quote:Op woensdag 21 november 2018 17:07 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Niemand trapt in deze act.
[..]
Dat weet ik niet, maar daar wordt zeker aan gewerkt.
Nogmaals, ik ben altijd beschikbaar, een DM volstaatquote:Op woensdag 21 november 2018 17:07 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Niemand trapt in deze act.
[..]
Dat weet ik niet, maar daar wordt zeker aan gewerkt.
Jammer, voor deze job moet je 7 dagen in de week beschikbaar zijn.quote:Op woensdag 21 november 2018 19:20 schreef KingRoland het volgende:
ik kan niet op zondag aanwezig zijn
ik maak 1 keer een fout en jullie pesten mij bijna elke week ermee ik vind dat niet leukquote:Op woensdag 21 november 2018 20:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jammer, voor deze job moet je 7 dagen in de week beschikbaar zijn.
Ik zal het niet weer doen amigo.quote:Op woensdag 21 november 2018 20:50 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik maak 1 keer een fout en jullie pesten mij bijna elke week ermee ik vind dat niet leuk
dus bij deze.
zou je dit niet meer willen doen?
quote:Op woensdag 21 november 2018 21:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zal het niet weer doen amigo.
Verkeerde knopje.quote:Op vrijdag 23 november 2018 10:59 schreef Masterminded het volgende:
VBL / VBL Awards
Waarom heb je dit topic op slot gedaan?
Kijk voortaan een beetje uit met die dikke worstenvingers van je.quote:Op vrijdag 23 november 2018 11:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Verkeerde knopje.Bedankt voor de opmerking
Je moet op je tellen passen. De volgende keer weet je wat er komt.quote:Op vrijdag 23 november 2018 11:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Verkeerde knopje.Bedankt voor de opmerking
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
quote:Op vrijdag 23 november 2018 11:35 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Je moet op je tellen passen. De volgende keer weet je wat er komt.Ik word daar niet warm of koud van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doodsverwensing.quote:Op vrijdag 23 november 2018 15:21 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Hopelijk stort je vliegtuig neer randdebiel
Dank.quote:Op vrijdag 23 november 2018 15:45 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je aanstelling
Vroeger had je een een speciaal clubje waar je dit soort dingen kon meldenquote:Op zaterdag 24 november 2018 11:43 schreef Caland het volgende:
VBL / Het grote FEIJENOORD topic #2226: EIGEN JEUGD EERST VAN GEEL ROT OP
Ik snap niet zo goed waarom onlogisch (wie?) opeens zo offtopic moet gaan in dergelijk topic. Wellicht zou iemand die wél capabel genoeg is hier eens naar kunnen kijken.
quote:Op zaterdag 24 november 2018 19:50 schreef onlogisch het volgende:
Huishoudelijke mededeling :
Naar aanleiding van een forumbreed policy hebben we in VBL het aantal sticky topics teruggebracht naar 3 stuks.
VBL / VBL Fantasy League 2018/19
VBL / VBL Awards
VBL / [FOK!Voetbalmanager 2018/2019] #2 De Govie tactiek
Bovengenoemde topics zijn dus 'sticky af'.
Vorige week was deze user ook al zo opstandig bezig, ik hoop dat de mods hem een beetje kort kunnen houden.quote:Op zaterdag 24 november 2018 11:43 schreef Caland het volgende:
VBL / Het grote FEIJENOORD topic #2226: EIGEN JEUGD EERST VAN GEEL ROT OP
Ik snap niet zo goed waarom onlogisch (wie?) opeens zo offtopic moet gaan in dergelijk topic. Wellicht zou iemand die wél capabel genoeg is hier eens naar kunnen kijken.
Dus het enige topic/spel waar nog actief tijd in wordt gestoken op fok (De voetbalmanager) wordt in de vergetelheid gedrukt?quote:Op zaterdag 24 november 2018 19:50 schreef onlogisch het volgende:
Huishoudelijke mededeling :
Naar aanleiding van een forumbreed policy hebben we in VBL het aantal sticky topics teruggebracht naar 3 stuks.
VBL / VBL Fantasy League 2018/19
VBL / VBL Awards
VBL / [FOK!Voetbalmanager 2018/2019] #2 De Govie tactiek
Bovengenoemde topics zijn dus 'sticky af'.
Nee hoor. Juist omdat het nog zo'n actief spel is zal dit topic allerminst in de vergetelheid raken.quote:Op zaterdag 24 november 2018 23:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dus het enige topic/spel waar nog actief tijd in wordt gestoken op fok (De voetbalmanager) wordt in de vergetelheid gedrukt?
Door de sticky dacht ik er juist zo af en toe aan waardoor ik slechts 50% van de keren vergeet een wissel toe te passen. Nu zal het gewoon wegzakken dat weet je ook heus.quote:Op zaterdag 24 november 2018 23:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee hoor. Juist omdat het nog zo'n actief spel is zal dit topic allerminst in de vergetelheid raken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |