Wel wat bier die ik nog nooit had gehad. Indian Summer Ale, Road Trip (Davo), Willem Bever vintage oak cask.quote:Op zaterdag 29 september 2018 08:16 schreef Saind het volgende:
[..]
Daar was je me sws niet tegengekomen
Wat lekkers op?
Pics?quote:Op zaterdag 29 september 2018 08:19 schreef onlogisch het volgende:
Oh God.. Mijn enige mannelijke steun en toeverlaat bij de zwemles laat het afweten vandaag. Ik zit alleen maar met wijven die het over the voice of Holland hebben.
RED ME
spring erinquote:Op zaterdag 29 september 2018 08:19 schreef onlogisch het volgende:
Oh God.. Mijn enige mannelijke steun en toeverlaat bij de zwemles laat het afweten vandaag. Ik zit alleen maar met wijven die het over the voice of Holland hebben.
RED ME
Beetje ongezellige tent. Maar vooral dat van Moll om de hoek zit, is wel beter.quote:Op zaterdag 29 september 2018 08:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wel wat bier die ik nog nooit had gehad. Indian Summer Ale, Road Trip (Davo), Willem Bever vintage oak cask.
Niet echt jouw biertjes toch?
Waarom kom je er nooit? Niet jouw ding?
nee ik train alleen doordeweeks, maandag, dinsdag, donderdag, vrijdag.quote:Op zaterdag 29 september 2018 08:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
straks nog trainen ouwe reus?
https://www.ratebeer.com/beer/rate/402357/quote:Op zaterdag 29 september 2018 08:22 schreef Saind het volgende:
[..]
Beetje ongezellige tent. Maar vooral dat van Moll om de hoek zit, is wel beter.
Ken die allemaal niet, mss die eerst alleen, van Kees?
Niet geklikt.quote:Op zaterdag 29 september 2018 08:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
https://www.ratebeer.com/beer/rate/402357/
Maar ze hebben sowieso best wel veel unieke biertjes staan.
Van Moll beter? Ik ben natuurlijk geen kenner in Eindhoven. Wat is dat voor kroeg?
Geen één lekkere moeder?quote:Op zaterdag 29 september 2018 08:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als je nog moet ontbijten zal ik ze je besparen(zoals echte vrienden dat voor elkaar doen)
V Moll is brewpub op 100 meter van de drinkers pub. Gewoon beter. Beter bier, mooier, aardiger volk. Maar de drinkers pub is ook wel tof, af en toe eens door dat boek bladeren is wel leuk.quote:Op zaterdag 29 september 2018 08:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
https://www.ratebeer.com/beer/rate/402357/
Maar ze hebben sowieso best wel veel unieke biertjes staan.
Van Moll beter? Ik ben natuurlijk geen kenner in Eindhoven. Wat is dat voor kroeg?
Vaak van die verpakte blueband pakjes die zelf blijven drijven als je ze in het water pleurt.quote:
quote:Op zaterdag 29 september 2018 08:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vaak van die verpakte blueband pakjes die zelf blijven drijven als je ze in het water pleurt.
komt Lansie toch vandaan?quote:Op zaterdag 29 september 2018 08:50 schreef Saind het volgende:
Ben in Sittard
Kan dat volk hier echt niet serieus nemen
Nee, die woont iig in Weertquote:Op zaterdag 29 september 2018 08:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
komt Lansie toch vandaan?
Kwam er vroeger wel, bij Masita
Nee. Tuurlijk niet. Alles vanaf Sittard naar onderen is pauper. Behalve sjengen.quote:Op zaterdag 29 september 2018 08:55 schreef Saind het volgende:
[..]
Nee, die woont iig in Weert
Kan dat ie hier wel vandaan komt natuurlijk
OK niet goed onthouden danquote:Op zaterdag 29 september 2018 08:55 schreef Saind het volgende:
[..]
Nee, die woont iig in Weert
Kan dat ie hier wel vandaan komt natuurlijk
Da's de leeftijd.quote:
Oké dank voor de tip.quote:Op zaterdag 29 september 2018 08:31 schreef Saind het volgende:
[..]
V Moll is brewpub op 100 meter van de drinkers pub. Gewoon beter. Beter bier, mooier, aardiger volk. Maar de drinkers pub is ook wel tof, af en toe eens door dat boek bladeren is wel leuk.
als dat alles is, nu kan ik me wel herinneren dat ik daar ooit in l'Auberge was, toen nog 2*, leuk restaurantquote:
Heeft je zoon nu nog steeds zwemlesquote:Op zaterdag 29 september 2018 08:19 schreef onlogisch het volgende:
RED ME
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |