Ik óók!quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 11:55 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
ik heb geen favo alleen maar mensen waar ik
Mij aan irriteer
echt.. dat wijf spoort niet hoor.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 12:04 schreef MariaElena2018 het volgende:
Jeff mag niet zoveel van Jess tegen Hiske zeggen. Ja maar... stottert Jeff. Kijk mij eens aan zegt Jess.....
Ik denk dat Maaik ons nog gaat verrassen en zich niet laat inpakken door Lotus.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 11:57 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Zou goed kunnen Jian
Ja, dat gaat gebeurenquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 11:55 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
jullie kunnen hier verder over praten in de sc
quote:
Ohoh, en straks komen ze erachter dat er nog vele kosten bij komen van de verzendkosten....3euro per fles als het niet meer is.....quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 12:00 schreef sjampoeh het volgende:
de leverancier is nog niet betaald(fries drankje)
Wat jij wilquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 12:03 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Onzin denk dat iedereen streams en fok tegelijk aan hebben
Ja ik denk dat er iets bleef hangen ofzo? weet ook nietquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 11:57 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
je punt is duidelijk hoor hoeft niet vijf keer te qouten
Weet ik ook ...maar goed we gaan doorquote:
quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 12:02 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
je weet precies wie er online gaan als er bepaalde mensen onstream zijn en er een fitty is.
Hiske?quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 12:05 schreef mazaru het volgende:
Precies Chris. Maar noem eens namen wie er te lui is om uit die rattenogen te kijken
Dan klopt het dus niet wat in de COS gezegd werd dat Jef via zijn fries drankje de meeste rekeningen betaalde.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 12:00 schreef sjampoeh het volgende:
de leverancier is nog niet betaald(fries drankje)
zet mensen aan het werk, zo werkt datquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 12:06 schreef Zeyina het volgende:
Christel spreekt mensen aan op niks doen en er van balen
Reactie Hiske: Ik moet echt even nodig naar de wc hoor
Gewoon je mening blijven zeggen en de ander dezelfde ruimte geven, dan is er niets aan de hand.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 12:00 schreef zodeju het volgende:
[..]
Bijna zou het beter zijn als je je daar heel erg gedeisd houdt ...maar juist de uitgesproken bewoners krijgen het voor hun kiezen van ons.....en maakt de cos levendig....maar soms is het niet leuk.....en irriteer ik me omdat ik eigenlijk dan al weet wat er komen gaat in de cos.
Dat noemen ze dan herinvesteren.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 12:01 schreef sjampoeh het volgende:
ze verkopen het drankje ook bij evenementen. heb toch t idee dat de opbrengst v j en j is ?
Het een sluit het ander niet uit. De beveiliging van gisteren is betaald door het drankje van Jeff. Dat vertelde Mike gisteren. Bijna al het geld dat er nu binnen komt komt van het drankje van Jeff. Dat de leverancier niet betaald is is gewoon schandalig, die had op de eerste plaats moeten komen. Niet dit geflopte feest.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 12:09 schreef peterdenhaag53 het volgende:
[..]
Dan klopt het dus niet wat in de COS gezegd werd dat Jef via zijn fries drankje de meeste rekeningen betaalde.
Eigen huisje?quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 12:02 schreef snetje het volgende:
Jeff: Ik heb nog nooit gezegd van ik heb dit verdiend en ik moet dit hebben...
Graafmachine alweer vergeten schijnbaar...
Middag!quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 11:58 schreef sjampoeh het volgende:
jeff denkt: brandon heeft de avond v zijn leven gehad, boeie dat t niets heeft opgeleverd
his: morgen met de markt moeten we rocken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |