Nee, klopt. Hij werd er dacht ik zelfs een beetje ongemakkelijk van.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 11:23 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
mike hapte helemaal niet las ik
quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 11:28 schreef snetje het volgende:
Jessie vindt het kinderachtig dat Shelley er maar 1 keer heeft geslapen...
Ik vindt het kinderachtig dat ze Shelley daar weggepest hebben met de nacht doorzakken daar met alle meiden (onder leiding van die sneaky Jessie) en gisteren werd het bed van Shelley als dumphoek gebruikt...dan slaap je daar ook niet fijn...
Gezeik over die slaap plaatsen steedsquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 11:28 schreef snetje het volgende:
Ik vindt het kinderachtig dat ze Shelley daar weggepest hebben met de nacht doorzakken daar met alle meiden (onder leiding van die sneaky Jessie) en gisteren werd het bed van Shelley als dumphoek gebruikt...dan slaap je daar ook niet fijn...
en zo is het, walgelijke lui zijn het, zag je haar loeren naar de cameraom even haar verhaaltje te doen, nepwijfquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 11:28 schreef snetje het volgende:
you're welcome, maar ik snap niet dat je het niet zelf doet want het stelt werkelijk helemaal niets voor.quote:
Heb een gigantische hekel gekregen aan J & J. Two crybaby's.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 11:28 schreef snetje het volgende:
Ik kan zo moeilijk met zulke types......en zou me echt kapot schamen als dat mijn kinderen waren.....quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 11:30 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
en zo is het, walgelijke lui zijn het, zag je haar loeren naar de cameraom even haar verhaaltje te doen, nepwijf
Verpest veel inderdaad. Maar dat zal niet gebeuren hoor.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 11:29 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
TT aub niet zeg .geen stelletjes meer daar
Rustagggghhhh het is maar een spelletje maak je niet zo druk johquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 11:31 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Heb een gigantische hekel gekregen aan J & J. Two crybaby's.![]()
![]()
![]()
Lotus is bereid alleen Mike moet nog effe om. Komt goed, Lotus is geraffineerd genoegquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 11:29 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
TT aub niet zeg .geen stelletjes meer daar
En waar moet Shelley dan?quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 11:30 schreef zodeju het volgende:
Nu zeggen dat Shell alleen aan het stoken is...
Ze slaapt zo slecht maar heeft maar 1 keer daar geslapen....
Brandon bij Jeff is totaal geen probleem leuk toch....Jess met Brenda Hiske en Cristel en Merel in het vierpersoonshuisje......
watquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 11:33 schreef Toweler het volgende:
Van welk geld heeft Gerrit dat betaalt
Brenda veowg aan shelley waarom ze er niet bij bleef de volgende ochtend en toen gaf shelley als antwoorsnik ben snoep aan het inpakken en is ze bij gerrit gaan slapenquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 11:31 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Heb een gigantische hekel gekregen aan J & J. Two crybaby's.![]()
![]()
![]()
Gerrit wil een peperkoeken huisje .......... met knoflooksausquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 11:31 schreef mazaru het volgende:
Gerrit over waar 'zijn' huisje kom te staan. De wellness gaat 350 per maand kosten
Vaker geprobeerd maar maakte er steeds fouten mee en buiten dat ben ik erg langzaam. Vind het geen punt dat een ander opent hoor.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 11:30 schreef Jian het volgende:
[..]
you're welcome, maar ik snap niet dat je het niet zelf doet want het stelt werkelijk helemaal niets voor.
dat maakt die twee niet minder walgelijk, kijk er graag naar om me rot te irriteren.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 11:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Rustagggghhhh het is maar een spelletje maak je niet zo druk joh
Heeft Gerrit wat betaalt????quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 11:33 schreef Toweler het volgende:
Van welk geld heeft Gerrit dat betaalt
Als ze dan op houd met dat stomme gelach vind ik het primaquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 11:32 schreef Jian het volgende:
[..]
Lotus is bereid alleen Mike moet nog effe om. Komt goed, Lotus is geraffineerd genoeg
quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 11:34 schreef Jian het volgende:
[..]
Gerrit wil een peperkoeken huisje .......... met knoflooksaus
Jesus en dan ook 500 per maand voor de yurt erbij?quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 11:31 schreef mazaru het volgende:
Gerrit over waar 'zijn' huisje kom te staan. De wellness gaat 350 per maand kosten
Ben benieuwd of het haar lukt. Maaik lijkt echt heel graag zijn exvriendin weer terug te winnen. Hoe standvastig blijkt Maaik?quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 11:32 schreef Jian het volgende:
[..]
Lotus is bereid alleen Mike moet nog effe om. Komt goed, Lotus is geraffineerd genoeg
Een echte vuilcontainer. Gemiddelde student.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 11:32 schreef MariaElena2018 het volgende:
Gerrit vreet alsof zijn leven er vanaf hangt hoe hij chips in zijnmond propt is om je rot te schamen
Jouw kinderen zouden zich zo niet gedragen en die van mij ook niet anders trok ik hem bij zijn haren weg daar.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 11:32 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik kan zo moeilijk met zulke types......en zou me echt kapot schamen als dat mijn kinderen waren.....![]()
en dan moet er ook nog een sauna komen geloof ik of een jacuzziquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 11:35 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Jesus en dan ook 500 per maand voor de yurt erbij?
ik hoop erg stand vastig of dat zijn ex naar Utopia komt en Dat het tussen hun goed komtquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 11:35 schreef peterdenhaag53 het volgende:
[..]
Ben benieuwd of het haar lukt. Maaik lijkt echt heel graag zijn exvriendin weer terug te winnen. Hoe standvastig blijkt Maaik?
quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 11:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Rustagggghhhh het is maar een spelletje maak je niet zo druk joh
Ja is vreselijk afgemaakt moet hij nu worden tot het botquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 11:36 schreef Koos1958 het volgende:
Mag ik vragen wat wordt er hier gevonden van wat joa gisteravond zei tegen gerrit van joh je geld niet afgeven. Sjoemelen wat je kan sjoemelen. Lekker voor jezelf houden.
Ja en horloges van 50 euro per maand aan aflossing.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 11:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
en dan moet er ook nog een sauna komen geloof ik of een jacuzzi
Werden andere inwoners wel.hahaquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 11:37 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ja is vreselijk afgemaakt moet hij nu worden tot het bot![]()
![]()
aan pakken om joa.....
Ze was er sowieso niet welkom.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 11:33 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Brenda veowg aan shelley waarom ze er niet bij bleef de volgende ochtend en toen gaf shelley als antwoorsnik ben snoep aan het inpakken en is ze bij gerrit gaan slapen
quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 11:34 schreef Jian het volgende:
[..]
Gerrit wil een peperkoeken huisje .......... met knoflooksaus
En alles op afbetaling en iedereen weet waar dat toe kan leiden!quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 11:37 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja en horloges van 50 euro per maand aan aflossing.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |