Zo stuk bijbelstudie doenquote:Op vrijdag 28 september 2018 21:46 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ook top lekker weekend
later op de nacht ss doomtrooper kijken
thanks maatquote:Op vrijdag 28 september 2018 21:48 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Zo stuk bijbelstudie doen
Zou jij ook moeten doen
Ik raad je Genesis aan
Roland en ik lezen geen fatasyboekjes.quote:Op vrijdag 28 september 2018 21:48 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Zo stuk bijbelstudie doen
Zou jij ook moeten doen
Ik raad je Genesis aan
ben jij nu #TeamGioStay of #TeamGioOut?quote:Op vrijdag 28 september 2018 21:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zit niet te zeiken, idioot. Jij ging slapen.
Ik Outquote:Op vrijdag 28 september 2018 21:49 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ben jij nu #TeamGioStay of #TeamGioOut?
quote:Op vrijdag 28 september 2018 21:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Roland en ik lezen geen fatasyboekjes.
Ja niet dus.quote:Op vrijdag 28 september 2018 21:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zit niet te zeiken, idioot. Jij ging slapen.
#EXITGIOquote:Op vrijdag 28 september 2018 21:49 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ben jij nu #TeamGioStay of #TeamGioOut?
Was dat een bewussie?quote:Op vrijdag 28 september 2018 21:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Goffedomme Jojo, dat kind is al bijna een week oud.quote:Op vrijdag 28 september 2018 22:06 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Blijkbaar heeft mijn dochter nog geen vast slaapritme. Nou ja zeg.
Gewoon in bed laten liggen, beneden in de huiskamer en zelf gaan slapen, boven op de slaapkamer, dat je d'r niet hoort.quote:Op vrijdag 28 september 2018 22:06 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Blijkbaar heeft mijn dochter nog geen vast slaapritme. Nou ja zeg.
fatasyquote:Op vrijdag 28 september 2018 21:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wordt godverredeurie een keer tijd hè.quote:Op vrijdag 28 september 2018 22:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Goffedomme Jojo, dat kind is al bijna een week oud.
Ik hoor alles. Ieder kuchje.quote:Op vrijdag 28 september 2018 22:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gewoon in bed laten liggen, beneden in de huiskamer en zelf gaan slapen, boven op de slaapkamer, dat je d'r niet hoort.
Snap nooit dat er zo moeilijk over gedaan wordt.
Dit zal alleen werken als je huis een geluiddichte bunker isquote:Op vrijdag 28 september 2018 22:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gewoon in bed laten liggen, beneden in de huiskamer en zelf gaan slapen, boven op de slaapkamer, dat je d'r niet hoort.
Snap nooit dat er zo moeilijk over gedaan wordt.
Omdat iedereen hier moeilijk dik is, mongool.quote:Op vrijdag 28 september 2018 22:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoe kan dat een 'bewussie' zijn? Idioot.
Spreek voor jezelf speknek.quote:Op vrijdag 28 september 2018 22:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Omdat iedereen hier moeilijk dik is, mongool.
Ok fattie.quote:
Jij telt voor drie met je gewicht.quote:Op vrijdag 28 september 2018 22:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Omdat iedereen hier moeilijk dik is, mongool.
ik ga misschien kijkenquote:
Wat René vindt, vind ik niet zo rullevant.quote:Op vrijdag 28 september 2018 22:13 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik ga misschien kijken
ik weet niet zeker of René gaat kijken. ik kan me wel herinneren dat hij een keer zei dat vechtsport voor proleten was dacht ik.
Oei, hier is iemand woedendquote:Op vrijdag 28 september 2018 22:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Tja, de letter N vergeten... Beter dan 'ik wordt' idioot.
Nou ja dan leg je d'r in de kelder.quote:Op vrijdag 28 september 2018 22:10 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Dit zal alleen werken als je huis een geluiddichte bunker is
Hoe weet je dat?quote:Op vrijdag 28 september 2018 22:15 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Morgen wordt er hier een piano bezorgd
Oh ja dan is het wel logisch inderdaad.quote:Op vrijdag 28 september 2018 22:16 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Omdat we die vorige week gekocht hebben
Ik niksquote:Op vrijdag 28 september 2018 22:17 schreef onlogisch het volgende:
Ik kan de vlooienmars spelen op de piano
is meer dan ik kanquote:Op vrijdag 28 september 2018 22:17 schreef onlogisch het volgende:
Ik kan de vlooienmars spelen op de piano
Volgens mij voegde hij enkel het woordje 'kan' toe.quote:Op vrijdag 28 september 2018 22:18 schreef GGMM het volgende:
Volgens mij wijzigde Saind z'n reactie, maar helaas was ik te druk met het teruglezen van m'n eigen reactie om te zien of er een fout in stond.
ik zette er "kan" achterquote:Op vrijdag 28 september 2018 22:18 schreef GGMM het volgende:
Volgens mij wijzigde Saind z'n reactie, maar helaas was ik te druk met het teruglezen van m'n eigen reactie om te zien of er een fout in stond.
Dat zeg ik, sloom vet varken.quote:Op vrijdag 28 september 2018 22:19 schreef Saind het volgende:
[..]
ik zette er "kan" achter
vond ik iets duidelijker
Ah, ik vraag me af waarom.quote:Op vrijdag 28 september 2018 22:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Volgens mij voegde hij enkel het woordje 'kan' toe.
Ah vandaarquote:Op vrijdag 28 september 2018 22:19 schreef Saind het volgende:
[..]
ik zette er "kan" achter
vond ik iets duidelijker
Wat een god, die Saind.quote:Op vrijdag 28 september 2018 22:19 schreef Saind het volgende:
Zo dedicated ben ik om hier uitsluitend kwaliteitsposts te plaatsen
ha grapjasquote:Op vrijdag 28 september 2018 22:20 schreef GGMM het volgende:
Met Saind hebben we echt een topper in huis.
We moeten nog op ons hoede zijn dat een andere SC hem niet probeert weg te kapen.
lactose negerquote:Op vrijdag 28 september 2018 22:20 schreef onlogisch het volgende:
Mijn ruften stinken momenteel echt heel erg. Terwijl ik gisteren niets vreemds heb gegeten.
Nogmaals, waar zou ik heen moeten?quote:Op vrijdag 28 september 2018 22:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het schijnt dat KLB-SC en ONZ-SC op zoek zijn naar leden.
Naar KLB natuurlijk. Dat zijn onze makkers in barre tijden.quote:Op vrijdag 28 september 2018 22:21 schreef Saind het volgende:
[..]
Nogmaals, waar zou ik heen moeten?
Nou ja, je hoeft van mij niet weg, dat zeg ik niet.quote:Op vrijdag 28 september 2018 22:21 schreef Saind het volgende:
[..]
Nogmaals, waar zou ik heen moeten?
Ja da's wel nice. Maar dan is het weer arelaxed omdat je niet rustig ruften kunt laten zonder het risico te nemen een nieuwe onderbroek aan te moeten trekkenquote:Op vrijdag 28 september 2018 22:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Heb je wel eens dat ze zó smerig ruiken dat je het lekker gaat vinden?
Zeker.quote:Op vrijdag 28 september 2018 22:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja dan is het wel logisch inderdaad.
Net 1 seconde te vroeg gepost makker.quote:Op vrijdag 28 september 2018 22:22 schreef Saind het volgende:
[..]
Ja da's wel nice. Maar dan is het weer arelaxed omdat je niet rustig ruften kunt laten zonder het risico te nemen een nieuwe onderbroek aan te moeten trekken
oeh jaquote:Op vrijdag 28 september 2018 22:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Net 1 seconde te vroeg gepost makker.
Voor Saind komt het nu allemaal wel erg dichtbij.quote:Op vrijdag 28 september 2018 22:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ben in Eindhoven. Moet niet veel gekker worden
Ik drink ook nog eens speciaalbier.quote:Op vrijdag 28 september 2018 22:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Voor Saind komt het nu allemaal wel erg dichtbij.
maar het zou leuk zijn als hij een lange pauze neemt?quote:Op vrijdag 28 september 2018 22:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou ja, je hoeft van mij niet weg, dat zeg ik niet.
Dat mag jij vinden..quote:Op vrijdag 28 september 2018 23:46 schreef KingRoland het volgende:
[..]
maar het zou leuk zijn als hij een lange pauze neemt?
OK E OKE IK DRINK SPRITE ZEROquote:Op vrijdag 28 september 2018 23:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Cola eet je niet, cola drink je.
Dom wijf.
Doe eens rustig manquote:Op vrijdag 28 september 2018 23:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
OK E OKE IK DRINK SPRITE ZERO
lekker man. Ja werken. Mag 6 uur op. Wat een genot!quote:Op zaterdag 29 september 2018 00:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Harrie!
Morgen klusgenot.
Ga jij nog wat doen morgen?
Werken? In het weekend? Wat is dat dan?quote:Op zaterdag 29 september 2018 00:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
lekker man. Ja werken. Mag 6 uur op. Wat een genot!
best vaak gooe. Ik bikkel wel doorquote:Op zaterdag 29 september 2018 00:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Werken? In het weekend? Wat is dat dan?
De tram rijdt niet zelf.quote:Op zaterdag 29 september 2018 00:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
best vaak gooe. Ik bikkel wel door
Je bent zelf warm (hoop ik).quote:
kan niet van de lijn afwijkenquote:Op zaterdag 29 september 2018 00:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
De tram rijdt niet zelf.
heet zelfsquote:Op zaterdag 29 september 2018 00:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Je bent zelf warm (hoop ik).
Komt door die ene grap die je uithaalde. Bazenactie welquote:Op zaterdag 29 september 2018 00:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
kan niet van de lijn afwijken
Pfoequote:
Ik haal er wel meer uitquote:Op zaterdag 29 september 2018 00:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Komt door die ene grap die je uithaalde. Bazenactie wel
[..]
Pfoe
hmm lekkerquote:Op zaterdag 29 september 2018 01:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
awh poekie
Ik kom wel even lepeltje lepeltje liggen.
TETTENquote:
Aan het comazuipen?quote:
👊quote:Op zaterdag 29 september 2018 00:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
best vaak gooe. Ik bikkel wel door
M’n ergste nachtmerrie.quote:Op zaterdag 29 september 2018 07:58 schreef Saind het volgende:
Ik was net bijna dood
M'n schoenveter zat vast in de roltrap
Wow.quote:Op zaterdag 29 september 2018 07:58 schreef Saind het volgende:
Ik was net bijna dood
M'n schoenveter zat vast in de roltrap
Op bed denk ik. Moest vroeg op manquote:Op zaterdag 29 september 2018 08:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Oh en Saind ik was gisteren in je stadje. Waar was jij dan?
Bijna veter kapotquote:Op zaterdag 29 september 2018 08:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wow.
Bijna been eraf?
Veter nu kapot?
Drinkers.quote:Op zaterdag 29 september 2018 08:07 schreef Saind het volgende:
[..]
Op bed denk ik. Moest vroeg op man
Waar ben je geweest?
Wel wat bier die ik nog nooit had gehad. Indian Summer Ale, Road Trip (Davo), Willem Bever vintage oak cask.quote:Op zaterdag 29 september 2018 08:16 schreef Saind het volgende:
[..]
Daar was je me sws niet tegengekomen
Wat lekkers op?
Pics?quote:Op zaterdag 29 september 2018 08:19 schreef onlogisch het volgende:
Oh God.. Mijn enige mannelijke steun en toeverlaat bij de zwemles laat het afweten vandaag. Ik zit alleen maar met wijven die het over the voice of Holland hebben.
RED ME
spring erinquote:Op zaterdag 29 september 2018 08:19 schreef onlogisch het volgende:
Oh God.. Mijn enige mannelijke steun en toeverlaat bij de zwemles laat het afweten vandaag. Ik zit alleen maar met wijven die het over the voice of Holland hebben.
RED ME
Beetje ongezellige tent. Maar vooral dat van Moll om de hoek zit, is wel beter.quote:Op zaterdag 29 september 2018 08:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wel wat bier die ik nog nooit had gehad. Indian Summer Ale, Road Trip (Davo), Willem Bever vintage oak cask.
Niet echt jouw biertjes toch?
Waarom kom je er nooit? Niet jouw ding?
nee ik train alleen doordeweeks, maandag, dinsdag, donderdag, vrijdag.quote:Op zaterdag 29 september 2018 08:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
straks nog trainen ouwe reus?
https://www.ratebeer.com/beer/rate/402357/quote:Op zaterdag 29 september 2018 08:22 schreef Saind het volgende:
[..]
Beetje ongezellige tent. Maar vooral dat van Moll om de hoek zit, is wel beter.
Ken die allemaal niet, mss die eerst alleen, van Kees?
Niet geklikt.quote:Op zaterdag 29 september 2018 08:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
https://www.ratebeer.com/beer/rate/402357/
Maar ze hebben sowieso best wel veel unieke biertjes staan.
Van Moll beter? Ik ben natuurlijk geen kenner in Eindhoven. Wat is dat voor kroeg?
Geen één lekkere moeder?quote:Op zaterdag 29 september 2018 08:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als je nog moet ontbijten zal ik ze je besparen(zoals echte vrienden dat voor elkaar doen)
V Moll is brewpub op 100 meter van de drinkers pub. Gewoon beter. Beter bier, mooier, aardiger volk. Maar de drinkers pub is ook wel tof, af en toe eens door dat boek bladeren is wel leuk.quote:Op zaterdag 29 september 2018 08:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
https://www.ratebeer.com/beer/rate/402357/
Maar ze hebben sowieso best wel veel unieke biertjes staan.
Van Moll beter? Ik ben natuurlijk geen kenner in Eindhoven. Wat is dat voor kroeg?
Vaak van die verpakte blueband pakjes die zelf blijven drijven als je ze in het water pleurt.quote:
quote:Op zaterdag 29 september 2018 08:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vaak van die verpakte blueband pakjes die zelf blijven drijven als je ze in het water pleurt.
komt Lansie toch vandaan?quote:Op zaterdag 29 september 2018 08:50 schreef Saind het volgende:
Ben in Sittard
Kan dat volk hier echt niet serieus nemen
Nee, die woont iig in Weertquote:Op zaterdag 29 september 2018 08:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
komt Lansie toch vandaan?
Kwam er vroeger wel, bij Masita
Nee. Tuurlijk niet. Alles vanaf Sittard naar onderen is pauper. Behalve sjengen.quote:Op zaterdag 29 september 2018 08:55 schreef Saind het volgende:
[..]
Nee, die woont iig in Weert
Kan dat ie hier wel vandaan komt natuurlijk
OK niet goed onthouden danquote:Op zaterdag 29 september 2018 08:55 schreef Saind het volgende:
[..]
Nee, die woont iig in Weert
Kan dat ie hier wel vandaan komt natuurlijk
Da's de leeftijd.quote:
Oké dank voor de tip.quote:Op zaterdag 29 september 2018 08:31 schreef Saind het volgende:
[..]
V Moll is brewpub op 100 meter van de drinkers pub. Gewoon beter. Beter bier, mooier, aardiger volk. Maar de drinkers pub is ook wel tof, af en toe eens door dat boek bladeren is wel leuk.
als dat alles is, nu kan ik me wel herinneren dat ik daar ooit in l'Auberge was, toen nog 2*, leuk restaurantquote:
Heeft je zoon nu nog steeds zwemlesquote:Op zaterdag 29 september 2018 08:19 schreef onlogisch het volgende:
RED ME
quote:Op zaterdag 29 september 2018 08:19 schreef onlogisch het volgende:
RED ME
Ik kon al vroeg zwemmenquote:Op zaterdag 29 september 2018 09:33 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Heeft je zoon nu nog steeds zwemles
Tering
wat een leugensquote:Op zaterdag 29 september 2018 08:58 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nee. Tuurlijk niet. Alles vanaf Sittard naar onderen is pauper. Behalve sjengen.
heb je nog goede schlagerquote:Op zaterdag 29 september 2018 11:12 schreef Adames het volgende:
[..]
wat een leugens
Geloof deze man niet
En dan ineens die sprongetjesquote:Op zaterdag 29 september 2018 11:16 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Zeer goed. Dag en nacht ritme bijna weer goed denk ik.
hele avond gewoon koos albertsquote:Op zaterdag 29 september 2018 11:13 schreef JanCees het volgende:
[..]
heb je nog goede schlager
heb vanavond oktoberfest feestje
grappig wel wat die Limburgers van elkaar vinden, nu ken ik het niet zo goed heb alleen in Maastricht niet zulke goede ervaringen met de lokalen, wat een kutvolk.quote:Op zaterdag 29 september 2018 11:12 schreef Adames het volgende:
[..]
wat een leugens
Geloof deze man niet
Wtf zo snelquote:Op zaterdag 29 september 2018 11:16 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Zeer goed. Dag en nacht ritme bijna weer goed denk ik.
wtfquote:Op zaterdag 29 september 2018 11:06 schreef JanCees het volgende:
Poopy-di scoop
Scoop-diddy-whoop
Whoop-di-scoop-di-poop
Poop-di-scoopty
Scoopty-whoop
Whoopity-scoop, whoop-poop
Poop-diddy, whoop-scoop
Poop, poop
Scoop-diddy-whoop
Whoop-diddy-scoop
Whoop-diddy-scoop, poop
Heb daar niet zoveel zin in, Haags.quote:Op zaterdag 29 september 2018 11:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
En dan ineens die sprongetjes
snap ikquote:Op zaterdag 29 september 2018 12:00 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Heb daar niet zoveel zin in, Haags.
Dat vond ik echt heel erg meevallenquote:Op zaterdag 29 september 2018 11:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
En dan ineens die sprongetjes
salden ontslagen eindelijkquote:Op zaterdag 29 september 2018 12:07 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Dat vond ik echt heel erg meevallen
Je vrouw dan?quote:Op zaterdag 29 september 2018 12:07 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
op een paar nachten na hier ook wel.quote:Op zaterdag 29 september 2018 12:07 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
1,5 jaar duurt zoiets gemiddeld hé.quote:Op zaterdag 29 september 2018 09:33 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Heeft je zoon nu nog steeds zwemles
Tering
Gaf jij ook borstvoeding?quote:Op zaterdag 29 september 2018 12:25 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Ook wel.
Ik denk dat snachts meer op mij neerkomt
Sowwwquote:Op zaterdag 29 september 2018 13:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen noodzaak voor afgunst. De één telt zijn geld de ander zijn posts, jullie hebben het allebei goed.
dat is die ene hete Doritos Roulettequote:
die sweet chili pepper is al kk heet manquote:Op zaterdag 29 september 2018 13:51 schreef KingRoland het volgende:
[..]
dat is die ene hete Doritos Roulette
als je de verkeerde pakt ben je de klos JC maat
oke wel voorzichtig doen niet te veel van die hete chips eten anders ga je jezelf verbrandenquote:Op zaterdag 29 september 2018 13:52 schreef JanCees het volgende:
[..]
die sweet chili pepper is al kk heet man
quote:Op zaterdag 29 september 2018 13:53 schreef KingRoland het volgende:
ik hou het op lays paprika wokkels
???????quote:
Saai? Ik heb me prima vermaakt.quote:Op zaterdag 29 september 2018 10:04 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Saaie tent, de Irish is 1 minuut verderop
Die Fellaini speelt nog steeds daarquote:Op zaterdag 29 september 2018 14:27 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik zou het niet doen als ik zidane was
Die hebben ze laatst nog een nieuw contract gegevenquote:Op zaterdag 29 september 2018 14:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die Fellaini speelt nog steeds daar
Drizzt vond hem daar beter passen. (god mag weten waarom)quote:Op zaterdag 29 september 2018 15:34 schreef onlogisch het volgende:
Goffedomme Sked waarom is mijn CR topic naar NWS verhuisd????
WE MOTTEN JE ROTZOOI NIET.quote:Op zaterdag 29 september 2018 15:34 schreef onlogisch het volgende:
Goffedomme Sked waarom is mijn CR topic naar NWS verhuisd????
OP NAAR HET FB TOPIC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 29 september 2018 15:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Drizzt vond hem daar beter passen. (god mag weten waarom)
quote:Op zaterdag 29 september 2018 15:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
OP NAAR HET FB TOPIC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik geef de voorkeur aan Juve - Napoliquote:Op zaterdag 29 september 2018 15:41 schreef onlogisch het volgende:
Straks Chelsea - Liverpool. Dat kan een leuke wedstrijd worden
ziggy?quote:Op zaterdag 29 september 2018 15:42 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik geef de voorkeur aan Juve - Napoli
Mwah, zekerheidje voor juve denk?quote:Op zaterdag 29 september 2018 15:42 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik geef de voorkeur aan Juve - Napoli
Zeker.quote:Op zaterdag 29 september 2018 15:44 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Mwah, zekerheidje voor juve denk?
Lijkt me wel. En dan is het kampioenschap ook wel beslist.quote:Op zaterdag 29 september 2018 15:44 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
CR7 gaat vlammenquote:Op zaterdag 29 september 2018 15:44 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Jammer.quote:Op zaterdag 29 september 2018 15:45 schreef Sked het volgende:
[..]
Lijkt me wel. En dan is het kampioenschap ook wel beslist.
kan je elke man wel oppakkenquote:Op zaterdag 29 september 2018 15:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
CR is opgepakt en onderweg naar Amerika voor veroordeling.
Tot nu toe nog nooit gelukt.quote:Op zaterdag 29 september 2018 15:47 schreef onlogisch het volgende:
Trouwens, vanavond is de avond dat je coma gaat zuipen of niet JC?
Ja leuk.quote:Op zaterdag 29 september 2018 15:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zelfs dáár faalt JC in.
Geen wonder dat ie klaagt over zijn leven.
kloptquote:Op zaterdag 29 september 2018 15:47 schreef onlogisch het volgende:
Trouwens, vanavond is de avond dat je coma gaat zuipen of niet JC?
Welke kermis is er dan?quote:
In FM zal hij twente weer laten promoveren.quote:Op zaterdag 29 september 2018 16:05 schreef onlogisch het volgende:
Zou Drizzt dit jaar Fifa19 laten liggen omdat Twente er niet in voorkomt?
wie zegt dat ik nooit coma heb gezopenquote:Op zaterdag 29 september 2018 15:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zelfs dáár faalt JC in.
Geen wonder dat ie klaagt over zijn leven.
Wij, JC. Hou jezelf niet voor de gek.quote:Op zaterdag 29 september 2018 16:11 schreef JanCees het volgende:
[..]
wie zegt dat ik nooit coma heb gezopen
Hola.quote:
Alles paletti?quote:
fifa?quote:Op zaterdag 29 september 2018 16:21 schreef Lange_Lans het volgende:
Wat een enorm goede trainer ben ik.
mooi toch lekker weekend jajaquote:
Nee, nee. Met de JO10 vanmorgen.quote:Op zaterdag 29 september 2018 16:23 schreef KingRoland het volgende:
[..]
fifa?
[..]
mooi toch lekker weekend jaja
Stop met deze act.quote:Op zaterdag 29 september 2018 16:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Was vandaag in de kerk, Roland.
mooi manquote:Op zaterdag 29 september 2018 16:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Was vandaag in de kerk, Roland.
oh ik weet ni wat dat is maar hopelijk heb je heel veel plezier gehad.quote:Op zaterdag 29 september 2018 16:26 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nee, nee. Met de JO10 vanmorgen.
Oei, dan faal je wel.quote:Op zaterdag 29 september 2018 16:27 schreef onlogisch het volgende:
Die act is verloren gegaan toen Roland verkondigde dat God 7 dagen nodig had om de aarde te schapen
Roland![]()
Oké JC.quote:
Dat bepaal ik zelf wel.quote:Op zaterdag 29 september 2018 16:29 schreef Lange_Lans het volgende:
Maar wij buigen niet voor terreur.
nee je buigt voor een wit busjequote:Op zaterdag 29 september 2018 16:29 schreef Lange_Lans het volgende:
Maar wij buigen niet voor terreur.
Niks mis mee.quote:Op zaterdag 29 september 2018 16:30 schreef onlogisch het volgende:
Ik ga zo vast voorbereidingen treffen voor de nasi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |