je weet wel, minecraft enzo.quote:Op vrijdag 23 november 2018 13:46 schreef maxi-mus het volgende:
Wat voor spellen ga je spelen Insomnia?
Goed gezien mkkerquote:Op vrijdag 23 november 2018 13:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ah, deze lui: https://nl.wikipedia.org/wiki/I.O.S.
Is dat met die blokjes?quote:Op vrijdag 23 november 2018 13:46 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
je weet wel, minecraft enzo.
Rot op joh, debielquote:Op vrijdag 23 november 2018 13:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan je in een discussie iets meer argumenten/zinnen gebruiken dan dit? Het is voor veel users heel storend als jij de boel constant verziekt met posts van één woord. Dat voegt eigenlijk niets toe.
Hallo Drizzt.quote:Op vrijdag 23 november 2018 13:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ah, deze lui: https://nl.wikipedia.org/wiki/I.O.S.
door?quote:Op vrijdag 23 november 2018 13:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo Drizzt.
Hoe kan ik ervoor zorgen dat we oude tijden achter ons laten en weer samen door één door kunnen?
Sow, die heb ik lang niet gehoord.quote:
doorquote:Op vrijdag 23 november 2018 13:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo Drizzt.
Hoe kan ik ervoor zorgen dat we oude tijden achter ons laten en weer samen door één door kunnen?
quote:
quote:Op vrijdag 23 november 2018 13:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan je in een discussie iets meer argumenten/zinnen gebruiken dan dit? Het is voor veel users heel storend als jij de boel constant verziekt met posts van twee woorden. Dat voegt eigenlijk niets toe.
Niet meer om FC Twente lachen zou mooi zijnquote:Op vrijdag 23 november 2018 14:00 schreef GGMM het volgende:
Mijn vraag blijft staan overigens.
(maar het moest deur zijn)
Kan je in een discussie iets meer argumenten/zinnen gebruiken dan dit? Het is voor veel users heel storend als jij de boel constant verziekt met posts van drie woorden. Dat voegt eigenlijk niets toe.quote:
Wat voor eeuwig?quote:Op vrijdag 23 november 2018 14:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Niet meer om FC Twente lachen zou mooi zijn
quote:Op vrijdag 23 november 2018 14:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Niet meer om FC Twente lachen zou mooi zijn
Kan jij in een discussie gewoon je teringmuil niet houden? Of het voor veel users nodig is interesseert me geen reet. Dat voegt namelijk niets toe.quote:Op vrijdag 23 november 2018 14:02 schreef Dven het volgende:
[..]
Kan je in een discussie iets meer argumenten/zinnen gebruiken dan dit? Het is voor veel users heel storend als jij de boel constant verziekt met posts van drie woorden. Dat voegt eigenlijk niets toe.
quote:
Je klinkt tamelijk boosjes.quote:Op vrijdag 23 november 2018 14:04 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Kan jij in een discussie gewoon je teringmuil niet houden? Of het voor veel users nodig is interesseert me geen reet. Dat voegt namelijk niets toe.
En het werkt want niemand anders praat ergens anders overquote:Op vrijdag 23 november 2018 14:09 schreef Doublepain het volgende:
Dit land wil zogenaamd meedoen aan Black Friday en dan komen ze met 20 euro korting op een product van 400 eu
Ja man lekker bezig pik
Ik kan me niet herinneren dat er zoveel bedrijven reclame maken ervoor dan nu, echt elke site staan vol banners van BFquote:Op vrijdag 23 november 2018 14:10 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
En het werkt want niemand anders praat ergens anders over
Dus wij betalen allemaal meer premie omdat jij zo'n enorme kluns bent?quote:Op vrijdag 23 november 2018 14:19 schreef aTypisch het volgende:
hee fokvrienden
net 1k terug gekregen van de verzekering nadat ik water over mijn laptop had gegooid
Goed is dat hequote:Op vrijdag 23 november 2018 14:19 schreef aTypisch het volgende:
hee fokvrienden
net 1k terug gekregen van de verzekering nadat ik water over mijn laptop had gegooid
Nee, ik betaal premie om mijzelf te verzekeren tegen dit soort dingen. Net als jij.quote:Op vrijdag 23 november 2018 14:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dus wij betalen allemaal meer premie omdat jij zo'n enorme kluns bent?
Die had gezopen.quote:Op vrijdag 23 november 2018 14:23 schreef aTypisch het volgende:
https://www.ad.nl/politie(...)eede-kamer~aa7a30db/
wat een mongool
Dit vind ik nog wel humor.quote:Op vrijdag 23 november 2018 14:23 schreef aTypisch het volgende:
https://www.ad.nl/politie(...)eede-kamer~aa7a30db/
wat een mongool
Nee leenquote:Op vrijdag 23 november 2018 14:24 schreef KingRoland het volgende:
Sweet caroline is toch een lied dat feyenoord heeft gemaakt
Die heb ik lang niet meer gehoord. Was in mijn vriendengroep toch wel een flinke tijd een hitje.quote:Op vrijdag 23 november 2018 14:26 schreef Buitendam het volgende:
"Hoe is zoiets mogelijk?!" Boehoehoe.
Ik zou Ricky-Genot op de lijst laten zetten. Direct na die engnek z'n pianodeuntjes even wat kwaliteitsmuziek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |