abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_182576559


Cryptocoins?
Bitcoin is het bekendste voorbeeld van cryptocurrency. Naast Bitcoins zijn er nog heel veel 'altcoins' kijk hier maar eens voor een overzicht; CryptoCurrency Market Capitalizations. Bitcoin is bedoeld als betaalmiddel, je kan geld (Bitcoin) naar iemand overmaken zonder tussenkomst van een bank. De transactie is anoniem en binnen enkele minuten geregeld. Dit gebeurt allemaal door middel van een blockchain.

Blockchain?
De blockchain kun je zien als een kasboek dat wordt gecontroleerd door iedereen die gebruik maakt hiervan. Je kan in dat kasboek elke transactie zien die ooit heeft plaatsgevonden. De blockchain wordt door heel veel pc's gecontroleerd en is niet achteraf wijzigbaar. Een systeem wat moeilijk te manipuleren is dus.
In elk block in de blockchain zitten transacties van coins. Kijk maar eens hier om zelf een kijkje te nemen in zo`n blockchain; Bitcoin Block Explorer - Blockchain

Wie houdt de blockchain bij?
De blockchain wordt bijgehouden door zogeheten 'miners'. Deze (groepen van) pc's stoppen transacties in een block en voegen die toe aan de blockchain. De miner die het block uiteindelijk maakt wordt beloond met Bitcoin.
Dit is natuurlijk kort door de bocht; bekijk dit filmpje maar eens voor een uitgebreidere uitleg;


Er zijn tegenwoordig twee verschillende technieken die worden gebruikt om de blockchain bij te houden, namelijk; Proof of Work (PoW) en (Leased) Proof of Stake (LPoS of PoS). Wil je meer weten hierover dan ga je dit maar Googlen. :P

Minen levert dus geld op?
Ja. Maar op kleine schaal is het minen van Bitcoin eigenlijk niet meer rendabel door de kosten van aanschaf van hardware, stroomkosten etc. Dit omdat het minen van Bitcoin ook steeds moeilijker wordt en er veel concurrentie is. Wellicht als Bitcoin in de toekomst nog veel meer waard word dat het weer rendabel wordt. Het minen van sommige altcoins op kleine schaal kan wel rendabel zijn, helemaal met wellicht een prijsstijging in het verschiet.

En wat zijn de verschillen tussen Bitcoin en verschillende altcoins?
De verschillen tussen al die coins zijn soms minimaal en soms gigantisch groot. Op de verschillende websites van de coin is informatie te vinden over de technische werking of de visie van het team erachter.


groeten

Oké. Hoe kom ik aan cryptocurrency?
Cryptocurrency kun je kopen via bedrijven of via een exchange. De laatstgenoemde is eigenlijk een soort AEX maar dan alleen voor cryptocurrency. Kopen via een exchange is meestal goedkoper dan het kopen van een bedrijf. Dit omdat je nu geen tussenpersoon hebt maar rechtstreeks van een andere gebruiker koopt.

En hoe sla ik mijn digitale geld nu veilig op?
In een wallet. En dat kan op verschillende manieren en plekken, elk met zijn eigen voor en nadelen.
Je kan het in je wallet op een exchange bewaren maar de geschiedenis heeft geleerd dat dit niet altijd een goed idee is. Je kan bij je wallet door middel van een private key, alleen hiermee kun je transacties doen. Omdat de exchange jouw private key beheerd kan de eigenaar van die exchange er in theorie dus met al het geld vandoor gaan. Google maar eens op 'mt. Gox' voor een voorbeeld.

Wil je dagelijks handelen met crypto dan is het handiger om je coins op een exchange te laten. Koop je ze voor de lange termijn dan kun je het beter opslaan in een ander soort wallet.

Wallet? Offline wallet? Hardware wallet? Paper wallet? Wat?
Een wallet komt in verschillende vormen. Je kan een walletprogramma voor desbetreffende coin installeren op je pc / laptop / telefoon / tablet en daar je coin in opslaan. Maakt wel een backup van je private key zodat als deze crasht je je coins nog wel van recoveren.

Daarnaast zijn er ook hardware wallets tekoop zoals de Trezor of de Nano Ledger.

Een paper wallet is heel simpel. Je maakt online een bitcoinadres aan en stuurt naar dat adres je coins. Je print je private key uit. Deze sla je op een aantal plekken veilig op en je coins staan nu op dat adres in de blockchain opgeslagen. Met die key kun je op een later tijdstip een wallet installeren en bij je coins.

Meer info: https://www.coindesk.com/information/paper-wallet-tutorial/

Probeer 3rd party wallets te vermijden. Dit zijn Wallets die zijn gemaakt door een partij die niet in eerste instantie bij het team zit dat desbetreffende coin heeft ontwikkeld. Het verleden heeft uitgewezen dat hier nog wel eens misbruikt van is gemaakt.

Wat een hoop info. Waarom moet ik instappen?
Omdat je bank 0.1% rente per jaar geeft en omdat de blockchain de toekomst heeft. Het is niet voor niks dat er steeds meer geld in cryptocurrency omgaat. To the moon motherfuckers!

En wat zorgt er nou voor dat een coin waarde krijgt?
De markt bepaalt de waarde van een coin. Hoe meer mensen er heil in zien, hoe meer het waard wordt.

Maar nu even serieus, ik snap er nog steeds niks van!
Bekijk hier stap voor stap handleidingen:
BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #1 Voor al je kleine en grote vragen

Hoe claim ik een geforkte munt?
Door je private key in een wallet te importeren die de nieuwe munt support (wel eerst je Bitcoins verplaasen naar een ander adres!). Gedetailleerde uitleg voor Bitcoin Cash en Bitcoin Gold: BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #2 Voor al je kleine en grote vragen

Afkortingen en jargon
FOMO - Fear of missing out - Paniekreactie omdat een coin opeens erg veel in waarde stijgt. Paniekaankoop.
FUD - Fear, uncertainty, doubt. Op het moment dat er angst en onzekerheid in de markt zit dan gaan vaak veel mensen hun geld omzetten naar fiat. Dit zorgt voor een dalende trend of crash in de markt.
ICO - Initial Coin Offering. Een nieuwe munt wordt geïntroduceerd. Hier is geld voor nodig. Vroege investeerders kunnen in een ICO investeren in de hoop dat de munt daarna een veelvoud waard wordt.
Fee - Om een transactie te doen moet er fee worden betaald. Dit is een bedrag dat ervoor zorgt dat jouw transactie in behandeling wordt genomen. Sommige exchanges rekenen ook fee om uit te laten betalen.
Hodlen - Je cryptomunten altijd houden (holden).
Holden - Holden is ook traden, alleen zit er meer tijd tussen.

Shorten? Long gaan? Margin trading? Leverage?
Geen zin om nu deze termen nu uit te leggen. Google er maar op :').

Exchanges;
Kraken | Buy, Sell and Margin Trade Bitcoin (BTC) and Ethereum (ETH) - Buy, Sell, Trade Bitcoin
Bittrex.com - Bittrex, The Next Generation Digital Currency Exchange
Binance - Chinese exchange, werkt goed voor handelen tussen crpytomunten

Bedrijven waar je crypto kan kopen buiten een exchange om?
Bitcoins Kopen en Verkopen met iDEAL, Bancontact of SEPA | LiteBit
Bitonic
Bitcoins kopen - iDEAL, Banktransfer of Creditcard | BTC Direct

Bitcoin block explorers
Blockchain.info
BlockExplorer.com
CryptoGraffiti.info

Crypto koersen
Coinmarketcap.com - CryptoCurrency Market Capitalizations
Cryptodashboard.io - Lichtgewicht versie van Coinmarketcap met auto refresh
cryptowat.ch - Live koersen van de belangrijkste exchanges

Gedetailleerde crypto statistieken
fork.lol
coin.dance
Statoshi.info
Cryptocurrency Mining Profitability
BitcoinWisdom.com

Crypto nieuws
Bitcoin Magazine
Coindesk
CoinTelegraph
/r/CryptoCurrency
/r/Bitcoin (Bitcoin.org / Bitcoin aanhangers)
/r/btc (Bitcoin.com / Bitcoin Cash aanhangers)

Bitcoin resources (websites)

Bitcoin en belastingaangifte

Bitcoins als vermogen: box 3
Het bezit van bitcoins en andere cryptovaluta wordt gezien als vermogen. Vermogen moet worden opgegeven in box 3.

De waarde die u opgeeft is de waarde (in euro’s) van uw cryptovaluta op 1 januari van het fiscale jaar. Bij uw belastingaangifte over het jaar 2016, geeft u dus aan hoeveel uw ‘coins’ op 1 januari waard waren. Wij adviseren u om altijd al uw currencies op te geven, ook als het om kleine bedragen gaat. Immers kan uw cryptovaluta in een jaar sterk in waarde stijgen, als u het niet eerder heeft opgegeven dan kampt u in de toekomst wellicht met een voor de belastingdienst onverklaarbaar vermogen.

Voor meer informatie kunt u kijken op de website van de Belastingdienst.

Starten met het kopen van Bitcoin of Altcoins
- Open een account op bijv Binance.(Zie hierboven)
- Bij de tab 'Deposits/withdrawals' kies je 'Deposit' bij Ether. Kopieer het wallet-adres.
- Koop Ether (bijvoorbeeld bij BTC-direct of Bitonic). Verzend het naar het adres van Binance. Betaal met iDeal.
- Na de verwerkingstijd (meestal 20-30 min) staat je saldo in Ether op Binance. Via de Exchanges kan je Ether kopen/verkopen voor andere Crypto.
(Elke transactie -dus koop/verkoop van crypto op Binance- kost je 0,1% van de transactiesom aan fee. Lagere fee (0,05%) is mogelijk als je BNB-crypto gekocht hebt. In dat geval gaan deze fees direct van je BNB-saldo af.)

DISCLAIMER:
Cryptocurrency is een erg jonge en volatiele markt. Nog meer dan voor elke andere markt geldt hier dat je je goed moet inlezen en investeer enkel geld dat je kan missen. Don't invest recklessly.



Be fearful when Dentacoin goes moon and greedy when Bitcoin crashes.
pi_182576591
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 19:02 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Het volk is een heerlijk containerbegrip

Datzelfde volk heeft deze regering gewoon aan de macht geholpen
Klopt, met 1000 euro als belofte ^O^ , tijd dat ze ns een keer die hele teringbende van Rutte links laten liggen.

Een liegende VVDer, schoolvoorbeeld pleonasme.
Lambo of Rekt
pi_182576607
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 19:05 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Klopt, met 1000 euro als belofte ^O^ , tijd dat ze ns een keer die hele teringbende van Rutte links laten liggen.

Een liegende VVDer, schoolvoorbeeld pleonasme.
Dus 'het volk' is niet in staat een fatsoenlijke regering te kiezen

Maar ze moeten wel over diepgaande individueel beleid stemmen.

Geweldig idee.
pi_182576614
quote:
1s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 19:06 schreef Insomnia2.0 het volgende:

[..]

Dus 'het volk' is niet in staat een fatsoenlijke regering te kiezen

Maar ze moeten wel over diepgaande individueel beleid stemmen.

Geweldig idee.
Ik weet niet waar je naartoe wilt, maar ik ben het ermee eens dat niet iedereen stemrecht zou moeten hebben.

hoop iig dat ze ervan geleerd hebben, en dat vvd niet meer aan de macht komt hierdoor.
Lambo of Rekt
pi_182576615
quote:
14s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 18:53 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Als je bindende referenda nastreeft lijkt me dat toch sterk, want daarmee geef je juist een grote stem aan het volk.
Meh, hou niet echt van bindende referenda. 1 person 1 vote is zo beperkt.
pi_182576629
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 19:06 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ik weet niet waar je naartoe wilt, maar ik ben het ermee eens dat niet iedereen stemrecht zou moeten hebben.
- Bindende referenda voor meer democratie
- waar niet iedereen in zou mogen stemmen
- terwijl men al te dom is om niet in een verkiezingsbelofte van rutte te trappen.
pi_182576636
Klinkt wel erg democratisch allemaal
pi_182576653
Een simpele democratische vernieuwing zou wat mij betreft zijn dat iedereen die stemrecht heeft 10 stemmen mag uitdelen in plaats van 1.

Dan kan je dus over verschillende partijen verdelen, en is er ook een manier voor mensen die tussen X en Y twijfelen dat uit te drukken. Zitten nog wel wat praktische haken en ogen aan :+
pi_182576682
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 19:08 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Klinkt wel erg democratisch allemaal
Ik heb nergens gezegd dat ik voor democratie ben, maar indien het systeem toch niet gaat veranderen (dat kan niet eens) ben ik vóór bindende referenda.

Maar als je zou zeggen; iets als een technocracy, dan zou ik daar ook voor zijn, helaas kunnen we t systeem niet makkelijk veranderen, dat gaat ook niet zomaar gebeuren. Dus moeten we het hiermee doen, en dan vind ik, idd, bindende referenda een prima punt om achterlijke shit zoals dit met die dividendbelasting, tegen te kunnen houden. Daar waar het volksbelang, achter bedrijfs of geldbelang komt. Inderdaad.

Als Unilever Nederland bestuurt, zoals nu gebeurt, is dat ook niet erg democratisch.
Lambo of Rekt
pi_182576771
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 19:10 schreef EggsTC het volgende:
Als Unilever Nederland bestuurt, zoals nu gebeurt, is dat ook niet erg democratisch.
Tenzij de bevolking daarvoor kiest toch? :P
pi_182576790
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 19:15 schreef KapBak het volgende:

[..]

Tenzij de bevolking daarvoor kiest toch? :P
Klopt, maar er is niemand die hiervoor gekozen heeft, het stond in geen enkel partijprogramma, het is door 1 iemand gekozen, je maatje van de VVD.
Lambo of Rekt
pi_182576820
quote:
13s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 19:15 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Klopt, maar er is niemand die hiervoor gekozen heeft, het stond in geen enkel partijprogramma, het is door 1 iemand gekozen, je maatje van de VVD.
Tja dat is hoe een indirecte democratie werkt. "Wij" kiezen de lui van de VVD en die doen vervolgens wat zij zien als de optimale oplossing.

Of dat is in ieder geval het idee _O-
pi_182576862
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 19:17 schreef KapBak het volgende:

[..]

Tja dat is hoe een indirecte democratie werkt. "Wij" kiezen de lui van de VVD en die doen vervolgens wat zij zien als de optimale oplossing.

Of dat is in ieder geval het idee _O-
Jep, en daarop moet je ze dus terug kunnen fluiten, je kiest voor een partij programma, vervolgens gaat alles van tafel, de mooie beloften waarmee ze je stem lokken. Dit lijkt dus niet eens op een democratie, het is een moderne dictatuur.

Dit is exact de reden waarom ik nooit stemde :)
Lambo of Rekt
pi_182577765
stemmen is sws onzin
  woensdag 17 oktober 2018 @ 20:15:10 #15
62913 Blik
The one and Only!
pi_182577998
Kunnen we de politieke onzin in POL laten? Als ik over politiek wil praten ga ik daar wel naartoe
pi_182578510
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 20:15 schreef Blik het volgende:
Kunnen we de politieke onzin in POL laten? Als ik over politiek wil praten ga ik daar wel naartoe
Nee, dit is een slow chat dus past hier prima. :)
pi_182578586
quote:
13s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 19:15 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Klopt, maar er is niemand die hiervoor gekozen heeft, het stond in geen enkel partijprogramma, het is door 1 iemand gekozen, je maatje van de VVD.
Dat de VVD er is voor het grootkapitaal is dan weer geen geheim. Heb ik geen verkiezingsprogramma voor nodig.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_182578708
quote:
1s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 20:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Dat de VVD er is voor het grootkapitaal is dan weer geen geheim. Heb ik geen verkiezingsprogramma voor nodig.
In Nederland stemmen mensen ook helemaal niet naar hun portemonnee. Bijzonder raar als je het mij vraagt.
pi_182578895
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 16:23 schreef Piva het volgende:

[..]

Eigenlijk ben ik nu wel benieuwd naar jou portfolio. Dan kunnen we het weer over crypto hebben.
all-in op lendconnect :P
pi_182578924
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 20:01 schreef Dimachaerus het volgende:
stemmen is sws onzin
Dit inderdaad. If voting made a difference, it would be illegal.
pi_182579005
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 21:00 schreef illusions het volgende:

[..]

Dit inderdaad. If voting made a difference, it would be illegal.
Je kunt binnen de kaders wel nuances leggen. :)
pi_182579019
quote:
14s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 21:06 schreef aTypisch het volgende:

[..]

Je kunt binnen de kaders wel nuances leggen. :)
Die Engelse quote is ook niet de mijne, maar duidt het wel aardig aan. De grootste invloed wordt uitgeoefend door lobbypartijen, niet door stemmen.
pi_182579147
quote:
14s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 20:49 schreef aTypisch het volgende:

[..]

In Nederland stemmen mensen ook helemaal niet naar hun portemonnee. Bijzonder raar als je het mij vraagt.
Mwa, voor een groot deel ook wel.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_182579831
quote:
1s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 21:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Mwa, voor een groot deel ook wel.
Dan is het dus goed als de VVD de grootste is? Want die zijn voor het grootkapitaal en dan is er dus veel grootkapitaal :P
pi_182579869
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 21:52 schreef KapBak het volgende:

[..]

Dan is het dus goed als de VVD de grootste is? Want die zijn voor het grootkapitaal en dan is er dus veel grootkapitaal :P
Nee, dat de VVD de grootste is is nooit goed. :P
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_182579909
quote:
1s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 21:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Nee, dat de VVD de grootste is is nooit goed. :P
Oke :)

Waar stem jij eigenlijk op? PvdH ?
pi_182579984
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 21:55 schreef KapBak het volgende:

[..]

Oke :)

Waar stem jij eigenlijk op? PvdH ?
Moeten we er maar een politieke SC van maken? Crypto is ook weinig over te vertellen blijkbaar.
Vakman pur sang
pi_182580019
quote:
1s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 21:59 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Moeten we er maar een politieke SC van maken? Crypto is ook weinig over te vertellen blijkbaar.
Kom zelf met inbreng over crypto dan.
pi_182580024
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 21:55 schreef KapBak het volgende:

[..]

Oke :)

Waar stem jij eigenlijk op? PvdH ?
Op de partij die ik het minst kut vind. Elke verkiezing weer een hele struggle man. ;(
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_182580068
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 22:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Op de partij die ik het minst kut vind. Elke verkiezing weer een hele struggle man. ;(
Partij van de Hambo laat je gewoon lopen :(

Mja als ik dit hele topic zo lees zou ik bijna het vertrouwen in onze democratie verliezen :P
pi_182580109
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 22:04 schreef KapBak het volgende:

[..]

Partij van de Hambo laat je gewoon lopen :(

Mja als ik dit hele topic zo lees zou ik bijna het vertrouwen in onze democratie verliezen :P
Als er een partij van de Hambo komt word ik zelfs lid en ga ik flyeren *O*

Ik ben niet het vertrouwen in de democratie kwijt hoor, maar het idealisme is er bij mij al wel even af.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_182580139
En ik stem altijd. Geloof 2 keer een verkiezing gemist (één keer gewoon vergeten :') ), waren wel van het minder belangrijke soort.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_182580256
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 22:01 schreef KapBak het volgende:

[..]

Kom zelf met inbreng over crypto dan.
Wil ik wel maar zoals ik zeg: weinig over te vertellen momenteel :+
Vakman pur sang
pi_182580347
quote:
1s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 22:12 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Wil ik wel maar zoals ik zeg: weinig over te vertellen momenteel :+
Bakkt gaat over maandje of 2 open toch? INSTITUTIONEEL GELD KOMT ERAAN!!
  † In Memoriam † woensdag 17 oktober 2018 @ 22:27:49 #35
230491 Zith
pls tip
pi_182580556
😬
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_182580562
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 22:16 schreef KapBak het volgende:

[..]

Bakkt gaat over maandje of 2 open toch? INSTITUTIONEEL GELD KOMT ERAAN!!
DE WALLSTREET BONUS KOMT ERAAN EN OOK CHINEES NIEUWJAAR
Lambo of Rekt
pi_182580569
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 22:27 schreef Zith het volgende:
😬
Sup zith
Lambo of Rekt
pi_182580693
quote:
9s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 22:28 schreef EggsTC het volgende:

[..]

DE WALLSTREET BONUS KOMT ERAAN EN OOK CHINEES NIEUWJAAR
FUTURES LOPEN AF.
pi_182580736
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 22:33 schreef KapBak het volgende:

[..]

FUTURES LOPEN AF.
MAGNET GOOIT ZN WAVES OP DE MARKT
Lambo of Rekt
  † In Memoriam † woensdag 17 oktober 2018 @ 22:55:34 #40
230491 Zith
pls tip
pi_182581193
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 22:28 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Sup zith
Na 5 maanden weer thuis _0_
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_182581215
quote:
1s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 22:55 schreef Zith het volgende:

[..]

Na 5 maanden weer thuis _0_
_O_
Lambo of Rekt
pi_182581433
quote:
1s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 22:55 schreef Zith het volgende:

[..]

Na 5 maanden weer thuis _0_
_O_ Nice.
  woensdag 17 oktober 2018 @ 23:33:54 #43
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_182582265
quote:
1s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 22:55 schreef Zith het volgende:

[..]

Na 5 maanden weer thuis _0_
Welkom thuis.

Aan mijn portfolio te zien is er de laatste 2 dagen toch wel iets gebeurt de laatste paar dagen.

Misschien kunnen we politiek en crypto combineren: Welke partijen zijn voor cryptos en welke geloven er niet in?
The best firms advertise the least...
  donderdag 18 oktober 2018 @ 09:06:53 #44
131603 Afwazig
Serious business
pi_182585521
Zojuist een kleine stapel Pascalcoin gekocht. Vraag me niet waarom maar ik post dit even hier omdat ik hoop dat ik deze post over een jaar ofzo terug kan zoeken om te flexen.

Dit niet quoten als ik REKT ga. Bedankt alvast.
  donderdag 18 oktober 2018 @ 09:07:37 #45
131603 Afwazig
Serious business
pi_182585532
quote:
1s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 22:55 schreef Zith het volgende:

[..]

Na 5 maanden weer thuis _0_
Nice man. Baas. Hoe zijn de vooruitzichten?
pi_182585719
Zeg jongens dit topic gaat ineens weer vrij snel of niet dan
pi_182585770
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2018 09:18 schreef metallicelmo het volgende:
Zeg jongens dit topic gaat ineens weer vrij snel of niet dan
Hopium komt terug, mensen willen uit de rektness _O_
Lambo of Rekt
pi_182585936
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 23:33 schreef edcetera het volgende:

[..]
Misschien kunnen we politiek en crypto combineren: Welke partijen zijn voor cryptos en welke geloven er niet in?
Nederlandse politiek en techniek?
Hmz...
pi_182585940
quote:
1s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 22:55 schreef Zith het volgende:

[..]

Na 5 maanden weer thuis _0_
De koersen zijn net zo horizontaal gebleven als jij :X

Welkom terug
pi_182585945
quote:
9s.gif Op donderdag 18 oktober 2018 09:30 schreef Koelkastje het volgende:

[..]

Nederlandse politiek en techniek?
Ivo Opstelten _O_
pi_182586103
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 23:33 schreef edcetera het volgende:

[..]

Welkom thuis.

Aan mijn portfolio te zien is er de laatste 2 dagen toch wel iets gebeurt de laatste paar dagen.

Misschien kunnen we politiek en crypto combineren: Welke partijen zijn voor cryptos en welke geloven er niet in?
Hebben ze geprobeerd, PETRO was het resultaat. Gigantisch faalproject. Toen zei ik dat Venezuela potentieel het rijkste land ter wereld zou kunnen worden want grootste oliereserves ter wereld en werd ik gigantisch afgebrand. :P

Misschien kunnen we RUTTE maken ofzo. Iets gematigder.
pi_182586217
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2018 09:42 schreef illusions het volgende:

[..]

Hebben ze geprobeerd, PETRO was het resultaat. Gigantisch faalproject. Toen zei ik dat Venezuela potentieel het rijkste land ter wereld zou kunnen worden want grootste oliereserves ter wereld en werd ik gigantisch afgebrand. :P

Misschien kunnen we RUTTE maken ofzo. Iets gematigder.
Jep, maar ze moeten uitkijken, als je in geur en kleur vertelt over je olie reserves dan krijg je automatisch een target op je rug. En dat weten ze.

Er is al heel lang gelazer daar, en mensen vluchten naar allerlei omringende gebieden, dus als ze iets te grote mond heben over hun olie dan worden ze straks binnengevallen om "humanitaire redenen" :')
Lambo of Rekt
pi_182586532
quote:
10s.gif Op donderdag 18 oktober 2018 09:51 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Jep, maar ze moeten uitkijken, als je in geur en kleur vertelt over je olie reserves dan krijg je automatisch een target op je rug. En dat weten ze.

Er is al heel lang gelazer daar, en mensen vluchten naar allerlei omringende gebieden, dus als ze iets te grote mond heben over hun olie dan worden ze straks binnengevallen om "humanitaire redenen" :')
Toch al lang al bekend. Die inval gaat wel gebeuren ook, maken ze 't nu zelf wel naar.
pi_182586779
Weer een flinke kater te pakken, denk dat ik een snipperdag neem.
pi_182586844
quote:
10s.gif Op donderdag 18 oktober 2018 09:51 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Jep, maar ze moeten uitkijken, als je in geur en kleur vertelt over je olie reserves dan krijg je automatisch een target op je rug. En dat weten ze.

Er is al heel lang gelazer daar, en mensen vluchten naar allerlei omringende gebieden, dus als ze iets te grote mond heben over hun olie dan worden ze straks binnengevallen om "humanitaire redenen" :')
Ik heb nog wel plek voor een Venezolaanse vluchtelinge van een jaar of 20-25 :9
pi_182586883
quote:
1s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 22:55 schreef Zith het volgende:

[..]

Na 5 maanden weer thuis _0_
Alles ook wat beter nu?
Uitvinder van de biersmiley.
pi_182587257
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2018 10:33 schreef illusions het volgende:
Weer een flinke kater te pakken, denk dat ik een snipperdag neem.
Watje
Hmz...
pi_182587358
quote:
1s.gif Op donderdag 18 oktober 2018 11:05 schreef Koelkastje het volgende:

[..]

Watje
Wat nou. Hij's alweer weg hoor.
pi_182587400
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2018 11:12 schreef illusions het volgende:

[..]

Wat nou. Hij's alweer weg hoor.
Was die kater je mooi te slim af
Hmz...
pi_182587411
quote:
10s.gif Op donderdag 18 oktober 2018 11:15 schreef Koelkastje het volgende:

[..]

Was die kater je mooi te slim af
Andersom
pi_182587438
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2018 11:16 schreef illusions het volgende:

[..]

Andersom
Waarom pak je eerst een kater om hem vervolgens weer te laten gaan?
Hmz...
  † In Memoriam † donderdag 18 oktober 2018 @ 12:23:24 #62
230491 Zith
pls tip
pi_182588673
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2018 09:07 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Nice man. Baas. Hoe zijn de vooruitzichten?
Stamceltransplantatie geslaagd, ~30% kans op terugkomst leukemie in de komende 5 jaar. Verder kans op 'Graft-vs-Host' waar de nieuwe (witte) bloedcellen mijn lichaam aanvallen omdat ze het niet herkennen (kan dodelijk zijn) en kans om erg ziek te worden omdat mijn immuumsysteem nog niet 100% is de komende jaar... zo kan een verkoudheid mij al in het ziekenhuis doen belanden, 20% sterft aan deze twee dingen.

Komende jaar dus thuis zitten revalideren, als ik buiten kom moet dat met masker en handschoenen enzo om geen schimmels of virussen op te lopen. Na een jaar krijg ik de baby-vaccins opnieuw, zoals bof, mazelen enzovoort.

BTW: per jaar zijn er 5 mensen in mijn leeftijdsgroep die deze ziekte krijgen :')

I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_182589002
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2018 12:23 schreef Zith het volgende:

[..]

Stamceltransplantatie geslaagd, ~30% kans op terugkomst leukemie in de komende 5 jaar. Verder kans op 'Graft-vs-Host' waar de nieuwe (witte) bloedcellen mijn lichaam aanvallen omdat ze het niet herkennen (kan dodelijk zijn) en kans om erg ziek te worden omdat mijn immuumsysteem nog niet 100% is de komende jaar... zo kan een verkoudheid mij al in het ziekenhuis doen belanden, 20% sterft aan deze twee dingen.

Komende jaar dus thuis zitten revalideren, als ik buiten kom moet dat met masker en handschoenen enzo om geen schimmels of virussen op te lopen. Na een jaar krijg ik de baby-vaccins opnieuw, zoals bof, mazelen enzovoort.

BTW: per jaar zijn er 5 mensen in mijn leeftijdsgroep die deze ziekte krijgen :')

[ afbeelding ]
:(

Balen man van die graft vs host en immuunsysteem, lijkt me eng. Maar wel goed dat je weer gewoon thuis bent ^O^.

Beterschap en sterkte!
pi_182589407
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2018 12:23 schreef Zith het volgende:

[..]

Stamceltransplantatie geslaagd, ~30% kans op terugkomst leukemie in de komende 5 jaar. Verder kans op 'Graft-vs-Host' waar de nieuwe (witte) bloedcellen mijn lichaam aanvallen omdat ze het niet herkennen (kan dodelijk zijn) en kans om erg ziek te worden omdat mijn immuumsysteem nog niet 100% is de komende jaar... zo kan een verkoudheid mij al in het ziekenhuis doen belanden, 20% sterft aan deze twee dingen.

Komende jaar dus thuis zitten revalideren, als ik buiten kom moet dat met masker en handschoenen enzo om geen schimmels of virussen op te lopen. Na een jaar krijg ik de baby-vaccins opnieuw, zoals bof, mazelen enzovoort.

BTW: per jaar zijn er 5 mensen in mijn leeftijdsgroep die deze ziekte krijgen :')

[ afbeelding ]
Pff, godverdomme. Sterkte Zithgod.
pi_182589809
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2018 12:23 schreef Zith het volgende:

[..]

Stamceltransplantatie geslaagd, ~30% kans op terugkomst leukemie in de komende 5 jaar. Verder kans op 'Graft-vs-Host' waar de nieuwe (witte) bloedcellen mijn lichaam aanvallen omdat ze het niet herkennen (kan dodelijk zijn) en kans om erg ziek te worden omdat mijn immuumsysteem nog niet 100% is de komende jaar... zo kan een verkoudheid mij al in het ziekenhuis doen belanden, 20% sterft aan deze twee dingen.

Komende jaar dus thuis zitten revalideren, als ik buiten kom moet dat met masker en handschoenen enzo om geen schimmels of virussen op te lopen. Na een jaar krijg ik de baby-vaccins opnieuw, zoals bof, mazelen enzovoort.

BTW: per jaar zijn er 5 mensen in mijn leeftijdsgroep die deze ziekte krijgen :')

[ afbeelding ]
Sterkte man _O_
Lambo of Rekt
  donderdag 18 oktober 2018 @ 13:28:47 #66
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_182589946
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2018 12:23 schreef Zith het volgende:

[..]

Stamceltransplantatie geslaagd, ~30% kans op terugkomst leukemie in de komende 5 jaar. Verder kans op 'Graft-vs-Host' waar de nieuwe (witte) bloedcellen mijn lichaam aanvallen omdat ze het niet herkennen (kan dodelijk zijn) en kans om erg ziek te worden omdat mijn immuumsysteem nog niet 100% is de komende jaar... zo kan een verkoudheid mij al in het ziekenhuis doen belanden, 20% sterft aan deze twee dingen.

Komende jaar dus thuis zitten revalideren, als ik buiten kom moet dat met masker en handschoenen enzo om geen schimmels of virussen op te lopen. Na een jaar krijg ik de baby-vaccins opnieuw, zoals bof, mazelen enzovoort.

BTW: per jaar zijn er 5 mensen in mijn leeftijdsgroep die deze ziekte krijgen :')

[ afbeelding ]
Sterkte G
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
  donderdag 18 oktober 2018 @ 15:21:23 #67
131603 Afwazig
Serious business
pi_182591685
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2018 12:23 schreef Zith het volgende:

[..]

Stamceltransplantatie geslaagd, ~30% kans op terugkomst leukemie in de komende 5 jaar. Verder kans op 'Graft-vs-Host' waar de nieuwe (witte) bloedcellen mijn lichaam aanvallen omdat ze het niet herkennen (kan dodelijk zijn) en kans om erg ziek te worden omdat mijn immuumsysteem nog niet 100% is de komende jaar... zo kan een verkoudheid mij al in het ziekenhuis doen belanden, 20% sterft aan deze twee dingen.

Komende jaar dus thuis zitten revalideren, als ik buiten kom moet dat met masker en handschoenen enzo om geen schimmels of virussen op te lopen. Na een jaar krijg ik de baby-vaccins opnieuw, zoals bof, mazelen enzovoort.

BTW: per jaar zijn er 5 mensen in mijn leeftijdsgroep die deze ziekte krijgen :')

[ afbeelding ]
5 jaar lang zorgen dat je niks oploopt. Gaat je lukken. _O_
pi_182598308
@Zith


Hier moest ik aan denken toen ik het enkele maanden geleden las...
pi_182598356
Ik duim voor je Zith.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_182599027
Crypto will be huge :Y
pi_182599956
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2018 12:23 schreef Zith het volgende:

[..]

Stamceltransplantatie geslaagd, ~30% kans op terugkomst leukemie in de komende 5 jaar. Verder kans op 'Graft-vs-Host' waar de nieuwe (witte) bloedcellen mijn lichaam aanvallen omdat ze het niet herkennen (kan dodelijk zijn) en kans om erg ziek te worden omdat mijn immuumsysteem nog niet 100% is de komende jaar... zo kan een verkoudheid mij al in het ziekenhuis doen belanden, 20% sterft aan deze twee dingen.

Komende jaar dus thuis zitten revalideren, als ik buiten kom moet dat met masker en handschoenen enzo om geen schimmels of virussen op te lopen. Na een jaar krijg ik de baby-vaccins opnieuw, zoals bof, mazelen enzovoort.

BTW: per jaar zijn er 5 mensen in mijn leeftijdsgroep die deze ziekte krijgen :')

[ afbeelding ]
Ik meen het serieus als ik zeg dat deze post alles in dit subforum in perspectief plaatst.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_182600214
quote:
1s.gif Op donderdag 18 oktober 2018 22:50 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Ik meen het serieus als ik zeg dat deze post alles in dit subforum in perspectief plaatst.
Categorie open deuren intrappen :N
pi_182600563
Is iemand hier een beetje op de hoogte van Bitcoin ATM's? Wat is de goedkoopste voor eurobiljetten, BitTeller?
pi_182600725
quote:
2s.gif Op donderdag 18 oktober 2018 23:03 schreef ladytrump het volgende:

[..]

Categorie open deuren intrappen :N
Normaal doen?
Lambo of Rekt
pi_182600853
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2018 23:24 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Normaal doen?
Waar heb je het over ik ben hier om over crypto te praten :?
pi_182601096
quote:
5s.gif Op donderdag 18 oktober 2018 23:30 schreef ladytrump het volgende:

[..]

Waar heb je het over ik ben hier om over crypto te praten :?
Beetje lame reactie, is t niet?
Lambo of Rekt
pi_182601264
quote:
5s.gif Op donderdag 18 oktober 2018 23:30 schreef ladytrump het volgende:

[..]

Waar heb je het over ik ben hier om over crypto te praten :?
Nou nou, ben jij stoer zeg. Denk dat ik voor iedereen spreek als ik zeg donderstraal maar lekker op hier.
pi_182601276
Heuj, Bitcoin ATM manufacturer gevonden op kwartiertje rijden van hier. Das mooi, volgende week eventjes langs.
pi_182601345
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2018 23:47 schreef illusions het volgende:

[..]

Nou nou, ben jij stoer zeg. Denk dat ik voor iedereen spreek als ik zeg donderstraal maar lekker op hier.
Was ist du problem?
pi_182601708
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2018 23:48 schreef illusions het volgende:
Heuj, Bitcoin ATM manufacturer gevonden op kwartiertje rijden van hier. Das mooi, volgende week eventjes langs.
Heb je uberhaupt al een pin gevonden ervoor?
Lambo of Rekt
pi_182601909
quote:
2s.gif Op vrijdag 19 oktober 2018 00:17 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Heb je uberhaupt al een pin gevonden ervoor?
Hoe bedoel je? Tis een pinautomaat. Pasje erin, bitcoin op je account.
pi_182601914
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2018 00:33 schreef illusions het volgende:

[..]

Hoe bedoel je? Tis een pinautomaat. Pasje erin, bitcoin op je account.
Ja, je pint dus letterlijk euro's uit de muur van je btc account?
Lambo of Rekt
pi_182601925
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 oktober 2018 00:34 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ja, je pint dus letterlijk euro's uit de muur van je btc account?
Dat kan ook, maar ik wil 't meer zodat mensen BTC's kunnen kopen met hun pinpas.
pi_182601967
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2018 00:34 schreef illusions het volgende:

[..]

Dat kan ook, maar ik wil 't meer zodat mensen BTC's kunnen kopen met hun pinpas.
Mja, maar dat kan ook met ideal toch :7 gewoon op de bekende sites.

Volgens mij zitten we nu wel rock bottom, en gaan w nu de weg weer omhoog, bijna uit de triangle, bakkt komt, alles stijgt weer wat, we gaan zo rechtstreeks weer moon. t zou verdomme tijd worden ook.
Lambo of Rekt
pi_182602005
Ik zie eigenlijk alleen maar goed nieuws maar de prijzen laten dat nog niet echt zien
pi_182602021
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2018 00:37 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Mja, maar dat kan ook met ideal toch :7 gewoon op de bekende sites.

Volgens mij zitten we nu wel rock bottom, en gaan w nu de weg weer omhoog, bijna uit de triangle, bakkt komt, alles stijgt weer wat, we gaan zo rechtstreeks weer moon. t zou verdomme tijd worden ook.
Hier is geen iDEAL. En er zijn ook van die dingen die cash accepteren. Zou top zijn om zo'n ding neer te zetten hier.
pi_182602383
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2018 00:39 schreef metallicelmo het volgende:
Ik zie eigenlijk alleen maar goed nieuws maar de prijzen laten dat nog niet echt zien
lol :D
pi_182604162
Laatste correctie voor we moen gaan?
  vrijdag 19 oktober 2018 @ 08:37:07 #89
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_182604466
quote:
8s.gif Op vrijdag 19 oktober 2018 08:04 schreef Wereldgozer het volgende:
Laatste correctie voor we moen gaan?
We zitten sinds februari al in de laatste correctie voor we moon gaan
Please sir. When moon? When Mustang?
  vrijdag 19 oktober 2018 @ 09:19:03 #90
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_182605096
Goedemorgen Warriors!
Soon Weekend!
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_182605187
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 oktober 2018 09:19 schreef ssjgoku het volgende:
Goedemorgen Warriors!
Soon Weekend!
SOON SEAL MOON
Lambo of Rekt
  vrijdag 19 oktober 2018 @ 09:57:09 #92
418321 Schijf
schijven zijn oke
pi_182605743
https://blockchainleaks.io/

Sinds gister is dit nieuwe platform gelanceerd. Vind het een goed initiatief en er worden echt waarheden aan de kaak gesteld. Ik ben zelf Walton holder maar wat hier vermeldt wordt over CREAM en bekende youtubers zoals Boxmining, Suppoman en EdwardPumps is wel zeker het kijken waard. Als holder van VEN zou ik mezelf toch is goed achter de oren krabben als je kijkt naar de feiten die hier benoemd worden.
vraag maar aan je mama
pi_182605751
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2018 09:57 schreef Schijf het volgende:
https://blockchainleaks.io/

Sinds gister is dit nieuwe platform gelanceerd. Vind het een goed initiatief en er worden echt waarheden aan de kaak gesteld. Ik ben zelf Walton holder maar wat hier vermeldt wordt over CREAM en bekende youtubers zoals Boxmining, Suppoman en EdwardPumps is wel zeker het kijken waard. Als holder van VEN zou ik mezelf toch is goed achter de oren krabben als je kijkt naar de feiten die hier benoemd worden.
Waar is de rest van je post gebleven?
Uitvinder van de biersmiley.
pi_182606037
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2018 09:57 schreef Schijf het volgende:
https://blockchainleaks.io/

Sinds gister is dit nieuwe platform gelanceerd. Vind het een goed initiatief en er worden echt waarheden aan de kaak gesteld. Ik ben zelf Walton holder maar wat hier vermeldt wordt over CREAM en bekende youtubers zoals Boxmining, Suppoman en EdwardPumps is wel zeker het kijken waard. Als holder van VEN zou ik mezelf toch is goed achter de oren krabben als je kijkt naar de feiten die hier benoemd worden.
Helemaal niet doorzichtig dit. :')
  vrijdag 19 oktober 2018 @ 10:26:13 #95
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_182606085
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2018 09:57 schreef Schijf het volgende:
https://blockchainleaks.io/

Sinds gister is dit nieuwe platform gelanceerd. Vind het een goed initiatief en er worden echt waarheden aan de kaak gesteld. Ik ben zelf Walton holder maar wat hier vermeldt wordt over CREAM en bekende youtubers zoals Boxmining, Suppoman en EdwardPumps is wel zeker het kijken waard. Als holder van VEN zou ik mezelf toch is goed achter de oren krabben als je kijkt naar de feiten die hier benoemd worden.
Noem er eens een paar dan.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_182606707
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2018 09:57 schreef Schijf het volgende:
https://blockchainleaks.io/

Sinds gister is dit nieuwe platform gelanceerd. Vind het een goed initiatief en er worden echt waarheden aan de kaak gesteld. Ik ben zelf Walton holder maar wat hier vermeldt wordt over CREAM en bekende youtubers zoals Boxmining, Suppoman en EdwardPumps is wel zeker het kijken waard. Als holder van VEN zou ik mezelf toch is goed achter de oren krabben als je kijkt naar de feiten die hier benoemd worden.
Het is al debunked, het zijn geen feiten, het zijn verzinsels. Net als dat DNV GL geen partner zou zijn van Vechain, DNV GL heeft het zelf gepost. Dus wat probeer jij nou hier? FUD verspreiden in de hoop dat mensen je walton omhoog trappen? Doe normaal.
Lambo of Rekt
pi_182606760
FUD over vechain verspreiden is gewoon het meest verantwoordelijke wat je kan doen
  vrijdag 19 oktober 2018 @ 11:18:49 #98
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_182606934
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2018 09:57 schreef Schijf het volgende:
https://blockchainleaks.io/

Sinds gister is dit nieuwe platform gelanceerd. Vind het een goed initiatief en er worden echt waarheden aan de kaak gesteld. Ik ben zelf Walton holder maar wat hier vermeldt wordt over CREAM en bekende youtubers zoals Boxmining, Suppoman en EdwardPumps is wel zeker het kijken waard. Als holder van VEN zou ik mezelf toch is goed achter de oren krabben als je kijkt naar de feiten die hier benoemd worden.
quote:
Marketing sent a message in Telegram to blockchainleaks.io partner, Edward Pump Hands
Gestopt met lezen :')

Oja, dit is die onzin van die Chico. Die dude van wie zijn youtube kanaal afgestorven was en nu zijn views probeert op te krikken door random shit te roepen over vechain. Top source ^O^

[ Bericht 10% gewijzigd door Rossdale op 19-10-2018 11:26:19 ]
Please sir. When moon? When Mustang?
  vrijdag 19 oktober 2018 @ 11:34:51 #99
418321 Schijf
schijven zijn oke
pi_182607192

Zoveel red flags... Zoveel...

Dat personen zoals Sunny Lee uberhaupt met shill groepen zoals CREAM in zee gaan is toch te triest voor woorden.
vraag maar aan je mama
  vrijdag 19 oktober 2018 @ 11:38:26 #100
418321 Schijf
schijven zijn oke
pi_182607276
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 oktober 2018 11:04 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Het is al debunked, het zijn geen feiten, het zijn verzinsels. Net als dat DNV GL geen partner zou zijn van Vechain, DNV GL heeft het zelf gepost. Dus wat probeer jij nou hier? FUD verspreiden in de hoop dat mensen je walton omhoog trappen? Doe normaal.
Verzinsels? Alsjeblieft zeg. VEN holder zeker? :')

Waar is het dan debunked? Door Chico als verslaafde alcoholist neer te zetten? Door iedereen te verwijderen/bannen? Door Youtubers te betalen om te blijven shillen?

Mij boeit het niks wat jullie over Walton vinden, dat staat hier zelfs helemaal los van. Je bent een van de honderden schapen die oogkleppen op hebben en niet verder kijken dan hun neus lang is. Prima, zelf weten. Ik probeer je alleen te waarschuwen.
vraag maar aan je mama
pi_182607358
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2018 11:38 schreef Schijf het volgende:

[..]

Verzinsels? Alsjeblieft zeg. VEN holder zeker? :')

Waar is het dan debunked? Door Chico als verslaafde alcoholist neer te zetten? Door iedereen te verwijderen/bannen? Door Youtubers te betalen om te blijven shillen?

Mij boeit het niks wat jullie over Walton vinden, dat staat hier zelfs helemaal los van. Je bent een van de honderden schapen die oogkleppen op hebben en niet verder kijken dan hun neus lang is. Prima, zelf weten. Ik probeer je alleen te waarschuwen.
DNVGL twitterde op dinsdag 16-10-2018 om 08:49:08 Proud to partner with @vechainofficial, @BYDCompany and other leading Chinese businesses on #sustainable solutions for the future! Today @RemiEriksen signed an agreement on a #blockchain-based #carbon banking #ElectricVehicle #EV ecosystem. https://t.co/EguoAnVDY8 reageer retweet
In principe is dit al meer dan genoeg. Want hieruit blijkt al dat chico gewoon onzin lult, en paid FUD verspreid.

Maargoed, hier nog 1 voor je;


Ik ga niet weer alles opzoeken hoor, als je vechain graag een scam vindt, moet je dat vooral vinden. Ik denk niet dat er dan zo'n huge platform was opgezet waar nu verschillende ico's op draaien en alles.

Ik zie graag je reactie op beiden, en je tegen argumentatie.
Lambo of Rekt
pi_182607468


Alsjeblieft vraag niet aan BMW of DNV of het wel echt klanten zijn vechainers, straks stappen ze nog over naar een echte blockchain.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-10-2018 11:46:55 ]
pi_182607508
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2018 11:46 schreef Piva het volgende:
[ afbeelding ]

Alsjeblieft vraag niet aan BMW of DNV of het wel echt klanten zijn vechainers, straks stappen ze nog over naar een echte blockchain.
Best logisch toch... het is alleen maar irritant als er 10000 man daarom komen vragen.
Lambo of Rekt
  vrijdag 19 oktober 2018 @ 11:59:54 #104
418321 Schijf
schijven zijn oke
pi_182607764
quote:
2s.gif Op vrijdag 19 oktober 2018 11:41 schreef EggsTC het volgende:

[..]

DNVGL twitterde op dinsdag 16-10-2018 om 08:49:08 Proud to partner with @vechainofficial, @BYDCompany and other leading Chinese businesses on #sustainable solutions for the future! Today @RemiEriksen signed an agreement on a #blockchain-based #carbon banking #ElectricVehicle #EV ecosystem. https://t.co/EguoAnVDY8 reageer retweet
In principe is dit al meer dan genoeg. Want hieruit blijkt al dat chico gewoon onzin lult, en paid FUD verspreid.

Maargoed, hier nog 1 voor je;


Ik ga niet weer alles opzoeken hoor, als je vechain graag een scam vindt, moet je dat vooral vinden. Ik denk niet dat er dan zo'n huge platform was opgezet waar nu verschillende ico's op draaien en alles.

Ik zie graag je reactie op beiden, en je tegen argumentatie.
Ik heb nergens beweert dat VEN een scam is. Het gaat erom dat men in zee gaat met dubieuze personen die puur uit zijn op hype en marketing om VEN te shillen.

Ik geloof best dat VEN een partnership heeft, maar daar gaat het helemaal niet om. Ik beweer ook nergens dat het niet waar is. Zelf heb ik het met eigen ogen aangezien dat deze groep in eerste instantie Walton Chain aan het promoten was. CREAM wou echter meer zeggenschap binnen Walton Chain en een invloed uitoefenen op de marketing. Walton Chain liet dit echter niet toe aangezien ze zich eerst op de technologie wouden focussen en niks wouden hypen. Walton Chain werd vervolgens de rug toegekeerd en deze groep ging vervolgens naar VEN waar zij wel medezeggenschap kregen. (Zie ook CREAM als strategisch partner van VEN en alle ICO's van VEN, waar tevens boxmining staat als advisor etc.) Vele knights binnen Walton Chain zijn met deze groep mee overgegaan.

Boxmining heeft zelfs WaltonChain bezocht en diverse demo's bijgewoond. Dit was echt precies tijdens deze overstap naar VEN. Wat hij toen heeft gedaan is dat hij de demo's continu uit bleef stellen waardoor er maanden tussen de filmpjes zat. In tussentijd promootte hij alleen nog maar VEN. En de opmars van VEN kun je nu al niet meer terugzien aangezien dit VET geworden is. Toch is dit begonnen toen deze groep zich actief is in gaan zetten voor het promoten van VEN.

Suppoman heeft in het verleden al aangetoond dat het een shiller is van lending platforms zoals EthConnect, ook verwijderd hij iedereen van zijn Twitter account die ook maar enige connectie heeft met Elastos, Neo of WaltonChain. Datzelfde geld overigens voor de Cryptocurrency reddit (tegenwoordig is dit minder dan het voorheen was). Als je echter op Telegram een account aanmaakt met Walton, Neo of ook maar enkel actief lid bent van deze groepen dan wordt je al vrij snel geband (zonder ook maar actief deel te nemen aan het gesprek).

Doe ermee wat je wilt, aangezien ik weet dat er een hoop VEN holders zijn hier is het wellicht interessant voor je. Ik zeg overigens niet dat VEN een scam is. Ik wil jullie echter informeren over de partners en advisors van VeChain wat zeker geen zuivere koek is. Ik sluit namelijk niet uit dat deze mensen vroeg of laat hun enorme bags gaan dumpen.

Zeg nou zelf, vind je het zelf niet sketchy dat de CEO op exchanges zijn eigen munt trade (waar de SEC het in Amerika absoluut niet mee eens zou zijn als dergelijke praktijken zich op bijv. de NASDAQ af zouden spelen (handelen met voorkennis youknow)).?
Of CREAM die zelf FUD verspreidt over zijn eigen coin zoals een tokenholder zoals Vitalik? Of wat dacht je van CREAM en Boxmining die lco's al in de voorverkoop doen aan een select groepje die enkel in hun eigen telegram groepje zitten? Wat vind je ervan dat die strategische partner beweert dat hij elke week poker speelt met CZ van Binance? Of Sunny die zijn community oproept om te stoppen met het zoeken van informatie bij BMW over een partnership omdat dat dan de partnership kan laten afblazen, waarom zou je het dan zelf bekend maken?

Je houdt echt alleen jezelf voor de gek. VEN is wel degelijk een project en geen scam, maar de mensen eromheen maken er een hype van. CREAM was een shill van Walton maar zijn ineens massaal Walton de rug toegekeerd. En ja, Walton heeft ook fouten gemaakt in het verleden zoals die valentijns give away. Maar dat is op dit moment de discussie niet. Ik ben niet uit op het shillen van Walton, ik wil alleen dat mensen de ogen open omdat de waarheid niet aan het licht kan komen omdat alles zwaar gecensureerd wordt.

Evidence? Alsjeblieft, hier heb je 179 foto's en screenshots die continu gereport worden door een grote groep . https://imgbox.com/g/VN6sD9uitB

En by the way, Chico paid fud? Door wie dan? :')

[ Bericht 0% gewijzigd door Schijf op 19-10-2018 12:11:03 ]
vraag maar aan je mama
  vrijdag 19 oktober 2018 @ 12:01:36 #105
418321 Schijf
schijven zijn oke
pi_182607802
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2018 11:48 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Best logisch toch... het is alleen maar irritant als er 10000 man daarom komen vragen.
Dan moet je het niet bekend maken. Zeker niet als er een kans bestaat dat dan je partnership in gevaar komt. Dan snap je duidelijk niet hoe het werkt.
vraag maar aan je mama
  vrijdag 19 oktober 2018 @ 12:28:35 #106
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_182608328
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2018 11:38 schreef Schijf het volgende:

[..]

Verzinsels? Alsjeblieft zeg. VEN holder zeker? :')

Waar is het dan debunked? Door Chico als verslaafde alcoholist neer te zetten? Door iedereen te verwijderen/bannen? Door Youtubers te betalen om te blijven shillen?

Mij boeit het niks wat jullie over Walton vinden, dat staat hier zelfs helemaal los van. Je bent een van de honderden schapen die oogkleppen op hebben en niet verder kijken dan hun neus lang is. Prima, zelf weten. Ik probeer je alleen te waarschuwen.
DNV GL heeft het ZELF gepost.
Debunked.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
  vrijdag 19 oktober 2018 @ 12:34:43 #107
418321 Schijf
schijven zijn oke
pi_182608429
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 oktober 2018 12:28 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

DNV GL heeft het ZELF gepost.
Debunked.
Hoor je mij daarover? trek ik die partnership in twijfel? Nope.

Spuitelf.
vraag maar aan je mama
pi_182608761
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2018 11:59 schreef Schijf het volgende:
Je houdt echt alleen jezelf voor de gek. VEN is wel degelijk een project en geen scam, maar de mensen eromheen maken er een hype van.
Waar hou ik mezelf voor de gek mee dan?

En ik ken het verhaal, waar amper wat van klopt overigens, zoals je kunt zien in die debunks en op de twitters van DNVGL bijv. Dus je hoeft het verhaal niet te vertellen... ook bijv die Linked in, was van de verkeerde persoon, maar dat zie jij dus selectief niet? dat chico er gewoon een zooitje van maakt en zomaar wat verteld? Iets wat WALTON aanhangers heel graag horen? Wie houdt zichzelf voor de gek dan?
Lambo of Rekt
pi_182608815
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2018 12:34 schreef Schijf het volgende:

[..]

Hoor je mij daarover? trek ik die partnership in twijfel? Nope.

Spuitelf.
Nee, maar degene die dit de wereld in heeft geholpen (je bovenstaande verhaal) heeft dat wel geroepen. Dus dat is vrij onbetrouwbare informatie, alleen al vanwege dat.
Lambo of Rekt
  vrijdag 19 oktober 2018 @ 13:04:03 #110
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_182608894
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2018 12:34 schreef Schijf het volgende:

[..]

Hoor je mij daarover? trek ik die partnership in twijfel? Nope.

Spuitelf.
Ja.
Lees je eigen shit nog maar eens.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_182609002
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2018 12:57 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Nee, maar degene die dit de wereld in heeft geholpen (je bovenstaande verhaal) heeft dat wel geroepen. Dus dat is vrij onbetrouwbare informatie, alleen al vanwege dat.
Is bovenstaande verhaal niet gewoon van die poster zelf? Een site promoten waar enkel en alleen dat artikel op staat, en het dan verdedigen alsof je leven ervan afhangt. Komt helemaal niet transparant over hoor. :P
pi_182609026
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2018 13:09 schreef illusions het volgende:

[..]

Is bovenstaande verhaal niet gewoon van die poster zelf? Een site promoten waar enkel en alleen dat artikel op staat, en het dan verdedigen alsof je leven ervan afhangt. Komt helemaal niet transparant over hoor. :P
Nee, die site is van die chico knakker.

Maar het is wel opmerkelijk ja.
Lambo of Rekt
pi_182609038
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2018 11:59 schreef Schijf het volgende:

[..]

Ik heb nergens beweert dat VEN een scam is. Het gaat erom dat men in zee gaat met dubieuze personen die puur uit zijn op hype en marketing om VEN te shillen.

Ik geloof best dat VEN een partnership heeft, maar daar gaat het helemaal niet om. Ik beweer ook nergens dat het niet waar is. Zelf heb ik het met eigen ogen aangezien dat deze groep in eerste instantie Walton Chain aan het promoten was. CREAM wou echter meer zeggenschap binnen Walton Chain en een invloed uitoefenen op de marketing. Walton Chain liet dit echter niet toe aangezien ze zich eerst op de technologie wouden focussen en niks wouden hypen. Walton Chain werd vervolgens de rug toegekeerd en deze groep ging vervolgens naar VEN waar zij wel medezeggenschap kregen. (Zie ook CREAM als strategisch partner van VEN en alle ICO's van VEN, waar tevens boxmining staat als advisor etc.) Vele knights binnen Walton Chain zijn met deze groep mee overgegaan.

Boxmining heeft zelfs WaltonChain bezocht en diverse demo's bijgewoond. Dit was echt precies tijdens deze overstap naar VEN. Wat hij toen heeft gedaan is dat hij de demo's continu uit bleef stellen waardoor er maanden tussen de filmpjes zat. In tussentijd promootte hij alleen nog maar VEN. En de opmars van VEN kun je nu al niet meer terugzien aangezien dit VET geworden is. Toch is dit begonnen toen deze groep zich actief is in gaan zetten voor het promoten van VEN.

Suppoman heeft in het verleden al aangetoond dat het een shiller is van lending platforms zoals EthConnect, ook verwijderd hij iedereen van zijn Twitter account die ook maar enige connectie heeft met Elastos, Neo of WaltonChain. Datzelfde geld overigens voor de Cryptocurrency reddit (tegenwoordig is dit minder dan het voorheen was). Als je echter op Telegram een account aanmaakt met Walton, Neo of ook maar enkel actief lid bent van deze groepen dan wordt je al vrij snel geband (zonder ook maar actief deel te nemen aan het gesprek).

Doe ermee wat je wilt, aangezien ik weet dat er een hoop VEN holders zijn hier is het wellicht interessant voor je. Ik zeg overigens niet dat VEN een scam is. Ik wil jullie echter informeren over de partners en advisors van VeChain wat zeker geen zuivere koek is. Ik sluit namelijk niet uit dat deze mensen vroeg of laat hun enorme bags gaan dumpen.

Zeg nou zelf, vind je het zelf niet sketchy dat de CEO op exchanges zijn eigen munt trade (waar de SEC het in Amerika absoluut niet mee eens zou zijn als dergelijke praktijken zich op bijv. de NASDAQ af zouden spelen (handelen met voorkennis youknow)).?
Of CREAM die zelf FUD verspreidt over zijn eigen coin zoals een tokenholder zoals Vitalik? Of wat dacht je van CREAM en Boxmining die lco's al in de voorverkoop doen aan een select groepje die enkel in hun eigen telegram groepje zitten? Wat vind je ervan dat die strategische partner beweert dat hij elke week poker speelt met CZ van Binance? Of Sunny die zijn community oproept om te stoppen met het zoeken van informatie bij BMW over een partnership omdat dat dan de partnership kan laten afblazen, waarom zou je het dan zelf bekend maken?

Je houdt echt alleen jezelf voor de gek. VEN is wel degelijk een project en geen scam, maar de mensen eromheen maken er een hype van. CREAM was een shill van Walton maar zijn ineens massaal Walton de rug toegekeerd. En ja, Walton heeft ook fouten gemaakt in het verleden zoals die valentijns give away. Maar dat is op dit moment de discussie niet. Ik ben niet uit op het shillen van Walton, ik wil alleen dat mensen de ogen open omdat de waarheid niet aan het licht kan komen omdat alles zwaar gecensureerd wordt.

Evidence? Alsjeblieft, hier heb je 179 foto's en screenshots die continu gereport worden door een grote groep . https://imgbox.com/g/VN6sD9uitB

En by the way, Chico paid fud? Door wie dan? :')
Laat me raden, WTC bagholder?
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_182610107
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2018 09:57 schreef Schijf het volgende:
https://blockchainleaks.io/

Sinds gister is dit nieuwe platform gelanceerd. Vind het een goed initiatief en er worden echt waarheden aan de kaak gesteld. Ik ben zelf Walton holder maar wat hier vermeldt wordt over CREAM en bekende youtubers zoals Boxmining, Suppoman en EdwardPumps is wel zeker het kijken waard. Als holder van VEN zou ik mezelf toch is goed achter de oren krabben als je kijkt naar de feiten die hier benoemd worden.
:')
  vrijdag 19 oktober 2018 @ 14:24:21 #115
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_182610664
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2018 11:59 schreef Schijf het volgende:

[..]

Ik heb nergens beweert dat VEN een scam is. Het gaat erom dat men in zee gaat met dubieuze personen die puur uit zijn op hype en marketing om VEN te shillen.

Ik geloof best dat VEN een partnership heeft, maar daar gaat het helemaal niet om. Ik beweer ook nergens dat het niet waar is. Zelf heb ik het met eigen ogen aangezien dat deze groep in eerste instantie Walton Chain aan het promoten was. CREAM wou echter meer zeggenschap binnen Walton Chain en een invloed uitoefenen op de marketing. Walton Chain liet dit echter niet toe aangezien ze zich eerst op de technologie wouden focussen en niks wouden hypen. Walton Chain werd vervolgens de rug toegekeerd en deze groep ging vervolgens naar VEN waar zij wel medezeggenschap kregen. (Zie ook CREAM als strategisch partner van VEN en alle ICO's van VEN, waar tevens boxmining staat als advisor etc.) Vele knights binnen Walton Chain zijn met deze groep mee overgegaan.

Boxmining heeft zelfs WaltonChain bezocht en diverse demo's bijgewoond. Dit was echt precies tijdens deze overstap naar VEN. Wat hij toen heeft gedaan is dat hij de demo's continu uit bleef stellen waardoor er maanden tussen de filmpjes zat. In tussentijd promootte hij alleen nog maar VEN. En de opmars van VEN kun je nu al niet meer terugzien aangezien dit VET geworden is. Toch is dit begonnen toen deze groep zich actief is in gaan zetten voor het promoten van VEN.

Suppoman heeft in het verleden al aangetoond dat het een shiller is van lending platforms zoals EthConnect, ook verwijderd hij iedereen van zijn Twitter account die ook maar enige connectie heeft met Elastos, Neo of WaltonChain. Datzelfde geld overigens voor de Cryptocurrency reddit (tegenwoordig is dit minder dan het voorheen was). Als je echter op Telegram een account aanmaakt met Walton, Neo of ook maar enkel actief lid bent van deze groepen dan wordt je al vrij snel geband (zonder ook maar actief deel te nemen aan het gesprek).

Doe ermee wat je wilt, aangezien ik weet dat er een hoop VEN holders zijn hier is het wellicht interessant voor je. Ik zeg overigens niet dat VEN een scam is. Ik wil jullie echter informeren over de partners en advisors van VeChain wat zeker geen zuivere koek is. Ik sluit namelijk niet uit dat deze mensen vroeg of laat hun enorme bags gaan dumpen.

Zeg nou zelf, vind je het zelf niet sketchy dat de CEO op exchanges zijn eigen munt trade (waar de SEC het in Amerika absoluut niet mee eens zou zijn als dergelijke praktijken zich op bijv. de NASDAQ af zouden spelen (handelen met voorkennis youknow)).?
Of CREAM die zelf FUD verspreidt over zijn eigen coin zoals een tokenholder zoals Vitalik? Of wat dacht je van CREAM en Boxmining die lco's al in de voorverkoop doen aan een select groepje die enkel in hun eigen telegram groepje zitten? Wat vind je ervan dat die strategische partner beweert dat hij elke week poker speelt met CZ van Binance? Of Sunny die zijn community oproept om te stoppen met het zoeken van informatie bij BMW over een partnership omdat dat dan de partnership kan laten afblazen, waarom zou je het dan zelf bekend maken?

Je houdt echt alleen jezelf voor de gek. VEN is wel degelijk een project en geen scam, maar de mensen eromheen maken er een hype van. CREAM was een shill van Walton maar zijn ineens massaal Walton de rug toegekeerd. En ja, Walton heeft ook fouten gemaakt in het verleden zoals die valentijns give away. Maar dat is op dit moment de discussie niet. Ik ben niet uit op het shillen van Walton, ik wil alleen dat mensen de ogen open omdat de waarheid niet aan het licht kan komen omdat alles zwaar gecensureerd wordt.

Evidence? Alsjeblieft, hier heb je 179 foto's en screenshots die continu gereport worden door een grote groep . https://imgbox.com/g/VN6sD9uitB

En by the way, Chico paid fud? Door wie dan? :')
Vechain zelf is inderdaad niks mis mee. De personen die alle Social media runnen wel inderdaad( even los van alle vrijwilligers die zijn er ook veel als admin) . Heb zelf ook met cream gewerkt en heb het bovenstaande persoonlijk ondervonden. Op dit moment bezig met een legal Team om een van de gasten uit het cream team te gaan aanklagen ( Niet Jackson)
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
pi_182610867
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2018 11:59 schreef Schijf het volgende:

[..]

Ik heb nergens beweert dat VEN een scam is. Het gaat erom dat men in zee gaat met dubieuze personen die puur uit zijn op hype en marketing om VEN te shillen.

Ik geloof best dat VEN een partnership heeft, maar daar gaat het helemaal niet om. Ik beweer ook nergens dat het niet waar is. Zelf heb ik het met eigen ogen aangezien dat deze groep in eerste instantie Walton Chain aan het promoten was. CREAM wou echter meer zeggenschap binnen Walton Chain en een invloed uitoefenen op de marketing. Walton Chain liet dit echter niet toe aangezien ze zich eerst op de technologie wouden focussen en niks wouden hypen. Walton Chain werd vervolgens de rug toegekeerd en deze groep ging vervolgens naar VEN waar zij wel medezeggenschap kregen. (Zie ook CREAM als strategisch partner van VEN en alle ICO's van VEN, waar tevens boxmining staat als advisor etc.) Vele knights binnen Walton Chain zijn met deze groep mee overgegaan.

Boxmining heeft zelfs WaltonChain bezocht en diverse demo's bijgewoond. Dit was echt precies tijdens deze overstap naar VEN. Wat hij toen heeft gedaan is dat hij de demo's continu uit bleef stellen waardoor er maanden tussen de filmpjes zat. In tussentijd promootte hij alleen nog maar VEN. En de opmars van VEN kun je nu al niet meer terugzien aangezien dit VET geworden is. Toch is dit begonnen toen deze groep zich actief is in gaan zetten voor het promoten van VEN.

Suppoman heeft in het verleden al aangetoond dat het een shiller is van lending platforms zoals EthConnect, ook verwijderd hij iedereen van zijn Twitter account die ook maar enige connectie heeft met Elastos, Neo of WaltonChain. Datzelfde geld overigens voor de Cryptocurrency reddit (tegenwoordig is dit minder dan het voorheen was). Als je echter op Telegram een account aanmaakt met Walton, Neo of ook maar enkel actief lid bent van deze groepen dan wordt je al vrij snel geband (zonder ook maar actief deel te nemen aan het gesprek).

Doe ermee wat je wilt, aangezien ik weet dat er een hoop VEN holders zijn hier is het wellicht interessant voor je. Ik zeg overigens niet dat VEN een scam is. Ik wil jullie echter informeren over de partners en advisors van VeChain wat zeker geen zuivere koek is. Ik sluit namelijk niet uit dat deze mensen vroeg of laat hun enorme bags gaan dumpen.

Zeg nou zelf, vind je het zelf niet sketchy dat de CEO op exchanges zijn eigen munt trade (waar de SEC het in Amerika absoluut niet mee eens zou zijn als dergelijke praktijken zich op bijv. de NASDAQ af zouden spelen (handelen met voorkennis youknow)).?
Of CREAM die zelf FUD verspreidt over zijn eigen coin zoals een tokenholder zoals Vitalik? Of wat dacht je van CREAM en Boxmining die lco's al in de voorverkoop doen aan een select groepje die enkel in hun eigen telegram groepje zitten? Wat vind je ervan dat die strategische partner beweert dat hij elke week poker speelt met CZ van Binance? Of Sunny die zijn community oproept om te stoppen met het zoeken van informatie bij BMW over een partnership omdat dat dan de partnership kan laten afblazen, waarom zou je het dan zelf bekend maken?

Je houdt echt alleen jezelf voor de gek. VEN is wel degelijk een project en geen scam, maar de mensen eromheen maken er een hype van. CREAM was een shill van Walton maar zijn ineens massaal Walton de rug toegekeerd. En ja, Walton heeft ook fouten gemaakt in het verleden zoals die valentijns give away. Maar dat is op dit moment de discussie niet. Ik ben niet uit op het shillen van Walton, ik wil alleen dat mensen de ogen open omdat de waarheid niet aan het licht kan komen omdat alles zwaar gecensureerd wordt.

Evidence? Alsjeblieft, hier heb je 179 foto's en screenshots die continu gereport worden door een grote groep . https://imgbox.com/g/VN6sD9uitB

En by the way, Chico paid fud? Door wie dan? :')
Te lang, niet gelezen.
pi_182610880
Tot zover mijn inhoudelijke bijdrage.
pi_182610922
Op gebruik van de term FUD zou trouwens ook het ontvangen van een lijfstraf moeten staan.
pi_182611325
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2018 14:39 schreef KapBak het volgende:
m FUD zou trouwe
ez2.gif
pi_182612005
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2018 15:01 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
ez2.gif
pi_182612025
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2018 15:45 schreef KapBak het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
ez2.gif
pi_182612043
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2018 15:46 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
ez2.gif
pi_182612054
Waarom vind ik dit leuk? :@
pi_182612078
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2018 15:48 schreef KapBak het volgende:
Waarom vind ik dit leuk? :@
Waarom niet, ik lig in een deuk :P
pi_182612094
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2018 15:49 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Waarom niet, ik lig in een deuk :P
Ik ook.

114969.png
pi_182612184
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2018 15:50 schreef KapBak het volgende:

[..]

Ik ook.

[ afbeelding ]
ez.gif
pi_182612225
Is er een schijf gecrasht?
pi_182612286
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2018 15:57 schreef MaGNeT het volgende:
Is er een schijf gecrasht?
Ik ontvang nu ook wifi in de gesloten inrichting.
pi_182612363
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2018 16:00 schreef KapBak het volgende:

[..]

Ik ontvang nu ook wifi in de gesloten inrichting.
spike_ava.png
pi_182612378
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2018 16:03 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
pi_182613227
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2018 15:57 schreef MaGNeT het volgende:
Is er een schijf gecrasht?
t maakt niet uit, Universa zal zegevieren, bradder _O_
Lambo of Rekt
pi_182613267
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 oktober 2018 16:38 schreef EggsTC het volgende:

[..]

t maakt niet uit, Universa zal zegevieren, bradder _O_
gdpit.gif

Oke ik stop al
pi_182613398
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2018 16:39 schreef KapBak het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Oke ik stop al
ez2.gif
Lambo of Rekt
  vrijdag 19 oktober 2018 @ 17:14:58 #134
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_182613980
:D!
Hmz...
pi_182614012
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2018 11:46 schreef Piva het volgende:
[ afbeelding ]

Alsjeblieft vraag niet aan BMW of DNV of het wel echt klanten zijn vechainers, straks stappen ze nog over naar een echte blockchain.
dit soort mongolen

Bel/mail Anders ff de CEO van unilever om zijn opinie van afschaffing dividendbelasting

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-10-2018 17:17:35 ]
pi_182614067
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 oktober 2018 17:17 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

dit soort mongolen

Bel/mail Anders ff de CEO van unilever om zijn opinie van afschaffing dividendbelasting
De CEO heeft een opinie over de afschaffing van de dividendbelasting, niet van de afschaffing van de dividendbelasting.

Listig taaltje dat Nederlands.
pi_182614360
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2018 17:21 schreef KapBak het volgende:

[..]

De CEO heeft een opinie over de afschaffing van de dividendbelasting, niet van de afschaffing van de dividendbelasting.

Listig taaltje dat Nederlands.
nerd
pi_182614846
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 oktober 2018 17:36 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

nerd
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_182614977
Ik vind mooi hoe VeChain altijd weer voor reuring in het topic zorgt
pi_182615356
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 oktober 2018 18:13 schreef ChickenMan het volgende:
Ik vind mooi hoe VeChain altijd weer voor reuring in het topic zorgt
ik ook

Enige coin die constant levert en iets gaat bewerkstelligen

buuuullllisshhhhh

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 19-10-2018 18:39:26 ]
pi_182615421
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 oktober 2018 16:38 schreef EggsTC het volgende:

[..]

t maakt niet uit, Universa zal zegevieren, bradder _O_
Haha, wat een sh*tcoin was dat eigenlijk he
  vrijdag 19 oktober 2018 @ 19:21:55 #142
131603 Afwazig
Serious business
pi_182616012
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 oktober 2018 18:38 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

ik ook

Enige coin die constant levert en iets gaat bewerkstelligen

buuuullllisshhhhh
:')
pi_182616198
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 oktober 2018 18:38 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

ik ook

Enige coin die constant levert en iets gaat bewerkstelligen

buuuullllisshhhhh
Er zal best wat techniek achter zitten en het is vast een enorme organisatie, maar wat leveren ze nou helemaal? Al die crypto bedrijven zitten nog zwaar in de alpha fase.

Je zin begint met "die constant levert" maar eindigt op "iets gaat bewerkstelligen." Ik denk dat het einde meer hout snijdt.
pi_182616552
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 oktober 2018 18:38 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

ik ook

Enige coin die constant levert en iets gaat bewerkstelligen

buuuullllisshhhhh
Dat je dit nog met droge ogen zo hard durft te beweren.
Laat ze inderdaad maar eens iets gaan bewerkstelligen.
Vakman pur sang
pi_182616767
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 oktober 2018 18:13 schreef ChickenMan het volgende:
Ik vind mooi hoe VeChain altijd weer voor reuring in het topic zorgt
pi_182618860
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 oktober 2018 17:17 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

dit soort mongolen

Bel/mail Anders ff de CEO van unilever om zijn opinie van afschaffing dividendbelasting
Prima vergelijking inderdaad!
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 19 oktober 2018 @ 21:57:27 #147
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_182619095
Kom na 3 dagen weer even kijken en net alsof ik nooit ben weggeweest :) Go VeChain
pi_182620723
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2018 09:57 schreef Schijf het volgende:
https://blockchainleaks.io/

Sinds gister is dit nieuwe platform gelanceerd. Vind het een goed initiatief en er worden echt waarheden aan de kaak gesteld. Ik ben zelf Walton holder maar wat hier vermeldt wordt over CREAM en bekende youtubers zoals Boxmining, Suppoman en EdwardPumps is wel zeker het kijken waard. Als holder van VEN zou ik mezelf toch is goed achter de oren krabben als je kijkt naar de feiten die hier benoemd worden.
WTC is next trouwens. Dat je uberhaupt die shitcoin na die rigged contest nog hebt gehouden :') ben je niet wijs.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_182621794
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2018 21:57 schreef Kyran het volgende:
Kom na 3 dagen weer even kijken en net alsof ik nooit ben weggeweest :) Go VeChain
3 dagen afwezig als admin, niet heel best....
pi_182622124
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 oktober 2018 00:34 schreef Predator38 het volgende:

[..]

3 dagen afwezig als admin, niet heel best....
Is ie nu ook al admin?
Het mod niet gekker worden.
pi_182624729
Vakman pur sang
pi_182625989
Tot nu toe kwam er slechts 1 project naar buiten, en ook dat is nog niet begonnen. Het gaat om de bouw van Hard Rock Hotels in Brazilië, die deels met Nederlands cryptogeld gefinancierd zou moeten worden.

Mensen die niet in hard Rock hotels in brazilië investeren :')
  zaterdag 20 oktober 2018 @ 11:47:43 #153
131603 Afwazig
Serious business
pi_182626602
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2018 10:59 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Tot nu toe kwam er slechts 1 project naar buiten, en ook dat is nog niet begonnen. Het gaat om de bouw van Hard Rock Hotels in Brazilië, die deels met Nederlands cryptogeld gefinancierd zou moeten worden.

Mensen die niet in hard Rock hotels in brazilië investeren :')
Wacht maar tot PoW2 van gulden uit is.
  zaterdag 20 oktober 2018 @ 12:34:39 #154
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_182627227
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 oktober 2018 11:47 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Wacht maar tot PoW2 van gulden uit is.
Het is haast niet te geloven, maar die is 'al' uit
Please sir. When moon? When Mustang?
  zaterdag 20 oktober 2018 @ 12:44:58 #155
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_182627355
Iemand verstand van domain names?
Bedrijf wilt domain van me, en wilt het opeisen.
Omdat bedrijfsnaam overeenkomt met het domain.
Kan dat zomaar?
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_182627369
quote:
10s.gif Op zaterdag 20 oktober 2018 12:44 schreef ssjgoku het volgende:
Iemand verstand van domain names?
Bedrijf wilt domain van me, en wilt het opeisen.
Omdat bedrijfsnaam overeenkomt met het domain.
Kan dat zomaar?
Heb je zelf iets te doen met de domeinnaam of heb je hem geparkeerd?
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  zaterdag 20 oktober 2018 @ 12:47:40 #157
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_182627384
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 oktober 2018 12:46 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Heb je zelf iets te doen met de domeinnaam of heb je hem geparkeerd?
Het is dit scenario:
https://ictrecht.nl/juridisch-advies/domeinnaam-verhuizen/

Developer wilt hem van me overnemen, de website. Ik heb server + website, en alle logins omtrend afgegeven. Maar weiger het domain af te geven.
Ben wel bereid evt. DNS aan te passen en dus mee te werken voor een overzetting.

Er zijn verder op papier 0 afspraken gemaakt.

Klopt dit stuk wel?
"Als de domeinnaam op naam van de developer geregistreerd staat, is de developer rechthebbende. U, als klant, kunt dan niet eisen dat de domeinnaam op uw naam gezet wordt. Erg vervelend op het moment dat u een geschil krijgt met uw developer."
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_182627502
Volgens mij klopt dat wel, ja.
  zaterdag 20 oktober 2018 @ 13:01:38 #159
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_182627517
Kga nu maar eens uitzoeken, of ik evt. verzekerd ben tegen een evt. rechtszaak van ze.

Edit: Heb inmiddels vraag neergelegd bij advocaat.
Krijg over paar dagen antwoord.

[ Bericht 36% gewijzigd door ssjgoku op 20-10-2018 13:12:59 ]
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_182628126
quote:
10s.gif Op zaterdag 20 oktober 2018 12:44 schreef ssjgoku het volgende:
Iemand verstand van domain names?
Bedrijf wilt domain van me, en wilt het opeisen.
Omdat bedrijfsnaam overeenkomt met het domain.
Kan dat zomaar?
PM me maar even. Ik ken de geschillenprocedure van de SIDN vrij goed. En voor andere extensies zijn er soortgelijke procedures.
pi_182629716
quote:
10s.gif Op zaterdag 20 oktober 2018 13:01 schreef ssjgoku het volgende:
Kga nu maar eens uitzoeken, of ik evt. verzekerd ben tegen een evt. rechtszaak van ze.

Edit: Heb inmiddels vraag neergelegd bij advocaat.
Krijg over paar dagen antwoord.

Als de domeinnaam op jouw naam staat, is hij van jouw. Onafhankelijk van een eventuele merkregistratie, dat is van geen enkele invloed.
  zaterdag 20 oktober 2018 @ 15:53:35 #162
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_182629732
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2018 15:51 schreef illusions het volgende:

[..]

Als de domeinnaam op jouw naam staat, is hij van jouw. Onafhankelijk van een eventuele merkregistratie, dat is van geen enkele invloed.
Ook op zogenaamd gebied van Handelsnaam?
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_182629744
quote:
10s.gif Op zaterdag 20 oktober 2018 15:53 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Ook op zogenaamd gebied van Handelsnaam?
Ja, heb het vaker meegemaakt. Beheerde een paar duizend domeinnamen voor m'n eigen bedrijf via Realtime Register, grootste registrar uit NL. Jouw naam = jouw eigendom.
  zaterdag 20 oktober 2018 @ 16:02:37 #164
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_182629837
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2018 15:55 schreef illusions het volgende:

[..]

Ja, heb het vaker meegemaakt. Beheerde een paar duizend domeinnamen voor m'n eigen bedrijf via Realtime Register, grootste registrar uit NL. Jouw naam = jouw eigendom.
Ligt eraan, je mag bijvoorbeeld niet zomaar een hema.com of hema.eu ofzo registreren, daar zit merkrecht op.

Als je jouw domein al had voordat het bedrijf bestond dan is het natuurlijk wel zo
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_182630428
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2018 15:55 schreef illusions het volgende:

[..]

Ja, heb het vaker meegemaakt. Beheerde een paar duizend domeinnamen voor m'n eigen bedrijf via Realtime Register, grootste registrar uit NL. Jouw naam = jouw eigendom.
Ja, tot dat het wordt opgeëist. Dan is het ineens niet meer van jouw.
  zaterdag 20 oktober 2018 @ 16:45:04 #166
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_182630466
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 oktober 2018 16:42 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Ja, tot dat het wordt opgeëist. Dan is het ineens niet meer van jouw.
Ik had een post op 12.47.
Heb je daar ook een antwoord op? :P
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_182630520
quote:
10s.gif Op zaterdag 20 oktober 2018 16:45 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Ik had een post op 12.47.
Heb je daar ook een antwoord op? :P
Ben jij de hoster, developer, eigenaar website, opdrachtgever.
Kan weinig zinnigs zeggen zonder de info.
pi_182630623
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 oktober 2018 16:42 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Ja, tot dat het wordt opgeëist. Dan is het ineens niet meer van jouw.
Dat kan alleen als het is zoals Rossdale zegt, maar een dergelijke merkregistratie is peperduur en komt in de regel bijna niet voor.
pi_182630648
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 oktober 2018 16:02 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Ligt eraan, je mag bijvoorbeeld niet zomaar een hema.com of hema.eu ofzo registreren, daar zit merkrecht op.

Als je jouw domein al had voordat het bedrijf bestond dan is het natuurlijk wel zo
Klopt, er zijn echter verschillende soorten merkregistraties. Er zit een verschil tussen merk en woord ofzo, weet niet precies meer hoe het zit, maar 9 van de 10 keer (of meer) kunnen daar geen rechten aan ontleend worden betreft domeinnaam.
pi_182631255
Ligt er ook aan hoe ver jij en de andere partij willen gaan.

Voor apple.nl heb je wss een andere strijdkas nodig dan voor lunchroomdeverguldedenneappel.nl :P
  zaterdag 20 oktober 2018 @ 17:58:40 #171
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_182631525
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 oktober 2018 16:49 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Ben jij de hoster, developer, eigenaar website, opdrachtgever.
Kan weinig zinnigs zeggen zonder de info.
Ben hoster, developer, eigenaar website, en uiteraard niet opdrachtgever.
Had je allemaal uit die post kunnen halen.
Laat maar zitten, lezen is niet je sterkste punt.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
  zaterdag 20 oktober 2018 @ 18:05:50 #172
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_182631617
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 oktober 2018 17:41 schreef MaGNeT het volgende:
Ligt er ook aan hoe ver jij en de andere partij willen gaan.

Voor apple.nl heb je wss een andere strijdkas nodig dan voor lunchroomdeverguldedenneappel.nl :P
Kan ik me hiervoor niet verzekeren? :D
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_182632080
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2018 16:59 schreef illusions het volgende:

[..]

Klopt, er zijn echter verschillende soorten merkregistraties. Er zit een verschil tussen merk en woord ofzo, weet niet precies meer hoe het zit, maar 9 van de 10 keer (of meer) kunnen daar geen rechten aan ontleend worden betreft domeinnaam.
Via de rechter kun je van alles en nog wat als grond aanbrengen. Onder de geschillenregeling voor domeinnamen van de SIDN moet echter aan drie voorwaarden zijn voldaan:

1. De domeinnaam moet gelijk zijn aan of verwarringwekkend veel lijken op een merknaam, handelsnaam of bekende eigennaam waar de eiser rechten op heeft.

2. De huidige domeinnaamhouder heeft geen eigen recht op of legitiem belang bij de domeinnaam.

3. De registratie of het gebruik zijn te kwader trouw.

Als je in de geschillenprocedure kan bewijzen dat aan minstens één van deze voorwaarden niet is voldaan dan vist de eiser achter het net.
pi_182633828
wat heeft dit met crypto te maken dan ????
pi_182634145
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2018 19:56 schreef Predator38 het volgende:
wat heeft dit met crypto te maken dan ????
Hier in SC gaat het wel vaker niet over crypto.

Maar goed, hier is een verband tussen domeinnaamregistraties en crypto, en nog van Nederlandse bodem ook: https://blog.undeveloped.com/dan-project-update-52bd6053b860
pi_182634159
quote:
8s.gif Op zaterdag 20 oktober 2018 20:14 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Hier in SC gaat het wel vaker niet over crypto.

Maar goed, hier is een verband tussen domeinnaamregistraties en crypto, en nog van Nederlandse bodem ook: https://blog.undeveloped.com/dan-project-update-52bd6053b860
prima maar 2 paginas over domeinen...... :D
crypto dood en iedereen nou echt zo rekt ? _O-
pi_182635706
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2018 15:55 schreef illusions het volgende:

[..]

Ja, heb het vaker meegemaakt. Beheerde een paar duizend domeinnamen voor m'n eigen bedrijf via Realtime Register, grootste registrar uit NL. Jouw naam = jouw eigendom.
Ik moet mij hier bij aansluiten. Maar er zijn zeker uitzonderingen.
pi_182636286
https://handshake.org/

Domeineigendom & crypto zoals verzocht. Nu kunnen we wel weer paar topics volpompen erover.
pi_182636864
dogecoin twitterde op zaterdag 20-10-2018 om 17:13:10 1Ð=1ÐWOW WOW WOW WOW WOW WOW reageer retweet
  zondag 21 oktober 2018 @ 10:41:03 #180
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_182644143
Goedemorgen warrriors!

Dank voor alle antwoorden! :D

Behalve predator, wat een zeikerd, man man man. ;p
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_182650144
quote:
10s.gif Op zondag 21 oktober 2018 10:41 schreef ssjgoku het volgende:
Goedemorgen warrriors!

Dank voor alle antwoorden! :D

Behalve predator, wat een zeikerd, man man man. ;p
hoe gaat het met je godencoin SEAL ouwe warrior?
  zondag 21 oktober 2018 @ 16:36:50 #183
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_182650498
quote:
1s.gif Op zondag 21 oktober 2018 16:12 schreef Predator38 het volgende:

[..]

hoe gaat het met je godencoin SEAL ouwe warrior?
Goed man, heb nog dik bijgekocht!
En wat heb jij nog zoal gedaan in het wereldje warrior! :D
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_182650508
quote:
1s.gif Op zondag 21 oktober 2018 16:12 schreef Predator38 het volgende:

[..]

hoe gaat het met je godencoin SEAL ouwe warrior?
Die is nog altijd tot recordhoogtes aan het stijgen. Dat is het type muntje wat zich niet thuisvoelt op lage niveaus omringd door shitcoins. De SEAL voelt zich niet eenzaam, de SEAL voelt zich pas lekker op eenzame hoogtes.
  zondag 21 oktober 2018 @ 16:38:15 #185
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_182650517
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2018 16:37 schreef illusions het volgende:

[..]

Die is nog altijd tot recordhoogtes aan het stijgen. Dat is het type muntje wat zich niet thuisvoelt op lage niveaus omringd door shitcoins. De SEAL voelt zich niet eenzaam, de SEAL voelt zich pas lekker op eenzame hoogtes.
_O- _O- _O_
Hoe verzin je het.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_182653071
'Winterslaap bij mensen moet mogelijk zijn'
Zou een uitkomst zijn bij een langdurige bear market.
  Moderator / Redactie Sport zondag 21 oktober 2018 @ 19:53:17 #187
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_182654131
quote:
9s.gif Op zondag 21 oktober 2018 18:51 schreef Gehrman het volgende:
'Winterslaap bij mensen moet mogelijk zijn'
Zou een uitkomst zijn bij een langdurige bear market.
_O-
pi_182654255
Samen met de bear in winterslaap!
pi_182654359
quote:
10s.gif Op zondag 21 oktober 2018 16:38 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

_O- _O- _O_
Hoe verzin je het.

grootste shitcoin ever
  zondag 21 oktober 2018 @ 20:06:34 #190
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_182654487
quote:
1s.gif Op zondag 21 oktober 2018 20:02 schreef Predator38 het volgende:

[..]

grootste shitcoin ever
U mad bro? _O-
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_182657086
quote:
The middle part of 2018 was primarily occupied with pushing ahead with our mainnet launch on Ethereum. We ran tests, audits, and even a slot skin competition to help add value to this endeavor. However, as we closed ever closer to the end of June, and our original deadline, we were presented with an opportunity that would allow us to take our offering far above and beyond what was possible at that time. This was of course the chance to be the very first dApp to launch on the VeChain blockchain.

We jumped at it, how couldn’t we? VeChain was, and still is, a blockchain that is simply more scalable. For a solution and offering like ours, this is key. We need to present a seamless gaming experience to our desired audience, or we will not gain a significant and lasting consumer base, period. The extra value-add here, however, was the access to specialized developers to aid in the porting process and overall platform development. This is incredibly rare for the cryptocurrency sphere, where most projects exist in their own autonomous isolation.

After weighing up all the positives and negatives, we made the tough decision of porting the DECENT.bet platform to the VeChain blockchain. This meant we were forced to delay our mainnet, but, it gave us the ability, and the impetus, to deliver a product capable of meeting consumer needs and wants. It’s not practical for slots players to wait minutes between spins and now they won’t have to.
:9 Vooral dat dikgedrukte ook.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-10-2018 21:30:27 ]
pi_182657105
quote:
10s.gif Op zondag 21 oktober 2018 20:06 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

U mad bro? _O-
You mad.. brah?


[ Bericht 26% gewijzigd door #ANONIEM op 21-10-2018 21:31:17 ]
  zondag 21 oktober 2018 @ 21:32:56 #193
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_182657169
Koop Loom en Stellar.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_182658129
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2018 21:32 schreef Quotidien het volgende:
Koop Loom en Stellar.
Je bent krap 2 weken aan het traden en gaat al tips geven? Dat gaat de goeie kant op! :D
  zondag 21 oktober 2018 @ 22:01:45 #195
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_182658144
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2018 22:01 schreef illusions het volgende:

[..]

Je bent krap 2 weken aan het traden en gaat al tips geven? Dat gaat de goeie kant op! :D
Ik ben sinds 2012 met crypto bezig. Sinds wanneer zit jij op de hypetrain?
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_182658176
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2018 22:01 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Ik ben sinds 2012 met crypto bezig. Sinds wanneer zit jij op de hypetrain?
Ook 2 weken.
pi_182658189
Meen me te herinneren dat je zei dat alles wat je aanraakte in stront veranderde, of iets soortgelijks. :P
  zondag 21 oktober 2018 @ 22:03:50 #198
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_182658209
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2018 22:02 schreef illusions het volgende:

[..]

Ook 2 weken.
Je bent gewoon de zoveelste pipo die pas van BTC afhoorde toen het bij de grote media werd behandeld.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_182658217
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2018 22:03 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Je bent gewoon de zoveelste pipo die pas van BTC afhoorde toen het bij de grote media werd behandeld.
Wat kan je dat goed inschatten van zo'n grote afstand. :P
  zondag 21 oktober 2018 @ 22:05:10 #200
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_182658251
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2018 22:04 schreef illusions het volgende:

[..]

Wat kan je dat goed inschatten van zo'n grote afstand. :P
Wat iedereen kan inschatten is dat je echt zo'n dwarsligger bent. Geeft niet, die fase heb ik toen ik 12 was ook een tijd gehad. Gaat vanzelf over.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_182658288
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2018 22:05 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Wat iedereen kan inschatten is dat je echt zo'n dwarsligger bent. Geeft niet, die fase heb ik toen ik 12 was ook een tijd gehad. Gaat vanzelf over.
Wat iedereen ook kan inschatten is dat je geen trade tips aanneemt van iemand die self-admittedly pas 2 weken geleden begon te traden. _O- Maargoed, die fase daar zou ik dan al lang uit moeten zijn, heb je enig idee hoe lang dat duurt?
  zondag 21 oktober 2018 @ 22:08:02 #202
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_182658319
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2018 22:06 schreef illusions het volgende:

[..]

Wat iedereen ook kan inschatten is dat je geen trade tips aanneemt van iemand die self-admittedly pas 2 weken geleden begon te traden. _O- Maargoed, die fase daar zou ik dan al lang uit moeten zijn, heb je enig idee hoe lang dat duurt?
Jij hebt ergens 2 jaar voor nodig, ik doe er dan 2 weken over. Gewoon allemaal doen, rijk word je vanzelf.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_182658344
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2018 22:08 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Jij hebt ergens 2 jaar voor nodig, ik doe er dan 2 weken over. Gewoon allemaal doen, rijk word je vanzelf.
Geeft niks hoor, zo dacht ik toen ik 12 was ook nog.
pi_182658426
Maargoed, we zullen beide coins even op de watchlist zetten, wat zijn je prognoses erover? "Kopen" kan iedereen wel roepen, meestal is het bij day- of swingtraden echter een kwestie van minuten, dus ik zou graag je analyse lezen. :)
pi_182658519
quote:
Flinke lap tekst, maar inderdaad erg interessant. Zeker weten doen we het niet, maar het is een vrij reëele voorspelling. Dat van de overheidscoins is natuurlijk een open deur, al willen veel mensen daar misschien niet in geloven.
pi_182659044
Wat een gezeik trouwens over ICO Headstart. Tuurlijk is het een ICO, en nu krijgen we mensen die ze willen aanklagen omdat ze geld hebben opgehaald nog voordat er een duidelijk plan was? Typisch gevalletje van ergens in investeren en niet doorhebben wat de risico's zijn.
pi_182659143
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2018 22:01 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Ik ben sinds 2012 met crypto bezig. Sinds wanneer zit jij op de hypetrain?
PayPal account aanmaken is niet het zelfde als crypto hè
  zondag 21 oktober 2018 @ 22:42:06 #208
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_182659360
Gewoon alweer een nieuwe relkloon van dezelfde mongolen die deze SC al maanden lopen te vergallen.
Please sir. When moon? When Mustang?
  zondag 21 oktober 2018 @ 22:58:00 #209
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_182659765
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2018 22:35 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

PayPal account aanmaken is niet het zelfde als crypto hè
Volgens mij is minen redelijk met crypto bezig zijn, itt tot op binance inloggen en een paar shitcoins kopen.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_182659887
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2018 22:58 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Volgens mij is minen redelijk met crypto bezig zijn, itt tot op binance inloggen en een paar shitcoins kopen.
Hahaha, in de verste verte het punt niet. Wat leer jij met minen of "bezig zijn met crypto" over traden? Overigens, minen? Big deal, nogal kinderspel als je het vergelijkt met traden, het heeft helemaal niets met elkaar te maken. En in 2012 kon je dat nog met je CPU doen. _O- M.a.w. omdat jij in 2012 een beetje aan het minen was, geeft dat je de kennis om nu na 2 weken traden daarover tips te geven?

Ik lig niet dwars hoor, ik call gewoon bullshit als ik het ruik. En deze ruikt van ver.

Point being, dat jij hier trade tips zit te geven slaat als een kut op een hek. :P
pi_182659929
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2018 22:58 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Volgens mij is minen redelijk met crypto bezig zijn, itt tot op binance inloggen en een paar shitcoins kopen.
Haha ja inderdaad, Op Binance inloggen en een paar shitcoins kopen. lol

Kan je e-gold nog herinneren? En merge mining met namecoin?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 21-10-2018 23:07:05 ]
pi_182659931
Als je vindt dat je wel gelijk hebt, dan by all means, post hier a.u.b. je analyse over de coins die je tracht te tippen. Ik ben reuze benieuwd. Verwachte ROI en timescale erbij enzo graag. Simpelweg "Koop Stellar" noemen kan elke debiel wel.
pi_182659966
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2018 23:05 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Haha ja inderdaad, Op Binance inloggen en een paar shitcoins kopen. lol

Kan je e-gold nog herinneren?
e-gold, Pecunix, Liberty Reserve, dat waren nog eens tijden. En daarvoor had je ook nog zo'n programmatje waarmee je je CPU/GPU power kon delen met zo'n groep op GOT/Tweakers (samen met Fok geloof ik), ook een soort minen dus. Met dat koetje in je tray.
  zondag 21 oktober 2018 @ 23:10:54 #214
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_182660016
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2018 23:06 schreef illusions het volgende:
Als je vindt dat je wel gelijk hebt, dan by all means, post hier a.u.b. je analyse over de coins die je tracht te tippen. Ik ben reuze benieuwd. Verwachte ROI en timescale erbij enzo graag. Simpelweg "Koop Stellar" noemen kan elke debiel wel.
Er ontsnapt letterlijk een zucht bij mij als ik jouw posts lees. Ga gewoon weg joh. Doe je eigen research maar ipv hier te lopen etteren.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_182660051
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2018 23:10 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Er ontsnapt letterlijk een zucht bij mij als ik jouw posts lees. Ga gewoon weg joh. Doe je eigen research maar ipv hier te lopen etteren.
Haha, nou bedankt voor de tip dan Hans!
  zondag 21 oktober 2018 @ 23:32:53 #216
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_182660398
_O_ BAT _O_

Geschreven via de Brave browser ;)
The best firms advertise the least...
pi_182660630
quote:
By the way, if you want to start a crypto business that everyone will need in the future, solve the inheritance problem.

Damn, het is wel leuk om dit bevestigd te zien krijgen. Dat is namelijk precies waar ik mee bezig ben in samenwerking met een klant (groot Nederlands notariskantoor).
pi_182660774
Het zou tof zijn als je op een gemakkelijke manier straks naar een notaris kan gaan en gewoon wijzigingen kan laten vastleggen in een blockchain die door alle notarissen in gebruik is. Informatie die niet aangepast kan worden, behalve door de partij(en) die de wijziging hebben vastgelegd onder toezicht van de notaris. Als je dan switcht naar een ander kantoor dan is de overeengekomen informatie gewoon beschikbaar ofzo, al dat papierwerk is toch op een gegeven moment niet meer te doen toch
Bijvoorbeeld persoon A en B kopen een huis en drie maanden later willen ze toch iets aanpassen waardoor persoon A 60% van de winst van het huis krijgt bij verkoop en de ander 40%. Simpele dingen eigenlijk die tegenwoordig best ingewikkeld lijken om te regelen
pi_182660799
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2018 23:55 schreef metallicelmo het volgende:
Het zou tof zijn als je op een gemakkelijke manier straks naar een notaris kan gaan en gewoon wijzigingen kan laten vastleggen in een blockchain die door alle notarissen in gebruik is. Informatie die niet aangepast kan worden, behalve door de partij(en) die de wijziging hebben vastgelegd onder toezicht van de notaris. Als je dan switcht naar een ander kantoor dan is de overeengekomen informatie gewoon beschikbaar ofzo, al dat papierwerk is toch op een gegeven moment niet meer te doen toch
Voor een dergelijk systeem heb ik de opdracht gekregen van één van Nederlands grote kantoren van juridisch adviseurs en notarissen. Dat is dus precies het idee erachter.
pi_182660855
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2018 23:58 schreef illusions het volgende:

[..]

Voor een dergelijk systeem heb ik de opdracht gekregen van één van Nederlands grote kantoren van juridisch adviseurs en notarissen. Dat is dus precies het idee erachter.
Kijk dat is nou echt handig, wellicht ken ik het kantoor zelfs wel maar dat zal wel vertrouwelijk zijn. Zat voorheen bij een bedrijf die één van de grootste leveranciers is van software speciaal voor het notariaat
pi_182660891
589 roepen er een aantal bij XRP. Mijn bankrekening eindigt op 589. Ik ga rijk worden jongens. Ik zeg het jullie!!!
XRP - To tha moon motherf#cker!
pi_182660922
Heerlijk vakantie, Crypto, zuipen en 4 sterren hotel. Wat wil een man nog meer. Tijd om nog een dikke trade te doen!
XRP - To tha moon motherf#cker!
pi_182660923
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2018 00:02 schreef metallicelmo het volgende:

[..]

Kijk dat is nou echt handig, wellicht ken ik het kantoor zelfs wel maar dat zal wel vertrouwelijk zijn. Zat voorheen bij een bedrijf die één van de grootste leveranciers is van software speciaal voor het notariaat
Die kans bestaat, maar dat is inderdaad vertrouwelijk. Er zijn meen ik 3 grote softwarepakketten daarin gespecialiseerd, en van één daarvan zijn ze momenteel ook klant.

Of het in dit geval ooit grensoverschrijdend wordt is te betwijfelen, dan heb je het wel over echt een megaproject.
pi_182660941
Psst geen ruzie maken. Leven is te mooi en tekort daarvoor!
XRP - To tha moon motherf#cker!
  maandag 22 oktober 2018 @ 00:20:25 #225
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_182661127
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2018 23:58 schreef illusions het volgende:

[..]

Voor een dergelijk systeem heb ik de opdracht gekregen van één van Nederlands grote kantoren van juridisch adviseurs en notarissen. Dat is dus precies het idee erachter.
Ja ja, een heul groot kantoor. Heel groot. Zeer groot. Eén van de grootste.

Groot.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
  maandag 22 oktober 2018 @ 00:21:10 #226
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_182661134
Even by the way, ik krijg net een appje van Obama of ik een project wil opzetten om wereldvrede te bewerkstelligen.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_182661142
Ik zat vandaag in een casino. Had geen centen meer en zat wat te kijken. (omdat ik mezelf bescherm met een limiet tegen geld verliezen). Damn, aantal gasten hadden wat punten, die arrogante gezichten van ze. Ze hadden in cryto moeten zitten de mietjes, dat waren pas punten. Smerige opscheppertjes.
XRP - To tha moon motherf#cker!
pi_182661162
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2018 00:21 schreef Quotidien het volgende:
Even by the way, ik krijg net een appje van Obama of ik een project wil opzetten om wereldvrede te bewerkstelligen.
Doe hem de groeten van mij.
XRP - To tha moon motherf#cker!
pi_182664072
Mien God wat een knuppels hier :')
Vakman pur sang
  maandag 22 oktober 2018 @ 08:10:52 #230
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_182664416
Goedemorgen warriors! :D
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
  maandag 22 oktober 2018 @ 08:14:37 #231
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_182664445
Wordt tijd dat er gratis antidepressiva verstrekt gaat worden de tandjes
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  maandag 22 oktober 2018 @ 08:21:40 #232
62913 Blik
The one and Only!
pi_182664490
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2018 23:45 schreef illusions het volgende:

[..]

By the way, if you want to start a crypto business that everyone will need in the future, solve the inheritance problem.

Damn, het is wel leuk om dit bevestigd te zien krijgen. Dat is namelijk precies waar ik mee bezig ben in samenwerking met een klant (groot Nederlands notariskantoor).
Ehm, te laat.

SafeHaven, vechain ICO die 26 oktober tokens gaat distribueren
pi_182665153
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2018 00:20 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Ja ja, een heul groot kantoor. Heel groot. Zeer groot. Eén van de grootste.

Groot.
illusions doet zijn naam eer aan hahahaha
pi_182665317
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2018 22:58 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Volgens mij is minen redelijk met crypto bezig zijn, itt tot op binance inloggen en een paar shitcoins kopen.
Que? Je kan niet eens je wallet.dat normaal opslaan.
pi_182665477
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2018 23:55 schreef metallicelmo het volgende:
Het zou tof zijn als je op een gemakkelijke manier straks naar een notaris kan gaan en gewoon wijzigingen kan laten vastleggen in een blockchain die door alle notarissen in gebruik is.
Een beetje een dubbel idee hierover. Liever zou ik stemmen over de blockchain zien gaan in NL. Het kadaster werkt naar mijn weten opzich aardig goed (zeker voor een Overheidsorganisatie).

Er zijn genoeg landen waar zo'n toepassing heel wat harder nodig is.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 22-10-2018 09:51:18 ]
  maandag 22 oktober 2018 @ 10:10:31 #236
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_182665733
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2018 23:55 schreef metallicelmo het volgende:
Het zou tof zijn als je op een gemakkelijke manier straks naar een notaris kan gaan en gewoon wijzigingen kan laten vastleggen in een blockchain die door alle notarissen in gebruik is. Informatie die niet aangepast kan worden, behalve door de partij(en) die de wijziging hebben vastgelegd onder toezicht van de notaris. Als je dan switcht naar een ander kantoor dan is de overeengekomen informatie gewoon beschikbaar ofzo, al dat papierwerk is toch op een gegeven moment niet meer te doen toch
Bijvoorbeeld persoon A en B kopen een huis en drie maanden later willen ze toch iets aanpassen waardoor persoon A 60% van de winst van het huis krijgt bij verkoop en de ander 40%. Simpele dingen eigenlijk die tegenwoordig best ingewikkeld lijken om te regelen
Private blockchain wellicht, mijn testament hoeft niet zo nodig openbaar te worden
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_182665854
quote:
1s.gif Op maandag 22 oktober 2018 08:21 schreef Blik het volgende:

[..]

Ehm, te laat.

SafeHaven, vechain ICO die 26 oktober tokens gaat distribueren
Zit toch een wezenlijk verschil in tussen dat project en hetgeen mijn klant wil laten maken. SafeHaven gaat over inheritance van digitale assets, ik heb het over een digitaal testament waarin dingen als vastgoed e.d. worden verdeeld.

Waarschijnlijk zal dit ook niet op een grensoverschrijdende manier gaan werken maar beperkt tot Nederland omdat de wetgeving hierin per land nogal verschilt.

Het betreffende artikel heeft het over een oplossing zoals SafeHaven die biedt, maar tegelijkertijd liggen beide dingen niet erg ver uit elkaar natuurlijk.

quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2018 09:25 schreef Predator38 het volgende:

[..]

illusions doet zijn naam eer aan hahahaha
:')

Wat is er nou weer zo ongeloofwaardig aan een crypto-project voor een notaris? Als je iets dergelijks al niet kan geloven liggen je ambities ook niet echt hoger dan de gemiddelde stoeprand. :P
pi_182665866
quote:
3s.gif Op maandag 22 oktober 2018 10:10 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Private blockchain wellicht, mijn testament hoeft niet zo nodig openbaar te worden
Uiteraard dient zoiets (semi-)private te zijn.
pi_182666154
quote:
3s.gif Op maandag 22 oktober 2018 10:10 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Private blockchain wellicht, mijn testament hoeft niet zo nodig openbaar te worden
Bij de projecten die bestaan (zoals Factom) worden de documenten / testamenten / contracten dan ook niet op de blockchain gezet. Alleen de hash en timestamp van de documenten.

Je kan dan zien of testament_Rossdale_v1.01.pdf het origineel is of dat er iemand aan heeft lopen kloten door de hash van het document te vergelijken met de hash in de blockchain.

Ook als de blockchain openbaar is, kan je dus niets met de opgeslagen gegevens.

Ter controle en extra vertrouwen kan je vervolgens ééns per dag een reeks hashes weer hashen en die als input op (bijvoorbeeld) de Bitcoin blockchain zetten.

[ Bericht 1% gewijzigd door TheFreshPrince op 22-10-2018 10:52:05 ]
pi_182666704
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2018 10:44 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Bij de projecten die bestaan (zoals Factom) worden de documenten / testamenten / contracten dan ook niet op de blockchain gezet. Alleen de hash en timestamp van de documenten.

Je kan dan zien of testament_Rossdale_v1.01.pdf het origineel is of dat er iemand aan heeft lopen kloten door de hash van het document te vergelijken met de hash in de blockchain.

Ook als de blockchain openbaar is, kan je dus niets met de opgeslagen gegevens.

Ter controle en extra vertrouwen kan je vervolgens ééns per dag een reeks hashes weer hashen en die als input op (bijvoorbeeld) de Bitcoin blockchain zetten.
Ik snap sowieso niet waar de mythe vandaan komt dat als iets op een public blockchain staat het dan openbaar is. Dit is gewoon klinkklare onzin.

Je wil het liefst alles via public chains doen, dat is per definitie meer te vertrouwen dan een private chain.
pi_182668173
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2018 23:07 schreef illusions het volgende:

[..]

e-gold, Pecunix, Liberty Reserve, dat waren nog eens tijden. En daarvoor had je ook nog zo'n programmatje waarmee je je CPU/GPU power kon delen met zo'n groep op GOT/Tweakers (samen met Fok geloof ik), ook een soort minen dus. Met dat koetje in je tray.
Ja, klopt, het zou alleen cpu cycles gebruiken die je zelf niet gebruikte.Ondertussen was mijn AMD Thunderbird niet vooruit te branden.
  maandag 22 oktober 2018 @ 12:51:38 #242
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_182668566
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2018 09:40 schreef Piva het volgende:

[..]

Que? Je kan niet eens je wallet.dat normaal opslaan.
De wallet.dat EN backup zijn destijds prima opgeslagen, alleen kwijtgeraakt. Rot maar op met je kansloze aanvallen. Of maak anders een nieuwe kutkloon aan.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
  maandag 22 oktober 2018 @ 12:53:20 #243
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_182668594
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2018 12:26 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Ja, klopt, het zou alleen cpu cycles gebruiken die je zelf niet gebruikte.Ondertussen was mijn AMD Thunderbird niet vooruit te branden.
En heel de dag je cpuload op 100%. Geen kachel meer nodig :')
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_182668692
pi_182668860
kawabanga dudes
pi_182670089
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2018 10:20 schreef illusions het volgende:

[..]

Zit toch een wezenlijk verschil in tussen dat project en hetgeen mijn klant wil laten maken. SafeHaven gaat over inheritance van digitale assets, ik heb het over een digitaal testament waarin dingen als vastgoed e.d. worden verdeeld.

Waarschijnlijk zal dit ook niet op een grensoverschrijdende manier gaan werken maar beperkt tot Nederland omdat de wetgeving hierin per land nogal verschilt.

Het betreffende artikel heeft het over een oplossing zoals SafeHaven die biedt, maar tegelijkertijd liggen beide dingen niet erg ver uit elkaar natuurlijk.

[..]

:')

Wat is er nou weer zo ongeloofwaardig aan een crypto-project voor een notaris? Als je iets dergelijks al niet kan geloven liggen je ambities ook niet echt hoger dan de gemiddelde stoeprand. :P
Die vererving van assets on-chain klinkt wel tof.

Hoe pak je off-chain data?
pi_182670099
quote:
1s.gif Op maandag 22 oktober 2018 11:23 schreef ChickenMan het volgende:
Ik snap sowieso niet waar de mythe vandaan komt dat als iets op een public blockchain staat het dan openbaar is. Dit is gewoon klinkklare onzin.
Nee hoor. Het is gewoon waar.

Het feit is dat je alleen de *hash* op de blockchain zet, en die is vervolgens ook openbaar. De inhoud die die hash vertegenwoordigt echter niet.. Ik bedoel de input van de hash functie.
pi_182670337
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2018 14:12 schreef KapBak het volgende:

[..]

Nee hoor. Het is gewoon waar.

Het feit is dat je alleen de *hash* op de blockchain zet, en die is vervolgens ook openbaar. De inhoud die die hash vertegenwoordigt echter niet.. Ik bedoel de input van de hash functie.
Monero, Zcash, Komodo, noem ze allemaal maar op, zijn allemaal public blockchains
pi_182670528
  maandag 22 oktober 2018 @ 14:45:36 #250
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_182670595
Duurt mij te lang.

Alles verkocht. Kun je beter ketamine en bier van dat geld kopen heb je er tenminste nog plezier van.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_182670690
Zijn we al moon ?
Lambo of Rekt
pi_182670697
quote:
1s.gif Op maandag 22 oktober 2018 14:45 schreef fathank het volgende:
Duurt mij te lang.

Alles verkocht. Kun je beter ketamine en bier van dat geld kopen heb je er tenminste nog plezier van.
Ja, alleen is er nergens Keta S te regelen, lastige markt.
Lambo of Rekt
pi_182671422
k-hole mofo's
pi_182671754
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2018 13:00 schreef ZetaOS het volgende:
[ afbeelding ]
Jaaa die ken ik nog. Toen je nog kon minen en er niks voor terug kreeg.

Behalve eeuwige roem op het Tweakers forum.
pi_182671825
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2018 14:11 schreef KapBak het volgende:

[..]

Die vererving van assets on-chain klinkt wel tof.

Hoe pak je off-chain data?
Zoals al eerder genoemd, de hash van een testament opslaan lijkt me een prima idee. Een simpele MD5 hash lijkt me prima, en heb je met 1 functie zo eruit gepoept. Het gaat mij meer om off-chain data, niet om erving van crypto-assets, je hebt toch grotendeels met oude mensen te maken en het moet blijven aansluiten op de wensen van de klant uiteraard.
pi_182671900
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2018 14:29 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Monero, Zcash, Komodo, noem ze allemaal maar op, zijn allemaal public blockchains
Ja en de data die daarop gepubliceerd wordt is ook publiek beschikbaar. De vraag is wat je uit de data die gepubliceerd wordt kunt herleiden, en dat is in de gevallen die je noemt niet veel.
pi_182671914
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2018 16:05 schreef illusions het volgende:
Het gaat mij meer om off-chain data,
Ja daarom ook mijn vraag, hoe pak je dat aan? Wat is je oracle?
Of is het gewoon een hash van een testament op een chain zetten en zo verifieren?

Ik wil overigens niet vervelend doen ofzo :P Vind het hele toffe shit en daarom wat vragen :D
pi_182672147
Ja je wil natuurlijk het liefst een systeem waarbij ook de overeengekomen afspraken (digitaal) in diezelfde blockchain zijn opgeslagen. En dan alleen de partijen die inzicht moeten hebben krijgen een soort public key om de data in te zien en alleen een notaris heeft private keys ofzo? Meer het idee dat alle afspraken, hypotheekakten, eigendom van aandelen etc allemaal uit de blockchain kan worden gelezen voor het geval alle notariskantoren afbranden inclusief hun papieren archief
pi_182672330
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2018 16:24 schreef metallicelmo het volgende:
Ja je wil natuurlijk het liefst een systeem waarbij ook de overeengekomen afspraken (digitaal) in diezelfde blockchain zijn opgeslagen. En dan alleen de partijen die inzicht moeten hebben krijgen een soort public key om de data in te zien en alleen een notaris heeft private keys ofzo? Meer het idee dat alle afspraken, hypotheekakten, eigendom van aandelen etc allemaal uit de blockchain kan worden gelezen voor het geval alle notariskantoren afbranden inclusief hun papieren archief
Idealiter heb je een systeem waarbij de hele notaris niet meer nodig is :P
pi_182672441
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2018 16:09 schreef KapBak het volgende:

[..]

Ja en de data die daarop gepubliceerd wordt is ook publiek beschikbaar. De vraag is wat je uit de data die gepubliceerd wordt kunt herleiden, en dat is in de gevallen die je noemt niet veel.
Dan snap ik je punt niet precies. Iets is openbaar als je naar de inhoud kan kijken, als dat niet kan is het niet openbaar
pi_182672483
Je kan prima onderling afspraken maken op een public blockchain zonder dat de inhoud van die afspraken openbaar is naar andere partijen
pi_182672515
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2018 16:40 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Dan snap ik je punt niet precies. Iets is openbaar als je naar de inhoud kan kijken, als dat niet kan is het niet openbaar
Het is een beetje semantisch en mierenneuken van mijn kant :P

Als je een hash van een testament op een chain zit is die hash openbaar, de inhoud van het testament niet maar dat staatn dat ook niet on-chain.
pi_182672585
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2018 16:44 schreef KapBak het volgende:

[..]

Het is een beetje semantisch en mierenneuken van mijn kant :P

Als je een hash van een testament op een chain zit is die hash openbaar, de inhoud van het testament niet maar dat staatn dat ook niet on-chain.
het is idd nogal mierenneuken want je hebt helemaal niks aan een hash alleen, je zou niet eens hoeven weten dat die hash voor een testament is of voor iets anders :P
pi_182672634
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2018 16:48 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

het is idd nogal mierenneuken want je hebt helemaal niks aan een hash alleen, je zou niet eens hoeven weten dat die hash voor een testament is of voor iets anders :P
Klopt :D
  maandag 22 oktober 2018 @ 18:00:52 #265
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_182673908
Hasj op de blockchain

AI virtual reality powered blockchain weedgrowing

Gat in de markt.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_182675051
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2018 16:10 schreef KapBak het volgende:

[..]

Ja daarom ook mijn vraag, hoe pak je dat aan? Wat is je oracle?
Of is het gewoon een hash van een testament op een chain zetten en zo verifieren?

Ik wil overigens niet vervelend doen ofzo :P Vind het hele toffe shit en daarom wat vragen :D
Gewoon de hash erop. Elk testament is opgemaakt uit verschillende generieke delen, maar uiteindelijk toch uniek, daar is geen 100% automatie voor dus dat kan ook niet volledig on-chain.

quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2018 16:35 schreef KapBak het volgende:

[..]

Idealiter heb je een systeem waarbij de hele notaris niet meer nodig is :P
Daar moet wetgeving voor veranderen. Je kan met een blockchain werken, maar er zal altijd een notaris moeten zijn die de wijzigingen aan je testament online zet.
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2018 16:48 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

het is idd nogal mierenneuken want je hebt helemaal niks aan een hash alleen, je zou niet eens hoeven weten dat die hash voor een testament is of voor iets anders :P
Inderdaad, zo'n hash kan gewoon public zijn, dat maakt niets uit.
pi_182675117
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2018 19:05 schreef illusions het volgende:
Daar moet wetgeving voor veranderen. Je kan met een blockchain werken, maar er zal altijd een notaris moeten zijn die de wijzigingen aan je testament online zet.
Waarom zou de gebruiker dat zelf niet kunnen doen?

Voor de duidelijkheid we zijn het er volgens mij (?) allemaal over eens dat een hash van een document op een publieke blockchain zetten al veel toegevoegde waarde biedt voor verificatie etc. Maar dat is ook de meest saaie use-case. Docusign heeft ook al zoiets https://www.docusign.com/products/blockchain .
pi_182675214
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2018 19:08 schreef KapBak het volgende:

[..]

Waarom zou de gebruiker dat zelf niet kunnen doen?

Voor de duidelijkheid we zijn het er volgens mij (?) allemaal over eens dat een hash van een document op een publieke blockchain zetten al veel toegevoegde waarde biedt voor verificatie etc. Maar dat is ook de meest saaie use-case. Docusign heeft ook al zoiets https://www.docusign.com/products/blockchain .
Ik doe het niet voor mezelf he, ik kan ook wel 100 dingen verzinnen die innovatiever zijn. Het is een opdracht van de enige klant die ik nog maintain sinds ik m'n bedrijf heb verkocht, en die wil z'n business automatiseren en hoort "in de wandelgangen" dat concurrenten ook al met blockchain bezig zijn, en wil ook zoiets.

Er zit natuurlijk wel toegevoegde waarde aan.

Waarom kan de klant het zelf niet? Nederlandse wetgeving.
pi_182675240
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2018 19:13 schreef illusions het volgende:

[..]

Ik doe het niet voor mezelf he, ik kan ook wel 100 dingen verzinnen die innovatiever zijn. Het is een opdracht van de enige klant die ik nog maintain sinds ik m'n bedrijf heb verkocht, en die wil z'n business automatiseren en hoort "in de wandelgangen" dat concurrenten ook al met blockchain bezig zijn, en wil ook zoiets.

Er zit natuurlijk wel toegevoegde waarde aan.

Waarom kan de klant het zelf niet? Nederlandse wetgeving.
Haha ik probeer ook niet jouw opdracht te verneuken, wilde gewoon horen hoe je het innovatiever zou kunnen doen :D

Ik zeg ook dat er toegevoegde waarde aan zit, maar het is toch interessanter om te kijken hoe we die kunnen vergroten buiten het voorbeeld wat je noemt.

En de wet, ach ja die buigt wel... vraag maar aan ING.
pi_182675429
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2018 19:14 schreef KapBak het volgende:

[..]

Haha ik probeer ook niet jouw opdracht te verneuken, wilde gewoon horen hoe je het innovatiever zou kunnen doen :D

Ik zeg ook dat er toegevoegde waarde aan zit, maar het is toch interessanter om te kijken hoe we die kunnen vergroten buiten het voorbeeld wat je noemt.

En de wet, ach ja die buigt wel... vraag maar aan ING.
Uiteindelijk verandert de wet wel, maar voorlopig is het notariaat nogal een ouderwetse bedrijfstak. Die worden al bang als je cloud computing opnoemt. Mijn project zou zijn om eerst een zooi tooltjes te maken die standaard testamenten en contracten in elkaar zet d.m.v. templates en sub-templates, en na een laatste stap van custom aanpassingen, daar een .PDF van maakt, ergens encrypted upload, de gegevens ervan op de blockchain zet en zodoende is het testament of contract overal beschikbaar voor degenen die een private key hebben.

Dat is een beetje het idee. Loopt al sinds voor de zomer overigens dit idee, maar binnenkort gaan we dan toch echt starten. In de startfase wordt er gewoon SQL gebruikt, maar wel op een manier dat dat in de toekomst door blockchain vervangen kan worden.

Ik denk dat het ook belangrijk is om het komende jaar (of 2) af te wachten qua ontwikkelingen. Je wilt niet op een Ethereum chain zitten als die vervolgens zwaar door het slijk gehaald wordt.

Standaardacties moeten overigens ook gratis zijn, dus Ethereum voldoet al niet. Op EOS kan je bijv. voten, berichten sturen, etc. middels je EOS account en Scatter. Die EOS blockchain is helemaal zo slecht nog niet.
pi_182675652
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2018 19:23 schreef illusions het volgende:
middels je EOS account
moet je wel eerst $20 dokken om je account aan te maken

dus...

en blockproducers kunnen gewoon als ze willen je wallet leeghalen _O-

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 22-10-2018 19:35:01 ]
pi_182675677
bitcoingod _O_
pi_182675704
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2018 19:33 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

moet je wel eerst $20 dokken om je account aan te maken
$15. Maar als je naar deze notaris gaat zijn $15 de minste van je zorgen.

quote:
en blockproducers kunnen gewoon als ze willen je wallet leeghalen _O-
Lijkt me sterk.
pi_182675718
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2018 19:35 schreef illusions het volgende:
Lijkt me sterk.
Is toch echt zo :P
pi_182675753
Maar ik bedoelde niet echt Ethereum, EOS, VEN of wat dan ook. Maar meer wat je met de notie van programeerbaar geld/activa op het gebied van vererving zou kunnen doen over 5 jaar ofzo.

Dus bijvoorbeeld dat bij overlijden activa automatisch tussen erfgenamen verdeeld worden, of nog beter elk jaar 5% oid wordt vrijgegeven zodat niet alles in een keer erdoorheen gejaagd wordt door rijke erfgenamen. Op het gebied van trusts en dergelijke zijn best wat toffe dingen mogelijk met programmeerbare assets :P
pi_182675760
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2018 19:36 schreef KapBak het volgende:

[..]

Is toch echt zo :P
Ben niet echt op de hoogte van EOS. Technisch ben ik eigenlijk alleen nog maar in Ethereum gedoken, ik doe naast daytraden niet echt wat met crypto. En zelfs dat doe ik al een tijdje niet meer.

Weet wel dat die Daniel Jeffries lyrisch is over EOS altijd.
pi_182675792
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2018 19:37 schreef KapBak het volgende:
Maar ik bedoelde niet echt Ethereum, EOS, VEN of wat dan ook. Maar meer wat je met de notie van programeerbaar geld/activa op het gebied van vererving zou kunnen doen over 5 jaar ofzo.

Dus bijvoorbeeld dat bij overlijden activa automatisch tussen erfgenamen verdeeld worden, of nog beter elk jaar 5% oid wordt vrijgegeven zodat niet alles in een keer erdoorheen gejaagd wordt door rijke erfgenamen. Op het gebied van trusts en dergelijke zijn best wat toffe dingen mogelijk met programmeerbare assets :P
Dat is inderdaad de toekomst waar ik dan ook naartoe wil. Ik hoop het dus op een manier te maken dat ik in de toekomst ook van de groei profiteer. Echter worden coins/tokens en blockchain projecten steeds abstracter van elkaar, dus hoe ik dat in het vat ga gieten - geen idee.

Het is echter voor beide partijen duidelijk dat dit een meerjarenplan gaat worden.
pi_182675856
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2018 19:37 schreef KapBak het volgende:
Maar ik bedoelde niet echt Ethereum, EOS, VEN of wat dan ook. Maar meer wat je met de notie van programeerbaar geld/activa op het gebied van vererving zou kunnen doen over 5 jaar ofzo.

Dus bijvoorbeeld dat bij overlijden activa automatisch tussen erfgenamen verdeeld worden, of nog beter elk jaar 5% oid wordt vrijgegeven zodat niet alles in een keer erdoorheen gejaagd wordt door rijke erfgenamen. Op het gebied van trusts en dergelijke zijn best wat toffe dingen mogelijk met programmeerbare assets :P
SafeHaven is zoiets aan het maken.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_182675948
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2018 19:41 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

SafeHaven is zoiets aan het maken.
Ja maar ik gok dat die er een losse token aan hebben hangen voor hun ICO? :P
pi_182675978
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2018 19:41 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

SafeHaven is zoiets aan het maken.
Maar is SafeHaven niet meer de verdeling van crypto-assets bji vererving?
pi_182678034
VET nu 171 sat.
Einde bericht.
Vakman pur sang
  maandag 22 oktober 2018 @ 23:21:18 #282
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_182680694
Ravencoin is lekker aan het moonen :P
pi_182683959
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2018 23:21 schreef leolinedance het volgende:
Ravencoin is lekker aan het moonen :P
Why? Is toch ook shitcoin nummer zoveel?
Uitvinder van de biersmiley.
pi_182684497
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 07:45 schreef dimmak het volgende:

[..]

Why? Is toch ook shitcoin nummer zoveel?
Shitcoins mogen toch ook moonen?

#gelijkerechten
pi_182684715
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 08:43 schreef illusions het volgende:

[..]

Shitcoins mogen toch ook moonen?

#gelijkerechten
True, maar die haalt gewoon in deze bearmarket een ATH.
Uitvinder van de biersmiley.
  dinsdag 23 oktober 2018 @ 09:13:20 #286
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_182684835
Mja maar om te zeggen dat hij nou voor deze pump een gigantische marketcap had, mwoah
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_182684889
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 09:02 schreef dimmak het volgende:

[..]

True, maar die haalt gewoon in deze bearmarket een ATH.
Market Cap: 15,627 BTC
Volume (24h); 22,986 BTC

Ziet eruit als een legit p&d.
  dinsdag 23 oktober 2018 @ 09:48:41 #288
477575 Districore
Crowdpurchase Merchandise
pi_182685257
Die cryptogram coin blijft maar bitcoin geven, ben echt benieuwd wie en wat er achter zit. Ik verdien er in ieder geval slapend knaken mee!

(had ik het waves topic gemoeten..)
Districore - Crowdpurchase your merchandise
pi_182686278
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 07:45 schreef dimmak het volgende:

[..]

Why? Is toch ook shitcoin nummer zoveel?
RVN is niet echt een shitcoin geloof ik
Lambo of Rekt
pi_182687963
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 10:50 schreef EggsTC het volgende:

[..]

RVN is niet echt een shitcoin geloof ik
Vooral veel 'influencers' die erin zitten geloof ik. Mooie is wel dat dit een community project is en geen ICO oid heeft gehad.
  dinsdag 23 oktober 2018 @ 13:39:30 #291
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_182688770
quote:
1s.gif Op maandag 22 oktober 2018 18:00 schreef fathank het volgende:
Hasj op de blockchain

AI virtual reality powered blockchain weedgrowing

Gat in de markt.
https://www.bitcanna.io/

:P
Hmz...
pi_182689190
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 07:45 schreef dimmak het volgende:

[..]

Why? Is toch ook shitcoin nummer zoveel?
Heb even op de site van Ravecoin gekeken maar ik zie niet in waarom deze coin op plaats 59 op coinmarketcap zou moeten staat. (plaats 1024 lijkt mij beter passen).
pi_182690680
Ben een totale leek wat betreft crypto maar ik heb of BTC of ETH nodig om iets te betalen, hoe maak je zo een transfer zo makkelijk mogelijk? Is coinbase een goede optie?
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 23 oktober 2018 @ 15:21:43 #294
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_182690776
Nog niet moon :( Heb afgelopen twee weken niet al te vaak gekeken, druk gehad, maar lijkt weinig veranderd: D
pi_182691316
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 15:15 schreef E-Dubble het volgende:
Ben een totale leek wat betreft crypto maar ik heb of BTC of ETH nodig om iets te betalen, hoe maak je zo een transfer zo makkelijk mogelijk? Is coinbase een goede optie?
Coinbase is natuurlijk prima. Maar je bent dan niet houder van de private key.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 23-10-2018 15:52:30 ]
pi_182691542
omisegoo
pi_182692125
Nog een mooie shit coin:
https://coinmarketcap.com/currencies/triggers/

Van YouTube
Triggers is in ieder geval een project wat prima gedaan kan worden door een simpele database. Ik zie geen toegevoegde waarde dit decentraal te doen. Voorbeeld:
quote:
" Triggers technologies can anonymously reduce gang activity, locate stolen firearms, prevent malignant gun use and more."
Gang activiteiten ga je niet verminderen met een blockchain toepassing waar niemand ooit van heeft gehoord. En kan prima in een goedkope database zijn werk doen voor een fractie van de kosten waarschijnlijk. Uiteraard mijn mening maar ;-)
pi_182692327
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 16:24 schreef ZetaOS het volgende:
Nog een mooie shit coin:
https://coinmarketcap.com/currencies/triggers/

Van YouTube
Triggers is in ieder geval een project wat prima gedaan kan worden door een simpele database. Ik zie geen toegevoegde waarde dit decentraal te doen. Voorbeeld:

[..]

Gang activiteiten ga je niet verminderen met een blockchain toepassing waar niemand ooit van heeft gehoord. En kan prima in een goedkope database zijn werk doen voor een fractie van de kosten waarschijnlijk. Uiteraard mijn mening maar ;-)
alles kan in een database gedaan worden................dag blockchain :'(
pi_182692357
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 15:44 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Coinbase is natuurlijk prima. Maar je bent dan niet houder van de private key.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is dat heel gevaarlijk? gaat toch wel om een relatief groot bedrag eigenlijk. wil alleen kopen en dan verzenden of is daar een betere optie voor?
pi_182692429
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 16:36 schreef E-Dubble het volgende:

[..]

Is dat heel gevaarlijk? gaat toch wel om een relatief groot bedrag eigenlijk. wil alleen kopen en dan verzenden of is daar een betere optie voor?
Nee, als newbie is het waarschijnlijker stuk veiliger coinbase te gebruiken dan je eigen wallet op te zetten. Heb je al eens aan een ledger of trezor gedacht?
pi_182692434
Sluit!
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')