Ik vroeg dat laatst aan een vriend van mij die ook volleybal speelt. Blijkt heel erg mee te vallenquote:Op dinsdag 16 oktober 2018 12:51 schreef GotenSSJ het volgende:
Leken vraag, gebeurt het vaak dat spelers/speelsters een vinger of een hand breken? Als ik die slo-mo's zo af en toe zie..Bal die met 85 km/h tegen 1 vingerkootje aankomt, bal die met 85 km/h net van de grond gehouden wordt door je hand tussen de bal en de vloer te zetten etc.
Bizarquote:Op dinsdag 16 oktober 2018 12:53 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ik vroeg dat laatst aan een vriend van mij die ook volleybal speelt. Blijkt heel erg mee te vallen
Wel 2 dagen rust na vandaag natuurlijk, dus fysiek zou het moeten kunnen.. (al heeft Nederland gisteren gespeeld en China niet, dat scheelt wel)quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 12:51 schreef Sked het volgende:
Nu moeten ze het wel snel afmaken, een vijfsetter lijkt me niet gunstig.
Vervolgens over voetbal beginnen...quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 13:51 schreef Szura het volgende:
Haha hebben ze echt een Serviër op deze wedstrijd gezet![]()
FIVB
Vandaag wel een heel laag randement ja.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 14:12 schreef de_boswachter het volgende:
Die Plak verneukt het altijd....
Oh staan ze al in de finalequote:Op dinsdag 16 oktober 2018 14:12 schreef VoMy het volgende:
Overigens: Bongaerts![]()
En, je kunt beter nu verliezen van China dan straks in de finale.
Wat een inzicht.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 14:12 schreef VoMy het volgende:
Ach, zovaak. Kijk niet zo heel veel Volleyball maar aantal maanden geleden in de World League (toch?) ook aantal keren.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 14:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vandaag wel een heel laag randement ja.
Dit zijn tekstenquote:Op dinsdag 16 oktober 2018 14:12 schreef VoMy het volgende:
Ze was gister wel prima, kijk verder ook zelden. Lijkt me ook wat een alles-of-niets speelster.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 14:14 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ach, zovaak. Kijk niet zo heel veel Volleyball maar aantal maanden geleden in de World League (toch?) ook aantal keren.
ver??quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 14:12 schreef de_boswachter het volgende:
Die Plak verneukt het altijd....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |