quote:Op zaterdag 29 september 2018 08:19 schreef onlogisch het volgende:
Oh God.. Mijn enige mannelijke steun en toeverlaat bij de zwemles laat het afweten vandaag. Ik zit alleen maar met wijven die het over the voice of Holland hebben.
RED ME
Ik kon al vroeg zwemmenquote:Op zaterdag 29 september 2018 09:33 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Heeft je zoon nu nog steeds zwemles
Tering
wat een leugensquote:Op zaterdag 29 september 2018 08:58 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nee. Tuurlijk niet. Alles vanaf Sittard naar onderen is pauper. Behalve sjengen.
heb je nog goede schlagerquote:Op zaterdag 29 september 2018 11:12 schreef Adames het volgende:
[..]
wat een leugens
Geloof deze man niet
En dan ineens die sprongetjesquote:Op zaterdag 29 september 2018 11:16 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Zeer goed. Dag en nacht ritme bijna weer goed denk ik.
hele avond gewoon koos albertsquote:Op zaterdag 29 september 2018 11:13 schreef JanCees het volgende:
[..]
heb je nog goede schlager
heb vanavond oktoberfest feestje
grappig wel wat die Limburgers van elkaar vinden, nu ken ik het niet zo goed heb alleen in Maastricht niet zulke goede ervaringen met de lokalen, wat een kutvolk.quote:Op zaterdag 29 september 2018 11:12 schreef Adames het volgende:
[..]
wat een leugens
Geloof deze man niet
Wtf zo snelquote:Op zaterdag 29 september 2018 11:16 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Zeer goed. Dag en nacht ritme bijna weer goed denk ik.
wtfquote:Op zaterdag 29 september 2018 11:06 schreef JanCees het volgende:
Poopy-di scoop
Scoop-diddy-whoop
Whoop-di-scoop-di-poop
Poop-di-scoopty
Scoopty-whoop
Whoopity-scoop, whoop-poop
Poop-diddy, whoop-scoop
Poop, poop
Scoop-diddy-whoop
Whoop-diddy-scoop
Whoop-diddy-scoop, poop
Heb daar niet zoveel zin in, Haags.quote:Op zaterdag 29 september 2018 11:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
En dan ineens die sprongetjes
snap ikquote:Op zaterdag 29 september 2018 12:00 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Heb daar niet zoveel zin in, Haags.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |