leuk spelletjequote:Op vrijdag 23 november 2018 14:36 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Gister City skylines spel gekocht
Jaquote:Op vrijdag 23 november 2018 14:36 schreef aTypisch het volgende:
[..]
leuk spelletje
wel op pc toch zeker?
Godenspel. Wel een tijdslurper.quote:Op vrijdag 23 november 2018 14:36 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Die heb ik impulsief op de Switch gekocht.quote:Op vrijdag 23 november 2018 14:36 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Heb 'm op PS4, vind het best prima te doen. PC wel beter natuurlijk.quote:Op vrijdag 23 november 2018 14:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die heb ik impulsief op de Switch gekocht.
Echt pure aids zo'n spel op een console. Dat is echt enkel leuk op een pc.
Maak er twee weken van.quote:Op vrijdag 23 november 2018 14:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat voor eeuwig?
Ik bied een week. Dat zou een mooi gebaar zijn om mijn goede wil te tonen in dit incident
quote:Op vrijdag 23 november 2018 14:36 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Nee, het is een beginquote:Op vrijdag 23 november 2018 14:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Deal.
En dan is het over he? Dan ligt het achter ons?
Krijg dat spel niet aan de praatquote:Op vrijdag 23 november 2018 14:36 schreef aTypisch het volgende:
[..]
leuk spelletje
wel op pc toch zeker?
met een paar mods kun je wel een leuk pools dorpje maken
had ik ook ooit eens, andere patch geprobeerd?quote:Op vrijdag 23 november 2018 15:01 schreef Saind het volgende:
[..]
Krijg dat spel niet aan de praat
Crasht steeds na een minuut
grid cities zijn kutquote:Op vrijdag 23 november 2018 15:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Vraag me af of Inso zomaar uit de losse pols wijken gaat bouwen of net als ieder ander na X uur grid cities heeft staan.
Hier kan hulp geboden worden: GAM / [Cities Skylines #31] Funky!quote:Op vrijdag 23 november 2018 15:01 schreef Saind het volgende:
[..]
Krijg dat spel niet aan de praat
Crasht steeds na een minuut
Absoluut, maar dan maak je wel maximaal gebruik van de geboden ruimte.quote:
Elke straat een kerkquote:Op vrijdag 23 november 2018 15:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Vraag me af of Inso zomaar uit de losse pols wijken gaat bouwen of net als ieder ander na X uur grid cities heeft staan.
jij speelt zeker ook met unlimited moneyquote:Op vrijdag 23 november 2018 15:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Absoluut, maar dan maak je wel maximaal gebruik van de geboden ruimte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |