leuk spelletjequote:Op vrijdag 23 november 2018 14:36 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Gister City skylines spel gekocht
Jaquote:Op vrijdag 23 november 2018 14:36 schreef aTypisch het volgende:
[..]
leuk spelletje
wel op pc toch zeker?
Godenspel. Wel een tijdslurper.quote:Op vrijdag 23 november 2018 14:36 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Die heb ik impulsief op de Switch gekocht.quote:Op vrijdag 23 november 2018 14:36 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Heb 'm op PS4, vind het best prima te doen. PC wel beter natuurlijk.quote:Op vrijdag 23 november 2018 14:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die heb ik impulsief op de Switch gekocht.
Echt pure aids zo'n spel op een console. Dat is echt enkel leuk op een pc.
Maak er twee weken van.quote:Op vrijdag 23 november 2018 14:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat voor eeuwig?
Ik bied een week. Dat zou een mooi gebaar zijn om mijn goede wil te tonen in dit incident
quote:Op vrijdag 23 november 2018 14:36 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Nee, het is een beginquote:Op vrijdag 23 november 2018 14:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Deal.
En dan is het over he? Dan ligt het achter ons?
Krijg dat spel niet aan de praatquote:Op vrijdag 23 november 2018 14:36 schreef aTypisch het volgende:
[..]
leuk spelletje
wel op pc toch zeker?
met een paar mods kun je wel een leuk pools dorpje maken
had ik ook ooit eens, andere patch geprobeerd?quote:Op vrijdag 23 november 2018 15:01 schreef Saind het volgende:
[..]
Krijg dat spel niet aan de praat
Crasht steeds na een minuut
grid cities zijn kutquote:Op vrijdag 23 november 2018 15:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Vraag me af of Inso zomaar uit de losse pols wijken gaat bouwen of net als ieder ander na X uur grid cities heeft staan.
Hier kan hulp geboden worden: GAM / [Cities Skylines #31] Funky!quote:Op vrijdag 23 november 2018 15:01 schreef Saind het volgende:
[..]
Krijg dat spel niet aan de praat
Crasht steeds na een minuut
Absoluut, maar dan maak je wel maximaal gebruik van de geboden ruimte.quote:
Elke straat een kerkquote:Op vrijdag 23 november 2018 15:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Vraag me af of Inso zomaar uit de losse pols wijken gaat bouwen of net als ieder ander na X uur grid cities heeft staan.
jij speelt zeker ook met unlimited moneyquote:Op vrijdag 23 november 2018 15:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Absoluut, maar dan maak je wel maximaal gebruik van de geboden ruimte.
Ik prefereer deel 1, vooral dankzij pure nostalgie (heb het onlangs nog wel een tijdje gespeeld en zelfs gestreamed)quote:Op vrijdag 23 november 2018 15:05 schreef GGMM het volgende:
Rollercoaster Tycoon 2 is een leuk spel!
In den beginne niet, is ook niet echt nodig, maar ik had wel een keertje zin om gewoon lekker te kunnen gaan bouwen, en dan is unlimited money en alles unlocked wel prettig.quote:Op vrijdag 23 november 2018 15:06 schreef aTypisch het volgende:
[..]
jij speelt zeker ook met unlimited money
Eens, laatst pakket gehaald op steam, (1,2 en 3). 3 vond ik intens kut.quote:Op vrijdag 23 november 2018 15:05 schreef GGMM het volgende:
Rollercoaster Tycoon 2 is een leuk spel!
Ja, zit weinig verschil in, maar bij 1 vind ik het irritant dat mensen hun geld opraakt en ze dan toch in je park blijven wandelen.quote:Op vrijdag 23 november 2018 15:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik prefereer deel 1, vooral dankzij pure nostalgie (heb het onlangs nog wel een tijdje gespeeld en zelfs gestreamed)
3 is ook intens kut.quote:Op vrijdag 23 november 2018 15:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Eens, laatst pakket gehaald op steam, (1,2 en 3). 3 vond ik intens kut.
Jaquote:Op vrijdag 23 november 2018 15:02 schreef aTypisch het volgende:
[..]
had ik ook ooit eens, andere patch geprobeerd?
Ach, niks mis met lui die gewoon blijven rondlopen, al zijn pinautomaten wel genot.quote:Op vrijdag 23 november 2018 15:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, zit weinig verschil in, maar bij 1 vind ik het irritant dat mensen hun geld opraakt en ze dan toch in je park blijven wandelen.
Bij 2 heb je pinautomaten.
[..]
3 is ook intens kut.
Niet.quote:Op vrijdag 23 november 2018 15:10 schreef Lange_Lans het volgende:
Benieuwd wanneer de sc wordt gesloten.
waarom vind je dat het gesloten moet worden?quote:Op vrijdag 23 november 2018 15:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet.
Helaas ben ik met deze mening in de minderheid.
Ben op vakantie, idioot.quote:Op dinsdag 20 november 2018 14:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die durft zich hier (en terecht) natuurlijk niet meer te laten zien.
Scartquote:Op vrijdag 23 november 2018 15:26 schreef Doublepain het volgende:
Hoe sluit je zo'n chromecast aan? via hdmi?
Anders haal ik er 1 want BF
BF?quote:Op vrijdag 23 november 2018 15:26 schreef Doublepain het volgende:
Hoe sluit je zo'n chromecast aan? via hdmi?
Anders haal ik er 1 want BF
Omdat het alle overige topics leegtrekt.quote:Op vrijdag 23 november 2018 15:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
waarom vind je dat het gesloten moet worden?
Kutquote:Op vrijdag 23 november 2018 15:32 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
BF?
Maar chromecast 1 ging hier iig via de hdmi en usb.
is wel heel armoedig gesteld met die andere topics danquote:Op vrijdag 23 november 2018 15:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat het alle overige topics leegtrekt.
Ja door al die SCsquote:Op vrijdag 23 november 2018 15:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
is wel heel armoedig gesteld met die andere topics dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |