SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jack does it in real time...
quote:Op maandag 15 oktober 2018 09:47 schreef DeeBee het volgende:
MENTAAL ZO ZWAK
ALTIJD TEGEN ONS
ETC. ETC.HOLLANDSE ZIEKTESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#wajongleefquote:Op maandag 15 oktober 2018 10:45 schreef de_boswachter het volgende:
Lekkur!!!!!!!
Heerlijk dit. Beetje volleybal kijken op de bank, chippie erbij!
Tegen China ging het ook mis na een 2-1 voorsprong.quote:Op maandag 15 oktober 2018 11:12 schreef VoMy het volgende:
De VS lijkt echt op z'n achterste benen te lopen. Veel foute passes, gerotzooi, slechte set-ups, de rallies worden daardoor ook heel lang, waardoor ze enkel meer moe worden. Nu 24-14 voor NL, we gaan naar set 5.
Zeker als USA in het net blijft serveren en Nederland netballetjes meekrijgtquote:Op maandag 15 oktober 2018 11:25 schreef Doedezemaar het volgende:
Het zou nu toch wel moeten lukken?
MENTAAL ZO ZWAK
ALTIJD TEGEN ONS
ETC. ETC.Ben je er toch weer ingetuindSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
MENTAAL ZO ZWAK
ALTIJD TEGEN ONS
ETC. ETC.Deze postSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._!
Zo te zien betere smaak dan sloetjes maar veels tequote:Op maandag 15 oktober 2018 11:03 schreef VoMy het volgende:
De Celeste Plak-fanclub, waar ik mezelf toe reken, heeft een goede dag vandaag.
quote:
Het doet mij deugd dat ik de vrouwen op en top heb weten te motiveren!quote:
Hoe laat is dat? Ik vergeet het elke keerquote:Op maandag 15 oktober 2018 11:44 schreef Doedezemaar het volgende:
Morgen ben ik precies op tijd terug van de tandarts
12.20 zegt Nu.nlquote:Op maandag 15 oktober 2018 11:47 schreef -Magica- het volgende:
[..]
Hoe laat is dat? Ik vergeet het elke keer
Gewoon de nummer 1 van poule A tegen de nummer 2 van poule B en omgekeerd.quote:Op maandag 15 oktober 2018 11:46 schreef Szura het volgende:
Is er eigenlijk weer een loting of worden de poules gekruist voor de halve finales?
Nog niet zeker maar het moet goud worden.quote:
Nu de Servische topspeelster Tijana Boskovic weer hersteld is van haar buikspierblessure, kunnen we beter tegen Italië spelen denk ik. Al is dat óók een heel sterk team (met Paola Egonu als puntenmachine).quote:Op maandag 15 oktober 2018 13:26 schreef Pedroso het volgende:
Tegen Italië of Servië dus. Wie heeft de voorkeur ?
Kom ook voor als Sleutjes, Sloetjes en Sloëtjes.quote:Op maandag 15 oktober 2018 11:37 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
*Slöetjes.
(God mag weten waarom.)
positief ingesteld typje, niet?quote:Op maandag 15 oktober 2018 10:45 schreef DeeBee het volgende:
Daar gaan we weer: van 24-19 naar 24-22
[..]
#wajongleef
Weet ze dat al?quote:
Nederland speelt morgen na de andere poule, dus ze kunnen zelf “kiezen”..quote:Op maandag 15 oktober 2018 13:26 schreef Pedroso het volgende:
Tegen Italië of Servië dus. Wie heeft de voorkeur ?
Mja, als bijvoorbeeld Servië vandaag wat topspeelsters met pijntjes spaart (omdat ze toch al door zijn) en ze verliezen van Italië, is het de vraag of je dan liever Servië tegenkomt natuurlijk..quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 10:19 schreef VoMy het volgende:
Vandaag willen de dames toch gewoon winnen? Want:
- De wedstrijd van de andere poule is eerst.
- De winnaar daar van, wordt eerste in die poule & is dus beter dan de verliezer (vandaar dat ze wonnen)
- Je wilt tegen de slechtste van die twee => de verliezer => de tweede.
- Je wilt dus eerste worden.
Bovendien zit je nu toch wel in het stadium dat je sowieso moet kunnen winnen van iedereen die je tegen komt? China was in de Nations League weliswaar nog te sterk voor Nederland, maar de verhoudingen in dat toernooi zijn hier niet meer actueel.
Thijs is een squatter.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 08:26 schreef superniger het volgende:
Overacting van Thijs.
https://www.ad.nl/home/vo(...)soort-spin~a31ccd5f/
Ziggyquote:Op dinsdag 16 oktober 2018 11:29 schreef lytsewiete het volgende:
Op welke zender is dit te volgen straks?
De set voor Nederland! #roelfsgodquote:
De dames logenstraffen elke negativiteit door keihard toe te slaan.quote:
Deja vu genotquote:Op dinsdag 16 oktober 2018 12:46 schreef DeeBee het volgende:
Crunch time, einde eerste set met een kleine voorsprong voor NL.
23-21 naar 23-23, RIP.
Ik vroeg dat laatst aan een vriend van mij die ook volleybal speelt. Blijkt heel erg mee te vallenquote:Op dinsdag 16 oktober 2018 12:51 schreef GotenSSJ het volgende:
Leken vraag, gebeurt het vaak dat spelers/speelsters een vinger of een hand breken? Als ik die slo-mo's zo af en toe zie..Bal die met 85 km/h tegen 1 vingerkootje aankomt, bal die met 85 km/h net van de grond gehouden wordt door je hand tussen de bal en de vloer te zetten etc.
Bizarquote:Op dinsdag 16 oktober 2018 12:53 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ik vroeg dat laatst aan een vriend van mij die ook volleybal speelt. Blijkt heel erg mee te vallen
Wel 2 dagen rust na vandaag natuurlijk, dus fysiek zou het moeten kunnen.. (al heeft Nederland gisteren gespeeld en China niet, dat scheelt wel)quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 12:51 schreef Sked het volgende:
Nu moeten ze het wel snel afmaken, een vijfsetter lijkt me niet gunstig.
Vervolgens over voetbal beginnen...quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 13:51 schreef Szura het volgende:
Haha hebben ze echt een Serviër op deze wedstrijd gezet![]()
FIVB
Vandaag wel een heel laag randement ja.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 14:12 schreef de_boswachter het volgende:
Die Plak verneukt het altijd....
Oh staan ze al in de finalequote:Op dinsdag 16 oktober 2018 14:12 schreef VoMy het volgende:
Overigens: Bongaerts![]()
En, je kunt beter nu verliezen van China dan straks in de finale.
Wat een inzicht.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 14:12 schreef VoMy het volgende:
Ach, zovaak. Kijk niet zo heel veel Volleyball maar aantal maanden geleden in de World League (toch?) ook aantal keren.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 14:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vandaag wel een heel laag randement ja.
Dit zijn tekstenquote:Op dinsdag 16 oktober 2018 14:12 schreef VoMy het volgende:
Ze was gister wel prima, kijk verder ook zelden. Lijkt me ook wat een alles-of-niets speelster.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 14:14 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ach, zovaak. Kijk niet zo heel veel Volleyball maar aantal maanden geleden in de World League (toch?) ook aantal keren.
ver??quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 14:12 schreef de_boswachter het volgende:
Die Plak verneukt het altijd....
Hou meer van blond maar daar is ook niks mis mee inderdaad.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 14:26 schreef matspontius het volgende:
[..]
Wat te denken van Robin de Kruijff? Helaas blessure, plaatje om te zien spelen
Nederland verloor ook al van China en Italië verloor al van Servië, dus dat kan helemaal niet!quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 18:47 schreef Nober het volgende:
Nederland won al van Servië (3-0) en Italië won al van China (3-1) waarom is Nederland-Italië dan niet automatisch de finale?
Ik heb het nog nooit meegemaakt, direct of indirect, tijdens mijn ~7 jaar spelen. Sowieso verbazingwekkend weinig schadelijke gevolgen. Je krijgt zo nu en dan een bal vol in je gezicht maar dat wordt rood en tintelt wat en trekt snel weg. En ja, je hebt af en toe blessures, maar die zijn meestal niet het gevolg van een harde bal o.i.d. maar eerder verkeerd of overbelasten of het verkeerd stappen/landen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 12:51 schreef GotenSSJ het volgende:
Leken vraag, gebeurt het vaak dat spelers/speelsters een vinger of een hand breken? Als ik die slo-mo's zo af en toe zie..Bal die met 85 km/h tegen 1 vingerkootje aankomt, bal die met 85 km/h net van de grond gehouden wordt door je hand tussen de bal en de vloer te zetten etc.
toch al eens een pink gebroken hier, met een bal die onhandig op het topje terecht kwamquote:Op woensdag 17 oktober 2018 01:05 schreef twiFight het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit meegemaakt, direct of indirect, tijdens mijn ~7 jaar spelen. Sowieso verbazingwekkend weinig schadelijke gevolgen. Je krijgt zo nu en dan een bal vol in je gezicht maar dat wordt rood en tintelt wat en trekt snel weg. En ja, je hebt af en toe blessures, maar die zijn meestal niet het gevolg van een harde bal o.i.d. maar eerder verkeerd of overbelasten of het verkeerd stappen/landen.
Het lichaam veert best mee, je vet/spier absorbeert de energie en zo'n bal is heel licht.
quote:Op woensdag 17 oktober 2018 08:41 schreef Sjeen het volgende:
[..]
toch al eens een pink gebroken hier, met een bal die onhandig op het topje terecht kwam
Ziggo Sportquote:Op vrijdag 19 oktober 2018 06:56 schreef matspontius het volgende:
Is het nog ergens live te zien? Vreemd dat dit niet op een reguliere zender wordt uitgezonden ..
Ziggo, op het open kanaal. Op kanaal 14 dus.quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 06:56 schreef matspontius het volgende:
Is het nog ergens live te zien? Vreemd dat dit niet op een reguliere zender wordt uitgezonden ..
Lijkt me anders een prima net.quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 07:23 schreef Szura het volgende:
Vrees dat het net niet goed genoeg gaat zijn
Het Nederlandse blok niet, dat is nergensquote:
Wel een sloophamer overigens, één van de weinige foutjes van haar.quote:
Alles kan nog!quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 08:24 schreef Szura het volgende:
Dit komt niet meer goed, weinig zelf afgedwongen punten meer
Wel erruggg goedquote:Op vrijdag 19 oktober 2018 08:39 schreef -Magica- het volgende:
Irritant wijf die nummer 18 van Servië
zat vast op de bank geplaktquote:Op vrijdag 19 oktober 2018 08:50 schreef heywoodu het volgende:
Waarom speelde Plak eigenlijk bijna niet?
Die heb ik nog nooit kunnen betrappen op iets goeds.....quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 08:50 schreef heywoodu het volgende:
Waarom speelde Plak eigenlijk bijna niet?
Niet mee eens, je kan beter in de finale van ze verliezen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 14:12 schreef VoMy het volgende:
Beste wedstrijd van het toernooi met voor mij als absolute held(in) Egonuquote:
quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 09:46 schreef de_boswachter het volgende:
Nederandse sporters maken er een kunst van 4e te worden. Zo ook hier weer.
Plak heb ik nog nooit kunnen betrappen op iets goedsquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 11:10 schreef hiburg het volgende:
[..]
Nee, is niet haar sterkste kant...
Ja, als je nooit kijkt is dat vrij logisch.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 11:19 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Plak heb ik nog nooit kunnen betrappen op iets goeds
Slaat Nederland tegen de VS naar de halve finales, maar dit geheel terzijde.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 11:19 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Plak heb ik nog nooit kunnen betrappen op iets goeds
Daarna was het wel vrij bedroevend.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 11:23 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Slaat Nederland tegen de VS naar de halve finales, maar dit geheel terzijde.
Ik ook niet, maar die Plak is toch wel een beetje alles of niets?quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 11:21 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, als je nooit kijkt is dat vrij logisch.
En als het alles is doet ze dus wél iets goedsquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 11:25 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar die Plak is toch wel een beetje alles of niets?
op de spelen gaat alles samenvallen. Goud bij handbal, volleybal, waterpolo allesquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 11:31 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Vierde genot Hollandse ziekte alles
Ja zo kan ik het ook. Alsof jij alle wedstrijden ziet van het NL elftalquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 11:27 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En als het alles is doet ze dus wél iets goeds
Nee, ik doe dan ook niet alsof bepaalde spelers er niks van kunnen, want ik zie ze bijna nooit spelen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 11:35 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Alsof jij alle wedstrijden ziet van het NL elftal![]()
Ik zeg niet dat ze er niks van kan, ik zeg dat ik haar de wedstrijden die ik zie nog nooit heb kunnen betrappen op iets goeds.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 11:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee, ik doe dan ook niet alsof bepaalde spelers er niks van kunnen, want ik zie ze bijna nooit spelen.
Niet zo huillie huillie doen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 11:45 schreef Janneke141 het volgende:
Ah, alle azijnpissers zijn weer verzameld zie ik.
En dan kom jij er nog even bij met je zure sloot.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 11:45 schreef Janneke141 het volgende:
Ah, alle azijnpissers zijn weer verzameld zie ik.
Ja gewoon zelf een koperen medaljum laten drukkenquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 11:54 schreef RobertoCarlos het volgende:
HE CYNISCHE FIGUREN! ZE HEBBEN GEWOON EEN FANTASTISCH TOERNOOI GESPEELD!!!!
Eens, maar we mogen toch wel wat kritiek hebben. Ze hadden alle kans op brons dus het is heel jammer dat dat niet gelukt is. Als je met een 4e plaats tevreden bent dan is er geen zicht op verbetering, je moet altijd voor het maximale resultaat gaan in de sport.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 11:54 schreef RobertoCarlos het volgende:
HE CYNISCHE FIGUREN! ZE HEBBEN GEWOON EEN FANTASTISCH TOERNOOI GESPEELD!!!!
Ja precies, dit was vooral een mentale kwestie. Heel jammer want er was alle kans op brons.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 11:43 schreef Jason22 het volgende:
Jammer dat deze zeer goede generatie, ook de boeken in zal gaan als de 'net niet' generatie.
Wie?quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 11:43 schreef de_boswachter het volgende:
Nu lekker naar dat Italiaanse ordinaire mokkel kijken, zin in de finale!
Die vieze met die neusringquote:
Die heb ik veel minder gevolgd (en de finale ook niet van gezien want zondagavond, hoewel die ook niet spannend was volgens mij). Het vrouwentoernooi eindigde in elk geval met twee prachtige halve finales en een dijk van een finalequote:Op zaterdag 20 oktober 2018 14:57 schreef H.Vviv het volgende:
Prachtige WK's gezien bij zowel de mannen als de vrouwen. Al lijkt het WK van de mannen alweer een tijd geleden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |