En vanavond is ook Pieter Zwart erbij met live data:twitter:slbenfica_en twitterde op dinsdag 23-10-2018 om 19:51:46🚨 STARTING ELEVEN!Odysseas, André Almeida, Conti, Jardel, Grimaldo, Fejsa, Gedson, Pizzi, Salvio, Rafa and Seferovic.#AJASLB #Prozis #ExceedYourself reageer retweet
Ga ik niet naar toe. Goedkoop scoren.quote:
Nee ik download hem welquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 21:59 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ga ik niet naar toe. Goedkoop scoren.
Is toch niet meer normaal ditquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 21:59 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik kan die pleuris reclames niet meer aan, dag Veronica.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 21:59 schreef Littlerabbit het volgende:
Niet geklikt.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 21:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
https://en.wikipedia.org/wiki/Heinz_Lammerding
joden lopen altijd weg.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 21:59 schreef Littlerabbit het volgende:
paar van die moderne remakes zijn toch wel goed ontvangenquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 21:59 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ga ik niet naar toe. Goedkoop scoren.
Als je die oude ziet denk je nu wel: waarom vond ik dit in hemelsnaam eng.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 22:00 schreef Adames het volgende:
[..]
paar van die moderne remakes zijn toch wel goed ontvangen
al gaat wel veel charme verloren. bij de vroege slashers kregen de acteurs reiskostenvergoeding en een broodje zalm als salaris. maakte het wel mooi om te zien
Soooooooow koekoekquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 22:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zei dag Veronica? Tevens ben je zelf een jood met je teruglopende haarlijn.
Ik ken heel de Halloween filmreeks niet maar ik las dat de acteur in het origineel 25 dollar per dag kreeg.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 22:00 schreef Adames het volgende:
[..]
al gaat wel veel charme verloren. bij de vroege slashers kregen de acteurs reiskostenvergoeding en een broodje zalm als salaris. maakte het wel mooi om te zien
ze rusten gewoon een kwartierquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 22:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Is toch niet meer normaal dit
rechtshalf is ie beter.minder verdedigenquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 21:55 schreef BansheeBoy het volgende:
Derksen heeft gelijk. Mazraoui zakt vanavond echt wel door de ondergrens.²
Er bestaan amper enge films. Wel slashers maar daar draait mijn maag van om. Terrifier bijvoorbeeld gatverdammequote:Op dinsdag 23 oktober 2018 22:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Als je die oude ziet denk je nu wel: waarom vond ik dit in hemelsnaam eng.
jarenlang nachtmerries gehad van friday the 13thquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 22:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Mietje.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 22:02 schreef Adames het volgende:
[..]
jarenlang nachtmerries gehad van friday the 13th
Ik van de plaaggeest uit Bassie en Adriaanquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 22:02 schreef Adames het volgende:
[..]
jarenlang nachtmerries gehad van friday the 13th
Ik keek Halloween toen ik 13 was, jaar lang nachtmerries gehadquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 22:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee hoe meer bloed hoe beter juist. Al kan ik een goede thriller ook waarderen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 22:02 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Er bestaan amper enge films. Wel slashers maar daar draait mijn maag van om. Terrifier bijvoorbeeld gatverdamme
john carpenterquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 22:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ken heel de Halloween filmreeks niet maar ik las dat de acteur in het origineel 25 dollar per dag kreeg.
Nieuwsgroepen of torrents?quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 21:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee ik download hem welLaatst de nieuwste Chucky film gezien, ook leuk.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 22:02 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik van de plaaggeest uit Bassie en Adriaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Nepvoorspelling. Tr gemachtquote:
Ik was op bezoek bij iemand in de Bijlmer toen ik die film keek, ik dorst amper meer naar huisquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 22:02 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ik keek Halloween toen ik 13 was, jaar lang nachtmerries gehad
Smerige nsber dat je bent.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 22:03 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Nepvoorspelling. Tr gemacht
Ben jij nu al bij minuut 48?quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 22:03 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Nepvoorspelling. Tr gemacht
Ik verzamel films (vooral zwart/wit) en horror vind ik geen genre. Vind het goedkoop weet niet waarom, heb er helemaal niks mee. Vriend van mij verzamelt enkel horror, die heeft ook 2500 indie horror films enz. Extra verzekering voor afgesloten voor die collectors items ookquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 22:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee hoe meer bloed hoe beter juist. Al kan ik een goede thriller ook waarderen.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 22:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik vind dat er te weinig Limburgers op tv zijn. Waarom wel verplicht vrouwen of zandnegers of transseksuelen of wat je tegenwoordig dan ook in je kut of anus stopt, maar geen limburgers. Waar slaat dat op. Echt racistisch.
Niet geklikt.quote:
Toen al ervaringen met BBC piemels? Lekker man niks mis meequote:Op dinsdag 23 oktober 2018 22:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik was op bezoek bij iemand in de Bijlmer toen ik die film keek, ik dorst amper meer naar huisen dat was niet omdat het in de bijlmer was
Willem Vissers.quote:
Wat een brok frustratie zeg. Rustig aan maatquote:
Helemaal gekeken.quote:
Je zegt jarenlang. Zo rond je 10de mag je in deze maatschappij je emoties wel hebben leren uitschakelen en dat naïeve kindse mogen wegstoppen.quote:
Zeker. Maar als adolescent vond ik Scream en ikwydls ook best vermakelijk. Maar wel goedkoop scoren. Scares met name.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 22:00 schreef Adames het volgende:
[..]
Ach ieder zijn smaak. En binnen de horror heb je ook nog verschillende 'soorten'. Maar goed hopelijk wordt deze wedstrijd geen horrorverhaal.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 22:04 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik verzamel films (vooral zwart/wit) en horror vind ik geen genre. Vind het goedkoop weet niet waarom, heb er helemaal niks mee. Vriend van mij verzamelt enkel horror, die heeft ook 2500 indie horror films enz. Extra verzekering voor afgesloten voor die collectors items ook
the shining? the thing?quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 22:04 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik verzamel films (vooral zwart/wit) en horror vind ik geen genre. Vind het goedkoop weet niet waarom, heb er helemaal niks mee. Vriend van mij verzamelt enkel horror, die heeft ook 2500 indie horror films enz. Extra verzekering voor afgesloten voor die collectors items ook
Leuke filmsquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 22:05 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Zeker. Maar als adolescent vond ik Scream en ikwydls ook best vermakelijk. Maar wel goedkoop scoren. Scares met name.
zo danquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 22:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je zegt jarenlang. Zo rond je 10de mag je in deze maatschappij je emoties wel hebben leren uitschakelen en dat naïeve kindse mogen wegstoppen.
zeg dat maar tegen een getraumatiseerd kindquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 22:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je zegt jarenlang. Zo rond je 10de mag je in deze maatschappij je emoties wel hebben leren uitschakelen en dat naïeve kindse mogen wegstoppen.
Mwa vind het echt niks. De oude horror films uit de jaren 1920-1930 zijn wel vet, met van die strijkorkestenmuziek enzquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 22:05 schreef Adames het volgende:
[..]
the shining? the thing?
en als je exploitation nog meerekent heb je cannibal holocaust
Allang voorbijquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 22:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ben jij nu al bij minuut 48?
Zwart/wit, oude films > Stomme filmquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 22:06 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Mwa vind het echt niks. De oude horror films uit de jaren 1920-1930 zijn wel vet, met van die strijkorkestenmuziek enzMaar niet iedereen kan zwart/wit kijken en soms ook zelfs zijn het stomme films.
Serbian movie.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 22:02 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Er bestaan amper enge films. Wel slashers maar daar draait mijn maag van om. Terrifier bijvoorbeeld gatverdamme
M Ein Stadt Sücht einen Mörder?quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 22:06 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Mwa vind het echt niks. De oude horror films uit de jaren 1920-1930 zijn wel vet, met van die strijkorkestenmuziek enzMaar niet iedereen kan zwart/wit kijken en soms ook zelfs zijn het stomme films.
Die speelt bij NAC toch? Veel leukere supporters trouwens aldus hem. Beetje politie aanvallen, lachen.quote:
Kijk eens Napoleon 4 uur of 5 uur zelfs en compleet stom (oftewel geen spraak etc)quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 22:07 schreef Adames het volgende:
[..]
M Ein Stadt Sücht einen Mörder?
Tering lange zit
Ohja Verhuurdquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 22:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die speelt bij NAC toch? Veel leukere supporters trouwens aldus hem. Beetje politie aanvallen, lachen.
DM me eens een site door.quote:
ja ik ken stomme films wel, kan ook wel genieten van een paar Chaplin films. Zeker zijn non-slapstick. Maar jaren 20 is wel echt heel gaar. Metropolis en M, dat soort dingen. Film stond toen echt in de kinderschoenen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 22:08 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Kijk eens Napoleon 4 uur of 5 uur zelfs en compleet stom (oftewel geen spraak etc)
Nieuwsgroepen? Bestaat dat nog?quote:
Ik ben ook gek van Hitchcock en film-noirs. Het acteren zelf is in die films vaak ook gewoon beter als in de zoveelste blockbuster.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 22:09 schreef Adames het volgende:
[..]
ja ik ken stomme films wel, kan ook wel genieten van een paar Chaplin films. Zeker zijn non-slapstick. Maar jaren 20 is wel echt heel gaar. Metropolis en M, dat soort dingen. Film stond toen echt in de kinderschoenen.
Pas eind jaren 30 kan ik ze pas een beetje waarderen en dan ook onder het mom 'vroeger zal het wel goed zijn geweest'.
Dat gevoel heb ik zelfs al bij de Star Wars reeks.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 22:09 schreef Adames het volgende:
[..]
ja ik ken stomme films wel, kan ook wel genieten van een paar Chaplin films. Zeker zijn non-slapstick. Maar jaren 20 is wel echt heel gaar. Metropolis en M, dat soort dingen. Film stond toen echt in de kinderschoenen.
Pas eind jaren 30 kan ik ze pas een beetje waarderen en dan ook onder het mom 'vroeger zal het wel goed zijn geweest'.
zekerquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 22:10 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Nieuwsgroepen? Bestaat dat nog?
Waarom zou je dat doen? Kodi iemand? Gewoon streaming? Altijd full hd etc? Nieuwsgroepen is iets van 10 jaar geleden manquote:
maar dat is bijna een halve eeuw later.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 22:10 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik ben ook gek van Hitchcock en film-noirs. Het acteren zelf is in die films vaak ook gewoon beter als in de zoveelste blockbuster.
Jazeker.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 22:10 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Nieuwsgroepen? Bestaat dat nog?
vooral voor juist die oude films waar we het over hebben.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 22:11 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Waarom zou je dat doen? Kodi iemand? Gewoon streaming? Altijd full hd etc? Nieuwsgroepen is iets van 10 jaar geleden man
Hitchcock maakte zijn eerste in 1920 chefquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 22:11 schreef Adames het volgende:
[..]
maar dat is bijna een halve eeuw later.
Vanaf jaren 60 inderdaad is heel fijn.
Allemaal op de keeper naquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 22:11 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Heeft een speler van Benfica rood gekregen???
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook die kan ik gewoon vinden in Kodi, alles zelfs.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 22:11 schreef Adames het volgende:
[..]
vooral voor juist die oude films waar we het over hebben.
De nostalgiequote:
wie?quote:
ja daarom hou je je hart vast bij alles wat op een blessure van Onana lijktquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 22:08 schreef Wicky15 het volgende:
Eigenlijk wel triest dat Lamprou de tweede keeper is
Ik moet bekennen dat ik er pas sinds kort achter ben dat die streepjes de kleuren van de shirts zijnquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 22:11 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Heeft een speler van Benfica rood gekregen???
Ben benieuwd wie ze gaan halen voor de keeperpositie eigenlijk. Ik gok dat ventje van Emmen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 22:12 schreef Machielovic het volgende:
[..]
[..]
ja daarom hou je je hart vast bij alles wat op een blessure van Onana lijktMaarja met Grim achter Sar is het ook altijd goed gegaan.
ohquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 22:11 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hitchcock maakte zijn eerste in 1920 chef
Ebooks.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 22:11 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Waarom zou je dat doen? Kodi iemand? Gewoon streaming? Altijd full hd etc? Nieuwsgroepen is iets van 10 jaar geleden man
we hebben een pool tochquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 22:12 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ben benieuwd wie ze gaan halen voor de keeperpositie eigenlijk. Ik gok dat ventje van Emmen.
Zou wat zijn jaquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 22:12 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ben benieuwd wie ze gaan halen voor de keeperpositie eigenlijk. Ik gok dat ventje van Emmen.
Ik heb 2 wedstrijden (delen) van Emmen gezien en in beide maakte de keeper bizarre fouten tot blunders. Hoezo dat dan?quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 22:12 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Veel potentie. Jong mag fouten maken. Sar was ook niet foutloos in den beginnequote:Op dinsdag 23 oktober 2018 22:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb 2 wedstrijden (delen) van Emmen gezien en in beide maakte de keeper bizarre fouten tot blunders. Hoezo dat dan?
eerste wedstrijd heeft Kjell een goede wedstrijd gekeeptquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 22:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb 2 wedstrijden (delen) van Emmen gezien en in beide maakte de keeper bizarre fouten tot blunders. Hoezo dat dan?
Hij is wel HUGE dat heeft die al mee in ieder geval.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 22:14 schreef Adames het volgende:
[..]
eerste wedstrijd heeft Kjell een goede wedstrijd gekeept
Je hebt het over de nieuwe tweede keeper omdat je je hart vasthoudt bij de huidige.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 22:14 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Veel potentie. Jong mag fouten maken. Sar was ook niet foutloos in den beginne
Begint er inderdaad zielig uit te zien zeg.quote:
snap er ook allemaal niks van. Onana was een foutencircus totdat die in het eerste kwam. Jurjus leek fantastisch bij Roda en staat nu te blunderen bij De Graafschap. Van Leer hetzelfde.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 22:14 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Veel potentie. Jong mag fouten maken. Sar was ook niet foutloos in den beginne
Nieuwe eerstequote:Op dinsdag 23 oktober 2018 22:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je hebt het over de nieuwe tweede keeper omdat je je hart vasthoudt bij de huidige.
GEKKIGHEID
quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 22:15 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Begint er inderdaad zielig uit te zien zeg.²
quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 22:16 schreef BansheeBoy het volgende:
Onana is echt goed. Die houdt onmogelijke ballen.²
Met gemak.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 22:16 schreef Coco. het volgende:
Ik zie dit Ajax niet winnen van Feyenoord.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 22:16 schreef Coco. het volgende:
Hij houdt vooral mogelijke ballen hoorquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 22:16 schreef BansheeBoy het volgende:
Onana is echt goed. Die houdt onmogelijke ballen.²
Zal liggen aan het aantal doelpunten wat ze meer scoren.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 22:16 schreef Coco. het volgende:
Jurjus was ook dramatisch bij Roda hoorquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 22:15 schreef Adames het volgende:
[..]
snap er ook allemaal niks van. Onana was een foutencircus totdat die in het eerste kwam. Jurjus leek fantastisch bij Roda en staat nu te blunderen bij De Graafschap. Van Leer hetzelfde.
Krul hebben we zelfs niet als derde keeper willen gebruiken.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 22:16 schreef Coco. het volgende:
Feyenoord maakt gehakt van dit Ajax.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 22:16 schreef Coco. het volgende:
waar stond die dan te bazen?quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 22:17 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Jurjus was ook dramatisch bij Roda hoor
Groningen ja?quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 22:17 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zelfs het plaatselijke downsyndroom elftal wint van feyenoord
ik hoop dat Ajax het schriftelijk mag afdoenquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 22:17 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Feyenoord maakt gehakt van dit Ajax.
Nooit. Op basis van een debuutseizoen in de Eredivisie bij De Graafschap op jonge leeftijd door PSV aangetrokken.quote:
TR gezetquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 22:18 schreef govie het volgende:
Het is geen verkoopwedstrijd voor ziyech, al dat gekankerpingel.
TR geplaatstquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 22:18 schreef govie het volgende:
Het is geen verkoopwedstrijd voor ziyech, al dat gekankerpingel.
Dat ook weer nietquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 22:17 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zelfs het plaatselijke downsyndroom elftal wint van feyenoord
ohquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 22:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nooit. Op basis van een debuutseizoen in de Eredivisie bij De Graafschap op jonge leeftijd door PSV aangetrokken.
Godverdomme man. M'n anus lijkt wel een sigarenknipper.quote:
Idd.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 22:22 schreef Adames het volgende:
wat zou ik me toch tering hard ergeren aan Tadic als die niet bij Ajax speelde
Echt een mongool eerste klas.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 22:22 schreef Adames het volgende:
wat zou ik me toch tering hard ergeren aan Tadic als die niet bij Ajax speelde
Nou precies. Niet dat gekluns de hele tijd.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 22:23 schreef Adames het volgende:
[..]
even mouwen opstropen en werken voor je geld
Geeft perspectieven met het oog op de return.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 22:24 schreef Themeparktommy het volgende:
Wat als het 0-0 blijft, zijn we dan tevreden?
Zozozo. Wc borsteltje heeft gewoon vip plekkie hoor.quote:
Neequote:Op dinsdag 23 oktober 2018 22:24 schreef Themeparktommy het volgende:
de uitwedstrijd wordt funestquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 22:24 schreef Themeparktommy het volgende:
Ik slaap sowieso wel, ongeacht de standquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 22:24 schreef Themeparktommy het volgende:
verdiende uitslagquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 22:24 schreef Themeparktommy het volgende:
Gezien het wedstrijdbeeld best wel, eigenlijk.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 22:24 schreef Themeparktommy het volgende:
Nee.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 22:24 schreef Themeparktommy het volgende:
Deze vergelijking gaat niet opquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 22:26 schreef govie het volgende:
Ziyech is net als toornstra, werkt hard maar alles mislukt vandaag.
Slechtste is Mazraouiquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 22:28 schreef Coco. het volgende:
Wie is de beste en slechtste man op het veld bij Ajax?
Samen met Donny toch welquote:
donny hypequote:Op dinsdag 23 oktober 2018 22:29 schreef Mike-The-Situation het volgende:
[..]
Samen met Donny toch wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 22:30 schreef 3rr0r het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
klaassen zonder scorend vermogenquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 22:31 schreef skysherrif het volgende:
Wtf donny, tegen bayern en nu weer.
Dat zeg ik.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 22:31 schreef Saekerhett het volgende:
Schiet hem dan laag in de korte hoek man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |