Ja 40+.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 20:56 schreef Monolith het volgende:
Ik ken vrij weinig mensen die uitgaan van andermans gelijk.
Dat is verknipt en zelfdestructief.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 20:56 schreef Monolith het volgende:
Ik ken vrij weinig mensen die uitgaan van andermans gelijk.
Grote gelijk zei ik.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 20:58 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Als het links is om van je eigen gelijk uit te gaan, is het dan rechts om ervan uit te gaan dat je toch wel ongelijk hebt?
Dat zei ik dus niet.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:02 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ja, en dat dat links is en zo. Ik zag het.
Zeker wel. Staat hierboven. En laten we wel wezen: je weet nu wéér dat je ongelijk hebt, want je bent rechts. Zei je net zelf. Of had je toen juist ongelijk?quote:
Bonethugss is volgens mij gewoon een VVD'er.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:06 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Zeker wel. Staat hierboven. En laten we wel wezen: je weet nu wéér dat je ongelijk hebt, want je bent rechts. Zei je net zelf. Of had je toen juist ongelijk?
Ben jij eigenlijk extreem rechts of radicaal rechts?
O ja. Die achterban pleit tegenwoordig ook openlijk voor deportaties van etnische minderheden.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:08 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Bonethugss is volgens mij gewoon een VVD'er.
Hij lijkt me niet extreem of radicaal.
Heb ik iets gemist? Wat wil de VVD dan deporteren?quote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:09 schreef Jigzoz het volgende:
O ja. Die achterban pleit tegenwoordig ook openlijk voor deportaties van etnische minderheden.
De achterban Henk. De achterban.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:10 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist? Wat wil de VVD dan deporteren?
Maak jezelf niet zo belachelijk.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:06 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Zeker wel. Staat hierboven. En laten we wel wezen: je weet nu wéér dat je ongelijk hebt, want je bent rechts. Zei je net zelf. Of had je toen juist ongelijk?
Ben jij eigenlijk extreem rechts of radicaal rechts?
Wat waar is en wat niet lijkt er in elk geval iets minder toe te doen aan die kant van het politieke spectrum.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 20:58 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Als het links is om van je eigen gelijk uit te gaan, is het dan rechts om ervan uit te gaan dat je toch wel ongelijk hebt?
Ik denk dat die pipo hierboven per ongeluk een goed punt te pakken had.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:12 schreef Molurus het volgende:
[..]
Wat waar is en wat niet lijkt er in elk geval iets minder toe te doen aan die kant van het politieke spectrum.
Yup! Altijd fijn als je tegenstander in discussie je punt voor je maakt.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:14 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ik denk dat die pipo hierboven per ongeluk een goed punt te pakken had.
Bedankt weer Hans. Ander vertel je ff iets dat ik nog niet weet.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:13 schreef Jigzoz het volgende:
Maar ik wil 'm deels voor mijn rekening nemen hoor:
De PVV geldt als radicaal rechts. Niet bij de PVV zelf, maar wel binnen de politieke wetenschap, binnen de kwaliteitsjournalistiek, enzovoort. Dijkhoff past ideologisch uitstekend binnen de PVV, maar is de voorman van de VVD-fractie. Dat zegt vrij veel over de VVD van nu.
Deels waar, maar in praktijk zit het dan weer een beetje vreemder: de PVV stemt bijvoorbeeld economisch rechtser in de Kamer dan de VVD. Daarnaast komt de economisch rechtse VVD dan weer met allerlei punten die eigenlijk typisch rechtsradicaal zijn.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:14 schreef Molurus het volgende:
Wat het verwarrend maakt is dat economisch rechts een heel ander rechts is dan radicaal rechts, populistisch rechts en extreem-rechts.
De kern voor die laatste 3 is xenofobie en racisme, en niet de ideeen over economie en omvang van de overheid (die ze geheel niet hebben).
Wat loop je nou stom te lullen man.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:14 schreef Molurus het volgende:
Wat het verwarrend maakt is dat economisch rechts een heel ander rechts is dan radicaal rechts, populistisch rechts en extreem-rechts.
De kern voor die laatste 3 is xenofobie en racisme, en niet de ideeen over economie en omvang van de overheid (die ze geheel niet hebben).
Iets dat je niet weet... Lijkt me goed te doen. Kies maar een willekeurige pagina op Wikipedia. Het verschil tussen planten en dieren of zo.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:16 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Bedankt weer Hans. Ander vertel je ff iets dat ik nog niet weet.
Heb het maar even gegoogled. Neem aan dat je kinderen bedoelt.quote:
7% van de Amerikanen denkt dat chocolademelk van bruine koeien komt.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:16 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Bedankt weer Hans. Ander vertel je ff iets dat ik nog niet weet.
Ik ken je politieke voorkeur ja.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:22 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Heb het maar even gegoogled. Neem aan dat je kinderen bedoelt.
Het is goed dat die samen met de ouders gedeporteerd worden. Je kunt niet half Afrika hier naartoe halen. En van het kinderpardon wordt misbruik gemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |