En dit.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 17:20 schreef miss_sly het volgende:
Er is natuurlijk maar één persoon die kan bepalen of een vrouw met kind een absolute no-go is.
quote:Dan kan ik straks voor dat kind allerlei kosten gaan lopen maken.
No offence, maar een single mom met kinderen (al helemaal als ze niet weet wie de vader is) heeft niet zo heel veel te eisen opzich normaal gesproken.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 17:27 schreef Fascination het volgende:
[..]. Als je zo denkt, begin er dan maar helemaal niet aan. Denk dat ze ook finaal op je zou zijn afgeknapt als ze weet dat je dit zegt.
Hoezo? Zijn tal van single moeders en vaders door alle scheidingen tegenwoordig.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 17:28 schreef Jaume_I het volgende:
[..]
No offence, maar een single mom met kinderen (al helemaal als ze niet weet wie de vader is) heeft niet zo heel veel te eisen opzich normaal gesproken.
Wait, whut?quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 17:28 schreef Jaume_I het volgende:
[..]
No offence, maar een single mom met kinderen (al helemaal als ze niet weet wie de vader is) heeft niet zo heel veel te eisen opzich normaal gesproken.
Ja maar als een meid de vader kennelijk niet eens kent, dat zou voor mij toch wel een extra obstructie zijn eerlijk gezegd (vanuit het financieel perspectief). Ik zou ook meer vraagtekens zetten bij de interesse. Word je niet gezien als toekomstige (mede) financier van dat kind? Ervanuitgaande dat ze nu dat kind financieel zelf moet onderhoudenquote:Op dinsdag 16 oktober 2018 17:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hoezo? Zijn tal van single moeders en vaders door alle scheidingen tegenwoordig.
En kennelijk kan ze haar kind ook zelf onderhouden. Het is niet zo dat alle alleenstaande ouders zielig en arm zijn en op zoek naar een financiele sponsor.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 17:32 schreef Jaume_I het volgende:
[..]
Ja maar als een meid de vader kennelijk niet eens kent, dat zou voor mij toch wel een extra obstructie zijn eerlijk gezegd (vanuit het financieel perspectief). Ik zou ook meer vraagtekens zetten bij de interesse. Word je niet gezien als toekomstige (mede) financier van dat kind? Ervanuitgaande dat ze nu dat kind financieel zelf moet onderhouden
Nee zeker niet, maar wel een puntje om rekening mee te houden naar mijn mening.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 17:33 schreef miss_sly het volgende:
[..]
En kennelijk kan ze haar kind ook zelf onderhouden. Het is niet zo dat alle alleenstaande ouders zielig en arm zijn en op zoek naar een financiele sponsor.
Dat was het bij mij ook. Totdat ik een keer op een datingsite een hele profieltekst las van een jonge vader die er nu alleen voorstond en er luchtig over vertelde hoe dat zo was gekomen (jong getrouwd, vrouw met een ander ervandoor). Door zijn hele tekst sijpelde totaal geen medelijden met zichzelf, maar wel een trots op z'n kleine jongen en hij had echt zoiets van: ik sta voor hem. Naah, dat vond ik zo mooi, hoe je gewoon een situatie kunt schetsen van : dit ben ik, ik zou graag een nieuwe vrouw willen leren kennen, maar ik schaam me niet voor de situatie, dus ik ga me ook niet verontschuldigen. Take it or leave it.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 17:25 schreef Restyler het volgende:
Er zijn voor mij twee absolute afknappers: kinderen en roken. Welke afknappers voor een vrouw heb jij OP?
Wat ik wel voor de vrouw vind pleiten, is dat ze elkaar al kennen van de middelbare school. Dus geen wanhopige 'ik zoek een man en het maakt me niet uit wie het is'. Nee, er is wel degelijk een beetje basis.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 17:32 schreef Jaume_I het volgende:
[..]
Ja maar als een meid de vader kennelijk niet eens kent, dat zou voor mij toch wel een extra obstructie zijn eerlijk gezegd (vanuit het financieel perspectief). Ik zou ook meer vraagtekens zetten bij de interesse. Word je niet gezien als toekomstige (mede) financier van dat kind? Ervanuitgaande dat ze nu dat kind financieel zelf moet onderhouden
En dit ook.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 17:37 schreef Harvest89 het volgende:
Ik lees al dat je erg veel zin hebt in kinderen.![]()
Als je geen kinderwens hebt verbreek je gewoon het contact, simpel.
Wees niet zo'n stumper om ffe lekker met die vrouw te rotzooien en het kind maar als ballast er bij nemen. Gewoon niet doen. Er zijn al genoeg van dat soort klootzakken op de wereld.
Dat kind heeft een vader nodig, als jij daar al bij voorbaat geen zin in hebt dan blijf bij die vrouw weg.
En dit inderdaad.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 17:39 schreef Cockwhale het volgende:
Ik krijg altijd het gevoel bij zulke vrouwen (als ze een relatie willen) dat je de tweede keus bent die wel goed genoeg is voor kinderen opvoeden, maar niet voor de relatie/seks toen ze jonger waren.
Ik heb dat precies hetzelfde, en de man komt uiteraard op de laatste plaats. Want mocht er iets opdoen, dan is de man sowieso de lul. Het kind gaat boven alles.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 17:39 schreef Cockwhale het volgende:
Ik krijg altijd het gevoel bij zulke vrouwen (als ze een relatie willen) dat je de tweede keus bent die wel goed genoeg is voor kinderen opvoeden, maar niet voor de relatie/seks toen ze jonger waren.
Er is helemaal niets mis mee om een man op nummer 2 te zetten en het kind op nummer 1.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 17:39 schreef Cockwhale het volgende:
mwaaaaagh kan wel waar zijn, maar pas op dat niemand van de brug springt vanavondquote:Op dinsdag 16 oktober 2018 18:00 schreef girlnextdoor. het volgende:
oh leuk ik wil ook een beeeebieee', je zwanger laten prikken door de eerste beste idioot
fuck and dump zulke chicks (met condoom)quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 17:16 schreef LlucMajor het volgende:
Via tinder () ben ik sinds 2 maanden in contact met een dame die ik nog ken van de middelbare school.
Ze is een erg aantrekkelijke vrouw, nogal mijn type qua uiterlijk, innerlijk ook wel. Alleen er is 1 niet bepaald klein addertje onder het gras : Ze heeft een zoontje van 5.
Geen contact meer met de pa, een ''ongelukje'' van toen.
Toen ik net met haar machte dacht ik meteen ''hell no, dat gaan we mooi even niet doen''. Maar ze was wel meteen erg enthousiast en het klikte ook wel in het gesprek. Nu begin ik eerlijk gezegd een beetje te twijfelen of dat kind nu een absolute dealbreaker moet blijven om het daten met haar naar een iets exclusiever niveau te brengen met uiteindelijk als doel een relatie.
Enerzijds zijn kinderen voor mij nog een ver van mijn bed show. Ik denk dat mijn ouders al helemaal een rolberoerte zullen krijgen als ze horen dat ik een meid met een kind date. Maar aan de andere kant : ik heb een eigen huis, stabiele baan en ben ook bijna dertig.
Aan de andere kant denk ik weer : Dan kan ik straks voor dat kind allerlei kosten gaan lopen maken. Ik zie mezelf al staan op het schoolplein om 8 uur 's ochtends. Op zich heb ik wel een kinderwens, maar om vanuit het niets een soort van ''zij instromer'' te zijn in het leven van een kind van 5 lijkt me ook vrij heftig.
Meningen en ervaringen aub.
Ik heb het niet over ongelukjes, wat overigens maar een klein percentage betreft. Ik heb het over niet al te snuggere meisjes van nog geen 21, die net uit het ei komen en geen idee hebben waar ze aan beginnen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 18:04 schreef possetje het volgende:
[..]
mwaaaaagh kan wel waar zijn, maar pas op dat niemand van de brug springt vanavond
ps ongelukjes kunnen soms ook juist weer hele leuke mensen worden later,
ja soms sneu ja,,quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 18:09 schreef girlnextdoor. het volgende:
[..]
Ik heb het niet over ongelukjes, wat overigens maar een klein percentage betreft. Ik heb het over niet al te snuggere meisjes van nog geen 21, die net uit het ei komen en geen idee hebben waar ze aan beginnen.
Zoals jij er over praat: niet doen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 17:16 schreef LlucMajor het volgende:
Via tinder () ben ik sinds 2 maanden in contact met een dame die ik nog ken van de middelbare school.
Ze is een erg aantrekkelijke vrouw, nogal mijn type qua uiterlijk, innerlijk ook wel. Alleen er is 1 niet bepaald klein addertje onder het gras : Ze heeft een zoontje van 5.
Geen contact meer met de pa, een ''ongelukje'' van toen.
Toen ik net met haar machte dacht ik meteen ''hell no, dat gaan we mooi even niet doen''. Maar ze was wel meteen erg enthousiast en het klikte ook wel in het gesprek. Nu begin ik eerlijk gezegd een beetje te twijfelen of dat kind nu een absolute dealbreaker moet blijven om het daten met haar naar een iets exclusiever niveau te brengen met uiteindelijk als doel een relatie.
Enerzijds zijn kinderen voor mij nog een ver van mijn bed show. Ik denk dat mijn ouders al helemaal een rolberoerte zullen krijgen als ze horen dat ik een meid met een kind date. Maar aan de andere kant : ik heb een eigen huis, stabiele baan en ben ook bijna dertig.
Aan de andere kant denk ik weer : Dan kan ik straks voor dat kind allerlei kosten gaan lopen maken. Ik zie mezelf al staan op het schoolplein om 8 uur 's ochtends. Op zich heb ik wel een kinderwens, maar om vanuit het niets een soort van ''zij instromer'' te zijn in het leven van een kind van 5 lijkt me ook vrij heftig.
Meningen en ervaringen aub.
Dat krijg je ervan als je vrouwen 100% baas laat zijn over eigen lichaam. "Ooh wat leuk een kind daar ben ik aan toe en kan ik voor zorgen" terwijl ze nog bij papa en mama wonen. Er zouden op z'n minst minimum eisen moeten gelden voor het nemen van een kind waarbij gekeken moet worden of zo iemand er goed voor kan zorgen. Het is geen hamster of puppyquote:Op dinsdag 16 oktober 2018 18:09 schreef girlnextdoor. het volgende:
[..]
Ik heb het niet over ongelukjes, wat overigens maar een klein percentage betreft. Ik heb het over niet al te snuggere meisjes van nog geen 21, die net uit het ei komen en geen idee hebben waar ze aan beginnen.
Nee, dat krijg je van die verwende gerneratie die a la minuut alles moet hebben. 'Komt wel goed'. Nee. Gewoon nee. Ik heb daar echt moeite mee. Disney-generatie dat het is.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 18:12 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Dat krijg je ervan als je vrouwen 100% baas laat zijn over eigen lichaam. "Ooh wat leuk een kind daar ben ik aan toe en kan ik voor zorgen" terwijl ze nog bij papa en mama wonen. Er zouden op z'n minst minimum eisen moeten gelden voor het nemen van een kind waarbij gekeken moet worden of zo iemand er goed voor kan zorgen. Het is geen hamster of puppySchandalig dat zulke mensen nog denken ook dat ze goed zijn voor het kind terwijl ze niet eens de financiële middelen hebben om er voor te zorgen. Ja niet zo gek dat die vader wegrent dan die weet dat die dit nooit goed zou kunnen. Snap best dat je niet achter zoiets staat als je er niet voor kan zorgen.
Waar maak je op uit dat ze onverantwoordelijk is?quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 18:07 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
fuck and dump zulke chicks (met condoom)
tenzij je op een dag gefeliciteerd wilt worden met het volgende "ongelukje"
nooit waarde hechten aan mensen die zo onverantwoordelijk zijn
En niemand die ze tegen houdt of d'r vol met abortuspillen stoptquote:Op dinsdag 16 oktober 2018 18:15 schreef girlnextdoor. het volgende:
[..]
Nee, dat krijg je van die verwende gerneratie die a la minuut alles moet hebben. 'Komt wel goed'. Nee. Gewoon nee. Ik heb daar echt moeite mee. Disney-generatie dat het is.
Ook al ben je 100% baas over je eigen lichaam, een beetje nadenken laat je toch echt betere keuzes maken.
Mensen die een kind krijgen vanwege een "ongelukje" zijn per definitie onverantwoordelijk.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 18:15 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Waar maak je op uit dat ze onverantwoordelijk is?
We weten niets van deze vrouw behalve dat ze een zoontje van 5 heeft. Wat is daar mis mee?
Jezus wat een zieke autist ben jij man.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 18:17 schreef SuperNeger het volgende:
Mensen die een kind krijgen vanwege een "ongelukje" zijn per definitie onverantwoordelijk.
Zulke beslissingen moeten ten alle tijden in goede overwegingen genomen worden.
Als het dus een "ongelukje" is als in iets dat je niet zag aankomen of voor gepland hebt moet je dus altijd abortus plegen. Een kind op de wereld zetten en opvoeden is niet even iets dat je zomaar beslist als in "ach het is nu al gebeurd"
Zieke autist? Haha mad white knight.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 18:21 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Jezus wat een zieke autist ben jij man.
Ik hoop nog wel dat je vindt dat die vrouwen nog altijd zelf hun keuzes mogen maken, of vind je ook dat ze gedwongen abortus moeten plegen?
Er zijn genoeg moeders die ongepland zwanger zijn geraakt en daar goed mee zijn omgegaan.
Natuurlijkquote:Op dinsdag 16 oktober 2018 18:50 schreef miss_sly het volgende:
Ik neem aan dat mannen die zo over single moeders denken, altijd hun eigen condooms bij zich hebben en correct gebruiken om te voorkomen dat ze de vrouw waarmee ze neuken zwanger wordt?
Dan vraag ik me toch af hoe al die vrouwen zomaar zwanger kunnen worden.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 18:53 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
NatuurlijkZijn er mannen die dit niet doen dan?
![]()
Alsof wij graag SOA's willen of alsof het ons niet boeit als er een borderliner opeens gaat dreigen met het kind houden of zo
Ze prikken condooms lek of gebruiken zelf geen pil erbij. Doen het bewust.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 18:57 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dan vraag ik me toch af hoe al die vrouwen zomaar zwanger kunnen worden.
eigen condooms, worden niet lek geprikt.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 18:58 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Ze prikken condooms lek of gebruiken zelf geen pil erbij. Doen het bewust.
Ik geloof niet dat er mannen zijn die het kind willen houden en de vrouw zich dan laat ompraten. Sowieso dat het in 99% van de gevallen de keuze van de vrouw is.
Dit dus.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 18:15 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Waar maak je op uit dat ze onverantwoordelijk is?
We weten niets van deze vrouw behalve dat ze een zoontje van 5 heeft. Wat is daar mis mee?
Een hele hoop zelfs.. Zie bijv. de reacties in dit topic:quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 18:53 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
NatuurlijkZijn er mannen die dit niet doen dan?
![]()
Alsof wij graag SOA's willen of alsof het ons niet boeit als er een borderliner opeens gaat dreigen met het kind houden of zo
Gewoon altijd je eigen condooms gebruiken (die kunnen dus niet doorgeprikt zijn) en enkel seks hebben met vrouwen die zelf ook een voorbehoedmiddel gebruiken. En enkel seks hebben met vrouwen die je vertrouwt..quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 18:58 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Ze prikken condooms lek of gebruiken zelf geen pil erbij. Doen het bewust.
Ik geloof niet dat er mannen zijn die het kind willen houden en de vrouw zich dan laat ompraten. Sowieso dat het in 99% van de gevallen de keuze van de vrouw is.
Als mannen dat soort types nou gewoon niet zouden neuken hè, kunnen ze ook niet zwanger worden.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 18:23 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Zieke autist? Haha mad white knight.
Ze maken de keuze volledig voor zichzelf, terwijl het dus ook om het welzijn van het kind gaat. Dat is iets dat ze blijkbaar zelf niet in overweging kunnen nemen dus het is een goed idee dat er op een manier voor gezorgd wordt dat zulke types dat dus niet kunnen doen.
En ja er zullen vast wel mensen zijn die er het beste van konden maken. Maar ook een heleboel niet.
Dat is niet wat ik zeg. Ik zeg dat ze ineens de lieve man willen die voor hun kind zorgt, terwijl ze eerder met andere mannen lagen te neuken... toen was de lieve man niet interessant. Andere mannen stonden eerst op nummer 1, en nu krijgt nummer 2 een kans om voor de gevolgen op te draaien.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 18:02 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Er is helemaal niets mis mee om een man op nummer 2 te zetten en het kind op nummer 1.
Een kind hoort het belangrijkste te zijn voor een goede moeder.
Neemt inderdaad niet weg dat je je als man dan als een deurmat moet laten behandelen, maar laten we eerlijk zijn, veel mannen kicken daar gewoon stiekem op. Die weten niet wat een ruggengraat is.
Dat ze een kind heeft van een ander.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 21:57 schreef Joene het volgende:
wtf did i just read , denken jullie echt zo slecht over de single mom ? kan het niet gewoon zijn dat de relatie over is gegaan zoals dat soms gebeurt ? een kind moet je willen , maar is de vrouw enorm leuk , hou jij van kinderen ? wat is het probleem ?
ja en ? als je haar leuk vind , ik zie het issue nietquote:Op dinsdag 16 oktober 2018 22:00 schreef Grems het volgende:
[..]
Dat ze een kind heeft van een ander.
Genoeg mannen zonder zelfrespect inderdaad, als jij het probleem niet ziet dan begin jij toch gewoon een relatie met een vrouw met kinderen? Ik beloof dat ik je niet tegen zal houden.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 22:01 schreef Joene het volgende:
[..]
ja en ? als je haar leuk vind , ik zie het issue niet
Nou ja, als je zelf echt, absoluut geen kinderen wil, is het wel een issue natuurlijk.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 22:01 schreef Joene het volgende:
[..]
ja en ? als je haar leuk vind , ik zie het issue niet
Wat heeft zelfrespect ermee te makenquote:Op dinsdag 16 oktober 2018 22:05 schreef Grems het volgende:
[..]
Genoeg mannen zonder zelfrespect inderdaad, als jij het probleem niet ziet dan begin jij toch gewoon een relatie met een vrouw met kinderen? Ik beloof dat ik je niet tegen zal houden.
Het zegt vooral iets over de fled dad.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 21:57 schreef Joene het volgende:
wtf did i just read , denken jullie echt zo slecht over de single mom ? kan het niet gewoon zijn dat de relatie over is gegaan zoals dat soms gebeurt ? een kind moet je willen , maar is de vrouw enorm leuk , hou jij van kinderen ? wat is het probleem ?
Een man met zelfrespect gaat niet opdraaien voor het "ongelukje" van een ander.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 22:08 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Wat heeft zelfrespect ermee te maken
Want?quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 22:11 schreef Grems het volgende:
[..]
Een man met zelfrespect gaat niet opdraaien voor het "ongelukje" van een ander.
Tja dan had die hoer maar moeten wachten op de ware en tot ze daar 10 jaar samen mee is.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 22:13 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Want?
En wat als her geen ongelukje was, maar bewust gekozen kinderen, waarna de relatie stuk liep?
Dan ook niet. Zodra je kinderen hebt van een ander ben je permanent gebonden aan een lagere klasse mannen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 22:13 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Want?
En wat als her geen ongelukje was, maar bewust gekozen kinderen, waarna de relatie stuk liep?
Ah sorry dan had ik je inderdaad verkeerd begrepen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 21:59 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Dat is niet wat ik zeg. Ik zeg dat ze ineens de lieve man willen die voor hun kind zorgt, terwijl ze eerder met andere mannen lagen te neuken... toen was de lieve man niet interessant. Andere mannen stonden eerst op nummer 1, en nu krijgt nummer 2 een kans om voor de gevolgen op te draaien.
Want?quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 22:16 schreef Grems het volgende:
[..]
Dan ook niet. Zodra je kinderen hebt van een ander ben je permanent gebonden aan een lagere klasse mannen.
Tenzij je een knappe dochter hebt, dan zijn er ineens wel weer opties om een aantrekkelijke, succesvolle man te scoren.
Want?quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 22:20 schreef Joene het volgende:
wat een triestheid onder het manvolk hier
Ik zou hem het plezier niet meer gunnen te reageren.quote:
om een vrouw maar af te schepen omdat ze al een kind heeft met een anderquote:
Hoe zie je dat voor je als het echt serieus wordt en je samen wil wonen? Of je moet blijven latten, natuurlijk.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 22:19 schreef PzKpfw het volgende:
In eerste instantie wel, maar als het echt een leuke vrouw is zou ik er nog over na kunnen denken. In ieder geval met duidelijke afspraken dat ik niet financieel ervoor op ga draaien en ook de opvoeding zou ik grotendeels aan haar (en de natuurlijke vader) overlaten.
dafuq?quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 17:32 schreef possetje het volgende:
Stel ze heeft babie van heeeeel aardige dude, en die uit knappe familie komt? Dan is het bijna net alsof je het kind van een maatje adopteerd,,
Nou ja het is niet niets natuurlijk.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 22:24 schreef Joene het volgende:
[..]
om een vrouw maar af te schepen omdat ze al een kind heeft met een ander
Ken wel wat mensen die het ook op zo'n manier doen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 22:25 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Hoe zie je dat voor je als het echt serieus wordt en je samen wil wonen? Of je moet blijven latten, natuurlijk.
Dus als je dan 5 jaar verder bent en je gaat op vakantie mag zij nog steeds 3/4 betalen en jij een kwart? Lekker realistisch man.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 22:19 schreef PzKpfw het volgende:
In eerste instantie wel, maar als het echt een leuke vrouw is zou ik er nog over na kunnen denken. In ieder geval met duidelijke afspraken dat ik niet financieel ervoor op ga draaien en ook de opvoeding zou ik grotendeels aan haar (en de natuurlijke vader) overlaten.
Wat een domme aannames weer.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 23:07 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Dus als je dan 5 jaar verder bent en je gaat op vakantie mag zij nog steeds 3/4 betalen en jij een kwart? Lekker realistisch man.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 21:39 schreef DoubleDip het volgende:
Naar mijn idee is het of een vrouw met kind of niks. Dus als je het kind niks vind (wat ik best snap want je hebt er niet om gevraagd) dan zou ik toch echt afscheid nemen van de relatie. Ze gaat dat kind niet ineens weg doen ofzo en zo'n kind woont toch ook nog minstens 13 jaar in het ouderlijk huis, dus het probleem gaat zichzelf niet oplossen.
Als jij zegt dat je er niet financieel voor op wil draaien, bedoel je dan dat je financieel helemaal niet wilt bijdragen aan het onderhoud en de verzorging van het kind, of bedoel je wat anders?quote:
Ik wil best betalen voor voedsel, een dagje uit of een vakantie. Maar ik ga niet opdraaien voor kleding, studie etc.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 23:22 schreef madam-april het volgende:
[..]
Als jij zegt dat je er niet financieel voor op wil draaien, bedoel je dan dat je financieel helemaal niet wilt bijdragen aan het onderhoud en de verzorging van het kind, of bedoel je wat anders?
Dat werkt toch helemaal nietquote:Op dinsdag 16 oktober 2018 23:26 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ik wil best betalen voor voedsel, een dagje uit of een vakantie. Maar ik ga niet opdraaien voor kleding, studie etc.
Waarom niet? Er is als het goed is ook nog een biologische vader in het spel (+alimentatie). Daarnaast ken ik meerdere voorbeelden waarin dit prima gaat.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 23:31 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Dat werkt toch helemaal nietAls je een relatie aangaat, dan kun je toch niet NIET all-in gaan?
Oh, oké. Ik zie het nog niet helemaal voor me, maar goed.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 23:33 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Waarom niet? Er is als het goed is ook nog een biologische vader in het spel (+alimentatie). Daarnaast ken ik meerdere voorbeelden waarin dit prima gaat.
Maar kom dan niet gelijk aan metquote:Op dinsdag 16 oktober 2018 23:34 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Oh, oké. Ik zie het nog niet helemaal voor me, maar goed.
Hoezo niet? Sowieso vind ik overhaast samenwonen met kinderen in het spel zachtst gezegd niet het beste idee ooit, dus een lat-periode is er dan sowieso.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 23:31 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Dat werkt toch helemaal nietAls je een relatie aangaat, dan kun je toch niet NIET all-in gaan?
Zal je wel anders denken wanneer je ooit een gescheiden dochter hebt met kinderen en die geen enkele man wil hebben.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 22:05 schreef Grems het volgende:
[..]
Genoeg mannen zonder zelfrespect inderdaad, als jij het probleem niet ziet dan begin jij toch gewoon een relatie met een vrouw met kinderen? Ik beloof dat ik je niet tegen zal houden.
Dan zou ik als ouder heel erg droevig zijn. Toch snap ik dat een kind voor velen lastig kan zijn erbij wanneer je aan het daten bent. Er komt immers toch een enorme verantwoordelijkheid bij en het is best lastig hier de beste invulling aan te geven. Dit kan alleen als je beiden echt kunt praten!quote:Op woensdag 17 oktober 2018 07:50 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Zal je wel anders denken wanneer je ooit een gescheiden dochter hebt met kinderen en die geen enkele man wil hebben.
Mijn neef is getrouwd met een vrouw met 3 kinderen, al járen heel happy en hij heeft gelukkig een goed salaris dus die andere vent die toch al niet wilde betalen voor zijn eigen kinderen heeft het nakijken, dus je weet het nooit.......quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 22:21 schreef Joene het volgende:
nou goed komt ie mijn vriendin had 2 kinderen met haar ex . En nee geen spijt hartstikke leuk juist. en ja die kinderen kosten mij geld , lekker boeiend .
Mooi!quote:Op woensdag 17 oktober 2018 00:39 schreef -river- het volgende:
Waarom denken mensen dat alleenstaande moeders zitten te wachten op een man die haar en haar kinderen wilt onderhouden en of opvoeden?
Zelf ben ik een alleenstaande moeder van een dochter van 15 en mijn huidige vriend is de eerste die ik aan mijn dochter voorstelde na 9 jaar enkel buitenhuis te hebben gedatet. Ik voed haar alleen op en dat blijft ook zo, en ik ben financieel verantwoordelijk voor haar en dat blijft ook zo. Zij staat bij mij op de eerste plaats en dat blijft ook zo. Ik heb mijn eigen woning en dat blijft ook zo. Mijn dochter en ik houden van mijn vriend en hij van ons en hopelijk blijft dat ook zo.
Wat gebeurt er met liefde? Wordt er nooit meer liefde gevoeld of ben ik nu te romantisch?quote:Op woensdag 17 oktober 2018 07:57 schreef verbijstering het volgende:
Hangt van de hoeveelheid af. Ik heb zelf ook een kinderwens. Dus dan moet de nieuwe partner daar wel nog voor open staan. Als ze er zelf al drie heft en die deur is dicht, dan denk ik dat dat lastig zou zijn.
[..]
Dan zou ik als ouder heel erg droevig zijn. Toch snap ik dat een kind voor velen lastig kan zijn erbij wanneer je aan het daten bent. Er komt immers toch een enorme verantwoordelijkheid bij en het is best lastig hier de beste invulling aan te geven. Dit kan alleen als je beiden echt kunt praten!
Nee...... mensen zijn vaak Hardquote:Op woensdag 17 oktober 2018 08:06 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Wat gebeurt er met liefde? Wordt er nooit meer liefde gevoeld of ben ik nu te romantisch?
TE veel mensen zijn alleen practisch.quote:Op woensdag 17 oktober 2018 08:06 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Wat gebeurt er met liefde? Wordt er nooit meer liefde gevoeld of ben ik nu te romantisch?
Nee. Maar in deze maatschappij word je gedwongen eerst praktisch te kijken.quote:Op woensdag 17 oktober 2018 08:06 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 17 oktober 2018 08:18 schreef verbijstering het volgende:
[..]
TE veel mensen zijn alleen practisch.
Mensen worden hard, en alleen maar harder in onze maatschappij.
Blijkbaar.quote:Op woensdag 17 oktober 2018 08:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Maar in deze maatschappij word je gedwongen eerst praktisch te kijken.
Nee je word dus helemaal niet gedwongen, dat is gewoon een keuzequote:Op woensdag 17 oktober 2018 08:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Maar in deze maatschappij word je gedwongen eerst praktisch te kijken.
Nou ik zou het omdraaien, stel je ontmoet een geweldig leuke vrouw maar ze heeft een kind, zou je het daten er voor stopzetten?quote:Op woensdag 17 oktober 2018 08:37 schreef LurkJeRot het volgende:
Oh ben je nu ook al slecht als je geen partner wil die al kinderen heeft?
Jemig, mijn karmascore gaat met de dag omlaag.
Niet slecht, hard.quote:Op woensdag 17 oktober 2018 08:37 schreef LurkJeRot het volgende:
Oh ben je nu ook al slecht als je geen partner wil die al kinderen heeft?
Jemig, mijn karmascore gaat met de dag omlaag.
Ah okee, dan snap ik het beter.quote:Op woensdag 17 oktober 2018 08:39 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Niet slecht, hard.
Want in mijn ogen kies je iemand omdat je op hem/haar val en zijn/haar kind hoort gewoon ook bij hem/haar.
Ja, hoogstwaarschijnlijk wel. Ik heb helemaal niks met kinderen dus dan is die persoon niet geschikt voor mij, hoe leuk ze verder ook is.quote:Op woensdag 17 oktober 2018 08:39 schreef verbijstering het volgende:
[..]
Nee je word dus helemaal niet gedwongen, dat is gewoon een keuze
[..]
Nou ik zou het omdraaien, stel je ontmoet een geweldig leuke vrouw maar ze heeft een kind, zou je het daten er voor stopzetten?
Dit.quote:Op woensdag 17 oktober 2018 09:03 schreef PzKpfw het volgende:
Al die vrouwen hier die vinden dat je dan ook maar klakkeloos de kinderen er zo even bij moet nemen.Ik denk niet dat jullie je beseffen wat voor verantwoordelijk jullie eisen van een ander.
Exact wat ik dachtquote:Op woensdag 17 oktober 2018 09:12 schreef Da hopman het volgende:
En gezien de pragmatische benadering van de TS, je hebt de zware baby-en peuterjaren mooi kunnen skippen.
Een peuter van 5 ja?quote:Op woensdag 17 oktober 2018 09:22 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Dus zit je met zo'n irritante peuter
Ging me meer om het irritante gedeelte, maakt me verder niet zo veel uit welke naam je er aan hangtquote:
^quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 17:37 schreef Harvest89 het volgende:
Ik lees al dat je erg veel zin hebt in kinderen.![]()
Als je geen kinderwens hebt verbreek je gewoon het contact, simpel.
Wees niet zo'n stumper om ffe lekker met die vrouw te rotzooien en het kind maar als ballast er bij nemen. Gewoon niet doen. Er zijn al genoeg van dat soort klootzakken op de wereld.
Dat kind heeft een vader nodig, als jij daar al bij voorbaat geen zin in hebt dan blijf bij die vrouw weg.
En als je vriend wilt samenwonen? En als hij zich ook wilt mengen in de opvoeding? Of financieel alles wilt delen?quote:Op woensdag 17 oktober 2018 00:39 schreef -river- het volgende:
Waarom denken mensen dat alleenstaande moeders zitten te wachten op een man die haar en haar kinderen wilt onderhouden en of opvoeden?
Zelf ben ik een alleenstaande moeder van een dochter van 15 en mijn huidige vriend is de eerste die ik aan mijn dochter voorstelde na 9 jaar enkel buitenhuis te hebben gedatet. Ik voed haar alleen op en dat blijft ook zo, en ik ben financieel verantwoordelijk voor haar en dat blijft ook zo. Zij staat bij mij op de eerste plaats en dat blijft ook zo. Ik heb mijn eigen woning en dat blijft ook zo. Mijn dochter en ik houden van mijn vriend en hij van ons en hopelijk blijft dat ook zo.
Nee dat is een goede manier van een relatie hebben, je vriend nergens bij betrekken en op een afstandje houden.quote:Op woensdag 17 oktober 2018 00:39 schreef -river- het volgende:
Maar waarom is dat hard? Voelen single moeders dat zo? Denk dat de meeste er begrip voor hebben, zo niet, is ze het sowieso al niet waard.quote:Op woensdag 17 oktober 2018 08:39 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Niet slecht, hard.
Want in mijn ogen kies je iemand omdat je op hem/haar val en zijn/haar kind hoort gewoon ook bij hem/haar.
Het is anders: als je de bewuste vrouw wil en ze heeft een kind, neem je dat kind er voor de volle 100% bij.quote:Op woensdag 17 oktober 2018 09:03 schreef PzKpfw het volgende:
Al die vrouwen hier die vinden dat je dan ook maar klakkeloos de kinderen er zo even bij moet nemen.Ik denk niet dat jullie je beseffen wat voor verantwoordelijkheid jullie eisen van een ander.
Precies.quote:Op woensdag 17 oktober 2018 10:47 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Het is anders: als je de bewuste vrouw wil en ze heeft een kind, neem je dat kind er voor de volle 100% bij.
Kun je of wil je dat niet, is dat uiteraard je goed recht, maar dan moet je de vrouw ook met rust laten.
Daar ben ik het helemaal mee eens.quote:Op woensdag 17 oktober 2018 10:47 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Het is anders: als je de bewuste vrouw wil en ze heeft een kind, neem je dat kind er voor de volle 100% bij.
Kun je of wil je dat niet, is dat uiteraard je goed recht, maar dan moet je de vrouw ook met rust laten.
Dat is toch ook niet normaal. Dat je je partner nog voor je eigen kind zet..quote:Op woensdag 17 oktober 2018 09:17 schreef CaVaBien het volgende:
Ik dacht zelf dat ik ook nooit zou kiezen voor een man die al een kind heeft, maar toen ik er een leerde kennen en verliefd werd, is mijn hele instelling veranderd.
De relatie is inmiddels uit (vanwege hele andere redenen), maar ik heb nog steeds contact met het kindje. Zo'n geweldig mensje, onbegrijpelijk dat je daar niet van kan houden.
Dat komt natuurlijk ook door mijn eigen instelling. Ik heb dat kindje altijd goed behandeld, ben geduldig geweest en ook zorgzaam. Soms zette de vader mij op de eerste plaats, maar ik heb altijd dat kind op de eerste plaats gezet, want nogmaals geen enkel kind wil gezien worden als een 'probleem' of wil dat de ouders uit elkaar gaan en opgroeien met een stiefmoeder of -vader.
En die liefde kreeg ik volop terug en krijg het nog steeds terug. Mocht er iets gebeuren met de vader, zou ik haar direct in huis nemen en met liefde voor haar willen zorgen.
Wat een onzin. Het getuigt juist van klasse en zelfverzekerdheid als jij de kinderen van je partner in je leven kunt accepteren zonder dat je zelf het gevoel hebt dat jouw positie binnen het gezin onveilig is geworden. Elk kind verdient liefde en aandacht, en daarin is het niet van belang of jij een ouder of stiefouder bent.quote:Op woensdag 17 oktober 2018 09:10 schreef Edding345 het volgende:
[..]
Dit.
Soberso luisteren naar vrouwen
Je gaat toch geen kind van een ander opvoeden. Wat beta ben je dan
Stiefouderschap voelt voor mij niet als ouder zijn. Eigenlijk voelen de meiden van mijn partner meer als nichtjes. Daar erger je je ook wel eens kapot aan en je zegt er wat van want het voelt als familie. Maar ik kan me niet voorstellen dat het voelt als echt ouder zijn.quote:Op woensdag 17 oktober 2018 10:21 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Absolute no go zou ik niet zeggen.
Ligt aan zoveel factoren, de vrouw, het kind, de relatie met kind vrouw en biologische vader.
Financiele situatie vrouw.
Maar ook of het wel klikt tussen jouw en het kind.
Niet geheel onbelangrijk zou ik zo zeggen.
Wil je al vader worden? Want daar komt het deels op neer.
Als dat allemaal nog niet duidelijk is zou ik zo voorzichtig mogelijk aan daten en kijken hoe dat zich allemaal ontwikkeld.
wij van wc eend....quote:Op woensdag 17 oktober 2018 11:08 schreef Seven. het volgende:
Het getuigt juist van klasse en zelfverzekerdheid als jij de kinderen van je partner in je leven kunt accepteren
Nee, serieus. Waarom is het zo'n ramp om deels de verantwoordelijkheid voor het kind van een andere man op je te nemen? Waarom zou dit afbreuk doen aan je eigen mannelijkheid? Als je met je partner een kind adopteert, dan ben je toch ook geen mietje die zich dit allemaal maar laat aanleunen?quote:Op woensdag 17 oktober 2018 11:16 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
wij van wc eend....
Nee sorry. Leuk voor je natuurlijk.
De maagdelijkheid van een vrouw is immers een goede aanwijzing dat de vrouw monogaam is ingesteld. De man heeft aldus meer ''garanties'' dat hij ook daadwerkelijk de vader is wanneer hij kinderen krijgt en wordt het hem makkelijker gemaakt om zijn taak te vervolmaken: namelijk bescherming van het gezin(van honger en hellevuur en dergelijk)quote:Op woensdag 17 oktober 2018 11:08 schreef Seven. het volgende:
[..]
Wat een onzin. Het getuigt juist van klasse en zelfverzekerdheid als jij de kinderen van je partner in je leven kunt accepteren zonder dat je zelf het gevoel hebt dat jouw positie binnen het gezin onveilig is geworden. Elk kind verdient liefde en aandacht, en daarin is het niet van belang of jij een ouder of stiefouder bent.
Je bent wel een heel onzeker ventje met kleine piemel als je niet in staat bent om liefde en begrip te tonen richting de kinderen van een ander (tenzij je zelf nooit kinderen zou willen).
Denk dat het eerder te maken heeft met het feit dat er best veel mensen zijn die geen kinderen willen.quote:Op woensdag 17 oktober 2018 11:20 schreef Seven. het volgende:
[..]
Nee, serieus. Waarom is het zo'n ramp om deels de verantwoordelijkheid voor het kind van een andere man op je te nemen? Waarom zou dit afbreuk doen aan je eigen mannelijkheid? Als je met je partner een kind adopteert, dan ben je toch ook geen mietje die zich dit allemaal maar laat aanleunen?
Volgens mij hebben dergelijke uitspraken in dit topic meer te maken met de diepgewortelde angst van mannen dat hun wijven vreemdgaan en andermans kinderen door laten gaan voor het kind van hun partner.
Oh my word, leef jij nog in de middeleeuwenquote:Op woensdag 17 oktober 2018 11:21 schreef Edding345 het volgende:
[..]
De maagdelijkheid van een vrouw is immers een goede aanwijzing dat de vrouw monogaam is ingesteld. De man heeft aldus meer ''garanties'' dat hij ook daadwerkelijk de vader is wanneer hij kinderen krijgt en wordt het hem makkelijker gemaakt om zijn taak te vervolmaken: namelijk bescherming van het gezin(van honger en hellevuur en dergelijk)
Ik zie niet in hoe maagdelijkheid en monogamie hand in hand gaan. Dat is een sprookje uit een boek van ruim 2000 jaar oud.quote:Op woensdag 17 oktober 2018 11:21 schreef Edding345 het volgende:
[..]
De maagdelijkheid van een vrouw is immers een goede aanwijzing dat de vrouw monogaam is ingesteld. De man heeft aldus meer ''garanties'' dat hij ook daadwerkelijk de vader is wanneer hij kinderen krijgt en wordt het hem makkelijker gemaakt om zijn taak te vervolmaken: namelijk bescherming van het gezin(van honger en hellevuur en dergelijk)
Een maagd is schoon, een trophy wijf. Na jaren van versleten wijven gekend te hebben, ontmoet je dan eindelijk die ene, die nog heerlijk maagd is, die zich onderscheid van al die anderen en hoe meer zij zich onderscheidt van hen, hoe groter de love. Ik voel me gewoon te man om een niet-maagd als huwelijkspartner te nemen, misschien dat ik er ooit achterkom dat ik een zus heb die ook nog eens seks heeft met negers bijv. Ja, dan ben ik gewoon een zielige sukkeltje en trouw ik wel met shi ka3ba.quote:Op woensdag 17 oktober 2018 11:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh my word, leef jij nog in de middeleeuwen?
Oh, je bent gewoon een troll. Zeg dat dan.quote:Op woensdag 17 oktober 2018 11:24 schreef Edding345 het volgende:
[..]
Een maagd is schoon, een trophy wijf. Na jaren van versleten wijven gekend te hebben, ontmoet je dan eindelijk die ene, die nog heerlijk maagd is, die zich onderscheid van al die anderen en hoe meer zij zich onderscheidt van hen, hoe groter de love. Ik voel me gewoon te man om een niet-maagd als huwelijkspartner te nemen, misschien dat ik er ooit achterkom dat ik een zus heb die ook nog eens seks heeft met negers bijv. Ja, dan ben ik gewoon een zielige sukkeltje en trouw ik wel met shi ka3ba.
Inderdaad. Zie je het al voor je dat een gast je bedreigt terwijl je van zijn zus weet dat die met iedereen loopt te neúken? Oeh, wat ben ik bang.quote:Op woensdag 17 oktober 2018 11:25 schreef Seven. het volgende:
[..]
Oh, je bent gewoon een troll. Zeg dat dan.
Die krijgt TS later alsnog, als het kindje volwassen is en de schreeuwende poepfabrieken bij opa en oma komt dumpenquote:Op woensdag 17 oktober 2018 09:12 schreef Da hopman het volgende:
Zoals TS over het kind praat, is hij die vrouw niet waard.
Misschien wel een superleuk kind. En gezien de pragmatische benadering van de TS, je hebt de zware baby-en peuterjaren mooi kunnen skippen.
Zet de stap, blijf wel eerlijk voor haar en jezelf.
Mee eens. en dat is soms moeilijk. Zeker als het verder een leukerd is.quote:Op woensdag 17 oktober 2018 10:47 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Of ik schrijf het verkeerd of jij leest het verkeerd of beidequote:Op woensdag 17 oktober 2018 10:30 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee dat is een goede manier van een relatie hebben, je vriend nergens bij betrekken en op een afstandje houden.
Dat zien we dan wel als het zover is, momenteel zijn wij alle drie blij met hoe het gaat.quote:Op woensdag 17 oktober 2018 10:08 schreef SpaanseVlieg het volgende:
[..]
En als je vriend wilt samenwonen? En als hij zich ook wilt mengen in de opvoeding? Of financieel alles wilt delen?
heb jij een probleem met mannen die een maagd willen? Eén ding: komt het aan op een gevecht tussen mannen die een maagd willen en jongens die een niet-maagd accepteren, weten we allemaal wie er de tering in worden geslagen. Kortom: hoe mannelijker/sterker, hoe groter de drang naar een maagd.quote:Op woensdag 17 oktober 2018 11:24 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik zie niet in hoe maagdelijkheid en monogamie hand in hand gaan. Dat is een sprookje uit een boek van ruim 2000 jaar oud.
Alsof jij een leuke, aantrekkelijke vrouw laat schieten omdat ze toevallig een keer eerder seks heeft gehad.quote:Op woensdag 17 oktober 2018 11:42 schreef Edding345 het volgende:
[..]
heb jij een probleem met mannen die een maagd willen? Eén ding: komt het aan op een gevecht tussen mannen die een maagd willen en jongens die een niet-maagd accepteren, weten we allemaal wie er de tering in worden geslagen. Kortom: hoe mannelijker/sterker, hoe groter de drang naar een maagd.
Je doet zo wijvelijk met je onbegrip voor mannen die een maagd willen. Maagd zijn is meer dan alleen een strakke kut, als ik denk aan het huwen van een maagd, komt seks daarbij niet kijken maar gewoon de goedheid van een maagd en wat die kan betekenen als huwelijkspartner. Voor een seksrelatie daarentegen is het wel belangrijk dat een wijf geen maagd is, maar een huwelijk is meer dan seks en daar komt het belang van de maagd bij kijken.
Ik hebe echt medelijden met jouw bekrompen denken, het zou jou echt slapeloze nachten bespaard kunnen blijven als je nou eens wist hoe een man denkt.
Bij een vriendinnetje, telt alleen haar neukbaarheid mee, zo mag zij een moordenaar zijn, vreemdganger, dokter, kickboxter, voetbalster, etc, etc.quote:Op woensdag 17 oktober 2018 11:49 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Alsof jij een leuke, aantrekkelijke vrouw laat schieten omdat ze toevallig een keer eerder seks heeft gehad.
Ik neem aan dat jij zelf dan ook maagd bent. Anders heb je het recht niet om een maagd te eisen.quote:Op woensdag 17 oktober 2018 11:42 schreef Edding345 het volgende:
[..]
heb jij een probleem met mannen die een maagd willen? Eén ding: komt het aan op een gevecht tussen mannen die een maagd willen en jongens die een niet-maagd accepteren, weten we allemaal wie er de tering in worden geslagen. Kortom: hoe mannelijker/sterker, hoe groter de drang naar een maagd.
Je doet zo wijvelijk met je onbegrip voor mannen die een maagd willen. Maagd zijn is meer dan alleen een strakke kut, als ik denk aan het huwen van een maagd, komt seks daarbij niet kijken maar gewoon de goedheid van een maagd en wat die kan betekenen als huwelijkspartner. Voor een seksrelatie daarentegen is het wel belangrijk dat een wijf geen maagd is, maar een huwelijk is meer dan seks en daar komt het belang van de maagd bij kijken.
Ik hebe echt medelijden met jouw bekrompen denken, het zou jou echt slapeloze nachten bespaard kunnen blijven als je nou eens wist hoe een man denkt.
Mannen zijn GEEN vrouwenquote:Op woensdag 17 oktober 2018 11:53 schreef CaVaBien het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jij zelf dan ook maagd bent. Anders heb je het recht niet om een maagd te eisen.
Of je moet er 1 importeren uit Marokko. Maar ja, of dat dan zo 'mannelijk' is, valt over te discussiëren. Je weet dan niet eens of ze heeft gekozen voor jou of voor Europa
Een vrouw kan ook als maagd het huwelijk zijn ingegaan, maar uiteindelijk scheiden van haar man (buiten haar schuld om). Heeft ze dan een onzedelijk verleden of kwaadaardige gedachten?quote:Op woensdag 17 oktober 2018 11:55 schreef Edding345 het volgende:
[..]
Mannen zijn GEEN vrouwen
Een maagd is heel belangrijk. Een maagd heeft normen en waarden. Zij weet hoe belangrijk het is om te gehoorzamen. Nederlanders zeggen, de appel valt niet ver van de boom.
Trouw een vrouw met een onzedelijk verleden, en e dochters worden geïnfecteerd door haar kwaadaardige gedachtes.
Hier rust Edding345quote:Op woensdag 17 oktober 2018 11:42 schreef Edding345 het volgende:
[..]
Kent een van jullie een gescheiden wiens ex-man de eerste man was in haar leven? Dat bedoel ik.quote:Op woensdag 17 oktober 2018 12:01 schreef CaVaBien het volgende:
[..]
Een vrouw kan ook als maagd het huwelijk zijn ingegaan, maar uiteindelijk scheiden van haar man (buiten haar schuld om). Heeft ze dan een onzedelijk verleden of kwaadaardige gedachten?
Stop eens beetje moeite in je getrol zeg, dit is echt oma-van80-niveau. Kijk anders ff of incelsites enzo, daar zijn ze goed in dit soort dingen.quote:Op woensdag 17 oktober 2018 12:03 schreef Edding345 het volgende:
[..]
Kent een van jullie een gescheiden wiens ex-man de eerste man was in haar leven? Dat bedoel ik.
Jij wilt toch geen kind troll dus wat noem je anderen een trollquote:Op woensdag 17 oktober 2018 12:17 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
Kunnen we de moslim troll niet gewoon negeren?
Je denkt toch niet écht dat ik me laat verleiden tot een discussie met een troll?quote:Op woensdag 17 oktober 2018 11:42 schreef Edding345 het volgende:
[..]
Ik ben best wel vrouwvriendelijk ingesteld en kan het dus niet toestaan hoe zo'n gruwel mijn dochter doet opvoeden tot een hoér. Zo'n dochter heeft een goed voorbeeld nodig, een vrouw die zich zelf nooit heeft ingelaten met mannen. De redenen om een niet-maagd niet te moeten blijven zich maar opstapelen, damn.quote:Op woensdag 17 oktober 2018 12:31 schreef Seven. het volgende:
[..]
Je denkt toch niet écht dat ik me laat verleiden tot een discussie met een troll?
Natuurlijk wel.quote:Op woensdag 17 oktober 2018 12:03 schreef Edding345 het volgende:
[..]
Kent een van jullie een gescheiden wiens ex-man de eerste man was in haar leven? Dat bedoel ik.
quote:Op woensdag 17 oktober 2018 09:17 schreef CaVaBien het volgende:
Ik dacht zelf dat ik ook nooit zou kiezen voor een man die al een kind heeft, maar toen ik er een leerde kennen en verliefd werd, is mijn hele instelling veranderd.
De relatie is inmiddels uit (vanwege hele andere redenen), maar ik heb nog steeds contact met het kindje. Zo'n geweldig mensje, onbegrijpelijk dat je daar niet van kan houden.
Dat komt natuurlijk ook door mijn eigen instelling. Ik heb dat kindje altijd goed behandeld, ben geduldig geweest en ook zorgzaam. Soms zette de vader mij op de eerste plaats, maar ik heb altijd dat kind op de eerste plaats gezet, want nogmaals geen enkel kind wil gezien worden als een 'probleem' of wil dat de ouders uit elkaar gaan en opgroeien met een stiefmoeder of -vader.
En die liefde kreeg ik volop terug en krijg het nog steeds terug. Mocht er iets gebeuren met de vader, zou ik haar direct in huis nemen en met liefde voor haar willen zorgen.
Ik was wel maagd toen mijn man leerde kennenquote:Op woensdag 17 oktober 2018 11:55 schreef Edding345 het volgende:
[..]
Mannen zijn GEEN vrouwen
Een maagd is heel belangrijk. Een maagd heeft normen en waarden. Zij weet hoe belangrijk het is om te gehoorzamen. Nederlanders zeggen, de appel valt niet ver van de boom.
Trouw een vrouw met een onzedelijk verleden, en e dochters worden geïnfecteerd door haar kwaadaardige gedachtes.
Na 4 jaar nog samen in Nederland. Wow.quote:Op woensdag 17 oktober 2018 12:47 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik was wel maagd toen mijn man leerde kennenmaar ik was wel héél snel maagd af
![]()
Het duurde nog 4 jaar voordat we gingen trouwen en we zijn nog steeds getrouwd, we hebben géén kinderen, dus ook geen dochters en in al die jaren heb ik zéker wél onzedelijke gedachten
gehad hoor![]()
en hij ook wél denk ik ....
Ik ben goddomme geen heilige
Nee we zijn al meer dan 30 jaar bij elkaar sukkelquote:Op woensdag 17 oktober 2018 12:49 schreef Edding345 het volgende:
[..]
Na 4 jaar nog samen in Nederland. Wow.
Klopt, de ene single moeder is de andere niet. Ik snap wel dat een vrouw die erg naïef aan kinderen begonnen is vanuit een gebrek aan intelligentie of impulsiviteit, bij bepaalde mannen niet goed zou passen. Maar dat is dan een kwestie van slechte match en niet zozeer om het feit dat ze kinderen heeft.quote:Op woensdag 17 oktober 2018 12:56 schreef O_o_ het volgende:
Ik wil geen kinderen, maar veronderstel dat ik ze wel zou willen, ik zou geen moeite hebben met een samengesteld gezin als ik wat ouder zou zijn, ver in de 40, en mijn nieuwe vriendin heeft twee pubers in de hut die in de bovenbouw van de middelbare school zitten. Dat zijn huisgenoten, geen kinderen meer die moeten worden opgevoed.
Meisjes van 29 met twee kleine kindjes waarvan de vader hem gesmeerd is, of waarvan de relatie domweg niet meer liep, zijn gewoon niet zo aantrekkelijk voor mannen van mijn leeftijd (ik ben 30). Ik heb ook stiekem altijd het idee dat die kindjes heel erg het project van de dame in kwestie zijn. Al was het maar om de vorige relatie te redden. Komt niet zo snugger over. Daar wil geen enkele kerel voor opdraaien en dat begrijp ik heel goed. Bovendien geeft het geen enkele garantie dat in de nieuwe relatie wel intelligente beslissingen worden genomen.
Wat mooi en fijn voor dat kindje. Hoe oud is ze? En heb je dan helemaal geen contact met de vader ? Hoe vindt hij het dat jij nog met haar omgaat?quote:Op woensdag 17 oktober 2018 09:17 schreef CaVaBien het volgende:
Ze is nu 10 jaar. Ik had een relatie met haar vader van haar 2e tot haar 8e.quote:Op woensdag 17 oktober 2018 13:42 schreef velden het volgende:
[..]
Wat mooi en fijn voor dat kindje. Hoe oud is ze? En heb je dan helemaal geen contact met de vader ? Hoe vindt hij het dat jij nog met haar omgaat?
Zo fijn !quote:Op woensdag 17 oktober 2018 13:51 schreef CaVaBien het volgende:
[..]
Ze is nu 10 jaar. Ik had een relatie met haar vader van haar 2e tot haar 8e.
Met haar vader heb ik vriendschappelijk contact. Hij vindt het ook fijn dat ik alsnog in haar leven kan zijn. Haar biologische moeder heeft helaas psychische issues en is meer met zichzelf bezig dan met haar kind en op deze manier heeft ze toch een moeder/vrouwfiguur in haar leven.
Zonder je man erbij? Jij losbandige helleveeg.quote:Op woensdag 17 oktober 2018 12:49 schreef FANN het volgende:
En ik moet nu weg want ik ga vanmiddag mijn zus de kroeg in
Ach er kunnen zoveel redenen zijn.quote:Op woensdag 17 oktober 2018 12:33 schreef Hexagon het volgende:
Vrouwen die boven de 20 nog maagd zijn die zijn meestal ook niet heel lustopwekkend
Liever dan een 14-jarige moeder.quote:Op woensdag 17 oktober 2018 12:33 schreef Hexagon het volgende:
Vrouwen die boven de 20 nog maagd zijn die zijn meestal ook niet heel lustopwekkend
Ik denk dat je je daar nog wel eens in vergissenquote:Op woensdag 17 oktober 2018 12:56 schreef O_o_ het volgende:
heeft twee pubers in de hut die in de bovenbouw van de middelbare school zitten. Dat zijn huisgenoten, geen kinderen meer die moeten worden opgevoed.
Met dat soort gedrag zijn ze absoluut geen maagdquote:Op woensdag 17 oktober 2018 14:14 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
[..]
Ach er kunnen zoveel redenen zijn.
Zijn vaak wel van die asociale tokkie chickies die op 14-jarige leeftijd al bezig zijn met van alles en nog wat.
En nooit een andere man gewiept. Daar neem ik m’n hoed heel diep voor af. 👨🏼🌾quote:Op woensdag 17 oktober 2018 12:50 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee we zijn al meer dan 30 jaar bij elkaar sukkel
Dat lijkt me vrij logisch, dat jij op de tweede plaats komt. Als dat niet zo is en jij accepteert dat, zijn jullie beide ongeschikte mensen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 17:58 schreef Antaris het volgende:
[..]
Ik heb dat precies hetzelfde, en de man komt uiteraard op de laatste plaats. Want mocht er iets opdoen, dan is de man sowieso de lul. Het kind gaat boven alles.
Ik heb persoonlijk helemaal niets met vrouwen + een kind. Zoek maar een andere sukkel.
Zijn genoeg redenen geen alleenstaande ouder te willen daten:quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 22:24 schreef Joene het volgende:
[..]
No offence maar zodra je dan wel een kind krijgt met je partner sta je ook per direct niet meer op de eerste plek.quote:Op woensdag 17 oktober 2018 15:47 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Zijn genoeg redenen geen alleenstaande ouder te willen
- Je zult nooit op de eerste plek staan, want het kind komt eerst. Waarom zou je een dergelijke marginale rol in een relatie accepteren?
Dat is toch niet vergelijkbaar? Dat is je eigen kind en DNA, waar je zelf voor kiest. Niet andermans kind. Gevoelsmatig is dat totaal anders.quote:Op woensdag 17 oktober 2018 15:57 schreef Myrr het volgende:
[..]
No offence maar zodra je dan wel een kind krijgt met je partner sta je ook per direct niet meer op de eerste plek.
Waarom zou je wel op de eerste plek moeten of willen staan? Een partner is onder de streep vervangbaar, een kind niet.
Naja als je een relatie met een ouder neemt, kies je daar ook voor. Als je andere verwachtingen hebt over je plek in dat gezin moet je het gewoon niet doen natuurlijk.quote:Op woensdag 17 oktober 2018 15:58 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Dat is toch niet vergelijkbaar? Dat is je eigen kind en DNA, waar je zelf voor kiest. Niet andermans kind. Gevoelsmatig is dat totaal anders.
Als het om mijn eigen kind gaat zou ik dat wel kunnen accepteren, maar bij andermans kind niet. Daarom zou ik er nooit voor kiezen.quote:Op woensdag 17 oktober 2018 16:02 schreef Myrr het volgende:
[..]
Naja als je een relatie met een ouder neemt, kies je daar ook voor. Als je andere verwachtingen hebt over je plek in dat gezin moet je het gewoon niet doen natuurlijk.
Dat zijn idd de minder leuke stiefouders. Fijn dat je daar niet aan begint. Zouden meer mensen moeten doen.quote:Op woensdag 17 oktober 2018 16:06 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Als het om mijn eigen kind gaat zou ik dat wel kunnen accepteren, maar bij andermans kind niet. Daarom zou ik er nooit voor kiezen.
Maar voor welke concrete situatie ben je nu eigenlijk bang?quote:Op woensdag 17 oktober 2018 16:06 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Als het om mijn eigen kind gaat zou ik dat wel kunnen accepteren, maar bij andermans kind niet. Daarom zou ik er nooit voor kiezen.
Dit dus.quote:Op woensdag 17 oktober 2018 15:47 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Zijn genoeg redenen geen alleenstaande ouder te willen daten:
- Hij/zij heeft veel minder tijd om dingen samen te doen en om spontane dingen te doen. Dan moet er altijd een oppas voor de kinderen worden geregeld. Ook worden er geregeld dingen geannuleerd omdat het kind weer eens wat heeft.
- Je zult nooit op de eerste plek staan, want het kind komt eerst. Waarom zou je een dergelijke marginale rol in een relatie accepteren?
- Kans is groot op drama met de ex van de partner en zijn hele familie.
- Het kind zit niet op je te wachten omdat het voelt dat jij vader en moeder uit elkaar houdt
- Als je eigen kinderen wil of geen kinderen dan is een alleenstaande ouder ook een slecht idee. Iemand met kinderen wil meestal verder geen kinderen en als je zelf geen kinderen wil zit je ook niet op het opvoeden van andermans kinderen te wachten.
Een voor mij onbevredigende relatie.quote:Op woensdag 17 oktober 2018 16:20 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Maar voor welke concrete situatie ben je nu eigenlijk bang?
Ja maar het blijft allemaal een beetje in vage termen hangenquote:Op woensdag 17 oktober 2018 16:25 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Een voor mij onbevredigende relatie.
Bijvoorbeeld alleen maar dingen kunnen doen met/voor de kinderen en nooit eens zonder. Dat gebeurt vooral als de moeder nog hele jonge kinderen heeft.quote:Op woensdag 17 oktober 2018 16:31 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ja maar het blijft allemaal een beetje in vage termen hangen
Je hebt weerstand tegen dat "het kind altijd op de eerste plaats komt". Maar waar ben je dan concreet bang voor? Welke situatie zie je voor je dat dat een probleem gaat zijn en dat dat zo erg is dat je een onbevredigende relatie hebt?
Stel je wilt lekker knuffelen op de bank en film kijken of lekker seksen in bed en dan wordt je constant gecockblocked. Je kan dus eigenlijk alleen maar relatiedingen doen als het kind bij de opvang is, op school is, bij de grootouders of slaapt en zo. Is toch kut? En nooit opeens ergens heen gaan want ja dan moet die mee of er moet een oppas komen. Het is hoe dan ook absoluut niet praktisch in alle opzichten.quote:Op woensdag 17 oktober 2018 16:31 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Je hebt weerstand tegen dat "het kind altijd op de eerste plaats komt". Maar waar ben je dan concreet bang voor? Welke situatie zie je voor je dat dat een probleem gaat zijn en dat dat zo erg is dat je een onbevredigende relatie hebt?
Dat als The Joker zowel TS als dat kind heeft ontvoerd en Batman tegen die vrouw zegt: "ik kan er maar 1 redden, wie wil je dat ik red?" en dat die vrouw dan zegt: "mijn kind", waarna TS door The Joker op een verschrikkelijke manier wordt omgebracht terwijl Batman het kind redt.quote:Op woensdag 17 oktober 2018 16:31 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ja je lacht erom maar dat zou wel ultiem kut zijn natuurlijk.quote:Op woensdag 17 oktober 2018 16:39 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Dat als The Joker zowel TS als dat kind heeft ontvoerd en Batman tegen die vrouw zegt: "ik kan er maar 1 redden, wie wil je dat ik red?" en dat die vrouw dan zegt: "mijn kind", waarna TS door The Joker op een verschrikkelijke manier wordt omgebracht terwijl Batman het kind redt.
Het vergt meer flexibiliteit dat zal niemand ontkennen. Maar er wordt iets heel dramatisch van gemaakt alsof het per definitie een relatiekiller is. Dat is natuurlijk zwaar overtrokken.quote:Op woensdag 17 oktober 2018 16:34 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Stel je wilt lekker knuffelen op de bank en film kijken of lekker seksen in bed en dan wordt je constant gecockblocked. Je kan dus eigenlijk alleen maar relatiedingen doen als het kind bij de opvang is, op school is, bij de grootouders of slaapt en zo. Is toch kut? En nooit opeens ergens heen gaan want ja dan moet die mee of er moet een oppas komen. Het is hoe dan ook absoluut niet praktisch in alle opzichten.
Ik heb het zelf 1x meegemaakt en verder lijkt het me ook totaal niet chill om nogmaals te doen. Zeker niet als je net in het begin van een relatie bent met iemand en je wil nog lekker die magie tussen elkaar voelen met alles wat erbij hoort (intimiteit, privacy, etc). Dat lukt toch niet als er een kind in het spel is.quote:Op woensdag 17 oktober 2018 16:59 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Het vergt meer flexibiliteit dat zal niemand ontkennen. Maar er wordt iets heel dramatisch van gemaakt alsof het per definitie een relatiekiller is. Dat is natuurlijk zwaar overtrokken.
Dat moet je toch echt uitleggen. Ik herken me hier volstrekt niet in, in ieder geval.quote:Op woensdag 17 oktober 2018 17:02 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Ik heb het zelf 1x meegemaakt en verder lijkt het me ook totaal niet chill om nogmaals te doen. Zeker niet als je net in het begin van een relatie bent met iemand en je wil nog lekker die magie tussen elkaar voelen met alles wat erbij hoort (intimiteit, privacy, etc). Dat lukt toch niet als er een kind in het spel is.
nou dat deed ik dus netquote:Op woensdag 17 oktober 2018 17:03 schreef Andromache het volgende:
[..]
Dat moet je toch echt uitleggen. Ik herken me hier volstrekt niet in, in ieder geval.
quote:Op woensdag 17 oktober 2018 16:34 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Stel je wilt lekker knuffelen op de bank en film kijken of lekker seksen in bed en dan wordt je constant gecockblocked. Je kan dus eigenlijk alleen maar relatiedingen doen als het kind bij de opvang is, op school is, bij de grootouders of slaapt en zo. Is toch kut? En nooit opeens ergens heen gaan want ja dan moet die mee of er moet een oppas komen. Het is hoe dan ook absoluut niet praktisch in alle opzichten.
Het hoeft ook niet bij je te passen. Legitieme keuze om een vrouw zonder kind te willen.quote:Op woensdag 17 oktober 2018 17:02 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Ik heb het zelf 1x meegemaakt en verder lijkt het me ook totaal niet chill om nogmaals te doen. Zeker niet als je net in het begin van een relatie bent met iemand en je wil nog lekker die magie tussen elkaar voelen met alles wat erbij hoort (intimiteit, privacy, etc). Dat lukt toch niet als er een kind in het spel is.
Ja als je niet van seks en intimiteit, privacy of samen zijn houdt ok maar voor mij is dat toch iets heel belangrijks zeker in het begin van de relatie. Anders voelt het meer naar een sollicitatie als extra oppas of zoquote:Op woensdag 17 oktober 2018 17:04 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Het hoeft ook niet bij je te passen. Legitieme keuze om een vrouw zonder kind te willen.
Maar dat het een no-go zou moeten zijn voor iedere vent is onzin
Want mensen met kinderen hebben nooit seks, intimiteit en privacy?quote:Op woensdag 17 oktober 2018 17:05 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Ja als je niet van seks en intimiteit, privacy of samen zijn houdt ok maar voor mij is dat toch iets heel belangrijks zeker in het begin van de relatie. Anders voelt het meer naar een sollicitatie als extra oppas of zo
maar die zijn al lang voorbij dat begin van de relatie. Daar is alles al helemaal normaal. Ze hebben zelfs ook al samen gewoond en zijn getrouwd in de meeste gevallen.quote:Op woensdag 17 oktober 2018 17:07 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Want mensen met kinderen hebben nooit seks, intimiteit en privacy?
Het lijkt inderdaad meer op een angst om tekortgedaan te wordenquote:Op woensdag 17 oktober 2018 17:10 schreef Andromache het volgende:
Oppas. Kind op speelafspraakje doen. Logeren bij opa/oma. Nou nou nou, wat moeilijk.
De meeste mensen willen een relatie omdat ze een partner willen om samen mee te zijn/dingen mee te doen en niet omdat ze een kind willen. Dat komt meestal pas later ja. Dus het is niet heel gek dat mannen hier niet happig op zijn omdat ze weten dat het een heleboel met zich meebrengt waar ze (nog) niet op zitten te wachten. Ze noemen het niet voor niks bagage.quote:Op woensdag 17 oktober 2018 17:11 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Het lijkt inderdaad meer op een angst om tekortgedaan te worden
Dat kan ik begrijpen. Maar er worden gewoon een hoop drogredeneringen hier neergezet.quote:Op woensdag 17 oktober 2018 17:15 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
De meeste mensen willen een relatie omdat ze een partner willen om samen mee te zijn/dingen mee te doen en niet omdat ze een kind willen. Dat komt meestal pas later ja. Dus het is niet heel gek dat mannen hier niet happig op zijn omdat ze weten dat het een heleboel met zich meebrengt waar ze (nog) niet op zitten te wachten. Ze noemen het niet voor niks bagage.
zoals?quote:Op woensdag 17 oktober 2018 17:18 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dat kan ik begrijpen. Maar er worden gewoon een hoop drogredeneringen hier neergezet.
Dat er problematische situaties zouden zijn vanwege "het kind staat altijd op plek 1". Nog geen duidelijk concreet scenario gezien waarbij dat ook daadwerkelijk een probleem is.quote:
Onmogelijk niet, maar het is dus wel gewoon erg lastig en kan zelfs als vervelend worden ervaren.quote:Op woensdag 17 oktober 2018 17:22 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dat er problematische situaties zouden zijn vanwege "het kind staat altijd op plek 1". Nog geen duidelijk concreet scenario gezien waarbij dat ook daadwerkelijk een probleem is.
Of dat het met een kind onmogelijk zou zijn om seks/intimiteit te hebben
Als het goed is, werk je gewoon overdag. Dan kom je thuis, ga je eten, beetje aandacht geven aan kind en dan gaat het kind sowieso naar bed rond 19/20 uur. Je hebt dus de hele avond en nacht om intiem te zijn en te seksen.quote:Op woensdag 17 oktober 2018 17:05 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Ja als je niet van seks en intimiteit, privacy of samen zijn houdt ok maar voor mij is dat toch iets heel belangrijks zeker in het begin van de relatie. Anders voelt het meer naar een sollicitatie als extra oppas of zo
Maar dat was een man en die kunnen vaker beter plannen.quote:Op woensdag 17 oktober 2018 17:25 schreef CaVaBien het volgende:
[..]
Als het goed is, werk je gewoon overdag. Dan kom je thuis, ga je eten, beetje aandacht geven aan kind en dan gaat het kind sowieso naar bed rond 19/20 uur. Je hebt dus de hele avond en nacht om intiem te zijn en te seksen.
Weekendje/avondje weg? Meestal genoeg familie/vrienden te vinden die willen oppassen.
Nee het is niet super makkelijk, maar het is onzin dat je geen romantische/ intieme dingen kan doen als er kinderen zijn.
Ik heb het eerste halfjaar met mijn ex genoeg romantische/ intieme dingen kunnen doen. Had toen nog niet kennis gemaakt met zijn dochtertje, maar ben genoeg bij hem thuis geweest/ heb gelogeerd/ weekendjes weg gedaan/ avondje uit gedaan zonder dat zijn dochter erbij was. En dat was zelfs nog in de tijd dat het dochtertje nooit naar de moeder toe ging.
Ach te veel magie zorgt voor een vertroebeld beeld van of je wel bij elkaar past. Voor je het weet ben je te snel getrouwd, voor een kind gegaan en uiteindelijk single ouder.quote:Op woensdag 17 oktober 2018 17:02 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Dat kan maar sommigen willen zich dus (zeker in het begin) liever 100% op hun partner concentreren i.p.v. 50% of wat dan ook.quote:Op woensdag 17 oktober 2018 17:31 schreef Elpis het volgende:
[..]
Ach te veel magie zorgt voor een vertroebeld beeld van of je wel bij elkaar past. Voor je het weet ben je te snel getrouwd, voor een kind gegaan en uiteindelijk single ouder.
O wacht.
dat zijn werklozen zonder hobbies?quote:Op woensdag 17 oktober 2018 17:34 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Dat kan maar sommigen willen zich dus (zeker in het begin) liever 100% op hun partner concentreren i.p.v. 50% of wat dan ook.
We hebben het hier over relaties, we gaan ook niet de tijd die ze nodig hebben voor de wc meerekenen.quote:Op woensdag 17 oktober 2018 17:44 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
dat zijn werklozen zonder hobbies?
waarom maak je dan een drama over een kind ?quote:Op woensdag 17 oktober 2018 17:45 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
We hebben het hier over relaties, we gaan ook niet de tijd die ze nodig hebben voor de wc meerekenen.
Ik maak helemaal nergens een drama van. Ik deel alleen mijn bevindingen en leg uit waarom mannen hier over het algemeen dus niet op zitten te wachten.quote:Op woensdag 17 oktober 2018 17:47 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
waarom maak je dan een drama over een kind ?
Tja, zonder kind is inderdaad eenvoudiger dan met. Maar het wordt hier gesteld alsof het een onoerkomelijk blok aan je been is. Dan is nonsens.quote:Op woensdag 17 oktober 2018 17:24 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Onmogelijk niet, maar het is dus wel gewoon erg lastig en kan zelfs als vervelend worden ervaren.
JA, en het was leukquote:Op woensdag 17 oktober 2018 14:08 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Zonder je man erbij? Jij losbandige helleveeg.
Nu krijg ik trek in Gyrosquote:Op woensdag 17 oktober 2018 18:25 schreef FANN het volgende:
[..]
JA, en het was leuk![]()
Ik ben weer thuis en hij heeft gekookt
Save your breath. De haantjes op FOK! kloppen zich weer even hard op de borst dat ze alleen vrouwen neuken zonder kinderen en geen "tweedehandsje" willen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 22:07 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nou ja, als je zelf echt, absoluut geen kinderen wil, is het wel een issue natuurlijk.
Maar zoals hier wordt gesproken over single moms is haast lachwekkkend als het niet zo in triest was.
Ehh ja dus? Dat is heel normaal hoor, denk je dat je met het wandelende spermazoid van een andere gast wilt rondlopen en continue worden geconfronteerd met het feit dat het niet jouw kind is?quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 22:24 schreef Joene het volgende:
[..]
Doorgaans zijn het ook nog degenen die zelf chronisch vrijgezel zijnquote:Op woensdag 17 oktober 2018 18:49 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Save your breath. De haantjes op FOK! kloppen zich weer even hard op de borst dat ze alleen vrouwen neuken zonder kinderen en geen "tweedehandsje" willen.
Bovenbouw middelbare school, dat is 15/18. Die kun je zonder problemen de huid vol schelden, en dat kan ik behoorlijk intimiderend.quote:Op woensdag 17 oktober 2018 14:28 schreef SpaanseVlieg het volgende:
[..]
Ik denk dat je je daar nog wel eens in vergissen
quote:Op woensdag 17 oktober 2018 18:52 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ehh ja dus? Dat is heel normaal hoor, denk je dat je met het wandelende spermazoid van een andere gast wilt rondlopen en continue worden geconfronteerd met het feit dat het niet jouw kind is?
Ik verwoord het nogal bot maar ik spendeer liever tijd met het zoeken naar iemand waar ik zelf kids mee kan krijgen dan iemand met een kindquote:
op de stapel? Zijn het sollicitaties ofzo? Man, man, manquote:Op woensdag 17 oktober 2018 19:29 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik verwoord het nogal bot maar ik spendeer liever tijd met het zoeken naar iemand waar ik zelf kids mee kan krijgen dan iemand met een kind
Ik wijs dan wel geen vrouw af als ze een kind heeft maar die komt echt wel minder hoog op de stapel als een single vrouw zonder kids die ook aantrekkelijk is
en zo geld dat voor een heleboel mannen
Daar lijkt het tegenwoordig wel op met Tinder etc ja.quote:Op woensdag 17 oktober 2018 19:31 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
op de stapel? Zijn het sollicitaties ofzo? Man, man, man
wat doen vrouwen net zo goed?quote:Op woensdag 17 oktober 2018 19:57 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Daar lijkt het tegenwoordig wel op met Tinder etc ja.
Doen vrouwen toch net zo goed? Loop niet zo te janken man.
Dat weet je heus wel.quote:Op woensdag 17 oktober 2018 19:58 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
wat doen vrouwen net zo goed?
Sollicitaties houden met mannen om te kijken wie het meest geschikt is voor ze?quote:Op woensdag 17 oktober 2018 19:58 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
wat doen vrouwen net zo goed?
ik ken andere vrouwen dan jij, denk ikquote:Op woensdag 17 oktober 2018 20:02 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Sollicitaties houden met mannen om te kijken wie het meest geschikt is voor ze?
Haha oke dan niet johquote:Op woensdag 17 oktober 2018 20:03 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik ken andere vrouwen dan jij, denk ik
Als je zou daten met vrouwen piepte je wel anders..quote:Op woensdag 17 oktober 2018 20:03 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik ken andere vrouwen dan jij, denk ik
Je hoeft ook geen alimentatie te betalen mocht het weer uitgaan.quote:Op woensdag 17 oktober 2018 20:01 schreef Roces18 het volgende:
naja als ze al een kind heeft is het natuurlijk wel een voordeel.
scheelt maanden/jaren poepluiers, jankende baby's, gestoorde moeder, tripjes naar het ziekenhuis/apotheek om nog maar te zwijgen van al die opas en omas over de vloer
hoe oud ben jij?quote:Op woensdag 17 oktober 2018 18:52 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ehh ja dus? Dat is heel normaal hoor, denk je dat je met het wandelende spermazoid van een andere gast wilt rondlopen en continue worden geconfronteerd met het feit dat het niet jouw kind is?
Zeker. Ik denk alleen in kansenquote:Op woensdag 17 oktober 2018 20:33 schreef Myrr het volgende:
[..]
Je hoeft ook geen alimentatie te betalen mocht het weer uitgaan.
Winning
Bij online dating is het daar goed mee te vergelijken.quote:Op woensdag 17 oktober 2018 19:31 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
op de stapel? Zijn het sollicitaties ofzo? Man, man, man
quote:Op woensdag 17 oktober 2018 17:27 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Maar dat was een man en die kunnen vaker beter plannen.
Welkom op fok.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 08:34 schreef Gunner het volgende:
Jammer dat TS geen deel meer neemt aan z'n eigen topic.
Dit is ook heel typisch met Nederlandse vrouwenquote:Op donderdag 18 oktober 2018 08:31 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Bij online dating is het daar goed mee te vergelijken.
Kreeg dit weekend van mijn vriendin te horen dat ze de eerste date echt ook voelde dat ze ‘aan het solliciteren’ was.
En dat klopt ook wel. Niet leuk genoeg: next. Genoeg alternatieven.
Ze is helemaal niet Nederlands om te beginnen. Maar wat bedoel je?quote:Op donderdag 18 oktober 2018 08:56 schreef Edding345 het volgende:
[..]
Dit is ook heel typisch met Nederlandse vrouwen
Dates die eigenlijk sollicitatiegesprekken zijnquote:Op donderdag 18 oktober 2018 09:12 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ze is helemaal niet Nederlands om te beginnen. Maar wat bedoel je?
Ik ben man en heb dat ook. Je kent elkaar niet. En ik leg de lat hoog.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 09:31 schreef Edding345 het volgende:
[..]
Dates die eigenlijk sollicitatiegesprekken zijn
quote:Op woensdag 17 oktober 2018 15:46 schreef Myrr het volgende:
[..]
Dat lijkt me vrij logisch, dat jij op de tweede plaats komt. Als dat niet zo is en jij accepteert dat, zijn jullie beide ongeschikte mensen.
Het is überhaupt vooral leeftijd wat in dit topic spreekt, denk ik.quote:
Maar hopelijk is (bijna) iedereen het hier wel over eens?quote:Op woensdag 17 oktober 2018 10:47 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Lennyquote:Op donderdag 18 oktober 2018 08:34 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik merk wel dat een alleenstaande vader meer hulp krijgt. Dat is toch al snel zoiets van: oh wauw en wat knap en kunnen we niet helpen met strijk/ poetsen/ oppas/ enz.
Bij een alleenstaande moeder: oh dat is knap, maar je bent een vrouw en mama dus het lukt je vast wel alleen.
Plus denk ik dat een man voor zijn gevoel misschien al iets makkelijker een kind voor een weekend kan wegdoen naar familie, terwijl dat voor een moeder meestal iets is wat ze liever niet doet. Ze wil het kind zolang niet missen.
Dit zijn dingen die ik zo heb ervaren in mijn omgeving.
Maar, alle respect voor mannen die er niet op zitten te wachten. Ik vind wel dat je er dan bij uit de buurt moet blijven. Niet lekker ketsen en de vrouw hoop geven, gewoon omdat jij dan je zak kan legen. Zoek maar iemand anders dan.
En aan de haantjes hier die over wandelend zaad van een ander spreken: je zou bijna hopen dat je alleenstaande vader wordt. Eens kijken wat er gebeurt als vrouwen zo op die manier naar jouw kind kijken, de wandelende eicel van een ander.
Vrouwen vinden het nou eenmaal geil als de man meerdere vrouwen (en dus kids) heeft, over het algemeen geldt dit niet andersom (misschien iets voor cucks en fetishen)quote:Op donderdag 18 oktober 2018 08:34 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik merk wel dat een alleenstaande vader meer hulp krijgt. Dat is toch al snel zoiets van: oh wauw en wat knap en kunnen we niet helpen met strijk/ poetsen/ oppas/ enz.
Bij een alleenstaande moeder: oh dat is knap, maar je bent een vrouw en mama dus het lukt je vast wel alleen.
Plus denk ik dat een man voor zijn gevoel misschien al iets makkelijker een kind voor een weekend kan wegdoen naar familie, terwijl dat voor een moeder meestal iets is wat ze liever niet doet. Ze wil het kind zolang niet missen.
Maar, alle respect voor mannen die er niet op zitten te wachten. Ik vind wel dat je er dan bij uit de buurt moet blijven. Niet lekker ketsen en de vrouw hoop geven, gewoon omdat jij dan je zak kan legen. Zoek maar iemand anders dan.
En aan de haantjes hier die over wandelend zaad van een ander spreken: je zou bijna hopen dat je alleenstaande vader wordt. Eens kijken wat er gebeurt als vrouwen zo op die manier naar jouw kind kijken, de wandelende eicel van een ander.
Ontzettend mee eens.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 08:34 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Je ziet aan de reacties gewoon welke users nog puber zijn (al dan niet mentaal).quote:Op donderdag 18 oktober 2018 10:20 schreef CaVaBien het volgende:
[..]
Ontzettend mee eens.
Wat een trieste manier om te kijken naar een kind trouwens.
Dat zijn mannen die in werkelijkheid al blij zijn als er uberhaupt enige vrouw interesse in ze heeft. Maar veilig achter hun schermpje hebben ze een grote waffel.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 08:34 schreef Lenny77 het volgende:
Maar het is idd wel een Appels met Peren vergelijken. Een man wordt immers (of ze het nou toegeven of niet) gedreven door seks. Dus het is niet gek dat een man met een kind het voor elkaar krijgt om alles zo te plannen dat hij nog ruim de tijd heeft om samen met haar in alle rust de liefde te bedrijven. Vrouwen kunnen totaal niet plannen en zijn veel chaotischer en verwachten doorgaans maar dat alles voor hun geregeld wordt, dus het is niet gek dat een man hier niet zo happig op is.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 08:34 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 oktober 2018 08:46 schreef wolfjeamadeus het volgende:
Tis toch een beetje alsof je met iemand anders' save game verder gaat
in wat voor wereld leef jij joh? Ik herken echt niks in jouw verhaalquote:Op donderdag 18 oktober 2018 16:48 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Maar het is idd wel een Appels met Peren vergelijken. Een man wordt immers (of ze het nou toegeven of niet) gedreven door seks. Dus het is niet gek dat een man met een kind het voor elkaar krijgt om alles zo te plannen dat hij nog ruim de tijd heeft om samen met haar in alle rust de liefde te bedrijven. Vrouwen kunnen totaal niet plannen en zijn veel chaotischer en verwachten doorgaans maar dat alles voor hun geregeld wordt, dus het is niet gek dat een man hier niet zo happig op is.
[..]
puber en/of trollquote:Op donderdag 18 oktober 2018 17:08 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
in wat voor wereld leef jij joh? Ik herken echt niks in jouw verhaal
Dus aantrekkelijke succesvolle mannen die interesse hebben in een single moeder zijn allemaal pedoseksuelen?quote:Op donderdag 18 oktober 2018 22:19 schreef Grems het volgende:
[..]
Dat kun je, gezien de schrikbarende verschillen tussen kinderen die misbruikt worden door biologische vs stiefouders, waarschijnlijk zelf wel bedenken
Dit is dus absoluut niet waar. Vrouwen zijn net veel betere planners. En ja, er zullen chaotische types tussen zitten, net zoals er prachtplanners bij de mannen zijn.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 16:48 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Maar het is idd wel een Appels met Peren vergelijken. Een man wordt immers (of ze het nou toegeven of niet) gedreven door seks. Dus het is niet gek dat een man met een kind het voor elkaar krijgt om alles zo te plannen dat hij nog ruim de tijd heeft om samen met haar in alle rust de liefde te bedrijven. Vrouwen kunnen totaal niet plannen en zijn veel chaotischer en verwachten doorgaans maar dat alles voor hun geregeld wordt, dus het is niet gek dat een man hier niet zo happig op is.
[..]
Dat zijn er echt een heleboel. Ik heb het gevoel dat dat bijna normaal geworden is.quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 00:02 schreef MMaRsu het volgende:
maar het is wel even schrikken hoor als ik vrouwen tegenkom die single mom zijn van rond de 30
Vrouwen zijn helemaal geen betere planners dan mannenquote:Op vrijdag 19 oktober 2018 00:22 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Dit is dus absoluut niet waar. Vrouwen zijn net veel betere planners. En ja, er zullen chaotische types tussen zitten, net zoals er prachtplanners bij de mannen zijn.
Ik begrijp echt niet uit welke wereld jij komt, maar het zou me niet verbazen als je 17 ofzo bent.
De gemiddelde leeftijd waarop vrouwen hun eerste kind krijgen is toch echt 29/30 jaar.quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 00:02 schreef MMaRsu het volgende:
Ja als je rond de 37, 38,39,40 bent is het misschien wel aantrekkelijker om dat kind er maar op de koop bij te nemen zeg maar. Want ja als die vrouw/man leuk genoeg is, je bent single waarom niet.
Daarom zeg ik ook dat ik niet een vrouw erop zou afwijzen ofzo maar het is wel even schrikken hoor als ik vrouwen tegenkom die single mom zijn van rond de 30.. mja er zijn ook genoeg leuke vrouwen met een kinderwens rond die leeftijd waarom zou ik dan met iemand met een kind gaan daten
Dat zal er aan liggen op welke leeftijd het kind is als je zijn/haar leven binnen wandelt, en wat voor relatie hij/zij met de biologische vader heeft.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 10:20 schreef Aristai het volgende:
Trouwens, dat kind van een ander accepteert jou ook niet, beschouwd je als een indringer in het gezin en dat is biologisch ingegeven, je bent toch niet en nooit "eigen" voor dat kind.
Vrouwen die uberhaupt kunnen plannenquote:Op vrijdag 19 oktober 2018 06:06 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Vrouwen zijn helemaal geen betere planners dan mannen
Ach gut, die arme man. Een single mom heeft hem pijn gedaan.quote:
maar je kan niet zeggen dat hij geen valide punten heeft.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 00:19 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ach gut, die arme man. Een single mom heeft hem pijn gedaan.
Man, het is generalisatie gemixt met volstrekte onzin.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 08:28 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
maar je kan niet zeggen dat hij geen valide punten heeft.
Want? Die vrouw heeft het voordat jij in haar leven kwam toch ook kunnen rooien?quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 10:22 schreef Joppiez het volgende:
Voor mij een grote afknapper. Beetje het idee te veel als provider te moeten spelen.
En de meeste incels zouden als een alleenstaande moeder ze zou willen daten uiteindelijk meteen happenquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 08:54 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Man, het is generalisatie gemixt met volstrekte onzin.
En het meest idiote is nog dat het dan alleen zou gaan om moeders. Het is gewoon treurigheid van het niveau incel.
Daar zijn de meningen over verdeeld. Vooral andermans kinderen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 10:18 schreef Cupasoep het volgende:
Wat hebben je ouders te maken met of jij iemand met kind date? Al had ze er 5 als je haar echt leuk vind.
Kinderen zijn geweldig.
Dat is natuurlijk irrelevant.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 12:33 schreef aquawoman het volgende:
Want? Die vrouw heeft het voordat jij in haar leven kwam toch ook kunnen rooien?
Klopt helemaal. Ik heb zelf ook geen kinderenquote:Op zondag 4 november 2018 22:55 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk irrelevant.
Het gaat om de levensstandaard. En in een relatie zonder kinderen kan je je een hogere levensstandaard veroorloven dan in een relatie met kinderen. Ten eerste brengt dat kind kosten met zich mee waardoor er bijv minder geld over blijft voor vakantie/reizen en ten tweede moeten die reiskosten zelf ook nog met 3 in plaats van met 2 mensen verdeeld worden.
Met huisvesting net zo; ten eerste is er minder budget omdat het kind kosten met zich mee brengt (en mss de partner part-time werkt ivm het kind) en ten tweede is er een extra slaapkamer nodig, wat betekent dat je om die extra slaapkamer te veroorloven bijv in een mindere buurt/verder van werk moet wonen.
Echte Sherlock aan t werk hier hoor!quote:Op zondag 4 november 2018 22:55 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk irrelevant.
Het gaat om de levensstandaard. En in een relatie zonder kinderen kan je je een hogere levensstandaard veroorloven dan in een relatie met kinderen. Ten eerste brengt dat kind kosten met zich mee waardoor er bijv minder geld over blijft voor vakantie/reizen en ten tweede moeten die reiskosten zelf ook nog met 3 in plaats van met 2 mensen verdeeld worden.
Met huisvesting net zo; ten eerste is er minder budget omdat het kind kosten met zich mee brengt (en mss de partner part-time werkt ivm het kind) en ten tweede is er een extra slaapkamer nodig, wat betekent dat je om die extra slaapkamer te veroorloven bijv in een mindere buurt/verder van werk moet wonen.
Ik denk dat het enigszins subjectief is. Vanuit het perspectief van de ene zal het opofferen van levensstandaard om die van een single moeder te verhogen hem een provider maken. Vanuit het perspectief van de ander (en de single moeder ongetwijfeld!) zal het feit dat ze ook zonder hem zichzelf kon redden betekenen dat hij geen "provider" is. Voor beide valt iets te zeggen IMHO.quote:Op maandag 5 november 2018 10:40 schreef aquawoman het volgende:
Klopt helemaal. Ik heb zelf ook geen kinderen
Maar er is wel een verschil tussen de provider moeten spelen en het feit dat er minder geld/ruimte is. Want het zou natuurlijk prima zo kunnen zijn dat die vrouw de huisvesting en financiering van haar kinderen zelf regelt zonder jouw financieen aan te spreken.
Je weet dat er ook single moeders zijn die heel aardig verdienen?quote:Op maandag 5 november 2018 11:19 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Ik denk dat het enigszins subjectief is. Vanuit het perspectief van de ene zal het opofferen van levensstandaard om die van een single moeder te verhogen hem een provider maken. Vanuit het perspectief van de ander (en de single moeder ongetwijfeld!) zal het feit dat ze ook zonder hem zichzelf kon redden betekenen dat hij geen "provider" is. Voor beide valt iets te zeggen IMHO.
Het feit dat de financien van de man niet direct betrokken zijn bij het financieren van de kinderen betekent natuurlijk niet dat de man geen financiele opoffering maakt om al de redenen die ik eerder postte. Tenzij haar nieuwe partner zijn extra inkomen exclusief aan zichzelf besteed (en dat lijkt me niet houdbaar in een normale relatie) of gewoon veel minder verdient dan haar zal hij disproportioneel bijdragen aan gezinsuitgaven.
Natuurlijk, vandaar dat ik "of gewoon veel minder verdient dan haar" in mijn post schreef. Single moeders die aardig verdienen zullen over het algemeen niet Jan Modaal daten, dus aan beide kanten gaat het inkomen omhoog en bij de single moeder zijn er dan de kosten van het kind.quote:Op maandag 5 november 2018 11:21 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Je weet dat er ook single moeders zijn die heel aardig verdienen?
Niet elke single moeder bijt op een houtje.
Gewoon redelijk gelijkwaardig in salaris is niet zo heel erg vreemd.
Dit bedoel ik inderdaad, die afspraak kun je mijns inziens gewoon maken als je als man bang bent om als "provider" gezien te worden.quote:Op maandag 5 november 2018 11:19 schreef Pharmacist het volgende:
Tenzij haar nieuwe partner zijn extra inkomen exclusief aan zichzelf besteed
Voor haar ook. Lekker rond geneukt en nu ook nog wat extra geld. Nog even wachten en dan een levenslange subsidie van zijn kant als hij het kind juridisch ook opvoedt.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 17:22 schreef Postbus100 het volgende:
Het is toch een leuke vrouw? Dat lijkt me het belangrijkste.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |