Ik heb ook het idee dat Maaik het echt meent en dat hij zich niet laat inpalmen door Lotus. Maar we gaan het meemaken.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 11:36 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ik hoop erg stand vastig of dat zijn ex naar Utopia komt en Dat het tussen hun goed komt
mee eensquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 11:39 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Joa vind ik een leuke utopiaan
joa zegt hardop wat de rest gewoon doet. Dat denk ik ervanquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 11:36 schreef Koos1958 het volgende:
Mag ik vragen wat wordt er hier gevonden van wat joa gisteravond zei tegen gerrit van joh je geld niet afgeven. Sjoemelen wat je kan sjoemelen. Lekker voor jezelf houden.
Niet leuk.....maar beter dan dat niks zeggen maar doen......en alleen het goede benoemen hoe goed ze bezig zijn voor de groep en hoeveel ze bijdrage.....terwijl er genoeg in hun zakken verdwijnt.....quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 11:36 schreef Koos1958 het volgende:
Mag ik vragen wat wordt er hier gevonden van wat joa gisteravond zei tegen gerrit van joh je geld niet afgeven. Sjoemelen wat je kan sjoemelen. Lekker voor jezelf houden.
Dats is zeker waar. Maar is toch net zo raar als een jeff die nog wakker is km half 12. Zeiken om een slaapplek en dan ergens anders gaan slapen. Of achter de pc gaan zitten. Ze sporen allemaal nietquote:
quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 11:35 schreef mazaru het volgende:
[..]Die kan zo de oven in. Die hoeft niet meer vetgemest te worden
Iedereen sjoemelt daar. Alleen is Joa daar vrij duidelijk in.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 11:36 schreef Koos1958 het volgende:
Vind dat zo'n onzin gezien het blubberterrein straks.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 11:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
en dan moet er ook nog een sauna komen geloof ik of een jacuzzi
Geen enkel mens is alleen vrouwelijk of alleen mannelijk.quote:
Lief!quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 11:36 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ik hoop erg stand vastig of dat zijn ex naar Utopia komt en Dat het tussen hun goed komt
Daar heb je gelijk in. Maar het blijft voor mij in allebei de gevallen gewoon stelen van de bv en je medeinwonersquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 11:40 schreef zodeju het volgende:
[..]
Niet leuk.....maar beter dan dat niks zeggen maar doen......en alleen het goede benoemen hoe goed ze bezig zijn voor de groep en hoeveel ze bijdrage.....terwijl er genoeg in hun zakken verdwijnt.....
Joa en tim zijn oprecht zeggen t hardop en daarnaast zijn het boefjes.... maar de goede kijker ziet dat hun twee altijd sociaal zijn.. als het erop aan komt staan ze voor anderen klaarquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 11:41 schreef peterdenhaag53 het volgende:
[..]
Iedereen sjoemelt daar. Alleen is Joa daar vrij duidelijk in.
Als je dat daar niet doet dan word je opgevroten en heb je niks
Eensquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 11:41 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Geen enkel mens is alleen vrouwelijk of alleen mannelijk.
Mannen verwijten dat ze vrouwentrekjes hebben of andersom is zo bekrompen.
Niet doen.
Ik vind daar inmiddels niks meer van aangezien de meesten dat daar doen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 11:36 schreef Koos1958 het volgende:
Misschien weet hij het zelf niet, maar heeft ontzettend vrouwelijke trekjes.....beentjes over elkaar handjes in elkaar slaan.quote:
helemaal niks, dikke prima, zoals hij soms staat, beweegt, zie hem moeilijk voor mij als straight.quote:
zuchtquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 11:41 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Maar het blijft voor mij in allebei de gevallen gewoon stelen van de bv en je medeinwoners
En ook al noem je het hard op maakt het niet goed
Eens. Leven en laten leven.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 11:41 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Geen enkel mens is alleen vrouwelijk of alleen mannelijk.
Mannen verwijten dat ze vrouwentrekjes hebben of andersom is zo bekrompen.
Niet doen.
Verschrikkelijke kereltjes zijn het. Oplichters en luie uitvreters.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 11:37 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja en horloges van 50 euro per maand aan aflossing.
Daarom zeg ik niet leuk.....jammer.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 11:41 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Maar het blijft voor mij in allebei de gevallen gewoon stelen van de bv en je medeinwoners
En ook al noem je het hard op maakt het niet goed
Vind ik ook.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 11:42 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Joa en tim zijn oprecht zeggen t hardop en daarnaast zijn het boefjes.... maar de goede kijker ziet dat hun twee altijd sociaal zijn.. als het erop aan komt staan ze voor anderen klaar
jaja je haat ze diep..quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 11:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Verschrikkelijke kereltjes zijn het. Oplichters en luie uitvreters.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |