ik kan het nog voor je aanpassen als je wiltquote:Op zondag 23 september 2018 22:25 schreef govie het volgende:
[ afbeelding ]
JAJAJJAJAJAJJAJAJAJAJAJJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJJ!!!!!!11
[ afbeelding ]
jjajaaAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!
nu niet meerquote:Op zondag 23 september 2018 22:58 schreef de_boswachter het volgende:
@organsatie: Piet Velthuizen van AZ staat tussen de aanvallers
WAJOOquote:Op zondag 23 september 2018 22:25 schreef govie het volgende:
[ afbeelding ]
JAJAJJAJAJAJJAJAJAJAJAJJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJJ!!!!!!11
[ afbeelding ]
jjajaaAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!
Als ie een penalty tegen houdt krijg je +100.quote:Op zondag 23 september 2018 22:58 schreef de_boswachter het volgende:
@organsatie: Piet Velthuizen van AZ staat tussen de aanvallers
Ha, gefeliciteerd kerel! 🤟🏼quote:Op zondag 23 september 2018 22:32 schreef govie het volgende:
Een zwaluw (1 weekje winnen) maakt voor mij zomer ja!
Karavaev eruit, Angelino erinquote:Op maandag 24 september 2018 08:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Semedo was echt een domme keus. Ik dacht dat novakovich niet goed genoeg zou zijn voor de eredivisie maar dat had ik verkeerd. Die semedo moet er dus uit. En dan nog een tweede wissel..
Ik wil Osman en Peterson ipv Semedo en Karavaev denk ik. Misschien Beerens ook nog wel wisselen.quote:Op maandag 24 september 2018 08:32 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Karavaev eruit, Angelino erin
Semede eruit, Peterson erin
Maar denk net te duur dan. Of Beerens eruit v Peterson en dan vPersie / Huntelaar ipv Semedo.
Thx! Meer mazzel natuurlijk, maar wel gecalculeerde mazzel:)quote:Op maandag 24 september 2018 07:48 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Ha, gefeliciteerd kerel! 🤟🏼
Je hebt echt de beste ronde ooit gescoord. Respect.
Semedo heb ik heel lang in de basis gehad, was ook de beste speler uit de kutklotecompetitie vorig jaar en daarna kwam diemers, die FS heeft gekocht. Sinds novakovic zijn komst zijn ze anders gaan spelen en is de productie van semedo wat gestokt. Nog geen slechte speler hoor, maar ik zou hem vervangen ja, semedo gaat het dit jaar niet voor ons doen.quote:Op maandag 24 september 2018 08:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Semedo was echt een domme keus. Ik dacht dat novakovich niet goed genoeg zou zijn voor de eredivisie maar dat had ik verkeerd. Die semedo moet er dus uit. En dan nog een tweede wissel..
Bart van hintum had ik niet genomen. Heracles scoort wel het meeste van alle clubs, maar krijgt er ook veel tegen. Verdedigers verdienen extra punten zolang ze de nul houden. Maar omdat verdedigen een teamprestatie is, heeft de kwaliteiten van van hintum bijna geen invloed op de nul houden zolang heracles op deze manier blijft spelen. Punten krijgen doordat spelers scoren is afhankelijk van het individu maar de nul is echt wel een teamprestatie. Dat is de reden waarom ik nooit een verdediger zal nemen van heracles, feyenoord etcetc. Als het team niet goed staat zoals het wel goed staat bij bijvoorbeeld VVV, AJAX of PSV, dan krijg je gemiddeld gewoon te weinig punten voor "de nul houden", denk ik.quote:
Ik kijk enkel naar bepaalde metrics waarbij ik onderscheid maak tussen 'vaste' en 'liquide' plaatsen. Van Hintum vult een liquide plaats in, daarbij kijk ik voor verdedigers naar de huidige algehele vorm van het team en de huidige algehele vorm plus het scorend vermogen van de komende twee tegenstanders.quote:Op maandag 24 september 2018 12:48 schreef govie het volgende:
[..]
Bart van hintum had ik niet genomen. Heracles scoort wel het meeste van alle clubs, maar krijgt er ook veel tegen. Verdedigers verdienen extra punten zolang ze de nul houden. Maar omdat verdedigen een teamprestatie is, heeft de kwaliteiten van van hintum bijna geen invloed op de nul houden zolang heracles op deze manier blijft spelen. Punten krijgen doordat spelers scoren is afhankelijk van het individu maar de nul is echt wel een teamprestatie. Dat is de reden waarom ik nooit een verdediger zal nemen van heracles, feyenoord etcetc. Als het team niet goed staat zoals het wel goed staat bij bijvoorbeeld VVV, AJAX of PSV, dan krijg je gemiddeld gewoon te weinig punten voor "de nul houden", denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |