SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Game on![]()
Hij zat nietquote:
Dat complex van jullie is gewoon leuk om een beetje te kriebelen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 22:10 schreef Lange_Lans het volgende: [..] Wat heeft PSV met jouw domme posts te maken
![]()
3-0.quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 22:12 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dat complex van jullie is gewoon leuk om een beetje te kriebelen.
Stel je voor dat het 1-1 staat tegen deze gasten in de blessuretijd, nou dan gaan we er allemaal aan hoorquote:Op dinsdag 2 oktober 2018 22:16 schreef TheVulture het volgende:
Straks ben ik gewoon nog echt teleurgesteld met een gelijkspel, ongelofelijk
Zeker. Maar nu moet je jezelf ook belonen.quote:
Die gasten hebben wel zo veel individuele klasse dat ik bang ben voor een 2-1, ze spelen ook steeds beterquote:Op dinsdag 2 oktober 2018 22:21 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Zeker. Maar nu moet je jezelf ook belonen.
Weinig uitgespeelde kansen. En Ajax staat steeds goed bij balbezit van Bayern.quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 22:22 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Die gasten hebben wel zo veel individuele klasse dat ik bang ben voor een 2-1, ze spelen ook steeds beter
We zijn gestopt met voetballen en elke bal wordt naar voren gepeerd, ik begin te vrezenquote:Op dinsdag 2 oktober 2018 22:24 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Weinig uitgespeelde kansen. En Ajax staat steeds goed bij balbezit van Bayern.
sowieso vreemd dat die al werd afgeschreven..quote:
Als De Wit scoort nemen wij beide een Ten Hag UIquote:Op dinsdag 2 oktober 2018 22:31 schreef PowerLoungen het volgende:
Leuk zeg een geflipte tukker als coach
Is goedquote:Op dinsdag 2 oktober 2018 22:31 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Als De Wit scoort nemen wij beide een Ten Hag UI
Zoveel heeft schone toch niet gekost?quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 22:38 schreef RensAjacied het volgende:
Duurste speler van het team is de zwakste schakel tegen PSV en bayern
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |