SPOILER: Secret SantaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee joh, kan best.quote:Op donderdag 11 oktober 2018 13:53 schreef Debsterr het volgende:
[..]
How about blijf lekker de fuck uit de buurt met je tong als er een orgasme geweest is. Multiple orgasmes zijn een hoax.
Huh?quote:Op donderdag 11 oktober 2018 13:53 schreef Debsterr het volgende:
[..]
How about blijf lekker de fuck uit de buurt met je tong als er een orgasme geweest is. Multiple orgasmes zijn een hoax.
Aii, da's dan weer niet goed voor je laminaat!quote:Op donderdag 11 oktober 2018 13:52 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Bij de gedachte van ang3l op m'n nieuwe laminaatvloertje? beetje vochtig op z'n minst.
"Siri. Go down on my girlfriend. And wake me up in 3 hours".quote:Op donderdag 11 oktober 2018 13:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kan wel denk ik, heeft een redelijke trilmotor en is waterdicht.
quote:Op donderdag 11 oktober 2018 13:52 schreef rival het volgende:
[..]
Kraak gewoon dat parkietending van hem af. weet je meteen of ie tegen een stootje kan.
Niet iedereen is hetzelfde he?quote:
Nu wordt iedere droom aan diggelen gegooid door Debster!quote:
Nonsens!quote:Op donderdag 11 oktober 2018 13:55 schreef rival het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat het bij jullie niet allemaal exact hetzelfde gaat
Zit die niet in je Poke Go watch dinges?quote:Op donderdag 11 oktober 2018 13:55 schreef Debsterr het volgende:
Die functie zijn ze bij mij vergeten denk ik
Tis dan altijd even heel gevoelig maar daarna kan het eindeloos doorquote:Op donderdag 11 oktober 2018 13:55 schreef Debsterr het volgende:
Wat raar voor een Stepford Fok Wife.quote:Op donderdag 11 oktober 2018 13:55 schreef rival het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat het bij jullie niet allemaal exact hetzelfde gaat
Tuurlijk wel. Maar 1 is genoegquote:Op donderdag 11 oktober 2018 13:55 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Krijgen ze een keer een orgasme, is het weer niet goed.
Hoiquote:Op donderdag 11 oktober 2018 13:56 schreef Californium het volgende:
[..]
Tis dan altijd even heel gevoelig maar daarna kan het eindeloos door
Eindeloos...............quote:Op donderdag 11 oktober 2018 13:56 schreef Californium het volgende:
[..]
Tis dan altijd even heel gevoelig maar daarna kan het eindeloos door
Ook wel weer zo.quote:Op donderdag 11 oktober 2018 13:55 schreef TaMieke het volgende:
[..]ik ben er inmiddels achter dat het niet slim is om online discussie te gaan houden over auto's met mannen die er WEL verstand van hebben
Zijn ook cursussen voor hè. Zie vallei-orgasme bijvoorbeeldquote:Op donderdag 11 oktober 2018 13:55 schreef Debsterr het volgende:
Inderdaad, ik als maagd heb hier geen weet van.quote:Op donderdag 11 oktober 2018 13:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nu wordt iedere droom aan diggelen gegooid door Debster!
Ik serieus echt nietquote:Op donderdag 11 oktober 2018 13:56 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Inderdaad, ik als maagd heb hier geen weet van.
Als iemand mij vanaf seconde 1 in de zeik gaat nemen ben ik dezelfde dag nog verliefd gok ik.quote:Op donderdag 11 oktober 2018 13:57 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Sowieso afkraken binnen 5 minuten is geen goed idee.
Het is de bedoeling dat ik ga scoren he?!
Ik heb niet direct het idee dat ik iets tekort kom gelukkigquote:Op donderdag 11 oktober 2018 13:56 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Zijn ook cursussen voor hè. Zie vallei-orgasme bijvoorbeeld
Ik duim voor je!quote:Op donderdag 11 oktober 2018 13:57 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Sowieso afkraken binnen 5 minuten is geen goed idee.
Het is de bedoeling dat ik ga scoren he?!
Ik geloof er geen zak vanquote:Op donderdag 11 oktober 2018 13:58 schreef rival het volgende:
[..]
Als iemand mij vanaf seconde 1 in de zeik gaat nemen ben ik dezelfde dag nog verliefd gok ik.
je moet ook een beetje inschatten of iemand dat kan hebben en of het overkomt via de chat.quote:Op donderdag 11 oktober 2018 13:58 schreef rival het volgende:
[..]
Als iemand mij vanaf seconde 1 in de zeik gaat nemen ben ik dezelfde dag nog verliefd gok ik.
Ik ben maagd joh, wat kan ik jou leren? Wat wil je mij leren?quote:Op donderdag 11 oktober 2018 13:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik serieus echt niet
Kom je me les geven, Hosti-Meester?
beter ga je snel iemand vinden om te trouwenquote:Op donderdag 11 oktober 2018 13:59 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik ben maagd joh, wat kan ik jou leren? Wat wil je mij leren?
Uiteraard. Maar hij heeft een gele auto, ik ga er vanuit dat hij wel wat gewend isquote:Op donderdag 11 oktober 2018 13:59 schreef gcjoel het volgende:
[..]
je moet ook een beetje inschatten of iemand dat kan hebben en of het overkomt via de chat.
Fijn om te horen, maar het is je gegund hoor! Nou ja, als je maar weet dat er nog dingen te ontdekken zijn mocht je wel weer toe zijn aan iets meer ofzoquote:Op donderdag 11 oktober 2018 13:58 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik heb niet direct het idee dat ik iets tekort kom gelukkig.
Maar helaas weet je dat niet van te voren.quote:
wel een redelijk safe conclusiequote:Op donderdag 11 oktober 2018 14:00 schreef rival het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar hij heeft een gele auto, ik ga er vanuit dat hij wel wat gewend is
quote:Op donderdag 11 oktober 2018 14:00 schreef rival het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar hij heeft een gele auto, ik ga er vanuit dat hij wel wat gewend is
Dit dus.quote:Op donderdag 11 oktober 2018 13:58 schreef rival het volgende:
[..]
Dan kun je dat ook maar beter meteen wetenquote:Op donderdag 11 oktober 2018 14:01 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Maar helaas weet je dat niet van te voren.
Misschien is het wel een gigantische jankbal die binnen no time op zn pik getrapt is
Want die wil je daten omdat?quote:Op donderdag 11 oktober 2018 14:01 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Misschien is het wel een gigantische jankbal die binnen no time op zn pik getrapt is
Goed om te weten. Daar heb je niks aan. Dus kan je die meteen wegdoen.quote:Op donderdag 11 oktober 2018 14:01 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik heb ook een gele auto!!quote:Op donderdag 11 oktober 2018 14:00 schreef rival het volgende:
[..]
Dat kan hier primaquote:Op donderdag 11 oktober 2018 14:03 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ja niet. Maar alsnog heb ik geen zin in ruzie's op Tinder
Ik hou ook wel van plagen, zelfspot en lekker sarcastisch bitchenquote:Op donderdag 11 oktober 2018 14:00 schreef rival het volgende:
[..]
Ruzie? blokkeerknopquote:Op donderdag 11 oktober 2018 14:03 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ja niet. Maar alsnog heb ik geen zin in ruzie's op Tinder
Binnen no time op zijn pik getrapt zijn kan een indicatie zijn van een immens grote pik.quote:
Dat is ook gewoon een eis!quote:Op donderdag 11 oktober 2018 14:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik hou ook wel van plagen, zelfspot en lekker sarcastisch bitchen
Ja, voor het oppikken van lekkere wijven hoef je hier al jaren niet meer te zijnquote:
"Ik hou van humor!"quote:
niet? oh, dan kan ik ook wel weer gaan.quote:Op donderdag 11 oktober 2018 14:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, voor het oppikken van lekkere wijven hoef je hier al jaren niet meer te zijn.
Dan wil ik wel een zwarte auto.quote:Op donderdag 11 oktober 2018 14:04 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Mocht het wel wat worden, van deze kom je niet meer af:
Graag gedaan schatje.quote:Op donderdag 11 oktober 2018 14:05 schreef rival het volgende:
[..]
Bedankt voor het bevestigen van mijn punt.
Want jij bent oppikbaar?quote:Op donderdag 11 oktober 2018 14:05 schreef gcjoel het volgende:
[..]
niet? oh, dan kan ik ook wel weer gaan.
had ik vroeger ook. die auto mis ik nog vaakquote:
Ligt aan de soort lolligheid.quote:Op donderdag 11 oktober 2018 14:05 schreef gcjoel het volgende:
Maar het ligt er ook een beetje aan hoe. Als je een match hebt die van begin af aan lollig loopt te doen ben ik er wel snel klaar mee hoor.
Iedereen aan de wijven tegenwoordig?quote:Op donderdag 11 oktober 2018 14:06 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nee ik wil een lekker wijf oppikken, lijkt me logisch.
Ik kan alleen niet anoniem cruisen, maar verder is ie fantastisch nog!quote:Op donderdag 11 oktober 2018 14:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
had ik vroeger ook. die auto mis ik nog vaak
dat willen we allemaal welquote:Op donderdag 11 oktober 2018 14:06 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ah zo, ja, dan heb je hier niets te zoeken, alles is toch bezet.quote:Op donderdag 11 oktober 2018 14:06 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Geef me eens ongelijk, kijk al die achterlijke matches die je steeds hebtquote:Op donderdag 11 oktober 2018 14:07 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Iedereen aan de wijven tegenwoordig?
anoniem was die in ieder geval niet neequote:Op donderdag 11 oktober 2018 14:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kan alleen niet anoniem cruisen, maar verder is ie fantastisch nog!
Ik heb Dven laatst via z'n laptop zien Tinderen. Geen idee hoe.quote:Op donderdag 11 oktober 2018 14:07 schreef HeatWave het volgende:
Ergste van Tinder is eigenlijk dat het mobiel moet, dat tikt gewoon lang niet zo lekker als een echt keyboard.
Badoo nietquote:Op donderdag 11 oktober 2018 14:07 schreef HeatWave het volgende:
Ergste van Tinder is eigenlijk dat het mobiel moet, dat tikt gewoon lang niet zo lekker als een echt keyboard.
ja ok. het kan met een Android-emulator etc, maar dat is ook weer zo'n gedoe.quote:Op donderdag 11 oktober 2018 14:08 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik heb Dven laatst via z'n laptop zien Tinderen. Geen idee hoe.
Ik weet niet of vrouwen zoveel beter zijn.quote:Op donderdag 11 oktober 2018 14:08 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Geef me eens ongelijk, kijk al die achterlijke matches die je steeds hebt
IRL is helemaal zonder tikkenquote:
Ik vergelijk dan voor met mezelf, misschien geen goede referentie.quote:Op donderdag 11 oktober 2018 14:09 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik weet niet of vrouwen zoveel beter zijn.
Ik ken mezelf...ik heb medelijden met de mannen
Iew! in het echt praten met iemandquote:Op donderdag 11 oktober 2018 14:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
IRL is helemaal zonder tikken.
Oh ja, wij whatsappen ook altijd als we op het terras zitten samen, da's waarquote:Op donderdag 11 oktober 2018 14:10 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Iew! in het echt praten met iemand
Ik hou van humor, maar alleen als die om te lachen is hoorquote:Op donderdag 11 oktober 2018 14:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
"Ik hou van humor!"
Maar ff serieus, iemand waarmee ik niet kan geinen, dollen, de slappe lach krijgen....... doei.
Bij de gele bogen ja? Ik moet trouwens ook terug denken aan die ene aflevering van Hotter than my daughter. Daarin zat toen een vader die alleen zwart en geel droeg. Die had ook een gele sportwagen geloof ikquote:Op donderdag 11 oktober 2018 14:05 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Dan wil ik wel een zwarte auto.
Rood en geel is teveel werkgerelateerd
quote:Op donderdag 11 oktober 2018 14:10 schreef gcjoel het volgende:
Vanavond ook weer lekker autistisch alleen uit en niemand spreken. Behalve de garderobe dame of heer dan
Ja, straks wil je me nog aankijken ofzo.quote:Op donderdag 11 oktober 2018 14:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh ja, wij whatsappen ook altijd als we op het terras zitten samen, da's waar.
En diegene aan de bar?quote:Op donderdag 11 oktober 2018 14:10 schreef gcjoel het volgende:
Vanavond ook weer lekker autistisch alleen uit en niemand spreken. Behalve de garderobe dame of heer dan
Nee, gewoon stiekem naar je kont als je naar de WC loopt ofzoquote:Op donderdag 11 oktober 2018 14:11 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja, straks wil je me nog aankijken ofzo.
quote:Op donderdag 11 oktober 2018 14:10 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ik hou van humor, maar alleen als die om te lachen is hoor
[..]
Bij de gele bogen ja? Ik moet trouwens ook terug denken aan die ene aflevering van Hotter than my daughter. Daarin zat toen een vader die alleen zwart en geel droeg. Die had ook een gele sportwagen geloof ik
Oh ja, ik wil denk ik wel iets drinken ja. Goed punt!quote:Op donderdag 11 oktober 2018 14:11 schreef TaMieke het volgende:
[..]
En diegene aan de bar?
Ik moet 2 uur enkel in de auto zitten met mn moeder en stiefvader
Ok nu heb ik dus voortaan een raar loopjequote:Op donderdag 11 oktober 2018 14:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, gewoon stiekem naar je kont als je naar de WC loopt ofzo.
Mocht ik ooit aan de nieuwsgierigheid toegeven dan zal jij de eerste zijnquote:Op donderdag 11 oktober 2018 14:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Graag gedaan schatje.
Kom jij nou ook ff lekker mijn punt bevestigen?
Lekker ding ben je ook he?quote:Op donderdag 11 oktober 2018 14:12 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ok nu heb ik dus voortaan een raar loopje
Doet de Mac nu ook op enkele locaties tochquote:Op donderdag 11 oktober 2018 14:12 schreef TaMieke het volgende:
[..]nee niet de gele bogen
Rood met geel. En we bezorgen pakketjes
Via de tinder website.quote:Op donderdag 11 oktober 2018 14:08 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Chromebook gok ikquote:Op donderdag 11 oktober 2018 14:08 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik ga vanavond met een lekker wijf spelen, terwijl mijn vingers de knoppen beroeren en haar de juiste kant op brengen.quote:Op donderdag 11 oktober 2018 14:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat willen we allemaal wel
behalve angel misschien
In de randstad vast. Denk niet dat ze hier gaan bezorgenquote:Op donderdag 11 oktober 2018 14:13 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Doet de Mac nu ook op enkele locaties tochMaar ik snap 'm
gamen telt nietquote:Op donderdag 11 oktober 2018 14:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ga vanavond met een lekker wijf spelen, terwijl mijn vingers de knoppen beroeren en haar de juiste kant op brengen.
Hoe swipe je dan?quote:Op donderdag 11 oktober 2018 14:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja ok. het kan met een Android-emulator etc, maar dat is ook weer zo'n gedoe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |