SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's. Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Divident Dag?quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 20:49 schreef livelink het volgende:
De dag die niet genoemd mag worden is nu ook op R40 bijna voorbij
Zoiets, ja. Het werkte wel dividerend (is dat een woord?)quote:
Vanaf nu wel.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 20:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Zoiets, ja. Het werkte wel dividerend (is dat een woord?)
Je zit in Koeweit?quote:
EXCUUS!!! JE ZIT IN KOEWEIT?quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 21:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, zie de TT van het vorige topic...
De voorpret is altijd het leukst uiteindelijk.quote:
Nostalgie. Dat was toch echt een leukere radiotijd. Of ben ik nu gewoon een oud wijf?quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 21:04 schreef MadMaster het volgende:
Even weer een stukje Veronica geschiedenis...
Nee, je bent juist uit het goede hout gesneden.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 21:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Nostalgie. Dat was toch echt een leukere radiotijd. Of ben ik nu gewoon een oud wijf?
een jaren 70 detective serie? A la Shaft?quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 21:10 schreef MadMaster het volgende:
Huiskamervraag: Waar was dit de tune van?
Echt waarquote:
Het was de tune van de Toppop Drive In Show.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 21:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Echt waar![]()
Ik kende het wel, maar kon het totaal niet thuisbrengen. Nu ik het weet eigenlijk nog niet.
Oh ja, nu gaat er bij mij wel een belletje rinkelen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 21:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het was de tune van de Toppop Drive In Show.
Op deze song werden ook de aankondigingen daarvoor gedaan tijdens de TV uitzendingen...
Ik reken op Symph. Laat je horen, Symph!quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 21:20 schreef MadMaster het volgende:
Wie weet wie de hierna volgende jingle heeft ingezongen krijgt een paar sokken!
Ik wist niet dat Symph jingles in heeft gezongen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 21:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik reken op Symph. Laat je horen, Symph!
Dat doet hij in zijn verborgen leven.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 21:23 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Symph jingles in heeft gezongen.
een bepistte ipv bekakte dus.quote:
Alweer eenquote:
Nimmer!!quote:
Ze luisteren allemaal nog wel, lijkt het.quote:
P(atr)ies zong bijna alle jingles voor Veronica in...quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 21:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Alweer een![]()
Die zou ik ook niet herkend hebben.
Zo verborgen is het nu dus niet meer.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 21:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat doet hij in zijn verborgen leven.
"Minder zeiken, meer land!"quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 21:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
P(atr)ies zong bijna alle jingles voor Veronica in...
[ afbeelding ]
Maar als je deze foto had laten zien en gevraagd had wie het was, had ik het ook niet geweten. Ik herken haar daar gewoon niet in.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 21:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
P(atr)ies zong bijna alle jingles voor Veronica in...
[ afbeelding ]
nee hoor ik was even wat opzoekwerk aan het doen... het begon met Veronica Unlimited en zo verderquote:
In dat filmpje een tijdje terug herkende ik haar ook niet.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 21:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Maar als je deze foto had laten zien en gevraagd had wie het was, had ik het ook niet geweten. Ik herken haar daar gewoon niet in.
Leuk?quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 21:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nee hoor ik was even wat opzoekwerk aan het doen... het begon met Veronica Unlimited en zo verder
Ik ben denk ik een van de weinigen die dat filmpje niet gezien heeft.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 21:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In dat filmpje een tijdje terug herkende ik haar ook niet.![]()
Maar het is 'r echt...
OMG, dat was inderdaad Take That. Ik had het verdrongen, geloof ik.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 21:31 schreef Symphonic het volgende:
Het origineel van Take That is stukken beter
Ik bied Barry Manilow...quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 21:31 schreef Symphonic het volgende:
Het origineel van Take That is stukken beter
Was een (niet zo) verkapte Veronica promo die ze in een single hadden verpakt.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 21:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
meer van wie de productie was.
Jaap Eggermont ook nog ff bekeken
Ik ben wel jaloers op dat haar.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 21:32 schreef MadMaster het volgende:
Een collega van mij lijkt sprekend op Donna, zoals op deze foto...
[ afbeelding ]
dat was gewoon goed gedaanquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 21:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Was een (niet zo) verkapte Veronica promo die ze in een single hadden verpakt.
Ze waren niet gek daar, bij Veronica...
geweldig nummer is hetquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 21:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik had nog niks uit de 90's gedraaid...
quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 20:34 schreef Cobra4 het volgende:
Poll: Welke band is de favo van MaJo
• The Beatles
• Arcade Fire
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
500! Daar zou ik persoonlijk helemaal gek van worden.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 21:35 schreef Diaan73 het volgende:
Net terug van een "condoleance die geen condoleance was" maar een afscheidsbijeenkomst met wel 500 mensen. De dienst duurde zo'n 1.5 uur en we hebben al die tijd gestaan....
Wel erg indrukwekkend en mooie dienst.
Melting ik las dat jij morgen een uitvaart hebt. Sterkte.
Bietje veul druk...quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 21:35 schreef Diaan73 het volgende:
Net terug van een "condoleance die geen condoleance was" maar een afscheidsbijeenkomst met wel 500 mensen. De dienst duurde zo'n 1.5 uur en we hebben al die tijd gestaan....
hier sluit ik me bij aan. Was een fraaie dienst.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 21:35 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb ook medelijden met de nabestaanden die iedereen een hand moeten geven. Wij waren een van de eersten.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 21:36 schreef zorro28 het volgende:
[..]
500! Daar zou ik persoonlijk helemaal gek van worden.
Mmm, ik begrijp waar het vandaan komt, maar mijn haar is niet om jaloers op te zijn hoor.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 21:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben jaloers op elk kapsel, ook dat van jou...
Yup! Maar ik ben de enige die in de poll op arcade Fire heeft gestemdquote:
Ik ook!!!quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 21:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
Yup! Maar ik ben de enige die in de poll op arcade Fire heeft gestemd
bij de condoleance van mijn vrouw heb ik serieus mijn hand zwaar gekneusd door alle goedbedoelde handdrukkenquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 21:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb ook medelijden met de nabestaanden die iedereen een hand moeten geven. Wij waren een van de eersten.
Echt waar? Jeetjequote:Op dinsdag 23 oktober 2018 21:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
bij de condoleance van mijn vrouw heb ik serieus mijn hand zwaar gekneusd door alle goedbedoelde handdrukken
Ik moet eerst nog opstarten...quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 21:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Volgens het rooster tot 22.00 uur.
Andere wensen?
Ja daar kan ik me best iets bij voorstellen. Heftig....quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 21:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
bij de condoleance van mijn vrouw heb ik serieus mijn hand zwaar gekneusd door alle goedbedoelde handdrukken
quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 21:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Van het album 'Funeral'...
En ik ga door tot 22.30 uur...
See You Tonight!quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 21:49 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
Dan heb ik de juiste zender en mijn koptelefoon doet het![]()
Inmiddels 40 minuten.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 21:50 schreef spijkerbroek het volgende:
Even een kwartiertje meeluisteren.
Nee, over een kwartiertje ga ik weer foebelle kijke.quote:
quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 21:49 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
Zo alleen nog even chips en cola pakken. We vieren het leven!
Hier is het gezelliger. We vieren het leven.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 21:51 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nee, over een kwartiertje ga ik weer foebelle kijke.
carpe diemquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 21:49 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
Zo alleen nog even chips en cola pakken. We vieren het leven!
Daarom deze even...quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 21:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Hier is het gezelliger. We vieren het leven.
Prima Alternatiefquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 22:01 schreef Diaan73 het volgende:
En toen was er geen lekkere chips meer....Twan slaapt bij een vriend en heeft het denk ik meegenomen. Samen met een fles cola.
Nu maar chocolaatjes en bokkepootjes.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 21:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Van het album 'Funeral'...
En ik ga door tot 22.30 uur...
Het is internet radio, dus we zijn via een stream te beluisteren...quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 22:02 schreef MaJo het volgende:
[..]![]()
Jammer dat ik niet achter de computer zit maar onderweg ben
Succes met de 2e helft.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 22:02 schreef spijkerbroek het volgende:
Dank, MM. Ik ga weer.
Veel plezier met vieren
Ik schrok wel....quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 22:07 schreef MadMaster het volgende:
Oeps, geluidskaart valt hier even weg.
Ben zo terug, niet schrikken...
Dat heeft maar max. 30 seconden geduurd...quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 22:09 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Ik was wel klaar met Volare.
Dat zijn al max. 30 seconden teveel...quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 22:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat heeft maar max. 30 seconden geduurd...
Slaap en eet lekker!quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 22:11 schreef Symphonic het volgende:
De wifi houdt het niet helemaal vol...
De muziek was tof, thanks MM![]()
Xia blijft klapperen dus ik schakel uit
Veel plezier nog. Hoe lang ben je nog in het hotel?quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 22:11 schreef Symphonic het volgende:
quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 22:11 schreef Symphonic het volgende:
Iets met kaboutersquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 22:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Weer tot laat op straat gespeeld?
Is het een beetje gegaan vanavond ?quote:
Morgen dagje thuis en morgenavond weer richting kabouters. Tis even nodig maar wel vermoeiendquote:
Het was een afscheidsbijeenkomst die ong 1,5 uur duurde (al die tijd gestaan). Er waren zo’n 500 bezoekers. Het was wel een hele mooie dienst met live muziek, mooie beelden en speeches. We hoorden dat hij nog 3 organen heeft afgestaan...quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 22:14 schreef just me het volgende:
[..]
Is het een beetje gegaan vanavond ?
[..]
Morgen dagje thuis en morgenavond weer richting kabouters. Tis even nodig maar wel vermoeiend
quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 22:16 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het was een afscheidsbijeenkomst die ong 1,5 uur duurde (al die tijd gestaan). Er waren zo’n 500 bezoekers. Het was wel een hele mooie dienst. We hoorden dat hij ook nog 3 organen heeft afgestaan...
oh wat fijn dat je ook zonder capslocks kunt postenquote:
Ja hij was ook een zeer sociaal bewogen persoon. En erg aardig. En natuurlijk ook vrienden van kinderen, familie enz.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 22:17 schreef just me het volgende:
[..]
500 bezoekers is wel heel veel, dan moet het een geliefd persoon geweest zijn.
dat moet ze zeker goed doenquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 22:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja hij was ook een zeer sociaal bewogen persoon. En erg aardig. En natuurlijk ook vrienden van kinderen, familie enz.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 22:31 schreef livelink het volgende:
En er worden steeds wat minuten bij gesmokkeld
Een vriendin van mij was getrouwd met iemand die vakbondsleider was. Hij overleed op jonge leeftijd en ik weet nog zo goed dat zij begon met " tering, wat zijn hier veel mensen, wat fijn "quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 22:28 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat denk ik wel. Wel heftig allemaal hoor.
Ja daar kan ik me iets bij voorstellen.... maar het kan ook wel wat overweldigend zijn allemaal. Mijn moeder vond het vreselijk toen het bij mijn opa ook heel druk was. Zij dacht alleen maar... wat doen al die mensen hier allemaal. Ik wil die mensen geen hand geven of zien.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 22:33 schreef just me het volgende:
[..]
Een vriendin van mij was getrouwd met iemand die vakbondsleider was. Hij overleed op jonge leeftijd en ik weet nog zo goed dat zij begon met " tering, wat zijn hier veel mensen, wat fijn "
Dank je wel MadMaster. Het was weer een mooie show. Veel gevierd in ieder geval.quote:
oh gossiequote:Op dinsdag 23 oktober 2018 22:35 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja daar kan ik me iets bij voorstellen.... maar het kan ook wel wat overweldigend zijn allemaal. Mijn moeder vond het vreselijk toen het bij mijn opa ook heel druk was. Zij dacht alleen maar... wat doen al die mensen hier allemaal. Ik wil die mensen geen hand geven of zien.
Mijn moeder heeft er volgens mij een soort van trauma aan over gehouden. Heeft ook een hele duidelijke mening over kinderen mee naar een uitvaart (wat haar betreft niet tot een jaar of 12). Daar is ze nog een beetje ouderwets in denk ik. Ik was dus ook niet bij de uitvaart van mijn opa, ik was toen 11.quote:
Ka-string!quote:Op woensdag 24 oktober 2018 05:39 schreef Melting het volgende:
Anti slip
Hij snapt nog niet waarom ie
De lifster met het korte rokje meenam
En hoe hij niet veel later
In de berm terecht kwam.
En hoe zonder duidelijke aanleiding
Zijn auto slagzij maakte
Net nadat hij op onverklaarbare wijze
In de slip geraakte.
Goedemorgen Mad. Ook alweer vroeg op.quote:
Yep, ik kom maar niet van mijn hoest af en ik wil mw. MM niet wakker maken.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 06:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen Mad. Ook alweer vroeg op.
Aardig van je. Beterschap.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 06:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Yep, ik kom maar niet van mijn hoest af en ik wil mw. MM niet wakker maken.
Ik ben de slaapkamer daarom maar weer ontvlucht...
Ik zou het asociaal vinden als ik haar wakker houd door mijn gehoest.quote:
Ja, helemaal okéquote:
Moet je vaker doen, even langskomen.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 06:25 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, helemaal okédank je wel
![]()
maar ik werd wakker ook al ging om vanacht naar bed.......
maakt niet uit, ik ga er straks wel weer in......
maar ik had trek in koffie, dus nu drink ik koffie en toen ging ik kijken naar actieve topics...
en toen kwam ik hier langs
zal ik weer eens gaan doenquote:Op woensdag 24 oktober 2018 06:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Moet je vaker doen, even langskomen.
Maar blij te horen dat het goed met je gaat...
quote:
quote:
Goedemorgen langslapers.quote:
Ik was op tijd wakker hoor, zo rond half 8. Maar ik heb nog even gelezen in bed. Ik ben de enige in huis deze ochtend. Nu maar even ontbijten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 24 oktober 2018 12:10 schreef anotherRandomdude het volgende:
Gesprek er weer op zitten, maar heb er een beetje een hard hoofd in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.daar moet toch uit te komen zijn!
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
quote:Op woensdag 24 oktober 2018 12:10 schreef anotherRandomdude het volgende:
Gesprek er weer op zitten, maar heb er een beetje een hard hoofd in.Hopelijk vinden ze een potje. Anders wordt het wel heel lastig en is het een gebed zonder einde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Make love, not war ☮
Dat lijkt me toch ook. Anders wordt het zo'n vicieuze cirkel, en daar is echt niemand bij gebaat; de gemeente ook niet. Beter nu een beetje investeren in coaching dan later veel investeren in jarenlange trajecten.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 12:48 schreef just me het volgende:
[..]daar moet toch uit te komen zijn!
Gup zou er blij mee zijnquote:Op woensdag 24 oktober 2018 14:01 schreef MadMaster het volgende:
Het is echt vakantie, wat een rust hier...
Ter algemene info:
Heb even een visje uitgegooid voor een echte, officiële Radio49 app met daarin de dedicated stream, met het weekrooster inzichtelijk én de ID3-tags van de songs/uitvoerenden, maar zonder reclames...
Ik hou u op de hoogte...
quote:Op woensdag 24 oktober 2018 14:01 schreef MadMaster het volgende:
Ter algemene info:
Heb even een visje uitgegooid voor een echte, officiële Radio49 app met daarin de dedicated stream, met het weekrooster inzichtelijk én de ID3-tags van de songs/uitvoerenden, maar zonder reclames...
Ik hou u op de hoogte...
quote:Op woensdag 24 oktober 2018 14:01 schreef MadMaster het volgende:
Ter algemene info:
Ik hou u op de hoogte...
quote:Programma van vandaag
19:00 - 21:00 Melting - Golden oldies
quote:
Lokroep heeft dus gewerkt?quote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:14 schreef spijkerbroek het volgende:
* spijkerbroek is de lonesome loser
Ingeschakeld
Hmm nee.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:14 schreef Melting het volgende:
[..]
Lokroep heeft dus gewerkt?
Hoi spijkerbroek.
Ja, dan komen ze wel...quote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:16 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Hmm nee.
Peaceman kwam met het collectezakje langs en toen dacht ik "ach, laat ik het topic ook nog maar even inzien"
quote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:17 schreef spijkerbroek het volgende:
Tim Finn - Fraction too much friction
Edit:quote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:18 schreef Elfletterig het volgende:
Helaas ben ik nu niet thuis. Mocht iemand ToT missen: die is nu op Veronica aan het voetballen tegen PSV...
Toch mooi dat ze dat speciaal voor hem doen hè?quote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:21 schreef spijkerbroek het volgende:
Speciaal voor ToT is er een film gemaakt over Queen: Bohemian Rhapsody
Draait vanaf 1 november in de bioscopen.
Ja..... ik kwam er te laat achter wat je bedoelde.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Staat gewoon in beeld... PSV-TOT
Oh, op die manierquote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:23 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Oh, op die manier
Ik was er nog niet achter
quote:
Oei, dan is het wel heel erg.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:25 schreef Symphonic het volgende:
Weer wat geleerd vandaag. Zelfs Duitsers kunnen schnitzels verkloten en dat is al een kunst opzich.
Ik,klaag echt nooit over eten, maar zelfs uit eten was dus een rampenplan![]()
Deze regio gaat heel snel een rood kruis doorheen. Niemahls wieder.
Ingetuned , dat dan weer wel
bij peaceman en Diaan in de achtertuin.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:25 schreef spijkerbroek het volgende:
Jezus.. in welk gat ben je terecht gekomen dan?
quote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:21 schreef spijkerbroek het volgende:
Speciaal voor ToT is er een film gemaakt over Queen: Bohemian Rhapsody
Draait vanaf 1 november in de bioscopen.
Dat had Diaan dan ook gebakken.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
bij peaceman en Diaan in de achtertuin.
En echt in bijna iedere winkel chagrijnig ongeinteresseerd kutpersoneel.
Positieve uitschieter het gebak van gisteren, dat was echt top!
Ik dacht dat je op vakantie was.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:30 schreef Symphonic het volgende:
Je bestelt schnitzel Wiener Art en ze mikken er een lading balsamicostroop overheen, hoe krijg je het verzonnen? En groente kennen ze daar niet, vitamines haal je gewoon uit het plukje peterselie
Da's best ernstig...quote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:30 schreef Symphonic het volgende:
Je bestelt schnitzel Wiener Art en ze mikken er een lading balsamicostroop overheen, hoe krijg je het verzonnen? En groente kennen ze daar niet, vitamines haal je gewoon uit het plukje peterselie
zo voelt het wel een beetje als het op eten aankomt. Ik klaag nooit over eten, maar zelfs ik heb blijkbaar grenzen.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:31 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik dacht dat je op vakantie was.
Maar je bent blijkbaar op strafkamp.
Nou je klaagt nooit over eten?quote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
zo voelt het wel een beetje als het op eten aankomt. Ik klaag nooit over eten, maar zelfs ik heb blijkbaar grenzen.
Er is een grens overschreden, dus niet piepen...quote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
zo voelt het wel een beetje als het op eten aankomt. Ik klaag nooit over eten, maar zelfs ik heb blijkbaar grenzen.
quote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er is een grens overschreden, dus niet piepen...
ah dus dat zien we steeds stiekem in de achtertuin...quote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
bij peaceman en Diaan in de achtertuin.
En echt in bijna iedere winkel chagrijnig ongeinteresseerd kutpersoneel.
Positieve uitschieter het gebak van gisteren, dat was echt top!
die bij Enschedequote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er is een grens overschreden, dus niet piepen...
quote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:36 schreef peaceman het volgende:
[..]
ah dus dat zien we steeds stiekem in de achtertuin...
Vanaf Zwolle is het toch al semi-Duitsland?quote:
overigens luister ik niet mee... bezig met andere dingen, sorry meltingquote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:36 schreef Melting het volgende:
[..]
En jij maar denken dat het mollen waren.
mollen onder de tegels?quote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:36 schreef Melting het volgende:
[..]
En jij maar denken dat het mollen waren.
Geen probleem.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:37 schreef peaceman het volgende:
[..]
overigens luister ik niet mee... bezig met andere dingen, sorry melting
quote:
Beetje trouwe leden lopen spammen en om geld bedelen...quote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:37 schreef peaceman het volgende:
[..]
overigens luister ik niet mee... bezig met andere dingen, sorry melting
Ik heb Ziggo, maar geen brief gehad.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:38 schreef MadMaster het volgende:
Nog meer Ziggo gangers hier die een brief van hen hebben gehad dat analoge TV stopt?
Even de instructies gevolgd en nu in de slaapkamer ook digitale TV met tig zenders...
quote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Beetje trouwe leden lopen spammen en om geld bedelen...
het zijn hier gewoon reserve Tukkersquote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:37 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Vanaf Zwolle is het toch al semi-Duitsland?
moeten ze maar op tijd betalen.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Beetje trouwe leden lopen spammen en om geld bedelen...
Nee, nog geen brief gehad. Zal nog wel komen denk ik.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:38 schreef MadMaster het volgende:
Nog meer Ziggo gangers hier die een brief van hen hebben gehad dat analoge TV stopt?
Even de instructies gevolgd en nu in de slaapkamer ook digitale TV met tig zenders...
Brabant is dan ook nog niet digitaal. Dat komt bij jullie op z'n vroegst in 2025.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:39 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb Ziggo, maar geen brief gehad.
Komt dan nog wel, denk ik.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:39 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb Ziggo, maar geen brief gehad.
quote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:39 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Brabant is dan ook nog niet digitaal. Dat komt bij jullie op z'n vroegst in 2025.
Volgende keer kom je het maar persoonlijk halen.quote:
quote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Volgende keer kom je het maar persoonlijk halen.
quote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:43 schreef livelink het volgende:
Ik heb officieel geen Ziggo, want al een aantal jaren geleden opgezegd. De facturen zijn keurig gestopt, maar ze hebben verder niks beëindigd. Dus hebben we nu nog steeds Ziggo, maar dan gratis. Dus ook F1 en zo. Op de televisie op onze slaapkamer hebben we onze tv nog op Ziggo aangesloten. In de rest van het huis zitten we wel bij de provider waar we naar overgestapt zijn.
Huh. Als ze er maar niet achter komen en een naheffing sturenquote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:43 schreef livelink het volgende:
Ik heb officieel geen Ziggo, want al een aantal jaren geleden opgezegd. De facturen zijn keurig gestopt, maar ze hebben verder niks beëindigd. Dus hebben we nu nog steeds Ziggo, maar dan gratis. Dus ook F1 en zo. Op de televisie op onze slaapkamer hebben we onze tv nog op Ziggo aangesloten. In de rest van het huis zitten we wel bij de provider waar we naar overgestapt zijn.
Da's nog beterder...quote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:43 schreef livelink het volgende:
Lijkt me niet. Het is nu ook inmiddels al een jaar of 7 zo. Het boeit mij verder niet, maar er zijn wat mensen die het wel handig vinden dat wij nog F1 kunnen kijken.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:44 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Huh. Als ze er maar niet achter komen en een naheffing sturen
Nou ja, jullie kunnen bewijzen dat jullie het opgezegd hebben. Dat zij het signaal er verder niet af halen, is hun probleem en hun fout.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:45 schreef livelink het volgende:
[..]
Lijkt me niet. Het is nu ook inmiddels al een jaar of 7 zo. Het boeit mij verder niet, maar er zijn wat mensen die het wel handig vinden dat wij nog F1 kunnen kijken.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |