SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
quote:Op maandag 22 oktober 2018 14:38 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik vind het wel mooi geweest met die caps nu. Mocht het toch doorgaan, dan kom ik vandaag niet meer hier.
Doe dat lekker in een eigen topic ofzo. Niet hier.
OKE DOEIquote:Op maandag 22 oktober 2018 14:38 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik vind het wel mooi geweest met die caps nu. Mocht het toch doorgaan, dan kom ik vandaag niet meer hier.
Doe dat lekker in een eigen topic ofzo. Niet hier.
Spijk, kom joh.. niet zo doen.quote:Op maandag 22 oktober 2018 15:09 schreef spijkerbroek het volgende:
Okee, de trollen hebben gewonnen.
Ze hebben nu ook de MUZ-mods onder de duim.
Doei.
Jammer dat dat niet tegen trollen wordt gezegd.quote:
Dat doen we wélquote:Op maandag 22 oktober 2018 15:27 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Jammer dat dat niet tegen trollen wordt gezegd.
Bij deze:quote:Op maandag 22 oktober 2018 15:27 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Jammer dat dat niet tegen trollen wordt gezegd.
kom joh.. niet zo doenquote:
quote:Op maandag 22 oktober 2018 15:48 schreef anotherRandomdude het volgende:
In ander nieuws: Aanstaande woensdag heb ik waarschijnlijk een soort van sollicitatie gesprek
Wat goed, spannend!!quote:Op maandag 22 oktober 2018 15:48 schreef anotherRandomdude het volgende:
In ander nieuws: Aanstaande woensdag heb ik waarschijnlijk een soort van sollicitatie gesprek
quote:Op maandag 22 oktober 2018 15:54 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]gefeliciteerd maar hoezo "soort van" ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 22 oktober 2018 16:01 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]Ah duidelijk veel succesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
Succes alvast!quote:Op maandag 22 oktober 2018 15:48 schreef anotherRandomdude het volgende:
Trollen is misschien een groot woord, maar de soms kinderachtige en/of beledigende uitingen/reacties door mods op niet-mods elders op het forum lijken helaas ook hier geland te zijn.quote:Op maandag 22 oktober 2018 15:09 schreef spijkerbroek het volgende:
Okee, de trollen hebben gewonnen.
Ze hebben nu ook de MUZ-mods onder de duim.
Doei.
Ik grüß eben mee uit DE naar NLquote:
quote:Op maandag 22 oktober 2018 15:48 schreef anotherRandomdude het volgende:
Niet jezelf voorstellen als anotherRandomdude hèquote:Op maandag 22 oktober 2018 15:48 schreef anotherRandomdude het volgende:
quote:
quote:Op maandag 22 oktober 2018 18:13 schreef peaceman het volgende:
[..]![]()
Succes!
Kan snel gaan weet ik uit ervaring.
Bedankt voor positieve berichten allemaal (Ook de gene die ik vergeten ben te quoten )quote:Op maandag 22 oktober 2018 18:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Niet jezelf voorstellen als anotherRandomdude hè
Succes!quote:Op maandag 22 oktober 2018 18:22 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
[..]
[..]
Bedankt voor positieve berichten allemaal (Ook de gene die ik vergeten ben te quoten )
Yep, om 13 uur.quote:
Als het gesprek net zo gaat als vorige week maak ik wel een goede kans denk ik.quote:
Denk dat je dan nog een keer terug moet komen.quote:Op maandag 22 oktober 2018 18:53 schreef brother52 het volgende:
[..]
Als het gesprek net zo gaat als vorige week maak ik wel een goede kans denk ik.
Wel vaker nog hoop ikquote:Op maandag 22 oktober 2018 18:54 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Denk dat je dan nog een keer terug moet komen.
Capslock en lollig viel hier eerder in een verkeerd keelgat.. doe maar gewoon dan bende gek genoeg... ahumquote:Op maandag 22 oktober 2018 18:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nèh nooit. Dat was de tegenhanger van de Caps Lock dag.
Oh? Misschien is het handig als we richtlijnen maken over het feit wie uitmaakt wat wel en geen humor is. Dan komen ze niet voor verrassingen te staan.quote:Op maandag 22 oktober 2018 18:58 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Capslock en lollig viel hier eerder in een verkeerd keelgat.. doe maar gewoon dan bende gek genoeg... ahum
verklaar je nader....quote:Op maandag 22 oktober 2018 16:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Trollen is misschien een groot woord, maar de soms kinderachtige en/of beledigende uitingen/reacties door mods op niet-mods elders op het forum lijken helaas ook hier geland te zijn.
Inderdaad jammer...
Ik heb net vandaag te horen gekregen dat vrouwen geen gevoel voor humor hebben. Ik voelde me niet aangesproken.quote:Op maandag 22 oktober 2018 19:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oh? Misschien is het handig als we richtlijnen maken over het feit wie uitmaakt wat wel en geen humor is. Dan komen ze niet voor verrassingen te staan.
quote:Op maandag 22 oktober 2018 19:11 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb net vandaag te horen gekregen dat vrouwen geen gevoel voor humor hebben. Ik voelde me niet aangesproken.
Nee hoor, het was in het algemeen gezegd. Niet tegen mij in het bijzonder. Ze vergaten misschien dat ik ook een vrouw ben.quote:Op maandag 22 oktober 2018 19:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Sja, als er íemand gevoel voor humor heeft bent jij het wel. Of heb je je soms laten omkatten?
Laat ik het zo zeggen, ik begrijp in algemene zin niet meer zo goed waarom sommige personen tot moderator benoemd worden, terwijl ze zelf vaak nog erger klieren dan de 'gewone' gebruikers die ze op hun vingers tikken als er iets gepost wordt wat ze niet zint...quote:
Mijn zus, moeder, nicht, allen hebben humor en volgens mij... Ja hoor, dat zijn toch echt vrouwen. En muis had er ook het één en ander van in huis, kolere zeg.quote:Op maandag 22 oktober 2018 19:16 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee hoor, het was in het algemeen gezegd. Niet tegen mij in het bijzonder. Ze vergaten misschien dat ik ook een vrouw ben.
Ah okay dat heb ik niet meegekregen... Ikzelf probeer niet te klieren en zeker niet te beledigen maar "luchtig" posten vind ik niet direct kinderachtig. Maar dat is ook een kwestie van smaak. In dit geval werd er geklaagd over trollen maar heb ik het beoordeeld als niet trollen... Ik heb dan de situatie "as is" beoordeeld... Er speelt waarschijnlijk meer maar in dit geval heb ik dat niet laten meetellen omdat ik dacht er zo ook wel gewoon door gepost kon worden zonder te veel hard feelings.quote:Op maandag 22 oktober 2018 19:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, ik begrijp in algemene zin niet meer zo goed waarom sommige personen tot moderator benoemd worden, terwijl ze zelf vaak nog erger klieren dan de 'gewone' gebruikers die ze op hun vingers tikken als er iets gepost wordt wat ze niet zint...
Ik heb het in dit geval overigens niet over jou, maar er komt de laatste tijd wel aardig wat 'blauw' hier langs waarop het bovenstaande van toepassing is. Spijkerbroek's reactie snap ik dan ook wel, vorige week kreeg hij de wind van voren van een moderator terwijl hij het trollen juist wilde inperken. En met zijn actie was ik op zich eens...
Ja, ik ken ook gewoon veel vrouwen met een goed gevoel voor humor. Ook veel mannen trouwens. Misschien wel meer mannen eigenlijkquote:Op maandag 22 oktober 2018 19:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Mijn zus, moeder, nicht, allen hebben humor en volgens mij... Ja hoor, dat zijn toch echt vrouwen. En muis had er ook het één en ander van in huis, kolere zeg.
amen (ook namens mijn vrouw)quote:Op maandag 22 oktober 2018 19:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, ik begrijp in algemene zin niet meer zo goed waarom sommige personen tot moderator benoemd worden, terwijl ze zelf vaak nog erger klieren dan de 'gewone' gebruikers die ze op hun vingers tikken als er iets gepost wordt wat ze niet zint...
Ik heb het in dit geval overigens niet over jou, maar er komt de laatste tijd wel aardig wat 'blauw' hier langs waarop het bovenstaande van toepassing is. Spijkerbroek's reactie snap ik dan ook wel, vorige week kreeg hij, m.i. ten onrechte, nog de wind van voren van een moderator terwijl hij het trollen juist wilde inperken. Met Spijker's actie was ik op zich eens, met die van de moderator totaal niet...
Daarom reageerde ik eerder naar Spijker ook met 'Trollen is misschien een groot woord'.quote:Op maandag 22 oktober 2018 19:20 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ah okay dat heb ik niet meegekregen... Ikzelf probeer niet te klieren en zeker niet te beledigen maar "luchtig" posten vind ik niet direct kinderachtig. Maar dat is ook een kwestie van smaak. In dit geval werd er geklaagd over trollen maar heb ik het beoordeeld als niet trollen... Ik heb dan de situatie as is beoordeeld...
Het barst op FOK! helaas van de incompetente mods. Dat komt vooral aan het licht in de fora waar de grootste lastposten, etterbakken en trolls posten. In MUZ hebben we marketeer riazop die z'n gang kan blijven gaan. Ik heb mijn vertrouwen in het beoordelingsvermogen van de MUZ-mods inmiddels verloren in deze kwestie. Idem voor de FA's. Ze willen het gewoon niet snappen. Mijn enige hoop is nog dat iemand als Danny of Yvonne een keer een pestbui heeft als de riazop-spam voorbij komt en dat de ban-knop dan eens langdurig wordt ingedrukt.quote:Op maandag 22 oktober 2018 19:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb het in dit geval overigens niet over jou, maar er komt de laatste tijd wel aardig wat 'blauw' hier langs waarop het bovenstaande van toepassing is. Spijkerbroek's reactie snap ik dan ook wel, vorige week kreeg hij, m.i. ten onrechte, nog de wind van voren van een moderator terwijl hij het trollen juist wilde inperken. En Spijker's actie was ik op zich eens, met die van de moderator totaal niet...
Het is me even ontgaan waar je zit?quote:Op maandag 22 oktober 2018 19:25 schreef Symphonic het volgende:
Het eten is hier,lichtelijk om te janken wel, damn wat een bagger![]()
Er spreekt hier uberhaupt niemand een woord Duits, dat is ook wel bijzonder.
Denk dat ik meer vrouwen ken dan mannen met humor, maar dat kan ook zijn omdat ik vrouwen, ehm, wellicht iets vaker aanspreek dan bij mannen het geval is.quote:Op maandag 22 oktober 2018 19:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik ken ook gewoon veel vrouwen met een goed gevoel voor humor. Ook veel mannen trouwens. Misschien wel meer mannen eigenlijk
In Duitsland spreekt niemand Duits? En is het eten bagger? In wat voor een oord zijn julile dan terechtgekomen? Een of ander Nederlands vakantiepark of zo?quote:Op maandag 22 oktober 2018 19:25 schreef Symphonic het volgende:
Het eten is hier,lichtelijk om te janken wel, damn wat een bagger![]()
Er spreekt hier uberhaupt niemand een woord Duits, dat is ook wel bijzonder.
Nee hoorquote:Op maandag 22 oktober 2018 19:25 schreef Elfletterig het volgende:
Het zal trouwens ook de ondergang van Radio 49 betekenen, jammer genoeg. Daarom: pluk de dag.
Dat is een verschil in visie, die ik wel begrijp van jouw kant. Er zijn mensen die "fan" zijn van een streng gemodereerd forum, een forum waar paal en perk gesteld wordt aan ongein. Het FOK! waar ik me op geregistreerd heb is een forum dat een vrijplaats is voor malloten, waar er tussen de bagger parels opduiken. Waar iedereen zich thuis kan voelen en niet een select gezelschap dat zich aan de ongeschreven regeltjes houd die door een groepje mensen wordt gedicteerd. Als FOK! zo gerund was dan had ik hier nooit voeten aan de grond kunnen krijgen, dan was FOK! weer een van de vele websites geworden waar je je in moet worstelen door je te conformeren aan wat de mensen die er al lang zitten bepalen. Dat FOK! probeer ik te bewaken, het FOK! dat af en toe uit de bocht vliegt, waar paradijsvogels lappen tekst kunnen posten die niemand begrijpt, waar er ruimte is voor creatieve content, maar ook voor bagger waar soms een pareltje tussen zit. Een ander FOK! dan jij voor ogen hebt waarschijnlijk.quote:Op maandag 22 oktober 2018 19:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het barst op FOK! helaas van de incompetente mods. Dat komt vooral aan het licht in de fora waar de grootste lastposten, etterbakken en trolls posten. In MUZ hebben we marketeer riazop die z'n gang kan blijven gaan. Ik heb mijn vertrouwen in het beoordelingsvermogen van de MUZ-mods inmiddels verloren in deze kwestie. Idem voor de FA's. Ze willen het gewoon niet snappen. Mijn enige hoop is nog dat iemand als Danny of Yvonne een keer een pestbui heeft als de riazop-spam voorbij komt en dat de ban-knop dan eens langdurig wordt ingedrukt.
Verder probeer ik er in de relevante topics maar het leukste van te maken, wetende dat FOK! langzaam z'n eigen ondergang tegemoet gaat. Helaas, zeg ik erbij. En in plaats van beleid te voeren dat dit proces vertraagt, kiest FOK! met een te groot percentage incapabele mods en FA's zonder visie voor een versnelling van dat proces. Ik vind het doodzonde, maar ik kan als user niks anders doen dan m'n ongenoegen kenbaar maken. Als daar verder niks mee wordt gedaan, dan is dat maar zo.
Het zal trouwens ook de ondergang van Radio 49 betekenen, jammer genoeg. Daarom: pluk de dag.
Grotendeels met je eens, maar niet zo zeer v.w.b. de MUZ mods.quote:Op maandag 22 oktober 2018 19:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het barst op FOK! helaas van de incompetente mods. Dat komt vooral aan het licht in de fora waar de grootste lastposten, etterbakken en trolls posten. In MUZ hebben we marketeer riazop die z'n gang kan blijven gaan. Ik heb mijn vertrouwen in het beoordelingsvermogen van de MUZ-mods inmiddels verloren in deze kwestie. Idem voor de FA's. Ze willen het gewoon niet snappen. Mijn enige hoop is nog dat iemand als Danny of Yvonne een keer een pestbui heeft als de riazop-spam voorbij komt en dat de ban-knop dan eens langdurig wordt ingedrukt.
Verder probeer ik er in de relevante topics maar het leukste van te maken, wetende dat FOK! langzaam z'n eigen ondergang tegemoet gaat. Helaas, zeg ik erbij. En in plaats van beleid te voeren dat dit proces vertraagt, kiest FOK! met een te groot percentage incapabele mods en FA's zonder visie voor een versnelling van dat proces. Ik vind het doodzonde, maar ik kan als user niks anders doen dan m'n ongenoegen kenbaar maken. Als daar verder niks mee wordt gedaan, dan is dat maar zo.
quote:Op maandag 22 oktober 2018 19:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Sorry als dit over mij gaat... ik ben misschien te lang doorgegaan met capslock grapjes of iets.quote:Op maandag 22 oktober 2018 19:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb het in dit geval overigens niet over jou, maar er komt de laatste tijd wel aardig wat 'blauw' hier langs waarop het bovenstaande van toepassing is. Spijkerbroek's reactie snap ik dan ook wel, vorige week kreeg hij, m.i. ten onrechte, nog de wind van voren van een moderator terwijl hij het trollen juist wilde inperken. Met Spijker's actie was ik op zich eens, met die van de moderator totaal niet...
Ik was al begonnen aan een reactie, maar ik besef dat het pure tijdverspilling is. Ik snap MadMaster als hij zegt dat hij geen jaarabonnement meer afsluit.quote:Op maandag 22 oktober 2018 19:33 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dat is een verschil in visie, die ik wel begrijp van jouw kant. Er zijn mensen die "fan" zijn van een streng gemodereerd forum, een forum waar paal en perk gesteld wordt aan ongein. Het FOK! waar ik me op geregistreerd heb is een forum dat een vrijplaats is voor malloten, waar er tussen de bagger parels opduiken. Waar iedereen zich thuis kan voelen en niet een select gezelschap dat zich aan de ongeschreven regeltjes houd die door een groepje mensen wordt gedicteerd. Als FOK! zo gerund was dan had ik hier nooit voeten aan de grond kunnen krijgen, dan was FOK! weer een van de vele websites geworden waar je je in moet worstelen door je te conformeren aan wat de mensen die er al lang zitten bepalen. Dat FOK! probeer ik te bewaken, het FOK! dat af en toe uit de bocht vliegt, waar paradijsvogels lappen tekst kunnen posten die niemand begrijpt, waar er ruimte is voor creatieve content, maar ook voor bagger waar soms een pareltje tussen zit. Een ander FOK! dan jij voor ogen hebt waarschijnlijk.
Je mag dat incompetent vinden e.d. ik wil het verdedigen.
Denk niet dat TRU gezien wordt als het forum met de meeste lastpakken, en het etiketje MUZmod heb je ook nietquote:Op maandag 22 oktober 2018 19:39 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
[..]
Sorry als dit over mij gaat... ik ben misschien te lang doorgegaan met capslock grapjes of iets.
Mijn opmerkingen gingen niet over jou. Ik kom zelden tot nooit in het forum waarvan je mod bent. En wat aanwezigheid van users in topics betreft, ben ik totaal kleurenblind. Ik ben gepokt en gemazeld in NWS-SC; de grootste vergaarbak van (ex-)mods, (ex-)FA's en (ex)-FP-redacteuren die je op FOK! tegenkomt.quote:Op maandag 22 oktober 2018 19:39 schreef Charlotte3 het volgende:
Sorry als dit over mij gaat... ik ben misschien te lang doorgegaan met capslock grapjes of iets.
Jammer dat je dat tijdverspilling vind ik vind dat namelijk niet. Ik probeer mijn modden ook te verbeteren en luister ook zeker naar wat er gebeurt. Daardoor is bijvoorbeeld riazop behoorlijk ingedamt hij post niet buiten zijn paar niches (iig op MUZ) en daar blijft hij binnen de door ons gestelde lijnen. Dat betekent ontopic en acceptabel, het maakt niet uit wie die post zou posten ze zouden blijven staan. In jouw geval is ria ook eenvoudig te ontwijken door drie topics niet meer te lezen. En te accepteren dat er artiesten die je niet kent in het overlijden topic staan.quote:Op maandag 22 oktober 2018 19:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik was al begonnen aan een reactie, maar ik besef dat het pure tijdverspilling is. Ik snap MadMaster als hij zegt dat hij geen jaarabonnement meer afsluit.
quote:Op maandag 22 oktober 2018 19:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Waar ik helemaal DUBBEL van kan klappen is deze combi: [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Hilarisch toch!![]()
![]()
Was het weg dan?quote:Op maandag 22 oktober 2018 19:56 schreef ToT het volgende:
[..]
U probeert de sfeer weer een beetje terug te krijgen?
quote:Op maandag 22 oktober 2018 20:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Of hebben jullie liever dat het over iets anders gaat?Vakantie of zo. Of ehm, dat de achterneef van Willem van de overburen een kat heeft gevonden? [ afbeelding ]
Mag ik nog antwoord of je opmerking over mij gaat?quote:
Twee dagen eraf? Die vent moet gewoon een permban krijgen. Conform artikel 7a van de algemene voorwaarden van FOK! En ik ga niet eens zeggen dat je dat niet als een oproep moet beschouwen, omdat ik dan zélf een ban krijg. Het is namelijk wél een oproep, heel concreet.quote:Op maandag 22 oktober 2018 19:52 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Jammer dat je dat tijdverspilling vind ik vind dat namelijk niet. Ik probeer mijn modden ook te verbeteren en luister ook zeker naar wat er gebeurt. Daardoor is bijvoorbeeld riazop behoorlijk ingedamt hij post niet buiten zijn paar niches (iig op MUZ) en daar blijft hij binnen de door ons gestelde lijnen. Dat betekent ontopic en acceptabel, het maakt niet uit wie die post zou posten ze zouden blijven staan. In jouw geval is ria ook eenvoudig te ontwijken door drie topics niet meer te lezen. En te accepteren dat er artiesten die je niet kent in het overlijden topic staan.
De oplossing die je aandraagt namelijk riazop bannen zet geen zoden aan de dijk want dat is niet houdbaar. Dan is hij er twee dagen af en dan komt hij terug en dan?
Kortom we moeten roeien met de riemen die we hebben en daarmee proberen we zo hard mogelijk vooruit te komen.
Even je reactie niet gezien in de postgolf, maar ja, vwb je Capslock gereutel sloeg het op jou.quote:Op maandag 22 oktober 2018 19:39 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
[..]
quote:Op maandag 22 oktober 2018 20:13 schreef Charlotte3 het volgende:
Zou fijn zijn als er mensen direct, eventueel bij voorkeur op dm aangesproken werden op gedrag wat stoort.
Want nu kan iedereen ervan mee genieten, is de sfeer er hier niet beter op én moeten we gissen over wie het nou gaat, waarschijnlijk over mijn ietwat kinderachtige gedrag met capslock dag. Nogmaals sorry dan. Ik ben een van de jongste hier en het mentale/leeftijds verschil komt nog weleens boven kijken.
Laten we het gezellig houden hier, met de mensen die er nog over zijn.
One love.
quote:Op maandag 22 oktober 2018 20:13 schreef Charlotte3 het volgende:
Zou fijn zijn als er mensen direct, eventueel bij voorkeur op dm aangesproken werden op gedrag wat stoort.
Want nu kan iedereen ervan mee genieten, is de sfeer er hier niet beter op én moeten we gissen over wie het nou gaat, waarschijnlijk over mijn ietwat kinderachtige gedrag met capslock dag. Nogmaals sorry dan. Ik ben een van de jongste hier en het mentale/leeftijds verschil komt nog weleens boven kijken.
Mensen incompetent en te zwak noemen om
Blauw geverfd te worden vind ik super kut, of het nou om mij gaat of niet.
Wij zijn niet beter of slechter dan de rest...
Laten we het gezellig houden hier, met de mensen die er nog over zijn.
One love.
Godverquote:Op maandag 22 oktober 2018 19:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Waar ik helemaal DUBBEL van kan klappen is deze combi: [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Hilarisch toch!![]()
![]()
Nog even over je edit:quote:Op maandag 22 oktober 2018 20:13 schreef Charlotte3 het volgende:
Mensen incompetent en te zwak noemen om
Blauw geverfd te worden vind ik super kut, of het nou om mij gaat of niet.
Wij zijn niet beter of slechter dan de rest...
Ga je nu al mijn foto's en afbeeldingen gebruiken om topics te starten?quote:
Ja, maar die van Mallorca had nieuwswaarde en dit hoort toch gewoon thuis in FEEquote:Op maandag 22 oktober 2018 20:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ga je nu al mijn foto's en afbeeldingen gebruiken om topics te starten?![]()
Maar dank voor het compliment, zo vat ik het maar op...
Aha, oke.quote:Op maandag 22 oktober 2018 20:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nog even over je edit:
Dat noemen van dat 'blauw' door mij ging niet zo zeer over jou, maar vooral over de diverse personen met die kleur die hier af en toe even langs hoppen omdat er hier nog wel regelmatig (normaal) gepost wordt, wat kennelijk via de Active Topics een trigger is om dan hier maar te gaan 'posten'.
Ik heb vanmorgen wel bewust gezegd dat ik wist dat je je volwassen kon gedragen.
Dat was mijn manier om luchtig iets aan je kenbaar te maken...
Lucky, wat is de code van die wink smiley? Of is dat een afbeelding van elders die je hier plakt?quote:Op maandag 22 oktober 2018 20:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Nu ga ik even verder met hand in eigen boezem steken, dag!
afbeelding van eldersquote:Op maandag 22 oktober 2018 20:40 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Lucky, wat is de code van die wink smiley? Of is dat een afbeelding van elders die je hier plakt?
Uitgeboezemd?quote:Op maandag 22 oktober 2018 20:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Nu ga ik even verder met hand in eigen boezem steken, dag!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |