quote:Op woensdag 21 november 2018 17:07 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Niemand trapt in deze act.
[..]
Dat weet ik niet, maar daar wordt zeker aan gewerkt.
Nogmaals, ik ben altijd beschikbaar, een DM volstaatquote:Op woensdag 21 november 2018 17:07 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Niemand trapt in deze act.
[..]
Dat weet ik niet, maar daar wordt zeker aan gewerkt.
Jammer, voor deze job moet je 7 dagen in de week beschikbaar zijn.quote:Op woensdag 21 november 2018 19:20 schreef KingRoland het volgende:
ik kan niet op zondag aanwezig zijn
ik maak 1 keer een fout en jullie pesten mij bijna elke week ermee ik vind dat niet leukquote:Op woensdag 21 november 2018 20:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jammer, voor deze job moet je 7 dagen in de week beschikbaar zijn.
Ik zal het niet weer doen amigo.quote:Op woensdag 21 november 2018 20:50 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik maak 1 keer een fout en jullie pesten mij bijna elke week ermee ik vind dat niet leuk
dus bij deze.
zou je dit niet meer willen doen?
quote:Op woensdag 21 november 2018 21:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zal het niet weer doen amigo.
Verkeerde knopje.quote:Op vrijdag 23 november 2018 10:59 schreef Masterminded het volgende:
VBL / VBL Awards
Waarom heb je dit topic op slot gedaan?
Kijk voortaan een beetje uit met die dikke worstenvingers van je.quote:Op vrijdag 23 november 2018 11:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Verkeerde knopje.Bedankt voor de opmerking
Je moet op je tellen passen. De volgende keer weet je wat er komt.quote:Op vrijdag 23 november 2018 11:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Verkeerde knopje.Bedankt voor de opmerking
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
quote:Op vrijdag 23 november 2018 11:35 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Je moet op je tellen passen. De volgende keer weet je wat er komt.Ik word daar niet warm of koud van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doodsverwensing.quote:Op vrijdag 23 november 2018 15:21 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Hopelijk stort je vliegtuig neer randdebiel
Dank.quote:Op vrijdag 23 november 2018 15:45 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je aanstelling
Vroeger had je een een speciaal clubje waar je dit soort dingen kon meldenquote:Op zaterdag 24 november 2018 11:43 schreef Caland het volgende:
VBL / Het grote FEIJENOORD topic #2226: EIGEN JEUGD EERST VAN GEEL ROT OP
Ik snap niet zo goed waarom onlogisch (wie?) opeens zo offtopic moet gaan in dergelijk topic. Wellicht zou iemand die wél capabel genoeg is hier eens naar kunnen kijken.
quote:Op zaterdag 24 november 2018 19:50 schreef onlogisch het volgende:
Huishoudelijke mededeling :
Naar aanleiding van een forumbreed policy hebben we in VBL het aantal sticky topics teruggebracht naar 3 stuks.
VBL / VBL Fantasy League 2018/19
VBL / VBL Awards
VBL / [FOK!Voetbalmanager 2018/2019] #2 De Govie tactiek
Bovengenoemde topics zijn dus 'sticky af'.
Vorige week was deze user ook al zo opstandig bezig, ik hoop dat de mods hem een beetje kort kunnen houden.quote:Op zaterdag 24 november 2018 11:43 schreef Caland het volgende:
VBL / Het grote FEIJENOORD topic #2226: EIGEN JEUGD EERST VAN GEEL ROT OP
Ik snap niet zo goed waarom onlogisch (wie?) opeens zo offtopic moet gaan in dergelijk topic. Wellicht zou iemand die wél capabel genoeg is hier eens naar kunnen kijken.
Dus het enige topic/spel waar nog actief tijd in wordt gestoken op fok (De voetbalmanager) wordt in de vergetelheid gedrukt?quote:Op zaterdag 24 november 2018 19:50 schreef onlogisch het volgende:
Naar aanleiding van een forumbreed policy hebben we in VBL het aantal sticky topics teruggebracht naar 3 stuks.
VBL / VBL Awards
Nee hoor. Juist omdat het nog zo'n actief spel is zal dit topic allerminst in de vergetelheid raken.quote:Op zaterdag 24 november 2018 23:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dus het enige topic/spel waar nog actief tijd in wordt gestoken op fok (De voetbalmanager) wordt in de vergetelheid gedrukt?
Door de sticky dacht ik er juist zo af en toe aan waardoor ik slechts 50% van de keren vergeet een wissel toe te passen. Nu zal het gewoon wegzakken dat weet je ook heus.quote:Op zaterdag 24 november 2018 23:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee hoor. Juist omdat het nog zo'n actief spel is zal dit topic allerminst in de vergetelheid raken.
Onlogisch laat zich onderdrukken door de macht. Mak lammetje dat het is.quote:Op zaterdag 24 november 2018 23:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Door de sticky dacht ik er juist zo af en toe aan waardoor ik slechts 50% van de keren vergeet een wissel toe te passen. Nu zal het gewoon wegzakken dat weet je ook heus.
Maar goed, als het een forumbrede nieuwe regel is kan jij er ook weinig aan doen of zo.
Moet hij weten maarquote:Op zaterdag 24 november 2018 23:39 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Onlogisch laat zich onderdrukken door de macht. Mak lammetje dat het is.
Is gewoon onzin.quote:Op zaterdag 24 november 2018 23:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee hoor. Juist omdat het nog zo'n actief spel is zal dit topic allerminst in de vergetelheid raken.
De een laat zich onderdrukken door macht. De ander gaat ten onder aan kritiek. Zo hebben we allemaal wel iets amice.quote:Op zaterdag 24 november 2018 23:39 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Onlogisch laat zich onderdrukken door de macht. Mak lammetje dat het is.
Dit is een deel van het verhaal.quote:Op zaterdag 24 november 2018 23:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De een laat zich onderdrukken door macht. De ander gaat ten onder aan kritiek. Zo hebben we allemaal wel iets amice.
En sommige lijden onder beide (En gordelroos)quote:Op zaterdag 24 november 2018 23:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De een laat zich onderdrukken door macht. De ander gaat ten onder aan kritiek. Zo hebben we allemaal wel iets amice.
En dan toch weer toehappenquote:Op zaterdag 24 november 2018 23:44 schreef Masterminded het volgende:
Het andere deel van het verhaal was dat ik meer met modereren bezig was dan met voetbal kijken.
Tot zover mijn bijdrage voor vandaag.
Wat een ontzettende kut beslissing, doordat het sticky was vergat ik dat soort dingen niet met die spelletjes. Maar gelukkig breng je goede argumenten in waardoor het geen sticky meer is. Oh wacht, dat deed je niet. Overigens was VBL AWARDS helemaal geen sticky totdat je dat zelf tot sticky maakte. Maar dit geheel terzijde.quote:Op zaterdag 24 november 2018 19:50 schreef onlogisch het volgende:
VBL / VBL Awards
Moeten zij weten.quote:Op zondag 25 november 2018 00:43 schreef KingRoland het volgende:
kinderen in afrika gaan dood van de honger
quote:Op zondag 25 november 2018 00:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat een ontzettende kut beslissing, doordat het sticky was vergat ik dat soort dingen niet met die spelletjes. Maar gelukkig breng je goede argumenten in waardoor het geen sticky meer is. Oh wacht, dat deed je niet. Overigens was VBL AWARDS helemaal geen sticky totdat je dat zelf tot sticky maakte. Maar dit geheel terzijde.
Werd er ergens anders het tegendeel beweerd danquote:Op zondag 25 november 2018 00:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat een ontzettende kut beslissing, doordat het sticky was vergat ik dat soort dingen niet met die spelletjes. Maar gelukkig breng je goede argumenten in waardoor het geen sticky meer is. Oh wacht, dat deed je niet. Overigens was VBL AWARDS helemaal geen sticky totdat je dat zelf tot sticky maakte. Maar dit geheel terzijde.
Maak je niet zo druk joh. Zou je iets aan dat offtopic-gelul van die nieuwe mods kunnen doen? Erg storend.quote:Op zondag 25 november 2018 09:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Werd er ergens anders het tegendeel beweerd dan
De reden om het aantal stickies te reduceren is omdat er een aantal topics in FB liepen over de pagina vullende layout. Dat wordt o.a. veroorzaakt door stickies waarbij er gevraagd is om te kijken in hoeverre stickies noodzakelijk zijn. De 3 opgeheven stickies zijn dat allerminst. 2 van de 3 zijn spelletjes welke een vaste core spelers hebben die de topics ook wel vinden in hun active topics. Het toto-topic van Stijn loopt ook prima en is geen sticky.
Dus jij hebt een topic sticky gemaakt wat compleet nutteloos was?quote:Op zondag 25 november 2018 09:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Werd er ergens anders het tegendeel beweerd dan
De reden om het aantal stickies te reduceren is omdat er een aantal topics in FB liepen over de pagina vullende layout. Dat wordt o.a. veroorzaakt door stickies waarbij er gevraagd is om te kijken in hoeverre stickies noodzakelijk zijn. De 3 opgeheven stickies zijn dat allerminst. 2 van de 3 zijn spelletjes welke een vaste core spelers hebben die de topics ook wel vinden in hun active topics. Het toto-topic van Stijn loopt ook prima en is geen sticky.
Je bent zelf compleet nutteloos.quote:Op maandag 26 november 2018 00:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dus jij hebt een topic sticky gemaakt wat compleet nutteloos was?
Als je klachten hebt betreffende de moderatie van een subforum kan je in de algemene FB terecht. Een FA zal je klacht dan behandelen.quote:Op woensdag 28 november 2018 16:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik werd onheus bejegend door GGMM. Ik maak natuurlijk een TR, blijkt dat hij die zelf kan behandelen![]()
Wat is dit voor onzin? Een TR over een mod zou naar andere mods of een moderator moeten gaan.
DAT DIT KAN IN NEDERLAND
Bedankt vriendquote:Op vrijdag 30 november 2018 21:54 schreef Kreator het volgende:
Ggmm mod. Had ik ff gemist. (had geen leven verder).
Mooi. Stil.
VBL awards is weer sticky???quote:Op zaterdag 24 november 2018 19:50 schreef onlogisch het volgende:
VBL / VBL Awards
Dit is sticky tot aan het nieuwe jaar. Als het grote feest der awards weer is afgelopen zal het topic ook niet langer sticky zijnquote:
Zijn dat er niet veel te veel?quote:Op zondag 9 december 2018 13:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit is sticky tot aan het nieuwe jaar. Als het grote feest der awards weer is afgelopen zal het topic ook niet langer sticky zijn
Daarom is het ook maar zéér tijdelijkquote:Op zondag 9 december 2018 16:31 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Zijn dat er niet veel te veel?Het wordt wel echt een rommeltje zo zeg.
Dank je wel.quote:Op maandag 10 december 2018 10:52 schreef KingRoland het volgende:
Mijn complimenten aan de mods. Je merkt dat de harde hand aanwezig is in vbl en dat is te zien
Er hoort hier helemaal geen rust te zijn oelewapper.quote:Op maandag 10 december 2018 10:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dank je wel.
Je merkt inderdaad nu ik samen met GGMM aan het roer sta, de rust wel behoorlijk is teruggekeerd.
Ik geeft mezelf en GGMM dan ook een flinke schouderklop
Harde hand?quote:Op maandag 10 december 2018 10:52 schreef KingRoland het volgende:
Mijn complimenten aan de mods. Je merkt dat de harde hand aanwezig is in vbl en dat is te zien
TR meegepakt voor crewbash. Ben benieuwd hoe onlogisch deze TR oplost.quote:Op dinsdag 11 december 2018 05:19 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Er hoort hier helemaal geen rust te zijn oelewapper.
dan moet je marketing studerenquote:Op dinsdag 11 december 2018 08:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Harde hand?
Niet dat we dat moeten willen. Maar waar heb jij het over?
Zoals je weet heb ik meer marketing ervaring dan jij. En bij bedrijven gewerkt waar menig marketingstudent vies jaloers op zou zijn.quote:Op dinsdag 11 december 2018 08:53 schreef KingRoland het volgende:
[..]
dan moet je marketing studeren
stoere manquote:Op dinsdag 11 december 2018 08:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zoals je weet heb ik meer marketing ervaring dan jij. En bij bedrijven gewerkt waar menig marketingstudent vies jaloers op zou zijn.
FB / Quote Alertquote:Op dinsdag 11 december 2018 10:40 schreef Tarado het volgende:
de quote alerts blijven terugkomen iedere keer als ik een nieuw topic aanklik
Omdat je aan het klieren was.quote:Op dinsdag 11 december 2018 12:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
VBL / [VBL SC #6782] Kut
Waarom is de OP aangepast?
waarom mag het niet zonder spoiler?quote:Op dinsdag 11 december 2018 12:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat je aan het klieren was.
Maar in een spoiler mag het wel, dus deze had wel gemogen. Excuus.
Omdat er mensen zijn die op hun werk zitten.quote:Op dinsdag 11 december 2018 19:55 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
waarom mag het niet zonder spoiler?
Ik vind dit een zeer tegenvallende opstelling.quote:Op dinsdag 11 december 2018 20:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat er mensen zijn die op hun werk zitten.
Goed om te weten.quote:Op dinsdag 11 december 2018 20:33 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik vind dit een zeer tegenvallende opstelling.
Zeker op een plek waar mensen wel tegen een stootje (snap je hem) moeten kunnen.
Om het invullen wat makkelijker te maken: http://fok.nfshost.com/vbl.html.quote:
Top. Dank je wel. We gaan er zeker even naar kijkenquote:Op vrijdag 21 december 2018 00:10 schreef zarGon het volgende:
[..]
Om het invullen wat makkelijker te maken: http://fok.nfshost.com/vbl.html.
Mocht het nuttig zijn kun je het gebruiken, zo niet kun je het negeren.
Macht van de mods.quote:Op donderdag 27 december 2018 13:15 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Waarom mag mijn TT "GGMM is teringdom" niet blijven staan, maar verandert een mod het wel naar TS is teringdom?
Persoonlijke belediging. Ik ga ook niet als TT zetten scrummie is een vieze flikkerquote:Op donderdag 27 december 2018 13:15 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Waarom mag mijn TT "GGMM is teringdom" niet blijven staan, maar verandert een mod het wel naar TS is teringdom?
Ik begrijp nu waarom je zo'n belachelijk slechte mod was.quote:Op donderdag 27 december 2018 13:17 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Persoonlijke belediging. Ik ga ook niet als TT zetten scrummie is een vieze flikker
Naar mijn sollicitatie werd tenminste gekeken.quote:Op donderdag 27 december 2018 13:18 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik begrijp nu waarom je zo'n belachelijk slechte mod was.
Mijn godquote:Op donderdag 27 december 2018 13:15 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Door hem terug te zetten laat jij je nu ook een beetje kennen.quote:Op donderdag 27 december 2018 13:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mijn godHet was een gebbetje, wist niet dat je gelijk als een klein kind stampvoetend zou gaan huilen.
Ik zal hem terug veranderen.
Uh.. oke.quote:Op donderdag 27 december 2018 13:19 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Door hem terug te zetten laat jij je nu ook een beetje kennen.
quote:Op donderdag 27 december 2018 13:21 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Als je maar blijft zeuren krijg je dus je zin.
Mooi
Blijft zeuren zou zijn als ik er 10 keer om had gejankt. Ik post 1 keer hier en als uitstekende mod doet GGMM wat hij moet doen.quote:Op donderdag 27 december 2018 13:21 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Mooi
Minder zuipen Rensquote:Op donderdag 27 december 2018 13:21 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Mooi
Klopt.quote:Op donderdag 27 december 2018 13:21 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Als je maar blijft zeuren krijg je dus een ban.
Mooi
#FREEuserquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |