Nederland verloor ook al van China en Italië verloor al van Servië, dus dat kan helemaal niet!quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 18:47 schreef Nober het volgende:
Nederland won al van Servië (3-0) en Italië won al van China (3-1) waarom is Nederland-Italië dan niet automatisch de finale?
Ik heb het nog nooit meegemaakt, direct of indirect, tijdens mijn ~7 jaar spelen. Sowieso verbazingwekkend weinig schadelijke gevolgen. Je krijgt zo nu en dan een bal vol in je gezicht maar dat wordt rood en tintelt wat en trekt snel weg. En ja, je hebt af en toe blessures, maar die zijn meestal niet het gevolg van een harde bal o.i.d. maar eerder verkeerd of overbelasten of het verkeerd stappen/landen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 12:51 schreef GotenSSJ het volgende:
Leken vraag, gebeurt het vaak dat spelers/speelsters een vinger of een hand breken? Als ik die slo-mo's zo af en toe zie..Bal die met 85 km/h tegen 1 vingerkootje aankomt, bal die met 85 km/h net van de grond gehouden wordt door je hand tussen de bal en de vloer te zetten etc.
toch al eens een pink gebroken hier, met een bal die onhandig op het topje terecht kwamquote:Op woensdag 17 oktober 2018 01:05 schreef twiFight het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit meegemaakt, direct of indirect, tijdens mijn ~7 jaar spelen. Sowieso verbazingwekkend weinig schadelijke gevolgen. Je krijgt zo nu en dan een bal vol in je gezicht maar dat wordt rood en tintelt wat en trekt snel weg. En ja, je hebt af en toe blessures, maar die zijn meestal niet het gevolg van een harde bal o.i.d. maar eerder verkeerd of overbelasten of het verkeerd stappen/landen.
Het lichaam veert best mee, je vet/spier absorbeert de energie en zo'n bal is heel licht.
quote:Op woensdag 17 oktober 2018 08:41 schreef Sjeen het volgende:
[..]
toch al eens een pink gebroken hier, met een bal die onhandig op het topje terecht kwam
Ziggo Sportquote:Op vrijdag 19 oktober 2018 06:56 schreef matspontius het volgende:
Is het nog ergens live te zien? Vreemd dat dit niet op een reguliere zender wordt uitgezonden ..
Ziggo, op het open kanaal. Op kanaal 14 dus.quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 06:56 schreef matspontius het volgende:
Is het nog ergens live te zien? Vreemd dat dit niet op een reguliere zender wordt uitgezonden ..
Lijkt me anders een prima net.quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 07:23 schreef Szura het volgende:
Vrees dat het net niet goed genoeg gaat zijn
Het Nederlandse blok niet, dat is nergensquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |