abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_182192743
Nog steeds thuis analoge tv. Twijfel al jaren tussen KPN en Ziggo om alles in 1 digitaal pakket onder te brengen. Is echt belachelijk, ik kan al jaren geen keus maken.
Wie overtuigd mij...
Gezin 4 personen 2 kinderen 12 jaar
Willen eigenlijk 4 of 5 werkende tv's maar ook kosten in de hand houden. Ik begrijp dan dat alleen met Ziggo je bijvoorbeeld in de woonkamer digitaal kunt kijken maar dat de andere tv's dan ook allemaal analoog werken en dat zoiets net kan met KPN?
Wat zijn de voors en tegens?

[ Bericht 0% gewijzigd door zonnigetoekomsttegemoed op 28-09-2018 23:05:25 ]
  vrijdag 28 september 2018 @ 20:40:59 #2
469637 VleesLollie
Vogeltjesdans:I am your father
pi_182192821
Ziggo en iedere tv voorzien van een Chromecast van 2 tientjes.

Daarna kun je met ziggogo alle kanalen naar je tv’s streamen.

Waarom ziggo? Omdat ik niet weet of chromecast met KPN werkt.

Overigen stopt ziggo met analoge tv, dus coax door je huis kun je vergeten. Alles digitaal
It is nice to be important, but it's more important to be nice!
Respect to the man in the ice cream van!
pi_182193023
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 september 2018 20:40 schreef VleesLollie het volgende:

Overigen stopt ziggo met analoge tv, dus coax door je huis kun je vergeten. Alles digitaal
Digitaal gaat nog steeds via coax ☺
pi_182193153
KPN kan ook wat ziggo kan. KPN noemt het iTV ofwel interactie tv. Daarmee kan je gewoon tv kijken via internet.. Overal..

Alleen de tv pakket verschilt van elkaar. Daar moet je ff goed kijken.
Bovendien KPN kan je via kabel, glasvezel of trage adsl nemen.
Ziggo alleen kabel.

Ik heb nu KPN met glasvezel. Ik ben er tevreden over. Al mag ze wel wat meer tv aanbod bij doen.
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
pi_182193227
Dus dat je per tv een soort decoder hebt waar je per maand voor moet betalen is achterhaald?
Sorry ik ben echt niet van deze tijd.
Ik heb dan we tv's nodig welke internet tv's zijn?
pi_182193295
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 september 2018 20:40 schreef VleesLollie het volgende:

Ziggo go werkt niet fantastisch met RTL4/Chromecast (en vast wat andere kanalen) hier (beetje schokkerig, ook qua geluid) en t is heel irritant 'zappen' met die phone app.

Overigens een erg slechte ervaring met Ziggo laatst. Maar verder eigk nooit problemen. Klantenservice is wel aardig kut, trouwens.

KPN geen ervaring mee.
pi_182193408
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2018 20:59 schreef zonnigetoekomsttegemoed het volgende:
Dus dat je per tv een soort decoder hebt waar je per maand voor moet betalen is achterhaald?
Sorry ik ben echt niet van deze tijd.
Ik heb dan we tv's nodig welke internet tv's zijn?
In principe gebruik je bij Ziggo een Mediabox met kaartje of als het kan alleen een kaartje (ligt aan je tv of dat kan). Als je dus meerdere tv's hebt kost dat extra per maand. Ik geloof ¤5 per extra Mediabox per maand bij Ziggo.

Of je gebruikt dus het Chromecast alternatief dat die andere user net gaf. Dat is wel goedkoper, maar zoals ik zei, gebruiksvriendelijk is het een stuk minder.
pi_182193457
Aha word me al iets duidelijker..
Ik zal me eens verdiepen in chromecast en de kpn variant.

[ Bericht 48% gewijzigd door zonnigetoekomsttegemoed op 28-09-2018 21:20:18 (Aanvuling ) ]
  vrijdag 28 september 2018 @ 21:18:56 #9
14320 TR08
Verschijnt direct onder je ...
pi_182193560
Wij kijken zelf heel veel tv via apps op de tv zelf. Dus NPO, rtlxl, etc.

Als je tv maar wifi of bedraad internet heeft kun je van alles zien. Daarnaast ook een xs4all abonnement voor internet en tv. Niet het snelste wat hier te krijgen is maar per betrouwbaar en altijd goede service mocht er wat zijn.

Ziggo gaat vaak goed maar als je problemen hebt hoor ik te vaak dat de hulp ondermaats is. Lang lang geleden heb ik bij Casema (een van de bedrijven die Ziggo gevormd hebben) gedreigd met de rechter omdat ze er een ongelooflijke puinzooi van maakten bij een opzegging. Iets minder lang geleden in Almelo bij overname Cogas door Ziggo ook meteen vaker storing en ook daar ging de afhandeling van de opzegging verkeerd.

Kortom voor mij bij zeer sterke voorkeur geen Ziggo. KPN zelf geen ervaring mee maar zou ik wel durven. Liever nog xs4all
  vrijdag 28 september 2018 @ 21:24:48 #10
469637 VleesLollie
Vogeltjesdans:I am your father
pi_182193660
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 september 2018 20:48 schreef Dunnevandale het volgende:

[..]

Digitaal gaat nog steeds via coax ☺
Duh zo komt het binnen, daarom zeg ik ook ‘door je huis’
It is nice to be important, but it's more important to be nice!
Respect to the man in the ice cream van!
pi_182193670
KPN alleen als je met glasvezel kan krijgen, DSL is vaak outdated, zeker als je 4 tv’s wil voeden.

Maar serieus, kinderen, die tv kijken ?
.
pi_182193741
Met Ziggo ga jij een zonnigetoekomsttegemoed
pi_182193759
KPN heeft goedkope eredivisie live.
pi_182193791
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 september 2018 21:25 schreef Fer het volgende:
KPN alleen als je met glasvezel kan krijgen, DSL is vaak outdated, zeker als je 4 tv’s wil voeden.

Maar serieus, kinderen, die tv kijken ?
Ik heb ze tv beloofd, werkt nog niet maar ze kijken bijna alleen YouTube op hun telefoon.... dat is ook mijn twijfel, wat te doen. Denk als er een tv staat dat ze daar toch minmaal naar kijken.
pi_182193799
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2018 21:30 schreef V-for-Vendetta het volgende:
KPN heeft goedkope eredivisie live.
FOX Sports, maar is idd maar de helft van de prijs bij Ziggo.
pi_182193853
Ben geen voetbal man.
pi_182193907
Mijn belangrijkste reden te wijzigen is apart KPN en Ziggo samen brengen. Digitaal want wil RTLZ kijken. En analoog is natuurlijk helemaal niet meer van deze tijd. Kosten zo laag mogelijk houden.
Verder heb ik de ballen verstand van al die technische termen
  vrijdag 28 september 2018 @ 21:46:41 #18
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_182194037
Tmobile thuis ook overwogen? Ik ben er erg tevreden over.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_182194079
Je kan ook Tele2 nemen... variant van KPN.

Voordeel is dat die kastjes van Tele2 of KPN supersnel zappen en reageren. Kan ziggo nog wat van leren.
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
pi_182194125
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2018 21:38 schreef zonnigetoekomsttegemoed het volgende:
Mijn belangrijkste reden te wijzigen is apart KPN en Ziggo samen brengen. Digitaal want wil RTLZ kijken. En analoog is natuurlijk helemaal niet meer van deze tijd. Kosten zo laag mogelijk houden.
Verder heb ik de ballen verstand van al die technische termen
Neem je het startpakket van Ziggo. ¤49 per maand, eerste 9 maanden ¤29. 40Mb download, 4Mb upload. HD zenderpakket met RTLZ. Als je een extra Mediabox (voor een extra tv dus) wilt kun je die gelijk bestellen of wanneer je wilt.
pi_182194142
Zonder heel technisch te worden, maar heeft KPN zonder een glasvezelaansluiting vaak problemen om voldoende snelheid te halen. Ze maken dan gebruik van de oude telefoonlijn met digitale technieken, maar vaak niet snel of langzamer dan beloofd. Daardoor omtstaan weer storingen, blokjes of happering in beeld.
.
pi_182194177
Er ligt wel een glasvezelkabel maar wordt nog niet door ons gebruikt
pi_182194230
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2018 21:48 schreef Chinless het volgende:
Je kan ook Tele2 nemen... variant van KPN.

Voordeel is dat die kastjes van Tele2 of KPN supersnel zappen en reageren. Kan ziggo nog wat van leren.
Ik was altijd Ziggo fan maar nadat ze met die verschrikkelijke Horizon box kwamen, ben ik overgestapt op KPN. Wat een genot. Dat kastje zapt wanneer je op het knopje drukt en niet pas 3 seconden later. 5 kanalen zappen in 3 seconden i.p.v. een halve minuut.

Daarnaast, korting op Spotify, Eredivisie Fox voor maar 7,50 en een paar leuke goedkope pakketten (Duits pakket voor bijvoorbeeld 2,50 euro). Ik heb nu ook een KPN Sim only abonnement en krijg zelfs Fox gratis en 5 euro extra korting op het abonnement. Dat is aantrekkelijker dan de aanbieding van Voodoofoon en Ziggo.

Netflix app op het KPN kastje werkt echt meer dan prima en al met al is die hardware gewoon een enorme verademing tov die Horizon box.

Zijn er dan ook nadelen? Ja, op dit (nieuwe) adres heb ik helaas alleen de DSL verbinding. Voor normaal gebruik snel genoeg maar voor mijn werk soms iets aan de trage kant. Ik zal niet snel teruggaan naar Ziggo maar die internet verbinding mag bij KPN wel iets sneller. Gelukkig komt hier binnenkort glasvezel beschikbaar en is ook dat probleem opgelost.
pi_182194273
En Ziggo heeft gratis F1. De rest lijkt me niet belangrijk.
  vrijdag 28 september 2018 @ 22:01:41 #25
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_182194303
Ziggo heeft over het algemeen gewoon betere kwaliteit, maar daar betaal je ook wel voor.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_182194327
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 september 2018 21:57 schreef unlimitedzxr het volgende:

[..]

Ik was altijd Ziggo fan maar nadat ze met die verschrikkelijke Horizon box kwamen, ben ik overgestapt op KPN. Wat een genot. Dat kastje zapt wanneer je op het knopje drukt en niet pas 3 seconden later. 5 kanalen zappen in 3 seconden i.p.v. een halve minuut.

Daarnaast, korting op Spotify, Eredivisie Fox voor maar 7,50 en een paar leuke goedkope pakketten (Duits pakket voor bijvoorbeeld 2,50 euro). Ik heb nu ook een KPN Sim only abonnement en krijg zelfs Fox gratis en 5 euro extra korting op het abonnement. Dat is aantrekkelijker dan de aanbieding van Voodoofoon en Ziggo.

Netflix app op het KPN kastje werkt echt meer dan prima en al met al is die hardware gewoon een enorme verademing tov die Horizon box.

Zijn er dan ook nadelen? Ja, op dit (nieuwe) adres heb ik helaas alleen de DSL verbinding. Voor normaal gebruik snel genoeg maar voor mijn werk soms iets aan de trage kant. Ik zal niet snel teruggaan naar Ziggo maar die internet verbinding mag bij KPN wel iets sneller. Gelukkig komt hier binnenkort glasvezel beschikbaar en is ook dat probleem opgelost.
Die Horizon shit wordt geloof ik niet meer verkocht.
  vrijdag 28 september 2018 @ 22:04:52 #27
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_182194354
Ik heb Ziggo alleen voor de TV, en in beide TV's een CI+ module, dus geen gedoe met extra kastjes.
Internet en (vaste) telefonie heb ik via glasvezel (Jonaz in ons geval).

Ziggo biedt TV-zenders die we in pakketten van andere providers niet (allemaal) kunnen krijgen, vandaar deze oplossing.
Die overigens niet duurder is dan toen we het alles in 1 pakket nog bij Ziggo hadden.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_182194359
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2018 22:01 schreef Harvest89 het volgende:
Ziggo heeft over het algemeen gewoon betere kwaliteit, maar daar betaal je ook wel voor.
Ik had een supergoedkoop abonnement. ¤32 voor waar je nu 49 voor betaalt.
  vrijdag 28 september 2018 @ 22:06:30 #29
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_182194387
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2018 22:00 schreef Sjemmert het volgende:
Dit ook wel ja :D
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_182194417
quote:
Klopt.. die was ik vergeten als nadeel van KPN. Echter, ik heb een Chromecast en mijn ouders hebben Ziggo.......
  vrijdag 28 september 2018 @ 22:08:41 #31
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_182194428
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 september 2018 22:05 schreef vredesdruif het volgende:

[..]

Ik had een supergoedkoop abonnement. ¤32 voor waar je nu 49 voor betaalt.
Nice. :)
Ik betaal iets van ¤57 p/m.
pi_182194443
Had ik maar FOX Sports voor een normale prijs ipv f-1.
pi_182194636
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2018 22:01 schreef Harvest89 het volgende:
volgens wie? https://www.consumentenbo(...)provider-q2-2018.png
:]
  vrijdag 28 september 2018 @ 22:23:03 #34
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_182194716
quote:
Interessant.
Ik heb zelf nooit problemen sinds ik Ziggo heb. Wel vaak problemen gehad vroeger met Telfort en UPC.

[ Bericht 2% gewijzigd door Harvest89 op 28-09-2018 22:28:53 ]
pi_182194751
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2018 22:08 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Nice. :)
Ik betaal iets van ¤57 p/m.
Ja, had, hè? Ze hebben me per ongeluk afgesloten (ik had alleen een nieuwe afstandsbediening aangevraagd) en ze konden het niet terugdraaien. Ik kon er alleen een klacht over indienen en daar had ik dus echt geen zin in, gezien die klantenservice ook gewoon kut is. Dus heb ik maar eieren voor m'n geld gekozen en dat abonnement van ¤49, eerste 9 maanden ¤29, besteld. Ik ben eigenlijk allang blij dat dat is geregeld en alles het doet. :{
  vrijdag 28 september 2018 @ 22:26:58 #36
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_182194769
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 september 2018 22:25 schreef vredesdruif het volgende:
Ja, had, hè? Ze hebben me per ongeluk afgesloten (ik had alleen een nieuwe afstandsbediening aangevraagd) en ze konden het niet terugdraaien.
Lekker dan. Wat een grap. _O-
  vrijdag 28 september 2018 @ 22:28:17 #37
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_182194790
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2018 22:23 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Interessant.
Ik heb zelf nooit problemen sinds ik Ziggo heb. Wel vaak problemen gehad vroeger met Telfort en UPS.
UPS? of UPC?
Die laatste is hetzelfde als Ziggo... UPC heeft Ziggo overgenomen en is in NL overal de naam Ziggo gaan gebruiken.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_182194812
quote:
10s.gif Op vrijdag 28 september 2018 22:26 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Lekker dan. Wat een grap. _O-
Ik zag het al voor me: maanden zonder tv zitten terwijl ik aangetekende brieven zit te sturen en dagelijks met die mongolen aan de telefoon zit. :r Nee, dank je.
  vrijdag 28 september 2018 @ 22:30:45 #39
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_182194817
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2018 22:28 schreef Leandra het volgende:

[..]

UPS? of UPC?
Die laatste is hetzelfde als Ziggo... UPC heeft Ziggo overgenomen en is in NL overal de naam Ziggo gaan gebruiken.
Sorry, ik bedoelde UPC.
En dat was nog voor de fusie met Ziggo.
Internet viel toen echt veel te vaak weg, en klantenservice was bagger.
Maar goed, slechte klantenservice heeft bijna elk bedrijf wel last van.
  vrijdag 28 september 2018 @ 22:33:15 #40
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_182194850
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 september 2018 22:30 schreef vredesdruif het volgende:

[..]

Ik zag het al voor me: maanden zonder tv zitten terwijl ik aangetekende brieven zit te sturen en dagelijks met die mongolen aan de telefoon zit. :r Nee, dank je.
Haha, en dat weten ze misschien ook. Daarom doen ze alsof elke klant een downie is met een IQ van onder de 70.
pi_182194924
Voor de tv abbo (zowel KPN en Ziggo) krijgt je 1 decoder en account voor de internet tv. Die laatste kan je zowel op mobiel of laptop of pc of apparaat met mogelijkheid app te downloaden. en tv programma's te bekijken.
Wil je toch 2e decoder, dan betaal je de maand huur extra bij.
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
  vrijdag 28 september 2018 @ 22:41:40 #42
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_182194969
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2018 22:30 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Sorry, ik bedoelde UPC.
En dat was nog voor de fusie met Ziggo.
Internet viel toen echt veel te vaak weg, en klantenservice was bagger.
Ik had van 2000 tot 5 jaar geleden UPC en de dienstverlening was de laatste jaren echt wel stukken beter dan de eerste jaren, toen ik in 2013 (voor de fusie dus) van UPC naar Ziggo gebied verhuisde gingen we er ook op achteruit, maar gelukkig is dat inmiddels wel weer gelijkgetrokken.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_182195085
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2018 22:30 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Klopt. Tenzij je er voor wilt betalen. Ik zie niet in waarom, want die providers moeten volgens mij best grote marges hebben als je ziet hoe duur het bijvoorbeeld in Finland is. XS4ALL schijnt wel ok te zijn.
pi_182195097
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2018 22:38 schreef Captain_Ghost het volgende:
Voor de tv abbo (zowel KPN en Ziggo) krijgt je 1 decoder en account voor de internet tv. Die laatste kan je zowel op mobiel of laptop of pc of apparaat met mogelijkheid app te downloaden. en tv programma's te bekijken.
Wil je toch 2e decoder, dan betaal je de maand huur extra bij.
Dus dan kan ik zelf tv kijken middels de decoder. En tegelijk kan een ander het account voor internet tv gebruiken boven? En kan dat op meerdere apparaten te gelijk?
pi_182195153
Heb je een iPhone x of xs?
Kijk je veel Game of Thrones of HBO?

Neem dan geen ziggo.
pi_182195170
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 september 2018 22:48 schreef zonnigetoekomsttegemoed het volgende:

[..]

Dus dan kan ik zelf tv kijken middels de decoder. En tegelijk kan een ander het account voor internet tv gebruiken boven? En kan dat op meerdere apparaten te gelijk?
bij beide providers 3 itv streams
pi_182195179
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 september 2018 22:48 schreef zonnigetoekomsttegemoed het volgende:

[..]

Ja 3 stuks tegelijk geloof ik.

https://www.kpn.com/televisie/online-tv-kijken.htm Meer info.
pi_182199231
Bij kpn kunnen 2 tv's digitaal en de rest voor 4 p/st euro op digitenne. Ik heb overigens begrepen dat er wel merr tv's op het modem maar dat kpn steekproeven doet vanaf kantoor.

Ziggo zou ik kiezen als je formule 1 wil zien.

Heb je glasvezel?
pi_182199279
quote:

Met Ziggo kan je een decoder voor elke TV zetten (kost op MP 2 tientjes), de kaart registreren via Mijn Ziggo en zoveel bekijken als je wilt. Verder heb ik geen problemen gehad met Ziggo, maar ik geloof niet dat het bijster goedkoop is.
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
pi_182199360
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2018 21:48 schreef Chinless het volgende:
Traag…traag….maar het helpt wel tegen het zappen.
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
pi_182199882
Wij hadden KPN. Wij hebben nu Ziggo. We zijn nu tevreden.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_182200343
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2018 08:02 schreef Nico987 het volgende:
Bij kpn kunnen 2 tv's digitaal en de rest voor 4 p/st euro op digitenne. Ik heb overigens begrepen dat er wel merr tv's op het modem maar dat kpn steekproeven doet vanaf kantoor.

Ziggo zou ik kiezen als je formule 1 wil zien.

Heb je glasvezel?
Yep, kabel ligt er maar niet aangesloten.
pi_182201466
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 september 2018 09:22 schreef zonnigetoekomsttegemoed het volgende:

[..]

Als je glasvezel hebt en kpn levert ook daadwerkelijk glasvezel internet bij jou dan zou ik niet twijfelen en voor xs4all gaan (is van kpn). Nog steeds kwalitatief een van de beste providers van Nederland, met goede service. De enige reden dat ik zelf ziggo heb is omdat hier geen glasvezel is en dsl gewoon te traag is. Dan zit je aan dat monopolie-bedrijf vast. Het is best ok zolang alles werkt maar god verhoede dat je ooit de klantenservice nodig hebt... Die weten namelijk ook dat je geen kant op kan. Er is namelijk geen andere kabel aanbieder hier.
pi_182201786
Het TV signaal van Ziggo is super, de bijgeleverde hardware is bagger. Modem router is instabiel (al generaties lang). Horizon box is traag, loopt vast en kan gerust 20 minuten bezig zijn met opstarten bij spanningverlies.

TV signaal van KPN is gecomprimeerd. Daar is technisch nu eenmaal geen ontkomen aan, maar op een 40 inch tv prima te doen. Het is nog steeds HD kwaliteit. Hardware is goed, settopbox is stabiel en reageert snel. Interface is gebruiksvriendelijk. Je hebt niet perse glasvezel nodig. Als je VDSL hebt 100/30 Mbps is het tv signaal prima.

Ik zou zelf altijd gaan voor KPN of een van de labels van KPN omdat het product gewoon beter werkt. Ziggo heeft een goed netwerk, maar bagger hardware waar je geen keuze in hebt en een hele slechte klantenservice.
pi_182202272
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 september 2018 09:22 schreef zonnigetoekomsttegemoed het volgende:

[..]

Gewoon XS4ALL met glasvezel nemen. Inclusief Spotify abbo en een zeer goede service. Evt te combineren met kpn mobile familie abbo.
Al jaren zeer tevreden over
pi_182203180
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 september 2018 20:37 schreef zonnigetoekomsttegemoed het volgende:
Nog steeds thuis analoge tv. Twijfel al jaren tussen KPN en Ziggo om alles in 1 digitaal pakket onder te brengen. Is echt belachelijk, ik kan al jaren geen keus maken.
Wie overtuigd mij...
Gezin 4 personen 2 kinderen 12 jaar
Willen eigenlijk 4 of 5 werkende tv's maar ook kosten in de hand houden. Ik begrijp dan dat alleen met Ziggo je bijvoorbeeld in de woonkamer digitaal kunt kijken maar dat de andere tv's dan ook allemaal analoog werken en dat zoiets net kan met KPN?
Wat zijn de voors en tegens?
Ziggo is voornemens analoog niet meer in het leverings pakket te hebben, dus die tv s gaat dan niet op meer, of het daadwerkelijk zo gaat komen, ik wacht ook nog af, als het eraf ben ik de laatste dag/uur/minuut bij ziggo klant.
pi_182204860
geen van beiden, allebei zijn ze te duur voor mij.

Ik betaal 1 euro per dag voor internet 1000 Gb ^O^ ik haal altijd de 800 en soms ook echt de 1000.
Televisie is apart voor ik dacht 15 eur p/m, maar dit zeg ik op want ik heb netflix.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_182205952
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2018 14:48 schreef sjorsie1982 het volgende:

Ik betaal 1 euro per dag voor internet 1000 Gb ^O^ ik haal altijd de 800 en soms ook echt de 1000.
Televisie is apart voor ik dacht 15 eur p/m, maar dit zeg ik op want ik heb netflix.
Waar?
pi_182206028
quote:
tweak, maar nu is de prijs met 20 euro per jaar verhoogd, dus is het iets meer dan 1 euro per dag.

Ziggo zou ik nooit kiezen, want die is veelst te duur.
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_182206504
quote:

Dat zijn iig snelheden die niemand thuis haalt, 1000 Gb……...
pi_182207156
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2018 16:39 schreef akatar het volgende:

[..]

Dat zijn iig snelheden die niemand thuis haalt, 1000 Gb……...
Ik wel af en toe, maar ik heb altijd 800 Gb of hoger gehaald.
pi_182207233
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2018 16:04 schreef sjorsie1982 het volgende:
tweak, maar nu is de prijs met 20 euro per jaar verhoogd, dus is het iets meer dan 1 euro per dag.

Ziggo zou ik nooit kiezen, want die is veelst te duur.
Bedankt voor de info.
pi_182207346
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2018 17:29 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

waar haal je dat?
een consumentenlijn die 1 Gb haalt is al heel wat.
(of ff een linkje naar de betreffende aanbieder met snelheid)

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 29-09-2018 17:41:36 ]
pi_182208774
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2018 17:40 schreef akatar het volgende:

[..]

waar haal je dat?
een consumentenlijn die 1 Gb haalt is al heel wat.
(of ff een linkje naar de betreffende aanbieder met snelheid)
tweak
pi_182209556
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2018 19:03 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

tweak
Ook die komt niet verder dan 1 Gb, je hebt blijkbaar een bijzonder abbonement.
(die verder niemand kan krijgen)
  zaterdag 29 september 2018 @ 19:43:48 #67
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_182209560
Overtuigt
pi_182211700
Gewoon KPN glasvezel nemen. Werkt perfect en is stabieler dan Ziggo.
pi_182212660
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2018 17:29 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

Dat lijkt me niet, aangezien jouw interne netwerk dat helemaal niet aan kan. Zelfs je harde schijf kan echt geen 800Gb per seconde aan. Je bedoelt waarschijnlijk 800Mb.
pi_182212893
quote:

In principe heb ik alles wat maar zijn kan, en ik betaal er geen sodemieter voor, behalve ziggo dan.

Nouja eigenlijk wel stroom moet ik betalen.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 29-09-2018 22:13:15 ]
pi_182220915
Heb echt serieus nog nooit problemen gehad met de klantenservice van Ziggo :?

Ben altijd correct geholpen, indien nodig kreeg ik altijd zonder probleem nieuw materiaal toegestuurd :s)

Voor een paar jaar terug, had ik de inkomende kabel tekort afgeknipt bij het plaatsen van een nieuw kastje aan de muur
:')

Zonder problemen stuurde ze kosteloos een monteur, die met een schepje een gat ging graven in mijn tuin. Om de kabel verder naar binnen te kunnen trekken ^O^
pi_182221062
TS kijk eens naar NLE Alles in één. Gaat allemaal via KPN (ook zelfde hardware) alleen je betaalt hier maar 30 euro per maand. Stabiel 100 Mb/s internet en voor de extra TVs gebruik ik Chromecast. Dik tevreden :).
pi_182221223
Overtuigd :D
pi_182221819
Wij worden helemaal gek van al die commerciële zenders met hun reclame blokken.
Betalen 60 euro voor kpn en dan kijk je nog de 80% van de tijd naar reclame (incl verkapte reclame bij late night als iemand z'n boekje komt verkopen).

In ons nieuwe huis komt alleen internet van T mobile, Netflix en NPO 1,2 en 3 kijken we via de smart tv. Kosten 35 euro internet, 10 euro Netflix en gratis NPO.

[ Bericht 4% gewijzigd door Sport_Life op 30-09-2018 11:27:10 ]
pi_182221898
quote:
1s.gif Op zondag 30 september 2018 09:27 schreef GM78 het volgende:
Heb echt serieus nog nooit problemen gehad met de klantenservice van Ziggo :?

Ben altijd correct geholpen, indien nodig kreeg ik altijd zonder probleem nieuw materiaal toegestuurd :s)
Hier idem dito. 2x nodig gehad, 2x geholpen (in 15 jaar of zo)
  Moderator / Redactie Sport zondag 30 september 2018 @ 10:49:14 #76
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_182222272
Ik heb altijd gedoe gehad met KPN, waardoor die het huis niet meer binnenkomt.
Ziggy hier. Altijd prima :).
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_182222301
Hier ook geen klachten over ziggo, Okee het opstarten van de box duurt wat lang en switchen van zender ook maar who cares.
I.v.m. verhuizing zoon hebben we gekeken naar wat hem het beste lijkt ziggo of een ander. hij is een gamer dus hij blijft bij ziggo wat verhoudings-gewijs het goedkoopst is als je snelheid wilt hebben en geen glasvezel kan krijgen.
  zondag 30 september 2018 @ 10:51:42 #78
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_182222332
Met een CI+ module heb je dat slome opstarten en zappen niet trouwens.

Maar ik blijf fan van onze constructie: ziggo voor de TV, internet via glasvezel.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_182223145
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2018 10:26 schreef Sport_Life het volgende:
Betalen 60 euro voor kpn en dan kijk je nog de 80% van de tijd naar reclame (incl verkapte reclame bij late night als iemand z'n boekje komt verkopen).

In ons nieuwe huis komt alleen internet van T mobile, Netflix en NPO 1,2 en 3 kijken we via de smart tv. Kosten 35 euro internet, 10 euro Netflix en gratis NPO.
Doe het al jaren, kijk echter uit wat voor tv, Phillips heeft android, en nog een paar Samsung heeft zijn eigen systeem, dan mag een je foon erbij gebruiken.
pi_182223231
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2018 10:26 schreef Sport_Life het volgende:

Je betaald geen 60 euro voor de tv. Anders moet je erotische zenders uit zetten. Ca het internet is 35, tv 20 en spotify 5.
pi_182223269
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2018 11:31 schreef john2406 het volgende:

[..]

Doe het al jaren, kijk echter uit wat voor tv, Phillips heeft android, en nog een paar Samsung heeft zijn eigen systeem, dan mag een je foon erbij gebruiken.
Ik heb een philips android tv. Wat een k*t ding. Tv start is 58 keer opnieuw op voordat je kan kijken. En soms doet die het halverwege nog eens.

Of een update die op zaterdag avond 21.00 de hele tv blokkeert.
pi_182223320
quote:
1s.gif Op zondag 30 september 2018 11:38 schreef Nico987 het volgende:

[..]

Ik heb een philips android tv. Wat een k*t ding. Tv start is 58 keer opnieuw op voordat je kan kijken. En soms doet die het halverwege nog eens.

Of een update die op zaterdag avond 21.00 de hele tv blokkeert.
Wij ook en ik kijk niks over de kabel, ik kijk film 1 tot sky tot sport en netflix tot nog oneindig.

Echter wij hebben nog tv s waar ik van de kabel afhankelijk ben, zo rond de zes stuks.
Analoog dus.

Ik zou eigenlijk iets meer tijd moeten hebben, zodat ik ook nog af en toe kijken kan!

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 30-09-2018 11:42:52 ]
pi_182228524
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2018 11:40 schreef john2406 het volgende:

[..]

Wij ook en ik kijk niks over de kabel, ik kijk film 1 tot sky tot sport en netflix tot nog oneindig.

Echter wij hebben nog tv s waar ik van de kabel afhankelijk ben, zo rond de zes stuks.
Analoog dus.

Ik zou eigenlijk iets meer tijd moeten hebben, zodat ik ook nog af en toe kijken kan!
Dan zou je, denk ik, gebruik maken van Ziggo.
Indien je 1 pasje hebt van Ziggo, is het een kwestie van een handvol (oude) digitale ontvangers kopen op marktplaats en je pas in een "smartwi" stoppen, kan je overal in huis digitaal kijken met 1 pas.
pi_182229955
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2018 11:31 schreef john2406 het volgende:

[..]

Onze Samsung doet 't idd via de telefoon, maar werkt prima. Soort luxe afstandsbediening.
Het kan via zo'n app geloof ik.
pi_182230033
quote:
1s.gif Op zondag 30 september 2018 11:36 schreef Nico987 het volgende:

[..]

Je betaald geen 60 euro voor de tv. Anders moet je erotische zenders uit zetten. Ca het internet is 35, tv 20 en spotify 5.
Klopt zit internet, Spotify bij enzo.. Maar dan nog, betalen voor commerciële zenders is bijna niet meer van deze tijd met de helft van de prijs "onbeperkt" Netflix. Zonder reclame en meer kwaliteit.
pi_182233832
quote:
1s.gif Op zondag 30 september 2018 16:03 schreef Sport_Life het volgende:

[..]

Klopt zit internet, Spotify bij enzo.. Maar dan nog, betalen voor commerciële zenders is bijna niet meer van deze tijd met de helft van de prijs "onbeperkt" Netflix. Zonder reclame en meer kwaliteit.
De helft van de aangekocht series kon je jaren daarvoor al zien over de kabel.
Ik snap je ding maar Netflix is niet heilig. Daarbij denk ik dat de tv nog altijd actualiteit en programma's biedt als boerzoekt vrouw, vrouw zoekt huis, boer uit boer zoekt vrouw verbouwd de tuin bij het huis etc etc die je niet ergens anders vindt.

25 euro voor 100 zenders of zo. Valt best mee.
pi_182233870
Netflix is complete bagger
  zondag 30 september 2018 @ 17:57:01 #88
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_182233947
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2018 09:37 schreef UJF045 het volgende:
TS kijk eens naar NLE Alles in één. Gaat allemaal via KPN (ook zelfde hardware) alleen je betaalt hier maar 30 euro per maand. Stabiel 100 Mb/s internet en voor de extra TVs gebruik ik Chromecast. Dik tevreden :).
NLE hier ook, ook tevreden voor het geld. owel KPN als Ziggo veel te duur voor de rommel die je krijgt :{ (lees: reclame's)
pi_182234813
Maar overall je sluit het af voor een jaar. En dat eerste jaar is vaak met behoorlijke korting.

Heel simpele keuze. Wil je 'gratis ' formule 1 en andere sport? (Ziggo). Wil je 'gratis' Spotify (kpn). Wil je niet te duur maar weinig service(telford). Wil je het meest betrouwbare internet en mag het iets meer kosten (Xs4all).
Ik zou er hier gewoon 1 voor kiezen. Bevalt hou je het, bevalt het niet stap je over. Wat prijstechnisch altijd verstandig is.
  zondag 30 september 2018 @ 19:45:14 #90
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_182237095
XS4all zou ik zeker niet kiezen, veel te duur voor wat ze bieden...
  Moderator zondag 30 september 2018 @ 19:51:47 #91
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_182237314
Telfort alles in 1 glasvezel. Met een abonnement van Telfort mobiel betalen we 52,50 met een 2e televisie en verhoging naar 100/100 ipv 50/50
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_182241974
Hmmm, ik weet niet of dit draadje mij veel wijzer heeft gemaakt. Veel verschillende inzichten.
Er is technisch nog veel meer mogelijk dan dat ik dacht. Ik heb iig veel geleerd over de verschillende mogelijkheden en zal al de genoemde aanbieders een op een rijtje zetten. Bedankt allen tot zover!
pi_182243673
Misschien dat ik wat toe kan voegen. Gescheiden ouders, de ene heeft Ziggo, de ander KPN.

Ziggo geeft sinds kort het basispakket gratis en onversleuteld. Dit betekent dat elke (digitale) tv in je huis de basiszenders kan ontvangen. Je betaalt wel extra voor de 'premium' ontvangers waarop je op kan nemen en eventuele aanvullende pakketen kan ontvangen.
De Ziggo Horizon ontvanger vind men over het algemeen kut, maar ik begrijp dat ze met een nieuwe software update beter zijn geworden. Als je tv een CI+ kaart aan kan heb je dat kastje misschien niet eens nodig, maar dan mis je wel interactieve tv, en mogelijk opnemen (afhankelijk van je tv)

KPN vind ik een veel fijnere ontvanger hebben, waar je ook Netflix op kan kijken. Maar voor elke tv zal je een ontvanger nodig hebben. Alleen de eerste 2 zijn gratis, en er is volgens mij een maximum van 5.

Volgens mij is Ziggo de enige die Formule 1 en HBO (game of thrones) levert. Of dat voor jou belangrijk is weet ik niet.
KPN bied korting, extra zenders en meer mobiele data als je ook KPN of Telfort mobiele abonnementen hebt. Ziggo doet volgens mij ook zoiets met Vodafone (of t-mobile?) Ik zit zelf bij Tele2, dus ben hier niet zo in thuis.

Klantenservice is hit or miss bij beide partijen. Beide hebben veel studenten via externe callcenters. Soms heb je geluk en heb je een oude rot, en bij zo'n student moet je niet met complexere problemen aankomen. Vind je klantenservice belangrijk? Dan moet je voor XS4all gaan. Dit is het techneuten/luxemerk van kpn, en heeft ook dezelfde tv-ontvangers.

Qua internet zijn beide providers ongeveer even goed. Het modem van KPN is beter, maar bij Ziggo kan je een eigen router gebruiken. Normale gebruikers gaan beide providers daarin prima vinden. KPN bied tegen bijbetaling wel sneller internet (over glasvezel) maar Ziggo ligt nauwelijks achter qua download. Upload je veel? (dropbox, youtube uploads, VPN?) Dan is KPN de duidelijke winnaar. Voor de gemiddelde gebruiker echter niet heel belangrijk.

Al met al maakt het niet bijster veel uit. Ik zou persoonlijk gewoon kijken welke van de 2 het goedkoopst is met de pakketten/ontvangers die je wil.

Succes met je keuze!
pi_182243831
Dank voor je verhelderende samenvatting van alle voorgaande posts, Killing-Time!
  zondag 30 september 2018 @ 23:49:50 #95
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_182244133
Weet niet of ik nu een spuit elf ga zijn, maar ziggo was bij mij doorslaggevend omdat ik zo ook flink veel korting op mijn vodafone abo kreeg + een gratis tv pakket.

Overigens hier beneden humax en bovenverdiepingen allemaal chromecast ultra + ziggogo app & nooit problemen.
pi_182244558
De vraag is of je dan niet beter een telefoonabonnement bij een prijsvechter kunt afsluiten.
Ik hoor prima verhalen in mijn omgeving van Hollands Nieuw en Simpel.
Overigens heb ik zelf ook Vodafone alhoewel dat abonnement op mijn zakelijke adres geregistreerd staat. Ik weet niet of ze dat dan ook meenemen...
  maandag 1 oktober 2018 @ 08:16:25 #97
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_182247231
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 00:12 schreef zonnigetoekomsttegemoed het volgende:
De vraag is of je dan niet beter een telefoonabonnement bij een prijsvechter kunt afsluiten.
Ik hoor prima verhalen in mijn omgeving van Hollands Nieuw en Simpel.
Overigens heb ik zelf ook Vodafone alhoewel dat abonnement op mijn zakelijke adres geregistreerd staat. Ik weet niet of ze dat dan ook meenemen...
Kun je zo op de site zien.

Maar ik kreeg korting p/m, dubbel data, een tvpakket & geen aansluitkosten :D toen was de keus zo gemaakt.
pi_182248302
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 08:16 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Kun je zo op de site zien.

Maar ik kreeg korting p/m, dubbel data, een tvpakket & geen aansluitkosten :D toen was de keus zo gemaakt.
Ik krijg ook korting echter niet van alleen, zo snel er een aanbieding komt begin ik aan de bel te trekken, of dat men iets veranderen doet, als analoog van de kabel zou gaan geloof maar dat k ga bellen.
Dat zal wel een korting voor 1 jaar opleveren denk ik?
pi_182257271
quote:
Qua internet zijn beide providers ongeveer even goed. Het modem van KPN is beter, maar bij Ziggo kan je een eigen router gebruiken. Normale gebruikers gaan beide providers daarin prima vinden. KPN bied tegen bijbetaling wel sneller internet (over glasvezel) maar Ziggo ligt nauwelijks achter qua download. Upload je veel? (dropbox, youtube uploads, VPN?) Dan is KPN de duidelijke winnaar. Voor de gemiddelde gebruiker echter niet heel belangrijk.

Al met al maakt het niet bijster veel uit. Ik zou persoonlijk gewoon kijken welke van de 2 het goedkoopst is met de pakketten/ontvangers die je wil.

Succes met je keuze!
heb ik toch 2 vragen:
waarom is het modem van kpn beter?
waarom zou je bij bv xs4all geen eigen router kunnen gebruiken?
pi_182260347
Bij alle providers kun je je eigen router gebruiken.
De nieuwe connectbox van Ziggo presteert niet slechter dan de Experiabox van KPN.
To escape criticism: Do nothing, Say nothing, Be nothing.
pi_182261731
Sterker nog, ziggo verplicht je hun modem te gebruiken, bij kpn, xs4all etc kan je rustig een ander modem en/of router gebruiken.
pi_182264371
Hier kan ik met kpn net 20 MB download halen en dat is in het centrum van een middelgrote stad met een van de grootste telefooncentrales van nederland 3 straten verderop. Vraag eerst maar eens na hoeveel download je kunt halen op het kpn netwerk en dan is 20 mb echt te weinig. Ziggo biedt wel normale snelheden aan.
pi_182264702
quote:
2s.gif Op maandag 1 oktober 2018 23:19 schreef machtpen het volgende:
Hier kan ik met kpn net 20 MB download halen en dat is in het centrum van een middelgrote stad met een van de grootste telefooncentrales van nederland 3 straten verderop. Vraag eerst maar eens na hoeveel download je kunt halen op het kpn netwerk en dan is 20 mb echt te weinig. Ziggo biedt wel normale snelheden aan.
hij heeft glasvezel
pi_182275367
https://netco-fpi-info.fourstack.nl/
hier kan je zien wat er op je adres haalbaar is.
  Moderator dinsdag 2 oktober 2018 @ 16:38:12 #105
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_182275564
Grappig. Geen ioper mogelijk op mijn adres. Alleen fiber!
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_182275925
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 16:38 schreef Renesite het volgende:
Grappig. Geen ioper mogelijk op mijn adres. Alleen fiber!
De Ezel schijt ook altijd op dezelfde hoop.
pi_182276259
On Demand bij Ziggo is wel handig, zit standaard in bepaalde pakketten. Alleen moet je je er ook weer niet al te veel bij voorstellen.
Mocht je KPN glasvezel willen hebben; da's 1 conversieslag minder dan bij Ziggo, dus zou het signaal iets stabieler kunnen zijn.
pi_182276309
quote:
2s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 17:18 schreef ToT het volgende:
Mocht je KPN glasvezel willen hebben;
Men zou het hier gaan leggen, dan was ik gelijk overgestapt, wel het briefje in de bus gehad maar de werkzaamheden bleven uit!
pi_182276370
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 17:21 schreef john2406 het volgende:

[..]

Men zou het hier gaan leggen, dan was ik gelijk overgestapt, wel het briefje in de bus gehad maar de werkzaamheden bleven uit!
Ow da's kut.
Zelf wilde ik overstappen naar KPN omdat Ziggo hier gewoon bagger was, maar na een hoop heisa kwam Ziggo met een allerlaatste optie om alles goed te laten lopen. Dat hielp. Ik ben vooral gebleven omdat ik dit mailadres al vele, vele jaren heb en het eigenlijk niet wil veranderen.
Ik hoor tegenstrijdige verhalen over of je mailadres blijft bestaan als je naar een andere provider gaat.
Dat, en dus dat On Demand wat ik net noemde. Dat leek me wel handig. Dat IS ook handig, ALS je flink bijlapt voor allerlei extra's. De standaard versie is aardig uitgekleed, maar hee; het is tenminste iets he. :P
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 17:37:10 #110
456899 VenusFlyTrap
vind alles leuk
pi_182276563
quote:
De reden dat wij van KPN naar Ziggo zijn overgestapt. Nu heb ik geen kind aan mijn man op zondagen! Ik kijk lekker mee.
Ziggo was voor ons ook iets goedkoper, ik meen ¤2,5 of ¤5 per maand en sneller internet.
KPN had super traag internet en Ziggo is lekker snel wat natuurlijk fijn is om 4k Netflix te kijken. Maar dit scheelt per plaats, mijn moeder heeft KPN glasvezel en dat gaat als een tierelier.

Wat wel een voordeel van KPN is wat niet bij Ziggo bestaat is dat je geen gebruik kan maken van gratis Spotify. Nu heb ik een family account die ik door vieren deel per maand dus dat is het geld niet.
pi_182395583
quote:
2s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 17:25 schreef ToT het volgende:

[..]

Ow da's kut.
Zelf wilde ik overstappen naar KPN omdat Ziggo hier gewoon bagger was, maar na een hoop heisa kwam Ziggo met een allerlaatste optie om alles goed te laten lopen. Dat hielp. Ik ben vooral gebleven omdat ik dit mailadres al vele, vele jaren heb en het eigenlijk niet wil veranderen.
Ik hoor tegenstrijdige verhalen over of je mailadres blijft bestaan als je naar een andere provider gaat.
Dat, en dus dat On Demand wat ik net noemde. Dat leek me wel handig. Dat IS ook handig, ALS je flink bijlapt voor allerlei extra's. De standaard versie is aardig uitgekleed, maar hee; het is tenminste iets he. :P
En heden lag er opeens een kabel rol in de straat blauw van kleur, ik gaan kijken op de stickers, niks op te herkennen dan maar de kabel en wat blijkt glasvezel!
Twee maanden later nu maar hopen dat ze morgen beginnen en dat de vorst er niet invallen doet.
pi_182395685
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 18:18 schreef john2406 het volgende:

[..]

En heden lag er opeens een kabel rol in de straat blauw van kleur, ik gaan kijken op de stickers, niks op te herkennen dan maar de kabel en wat blijkt glasvezel!
Twee maanden later nu maar hopen dat ze morgen beginnen en dat de vorst er niet invallen doet.
*O* ^O^
  maandag 8 oktober 2018 @ 18:43:49 #113
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_182395992
Intel Pentium 4 2.4GHz HT (Northwood, 130nm, 512KB L2, 800MHz FSB)
Intel Extreme Graphics 2 (64MB allocated)
1GB DDR 400MHz CL2 or 3
Maxtor DiamondMax Plus 10 160GB IDE
pi_182399572
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 21:21 schreef akatar het volgende:
Sterker nog, ziggo verplicht je hun modem te gebruiken, bij kpn, xs4all etc kan je rustig een ander modem en/of router gebruiken.
Dat van de modem klopt maar Ziggo geeft wel de vrijheid om een eigen router te gebruiken en hun modem in bridgemodus te zetten.
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_182399804
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 21:08 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Dat van de modem klopt maar Ziggo geeft wel de vrijheid om een eigen router te gebruiken en hun modem in bridgemodus te zetten.
Dat staat er ook exact.
pi_182399878
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 21:18 schreef akatar het volgende:

[..]

Dat staat er ook exact.
Niet exact en niet duidelijk genoeg. Jij schrijft dat KPN de vrijheid geeft om ander modem/router te nemen maar zegt niets over routers bij Ziggo. Op verder bekvechten reageer ik niet. Ik wilde alleen een (duidelijkere) aanvulling geven op jouw reactie. :P
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')