abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_182553888
Via tinder ( :') ) ben ik sinds 2 maanden in contact met een dame die ik nog ken van de middelbare school.

Ze is een erg aantrekkelijke vrouw, nogal mijn type qua uiterlijk, innerlijk ook wel. Alleen er is 1 niet bepaald klein addertje onder het gras : Ze heeft een zoontje van 5.

Geen contact meer met de pa, een ''ongelukje'' van toen.

Toen ik net met haar machte dacht ik meteen ''hell no, dat gaan we mooi even niet doen''. Maar ze was wel meteen erg enthousiast en het klikte ook wel in het gesprek. Nu begin ik eerlijk gezegd een beetje te twijfelen of dat kind nu een absolute dealbreaker moet blijven om het daten met haar naar een iets exclusiever niveau te brengen met uiteindelijk als doel een relatie.

Enerzijds zijn kinderen voor mij nog een ver van mijn bed show. Ik denk dat mijn ouders al helemaal een rolberoerte zullen krijgen als ze horen dat ik een meid met een kind date. Maar aan de andere kant : ik heb een eigen huis, stabiele baan en ben ook bijna dertig.

Aan de andere kant denk ik weer : Dan kan ik straks voor dat kind allerlei kosten gaan lopen maken. Ik zie mezelf al staan op het schoolplein om 8 uur 's ochtends. Op zich heb ik wel een kinderwens, maar om vanuit het niets een soort van ''zij instromer'' te zijn in het leven van een kind van 5 lijkt me ook vrij heftig.

Meningen en ervaringen aub. :)
pi_182553961
Run !!!!!
Ik zwaai naar dieren.
pi_182553968
Er is natuurlijk maar één persoon die kan bepalen of een vrouw met kind een absolute no-go is.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_182553991
Het is toch een leuke vrouw? Dat lijkt me het belangrijkste.
Somebody that I used to know
pi_182553995
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 17:20 schreef miss_sly het volgende:
Er is natuurlijk maar één persoon die kan bepalen of een vrouw met kind een absolute no-go is.
En dit.
pi_182554038
Ik zou dit sowieso aangeven bij je date.....
pi_182554070
Er zijn voor mij twee absolute afknappers: kinderen en roken. Welke afknappers voor een vrouw heb jij OP? ;)
pi_182554103
quote:
Dan kan ik straks voor dat kind allerlei kosten gaan lopen maken.
:'). Als je zo denkt, begin er dan maar helemaal niet aan. Denk dat ze ook finaal op je zou zijn afgeknapt als ze weet dat je dit zegt.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_182554120
Dit zou voor mij inderdaad een dikke nee zijn.

Vraag je bij jezelf af : Als je 5/6 jaar jonger was geweest, hoe had je er dan over gedacht? Ik bedoel : Je haalt aan dat je bijna 30 bent dus je leeftijd lijkt nogal een ding voor je.

Begin niet aan iets omdat je bang bent anders ''de boot te missen'', dat bedoel ik meer.

En daarnaast : ik denk dat ik best een kind zou kunnen opvoeden, maar besef je ook dat je zo'n kind (dat nota bene al vijf is) waarschijnlijk in sneltreintempo in je leven gewurmd krijgt. Voordat je het weet sta je op zaterdagochtend langs een voetbalveld voor een kind dat niet eens van jou is.
pi_182554141
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 17:27 schreef Fascination het volgende:

[..]

:'). Als je zo denkt, begin er dan maar helemaal niet aan. Denk dat ze ook finaal op je zou zijn afgeknapt als ze weet dat je dit zegt.
No offence, maar een single mom met kinderen (al helemaal als ze niet weet wie de vader is) heeft niet zo heel veel te eisen opzich normaal gesproken.
pi_182554190
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 17:28 schreef Jaume_I het volgende:

[..]

No offence, maar een single mom met kinderen (al helemaal als ze niet weet wie de vader is) heeft niet zo heel veel te eisen opzich normaal gesproken.
Hoezo? Zijn tal van single moeders en vaders door alle scheidingen tegenwoordig.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  Moderator dinsdag 16 oktober 2018 @ 17:31:52 #12
5428 crew  miss_sly
pi_182554225
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 17:28 schreef Jaume_I het volgende:

[..]

Wait, whut?

Ze weet wel wie de vader is, maar die is niet in beeld. En bovendien, hoezo heeft ze niet veel te eisen? Toch altijd op z'n minst een man die voor haar én kind gaat als het serieus is.
pi_182554231
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 17:30 schreef Fascination het volgende:

[..]

Hoezo? Zijn tal van single moeders en vaders door alle scheidingen tegenwoordig.
Ja maar als een meid de vader kennelijk niet eens kent, dat zou voor mij toch wel een extra obstructie zijn eerlijk gezegd (vanuit het financieel perspectief). Ik zou ook meer vraagtekens zetten bij de interesse. Word je niet gezien als toekomstige (mede) financier van dat kind? Ervanuitgaande dat ze nu dat kind financieel zelf moet onderhouden
pi_182554240
Stel ze heeft babie van heeeeel aardige dude, en die uit knappe familie komt? Dan is het bijna net alsof je het kind van een maatje adopteerd,,
  Moderator dinsdag 16 oktober 2018 @ 17:33:40 #15
5428 crew  miss_sly
pi_182554263
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 17:32 schreef Jaume_I het volgende:

[..]

Ja maar als een meid de vader kennelijk niet eens kent, dat zou voor mij toch wel een extra obstructie zijn eerlijk gezegd (vanuit het financieel perspectief). Ik zou ook meer vraagtekens zetten bij de interesse. Word je niet gezien als toekomstige (mede) financier van dat kind? Ervanuitgaande dat ze nu dat kind financieel zelf moet onderhouden
En kennelijk kan ze haar kind ook zelf onderhouden. Het is niet zo dat alle alleenstaande ouders zielig en arm zijn en op zoek naar een financiele sponsor.
pi_182554296
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 17:33 schreef miss_sly het volgende:

[..]

En kennelijk kan ze haar kind ook zelf onderhouden. Het is niet zo dat alle alleenstaande ouders zielig en arm zijn en op zoek naar een financiele sponsor.
Nee zeker niet, maar wel een puntje om rekening mee te houden naar mijn mening.
pi_182554308
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 17:25 schreef Restyler het volgende:
Er zijn voor mij twee absolute afknappers: kinderen en roken. Welke afknappers voor een vrouw heb jij OP? ;)
Dat was het bij mij ook. Totdat ik een keer op een datingsite een hele profieltekst las van een jonge vader die er nu alleen voorstond en er luchtig over vertelde hoe dat zo was gekomen (jong getrouwd, vrouw met een ander ervandoor). Door zijn hele tekst sijpelde totaal geen medelijden met zichzelf, maar wel een trots op z'n kleine jongen en hij had echt zoiets van: ik sta voor hem. Naah, dat vond ik zo mooi, hoe je gewoon een situatie kunt schetsen van : dit ben ik, ik zou graag een nieuwe vrouw willen leren kennen, maar ik schaam me niet voor de situatie, dus ik ga me ook niet verontschuldigen. Take it or leave it.
En ik was om. Ik denk : je hebt ook gelijk. Om een kind kan je niet iemand op voorhand afwijzen.
Ik heb hem toen een berichtje gestuurd en hem daarmee gecomplimenteerd, dat ik onder de indruk was van zijn verhaal. Verder waren wij geen match, dus heb er verder geen moeite in gestoken ;) maar hij heeft me toen wel van vooroordelen afgeholpen.
pi_182554320
Wat je vaak hebt is dat de vrouw dus single is, en wel een man wilt, dan nodigt ze die man uit en ga je kijken of het klikt met dat zoontje, hoe reageert hij op je? Wil hij een beetje je maatje worden? Je maakt een grapje en hoe reageert hij daarop? je geeft hem klein kadootje, om het ijs te breken,

Zo kan je een beetje peilen of jij de zoon ook leuk vind, en stel je vind de zoon cool? Dan is het : Hoe meer zielen hoe meer vreugd :)
  dinsdag 16 oktober 2018 @ 17:37:52 #19
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_182554348
Ik lees al dat je erg veel zin hebt in kinderen. :')

Als je geen kinderwens hebt verbreek je gewoon het contact, simpel.

Wees niet zo'n stumper om ffe lekker met die vrouw te rotzooien en het kind maar als ballast er bij nemen. Gewoon niet doen. Er zijn al genoeg van dat soort klootzakken op de wereld.

Dat kind heeft een vader nodig, als jij daar al bij voorbaat geen zin in hebt dan blijf bij die vrouw weg.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_182554358
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 17:32 schreef Jaume_I het volgende:

[..]

Wat ik wel voor de vrouw vind pleiten, is dat ze elkaar al kennen van de middelbare school. Dus geen wanhopige 'ik zoek een man en het maakt me niet uit wie het is'. Nee, er is wel degelijk een beetje basis.
pi_182554386
Ik krijg altijd het gevoel bij zulke vrouwen (als ze een relatie willen) dat je de tweede keus bent die wel goed genoeg is voor kinderen opvoeden, maar niet voor de relatie/seks toen ze jonger waren.
pi_182554403
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 17:37 schreef Harvest89 het volgende:

Wees niet zo'n stumper om ffe lekker met die vrouw te rotzooien en het kind maar als ballast er bij nemen. Gewoon niet doen. Er zijn al genoeg van dat soort klootzakken op de wereld.

Dat kind heeft een vader nodig, als jij daar al bij voorbaat geen zin in hebt dan blijf bij die vrouw weg.
En dit ook.
pi_182554456
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 17:39 schreef Cockwhale het volgende:
Ik krijg altijd het gevoel bij zulke vrouwen (als ze een relatie willen) dat je de tweede keus bent die wel goed genoeg is voor kinderen opvoeden, maar niet voor de relatie/seks toen ze jonger waren.
En dit inderdaad.

Zich zwanger laten maken door een stoere bad boy, die rent er vandoor en vervolgens voor een lieve goede jongen kiezen.

Had ik zelf een tijdje op tinder. Meestal maar gemiddelde matches. Twee keer wel een echt lekker wijf, bleek ze een kleine te hebben. Wel opvallend :P
  dinsdag 16 oktober 2018 @ 17:49:05 #24
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_182554694
Hangt van de leeftijd af.
Ik zit nu op een leeftijd dat het niet raar is als een vrouw met kind op zoek is naar een nieuwe vriend.

Het zou niet perse een turn-off zijn.
Daarnaast zou het mij ook gaan om hoe oud het kind is. Kun je eenvoudig een plek in zijn leven innemen? Of gaat het alleen voor frictie zorgen? Ben je überhaupt wel in staat om een vaderfiguur te zijn?

Tot slotte, waarom is pa niet beeld? Heeft moeder 3 kinderen van 4 mannen die weg zijn gelopen, dan zou ik maken dat ik weg kwam. Is de pa overleden of iets, zou ik minder moeite hebben.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_182554883
quote:
Ik heb dat precies hetzelfde, en de man komt uiteraard op de laatste plaats. Want mocht er iets opdoen, dan is de man sowieso de lul. Het kind gaat boven alles.

Ik heb persoonlijk helemaal niets met vrouwen + een kind. Zoek maar een andere sukkel. ;)
pi_182554893
Alleen jij kan bepalen hoeveel ze waard is voor jou.

Kan zijn dat je een hele leuke vrouw misloopt door het meteen af te schieten.

Het blijft een moeilijke keuze, maar of het een no-go is kan een buitenstaander weinig over zeggen.
  dinsdag 16 oktober 2018 @ 18:00:12 #27
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_182554914
Off-topic: wat triest dat je dit steeds vaker hoort, alleenstaande moeders waarvan pappa er vandoor is. Wordt echt niet meer goed nagedacht over kinderen krijgen: 'oh leuk ik wil ook een beeeebieee', je zwanger laten prikken door de eerste beste idioot en huiliehuilie doen als pappa de benen neemt en nooit meer wat van zich laat horen. 'Je weet de situatie niet'. Flikker toch op. Een beetje nadenkwerk had niet tot deze situatie geleid.

On topic: ik zou dus de benen nemen. Voelt een beetje als tweede keus zo.
With love :*
  dinsdag 16 oktober 2018 @ 18:02:35 #28
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_182554959
quote:
Er is helemaal niets mis mee om een man op nummer 2 te zetten en het kind op nummer 1.

Een kind hoort het belangrijkste te zijn voor een goede moeder.

Neemt inderdaad niet weg dat je je als man dan als een deurmat moet laten behandelen, maar laten we eerlijk zijn, veel mannen kicken daar gewoon stiekem op. Die weten niet wat een ruggengraat is.
pi_182554990
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 18:00 schreef girlnextdoor. het volgende:
oh leuk ik wil ook een beeeebieee', je zwanger laten prikken door de eerste beste idioot
mwaaaaagh kan wel waar zijn, maar pas op dat niemand van de brug springt vanavond :(

ps ongelukjes kunnen soms ook juist weer hele leuke mensen worden later,
  dinsdag 16 oktober 2018 @ 18:07:27 #30
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_182555057
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 17:16 schreef LlucMajor het volgende:
Via tinder ( :') ) ben ik sinds 2 maanden in contact met een dame die ik nog ken van de middelbare school.

Ze is een erg aantrekkelijke vrouw, nogal mijn type qua uiterlijk, innerlijk ook wel. Alleen er is 1 niet bepaald klein addertje onder het gras : Ze heeft een zoontje van 5.

Toen ik net met haar machte dacht ik meteen ''hell no, dat gaan we mooi even niet doen''. Maar ze was wel meteen erg enthousiast en het klikte ook wel in het gesprek. Nu begin ik eerlijk gezegd een beetje te twijfelen of dat kind nu een absolute dealbreaker moet blijven om het daten met haar naar een iets exclusiever niveau te brengen met uiteindelijk als doel een relatie.

Enerzijds zijn kinderen voor mij nog een ver van mijn bed show. Ik denk dat mijn ouders al helemaal een rolberoerte zullen krijgen als ze horen dat ik een meid met een kind date. Maar aan de andere kant : ik heb een eigen huis, stabiele baan en ben ook bijna dertig.

Aan de andere kant denk ik weer : Dan kan ik straks voor dat kind allerlei kosten gaan lopen maken. Ik zie mezelf al staan op het schoolplein om 8 uur 's ochtends. Op zich heb ik wel een kinderwens, maar om vanuit het niets een soort van ''zij instromer'' te zijn in het leven van een kind van 5 lijkt me ook vrij heftig.

fuck and dump zulke chicks (met condoom)

tenzij je op een dag gefeliciteerd wilt worden met het volgende "ongelukje"

nooit waarde hechten aan mensen die zo onverantwoordelijk zijn
Intel Pentium 4 2.4GHz HT (Northwood, 130nm, 512KB L2, 800MHz FSB)
Intel Extreme Graphics 2 (64MB allocated)
1GB DDR 400MHz CL2 or 3
Maxtor DiamondMax Plus 10 160GB IDE
  dinsdag 16 oktober 2018 @ 18:09:02 #31
431496 girlnextdoor.
pi_182555095
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 18:04 schreef possetje het volgende:

[..]

mwaaaaagh kan wel waar zijn, maar pas op dat niemand van de brug springt vanavond :(

ps ongelukjes kunnen soms ook juist weer hele leuke mensen worden later,
Ik heb het niet over ongelukjes, wat overigens maar een klein percentage betreft. Ik heb het over niet al te snuggere meisjes van nog geen 21, die net uit het ei komen en geen idee hebben waar ze aan beginnen.
pi_182555146
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 18:09 schreef girlnextdoor. het volgende:

[..]

Ik heb het niet over ongelukjes, wat overigens maar een klein percentage betreft. Ik heb het over niet al te snuggere meisjes van nog geen 21, die net uit het ei komen en geen idee hebben waar ze aan beginnen.
ja soms sneu ja,,
pi_182555149
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 17:16 schreef LlucMajor het volgende:

Zoals jij er over praat: niet doen.
  dinsdag 16 oktober 2018 @ 18:12:17 #34
479315 SuperNeger
pi_182555162
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 18:09 schreef girlnextdoor. het volgende:

[..]

Dat krijg je ervan als je vrouwen 100% baas laat zijn over eigen lichaam. "Ooh wat leuk een kind daar ben ik aan toe en kan ik voor zorgen" terwijl ze nog bij papa en mama wonen. Er zouden op z'n minst minimum eisen moeten gelden voor het nemen van een kind waarbij gekeken moet worden of zo iemand er goed voor kan zorgen. Het is geen hamster of puppy :') Schandalig dat zulke mensen nog denken ook dat ze goed zijn voor het kind terwijl ze niet eens de financiële middelen hebben om er voor te zorgen. Ja niet zo gek dat die vader wegrent dan die weet dat die dit nooit goed zou kunnen. Snap best dat je niet achter zoiets staat als je er niet voor kan zorgen.
1GB DDR 400MHz CL2 or 3
  dinsdag 16 oktober 2018 @ 18:15:15 #35
431496 girlnextdoor.
pi_182555231
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 18:12 schreef SuperNeger het volgende:

[..]

Dat krijg je ervan als je vrouwen 100% baas laat zijn over eigen lichaam. "Ooh wat leuk een kind daar ben ik aan toe en kan ik voor zorgen" terwijl ze nog bij papa en mama wonen. Er zouden op z'n minst minimum eisen moeten gelden voor het nemen van een kind waarbij gekeken moet worden of zo iemand er goed voor kan zorgen. Het is geen hamster of puppy :') Schandalig dat zulke mensen nog denken ook dat ze goed zijn voor het kind terwijl ze niet eens de financiële middelen hebben om er voor te zorgen. Ja niet zo gek dat die vader wegrent dan die weet dat die dit nooit goed zou kunnen. Snap best dat je niet achter zoiets staat als je er niet voor kan zorgen.
Nee, dat krijg je van die verwende gerneratie die a la minuut alles moet hebben. 'Komt wel goed'. Nee. Gewoon nee. Ik heb daar echt moeite mee. Disney-generatie dat het is.

Ook al ben je 100% baas over je eigen lichaam, een beetje nadenken laat je toch echt betere keuzes maken.
  dinsdag 16 oktober 2018 @ 18:15:20 #36
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_182555238
De gevolgen van andermans creampie betalen. :')
  dinsdag 16 oktober 2018 @ 18:15:22 #37
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_182555239
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 18:07 schreef SuperNeger het volgende:

[..]

fuck and dump zulke chicks (met condoom)

tenzij je op een dag gefeliciteerd wilt worden met het volgende "ongelukje"

nooit waarde hechten aan mensen die zo onverantwoordelijk zijn
Waar maak je op uit dat ze onverantwoordelijk is?
We weten niets van deze vrouw behalve dat ze een zoontje van 5 heeft. Wat is daar mis mee?
  dinsdag 16 oktober 2018 @ 18:17:19 #38
479315 SuperNeger
pi_182555294
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 18:15 schreef girlnextdoor. het volgende:

[..]

Nee, dat krijg je van die verwende gerneratie die a la minuut alles moet hebben. 'Komt wel goed'. Nee. Gewoon nee. Ik heb daar echt moeite mee. Disney-generatie dat het is.

Ook al ben je 100% baas over je eigen lichaam, een beetje nadenken laat je toch echt betere keuzes maken.
En niemand die ze tegen houdt of d'r vol met abortuspillen stopt :(

Het is de schuld van de slechte opvoeding van de ouders

quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 18:15 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

We weten niets van deze vrouw behalve dat ze een zoontje van 5 heeft. Wat is daar mis mee?
Mensen die een kind krijgen vanwege een "ongelukje" zijn per definitie onverantwoordelijk.

Zulke beslissingen moeten ten alle tijden in goede overwegingen genomen worden.

Als het dus een "ongelukje" is als in iets dat je niet zag aankomen of voor gepland hebt moet je dus altijd abortus plegen. Een kind op de wereld zetten en opvoeden is niet even iets dat je zomaar beslist als in "ach het is nu al gebeurd" :')
1GB DDR 400MHz CL2 or 3
  dinsdag 16 oktober 2018 @ 18:21:39 #39
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_182555390
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 18:17 schreef SuperNeger het volgende:
Mensen die een kind krijgen vanwege een "ongelukje" zijn per definitie onverantwoordelijk.

Zulke beslissingen moeten ten alle tijden in goede overwegingen genomen worden.

Als het dus een "ongelukje" is als in iets dat je niet zag aankomen of voor gepland hebt moet je dus altijd abortus plegen. Een kind op de wereld zetten en opvoeden is niet even iets dat je zomaar beslist als in "ach het is nu al gebeurd"
Jezus wat een zieke autist ben jij man.
Ik hoop nog wel dat je vindt dat die vrouwen nog altijd zelf hun keuzes mogen maken, of vind je ook dat ze gedwongen abortus moeten plegen?

Er zijn genoeg moeders die ongepland zwanger zijn geraakt en daar goed mee zijn omgegaan.

Edit: Laat maar, aan de rest van je posts is te zien dat je een enorm troll gehalte hebt. Geen idee of je in dit topic serieus bent of niet.
  dinsdag 16 oktober 2018 @ 18:23:57 #40
479315 SuperNeger
pi_182555435
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 18:21 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Jezus wat een zieke autist ben jij man.
Ik hoop nog wel dat je vindt dat die vrouwen nog altijd zelf hun keuzes mogen maken, of vind je ook dat ze gedwongen abortus moeten plegen?

Er zijn genoeg moeders die ongepland zwanger zijn geraakt en daar goed mee zijn omgegaan.
Zieke autist? Haha mad white knight.

Ze maken de keuze volledig voor zichzelf, terwijl het dus ook om het welzijn van het kind gaat. Dat is iets dat ze blijkbaar zelf niet in overweging kunnen nemen dus het is een goed idee dat er op een manier voor gezorgd wordt dat zulke types dat dus niet kunnen doen.

En ja er zullen vast wel mensen zijn die er het beste van konden maken. Maar ook een heleboel niet.
1GB DDR 400MHz CL2 or 3
  Moderator dinsdag 16 oktober 2018 @ 18:50:29 #41
5428 crew  miss_sly
pi_182555907
Ik neem aan dat mannen die zo over single moeders denken, altijd hun eigen condooms bij zich hebben en correct gebruiken om te voorkomen dat ze de vrouw waarmee ze neuken zwanger wordt?

Wat een trieste veroordeling van o.a. de vrouw uit de OP waarvan verder niemand iets weet.
  dinsdag 16 oktober 2018 @ 18:53:18 #42
479315 SuperNeger
pi_182555952
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 18:50 schreef miss_sly het volgende:
Ik neem aan dat mannen die zo over single moeders denken, altijd hun eigen condooms bij zich hebben en correct gebruiken om te voorkomen dat ze de vrouw waarmee ze neuken zwanger wordt?
Natuurlijk :') Zijn er mannen die dit niet doen dan? _O-

Alsof wij graag SOA's willen of alsof het ons niet boeit als er een borderliner opeens gaat dreigen met het kind houden of zo
1GB DDR 400MHz CL2 or 3
  Moderator dinsdag 16 oktober 2018 @ 18:57:04 #43
5428 crew  miss_sly
pi_182556026
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 18:53 schreef SuperNeger het volgende:

[..]

Alsof wij graag SOA's willen of alsof het ons niet boeit als er een borderliner opeens gaat dreigen met het kind houden of zo
Dan vraag ik me toch af hoe al die vrouwen zomaar zwanger kunnen worden.
  dinsdag 16 oktober 2018 @ 18:58:24 #44
479315 SuperNeger
pi_182556048
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 18:57 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Dan vraag ik me toch af hoe al die vrouwen zomaar zwanger kunnen worden.
Ze prikken condooms lek of gebruiken zelf geen pil erbij. Doen het bewust.

Ik geloof niet dat er mannen zijn die het kind willen houden en de vrouw zich dan laat ompraten. Sowieso dat het in 99% van de gevallen de keuze van de vrouw is.
1GB DDR 400MHz CL2 or 3
  Moderator dinsdag 16 oktober 2018 @ 19:20:01 #45
5428 crew  miss_sly
pi_182556474
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 18:58 schreef SuperNeger het volgende:

[..]

Ik geloof niet dat er mannen zijn die het kind willen houden en de vrouw zich dan laat ompraten. Sowieso dat het in 99% van de gevallen de keuze van de vrouw is.
eigen condooms, worden niet lek geprikt.

Maar als ik zo over vrouwen zou denken als jij, zou ik denk ik celibatair leven.
pi_182556600
Als je nu al denkt: "Dan kan ik straks voor dat kind allerlei kosten gaan lopen maken.", dan moet je maar beter stoppen. Het kind verdient iemand die hem accepteert.
  dinsdag 16 oktober 2018 @ 19:57:25 #47
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_182557197
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 18:15 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Dit dus.
De vooroordelen vliegen hier weer om je oren...
pi_182557448
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 18:53 schreef SuperNeger het volgende:

[..]

Een hele hoop zelfs.. Zie bijv. de reacties in dit topic:
SEX / Help! meid zwanger gemaakt
pi_182557511
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 18:58 schreef SuperNeger het volgende:

[..]

Gewoon altijd je eigen condooms gebruiken (die kunnen dus niet doorgeprikt zijn) en enkel seks hebben met vrouwen die zelf ook een voorbehoedmiddel gebruiken. En enkel seks hebben met vrouwen die je vertrouwt..
pi_182557573
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 18:23 schreef SuperNeger het volgende:

[..]

Zieke autist? Haha mad white knight.

Ze maken de keuze volledig voor zichzelf, terwijl het dus ook om het welzijn van het kind gaat. Dat is iets dat ze blijkbaar zelf niet in overweging kunnen nemen dus het is een goed idee dat er op een manier voor gezorgd wordt dat zulke types dat dus niet kunnen doen.

En ja er zullen vast wel mensen zijn die er het beste van konden maken. Maar ook een heleboel niet.
Als mannen dat soort types nou gewoon niet zouden neuken hè, kunnen ze ook niet zwanger worden.
pi_182559757
Naar mijn idee is het of een vrouw met kind of niks. Dus als je het kind niks vind (wat ik best snap want je hebt er niet om gevraagd) dan zou ik toch echt afscheid nemen van de relatie. Ze gaat dat kind niet ineens weg doen ofzo en zo'n kind woont toch ook nog minstens 13 jaar in het ouderlijk huis, dus het probleem gaat zichzelf niet oplossen.
pi_182559779
Misschien wil die moeder helemaal niet, dat het kind zich gaat hechten aan deze TS. Weleens over nagedacht?
.
  dinsdag 16 oktober 2018 @ 21:50:35 #53
451005 Grems
Clown World
pi_182560027
Sommigen mannen vinden het fijn om zichzelf te cucken, ik zou het persoonlijk niet doen.
pi_182560208
wtf did i just read , denken jullie echt zo slecht over de single mom ? kan het niet gewoon zijn dat de relatie over is gegaan zoals dat soms gebeurt ? een kind moet je willen , maar is de vrouw enorm leuk , hou jij van kinderen ? wat is het probleem ?
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_182560247
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 18:02 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Er is helemaal niets mis mee om een man op nummer 2 te zetten en het kind op nummer 1.

Een kind hoort het belangrijkste te zijn voor een goede moeder.

Neemt inderdaad niet weg dat je je als man dan als een deurmat moet laten behandelen, maar laten we eerlijk zijn, veel mannen kicken daar gewoon stiekem op. Die weten niet wat een ruggengraat is.
Dat is niet wat ik zeg. Ik zeg dat ze ineens de lieve man willen die voor hun kind zorgt, terwijl ze eerder met andere mannen lagen te neuken... toen was de lieve man niet interessant. Andere mannen stonden eerst op nummer 1, en nu krijgt nummer 2 een kans om voor de gevolgen op te draaien.
  dinsdag 16 oktober 2018 @ 22:00:25 #56
451005 Grems
Clown World
pi_182560279
quote:
15s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 21:57 schreef Joene het volgende:
wtf did i just read , denken jullie echt zo slecht over de single mom ? kan het niet gewoon zijn dat de relatie over is gegaan zoals dat soms gebeurt ? een kind moet je willen , maar is de vrouw enorm leuk , hou jij van kinderen ? wat is het probleem ?
Dat ze een kind heeft van een ander.
pi_182560316
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 22:00 schreef Grems het volgende:

[..]

Dat ze een kind heeft van een ander.
ja en ? als je haar leuk vind , ik zie het issue niet
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  dinsdag 16 oktober 2018 @ 22:05:17 #58
451005 Grems
Clown World
pi_182560422
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 22:01 schreef Joene het volgende:

[..]

Genoeg mannen zonder zelfrespect inderdaad, als jij het probleem niet ziet dan begin jij toch gewoon een relatie met een vrouw met kinderen? Ik beloof dat ik je niet tegen zal houden.
  Moderator dinsdag 16 oktober 2018 @ 22:07:34 #59
5428 crew  miss_sly
pi_182560471
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 22:01 schreef Joene het volgende:

[..]

Nou ja, als je zelf echt, absoluut geen kinderen wil, is het wel een issue natuurlijk.
Maar zoals hier wordt gesproken over single moms is haast lachwekkkend als het niet zo in triest was.
  Moderator dinsdag 16 oktober 2018 @ 22:08:22 #60
5428 crew  miss_sly
pi_182560495
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 22:05 schreef Grems het volgende:

[..]

Genoeg mannen zonder zelfrespect inderdaad, als jij het probleem niet ziet dan begin jij toch gewoon een relatie met een vrouw met kinderen? Ik beloof dat ik je niet tegen zal houden.
Wat heeft zelfrespect ermee te maken :?
pi_182560543
quote:
15s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 21:57 schreef Joene het volgende:
Het zegt vooral iets over de fled dad.
  dinsdag 16 oktober 2018 @ 22:11:31 #62
451005 Grems
Clown World
pi_182560566
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 22:08 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Wat heeft zelfrespect ermee te maken :?
Een man met zelfrespect gaat niet opdraaien voor het "ongelukje" van een ander.
  Moderator dinsdag 16 oktober 2018 @ 22:13:17 #63
5428 crew  miss_sly
pi_182560610
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 22:11 schreef Grems het volgende:

[..]

Een man met zelfrespect gaat niet opdraaien voor het "ongelukje" van een ander.
Want?
En wat als her geen ongelukje was, maar bewust gekozen kinderen, waarna de relatie stuk liep?
pi_182560697
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 22:13 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Want?
En wat als her geen ongelukje was, maar bewust gekozen kinderen, waarna de relatie stuk liep?
Tja dan had die hoer maar moeten wachten op de ware en tot ze daar 10 jaar samen mee is.

Want dan heb je een garantie dat je bij elkaar blijft. Oh wacht..
  dinsdag 16 oktober 2018 @ 22:16:36 #65
451005 Grems
Clown World
pi_182560706
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 22:13 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Want?
Dan ook niet. Zodra je kinderen hebt van een ander ben je permanent gebonden aan een lagere klasse mannen.

Tenzij je een knappe dochter hebt, dan zijn er ineens wel weer opties om een aantrekkelijke, succesvolle man te scoren.
  dinsdag 16 oktober 2018 @ 22:19:33 #66
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_182560801
In eerste instantie wel, maar als het echt een leuke vrouw is zou ik er nog over na kunnen denken. In ieder geval met duidelijke afspraken dat ik niet financieel ervoor op ga draaien en ook de opvoeding zou ik grotendeels aan haar (en de natuurlijke vader) overlaten.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_182560841
wat een triestheid onder het manvolk hier
  dinsdag 16 oktober 2018 @ 22:20:45 #68
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_182560847
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 21:59 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Dat is niet wat ik zeg. Ik zeg dat ze ineens de lieve man willen die voor hun kind zorgt, terwijl ze eerder met andere mannen lagen te neuken... toen was de lieve man niet interessant. Andere mannen stonden eerst op nummer 1, en nu krijgt nummer 2 een kans om voor de gevolgen op te draaien.
Ah sorry dan had ik je inderdaad verkeerd begrepen. :)

Je doelt meer op het alfa - beta verhaal.
pi_182560881
nou goed komt ie mijn vriendin had 2 kinderen met haar ex . En nee geen spijt hartstikke leuk juist. en ja die kinderen kosten mij geld , lekker boeiend .
pi_182560912
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 22:16 schreef Grems het volgende:

[..]

Dan ook niet. Zodra je kinderen hebt van een ander ben je permanent gebonden aan een lagere klasse mannen.

Tenzij je een knappe dochter hebt, dan zijn er ineens wel weer opties om een aantrekkelijke, succesvolle man te scoren.
Want?
  dinsdag 16 oktober 2018 @ 22:23:23 #71
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_182560939
quote:
15s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 22:20 schreef Joene het volgende:
wat een triestheid onder het manvolk hier
Want?
Op 't randje en erover.
  Moderator dinsdag 16 oktober 2018 @ 22:24:07 #72
5428 crew  miss_sly
pi_182560964
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 22:22 schreef madam-april het volgende:

[..]

Want?
Ik zou hem het plezier niet meer gunnen te reageren.
pi_182560965
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 22:23 schreef PzKpfw het volgende:

[..]

Want?
om een vrouw maar af te schepen omdat ze al een kind heeft met een ander
  Moderator dinsdag 16 oktober 2018 @ 22:25:03 #74
5428 crew  miss_sly
pi_182560987
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 22:19 schreef PzKpfw het volgende:
In eerste instantie wel, maar als het echt een leuke vrouw is zou ik er nog over na kunnen denken. In ieder geval met duidelijke afspraken dat ik niet financieel ervoor op ga draaien en ook de opvoeding zou ik grotendeels aan haar (en de natuurlijke vader) overlaten.
Hoe zie je dat voor je als het echt serieus wordt en je samen wil wonen? Of je moet blijven latten, natuurlijk.
pi_182561492
Ik zie het vooralsnog niet gebeuren, maar mocht ik ooit tóch nog op zoek gaan naar een nieuwe man, dan zou ik het zelf geen no-go vinden als die man kinderen heeft. Ik zou dat zelfs leuk vinden, denk ik. Kan ik toch nog een soort van 'moederen' zonder daar zelf een kind voor op de wereld te zetten. :') Het enige - maar niet kleine - struikelblok zou voor mij de in veel gevallen nog een rol spelende ex zijn, die tevens de daadwerkelijke moeder van de kinderen is.

Maar goed, ik heb niet het idee dat deze wetenschap je verder gaat helpen, TS. :')
Tails tell tales
pi_182561814
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 17:32 schreef possetje het volgende:
Stel ze heeft babie van heeeeel aardige dude, en die uit knappe familie komt? Dan is het bijna net alsof je het kind van een maatje adopteerd,,
dafuq?
PWBF
  dinsdag 16 oktober 2018 @ 23:06:22 #77
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_182561848
quote:
15s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 22:24 schreef Joene het volgende:

[..]

Nou ja het is niet niets natuurlijk.

quote:
1s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 22:25 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Hoe zie je dat voor je als het echt serieus wordt en je samen wil wonen? Of je moet blijven latten, natuurlijk.
Ken wel wat mensen die het ook op zo'n manier doen.
Op 't randje en erover.
pi_182561857
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 22:19 schreef PzKpfw het volgende:
Dus als je dan 5 jaar verder bent en je gaat op vakantie mag zij nog steeds 3/4 betalen en jij een kwart? Lekker realistisch man.
PWBF
pi_182561941
Maar TS, ga je je echt laten leiden door de Fok!kers in hun rukbunkers of ga je gewoon naar je eigen gevoel luisteren? Ja, er zitten kosten aan en ja je zal vast wel iets met die kinderen moeten doen. Aan de andere kant; mijn ex heeft al een jaar een nieuwe vriend en hij heeft onze kinderen echt nog nooit naar school of hockey gebracht dus dat kan ook best los lopen.
PWBF
  dinsdag 16 oktober 2018 @ 23:11:34 #80
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_182561957
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 23:07 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Dus als je dan 5 jaar verder bent en je gaat op vakantie mag zij nog steeds 3/4 betalen en jij een kwart? Lekker realistisch man.
Wat een domme aannames weer.
Op 't randje en erover.
pi_182562003
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 21:39 schreef DoubleDip het volgende:
Naar mijn idee is het of een vrouw met kind of niks. Dus als je het kind niks vind (wat ik best snap want je hebt er niet om gevraagd) dan zou ik toch echt afscheid nemen van de relatie. Ze gaat dat kind niet ineens weg doen ofzo en zo'n kind woont toch ook nog minstens 13 jaar in het ouderlijk huis, dus het probleem gaat zichzelf niet oplossen.
pi_182562130
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 23:11 schreef PzKpfw het volgende:

[..]

Wat een domme aannames weer.
Als jij zegt dat je er niet financieel voor op wil draaien, bedoel je dan dat je financieel helemaal niet wilt bijdragen aan het onderhoud en de verzorging van het kind, of bedoel je wat anders?
  dinsdag 16 oktober 2018 @ 23:26:02 #83
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_182562198
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 23:22 schreef madam-april het volgende:

[..]

Als jij zegt dat je er niet financieel voor op wil draaien, bedoel je dan dat je financieel helemaal niet wilt bijdragen aan het onderhoud en de verzorging van het kind, of bedoel je wat anders?
Ik wil best betalen voor voedsel, een dagje uit of een vakantie. Maar ik ga niet opdraaien voor kleding, studie etc.
Op 't randje en erover.
pi_182562265
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 23:26 schreef PzKpfw het volgende:

[..]

Ik wil best betalen voor voedsel, een dagje uit of een vakantie. Maar ik ga niet opdraaien voor kleding, studie etc.
Dat werkt toch helemaal niet :') Als je een relatie aangaat, dan kun je toch niet NIET all-in gaan?
  dinsdag 16 oktober 2018 @ 23:33:02 #85
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_182562291
quote:
2s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 23:31 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Dat werkt toch helemaal niet :') Als je een relatie aangaat, dan kun je toch niet NIET all-in gaan?
Waarom niet? Er is als het goed is ook nog een biologische vader in het spel (+alimentatie). Daarnaast ken ik meerdere voorbeelden waarin dit prima gaat.
Op 't randje en erover.
pi_182562321
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 23:33 schreef PzKpfw het volgende:

[..]

Waarom niet? Er is als het goed is ook nog een biologische vader in het spel (+alimentatie). Daarnaast ken ik meerdere voorbeelden waarin dit prima gaat.
Oh, oké. Ik zie het nog niet helemaal voor me, maar goed.
  dinsdag 16 oktober 2018 @ 23:35:26 #87
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_182562332
quote:
2s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 23:34 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Oh, oké. Ik zie het nog niet helemaal voor me, maar goed.
Maar kom dan niet gelijk aan met :')
Op 't randje en erover.
pi_182562522
quote:
2s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 23:31 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Hoezo niet? Sowieso vind ik overhaast samenwonen met kinderen in het spel zachtst gezegd niet het beste idee ooit, dus een lat-periode is er dan sowieso.

Maar als er sprake is van alimentatie en een prima financiële situatie snap ik ook niet waarom PzKpfw op de proppen komt met 'opdraaien' :'). Daar ben je altijd nog zelf bij hoor.

En vind het ook geen goed idee om kinderen afhankelijk te maken van zo'n externe geldschieter om er fatsoenlijk gekleed bij te lopen.
pi_182562811
Het is niet zo moeilijk. Heb je geen zin in een kind (van iemand anders)? Dan kap je het contact af.

Dat kind zit ook niet te wachten op een nieuwe vriend van zijn mama die hem ziet als een 'probleem'. Je hebt het wel over een onschuldig kind.

En kies je er wel voor? Dan niet zeuren en gierig doen om geld of wat dan ook en maak er iets moois van. Als jij je positief instelt, dan krijg je dat ook terug van zowel het kind als de moeder.

Kinderen kunnen ook niet kiezen in welk gezin ze terechtkomen. Ze horen goed behandeld te worden en kan je dat niet, dan moet je ook niet gaan voor een single mama/papa.

En voor de mensen met trieste reacties: ik hoop dat jullie zelf niet eindigen als single mama/papa. Statistisch gezien is er namelijk wel een grote kans dat dat gaat gebeuren.
pi_182562912
Waarom denken mensen dat alleenstaande moeders zitten te wachten op een man die haar en haar kinderen wilt onderhouden en of opvoeden?
Zelf ben ik een alleenstaande moeder van een dochter van 15 en mijn huidige vriend is de eerste die ik aan mijn dochter voorstelde na 9 jaar enkel buitenhuis te hebben gedatet. Ik voed haar alleen op en dat blijft ook zo, en ik ben financieel verantwoordelijk voor haar en dat blijft ook zo. Zij staat bij mij op de eerste plaats en dat blijft ook zo. Ik heb mijn eigen woning en dat blijft ook zo. Mijn dochter en ik houden van mijn vriend en hij van ons en hopelijk blijft dat ook zo.
pi_182563647
Alleen als ik echt heel zeker zou zijn van die vrouw en ik echt verliefd zou zijn zou ik het doen, anders niet want je komt toch ook in het leven van dat kind (Ben jij mijn nieuwe papa?), als het niet de ware zou zijn zou ik het niet doen want dan wordt het al snel een last. Ook geen zin in perikelen met die ex, elke keer komt 'ie weer aan de deur en flirten ze.
pi_182564049
Lijkt het kind een beetje op je?
pi_182564188
Dat zou ik niet snel doen, en waarschijnlijk helemaal niet, maar ik heb het dan ook niet zo op kinderen.
pi_182564399
Toen ik weer ging daten 8 jaar geleden, was mijn dochtertje 3. Mijn eis was echt, ik wil geen man met kleine kinderen en zei daar ook bij, ik zoek geen vader voor mijn dochter, die had ze en is overleden.
Mijn dochter heeft ze ook nooit gezien, toen ik mijn vriend leerde kennen, heeft het ook een half jaar geduurd voor hij haar voor het eerst zag.
Heb haar nooit bij hem opgedrongen, ze is mijn verantwoordelijkheid, maar ze kunnen erg goed met elkaar opschieten en als hij haar van school haalt, mee naar voetbal gaat of haar helpt met huiswerk is dat allemaal uit eigen beweging.

Voor mijzelf, ik zou niets, weinig, heel weinig met een ander zijn kind hebben, wat hij doet zou ik niet kunnen.
Vriendin van mij kreeg wel een relatie met een man met een jong kind, het lijkt net of ze een haat petitie is begonnen tegen de jongen , ze zit hem constant op de lip, niets is goed en heb daar wel bij gezeten, als hij iets vraagt dan brand ze hem helemaal bij de grond af, ze was ook enorm pissig toen ik er iets van zei.
Hij was 9 toen ze bij elkaar kwamen inmiddels is hij 18 en van het padje af.
Zij is niet eerlijk tegen zichzelf geweest, je kan wel kiezen voor een persoon, maar je kan geen kind laten verdwijnen of terroriseren, soms kun je dan beter je verlies nemen en zeggen, nee ik wil gewoon geen kind van een ander en alle gedoe erom heen.

Wat ik zeggen wil, je kan het alleen voor jezelf kiezen een ander kan niet bepalen, een kind is een enorme verantwoordelijkheid, ze bepalen een heleboel in je leven, denk hier goed over na.
pi_182564449
Lastige keuze denk ik!

Hoewel ik voor mijzelf wel had besloten om geen relatie te nemen met iemand met een kind. Waarom?

Omdat ik als ik überhaupt kinderen wil ze wil krijgen met iemand waar ik echt van hou en dan graag echt van mijzelf kinderen wil. Mocht dit om de een of andere manier niet gaan/lukken/willen heb ik er vrede mee om kinderloos door het leven te gaan en te genieten van het leven zoals het komt.

Maar goed dat is voor ieder een eigen keuze.

Succes met de keuze maken!
pi_182564485
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 22:05 schreef Grems het volgende:

[..]

Zal je wel anders denken wanneer je ooit een gescheiden dochter hebt met kinderen en die geen enkele man wil hebben.
pi_182564520
Hangt van de hoeveelheid af. Ik heb zelf ook een kinderwens. Dus dan moet de nieuwe partner daar wel nog voor open staan. Als ze er zelf al drie heft en die deur is dicht, dan denk ik dat dat lastig zou zijn.

quote:
1s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 07:50 schreef Hexxenbiest het volgende:

[..]

Zal je wel anders denken wanneer je ooit een gescheiden dochter hebt met kinderen en die geen enkele man wil hebben.
Dan zou ik als ouder heel erg droevig zijn. Toch snap ik dat een kind voor velen lastig kan zijn erbij wanneer je aan het daten bent. Er komt immers toch een enorme verantwoordelijkheid bij en het is best lastig hier de beste invulling aan te geven. Dit kan alleen als je beiden echt kunt praten!
pi_182564521
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 22:21 schreef Joene het volgende:
nou goed komt ie mijn vriendin had 2 kinderen met haar ex . En nee geen spijt hartstikke leuk juist. en ja die kinderen kosten mij geld , lekker boeiend .
Mijn neef is getrouwd met een vrouw met 3 kinderen, al járen heel happy en hij heeft gelukkig een goed salaris dus die andere vent die toch al niet wilde betalen voor zijn eigen kinderen heeft het nakijken, dus je weet het nooit.......

Ze wonen nu lekker in California :D
pi_182564541
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 00:39 schreef -river- het volgende:
Waarom denken mensen dat alleenstaande moeders zitten te wachten op een man die haar en haar kinderen wilt onderhouden en of opvoeden?
Zelf ben ik een alleenstaande moeder van een dochter van 15 en mijn huidige vriend is de eerste die ik aan mijn dochter voorstelde na 9 jaar enkel buitenhuis te hebben gedatet. Ik voed haar alleen op en dat blijft ook zo, en ik ben financieel verantwoordelijk voor haar en dat blijft ook zo. Zij staat bij mij op de eerste plaats en dat blijft ook zo. Ik heb mijn eigen woning en dat blijft ook zo. Mijn dochter en ik houden van mijn vriend en hij van ons en hopelijk blijft dat ook zo.
Mooi!
pi_182564575
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 07:57 schreef verbijstering het volgende:
Hangt van de hoeveelheid af. Ik heb zelf ook een kinderwens. Dus dan moet de nieuwe partner daar wel nog voor open staan. Als ze er zelf al drie heft en die deur is dicht, dan denk ik dat dat lastig zou zijn.

[..]

Dan zou ik als ouder heel erg droevig zijn. Toch snap ik dat een kind voor velen lastig kan zijn erbij wanneer je aan het daten bent. Er komt immers toch een enorme verantwoordelijkheid bij en het is best lastig hier de beste invulling aan te geven. Dit kan alleen als je beiden echt kunt praten!
Wat gebeurt er met liefde? Wordt er nooit meer liefde gevoeld of ben ik nu te romantisch?
pi_182564593
quote:
1s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 08:06 schreef Hexxenbiest het volgende:

[..]

Wat gebeurt er met liefde? Wordt er nooit meer liefde gevoeld of ben ik nu te romantisch?
Nee...... mensen zijn vaak Hard ;(
pi_182564636
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 08:08 schreef FANN het volgende:

[..]

Nee...... mensen zijn vaak Hard ;(
Koud en hard. Jammer.
pi_182564661
quote:

[..]

TE veel mensen zijn alleen practisch.
Mensen worden hard, en alleen maar harder in onze maatschappij.
  woensdag 17 oktober 2018 @ 08:25:57 #104
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_182564740
quote:

[..]

Nee. Maar in deze maatschappij word je gedwongen eerst praktisch te kijken.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_182564843
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 08:18 schreef verbijstering het volgende:

[..]

TE veel mensen zijn alleen practisch.
Mensen worden hard, en alleen maar harder in onze maatschappij.
quote:
1s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 08:25 schreef Samzz het volgende:

[..]

Blijkbaar.
pi_182564866
Oh ben je nu ook al slecht als je geen partner wil die al kinderen heeft?
Jemig, mijn karmascore gaat met de dag omlaag.
pi_182564887
quote:
1s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 08:25 schreef Samzz het volgende:

[..]

Nee je word dus helemaal niet gedwongen, dat is gewoon een keuze :)

quote:
10s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 08:37 schreef LurkJeRot het volgende:
Nou ik zou het omdraaien, stel je ontmoet een geweldig leuke vrouw maar ze heeft een kind, zou je het daten er voor stopzetten?
pi_182564889
quote:
10s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 08:37 schreef LurkJeRot het volgende:
Niet slecht, hard.
Want in mijn ogen kies je iemand omdat je op hem/haar val en zijn/haar kind hoort gewoon ook bij hem/haar.
pi_182564895
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 08:39 schreef Hexxenbiest het volgende:

[..]

Niet slecht, hard.
Want in mijn ogen kies je iemand omdat je op hem/haar val en zijn/haar kind hoort gewoon ook bij hem/haar.
Ah okee, dan snap ik het beter.
pi_182564901
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 08:39 schreef verbijstering het volgende:

[..]

Nee je word dus helemaal niet gedwongen, dat is gewoon een keuze :)

[..]

Nou ik zou het omdraaien, stel je ontmoet een geweldig leuke vrouw maar ze heeft een kind, zou je het daten er voor stopzetten?
Ja, hoogstwaarschijnlijk wel. Ik heb helemaal niks met kinderen dus dan is die persoon niet geschikt voor mij, hoe leuk ze verder ook is.
  woensdag 17 oktober 2018 @ 09:03:28 #111
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_182565137
Al die vrouwen hier die vinden dat je dan ook maar klakkeloos de kinderen er zo even bij moet nemen. :') Ik denk niet dat jullie je beseffen wat voor verantwoordelijkheid jullie eisen van een ander.

[ Bericht 0% gewijzigd door PzKpfw op 17-10-2018 09:25:20 ]
Op 't randje en erover.
pi_182565196
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 09:03 schreef PzKpfw het volgende:
Al die vrouwen hier die vinden dat je dan ook maar klakkeloos de kinderen er zo even bij moet nemen. :') Ik denk niet dat jullie je beseffen wat voor verantwoordelijk jullie eisen van een ander.
Dit.
Soberso luisteren naar vrouwen :')
Je gaat toch geen kind van een ander opvoeden. Wat beta ben je dan :')
  woensdag 17 oktober 2018 @ 09:12:17 #113
4416 Da hopman
lamahangen = dierenmoord
pi_182565208
Zoals TS over het kind praat, is hij die vrouw niet waard.

Misschien wel een superleuk kind. En gezien de pragmatische benadering van de TS, je hebt de zware baby-en peuterjaren mooi kunnen skippen.

Zet de stap, blijf wel eerlijk voor haar en jezelf.
De mensen zijn gek geworden
pi_182565247
Ik dacht zelf dat ik ook nooit zou kiezen voor een man die al een kind heeft, maar toen ik er een leerde kennen en verliefd werd, is mijn hele instelling veranderd.

De relatie is inmiddels uit (vanwege hele andere redenen), maar ik heb nog steeds contact met het kindje. Zo'n geweldig mensje, onbegrijpelijk dat je daar niet van kan houden.

Dat komt natuurlijk ook door mijn eigen instelling. Ik heb dat kindje altijd goed behandeld, ben geduldig geweest en ook zorgzaam. Soms zette de vader mij op de eerste plaats, maar ik heb altijd dat kind op de eerste plaats gezet, want nogmaals geen enkel kind wil gezien worden als een 'probleem' of wil dat de ouders uit elkaar gaan en opgroeien met een stiefmoeder of -vader.

En die liefde kreeg ik volop terug en krijg het nog steeds terug. Mocht er iets gebeuren met de vader, zou ik haar direct in huis nemen en met liefde voor haar willen zorgen.
pi_182565265
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 09:12 schreef Da hopman het volgende:
En gezien de pragmatische benadering van de TS, je hebt de zware baby-en peuterjaren mooi kunnen skippen.
Exact wat ik dacht :D
pi_182565325
quote:
14s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 09:18 schreef Piles het volgende:

[..]

Exact wat ik dacht :D
Dus zit je met zo'n irritante peuter :(
pi_182565393
quote:
10s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 09:22 schreef LurkJeRot het volgende:

[..]

Dus zit je met zo'n irritante peuter :(
Een peuter van 5 ja?
pi_182565412
quote:
10s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 09:29 schreef Piles het volgende:

[..]

Een peuter van 5 ja?
Ging me meer om het irritante gedeelte, maakt me verder niet zo veel uit welke naam je er aan hangt :P
pi_182565585
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 17:37 schreef Harvest89 het volgende:

^
Everything Is About Sex Except Sex. Sex Is About Power
  woensdag 17 oktober 2018 @ 10:08:48 #120
447397 SpaanseVlieg
2 + 2 = 4 - 1 = 3
pi_182566056
quote:
En als je vriend wilt samenwonen? En als hij zich ook wilt mengen in de opvoeding? Of financieel alles wilt delen?
pi_182566269
Absolute no go zou ik niet zeggen.
Ligt aan zoveel factoren, de vrouw, het kind, de relatie met kind vrouw en biologische vader.
Financiele situatie vrouw.

Maar ook of het wel klikt tussen jouw en het kind.
Niet geheel onbelangrijk zou ik zo zeggen.

Wil je al vader worden? Want daar komt het deels op neer.

Als dat allemaal nog niet duidelijk is zou ik zo voorzichtig mogelijk aan daten en kijken hoe dat zich allemaal ontwikkeld.
  woensdag 17 oktober 2018 @ 10:30:40 #122
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_182566411
quote:
Nee dat is een goede manier van een relatie hebben, je vriend nergens bij betrekken en op een afstandje houden.
  woensdag 17 oktober 2018 @ 10:34:34 #123
447397 SpaanseVlieg
2 + 2 = 4 - 1 = 3
pi_182566467
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 08:39 schreef Hexxenbiest het volgende:

[..]

Niet slecht, hard.
Maar waarom is dat hard? Voelen single moeders dat zo? Denk dat de meeste er begrip voor hebben, zo niet, is ze het sowieso al niet waard.
  Moderator woensdag 17 oktober 2018 @ 10:47:17 #124
5428 crew  miss_sly
pi_182566638
quote:
1s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 09:03 schreef PzKpfw het volgende:
Al die vrouwen hier die vinden dat je dan ook maar klakkeloos de kinderen er zo even bij moet nemen. :') Ik denk niet dat jullie je beseffen wat voor verantwoordelijkheid jullie eisen van een ander.
Het is anders: als je de bewuste vrouw wil en ze heeft een kind, neem je dat kind er voor de volle 100% bij.
Kun je of wil je dat niet, is dat uiteraard je goed recht, maar dan moet je de vrouw ook met rust laten.
pi_182566689
quote:
1s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 10:47 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Het is anders: als je de bewuste vrouw wil en ze heeft een kind, neem je dat kind er voor de volle 100% bij.
Kun je of wil je dat niet, is dat uiteraard je goed recht, maar dan moet je de vrouw ook met rust laten.
Precies.
pi_182566782
quote:

[..]

Daar ben ik het helemaal mee eens.
pi_182566840
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 09:17 schreef CaVaBien het volgende:
Ik dacht zelf dat ik ook nooit zou kiezen voor een man die al een kind heeft, maar toen ik er een leerde kennen en verliefd werd, is mijn hele instelling veranderd.

De relatie is inmiddels uit (vanwege hele andere redenen), maar ik heb nog steeds contact met het kindje. Zo'n geweldig mensje, onbegrijpelijk dat je daar niet van kan houden.

Dat komt natuurlijk ook door mijn eigen instelling. Ik heb dat kindje altijd goed behandeld, ben geduldig geweest en ook zorgzaam. Soms zette de vader mij op de eerste plaats, maar ik heb altijd dat kind op de eerste plaats gezet, want nogmaals geen enkel kind wil gezien worden als een 'probleem' of wil dat de ouders uit elkaar gaan en opgroeien met een stiefmoeder of -vader.

En die liefde kreeg ik volop terug en krijg het nog steeds terug. Mocht er iets gebeuren met de vader, zou ik haar direct in huis nemen en met liefde voor haar willen zorgen.
Dat is toch ook niet normaal. Dat je je partner nog voor je eigen kind zet..
pi_182566926
quote:
1s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 10:50 schreef CaVaBien het volgende:

[..]

Precies.
  woensdag 17 oktober 2018 @ 11:08:08 #129
277627 Seven.
We are Borg.
pi_182566927
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 09:10 schreef Edding345 het volgende:

[..]

Dit.
Soberso luisteren naar vrouwen :')
Je gaat toch geen kind van een ander opvoeden. Wat beta ben je dan :')
Wat een onzin. Het getuigt juist van klasse en zelfverzekerdheid als jij de kinderen van je partner in je leven kunt accepteren zonder dat je zelf het gevoel hebt dat jouw positie binnen het gezin onveilig is geworden. Elk kind verdient liefde en aandacht, en daarin is het niet van belang of jij een ouder of stiefouder bent.

Je bent wel een heel onzeker ventje met kleine piemel als je niet in staat bent om liefde en begrip te tonen richting de kinderen van een ander (tenzij je zelf nooit kinderen zou willen).
Resistance is futile.
  woensdag 17 oktober 2018 @ 11:11:51 #130
277627 Seven.
We are Borg.
pi_182566989
quote:
1s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 10:21 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Absolute no go zou ik niet zeggen.
Ligt aan zoveel factoren, de vrouw, het kind, de relatie met kind vrouw en biologische vader.
Financiele situatie vrouw.

Maar ook of het wel klikt tussen jouw en het kind.
Niet geheel onbelangrijk zou ik zo zeggen.

Wil je al vader worden? Want daar komt het deels op neer.

Als dat allemaal nog niet duidelijk is zou ik zo voorzichtig mogelijk aan daten en kijken hoe dat zich allemaal ontwikkeld.
Stiefouderschap voelt voor mij niet als ouder zijn. Eigenlijk voelen de meiden van mijn partner meer als nichtjes. Daar erger je je ook wel eens kapot aan en je zegt er wat van want het voelt als familie. Maar ik kan me niet voorstellen dat het voelt als echt ouder zijn.
Resistance is futile.
pi_182567062
quote:
2s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 11:08 schreef Seven. het volgende:
Het getuigt juist van klasse en zelfverzekerdheid als jij de kinderen van je partner in je leven kunt accepteren
wij van wc eend....

Nee sorry. Leuk voor je natuurlijk.
  woensdag 17 oktober 2018 @ 11:20:57 #132
277627 Seven.
We are Borg.
pi_182567105
quote:
10s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 11:16 schreef LurkJeRot het volgende:

[..]

wij van wc eend....

Nee sorry. Leuk voor je natuurlijk.
Nee, serieus. Waarom is het zo'n ramp om deels de verantwoordelijkheid voor het kind van een andere man op je te nemen? Waarom zou dit afbreuk doen aan je eigen mannelijkheid? Als je met je partner een kind adopteert, dan ben je toch ook geen mietje die zich dit allemaal maar laat aanleunen?

Volgens mij hebben dergelijke uitspraken in dit topic meer te maken met de diepgewortelde angst van mannen dat hun wijven vreemdgaan en andermans kinderen door laten gaan voor het kind van hun partner.
Resistance is futile.
pi_182567117
quote:
2s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 11:08 schreef Seven. het volgende:

[..]

Wat een onzin. Het getuigt juist van klasse en zelfverzekerdheid als jij de kinderen van je partner in je leven kunt accepteren zonder dat je zelf het gevoel hebt dat jouw positie binnen het gezin onveilig is geworden. Elk kind verdient liefde en aandacht, en daarin is het niet van belang of jij een ouder of stiefouder bent.

Je bent wel een heel onzeker ventje met kleine piemel als je niet in staat bent om liefde en begrip te tonen richting de kinderen van een ander (tenzij je zelf nooit kinderen zou willen).
De maagdelijkheid van een vrouw is immers een goede aanwijzing dat de vrouw monogaam is ingesteld. De man heeft aldus meer ''garanties'' dat hij ook daadwerkelijk de vader is wanneer hij kinderen krijgt en wordt het hem makkelijker gemaakt om zijn taak te vervolmaken: namelijk bescherming van het gezin(van honger en hellevuur en dergelijk)
pi_182567119
quote:
8s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 11:20 schreef Seven. het volgende:

[..]

Nee, serieus. Waarom is het zo'n ramp om deels de verantwoordelijkheid voor het kind van een andere man op je te nemen? Waarom zou dit afbreuk doen aan je eigen mannelijkheid? Als je met je partner een kind adopteert, dan ben je toch ook geen mietje die zich dit allemaal maar laat aanleunen?

Volgens mij hebben dergelijke uitspraken in dit topic meer te maken met de diepgewortelde angst van mannen dat hun wijven vreemdgaan en andermans kinderen door laten gaan voor het kind van hun partner.
Denk dat het eerder te maken heeft met het feit dat er best veel mensen zijn die geen kinderen willen.
  woensdag 17 oktober 2018 @ 11:22:36 #135
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_182567128
Ik vraag me toch wel wat af van de mannen die een alleenstaande moeder als bedorven zien, of het wel willen proberen, maar alleen als ze absoluut niet voor de kosten hoeven opdraaien: Willen jullie zelf ook geen kinderen?

Want als je graag met een leuke vrouw een gezinnetje met kinderen wil vormen, dan is zo'n eerste kind, dat niet biologisch de jouwe is toch geen probleem? En dan ga je dat kind toch niet op een ander niveau plaatsen dan een kind van jullie samen?
  woensdag 17 oktober 2018 @ 11:22:57 #136
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_182567134
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 11:21 schreef Edding345 het volgende:

[..]

De maagdelijkheid van een vrouw is immers een goede aanwijzing dat de vrouw monogaam is ingesteld. De man heeft aldus meer ''garanties'' dat hij ook daadwerkelijk de vader is wanneer hij kinderen krijgt en wordt het hem makkelijker gemaakt om zijn taak te vervolmaken: namelijk bescherming van het gezin(van honger en hellevuur en dergelijk)
Oh my word, leef jij nog in de middeleeuwen :{?
  woensdag 17 oktober 2018 @ 11:24:07 #137
277627 Seven.
We are Borg.
pi_182567154
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 11:21 schreef Edding345 het volgende:

[..]

Ik zie niet in hoe maagdelijkheid en monogamie hand in hand gaan. Dat is een sprookje uit een boek van ruim 2000 jaar oud.
Resistance is futile.
pi_182567159
quote:
1s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 11:22 schreef Samzz het volgende:

[..]

Oh my word, leef jij nog in de middeleeuwen :{?
Een maagd is schoon, een trophy wijf. Na jaren van versleten wijven gekend te hebben, ontmoet je dan eindelijk die ene, die nog heerlijk maagd is, die zich onderscheid van al die anderen en hoe meer zij zich onderscheidt van hen, hoe groter de love. Ik voel me gewoon te man om een niet-maagd als huwelijkspartner te nemen, misschien dat ik er ooit achterkom dat ik een zus heb die ook nog eens seks heeft met negers bijv. Ja, dan ben ik gewoon een zielige sukkeltje en trouw ik wel met shi ka3ba.
  woensdag 17 oktober 2018 @ 11:25:09 #139
277627 Seven.
We are Borg.
pi_182567171
quote:
10s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 11:24 schreef Edding345 het volgende:

[..]

Een maagd is schoon, een trophy wijf. Na jaren van versleten wijven gekend te hebben, ontmoet je dan eindelijk die ene, die nog heerlijk maagd is, die zich onderscheid van al die anderen en hoe meer zij zich onderscheidt van hen, hoe groter de love. Ik voel me gewoon te man om een niet-maagd als huwelijkspartner te nemen, misschien dat ik er ooit achterkom dat ik een zus heb die ook nog eens seks heeft met negers bijv. Ja, dan ben ik gewoon een zielige sukkeltje en trouw ik wel met shi ka3ba.
Oh, je bent gewoon een troll. Zeg dat dan. :7
Resistance is futile.
pi_182567192
quote:
10s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 11:25 schreef Seven. het volgende:

[..]

Oh, je bent gewoon een troll. Zeg dat dan. :7
Inderdaad. Zie je het al voor je dat een gast je bedreigt terwijl je van zijn zus weet dat die met iedereen loopt te neúken? Oeh, wat ben ik bang.
pi_182567257
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 09:12 schreef Da hopman het volgende:
Zoals TS over het kind praat, is hij die vrouw niet waard.

Misschien wel een superleuk kind. En gezien de pragmatische benadering van de TS, je hebt de zware baby-en peuterjaren mooi kunnen skippen.

Zet de stap, blijf wel eerlijk voor haar en jezelf.
Die krijgt TS later alsnog, als het kindje volwassen is en de schreeuwende poepfabrieken bij opa en oma komt dumpen ;)
pi_182567292
quote:

[..]

Mee eens. en dat is soms moeilijk. Zeker als het verder een leukerd is.
pi_182567465
quote:
6s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 10:30 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Nee dat is een goede manier van een relatie hebben, je vriend nergens bij betrekken en op een afstandje houden.
Of ik schrijf het verkeerd of jij leest het verkeerd of beide :) Mijn vriend hoort er helemaal bij en we zijn dol op elkaar enkel blijf ik financieel en qua opvoeding de eindverantwoordelijke van mijn dochter en ik was daar meteen in het begin heel eerlijk over.
pi_182567489
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 10:08 schreef SpaanseVlieg het volgende:

[..]

En als je vriend wilt samenwonen? En als hij zich ook wilt mengen in de opvoeding? Of financieel alles wilt delen?
Dat zien we dan wel als het zover is, momenteel zijn wij alle drie blij met hoe het gaat.
pi_182567519
quote:
7s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 11:24 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ik zie niet in hoe maagdelijkheid en monogamie hand in hand gaan. Dat is een sprookje uit een boek van ruim 2000 jaar oud.
heb jij een probleem met mannen die een maagd willen? Eén ding: komt het aan op een gevecht tussen mannen die een maagd willen en jongens die een niet-maagd accepteren, weten we allemaal wie er de tering in worden geslagen. Kortom: hoe mannelijker/sterker, hoe groter de drang naar een maagd.

Je doet zo wijvelijk met je onbegrip voor mannen die een maagd willen. Maagd zijn is meer dan alleen een strakke kut, als ik denk aan het huwen van een maagd, komt seks daarbij niet kijken maar gewoon de goedheid van een maagd en wat die kan betekenen als huwelijkspartner. Voor een seksrelatie daarentegen is het wel belangrijk dat een wijf geen maagd is, maar een huwelijk is meer dan seks en daar komt het belang van de maagd bij kijken.

Ik hebe echt medelijden met jouw bekrompen denken, het zou jou echt slapeloze nachten bespaard kunnen blijven als je nou eens wist hoe een man denkt.
  woensdag 17 oktober 2018 @ 11:46:41 #146
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_182567625
Ik denk dat je bij je zelf te rade moet gaan TS niet bij ons.

Als je de package deal van die vrouw met haar kind niet ziet zitten kun je haar beter laten voor wat het is. Daar hoef je je ook niet voor te schamen.

Echter is er niets absoluuts aan. Er is geen objectieve reden waarom je dat niet zou moeten willen. In mn datingperiode had ik eigenlijk gene bezwaar tegen een vrouw die al een kind had. Al waren daar natuurlijk wel weer andere randvoorwaarden omheen.
  woensdag 17 oktober 2018 @ 11:49:04 #147
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_182567681
quote:
4s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 11:42 schreef Edding345 het volgende:

[..]

heb jij een probleem met mannen die een maagd willen? Eén ding: komt het aan op een gevecht tussen mannen die een maagd willen en jongens die een niet-maagd accepteren, weten we allemaal wie er de tering in worden geslagen. Kortom: hoe mannelijker/sterker, hoe groter de drang naar een maagd.

Je doet zo wijvelijk met je onbegrip voor mannen die een maagd willen. Maagd zijn is meer dan alleen een strakke kut, als ik denk aan het huwen van een maagd, komt seks daarbij niet kijken maar gewoon de goedheid van een maagd en wat die kan betekenen als huwelijkspartner. Voor een seksrelatie daarentegen is het wel belangrijk dat een wijf geen maagd is, maar een huwelijk is meer dan seks en daar komt het belang van de maagd bij kijken.

Ik hebe echt medelijden met jouw bekrompen denken, het zou jou echt slapeloze nachten bespaard kunnen blijven als je nou eens wist hoe een man denkt.
Alsof jij een leuke, aantrekkelijke vrouw laat schieten omdat ze toevallig een keer eerder seks heeft gehad. :')
pi_182567748
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 11:49 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Alsof jij een leuke, aantrekkelijke vrouw laat schieten omdat ze toevallig een keer eerder seks heeft gehad. :')
Bij een vriendinnetje, telt alleen haar neukbaarheid mee, zo mag zij een moordenaar zijn, vreemdganger, dokter, kickboxter, voetbalster, etc, etc. :P

Als het aankomt op huwelijkspartner, dan doet ALLES er toe. oO/
Ik zoek niet de perfecte vrouw maar gewoon een goede moeder voor eventuele dochters, snap je. Vrouwen met een verleden of van die rare beroepen, hebben geen goede invloed op kleine meiden. Ik kan ook niet voor een klas gaan zitten uitleggen hoe fout Hitler is voor wat hij de joden heeft aangedaan terwijl ik joden niet mag.
pi_182567766
quote:

[..]

Ik neem aan dat jij zelf dan ook maagd bent. Anders heb je het recht niet om een maagd te eisen.

Of je moet er 1 importeren uit Marokko. Maar ja, of dat dan zo 'mannelijk' is, valt over te discussiëren. Je weet dan niet eens of ze heeft gekozen voor jou of voor Europa :')
pi_182567791
quote:
1s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 11:53 schreef CaVaBien het volgende:

[..]

Ik neem aan dat jij zelf dan ook maagd bent. Anders heb je het recht niet om een maagd te eisen.

Of je moet er 1 importeren uit Marokko. Maar ja, of dat dan zo 'mannelijk' is, valt over te discussiëren. Je weet dan niet eens of ze heeft gekozen voor jou of voor Europa :')
Mannen zijn GEEN vrouwen :)

Een maagd is heel belangrijk. Een maagd heeft normen en waarden. Zij weet hoe belangrijk het is om te gehoorzamen. Nederlanders zeggen, de appel valt niet ver van de boom.

Trouw een vrouw met een onzedelijk verleden, en e dochters worden geïnfecteerd door haar kwaadaardige gedachtes.
pi_182567915
quote:
11s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 11:55 schreef Edding345 het volgende:

[..]

Een maagd is heel belangrijk. Een maagd heeft normen en waarden. Zij weet hoe belangrijk het is om te gehoorzamen. Nederlanders zeggen, de appel valt niet ver van de boom.

Trouw een vrouw met een onzedelijk verleden, en e dochters worden geïnfecteerd door haar kwaadaardige gedachtes.
Een vrouw kan ook als maagd het huwelijk zijn ingegaan, maar uiteindelijk scheiden van haar man (buiten haar schuld om). Heeft ze dan een onzedelijk verleden of kwaadaardige gedachten?
pi_182567933
quote:

[..]

Hier rust Edding345

Hij wilde een maagd huwen

Hij bleef altijd alleen
PWBF
pi_182567947
quote:
1s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 12:01 schreef CaVaBien het volgende:

[..]

Een vrouw kan ook als maagd het huwelijk zijn ingegaan, maar uiteindelijk scheiden van haar man (buiten haar schuld om). Heeft ze dan een onzedelijk verleden of kwaadaardige gedachten?
Kent een van jullie een gescheiden wiens ex-man de eerste man was in haar leven? Dat bedoel ik.
  woensdag 17 oktober 2018 @ 12:08:33 #154
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_182568063
Voor mij zou het op dit moment 100% zeker een no-go zijn, ik ben nog niet eens toe aan m'n eigen kinderen, laat staan die van een ander.
pi_182568071
quote:
4s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 12:03 schreef Edding345 het volgende:

[..]

Kent een van jullie een gescheiden wiens ex-man de eerste man was in haar leven? Dat bedoel ik.
Stop eens beetje moeite in je getrol zeg, dit is echt oma-van80-niveau. Kijk anders ff of incelsites enzo, daar zijn ze goed in dit soort dingen.
pi_182568241
Kunnen we de moslim troll niet gewoon negeren?
pi_182568275
quote:
1s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 12:17 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
Kunnen we de moslim troll niet gewoon negeren?
Jij wilt toch geen kind troll dus wat noem je anderen een troll :')
  woensdag 17 oktober 2018 @ 12:31:23 #158
277627 Seven.
We are Borg.
pi_182568544
quote:

[..]

Je denkt toch niet écht dat ik me laat verleiden tot een discussie met een troll?
Resistance is futile.
pi_182568586
quote:
6s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 12:31 schreef Seven. het volgende:

[..]

Je denkt toch niet écht dat ik me laat verleiden tot een discussie met een troll?
Ik ben best wel vrouwvriendelijk ingesteld en kan het dus niet toestaan hoe zo'n gruwel mijn dochter doet opvoeden tot een hoér. Zo'n dochter heeft een goed voorbeeld nodig, een vrouw die zich zelf nooit heeft ingelaten met mannen. De redenen om een niet-maagd niet te moeten blijven zich maar opstapelen, damn.

Jep. Sorry hoor, maar als meisjes per se seks moeten hebben buiten het huwelijk, dan wil ik ervoor kiezen om wel of geen dochter te hebben. Ik heb me al over kunstmatige inseminsatie ingelezen maar ik wil een meisje best een kans geven; die moet ze niet verpesten.
  woensdag 17 oktober 2018 @ 12:33:35 #160
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_182568591
Vrouwen die boven de 20 nog maagd zijn die zijn meestal ook niet heel lustopwekkend
pi_182568681
quote:
4s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 12:03 schreef Edding345 het volgende:

[..]

Natuurlijk wel.
  woensdag 17 oktober 2018 @ 12:37:40 #162
331246 Kentekenplaat
Vaak op de foto.
pi_182568695
quote:

O+ Dat vind ik nou mooi. En vooral fijn voor het kind in kwestie.
Verkrijgbaar met diverse letter- en cijfercombinaties!
  woensdag 17 oktober 2018 @ 12:39:09 #163
331246 Kentekenplaat
Vaak op de foto.
pi_182568731
Verder, TS: begin er maar niet aan. Gezien je OP is dat beter van niet. Vooral voor het jochie van 5.

En voor die zolderkamerautisten die heel hard roepen dat je geen zelfrespect hebt als je voor het kind van een ander zorgt: grow some balls. Echt, dat je zo onzeker ben dat je dat gaat roepen.
Verkrijgbaar met diverse letter- en cijfercombinaties!
pi_182568733
.

[ Bericht 99% gewijzigd door HaverMoutKoekje op 17-10-2018 12:39:54 ]
pi_182568910
quote:
11s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 11:55 schreef Edding345 het volgende:

[..]

Ik was wel maagd toen mijn man leerde kennen :P maar ik was wel héél snel maagd af :+

Het duurde nog 4 jaar voordat we gingen trouwen en we zijn nog steeds getrouwd, we hebben géén kinderen, dus ook geen dochters en in al die jaren heb ik zéker wél onzedelijke gedachten
gehad hoor O-)

en hij ook wél denk ik ....

Ik ben goddomme geen heilige :D
pi_182568944
quote:
10s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 12:47 schreef FANN het volgende:

[..]

Ik was wel maagd toen mijn man leerde kennen :P maar ik was wel héél snel maagd af :+

Het duurde nog 4 jaar voordat we gingen trouwen en we zijn nog steeds getrouwd, we hebben géén kinderen, dus ook geen dochters en in al die jaren heb ik zéker wél onzedelijke gedachten
gehad hoor O-)

en hij ook wél denk ik ....

Ik ben goddomme geen heilige :D
Na 4 jaar nog samen in Nederland. Wow.
pi_182568952
En ik moet nu weg want ik ga vanmiddag mijn zus de kroeg in :P
pi_182568991
quote:
14s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 12:49 schreef Edding345 het volgende:

[..]

Na 4 jaar nog samen in Nederland. Wow.
Nee we zijn al meer dan 30 jaar bij elkaar sukkel :7
pi_182569130
Ik wil geen kinderen, maar veronderstel dat ik ze wel zou willen, ik zou geen moeite hebben met een samengesteld gezin als ik wat ouder zou zijn, ver in de 40, en mijn nieuwe vriendin heeft twee pubers in de hut die in de bovenbouw van de middelbare school zitten. Dat zijn huisgenoten, geen kinderen meer die moeten worden opgevoed.

Meisjes van 29 met twee kleine kindjes waarvan de vader hem gesmeerd is, of waarvan de relatie domweg niet meer liep, zijn gewoon niet zo aantrekkelijk voor mannen van mijn leeftijd (ik ben 30). Ik heb ook stiekem altijd het idee dat die kindjes heel erg het project van de dame in kwestie zijn. Al was het maar om de vorige relatie te redden. Komt niet zo snugger over. Daar wil geen enkele kerel voor opdraaien en dat begrijp ik heel goed. Bovendien geeft het geen enkele garantie dat in de nieuwe relatie wel intelligente beslissingen worden genomen.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 17-10-2018 12:58:02 ]
  woensdag 17 oktober 2018 @ 13:17:31 #170
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_182569640
Als je zelf een "ooit" een kinderwens zou hebben en zij zou open staan voor nog een kind met jou zou ik het geen no-go noemen.

Wat je wel vaak ziet is dat je vaak met een kind erbij je extra drama krijgt of in ieder geval een partij waar je rekening mee moet houden.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  woensdag 17 oktober 2018 @ 13:23:13 #171
277627 Seven.
We are Borg.
pi_182569789
quote:
8s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 12:56 schreef O_o_ het volgende:
Ik wil geen kinderen, maar veronderstel dat ik ze wel zou willen, ik zou geen moeite hebben met een samengesteld gezin als ik wat ouder zou zijn, ver in de 40, en mijn nieuwe vriendin heeft twee pubers in de hut die in de bovenbouw van de middelbare school zitten. Dat zijn huisgenoten, geen kinderen meer die moeten worden opgevoed.

Meisjes van 29 met twee kleine kindjes waarvan de vader hem gesmeerd is, of waarvan de relatie domweg niet meer liep, zijn gewoon niet zo aantrekkelijk voor mannen van mijn leeftijd (ik ben 30). Ik heb ook stiekem altijd het idee dat die kindjes heel erg het project van de dame in kwestie zijn. Al was het maar om de vorige relatie te redden. Komt niet zo snugger over. Daar wil geen enkele kerel voor opdraaien en dat begrijp ik heel goed. Bovendien geeft het geen enkele garantie dat in de nieuwe relatie wel intelligente beslissingen worden genomen.
Klopt, de ene single moeder is de andere niet. Ik snap wel dat een vrouw die erg naïef aan kinderen begonnen is vanuit een gebrek aan intelligentie of impulsiviteit, bij bepaalde mannen niet goed zou passen. Maar dat is dan een kwestie van slechte match en niet zozeer om het feit dat ze kinderen heeft.
Resistance is futile.
pi_182570243
quote:

Wat mooi en fijn voor dat kindje. Hoe oud is ze? En heb je dan helemaal geen contact met de vader ? Hoe vindt hij het dat jij nog met haar omgaat?
  woensdag 17 oktober 2018 @ 13:44:46 #173
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_182570310
TS nog gespot hier?
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_182570473
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 13:42 schreef velden het volgende:

[..]

Wat mooi en fijn voor dat kindje. Hoe oud is ze? En heb je dan helemaal geen contact met de vader ? Hoe vindt hij het dat jij nog met haar omgaat?
Ze is nu 10 jaar. Ik had een relatie met haar vader van haar 2e tot haar 8e.

Met haar vader heb ik vriendschappelijk contact. Hij vindt het ook fijn dat ik alsnog in haar leven kan zijn. Haar biologische moeder heeft helaas psychische issues en is meer met zichzelf bezig dan met haar kind en op deze manier heeft ze toch een moeder/vrouwfiguur in haar leven.
pi_182570564
quote:
1s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 13:51 schreef CaVaBien het volgende:

[..]

Ze is nu 10 jaar. Ik had een relatie met haar vader van haar 2e tot haar 8e.

Met haar vader heb ik vriendschappelijk contact. Hij vindt het ook fijn dat ik alsnog in haar leven kan zijn. Haar biologische moeder heeft helaas psychische issues en is meer met zichzelf bezig dan met haar kind en op deze manier heeft ze toch een moeder/vrouwfiguur in haar leven.
Zo fijn !

En hebben jullie dan allebei een nieuwe relatie?
Heb je geen "gevoelens" meer voor hem en/of hij voor jou? Is het niet ongemakkelijk?
  woensdag 17 oktober 2018 @ 14:08:55 #176
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_182570854
quote:
14s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 12:49 schreef FANN het volgende:
En ik moet nu weg want ik ga vanmiddag mijn zus de kroeg in :P
Zonder je man erbij? Jij losbandige helleveeg.
pi_182571018
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 12:33 schreef Hexagon het volgende:
Vrouwen die boven de 20 nog maagd zijn die zijn meestal ook niet heel lustopwekkend
Ach er kunnen zoveel redenen zijn.
Zijn vaak wel van die asociale tokkie chickies die op 14-jarige leeftijd al bezig zijn met van alles en nog wat. -O-
pi_182571233
Ik zou het niet doen. Ik las hier ergens dat iemand zijn stiefkinderen ziet als neefjes en nichtjes. Lijkt mij ook niet goed: je moet er als je ervoor kiest om mt iemand samen te zijn met kinderen, er altijd voor die kinderen zijn en alles willen geven.
  woensdag 17 oktober 2018 @ 14:26:17 #179
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_182571281
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 12:33 schreef Hexagon het volgende:
Liever dan een 14-jarige moeder.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  woensdag 17 oktober 2018 @ 14:28:37 #180
447397 SpaanseVlieg
2 + 2 = 4 - 1 = 3
pi_182571338
quote:
8s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 12:56 schreef O_o_ het volgende:
heeft twee pubers in de hut die in de bovenbouw van de middelbare school zitten. Dat zijn huisgenoten, geen kinderen meer die moeten worden opgevoed.

Ik denk dat je je daar nog wel eens in vergissen
pi_182572024
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 14:14 schreef Moneyfornothing1 het volgende:

[..]

Ach er kunnen zoveel redenen zijn.
Zijn vaak wel van die asociale tokkie chickies die op 14-jarige leeftijd al bezig zijn met van alles en nog wat. -O-
Met dat soort gedrag zijn ze absoluut geen maagd :')
  woensdag 17 oktober 2018 @ 15:05:31 #182
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_182572124
Kan het hier weer ontopic, a.u.b.?
pi_182572651
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 12:50 schreef FANN het volgende:

[..]

Nee we zijn al meer dan 30 jaar bij elkaar sukkel :7
En nooit een andere man gewiept. Daar neem ik m’n hoed heel diep voor af. 👨🏼🌾
pi_182572932
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 17:58 schreef Antaris het volgende:

[..]

Ik heb dat precies hetzelfde, en de man komt uiteraard op de laatste plaats. Want mocht er iets opdoen, dan is de man sowieso de lul. Het kind gaat boven alles.

Ik heb persoonlijk helemaal niets met vrouwen + een kind. Zoek maar een andere sukkel. ;)
Dat lijkt me vrij logisch, dat jij op de tweede plaats komt. Als dat niet zo is en jij accepteert dat, zijn jullie beide ongeschikte mensen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-10-2018 15:46:21 ]
pi_182572952
quote:

[..]

Zijn genoeg redenen geen alleenstaande ouder te willen daten:

- Hij/zij heeft veel minder tijd om dingen samen te doen en om spontane dingen te doen. Dan moet er altijd een oppas voor de kinderen worden geregeld. Ook worden er geregeld dingen geannuleerd omdat het kind weer eens wat heeft.

- Je zult nooit op de eerste plek staan, want het kind komt eerst. Waarom zou je een dergelijke marginale rol in een relatie accepteren?

- Kans is groot op drama met de ex van de partner en zijn hele familie.

- Het kind zit niet op je te wachten omdat het voelt dat jij vader en moeder uit elkaar houdt

- Als je eigen kinderen wil of geen kinderen dan is een alleenstaande ouder ook een slecht idee. Iemand met kinderen wil meestal verder geen kinderen en als je zelf geen kinderen wil zit je ook niet op het opvoeden van andermans kinderen te wachten.
pi_182573076
TS, mocht je nog terugkomen en lezen. Doe het maar niet, en breek het snel af ook. Twee maanden lang vind ik al veel te lang bij deze twijfel, zij vindt het leuk maar jij moet haar kind niet en dat zal pijn doen.
pi_182573121
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 15:47 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Zijn genoeg redenen geen alleenstaande ouder te willen

- Je zult nooit op de eerste plek staan, want het kind komt eerst. Waarom zou je een dergelijke marginale rol in een relatie accepteren?

No offence maar zodra je dan wel een kind krijgt met je partner sta je ook per direct niet meer op de eerste plek.

Waarom zou je wel op de eerste plek moeten of willen staan? Een partner is onder de streep vervangbaar, een kind niet.
pi_182573141
quote:
1s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 15:57 schreef Myrr het volgende:

[..]

No offence maar zodra je dan wel een kind krijgt met je partner sta je ook per direct niet meer op de eerste plek.

Waarom zou je wel op de eerste plek moeten of willen staan? Een partner is onder de streep vervangbaar, een kind niet.
Dat is toch niet vergelijkbaar? Dat is je eigen kind en DNA, waar je zelf voor kiest. Niet andermans kind. Gevoelsmatig is dat totaal anders.
pi_182573240
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 15:58 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Dat is toch niet vergelijkbaar? Dat is je eigen kind en DNA, waar je zelf voor kiest. Niet andermans kind. Gevoelsmatig is dat totaal anders.
Naja als je een relatie met een ouder neemt, kies je daar ook voor. Als je andere verwachtingen hebt over je plek in dat gezin moet je het gewoon niet doen natuurlijk.
  woensdag 17 oktober 2018 @ 16:04:48 #190
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_182573289
Sowieso is het een soort wedstrijd tussen mensen. Wie er op de 1e plek staat?

Mijn vriendin zal ook niet in alle gevallen aan het langste eind trekken. En dan heb ik niet eens kinderen.
pi_182573319
quote:
1s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 16:02 schreef Myrr het volgende:

[..]

Naja als je een relatie met een ouder neemt, kies je daar ook voor. Als je andere verwachtingen hebt over je plek in dat gezin moet je het gewoon niet doen natuurlijk.
Als het om mijn eigen kind gaat zou ik dat wel kunnen accepteren, maar bij andermans kind niet. Daarom zou ik er nooit voor kiezen.
pi_182573405
quote:
1s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 16:06 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Als het om mijn eigen kind gaat zou ik dat wel kunnen accepteren, maar bij andermans kind niet. Daarom zou ik er nooit voor kiezen.
Dat zijn idd de minder leuke stiefouders. Fijn dat je daar niet aan begint. Zouden meer mensen moeten doen.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 17-10-2018 16:16:42 ]
  woensdag 17 oktober 2018 @ 16:20:07 #193
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_182573587
quote:
1s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 16:06 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Maar voor welke concrete situatie ben je nu eigenlijk bang?
  woensdag 17 oktober 2018 @ 16:21:19 #194
479315 SuperNeger
pi_182573609
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 15:47 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Zijn genoeg redenen geen alleenstaande ouder te willen daten:

- Hij/zij heeft veel minder tijd om dingen samen te doen en om spontane dingen te doen. Dan moet er altijd een oppas voor de kinderen worden geregeld. Ook worden er geregeld dingen geannuleerd omdat het kind weer eens wat heeft.

- Kans is groot op drama met de ex van de partner en zijn hele familie.

- Het kind zit niet op je te wachten omdat het voelt dat jij vader en moeder uit elkaar houdt

- Als je eigen kinderen wil of geen kinderen dan is een alleenstaande ouder ook een slecht idee. Iemand met kinderen wil meestal verder geen kinderen en als je zelf geen kinderen wil zit je ook niet op het opvoeden van andermans kinderen te wachten.
Dit dus.

Single moms is meer zoiets van als het echt niet anders kan
1GB DDR 400MHz CL2 or 3
pi_182573700
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 16:20 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Maar voor welke concrete situatie ben je nu eigenlijk bang?
Een voor mij onbevredigende relatie.
  woensdag 17 oktober 2018 @ 16:31:12 #196
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_182573830
quote:
1s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 16:25 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Een voor mij onbevredigende relatie.
Ja maar het blijft allemaal een beetje in vage termen hangen

Je hebt weerstand tegen dat "het kind altijd op de eerste plaats komt". Maar waar ben je dan concreet bang voor? Welke situatie zie je voor je dat dat een probleem gaat zijn en dat dat zo erg is dat je een onbevredigende relatie hebt?
pi_182573863
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 16:31 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Je hebt weerstand tegen dat "het kind altijd op de eerste plaats komt". Maar waar ben je dan concreet bang voor? Welke situatie zie je voor je dat dat een probleem gaat zijn en dat dat zo erg is dat je een onbevredigende relatie hebt?
Bijvoorbeeld alleen maar dingen kunnen doen met/voor de kinderen en nooit eens zonder. Dat gebeurt vooral als de moeder nog hele jonge kinderen heeft.
  woensdag 17 oktober 2018 @ 16:34:32 #198
479315 SuperNeger
pi_182573889
quote:

[..]

Stel je wilt lekker knuffelen op de bank en film kijken of lekker seksen in bed en dan wordt je constant gecockblocked. Je kan dus eigenlijk alleen maar relatiedingen doen als het kind bij de opvang is, op school is, bij de grootouders of slaapt en zo. Is toch kut? En nooit opeens ergens heen gaan want ja dan moet die mee of er moet een oppas komen. Het is hoe dan ook absoluut niet praktisch in alle opzichten.
1GB DDR 400MHz CL2 or 3
pi_182573966
quote:

[..]

Dat als The Joker zowel TS als dat kind heeft ontvoerd en Batman tegen die vrouw zegt: "ik kan er maar 1 redden, wie wil je dat ik red?" en dat die vrouw dan zegt: "mijn kind", waarna TS door The Joker op een verschrikkelijke manier wordt omgebracht terwijl Batman het kind redt.
PWBF
pi_182574099
quote:
6s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 16:39 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Dat als The Joker zowel TS als dat kind heeft ontvoerd en Batman tegen die vrouw zegt: "ik kan er maar 1 redden, wie wil je dat ik red?" en dat die vrouw dan zegt: "mijn kind", waarna TS door The Joker op een verschrikkelijke manier wordt omgebracht terwijl Batman het kind redt.
Ja je lacht erom maar dat zou wel ultiem kut zijn natuurlijk.
  woensdag 17 oktober 2018 @ 16:58:22 #201
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_182574254
Ik heb dit gedaan, met pubers nota bene, en ik vind het een absolute verrijking voor mijn leven, oneindig veel gezelliger dan single. En dan zijn dit nog niet eens makkelijke kinderen. Mijn vent is een volwassen en stabiele man, het feit dat hij relatief jong kinderen kreeg, is daar eigenlijk een bewijs van. Het is soms moeilijk, maar meestal heel fijn. Als je het doet, moet je er ook volledig voor dat kind zijn, vind ik. Bereid zijn je eigen routine aan te passen wanneer dat in het belang van de kinderen is. Zorgtaken horen er inderdaad bij. Maak niet te snel kennis met het kind, maar als je echt vertrouwen hebt in een lange toekomst samen, hoef je het ook niet onnodig uit te stellen. Maak contact, ga er samen op uit, toon interesse in de wereld van het kind, dat helpt. Seks kan gewoon maar dan wel alleen in de slaapkamer en stiller. Nou,boehoe, het kan niet meer op de bank,boeiend. Weekend weg kan toch? Een keer een oppas? En dat kind gaat vast ook eens logeren. Als je daar problemen mee hebt, hoef je er al direct niet aan te beginnen want dan ben je niet volwassen genoeg om aan zo'n relatie te beginnen. Dat is zo'n beetje mijn ervaring.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  woensdag 17 oktober 2018 @ 16:59:22 #202
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_182574265
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 16:34 schreef SuperNeger het volgende:

[..]

Stel je wilt lekker knuffelen op de bank en film kijken of lekker seksen in bed en dan wordt je constant gecockblocked. Je kan dus eigenlijk alleen maar relatiedingen doen als het kind bij de opvang is, op school is, bij de grootouders of slaapt en zo. Is toch kut? En nooit opeens ergens heen gaan want ja dan moet die mee of er moet een oppas komen. Het is hoe dan ook absoluut niet praktisch in alle opzichten.
Het vergt meer flexibiliteit dat zal niemand ontkennen. Maar er wordt iets heel dramatisch van gemaakt alsof het per definitie een relatiekiller is. Dat is natuurlijk zwaar overtrokken.
  woensdag 17 oktober 2018 @ 17:02:01 #203
479315 SuperNeger
pi_182574302
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 16:59 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Het vergt meer flexibiliteit dat zal niemand ontkennen. Maar er wordt iets heel dramatisch van gemaakt alsof het per definitie een relatiekiller is. Dat is natuurlijk zwaar overtrokken.
Ik heb het zelf 1x meegemaakt en verder lijkt het me ook totaal niet chill om nogmaals te doen. Zeker niet als je net in het begin van een relatie bent met iemand en je wil nog lekker die magie tussen elkaar voelen met alles wat erbij hoort (intimiteit, privacy, etc). Dat lukt toch niet als er een kind in het spel is.
1GB DDR 400MHz CL2 or 3
  woensdag 17 oktober 2018 @ 17:03:34 #204
138876 Andromache
pi_182574318
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 17:02 schreef SuperNeger het volgende:

[..]

Ik heb het zelf 1x meegemaakt en verder lijkt het me ook totaal niet chill om nogmaals te doen. Zeker niet als je net in het begin van een relatie bent met iemand en je wil nog lekker die magie tussen elkaar voelen met alles wat erbij hoort (intimiteit, privacy, etc). Dat lukt toch niet als er een kind in het spel is.
Dat moet je toch echt uitleggen. Ik herken me hier volstrekt niet in, in ieder geval.
  woensdag 17 oktober 2018 @ 17:04:14 #205
479315 SuperNeger
pi_182574327
quote:
1s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 17:03 schreef Andromache het volgende:

[..]

Dat moet je toch echt uitleggen. Ik herken me hier volstrekt niet in, in ieder geval.
nou dat deed ik dus net

quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 16:34 schreef SuperNeger het volgende:

[..]

1GB DDR 400MHz CL2 or 3
  woensdag 17 oktober 2018 @ 17:04:54 #206
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_182574339
quote:

[..]

Het hoeft ook niet bij je te passen. Legitieme keuze om een vrouw zonder kind te willen.

Maar dat het een no-go zou moeten zijn voor iedere vent is onzin
  woensdag 17 oktober 2018 @ 17:05:56 #207
479315 SuperNeger
pi_182574356
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 17:04 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Het hoeft ook niet bij je te passen. Legitieme keuze om een vrouw zonder kind te willen.

Maar dat het een no-go zou moeten zijn voor iedere vent is onzin
Ja als je niet van seks en intimiteit, privacy of samen zijn houdt ok maar voor mij is dat toch iets heel belangrijks zeker in het begin van de relatie. Anders voelt het meer naar een sollicitatie als extra oppas of zo
1GB DDR 400MHz CL2 or 3
  woensdag 17 oktober 2018 @ 17:06:46 #208
138876 Andromache
pi_182574362
Onzin. Een kind sluit geen seks/cocoonen/uitjes uit. Je moet meer plannen en voorbereiden, maar dat is het dan ook wel. Als je daar niet tegen kunt, zou ik direct maar de hele kinderwens opzij zetten, want dat wordt toch nooit wat.
  woensdag 17 oktober 2018 @ 17:07:44 #209
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_182574381
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 17:05 schreef SuperNeger het volgende:

[..]

Ja als je niet van seks en intimiteit, privacy of samen zijn houdt ok maar voor mij is dat toch iets heel belangrijks zeker in het begin van de relatie. Anders voelt het meer naar een sollicitatie als extra oppas of zo
Want mensen met kinderen hebben nooit seks, intimiteit en privacy?
  woensdag 17 oktober 2018 @ 17:09:25 #210
479315 SuperNeger
pi_182574401
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 17:07 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Want mensen met kinderen hebben nooit seks, intimiteit en privacy?
maar die zijn al lang voorbij dat begin van de relatie. Daar is alles al helemaal normaal. Ze hebben zelfs ook al samen gewoond en zijn getrouwd in de meeste gevallen.

Als je net een nieuwe relatie begint dan wil je toch ook wat meemaken met die persoon zelf?
1GB DDR 400MHz CL2 or 3
  woensdag 17 oktober 2018 @ 17:10:29 #211
138876 Andromache
pi_182574412
Oppas. Kind op speelafspraakje doen. Logeren bij opa/oma. Nou nou nou, wat moeilijk.
  woensdag 17 oktober 2018 @ 17:11:48 #212
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_182574434
quote:
1s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 17:10 schreef Andromache het volgende:
Oppas. Kind op speelafspraakje doen. Logeren bij opa/oma. Nou nou nou, wat moeilijk.
Het lijkt inderdaad meer op een angst om tekortgedaan te worden
  woensdag 17 oktober 2018 @ 17:15:32 #213
479315 SuperNeger
pi_182574479
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 17:11 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Het lijkt inderdaad meer op een angst om tekortgedaan te worden
De meeste mensen willen een relatie omdat ze een partner willen om samen mee te zijn/dingen mee te doen en niet omdat ze een kind willen. Dat komt meestal pas later ja. Dus het is niet heel gek dat mannen hier niet happig op zijn omdat ze weten dat het een heleboel met zich meebrengt waar ze (nog) niet op zitten te wachten. Ze noemen het niet voor niks bagage.
1GB DDR 400MHz CL2 or 3
  woensdag 17 oktober 2018 @ 17:18:13 #214
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_182574509
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 17:15 schreef SuperNeger het volgende:

[..]

De meeste mensen willen een relatie omdat ze een partner willen om samen mee te zijn/dingen mee te doen en niet omdat ze een kind willen. Dat komt meestal pas later ja. Dus het is niet heel gek dat mannen hier niet happig op zijn omdat ze weten dat het een heleboel met zich meebrengt waar ze (nog) niet op zitten te wachten. Ze noemen het niet voor niks bagage.
Dat kan ik begrijpen. Maar er worden gewoon een hoop drogredeneringen hier neergezet.
  woensdag 17 oktober 2018 @ 17:19:13 #215
479315 SuperNeger
pi_182574529
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 17:18 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Dat kan ik begrijpen. Maar er worden gewoon een hoop drogredeneringen hier neergezet.
zoals?
1GB DDR 400MHz CL2 or 3
  woensdag 17 oktober 2018 @ 17:22:20 #216
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_182574576
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 17:19 schreef SuperNeger het volgende:

[..]

zoals?
Dat er problematische situaties zouden zijn vanwege "het kind staat altijd op plek 1". Nog geen duidelijk concreet scenario gezien waarbij dat ook daadwerkelijk een probleem is.

Of dat het met een kind onmogelijk zou zijn om seks/intimiteit te hebben
  woensdag 17 oktober 2018 @ 17:24:13 #217
479315 SuperNeger
pi_182574605
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 17:22 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Dat er problematische situaties zouden zijn vanwege "het kind staat altijd op plek 1". Nog geen duidelijk concreet scenario gezien waarbij dat ook daadwerkelijk een probleem is.

Of dat het met een kind onmogelijk zou zijn om seks/intimiteit te hebben
Onmogelijk niet, maar het is dus wel gewoon erg lastig en kan zelfs als vervelend worden ervaren.

Mensen willen gewoon liefde ervaren met z'n 2en zoals dat ook in al die mooie liedjes en films gebeurt en in hoeveel van die is er ook een kind van iemand anders in het spel? Het haalt toch een beetje dat klassieke gevoel eraf als je het mij vraagt.
1GB DDR 400MHz CL2 or 3
pi_182574622
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 17:05 schreef SuperNeger het volgende:

[..]

Als het goed is, werk je gewoon overdag. Dan kom je thuis, ga je eten, beetje aandacht geven aan kind en dan gaat het kind sowieso naar bed rond 19/20 uur. Je hebt dus de hele avond en nacht om intiem te zijn en te seksen.

Weekendje/avondje weg? Meestal genoeg familie/vrienden te vinden die willen oppassen.

Nee het is niet super makkelijk, maar het is onzin dat je geen romantische/ intieme dingen kan doen als er kinderen zijn.

Ik heb het eerste halfjaar met mijn ex genoeg romantische/ intieme dingen kunnen doen. Had toen nog niet kennis gemaakt met zijn dochtertje, maar ben genoeg bij hem thuis geweest/ heb gelogeerd/ weekendjes weg gedaan/ avondje uit gedaan zonder dat zijn dochter erbij was. En dat was zelfs nog in de tijd dat het dochtertje nooit naar de moeder toe ging.
  woensdag 17 oktober 2018 @ 17:27:31 #219
479315 SuperNeger
pi_182574663
quote:
1s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 17:25 schreef CaVaBien het volgende:

[..]

Als het goed is, werk je gewoon overdag. Dan kom je thuis, ga je eten, beetje aandacht geven aan kind en dan gaat het kind sowieso naar bed rond 19/20 uur. Je hebt dus de hele avond en nacht om intiem te zijn en te seksen.

Weekendje/avondje weg? Meestal genoeg familie/vrienden te vinden die willen oppassen.

Nee het is niet super makkelijk, maar het is onzin dat je geen romantische/ intieme dingen kan doen als er kinderen zijn.

Ik heb het eerste halfjaar met mijn ex genoeg romantische/ intieme dingen kunnen doen. Had toen nog niet kennis gemaakt met zijn dochtertje, maar ben genoeg bij hem thuis geweest/ heb gelogeerd/ weekendjes weg gedaan/ avondje uit gedaan zonder dat zijn dochter erbij was. En dat was zelfs nog in de tijd dat het dochtertje nooit naar de moeder toe ging.
Maar dat was een man en die kunnen vaker beter plannen.
1GB DDR 400MHz CL2 or 3
  woensdag 17 oktober 2018 @ 17:31:39 #220
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_182574728
quote:

[..]

Ach te veel magie zorgt voor een vertroebeld beeld van of je wel bij elkaar past. Voor je het weet ben je te snel getrouwd, voor een kind gegaan en uiteindelijk single ouder.
O wacht. :)
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
  woensdag 17 oktober 2018 @ 17:34:13 #221
479315 SuperNeger
pi_182574770
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 17:31 schreef Elpis het volgende:

[..]

Ach te veel magie zorgt voor een vertroebeld beeld van of je wel bij elkaar past. Voor je het weet ben je te snel getrouwd, voor een kind gegaan en uiteindelijk single ouder.
O wacht. :)
Dat kan maar sommigen willen zich dus (zeker in het begin) liever 100% op hun partner concentreren i.p.v. 50% of wat dan ook.
1GB DDR 400MHz CL2 or 3
pi_182574945
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 17:34 schreef SuperNeger het volgende:

[..]

Dat kan maar sommigen willen zich dus (zeker in het begin) liever 100% op hun partner concentreren i.p.v. 50% of wat dan ook.
dat zijn werklozen zonder hobbies?
  woensdag 17 oktober 2018 @ 17:45:44 #223
479315 SuperNeger
pi_182574974
quote:
1s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 17:44 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

dat zijn werklozen zonder hobbies?
We hebben het hier over relaties, we gaan ook niet de tijd die ze nodig hebben voor de wc meerekenen.
1GB DDR 400MHz CL2 or 3
pi_182575013
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 17:45 schreef SuperNeger het volgende:

[..]

We hebben het hier over relaties, we gaan ook niet de tijd die ze nodig hebben voor de wc meerekenen.
waarom maak je dan een drama over een kind ?
  woensdag 17 oktober 2018 @ 17:48:04 #225
479315 SuperNeger
pi_182575032
quote:
1s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 17:47 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

waarom maak je dan een drama over een kind ?
Ik maak helemaal nergens een drama van. Ik deel alleen mijn bevindingen en leg uit waarom mannen hier over het algemeen dus niet op zitten te wachten.
1GB DDR 400MHz CL2 or 3
  woensdag 17 oktober 2018 @ 18:01:15 #226
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_182575258
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 17:24 schreef SuperNeger het volgende:

[..]

Onmogelijk niet, maar het is dus wel gewoon erg lastig en kan zelfs als vervelend worden ervaren.

Tja, zonder kind is inderdaad eenvoudiger dan met. Maar het wordt hier gesteld alsof het een onoerkomelijk blok aan je been is. Dan is nonsens.

Dat je geen zin hebt in een bestaand kind omdat je niet op de verantwoordelijkheid ervoor zit te wachten, of dat je wensen hebt die niet met dat kind te combineren zijn, dat is heel goed verdedigbaar. Maar dat moet iedere man voor zichzelf afwegen. Maar er wordt hier ook gewoon een hoop onzin gepost die eerder op een wat egocentrische instelling wijst.
pi_182575827
quote:
8s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 14:08 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Zonder je man erbij? Jij losbandige helleveeg.
JA, en het was leuk O+

Ik ben weer thuis en hij heeft gekookt :P
pi_182576333
Op mijn leeftijd zijn de meeste kinderen al volwassen als ik een vrouw leer kennen, maar dan nog zou ik er geen moeite mee hebben mocht zij een "late" moeder zijn (net als ik een "late en oude :P)" vader.
Het gaat er mijns inziens om hoe de chemie tussen jullie is, en als er een kind bij betrokken is en dat klikt ook dan is het toch goed?
pi_182576341
quote:
12s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 18:25 schreef FANN het volgende:

[..]

JA, en het was leuk O+

Ik ben weer thuis en hij heeft gekookt :P
Nu krijg ik trek in Gyros :{
pi_182576350
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 22:07 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Nou ja, als je zelf echt, absoluut geen kinderen wil, is het wel een issue natuurlijk.
Maar zoals hier wordt gesproken over single moms is haast lachwekkkend als het niet zo in triest was.
Save your breath. De haantjes op FOK! kloppen zich weer even hard op de borst dat ze alleen vrouwen neuken zonder kinderen en geen "tweedehandsje" willen. :')
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
  woensdag 17 oktober 2018 @ 18:52:13 #231
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_182576386
quote:

[..]

Ehh ja dus? Dat is heel normaal hoor, denk je dat je met het wandelende spermazoid van een andere gast wilt rondlopen en continue worden geconfronteerd met het feit dat het niet jouw kind is?
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  woensdag 17 oktober 2018 @ 18:55:07 #232
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_182576427
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 18:49 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Save your breath. De haantjes op FOK! kloppen zich weer even hard op de borst dat ze alleen vrouwen neuken zonder kinderen en geen "tweedehandsje" willen. :')
Doorgaans zijn het ook nog degenen die zelf chronisch vrijgezel zijn
pi_182576707
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 14:28 schreef SpaanseVlieg het volgende:

[..]

Ik denk dat je je daar nog wel eens in vergissen
Bovenbouw middelbare school, dat is 15/18. Die kun je zonder problemen de huid vol schelden, en dat kan ik behoorlijk intimiderend.
pi_182576983
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 18:52 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Ehh ja dus? Dat is heel normaal hoor, denk je dat je met het wandelende spermazoid van een andere gast wilt rondlopen en continue worden geconfronteerd met het feit dat het niet jouw kind is?
:') x ∞
  Moderator / Redactie FP woensdag 17 oktober 2018 @ 19:26:43 #235
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_182577032
RUN FORREST!
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
  woensdag 17 oktober 2018 @ 19:29:04 #236
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_182577090
quote:
14s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 19:24 schreef Juup© het volgende:

[..]

:') x ∞
Ik verwoord het nogal bot maar ik spendeer liever tijd met het zoeken naar iemand waar ik zelf kids mee kan krijgen dan iemand met een kind

Ik wijs dan wel geen vrouw af als ze een kind heeft maar die komt echt wel minder hoog op de stapel als een single vrouw zonder kids die ook aantrekkelijk is

en zo geld dat voor een heleboel mannen
pi_182577138
quote:
1s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 19:29 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Ik verwoord het nogal bot maar ik spendeer liever tijd met het zoeken naar iemand waar ik zelf kids mee kan krijgen dan iemand met een kind

Ik wijs dan wel geen vrouw af als ze een kind heeft maar die komt echt wel minder hoog op de stapel als een single vrouw zonder kids die ook aantrekkelijk is

en zo geld dat voor een heleboel mannen
op de stapel? Zijn het sollicitaties ofzo? Man, man, man
  woensdag 17 oktober 2018 @ 19:57:04 #238
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_182577657
quote:
1s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 19:31 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

Daar lijkt het tegenwoordig wel op met Tinder etc ja.

Doen vrouwen toch net zo goed? Loop niet zo te janken man.
pi_182577683
quote:
1s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 19:57 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Daar lijkt het tegenwoordig wel op met Tinder etc ja.

Doen vrouwen toch net zo goed? Loop niet zo te janken man.
wat doen vrouwen net zo goed?
pi_182577729
quote:
1s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 19:58 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

Dat weet je heus wel.
  woensdag 17 oktober 2018 @ 20:01:23 #241
286575 Roces18
Chef de party
pi_182577768
naja als ze al een kind heeft is het natuurlijk wel een voordeel.

scheelt maanden/jaren poepluiers, jankende baby's, gestoorde moeder, tripjes naar het ziekenhuis/apotheek om nog maar te zwijgen van al die opas en omas over de vloer
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
  woensdag 17 oktober 2018 @ 20:02:21 #242
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_182577790
quote:
1s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 19:58 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

Sollicitaties houden met mannen om te kijken wie het meest geschikt is voor ze?
pi_182577809
quote:
10s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 20:02 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Sollicitaties houden met mannen om te kijken wie het meest geschikt is voor ze?
ik ken andere vrouwen dan jij, denk ik
  woensdag 17 oktober 2018 @ 20:04:36 #244
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_182577834
quote:
1s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 20:03 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

Haha oke dan niet joh :')
pi_182578001
quote:
1s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 20:03 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

Als je zou daten met vrouwen piepte je wel anders..
pi_182578370
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 20:01 schreef Roces18 het volgende:
naja als ze al een kind heeft is het natuurlijk wel een voordeel.

scheelt maanden/jaren poepluiers, jankende baby's, gestoorde moeder, tripjes naar het ziekenhuis/apotheek om nog maar te zwijgen van al die opas en omas over de vloer
Je hoeft ook geen alimentatie te betalen mocht het weer uitgaan.

Winning
pi_182578777
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 18:52 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

hoe oud ben jij?
  woensdag 17 oktober 2018 @ 21:40:39 #248
286575 Roces18
Chef de party
pi_182579619
quote:
99s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 20:33 schreef Myrr het volgende:

[..]

Je hoeft ook geen alimentatie te betalen mocht het weer uitgaan.

Winning
Zeker. Ik denk alleen in kansen
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_182585132
quote:
1s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 19:31 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

Bij online dating is het daar goed mee te vergelijken.

Kreeg dit weekend van mijn vriendin te horen dat ze de eerste date echt ook voelde dat ze ‘aan het solliciteren’ was.

En dat klopt ook wel. Niet leuk genoeg: next. Genoeg alternatieven.
  donderdag 18 oktober 2018 @ 08:34:35 #250
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_182585168
Jammer dat TS geen deel meer neemt aan z'n eigen topic.
Where law ends, tyrrany begins.
  Moderator donderdag 18 oktober 2018 @ 08:34:53 #251
441859 crew  Lenny77
pi_182585171
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 17:27 schreef SuperNeger het volgende:

[..]

Maar dat was een man en die kunnen vaker beter plannen.
:')

Ik merk wel dat een alleenstaande vader meer hulp krijgt. Dat is toch al snel zoiets van: oh wauw en wat knap en kunnen we niet helpen met strijk/ poetsen/ oppas/ enz.
Bij een alleenstaande moeder: oh dat is knap, maar je bent een vrouw en mama dus het lukt je vast wel alleen.
Plus denk ik dat een man voor zijn gevoel misschien al iets makkelijker een kind voor een weekend kan wegdoen naar familie, terwijl dat voor een moeder meestal iets is wat ze liever niet doet. Ze wil het kind zolang niet missen.
Dit zijn dingen die ik zo heb ervaren in mijn omgeving.

Maar, alle respect voor mannen die er niet op zitten te wachten. Ik vind wel dat je er dan bij uit de buurt moet blijven. Niet lekker ketsen en de vrouw hoop geven, gewoon omdat jij dan je zak kan legen. Zoek maar iemand anders dan.
En aan de haantjes hier die over wandelend zaad van een ander spreken: je zou bijna hopen dat je alleenstaande vader wordt. Eens kijken wat er gebeurt als vrouwen zo op die manier naar jouw kind kijken, de wandelende eicel van een ander.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_182585180
quote:
19s.gif Op donderdag 18 oktober 2018 08:34 schreef Gunner het volgende:
Jammer dat TS geen deel meer neemt aan z'n eigen topic.
Welkom op fok.
pi_182585268
Tis toch een beetje alsof je met iemand anders' save game verder gaat :Y)
pi_182585371
quote:
1s.gif Op donderdag 18 oktober 2018 08:31 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Bij online dating is het daar goed mee te vergelijken.

Kreeg dit weekend van mijn vriendin te horen dat ze de eerste date echt ook voelde dat ze ‘aan het solliciteren’ was.

En dat klopt ook wel. Niet leuk genoeg: next. Genoeg alternatieven.
Dit is ook heel typisch met Nederlandse vrouwen :')
pi_182585600
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2018 08:56 schreef Edding345 het volgende:

[..]

Dit is ook heel typisch met Nederlandse vrouwen :')
Ze is helemaal niet Nederlands om te beginnen. Maar wat bedoel je?
  donderdag 18 oktober 2018 @ 09:20:55 #256
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_182585771
Sollicitatiegesprekken??
Nou dat verklaart waarom ik vaak niet eens op gesprek hoeft te komen.
Daar ben ik net zo slecht in. _O-
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_182585963
quote:
1s.gif Op donderdag 18 oktober 2018 09:12 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ze is helemaal niet Nederlands om te beginnen. Maar wat bedoel je?
Dates die eigenlijk sollicitatiegesprekken zijn
pi_182586031
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2018 09:31 schreef Edding345 het volgende:

[..]

Dates die eigenlijk sollicitatiegesprekken zijn
Ik ben man en heb dat ook. Je kent elkaar niet. En ik leg de lat hoog.
pi_182586125
quote:
1s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 15:46 schreef Myrr het volgende:

[..]

Dat lijkt me vrij logisch, dat jij op de tweede plaats komt. Als dat niet zo is en jij accepteert dat, zijn jullie beide ongeschikte mensen.
_O_

Ik zou geen respect kunnen opbrengen voor een man die zijn kind níet op de 1e plaats zet :N

quote:
1s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 20:52 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

hoe oud ben jij?
Het is überhaupt vooral leeftijd wat in dit topic spreekt, denk ik.

quote:

[..]

Maar hopelijk is (bijna) iedereen het hier wel over eens? ^O^

[ Bericht 0% gewijzigd door Forbry op 18-10-2018 09:50:26 ]
Tails tell tales
pi_182586389
quote:
1s.gif Op donderdag 18 oktober 2018 08:34 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Ik merk wel dat een alleenstaande vader meer hulp krijgt. Dat is toch al snel zoiets van: oh wauw en wat knap en kunnen we niet helpen met strijk/ poetsen/ oppas/ enz.
Bij een alleenstaande moeder: oh dat is knap, maar je bent een vrouw en mama dus het lukt je vast wel alleen.
Plus denk ik dat een man voor zijn gevoel misschien al iets makkelijker een kind voor een weekend kan wegdoen naar familie, terwijl dat voor een moeder meestal iets is wat ze liever niet doet. Ze wil het kind zolang niet missen.

Maar, alle respect voor mannen die er niet op zitten te wachten. Ik vind wel dat je er dan bij uit de buurt moet blijven. Niet lekker ketsen en de vrouw hoop geven, gewoon omdat jij dan je zak kan legen. Zoek maar iemand anders dan.
En aan de haantjes hier die over wandelend zaad van een ander spreken: je zou bijna hopen dat je alleenstaande vader wordt. Eens kijken wat er gebeurt als vrouwen zo op die manier naar jouw kind kijken, de wandelende eicel van een ander.
Lenny O+
Tails tell tales
pi_182586603
Trouwens, dat kind van een ander accepteert jou ook niet, beschouwd je als een indringer in het gezin en dat is biologisch ingegeven, je bent toch niet en nooit "eigen" voor dat kind.
pi_182586606
quote:

[..]

Vrouwen vinden het nou eenmaal geil als de man meerdere vrouwen (en dus kids) heeft, over het algemeen geldt dit niet andersom (misschien iets voor cucks en fetishen)
pi_182586608
quote:

[..]

Ontzettend mee eens.

Wat een trieste manier om te kijken naar een kind trouwens.
pi_182586769
quote:
1s.gif Op donderdag 18 oktober 2018 10:20 schreef CaVaBien het volgende:

[..]

Ontzettend mee eens.

Wat een trieste manier om te kijken naar een kind trouwens.
Je ziet aan de reacties gewoon welke users nog puber zijn (al dan niet mentaal).
  donderdag 18 oktober 2018 @ 10:56:39 #265
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_182587125
quote:

Dat zijn mannen die in werkelijkheid al blij zijn als er uberhaupt enige vrouw interesse in ze heeft. Maar veilig achter hun schermpje hebben ze een grote waffel.
  donderdag 18 oktober 2018 @ 16:48:19 #266
479315 SuperNeger
pi_182593482
quote:

[..]

Maar het is idd wel een Appels met Peren vergelijken. Een man wordt immers (of ze het nou toegeven of niet) gedreven door seks. Dus het is niet gek dat een man met een kind het voor elkaar krijgt om alles zo te plannen dat hij nog ruim de tijd heeft om samen met haar in alle rust de liefde te bedrijven. Vrouwen kunnen totaal niet plannen en zijn veel chaotischer en verwachten doorgaans maar dat alles voor hun geregeld wordt, dus het is niet gek dat een man hier niet zo happig op is.

quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2018 08:46 schreef wolfjeamadeus het volgende:
Tis toch een beetje alsof je met iemand anders' save game verder gaat :Y)
:D
1GB DDR 400MHz CL2 or 3
pi_182593844
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2018 16:48 schreef SuperNeger het volgende:

[..]

Maar het is idd wel een Appels met Peren vergelijken. Een man wordt immers (of ze het nou toegeven of niet) gedreven door seks. Dus het is niet gek dat een man met een kind het voor elkaar krijgt om alles zo te plannen dat hij nog ruim de tijd heeft om samen met haar in alle rust de liefde te bedrijven. Vrouwen kunnen totaal niet plannen en zijn veel chaotischer en verwachten doorgaans maar dat alles voor hun geregeld wordt, dus het is niet gek dat een man hier niet zo happig op is.

[..]

in wat voor wereld leef jij joh? Ik herken echt niks in jouw verhaal
pi_182594069
quote:
1s.gif Op donderdag 18 oktober 2018 17:08 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

in wat voor wereld leef jij joh? Ik herken echt niks in jouw verhaal
puber en/of troll
  donderdag 18 oktober 2018 @ 22:06:54 #269
319437 Man-Bear-Pig
Computational Biologist
pi_182599137
Vrouw met kinderen is een (waarschijnlijke) no-go voor mij. Dat is een enorme emotionele lading die je dan moet dragen (en dat terwijl je nog niets samen hebt opgebouwd). De desbetreffende vrouw moet dan wel van hele goede huize komen, wil ik er geen probleem van maken.
  vrijdag 19 oktober 2018 @ 00:02:03 #270
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_182601497
Ja als je rond de 37, 38,39,40 bent is het misschien wel aantrekkelijker om dat kind er maar op de koop bij te nemen zeg maar :'). Want ja als die vrouw/man leuk genoeg is, je bent single waarom niet.

Daarom zeg ik ook dat ik niet een vrouw erop zou afwijzen ofzo maar het is wel even schrikken hoor als ik vrouwen tegenkom die single mom zijn van rond de 30.. mja er zijn ook genoeg leuke vrouwen met een kinderwens rond die leeftijd waarom zou ik dan met iemand met een kind gaan daten :')
pi_182601595
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2018 22:19 schreef Grems het volgende:

[..]

Dat kun je, gezien de schrikbarende verschillen tussen kinderen die misbruikt worden door biologische vs stiefouders, waarschijnlijk zelf wel bedenken :')
Dus aantrekkelijke succesvolle mannen die interesse hebben in een single moeder zijn allemaal pedoseksuelen?
  Moderator vrijdag 19 oktober 2018 @ 00:22:49 #272
441859 crew  Lenny77
pi_182601769
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2018 16:48 schreef SuperNeger het volgende:

[..]

[..]

Dit is dus absoluut niet waar. Vrouwen zijn net veel betere planners. En ja, er zullen chaotische types tussen zitten, net zoals er prachtplanners bij de mannen zijn.
Ik begrijp echt niet uit welke wereld jij komt, maar het zou me niet verbazen als je 17 ofzo bent.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  vrijdag 19 oktober 2018 @ 01:00:47 #273
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_182602299
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 oktober 2018 00:02 schreef MMaRsu het volgende:
maar het is wel even schrikken hoor als ik vrouwen tegenkom die single mom zijn van rond de 30
Dat zijn er echt een heleboel. Ik heb het gevoel dat dat bijna normaal geworden is.
Schrik je daar echt nog van?
  vrijdag 19 oktober 2018 @ 06:06:41 #274
479315 SuperNeger
pi_182603570
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 oktober 2018 00:22 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Dit is dus absoluut niet waar. Vrouwen zijn net veel betere planners. En ja, er zullen chaotische types tussen zitten, net zoals er prachtplanners bij de mannen zijn.
Ik begrijp echt niet uit welke wereld jij komt, maar het zou me niet verbazen als je 17 ofzo bent.
Vrouwen zijn helemaal geen betere planners dan mannen :')
1GB DDR 400MHz CL2 or 3
pi_182603994
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 oktober 2018 00:02 schreef MMaRsu het volgende:
Ja als je rond de 37, 38,39,40 bent is het misschien wel aantrekkelijker om dat kind er maar op de koop bij te nemen zeg maar :'). Want ja als die vrouw/man leuk genoeg is, je bent single waarom niet.

Daarom zeg ik ook dat ik niet een vrouw erop zou afwijzen ofzo maar het is wel even schrikken hoor als ik vrouwen tegenkom die single mom zijn van rond de 30.. mja er zijn ook genoeg leuke vrouwen met een kinderwens rond die leeftijd waarom zou ik dan met iemand met een kind gaan daten :')
De gemiddelde leeftijd waarop vrouwen hun eerste kind krijgen is toch echt 29/30 jaar.

En als je toevallig valt op dames, die oorspronkelijk uit het buitenland komen (Turkije, Antillen, Marokko en Suriname etc), dan ligt hun leeftijdsgemiddelde zelfs een stuk lager.

Ik ben nu 27 jaar, zwanger (1e kind) en word mama op mijn 28e (geen single mama trouwens). Vergeleken met de dames van de minderheidsgroep waar ik bij hoor, ben ik al zelfs best te laat :P

En als ik zo kijk naar de zwangerschapsgroep waar ik aan mee doe, ligt de gemiddelde leeftijd echt rond 28 jaar. Er zijn er een paar van 22/23, paar van mijn leeftijd en een paar van 30+, maar die 30+ers hebben al een of meerdere zwangerschappen achter de rug. En het zijn voor 90% van oorsprong Nederlandse dames.
  vrijdag 19 oktober 2018 @ 09:48:02 #276
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_182605629
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2018 10:20 schreef Aristai het volgende:
Trouwens, dat kind van een ander accepteert jou ook niet, beschouwd je als een indringer in het gezin en dat is biologisch ingegeven, je bent toch niet en nooit "eigen" voor dat kind.
Dat zal er aan liggen op welke leeftijd het kind is als je zijn/haar leven binnen wandelt, en wat voor relatie hij/zij met de biologische vader heeft.
Genoeg kinderen die met de stiefvader een betere band hebben dan met de eigen vader.
pi_182605687
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2018 06:06 schreef SuperNeger het volgende:

[..]

Vrouwen zijn helemaal geen betere planners dan mannen :')
Vrouwen die uberhaupt kunnen plannen :o
Dat zijn van die unicorns! Bi, deepthroaters, kunnen koken en al... en plannen!
pi_182606022
Voor mij een grote afknapper. Beetje het idee te veel als provider te moeten spelen.
pi_182609714
Gewoon even keihard batsen en weer wegwezen, dat is ze wel gewend hou je ook geen drama aan over.
pi_182617153
With all due respect. F*ck you, Sir!
pi_182620628
Voor seks geen probleem, voor een relatie wel.
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_182621567
quote:
Ach gut, die arme man. Een single mom heeft hem pijn gedaan.
  zaterdag 20 oktober 2018 @ 08:28:52 #283
479315 SuperNeger
pi_182624291
quote:
10s.gif Op zaterdag 20 oktober 2018 00:19 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ach gut, die arme man. Een single mom heeft hem pijn gedaan.
maar je kan niet zeggen dat hij geen valide punten heeft.
1GB DDR 400MHz CL2 or 3
pi_182624485
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2018 08:28 schreef SuperNeger het volgende:

[..]

maar je kan niet zeggen dat hij geen valide punten heeft.
Man, het is generalisatie gemixt met volstrekte onzin.

En het meest idiote is nog dat het dan alleen zou gaan om moeders. Het is gewoon treurigheid van het niveau incel.
pi_182646506
heb een relatie met een vrouw met een dochter van 3, en dat is lachen joh. kleine dondersteen
pi_182750252
Wat hebben je ouders te maken met of jij iemand met kind date? Al had ze er 5 als je haar echt leuk vind.

Kinderen zijn geweldig.
  vrijdag 26 oktober 2018 @ 12:32:34 #287
441440 aquawoman
Bitch please
pi_182752632
Ik kan me prima voorstellen dat een man het niet ziet zitten om een relatie aan te gaan met een vrouw met een kind, maar niet om de hier genoemde redenen. Je weet nooit wat er in je leven gebeurt, ik denk dat de meeste mensen geen kinderen krijgen met de intentie alleenstaande ouder te worden.

Een kind is gewoon een grote verantwoordelijkheid en het aangaan van een band met een kind ook. Je moet dan wel heel zeker weten dat het in ieder geval een lange relatie gaat worden.

Je kunt er natuurlijk ook voor kiezen om gewoon te LAT-en en de relatie buiten het kind te houden.
Frankly, my dear, I don't give a damn.
  vrijdag 26 oktober 2018 @ 12:33:32 #288
441440 aquawoman
Bitch please
pi_182752652
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2018 10:22 schreef Joppiez het volgende:
Voor mij een grote afknapper. Beetje het idee te veel als provider te moeten spelen.
Want? Die vrouw heeft het voordat jij in haar leven kwam toch ook kunnen rooien?
  zondag 4 november 2018 @ 10:24:16 #289
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_182933308
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 oktober 2018 08:54 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Man, het is generalisatie gemixt met volstrekte onzin.

En het meest idiote is nog dat het dan alleen zou gaan om moeders. Het is gewoon treurigheid van het niveau incel.
En de meeste incels zouden als een alleenstaande moeder ze zou willen daten uiteindelijk meteen happen
pi_182942472
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2018 10:18 schreef Cupasoep het volgende:
Wat hebben je ouders te maken met of jij iemand met kind date? Al had ze er 5 als je haar echt leuk vind.

Kinderen zijn geweldig.
Daar zijn de meningen over verdeeld. Vooral andermans kinderen.
pi_182948244
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2018 12:33 schreef aquawoman het volgende:
Want? Die vrouw heeft het voordat jij in haar leven kwam toch ook kunnen rooien?
Dat is natuurlijk irrelevant.

Het gaat om de levensstandaard. En in een relatie zonder kinderen kan je je een hogere levensstandaard veroorloven dan in een relatie met kinderen. Ten eerste brengt dat kind kosten met zich mee waardoor er bijv minder geld over blijft voor vakantie/reizen en ten tweede moeten die reiskosten zelf ook nog met 3 in plaats van met 2 mensen verdeeld worden.

Met huisvesting net zo; ten eerste is er minder budget omdat het kind kosten met zich mee brengt (en mss de partner part-time werkt ivm het kind) en ten tweede is er een extra slaapkamer nodig, wat betekent dat je om die extra slaapkamer te veroorloven bijv in een mindere buurt/verder van werk moet wonen.
  maandag 5 november 2018 @ 10:40:30 #292
441440 aquawoman
Bitch please
pi_182953221
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2018 22:55 schreef Pharmacist het volgende:

[..]

Het gaat om de levensstandaard. En in een relatie zonder kinderen kan je je een hogere levensstandaard veroorloven dan in een relatie met kinderen. Ten eerste brengt dat kind kosten met zich mee waardoor er bijv minder geld over blijft voor vakantie/reizen en ten tweede moeten die reiskosten zelf ook nog met 3 in plaats van met 2 mensen verdeeld worden.

Met huisvesting net zo; ten eerste is er minder budget omdat het kind kosten met zich mee brengt (en mss de partner part-time werkt ivm het kind) en ten tweede is er een extra slaapkamer nodig, wat betekent dat je om die extra slaapkamer te veroorloven bijv in een mindere buurt/verder van werk moet wonen.
Klopt helemaal. Ik heb zelf ook geen kinderen :)

Maar er is wel een verschil tussen de provider moeten spelen en het feit dat er minder geld/ruimte is. Want het zou natuurlijk prima zo kunnen zijn dat die vrouw de huisvesting en financiering van haar kinderen zelf regelt zonder jouw financieen aan te spreken.
pi_182953425
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2018 22:55 schreef Pharmacist het volgende:

[..]

Echte Sherlock aan t werk hier hoor!
PWBF
pi_182953515
quote:
1s.gif Op maandag 5 november 2018 10:55 schreef Nielsch het volgende:
Echte Sherlock aan t werk hier hoor!
Wat is dit nu weer voor rare opmerking. Zeg dan niets mafklapper.
pi_182953579
Waar is de vader? Hoe ging het uit? Klinkt als een vrouw die aan kinderen begint zonder stabiele basis...
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_182953884
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2018 10:40 schreef aquawoman het volgende:
Klopt helemaal. Ik heb zelf ook geen kinderen :)

Maar er is wel een verschil tussen de provider moeten spelen en het feit dat er minder geld/ruimte is. Want het zou natuurlijk prima zo kunnen zijn dat die vrouw de huisvesting en financiering van haar kinderen zelf regelt zonder jouw financieen aan te spreken.
Ik denk dat het enigszins subjectief is. Vanuit het perspectief van de ene zal het opofferen van levensstandaard om die van een single moeder te verhogen hem een provider maken. Vanuit het perspectief van de ander (en de single moeder ongetwijfeld!) zal het feit dat ze ook zonder hem zichzelf kon redden betekenen dat hij geen "provider" is. Voor beide valt iets te zeggen IMHO.

Het feit dat de financien van de man niet direct betrokken zijn bij het financieren van de kinderen betekent natuurlijk niet dat de man geen financiele opoffering maakt om al de redenen die ik eerder postte. Tenzij haar nieuwe partner zijn extra inkomen exclusief aan zichzelf besteed (en dat lijkt me niet houdbaar in een normale relatie) of gewoon veel minder verdient dan haar zal hij disproportioneel bijdragen aan gezinsuitgaven.
  maandag 5 november 2018 @ 11:21:32 #297
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_182953918
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2018 11:19 schreef Pharmacist het volgende:

[..]

Ik denk dat het enigszins subjectief is. Vanuit het perspectief van de ene zal het opofferen van levensstandaard om die van een single moeder te verhogen hem een provider maken. Vanuit het perspectief van de ander (en de single moeder ongetwijfeld!) zal het feit dat ze ook zonder hem zichzelf kon redden betekenen dat hij geen "provider" is. Voor beide valt iets te zeggen IMHO.

Het feit dat de financien van de man niet direct betrokken zijn bij het financieren van de kinderen betekent natuurlijk niet dat de man geen financiele opoffering maakt om al de redenen die ik eerder postte. Tenzij haar nieuwe partner zijn extra inkomen exclusief aan zichzelf besteed (en dat lijkt me niet houdbaar in een normale relatie) of gewoon veel minder verdient dan haar zal hij disproportioneel bijdragen aan gezinsuitgaven.
Je weet dat er ook single moeders zijn die heel aardig verdienen?
Niet elke single moeder bijt op een houtje.

Gewoon redelijk gelijkwaardig in salaris is niet zo heel erg vreemd.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_182953963
quote:
1s.gif Op maandag 5 november 2018 11:21 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Je weet dat er ook single moeders zijn die heel aardig verdienen?
Niet elke single moeder bijt op een houtje.

Gewoon redelijk gelijkwaardig in salaris is niet zo heel erg vreemd.
Natuurlijk, vandaar dat ik "of gewoon veel minder verdient dan haar" in mijn post schreef. Single moeders die aardig verdienen zullen over het algemeen niet Jan Modaal daten, dus aan beide kanten gaat het inkomen omhoog en bij de single moeder zijn er dan de kosten van het kind.
  maandag 5 november 2018 @ 11:24:20 #299
441440 aquawoman
Bitch please
pi_182953969
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2018 11:19 schreef Pharmacist het volgende:

Tenzij haar nieuwe partner zijn extra inkomen exclusief aan zichzelf besteed
Dit bedoel ik inderdaad, die afspraak kun je mijns inziens gewoon maken als je als man bang bent om als "provider" gezien te worden.

Maar goed, zoals ik al eerder zei snap ik best dat een man niet per se zit te wachten op een vrouw met kinderen. Als ik vrijgezel zou zijn en zou daten, zou het voor mij ook geen pre zijn als een man kinderen zou hebben. Ik heb bewust ervoor gekozen om geen kinderen te hebben.

Maar wat mij betreft is het geen reden om die persoon zo negatief te benaderen als in dit topic gebeurt. Dingen gebeuren en soms houden relaties op. Dat zegt niet per se iets slechts over de mensen in die relatie. En een vrouw met kinderen kan natuurlijk best haar zaakjes prima op orde hebben.
pi_182954031
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 17:22 schreef Postbus100 het volgende:
Het is toch een leuke vrouw? Dat lijkt me het belangrijkste.
Voor haar ook. Lekker rond geneukt en nu ook nog wat extra geld. Nog even wachten en dan een levenslange subsidie van zijn kant als hij het kind juridisch ook opvoedt.
pi_182954038
Jammer, ik had de laatste post. Indien gewenst kan een nieuw deel worden geopend.

Edit: onderstaand post in volgend topic gepost.

[quote]1s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 17:27 schreef Fascination het volgende:

[..]

[/quote]
Geen enkele gezonde doorsnee man van rond de 30 zegt: o heb je een kind van een ander, kom maar op!! Sommigen gaan er toch voor en anderen toch maar niet maar dat is dan een keuze die ze maken.

[quote]1s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 17:24 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Ik zou dit sowieso aangeven bij je date.....
[/quote]
Uuh nee... toch niet hoor. Tis een begrijpelijke terughoudendheid en vrouwen gaan over het algemeen niet zo goed om met deze info.

[ Bericht 18% gewijzigd door Kloonhommel op 05-11-2018 13:11:35 ]
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')