Als het juiste bedrag berekend wordt.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 12:18 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Jeff gaf de facturen gistermiddag aan mike die zou ze gelijk betalen. Ze hebben toen ook besproken hoeveel hij weer zou bestellem. De verzendkosten betalen de klanten bij het afrekenen zoals bij bijna alle webwinkels
En hij stond hamburgers te vretenquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 12:20 schreef snetje het volgende:
Joaquin: Waar waren zij gisteren met alles uitladen en neerzetten? Die waren zich aan het optutten...
er word zelfs gezegd dat ze het fijn vonden dat brandon het zo naar zijn zin heeft gehadquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 12:18 schreef zodeju het volgende:
Wat me wel opvalt dat zelfs bij de bewoners Brandon overal buiten wort gelaten....en nergens de schuld van krijgt.....Tim omdat hij bij het bezoek van Gerrit zit..... ook over de faal van het feest wordt Brandon niet op aangesproken.......
Morning baasje.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 12:14 schreef utopia2.0 het volgende:
Zijn dat die studentenvriendjes van die bolle?...................GM
Nee klopt, maar voor andere zaken zoals waarom reageer jij zo en ik zo,is niet relevant vd streams en kan dan elders. om mij part in dm bij elkaar. Snaptequote:Op zaterdag 27 oktober 2018 12:19 schreef Jian het volgende:
[..]
Precies, dus onder meer commentaar op Adriaan en de manier waarop hij zich op stream manifesteert .... Ze zitten toch niet over 2e hands auto's te discussiëren ofzo?
De winst van de flesjes is netto 7.50 want de kistjes moesten erbik. Vandaar nu een prijsverhoging van dacht 2.50quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 12:19 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Er werd bedoeld dat die rekening nog van de 'winst' van die drankjes af moet.
Is toch te begrijpen?quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 12:14 schreef snetje het volgende:
O God..Christel haalt alle enge dingen weg want er komen morgen ook kinderen...
Juist hebben zelfs geen koffie gezetquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 12:20 schreef snetje het volgende:
Joaquin: Waar waren zij gisteren met alles uitladen en neerzetten? Die waren zich aan het optutten...
Oh dan is het zeker ook niet relevant dat Mike gisteren zei dat het jammer was dat al de winst van de drankjes van Jeff naar de beveiliging van het evenement van gisteren gingquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 12:20 schreef peterdenhaag53 het volgende:
[..]
Jef heeft zich vergist in kosten kistje, btw en verzendkosten.
Geld op de rekening gekregen van de bestellingen en moet zijn leverancier nog betalen. Dus dat Jef de kosten van het feest betaalde (zoals hier in de COS beweerd werd) is niet waar.
Dat Mike er nu bijgesleept wordt door je is niet relevant.
Nog nooit iets besteld via een webshop zeker dat gaat automatischquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 12:20 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Als het juiste bedrag berekend wordt.
ik dm alleen met Jianquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 12:21 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Nee klopt, maar voor andere zaken zoals waarom reageer jij zo en ik zo,is niet relevant vd streams en kan dan elders. om mij part in dm bij elkaar. Snapte
Etalagemateriaal.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 12:18 schreef zodeju het volgende:
Wat me wel opvalt dat zelfs bij de bewoners Brandon overal buiten wort gelaten....en nergens de schuld van krijgt.....Tim omdat hij bij het bezoek van Gerrit zit..... ook over de faal van het feest wordt Brandon niet op aangesproken.......
En het eten voor de opbouwers niet geregeld wat wel was afgesproken...quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 12:21 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Juist hebben zelfs geen koffie gezet
Klopt, staat er ook bij......maar dat is te kort....3 zoveel voor door de brievenbus en 6zoveel voor pakketjes......en die flessen gaan niet door de brievenbus......quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 12:18 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Jeff gaf de facturen gistermiddag aan mike die zou ze gelijk betalen. Ze hebben toen ook besproken hoeveel hij weer zou bestellem. De verzendkosten betalen de klanten bij het afrekenen zoals bij bijna alle webwinkels
quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 12:22 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ik dm alleen met Jiansnap je?
Maar natuurlijk niet, net zoals het in het huisje slapen van Merel, wat geen probleem is, maar dat van Shelley wel.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 12:18 schreef zodeju het volgende:
Das z'n broerquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 12:23 schreef Charmian het volgende:
wat leuk gerrit heeft een gerrit look-a-like studentenvriendje
Ja, dat is ook weer zo......quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 12:20 schreef snetje het volgende:
Dit laatste gesprek (van ons) hoort in de SC of Feedback dat ben ik met je eens. DM is voor hommo's, daar doe ik niet aanquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 12:21 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Nee klopt, maar voor andere zaken zoals waarom reageer jij zo en ik zo,is niet relevant vd streams en kan dan elders. om mij part in dm bij elkaar. Snapte
Moet wel het juiste bedrag zijn. Maakt me niets uit verder hoor.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 12:22 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nog nooit iets besteld via een webshop zeker dat gaat automatisch
Je snapt niet wat ik bedoel. In de COS werd een aantal keren stellig beweerd dat door de inkomsten van Jef het feest bekostigd werd. Zoveel bracht hij in en dat in tegenstelling tot de rest daar. En dat blijkt nu niet waar te zijn. That's it.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 12:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Oh dan is het zeker ook niet relevant dat Mike gisteren zei dat het jammer was dat al de winst van de drankjes van Jeff naar de beveiliging van het evenement van gisteren ging
echt?quote:
quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 12:22 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Zijn broer.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 12:23 schreef Charmian het volgende:
wat leuk gerrit heeft een gerrit look-a-like studentenvriendje
quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 12:24 schreef Jian het volgende:
[..]
Dit laatste gesprek (van ons) hoort in de SC of Feedback dat ben ik met je eens. DM is voor hommo's, daar doe ik niet aan
[..]
Je hebt een dm.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 12:24 schreef Jian het volgende:
[..]
Dit laatste gesprek (van ons) hoort in de SC of Feedback dat ben ik met je eens. DM is voor hommo's, daar doe ik niet aan
quote:
Dat zijn afspraken die je maakt met post.nl als bedrijfquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 12:25 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Moet wel het juiste bedrag zijn. Maakt me niets uit verder hoor.
Waarom zit je dan telkens in mijn DM.............quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 12:24 schreef Jian het volgende:
[..]
quote:
Dat moeten ze betalen ja, de vraag is alleen , wat wordt er in rekening gebracht. Maar wat ik zei, maakt me geen zier uit.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 12:30 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dat zijn afspraken die je maakt met post.nl als bedrijf
Schatje goede morgenquote:
quote:
Eens blijf gewoon zoals de usersquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 12:35 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]Nee hoor...................Tip: Blijf jezelf
Is morgen die markt?.................
Yep Broeder.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 12:35 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]Nee hoor...................Tip: Blijf jezelf
Is morgen die markt?.................
Dank je Maatquote:
Omdat je vrouw die beheert en die is een stuk gezelliger dan jijquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 12:31 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Waarom zit je dan telkens in mijn DM.............![]()
Die broer van die bolle heeft net zo'n rotkop als die bolle...............
Oh deze is wel erg goedquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 12:36 schreef Jian het volgende:
[..]
Omdat je vrouw die beheert en die is een stuk gezelliger dan jij
quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 12:36 schreef Jian het volgende:
[..]
Omdat je vrouw die beheert en die is een stuk gezelliger dan jij
Worden we bijna mee besmetquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 12:38 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Af en toe een lolletje breekt de spanningen hier. Afgekeken van daar.
Vanwege de roddels?quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 12:33 schreef sjampoeh het volgende:
Snap niet dat merel zich bij team zuur aansluit
Het is ook een geweldige TTquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 12:39 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik zie Mike nog wel een relatie krijgen met Lotus.............Mike is nooit zo close geweest met een vrouw daar, dan met Lotus............
Bespaar mij aubquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 12:39 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik zie Mike nog wel een relatie krijgen met Lotus.............Mike is nooit zo close geweest met een vrouw daar, dan met Lotus............
Beter met Lotus, dan dat plamuurwijf van een Merel.............quote:
Ik waag er geen kratje bier aanquote:
Zoals ik al zei, als ze hem echt wil is ie kansloos. We gaan het zienquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 12:42 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik waag er geen kratje bier aan
Ik nog niet eens een bekertje melk.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 12:42 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik waag er geen kratje bier aan
Ook mike heeft gevoel down underquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 12:44 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik nog niet eens een bekertje melk.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 12:43 schreef sjampoeh het volgende:
Ik vind alles best, zolang jullie elkaar maar niet affikkenen wegpesten
Maar hij wil het niet, hij wil het niet!quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 12:44 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Ook mike heeft gevoel down under
quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 12:43 schreef sjampoeh het volgende:
Gaat toch prima, alleen Jack Hussel gaat zo nu en dan een beetje over de schreef, daar zou ik wat scherper op letten als ik jou wasquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 12:43 schreef sjampoeh het volgende:
voor de camera ben ikquote:
Ze heeft echt een varkensneus, valt mij nu pas op.............quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 12:49 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
voor de camera ben ik
In beeld
Zat eigenlijk ook al te kijken, kan dat het een hele foute broek is......voor een week terug was die fotoshoot en zag er normaal uit.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 12:49 schreef utopia2.0 het volgende:
Ligt het aan mijn breedbeeld laptop, of heeft Shelley echt een dikke reet gekregen?...........
Neuhh.. Lotus wil iedereen om haar vingertje, dat geeft een verkeerd beeldquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 12:39 schreef utopia2.0 het volgende:
Die is, net als Jess trouwens, altijd voor de camera's bezig.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 12:49 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
voor de camera ben ik
In beeld
Hoe weet jij datquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 12:44 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Ook mike heeft gevoel down under
Ligt niet aan jouw laptop.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 12:49 schreef utopia2.0 het volgende:
Ligt het aan mijn breedbeeld laptop, of heeft Shelley echt een dikke reet gekregen?...........
Ze kleedt zich vaak erg plomp en loopt er ook naar.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 12:50 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zat eigenlijk ook al te kijken, kan dat het een hele foute broek is......voor een week terug was die fotoshoot en zag er normaal uit.
Dus Lotus kan op 3 stemmen rekenen?quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 12:56 schreef Amphorapotje het volgende:
Merel stemt vol op iemand die er daar niet past !
Nee, dat geslof in de caravan van Shell grrrrrrrrquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 12:57 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ze kleedt zich vaak erg plomp en loopt er ook naar.
Ik zie tot nu toe alleen maar charme bij haar, geen geraffineerdheid.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 12:51 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Neuhh.. Lotus wil iedereen om haar vingertje, dat geeft een verkeerd beeld
Shit haal ik ze weer door elkaar. Lotus dus, zal het even aanpassen.........quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 12:57 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dus Lotus kan op 3 stemmen rekenen?
Mag je op jezelf stemmen dan?quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 12:56 schreef Amphorapotje het volgende:
Merel stemt vol op iemand die er daar niet past !
Aii.. ze mag zichzelf geen stemmen gevenquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 12:58 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Shit haal ik ze weer door elkaar. Lotus dus, zal het even aanpassen.........
Lotus stemt zo, ben even van het padje afquote:
Ze is niet echt vrouwelijk inderdaad.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 12:58 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Nee, dat geslof in de caravan van Shell grrrrrrrr
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |