Ja om zichzelf weer even schoon te kunnen praten, maar verder is er niks oprecht aan die twee.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 11:42 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Joa en tim zijn oprecht zeggen t hardop en daarnaast zijn het boefjes.... maar de goede kijker ziet dat hun twee altijd sociaal zijn.. als het erop aan komt staan ze voor anderen klaar
Klopt.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 11:45 schreef Chea49 het volgende:
Is ook niet netjes Koos, maar doordat anderen het doen krijg je volgers.
Schulden.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 11:39 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
En alles op afbetaling en iedereen weet waar dat toe kan leiden!
Heeft niks met haat te maken. Mijn afkeer van die twee komt nog niet in de buurt van de intense haat naar Jeff en Jessie die hier hangt.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 11:44 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
jaja je haat ze diep..
Ik heb nog nooit zulke vreselijke kerels gezien van die leeftijd en zo verdorven!quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 11:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Verschrikkelijke kereltjes zijn het. Oplichters en luie uitvreters.
Goed bezig.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 11:39 schreef Rhosyn het volgende:
Inpakmateriaal verplaatsen
[ afbeelding ]
ik verwijt niks, mijn zoon is gay, dus ik ben de laatste die dat zou doen. Ik kan mij gewoon niet voorstellen dat hij straight is maar daar veroordeel ik hem toch niet mee? Het is wat het is.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 11:41 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Geen enkel mens is alleen vrouwelijk of alleen mannelijk.
Mannen verwijten dat ze vrouwentrekjes hebben of andersom is zo bekrompen.
Niet doen.
Welke is de broer?quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 11:46 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Bezoek voor Gerrit, vrienden en broer.
Ach, als je het maar hardop zegt dan is blijkbaar alles helemaal niet erg en toegestaanquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 11:46 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zulke vreselijke kerels gezien van die leeftijd en zo verdorven!
Elke dag een smerig plan om de anderen te pakken!
vind het beide raar om een utopiaan te haten....of de afkeer keer op keer te benoemen alles aan te pakken om dan die utopiaan af te branden raar fenomeen hoorquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 11:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Heeft niks met haat te maken. Mijn afkeer van die twee komt nog niet in de buurt van de intense haat naar Jeff en Jessie die hier hangt.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 11:40 schreef zodeju het volgende:
[..]
Niet leuk.....maar beter dan dat niks zeggen maar doen......en alleen het goede benoemen hoe goed ze bezig zijn voor de groep en hoeveel ze bijdrage.....terwijl er genoeg in hun zakken verdwijnt.....
Buiten Utopia wel.quote:
Ga daar dan eens een keer over melken bij de verschrikkelijke dingen die over J en J wordt geroepen. Dit soort dingen lees ik alleen maar als mensen iets over wigwamidioten zeggen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 11:47 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
vind het beide raar om een utopiaan te haten....of de afkeer keer op keer te benoemen alles aan te pakken om dan die utopiaan af te branden raar fenomeen hoor
De meiden hebben door zitten zakken in dat huisje dus dan kun je er ook niet bij gaan slapen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 11:40 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dats is zeker waar. Maar is toch net zo raar als een jeff die nog wakker is km half 12. Zeiken om een slaapplek en dan ergens anders gaan slapen. Of achter de pc gaan zitten. Ze sporen allemaal niet
Ik begreep het, vandaar ook mijn "doe het nou gewoon"quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 11:34 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Vaker geprobeerd maar maakte er steeds fouten mee en buiten dat ben ik erg langzaam. Vind het geen punt dat een ander opent hoor.
Is geen luiheid hoor, meer faalangst.![]()
Helemaal met je eens.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 11:41 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Geen enkel mens is alleen vrouwelijk of alleen mannelijk.
Mannen verwijten dat ze vrouwentrekjes hebben of andersom is zo bekrompen.
Niet doen.
Zou het kunnen omdat er velen zijn die het niet hebben op jessie en jeff en doordat er zo meer commentaar op ze zijn , dus dat hoeft niet groter te zijn.......quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 11:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Heeft niks met haat te maken. Mijn afkeer van die twee komt nog niet in de buurt van de intense haat naar Jeff en Jessie die hier hangt.
Vind het bij jessy en jefrey ook een raar fenomeen als ze dat doen inderdaad... dat gehaat naar utopianen ... zijn gewoon mensen in bepaalde setting ... en in een bepaalde groep zijn buiten utopia net zoals jij en ik ...een gewoon normale burgerquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 11:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ga daar dan eens een keer over melken bij de verschrikkelijke dingen die over J en J wordt geroepen. Dit soort dingen lees ik alleen maar als mensen iets over wigwamidioten zeggen.
als ikquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 11:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ga daar dan eens een keer over melken bij de verschrikkelijke dingen die over J en J wordt geroepen. Dit soort dingen lees ik alleen maar als mensen iets over wigwamidioten zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |