen zoals bij bijna alle webwinkels
quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 12:22 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ik dm alleen met Jiansnap je?
Maar natuurlijk niet, net zoals het in het huisje slapen van Merel, wat geen probleem is, maar dat van Shelley wel.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 12:18 schreef zodeju het volgende:
Das z'n broerquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 12:23 schreef Charmian het volgende:
wat leuk gerrit heeft een gerrit look-a-like studentenvriendje
Ja, dat is ook weer zo......quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 12:20 schreef snetje het volgende:
Dit laatste gesprek (van ons) hoort in de SC of Feedback dat ben ik met je eens. DM is voor hommo's, daar doe ik niet aanquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 12:21 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Nee klopt, maar voor andere zaken zoals waarom reageer jij zo en ik zo,is niet relevant vd streams en kan dan elders. om mij part in dm bij elkaar. Snapte
Moet wel het juiste bedrag zijn. Maakt me niets uit verder hoor.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 12:22 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nog nooit iets besteld via een webshop zeker dat gaat automatisch
Je snapt niet wat ik bedoel. In de COS werd een aantal keren stellig beweerd dat door de inkomsten van Jef het feest bekostigd werd. Zoveel bracht hij in en dat in tegenstelling tot de rest daar. En dat blijkt nu niet waar te zijn. That's it.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 12:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Oh dan is het zeker ook niet relevant dat Mike gisteren zei dat het jammer was dat al de winst van de drankjes van Jeff naar de beveiliging van het evenement van gisteren ging
echt?quote:
quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 12:22 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Zijn broer.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 12:23 schreef Charmian het volgende:
wat leuk gerrit heeft een gerrit look-a-like studentenvriendje
quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 12:24 schreef Jian het volgende:
[..]
Dit laatste gesprek (van ons) hoort in de SC of Feedback dat ben ik met je eens. DM is voor hommo's, daar doe ik niet aan
[..]
Je hebt een dm.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 12:24 schreef Jian het volgende:
[..]
Dit laatste gesprek (van ons) hoort in de SC of Feedback dat ben ik met je eens. DM is voor hommo's, daar doe ik niet aan
quote:
Dat zijn afspraken die je maakt met post.nl als bedrijfquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 12:25 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Moet wel het juiste bedrag zijn. Maakt me niets uit verder hoor.
Waarom zit je dan telkens in mijn DM.............quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 12:24 schreef Jian het volgende:
[..]
quote:
Dat moeten ze betalen ja, de vraag is alleen , wat wordt er in rekening gebracht. Maar wat ik zei, maakt me geen zier uit.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 12:30 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dat zijn afspraken die je maakt met post.nl als bedrijf
Schatje goede morgenquote:
quote:
Eens blijf gewoon zoals de usersquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 12:35 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]Nee hoor...................Tip: Blijf jezelf
Is morgen die markt?.................
Yep Broeder.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 12:35 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]Nee hoor...................Tip: Blijf jezelf
Is morgen die markt?.................
Dank je Maatquote:
Omdat je vrouw die beheert en die is een stuk gezelliger dan jijquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 12:31 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Waarom zit je dan telkens in mijn DM.............![]()
Die broer van die bolle heeft net zo'n rotkop als die bolle...............
Oh deze is wel erg goedquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 12:36 schreef Jian het volgende:
[..]
Omdat je vrouw die beheert en die is een stuk gezelliger dan jij
quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 12:36 schreef Jian het volgende:
[..]
Omdat je vrouw die beheert en die is een stuk gezelliger dan jij
Worden we bijna mee besmetquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 12:38 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Af en toe een lolletje breekt de spanningen hier. Afgekeken van daar.
Vanwege de roddels?quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 12:33 schreef sjampoeh het volgende:
Snap niet dat merel zich bij team zuur aansluit
Het is ook een geweldige TTquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 12:39 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik zie Mike nog wel een relatie krijgen met Lotus.............Mike is nooit zo close geweest met een vrouw daar, dan met Lotus............
Bespaar mij aubquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 12:39 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik zie Mike nog wel een relatie krijgen met Lotus.............Mike is nooit zo close geweest met een vrouw daar, dan met Lotus............
Beter met Lotus, dan dat plamuurwijf van een Merel.............quote:
Ik waag er geen kratje bier aanquote:
Zoals ik al zei, als ze hem echt wil is ie kansloos. We gaan het zienquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 12:42 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik waag er geen kratje bier aan
Ik nog niet eens een bekertje melk.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 12:42 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik waag er geen kratje bier aan
Ook mike heeft gevoel down underquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 12:44 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik nog niet eens een bekertje melk.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 12:43 schreef sjampoeh het volgende:
Ik vind alles best, zolang jullie elkaar maar niet affikkenen wegpesten
Maar hij wil het niet, hij wil het niet!quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 12:44 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Ook mike heeft gevoel down under
quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 12:43 schreef sjampoeh het volgende:
Gaat toch prima, alleen Jack Hussel gaat zo nu en dan een beetje over de schreef, daar zou ik wat scherper op letten als ik jou wasquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 12:43 schreef sjampoeh het volgende:
voor de camera ben ikquote:
Ze heeft echt een varkensneus, valt mij nu pas op.............quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 12:49 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
voor de camera ben ik
In beeld
Zat eigenlijk ook al te kijken, kan dat het een hele foute broek is......voor een week terug was die fotoshoot en zag er normaal uit.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 12:49 schreef utopia2.0 het volgende:
Ligt het aan mijn breedbeeld laptop, of heeft Shelley echt een dikke reet gekregen?...........
Neuhh.. Lotus wil iedereen om haar vingertje, dat geeft een verkeerd beeldquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 12:39 schreef utopia2.0 het volgende:
Die is, net als Jess trouwens, altijd voor de camera's bezig.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 12:49 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
voor de camera ben ik
In beeld
Hoe weet jij datquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 12:44 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Ook mike heeft gevoel down under
Ligt niet aan jouw laptop.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 12:49 schreef utopia2.0 het volgende:
Ligt het aan mijn breedbeeld laptop, of heeft Shelley echt een dikke reet gekregen?...........
Ze kleedt zich vaak erg plomp en loopt er ook naar.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 12:50 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zat eigenlijk ook al te kijken, kan dat het een hele foute broek is......voor een week terug was die fotoshoot en zag er normaal uit.
Dus Lotus kan op 3 stemmen rekenen?quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 12:56 schreef Amphorapotje het volgende:
Merel stemt vol op iemand die er daar niet past !
Nee, dat geslof in de caravan van Shell grrrrrrrrquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 12:57 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ze kleedt zich vaak erg plomp en loopt er ook naar.
Ik zie tot nu toe alleen maar charme bij haar, geen geraffineerdheid.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 12:51 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Neuhh.. Lotus wil iedereen om haar vingertje, dat geeft een verkeerd beeld
Shit haal ik ze weer door elkaar. Lotus dus, zal het even aanpassen.........quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 12:57 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dus Lotus kan op 3 stemmen rekenen?
Mag je op jezelf stemmen dan?quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 12:56 schreef Amphorapotje het volgende:
Merel stemt vol op iemand die er daar niet past !
Aii.. ze mag zichzelf geen stemmen gevenquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 12:58 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Shit haal ik ze weer door elkaar. Lotus dus, zal het even aanpassen.........
Lotus stemt zo, ben even van het padje afquote:
Ze is niet echt vrouwelijk inderdaad.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 12:58 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Nee, dat geslof in de caravan van Shell grrrrrrrr
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |