Namaak nutella is geen nutellaquote:Op maandag 8 oktober 2018 21:25 schreef D. het volgende:
Ook even een tvp'tje
Met een tip voor de Nutella-fans
[ afbeelding ]
is nog 500 kcal dus zo veel kan je er niet zonder schuldgevoel van etenquote:Op maandag 8 oktober 2018 22:14 schreef D. het volgende:
[..]
Ach, beetje inleveren op smaak, maar kun je wel zonder schuldgevoel eten
Relatief danquote:Op maandag 8 oktober 2018 22:17 schreef hugecooll het volgende:
[..]
is nog 500 kcal dus zo veel kan je er niet zonder schuldgevoel van eten
150 gram rijstquote:Op maandag 8 oktober 2018 20:26 schreef Artoo het volgende:
Kantoorfolks! Wat nemen jullie graag mee naar werk voor lunch? Ik heb zelf wel een aantal opties maar hoor graag de (creatieve) oplossingen van anderen
39 kcal verschil.quote:
In het geval van chocopasta schaar ik dat onder "verwaarloosbaar".quote:
Neequote:Op maandag 8 oktober 2018 20:49 schreef Atta-boy het volgende:
Moet je op kantoor werken om antwoord te geven?
Ik werk niet op kantoor maar heb voor morgen couscous salade met vis mee.
Doe je uitsluitend pulls als krachttraining?quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 23:36 schreef YebCar het volgende:
ik word dikker nu ik in de sportschool rondhang.
Heb een uurtje routine
2km roeien, rond de 9,5 min
25x 13,5kg pulls
10km fietsen in 24min
15min rennen, ongeveer 17km
25x 13,5kg pulls
na precies een uurtje ben ik klaar, doe het nu 3 weken en om de dag, maar het wordt er niet makkelijker op
Je doet dus 50 minuten cardio en 10 minuten krachttraining, 50 keer dezelfde oefening met hetzelfde gewicht?quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 23:36 schreef YebCar het volgende:
Heb een uurtje routine
25x 13,5kg pulls
10km fietsen in 24min
25x 13,5kg pulls
na precies een uurtje ben ik klaar, doe het nu 3 weken en om de dag, maar het wordt er niet makkelijker op
17 km. in 15 min. ik doe het je niet na.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 23:36 schreef YebCar het volgende:
Heb een uurtje routine
25x 13,5kg pulls
10km fietsen in 24min
25x 13,5kg pulls
Sorry, maar is dit serieus bedoeld?quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 23:36 schreef YebCar het volgende:
Heb een uurtje routine
25x 13,5kg pulls
10km fietsen in 24min
25x 13,5kg pulls
Ik dacht nog een zin (die erg hard lijkt op jouw laatste zin hierboven) nog op te nemen in mijn vorige post van "enkel als dat je doelen zijn, is er ergens nog iets te vinden in dit schema" maar ik dacht dat dat te snel door de bocht zou zijn omdat het toch wat 'ongewoon' is. Dit zijn nogal korte termijndoelen, puur gericht op sportschool cardioapparatuur. Heb je er echt plezier in? Heb je geen groter doel, zoals een bepaalde rivier in het echt afvaren in een kajak, 100 km. fietstocht in het verschiet of 10 km. lopen of zo? Of ga je na de winter zowiezo wel buiten fietsen, lopen, ..., dan zijn dat je doelen die toch wel meer lange termijnbestendig zijn in mijn ervaring.quote:Op woensdag 10 oktober 2018 10:44 schreef YebCar het volgende:
aah. ik zie ben de komma vergeten.
1.7km met 3 min aanlooptijd.
Dus 1.6km in 14 min zoiets. 7.8km per uur? zoiets?
schema is puur om mijn conditie te verbeteren en een beetje mijn opkomende buikje weg te werken en wat kracht te krijgen in mijn armen.
voeding pas ik niet aan. Hoewel ik wat meer over nadenk. Maar eet geen shakers of vetvrij. Mijn BMI is 21. alleen vetpercentage weet ik niet.
Voel me overigens wel fit, dus na het trainen zit ik lekker in mijn vel. Slaap en eet lekker, heb de dagen erna gewoon lekker weer zin om te gaan. Maar het wordt er niet makkelijker door.
Als ik nog 500m moet roeien dan ben ik meestal al vrij kapot. Hoe ik de 2000m ook verdeel.
doelen heb ik voor 2k roeien naar de 9min gesteld en 23min voor 10k fietsen en ik wil 2k kunnen rennen in 15 min.
Op rustdag kan je nog altijd wat stretchen of mobiliteitsoefeningen of zo als je echt iets wilt doen. Natuurlijk psychologisch gezien is het wel eens lekker om eens een dag niets te doen.quote:Op woensdag 10 oktober 2018 11:12 schreef Lonaa het volgende:
Vandaag rustdag.
Vind t altijd maar lastig.
Gisteren voor het eerst 3 km hardgelopen, in 20:31Dat was sneller dan ik verwacht had.
Qua supps heb ik het idee dat ik wat meer energie heb de laatste week, so that's nice.
Wat betreft voeding gaat het ook best redelijk. Ik wil me eens verdiepen op wat meer carb/calorie cycling.
Goeie,quote:
Volgens mij is je stofwisseling dan niet uitstekend maar bijzonder inefficiëntquote:Op woensdag 10 oktober 2018 11:45 schreef YebCar het volgende:
[..]
Kan bijvoorbeeld een maand lang junkfood naar binnen werken zonder dat ik aan kwam
Van nature heb ik een uitstekende stofwisseling in mijn lichaam.
Weet niet hoe je het precies wilt noemen en of het goed of niet goed is.quote:Op woensdag 10 oktober 2018 12:04 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Volgens mij is je stofwisseling dan niet uitstekend maar bijzonder inefficiënt
Ervan uitgaande dat je het dan hebt over veel eten en niet alleen slecht eten
Ben ook van die leeftijd ook met mijn ongemakken. Dan moet je inderdaad wat knutselen en wat buiten de kant en klaar oplossingen proberen te werken. Vrienden van me doen ook wat lacherig over hoe ik het aanpak omdat het niet verloopt zoals bij de gemiddelde mens.quote:Op woensdag 10 oktober 2018 11:45 schreef YebCar het volgende:
[..]
Goeie,
Ik ben nu tegen de 40, heb nooit overgewicht gehad en kon in principe alles naar binnen werken.
Kan bijvoorbeeld een maand lang junkfood naar binnen werken zonder dat ik aan kwam, Alleen misselijkheid is een ander verhaal
Van nature heb ik een uitstekende stofwisseling in mijn lichaam.
Heb geen sportieve doelen, wel eens op een blauwe maandag het idee gekregen om een 1/2 marathon te willen lopen, maar fysieke ongemakken belemmeren me van topsport
bv, oorsuizingen bij kou en wind waardoor er een soort migraine optreed, te korte beenspieren en een te lange stuitjewaardoor ik niet lang op een zadel of op de grond kan zitten. In het verleden een dubbele enkelbreuk gehad waardoor mijn enkel gevoelig is voor stoten.
Ik eet van jongs af aan al veel vis, groentes, en drink veel groene thee of warm water. Er zit veel variatie in mijn voeding, want ik lust bijna alles.
Wellicht dat ik een marathon (indoor) als doel stel
Ja da's toch niet uitstekend danquote:Op woensdag 10 oktober 2018 12:15 schreef YebCar het volgende:
Heb krachttraining jaren terug gedaan icm met proteinshakes. 4 maanden volgehouden. Massa gain = 0.0
Heb je je voedselinname wel eens bijgehouden? Dus hoeveel calorieën, de eiwit-koolhydraat-vet-verhouding, dat soort dingen?quote:Op woensdag 10 oktober 2018 12:15 schreef YebCar het volgende:
[..]
Weet niet hoe je het precies wilt noemen en of het goed of niet goed is.
Ik woog vanaf mijn 17e t/m nu constant 66kg-69kg.
Kon mijzelf verhongeren een week lang en nog niet lichter worden (overigens vaak gedaan tijdens gamen) maar andersom kon het ook. Vrij veel eten zonder maar een kg aan te komen.
Heb krachttraining jaren terug gedaan icm met proteinshakes. 4 maanden volgehouden. Massa gain = 0.0wel paar honderd euro armer door dat dure spul, en een afkeer gekregen aan die aarbeien en choco geur. Moet al over mijn nek als ik dat spul ruik nu.
Nu eet ik gewoon 3 of 4 maaltijden per dag, vaak beginnend met licht ontbijtje, 2x warm en dan 1x latenight snack (kan van alles zijn, van mcdonalds, shoarma, tot liter yoghurt of een noodle)
Alleen oorwarmers die je hele oorschelp afdekken helpt daartegen, maar niet echt ideaal om mee te rennen en het staat ook zo raar buiten.quote:Op woensdag 10 oktober 2018 12:21 schreef kl1172 het volgende:
[..]
Ben ook van die leeftijd ook met mijn ongemakken. Dan moet je inderdaad wat knutselen en wat buiten de kant en klaar oplossingen proberen te werken. Vrienden van me doen ook wat lacherig over hoe ik het aanpak omdat het niet verloopt zoals bij de gemiddelde mens.
oorsuizingen, dopjes/koptelefoon/geluidswerende bescherming geen oplossing tegen de wind?
Als ik dat zo lees is zwemmen wel de uitgelezen sport, weinig stress op de gewrichten. Dat heb ik vroeger veel gedaan, maar niet iedereen vindt dat leuk als sport. Enige nadeel is dat het je doorgaans wel een groter hongergevoel geeft dan lopen of fietsen.
Lol, die late night snack die doet het waarschijnlijk voor je op je 40. Dat is nu eenmaal vadertje tijd, als oudere moeten we daar op letten (als geen buikje hebben een doel is).
bak (magere) kwark eten voor je gaat slapenquote:Op woensdag 10 oktober 2018 12:32 schreef YebCar het volgende:
[..]
Alleen oorwarmers die je hele oorschelp afdekken helpt daartegen, maar niet echt ideaal om mee te rennen en het staat ook zo raar buiten.
Zwemmen vind ik top, elke vakantie boek ik een hotel met een zwembad en ben ik daar elke ochtend te vinden, nadeel is hier dat zwemmen niet echt in mijn werkschema past. De sportschool zit naast mijn werk. (letterlijk ernaast) dus kan ik het zo inpassen.
en misschien moet ik van de snacks afblijven snachts, maar ik kan niet slapen met een lege maag, ik word dan wakker om 2 of 3uur om eten te zoeken
Dachten ze toen ik klein was ook. Vechtsport tm mijn 15e gedaan. Vanaf mijn 13e gingen de stretches en hoge trappen steeds moeizamer. Daarna werd het ronduit pijnlijk. Ze zeiden zelf dat ik het niet meer moest beoefenen want op hoog niveau kon het niet.quote:Op woensdag 10 oktober 2018 16:45 schreef Atta-boy het volgende:
Korte beenspieren kan je rekken, een te lang staartbeen om andere sporten te doen heb ik tbh nog nooit van gehoord. Is het niet gewoon gewenning? Als in op een racefiets ga zitten heb ik de eerste keren ook pijn aan mijn kont.
Verder kan je genoeg gezonde dingen eten in de avond naast McDonald's
quote:Op woensdag 10 oktober 2018 18:38 schreef withxhonor het volgende:
wod van vanavond is een mentale slag..
for time:
500 double unders/ 1500 singles, mocht je geen doubles kunnen
100 pull ups / terug te schalen met elastiek of ringrows.
Leef je nog?quote:Op woensdag 10 oktober 2018 18:38 schreef withxhonor het volgende:
wod van vanavond is een mentale slag..
for time:
500 double unders/ 1500 singles, mocht je geen doubles kunnen
100 pull ups / terug te schalen met elastiek of ringrows.
Ja hoor. We mochten het gelukkig indelen naar wens. Dus ik heb 10 rondes van 150 singles en 10 pull ups gedaan in 18.35!quote:
Dank, Dank. Wat voor les deed je vandaag?quote:Op woensdag 10 oktober 2018 21:24 schreef IJsdraakje het volgende:
Welkom cafpow!
Hier net terug van een van mijn lesjes, was weer fijn.
[..]
Leef je nog?
Nice!quote:Op woensdag 10 oktober 2018 23:09 schreef withxhonor het volgende:
[..]
Ja hoor. We mochten het gelukkig indelen naar wens. Dus ik heb 10 rondes van 150 singles en 10 pull ups gedaan in 18.35!
Het heet ClubJoy Battle, aka trappen en stoten op een muziekje.quote:Op donderdag 11 oktober 2018 02:10 schreef cafpow het volgende:
[..]
Dank, Dank. Wat voor les deed je vandaag?
Hier vandaag rust dag gehouden en morgen zwemmen.
SPOILER: Klik voor filmpjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
quote:Op donderdag 11 oktober 2018 09:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nice!
[..]
Het heet ClubJoy Battle, aka trappen en stoten op een muziekje.Uurtje stuiteren dus.
Ziet er leuk uit en vooral enorm energiek..SPOILER: Klik voor filmpjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er gaat wel een flinke groep van mijn box. Ook om eigen mensen te supporten.quote:Op donderdag 11 oktober 2018 21:42 schreef withxhonor het volgende:
Gaan er nog mensen naar de lowlands throwdown in apeldoorn dit weekend? Ik ben er het hele weekend om te judgen.
Ach, een keer een weekje in standje 'fissa' is niet zo'n probleem, toch?quote:Op vrijdag 12 oktober 2018 13:12 schreef -Miauw- het volgende:
Na een week van verjaardagen en andere feestelijkheden, wordt het hoognodig tijd dat ik weer op mijn eten ga letten
Zoete saai laten staanquote:Op vrijdag 12 oktober 2018 13:46 schreef Artoo het volgende:
[..]
Ach, een keer een weekje in standje 'fissa' is niet zo'n probleem, toch?Wat vind je het moeilijkst om weer te herstellen?
Tof, die wedstrijden!quote:Op vrijdag 12 oktober 2018 13:59 schreef Artoo het volgende:
Zal ik ook nog voorstelrondje doen?
Via paardensport (tot een jaar of 20), hardlopen (halve marathons) en powerlifting (enkele NK's) ben ik beland bij de kettlebellsport. Samen met mijn coach wil ik proberen om aansluiting te vinden op het profniveau. Ook wil ik heel graag nog de Master of Sport titel halen binnen de kettlebellsport.
Wedstrijdsport is altijd heulemaal mijn ding geweest en het is voor mij vooral de uitdaging om een balans te vinden tussen mijn werk, privéleven en (top-)sport.![]()
Momenteel draai ik zo'n 6 trainingen per week: 4x kettlebelltrainingen in combinatie met powerlifting en 2x hardlopen ter ondersteuning in de vorm van LISS.
Qua eten heb ik een redelijke balans gevonden, denk ik, al blijft chocolade (in kolossale hoeveelheden) echt mijn grote zwakte.
Wow, ambitiesquote:Op vrijdag 12 oktober 2018 13:59 schreef Artoo het volgende:
Via paardensport (tot een jaar of 20), hardlopen (halve marathons) en powerlifting (enkele NK's) ben ik beland bij de kettlebellsport. Samen met mijn coach wil ik proberen om aansluiting te vinden op het profniveau. Ook wil ik heel graag nog de Master of Sport titel halen binnen de kettlebellsport.
Wedstrijdsport is altijd heulemaal mijn ding geweest en het is voor mij vooral de uitdaging om een balans te vinden tussen mijn werk, privéleven en (top-)sport.![]()
Momenteel draai ik zo'n 6 trainingen per week: 4x kettlebelltrainingen in combinatie met powerlifting en 2x hardlopen ter ondersteuning in de vorm van LISS.
Qua eten heb ik een redelijke balans gevonden, denk ik, al blijft chocolade (in kolossale hoeveelheden) echt mijn grote zwakte.
Wow, wat gaaf het trainen naar profniveau, moet wel lastig zijn qua tijdsindeling..quote:Op vrijdag 12 oktober 2018 13:59 schreef Artoo het volgende:
quote:
Thanks! Het is ook wel pittig hoor. Maar internationaal echt mee kunnen draaien is zoooo'n grote droom. Heb ik er bigtime voor over.quote:Op vrijdag 12 oktober 2018 16:02 schreef cafpow het volgende:
Wow, wat gaaf het trainen naar profniveau, moet wel lastig zijn qua tijdsindeling..
En kettlebells![]()
Chocolade![]()
dat is en blijft een gevaar (voor velen incl. mij)...
Ja, gewoon lekker dravenquote:Op vrijdag 12 oktober 2018 14:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Tof, die wedstrijden!
LISS moest ik googlen, maar da's hoe ik zelf m'n rondjes loop zie ik.
Wat doe je dan precies? Kettlebell training is toch een trainingsvorm of heb je er wedstrijden in oid waardoor je het op professioneel niveau kan doen?quote:Op vrijdag 12 oktober 2018 16:29 schreef Artoo het volgende:
[..]
[..]
Thanks! Het is ook wel pittig hoor. Maar internationaal echt mee kunnen draaien is zoooo'n grote droom. Heb ik er bigtime voor over.
De kettlebell is een tool om mee te trainenquote:Op vrijdag 12 oktober 2018 22:11 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Wat doe je dan precies? Kettlebell training is toch een trainingsvorm of heb je er wedstrijden in oid waardoor je het op professioneel niveau kan doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is het einde van mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?Fear is the path to the Dark Side.
quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 10:11 schreef Artoo het volgende:
[..]
De kettlebell is een tool om mee te trainenKettlebellsport is afkomstig uit Rusland/het oostblok. De bewegingen lijken in de basis veel op olympisch gewichtheffen (snatch en clean & jerk). Kettlebellsport is echter in tegenstelling tot olympisch gewichtheffen een cyclische sport. Een wedstrijd duurt 10 minuten en het is de bedoeling dat je in die 10 minuten zo veel mogelijk herhalingen maakt van snatch, jerk of clean & jerk (dit heet longcycle). De kettlebells mogen in die 10 minuten niet neergezet worden en wanneer je werkt met 1 bell, mag er éénmaal van hand gewisseld worden. Een herhaling is wanneer de bell(s) boven het hoofd volledig gefixeerd is, dus echt een moment zichtbaar stil staan, met gestrekte benen en armen.
Bij de mannen is 24 kg het amateurgewicht en 32 kg het profgewicht. Bij de dames is dit 16 en 20 of 24 kg. Er zijn een aantal onderdelen in competitie: biathlon (jerk en snatch, hierbij geldt het puntentotaal van de twee onderdelen), longcycle met 1 (voor vrouwen) of 2 kettlebells (voor mannen en vrouwen) en snatch-only (gewoonlijk alleen voor vrouwen).
Hieronder wat beeldmateriaal zodat je een beetje een idee hebt:Lijkt me enorm gaaf deze wedstrijdvorm. Zelf vind ik het heerlijk om met Kettlebells te werken tijdens onze WOD. Jammer dat ze de laatste tijd weinig gebruikt zijn. Moet zeggen dat ik het fijner vind voor de handen ook, alleen 10 minuten lang zonder neerzetten...auch..lijkt me wel pijnlijk voor de handen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is het einde van mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?
Wat gebeurd er als je ze toch neerzet? Is het einde oefening, of begint de teller van het aantal reps opnieuw?
Gisteren een leuke wod gehad, een:
21-15-9-6-3 --> 20MIN
- Box Jump
- Clean and yerk
- Toes 2 Bar
- Push-ups
Voor het eerst gewerkt met ongeveer 30KG in totaal(bar+schijven) en tot vorige week werkte ik met max schijven van 10LB en gisteren dus met 15LB per zijde![]()
Ook was ik enorm trots want ik heb voor het eerst alle box jumps gedaan zonder schijven op de grond of tussendoor te steppen![]()
Ben tot ongeveer de helft van de ronde van 6 gekomen.
Goeie workout, cafpowquote:Op zondag 14 oktober 2018 18:34 schreef cafpow het volgende:
[..]
Lijkt me enorm gaaf deze wedstrijdvorm. Zelf vind ik het heerlijk om met Kettlebells te werken tijdens onze WOD. Jammer dat ze de laatste tijd weinig gebruikt zijn. Moet zeggen dat ik het fijner vind voor de handen ook, alleen 10 minuten lang zonder neerzetten...auch..lijkt me wel pijnlijk voor de handen.
Wat gebeurd er als je ze toch neerzet? Is het einde oefening, of begint de teller van het aantal reps opnieuw?
Heel herkenbaar, dat heb ik ook enorm. Zo zit ik bijvoorbeeld zonder werk, heb wel genoeg te doen met 4 honden en 2 katten(overigens ben ik in het buitenland dus de honden wonen in achtertuin/voortuin).quote:Op zondag 14 oktober 2018 19:27 schreef Tele6 het volgende:
[....]
Ik eet "when-at-home-vegan": thuis veganistisch, en buiten de deur meestal vegetarisch (tenzij mijn oma stoofvlees maakt). De afgelopen weken heb ik alleen iets te veel zooi gegeten (er is helaas te veel veganistische zooi ook). Ik heb de indruk dat ik te vaak stress aan het weg-eten ben, en daar moet ik mee stoppen.
Wij hebben een instructrice die de zaterdagen de WOD bepaald, en meestal zijn het fatale WOD's. Die van gisteren was een peuleschil vergeleken bij anderen. En de warmup en en abs sectie zijn altijd tabata's.quote:Op zondag 14 oktober 2018 19:27 schreef Tele6 het volgende:
[....]
We hebben nu een trainer die als "toetje" nu telkens ons 60 m laat apenhangen en iedereen doet het ook nog (en hij schreeuwt je erdoorheen als je dat nodig hebt)
Oh, wat jammer dat je niet de rest van de tijd verder mag om je record te breken...quote:Op zondag 14 oktober 2018 20:22 schreef Artoo het volgende:
[..]
Goeie workout, cafpowDe stang moet je gewoon standaard meerekenen hoor, dat gewicht til je ook gewoon op.
Kettlebellsport kan inderdaad wel nasty zijn voor je handen, maar zoals met vrijwel alles is 'techniek' de oplossing tegen zere handen. Kettlebellsport is enorm technisch (efficiëntie en het vinden van ontspanning - zonder ontspanning haal je het einde van de 10:00 set niet) en met een goede techniek hoef je eigenlijk nooit je handen kapot te trekken. Techniek, en magnesium.
Als je kettlebell tijdens de wedstrijdset neerzet, ben je 'af'. Neerzetten = niet verder gaan.
vorige week dit gepost en daarna nog 4x gegaanquote:Op woensdag 10 oktober 2018 10:44 schreef YebCar het volgende:
aah. ik zie ben de komma vergeten.
1.7km met 3 min aanlooptijd.
Dus 1.6km in 14 min zoiets. 7.8km per uur? zoiets?
schema is puur om mijn conditie te verbeteren en een beetje mijn opkomende buikje weg te werken en wat kracht te krijgen in mijn armen.
voeding pas ik niet aan. Hoewel ik wat meer over nadenk. Maar eet geen shakers of vetvrij. Mijn BMI is 21. alleen vetpercentage weet ik niet.
Voel me overigens wel fit, dus na het trainen zit ik lekker in mijn vel. Slaap en eet lekker, heb de dagen erna gewoon lekker weer zin om te gaan. Maar het wordt er niet makkelijker door.
Als ik nog 500m moet roeien dan ben ik meestal al vrij kapot. Hoe ik de 2000m ook verdeel.
doelen heb ik voor 2k roeien naar de 9min gesteld en 23min voor 10k fietsen en ik wil 2k kunnen rennen in 15 min.
Alleen de uitslagen gezien, vind het gaaf om te zien dat er een aantal NL atleten nog aardig aansluiting hebben weten te vinden bij Games atleet Mundwiler.quote:Op donderdag 11 oktober 2018 21:42 schreef withxhonor het volgende:
Gaan er nog mensen naar de lowlands throwdown in apeldoorn dit weekend? Ik ben er het hele weekend om te judgen.
Elite man 2 en 3 komen uit mijn box.quote:Op maandag 15 oktober 2018 07:47 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Alleen de uitslagen gezien, vind het gaaf om te zien dat er een aantal NL atleten nog aardig aansluiting hebben weten te vinden bij Games atleet Mundwiler.
Echt? Coolquote:Op maandag 15 oktober 2018 09:20 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Elite man 2 en 3 komen uit mijn box.
quote:Op maandag 15 oktober 2018 09:20 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Elite man 2 en 3 komen uit mijn box.
Squats met been in het gips?quote:Op maandag 15 oktober 2018 22:19 schreef Cue_ het volgende:
Ondanks poot in 't gips kan je best nog wat doen.
Vandaag aan de pull up gewerkt en ook nog wat squats en lunges (variatie dan). En merk 't al goed
Aan paal vasthouden en meer achterover hangend zeg maar.quote:Op maandag 15 oktober 2018 22:26 schreef Artoo het volgende:
[..]
Squats met been in het gips?Leg uit! Doe je dan single leg variaties?
Gure workout! Wat is tc?quote:Op maandag 15 oktober 2018 23:09 schreef withxhonor het volgende:
Vandaag was afzien..
Tc 30 minuten
1k row
50 wallballs 9/6kg
40 kettlebell swings 32/24kg
30 burpee pull ups
40 kettlebell swings
50 wallballs
800m run
Ik had 25.54 nodig, rx
Inderdaad zeg, enorm afzien, knap dat je het toch hebt gehaald!quote:Op maandag 15 oktober 2018 23:09 schreef withxhonor het volgende:
Vandaag was afzien..
Tc 30 minuten
1k row
50 wallballs 9/6kg
40 kettlebell swings 32/24kg
30 burpee pull ups
40 kettlebell swings
50 wallballs
800m run
Ik had 25.54 nodig, rx
100% schouder dag blijkbaar...vind het wel veel in 1x voor de schouders...quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 13:30 schreef Lonaa het volgende:
Poeh.
Shoulder Press 5x1
Push Press 5x1
Push Jerk 5x1
In theorie iedere lift extra gewicht erop.
Mijn schouders zijn af.
Moagh vind het zelf altijd wel lekkere training.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 17:29 schreef cafpow het volgende:
[..]
100% schouder dag blijkbaar...vind het wel veel in 1x voor de schouders...
Was het ook wel.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 17:29 schreef cafpow het volgende:
[..]
Het roeien ging super lekker. In de warming up 2 rondes van 500m geroeid en mn tempo onder de 1.40 kunnen houden en in de 1000m onder de 1.50.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 17:28 schreef cafpow het volgende:
[..]
Inderdaad zeg, enorm afzien, knap dat je het toch hebt gehaald!
Hardlopen vind ik ook altijd stomquote:Op dinsdag 16 oktober 2018 17:46 schreef withxhonor het volgende:
[..]
Het roeien ging super lekker. In de warming up 2 rondes van 500m geroeid en mn tempo onder de 1.40 kunnen houden en in de 1000m onder de 1.50.
De tweede ronde kb swings was doorbijten en hardlopen is altijd stom
Zijn 15 singles opbouwend in gewicht. Het valt wel mee.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 17:29 schreef cafpow het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1200m ft 4.48
Deadlift every 90s
10 x 40kg
09 x 70kg
08 x 90kg
07 x 110kg
06 x 120kg
06 x 130kg
05 x 140kg
05 x 150kg
04 x 160kg
03 x 170kg
5x3 @ 170kg
En omdat ik hopeloos ben met abmat situps had ik 8.35 nodig voor de wod
high fives and stagedives
Ik voel me anders echt een slapjanus met mijn 3x12 20 kg chest pressquote:Op woensdag 17 oktober 2018 09:42 schreef D. het volgende:
Dit topic werkt wel motiverend
Nouja, 170kg deadlift wat minder
Je moet ergens beginnen.quote:Op woensdag 17 oktober 2018 09:46 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik voel me anders echt een slapjanus met mijn 3x12 20 kg chest press
Zolang er vooruitgang in zit ben je goed bezigquote:Op woensdag 17 oktober 2018 09:46 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik voel me anders echt een slapjanus met mijn 3x12 20 kg chest press
Ik heb ook verrassend weinig kracht in mijn armen, wauwquote:Op woensdag 17 oktober 2018 09:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je moet ergens beginnen.
Tenminste, dat hou ik mezelf maar voor. Kracht in m'n bovenlijf, ik heb het echt niet.
Yesss, dat merk ik wel al een beetjequote:Op woensdag 17 oktober 2018 09:52 schreef D. het volgende:
[..]
Zolang er vooruitgang in zit ben je goed bezig
beetje opdrukken erbijquote:Op woensdag 17 oktober 2018 09:53 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik heb ook verrassend weinig kracht in mijn armen, wauw![]()
Maar het gaat al ietsjes beter. Ik houd het nu wel vol dat pressen, zij het met moeite.
Sowieso dit.quote:Op woensdag 17 oktober 2018 09:52 schreef D. het volgende:
[..]
Zolang er vooruitgang in zit ben je goed bezig
quote:Op woensdag 17 oktober 2018 09:53 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik heb ook verrassend weinig kracht in mijn armen, wauw![]()
Maar het gaat al ietsjes beter. Ik houd het nu wel vol dat pressen, zij het met moeite.
Stiekem is het nog best een uitdaging om met alleen goede* voeding genoeg binnen te krijgen ja.quote:Op woensdag 17 oktober 2018 09:55 schreef Maraca het volgende:
Lekker bezig allemaal!
Ik ben toch maar begonnen met calorieën tellen, omdat ik mogelijk te weinig eet. Het gaat nog een hele klus worden om aan de 2.000 te komen![]()
Vroegah toen ik nog verkeerd at en te zwaar werd had ik moeite om eronder te blijven
echt fml
daarom hebben ze dus pindakaas uitgevondenquote:Op woensdag 17 oktober 2018 09:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Sowieso dit.
[..]
[..]
Stiekem is het nog best een uitdaging om met alleen goede* voeding genoeg binnen te krijgen ja.
*Goede: wat dus niet valt onder dingen als koek, snoep, chips, frituurbende, pizza, frisdrank, dat idee.
Ja, dat dusquote:Op woensdag 17 oktober 2018 09:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Sowieso dit.
[..]
[..]
Stiekem is het nog best een uitdaging om met alleen goede* voeding genoeg binnen te krijgen ja.
*Goede: wat dus niet valt onder dingen als koek, snoep, chips, frituurbende, pizza, frisdrank, dat idee.
Nou dan, ophouden met die slapjanus-instellingquote:Op woensdag 17 oktober 2018 09:54 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Yesss, dat merk ik wel al een beetje
Mag ik niet.quote:Op woensdag 17 oktober 2018 09:58 schreef hugecooll het volgende:
[..]
daarom hebben ze dus pindakaas uitgevonden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |