je weet wel, minecraft enzo.quote:Op vrijdag 23 november 2018 13:46 schreef maxi-mus het volgende:
Wat voor spellen ga je spelen Insomnia?
Goed gezien mkkerquote:Op vrijdag 23 november 2018 13:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ah, deze lui: https://nl.wikipedia.org/wiki/I.O.S.
Is dat met die blokjes?quote:Op vrijdag 23 november 2018 13:46 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
je weet wel, minecraft enzo.
Rot op joh, debielquote:Op vrijdag 23 november 2018 13:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan je in een discussie iets meer argumenten/zinnen gebruiken dan dit? Het is voor veel users heel storend als jij de boel constant verziekt met posts van één woord. Dat voegt eigenlijk niets toe.
Hallo Drizzt.quote:Op vrijdag 23 november 2018 13:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ah, deze lui: https://nl.wikipedia.org/wiki/I.O.S.
quote:
door?quote:Op vrijdag 23 november 2018 13:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo Drizzt.
Hoe kan ik ervoor zorgen dat we oude tijden achter ons laten en weer samen door één door kunnen?
Sow, die heb ik lang niet gehoord.quote:
doorquote:Op vrijdag 23 november 2018 13:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo Drizzt.
Hoe kan ik ervoor zorgen dat we oude tijden achter ons laten en weer samen door één door kunnen?
quote:
quote:Op vrijdag 23 november 2018 13:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan je in een discussie iets meer argumenten/zinnen gebruiken dan dit? Het is voor veel users heel storend als jij de boel constant verziekt met posts van twee woorden. Dat voegt eigenlijk niets toe.
Ja, geestig joh.quote:
Ja, geestig joh.quote:
Niet meer om FC Twente lachen zou mooi zijnquote:Op vrijdag 23 november 2018 14:00 schreef GGMM het volgende:
Mijn vraag blijft staan overigens.
(maar het moest deur zijn)
Kan je in een discussie iets meer argumenten/zinnen gebruiken dan dit? Het is voor veel users heel storend als jij de boel constant verziekt met posts van drie woorden. Dat voegt eigenlijk niets toe.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |