Jup.quote:Op donderdag 3 januari 2019 21:30 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
neh, ik zie er zonder zo'n ding al uit als een Zeppelin
Zit er ook een touwtje aan waarmee je hem zo kunt laten ploffen?
Man man man wat doet die pannenkoek danquote:
Ik rij absoluut niet zo zoals in dat filmpje. Maar ik investeer liever in zo'n vest dan dat het fout kan aflopen (bijv door andere weggebruikers).quote:Op donderdag 3 januari 2019 22:28 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Man man man wat doet die pannenkoek dan?
Op 't circuit 2 gasten gesproken die een vergelijkbaar iets hadden in hun race-overal, één was er wel tevreden over volgens mij en de ander had 'm nog niet "uitgeprobeerd". Zelf blijf ik gewoon zonder rijden denk ik.
wuuhh roepenquote:Op donderdag 3 januari 2019 22:28 schreef Isdatzo het volgende:
Man man man wat doet die pannenkoek dan ?
Ik wil een beetje hip rondstrooien met termen zoals "target fixation" maar vraag me af wat dan z'n target geweest moet zijn.quote:
Geschorst en opgeborgen in de schuur.. Weet nog niet wat ik ermee ga doen. En de GSX is 35 jaar oud, roest weg waar je bij staat, dus ook niet echt geschikt voor dagelijks gebruik.quote:
Een 20 jaar oude Italiaan is wel geschikt voor dagelijks gebruik?quote:Op vrijdag 4 januari 2019 18:28 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Geschorst en opgeborgen in de schuur.. Weet nog niet wat ik ermee ga doen. En de GSX is 35 jaar oud, roest weg waar je bij staat, dus ook niet echt geschikt voor dagelijks gebruik.
Net nog even een rondje gereden met deze. Ik had eerder zoiets moeten kopen
Er gaat morgen wel eerste werk handvatverwarming op trouwens![]()
wijsheid komt met de jaren hequote:Op vrijdag 4 januari 2019 15:28 schreef BlackLining het volgende:
![]()
Zo, al vrij lang niet meer op Fok geweest. Maar ik moet toch echt even het goede nieuws komen brengen, en dat is dat ik ook maar eens aan de allroad gegaan ben
[ link | afbeelding ]
Een Italiaanse éénpitter nog wel. Apilia Pegaso 650 uit '98wat rijdt dat lekker zeg
Hè, laat mijn roze wolk even in tact, wil je?quote:Op zaterdag 5 januari 2019 18:12 schreef fathank het volgende:
[..]
Een 20 jaar oude Italiaan is wel geschikt voor dagelijks gebruik?
Wel tof apparaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handschoen verwarming is veel effectieverquote:Op vrijdag 4 januari 2019 18:28 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Geschorst en opgeborgen in de schuur.. Weet nog niet wat ik ermee ga doen. En de GSX is 35 jaar oud, roest weg waar je bij staat, dus ook niet echt geschikt voor dagelijks gebruik.
Net nog even een rondje gereden met deze. Ik had eerder zoiets moeten kopen
Er gaat morgen wel eerste werk handvatverwarming op trouwens![]()
Dat geloof ik gerust maar daarvan heb ik geen vijf paar in de schuur rondslingerenquote:Op maandag 7 januari 2019 08:57 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Handschoen verwarming is veel effectiever
je hebt ook paar 1 paar nodigquote:Op maandag 7 januari 2019 10:54 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Dat geloof ik gerust maar daarvan heb ik geen vijf paar in de schuur rondslingeren
Nog lager?quote:Op maandag 7 januari 2019 23:43 schreef BlackLining het volgende:
Ja nou ja. Ik had hem wat lager ingeschat toen ik meneer agent uit de bosjes zag stappen
Mooi ding!quote:Op vrijdag 4 januari 2019 15:28 schreef BlackLining het volgende:
![]()
Zo, al vrij lang niet meer op Fok geweest. Maar ik moet toch echt even het goede nieuws komen brengen, en dat is dat ik ook maar eens aan de allroad gegaan ben
[ link | afbeelding ]
Een Italiaanse éénpitter nog wel. Apilia Pegaso 650 uit '98wat rijdt dat lekker zeg
Ik zal mijn commentaar op twijfelachtige Italiaanse 'techniek' nog maar even voor me houdenquote:Op vrijdag 11 januari 2019 13:11 schreef Amoeba het volgende:
Mijn reserve indicator is kaduc dus heb ook al eens zonder peut gestaan.
Vroegah kon je van die tellertjes met draaiwieltjes kopen bij de pomp, plakte je met een magneetje op je dash.. toen hadden we nog geen dagtellersquote:Op vrijdag 11 januari 2019 13:02 schreef BlackLining het volgende:
Nou ik heb nog niet verder gekeken, maar de kraan heeft maar twee aansluitingen naar buiten; brandstof en vacuüm. Dat klopt wel. Misschien zit de filter van de reserve dicht ofzo. Zal die kraan binnenkort eens uit de tank trekken. Range op één tank is ~300km dus dat houdt wel even. Enige puntje is dat ook de trip teller niet gereset krijg dus dat bijhouden dat vergt wel enige oplettendheid
Ik ken het.. Half Nijmegen doorgeduwd met de CB toentertijd.. Tellerbak was kapoet, dus ik had geen idee hoeveel er nog in zat.. Niet zoveel, bleek achterafquote:Op vrijdag 11 januari 2019 13:11 schreef Amoeba het volgende:
Mijn reserve indicator is kaduc dus heb ook al eens zonder peut gestaan.
Neh, die staat braaf stof te happen met een Optimate aan zijn kont. Komt van het voorjaar wel weer, heeft nu weinig nut.quote:
Oh die heb ik ook eens gehad ja. Begon ie ook wat wonky te rijden ineens. Twee kilometer verder zat er meer benzine op de achterband dan in de tankquote:Op vrijdag 11 januari 2019 16:55 schreef Sounddragon het volgende:
Oh, en een keer met mijn tweede AT, scheurde de brandstofslang af onderweg.. ik rook 2 keer een zweempje benzine onderweg, en de derde keer wist ik wat het was... toen stond ik stil halverwege de Maasvlakte
hehehe, rightquote:Op vrijdag 11 januari 2019 19:32 schreef Maegrim het volgende:
Jammer had em graag gekocht maar dan niet
ik had niks in de gaten tot hij leeg was, regende pijpestelen, dat weet ik nog wel.. Was echt ideaal weerquote:Op vrijdag 11 januari 2019 21:39 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Oh die heb ik ook eens gehad ja. Begon ie ook wat wonky te rijden ineens. Twee kilometer verder zat er meer benzine op de achterband dan in de tank
Is ook een prima bandje; steppies op de grond als het moetquote:Op zaterdag 12 januari 2019 12:17 schreef Salatrel het volgende:
Nieuwe achterband laten monteren op de xtoude was nu echt op. Nieuwe lag al poosje in de schuur want die had ik besteld om bij de beurt na de Noorwegen reis te laten monteren echter door het o plag 2 afkappen van die reis was die toen nog niet aan vervanging toe.
Weer een k60 scout want die is prima bevallen ook gewoon op het asfalt
prima band wel wat ouder al volgens mij zijn ze al bij anakee 3 of 4quote:Op dinsdag 15 januari 2019 09:39 schreef BlackLining het volgende:
De Aprilia heeft Anakee 2 bandjes. Geen idee of dat wat is, ik was al blij dat ik voor straatbanden inmiddels ongeveer weet wat ik moet hebben
Ik moet er nog wel enigszins aan wennen zeker in combinatie met die eenpitter. Op rotondes wil ie nog wel eens een stapje opzij zetten.
En ik heh wat zandpaadjes gepakt. Lachen
Anakee was mijn zomerbandje altijd, daar kreeg ik de randjes wel vanaf. K60 lukt ook wel, maar dat voelt toch wel wat meer tricky.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 09:39 schreef BlackLining het volgende:
De Aprilia heeft Anakee 2 bandjes. Geen idee of dat wat is, ik was al blij dat ik voor straatbanden inmiddels ongeveer weet wat ik moet hebben
Ik moet er nog wel enigszins aan wennen zeker in combinatie met die eenpitter. Op rotondes wil ie nog wel eens een stapje opzij zetten.
En ik heh wat zandpaadjes gepakt. Lachen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |