Digitaal gaat nog steeds via coax ☺quote:Op vrijdag 28 september 2018 20:40 schreef VleesLollie het volgende:
Ziggo en iedere tv voorzien van een Chromecast van 2 tientjes.
Daarna kun je met ziggogo alle kanalen naar je tv’s streamen.
Waarom ziggo? Omdat ik niet weet of chromecast met KPN werkt.
Overigen stopt ziggo met analoge tv, dus coax door je huis kun je vergeten. Alles digitaal
Ziggo go werkt niet fantastisch met RTL4/Chromecast (en vast wat andere kanalen) hier (beetje schokkerig, ook qua geluid) en t is heel irritant 'zappen' met die phone app.quote:Op vrijdag 28 september 2018 20:40 schreef VleesLollie het volgende:
Ziggo en iedere tv voorzien van een Chromecast van 2 tientjes.
Daarna kun je met ziggogo alle kanalen naar je tv’s streamen.
Waarom ziggo? Omdat ik niet weet of chromecast met KPN werkt.
Overigen stopt ziggo met analoge tv, dus coax door je huis kun je vergeten. Alles digitaal
In principe gebruik je bij Ziggo een Mediabox met kaartje of als het kan alleen een kaartje (ligt aan je tv of dat kan). Als je dus meerdere tv's hebt kost dat extra per maand. Ik geloof ¤5 per extra Mediabox per maand bij Ziggo.quote:Op vrijdag 28 september 2018 20:59 schreef zonnigetoekomsttegemoed het volgende:
Dus dat je per tv een soort decoder hebt waar je per maand voor moet betalen is achterhaald?
Sorry ik ben echt niet van deze tijd.
Ik heb dan we tv's nodig welke internet tv's zijn?
Duh zo komt het binnen, daarom zeg ik ook ‘door je huis’quote:Op vrijdag 28 september 2018 20:48 schreef Dunnevandale het volgende:
[..]
Digitaal gaat nog steeds via coax ☺
Ik heb ze tv beloofd, werkt nog niet maar ze kijken bijna alleen YouTube op hun telefoon.... dat is ook mijn twijfel, wat te doen. Denk als er een tv staat dat ze daar toch minmaal naar kijken.quote:Op vrijdag 28 september 2018 21:25 schreef Fer het volgende:
KPN alleen als je met glasvezel kan krijgen, DSL is vaak outdated, zeker als je 4 tv’s wil voeden.
Maar serieus, kinderen, die tv kijken ?
FOX Sports, maar is idd maar de helft van de prijs bij Ziggo.quote:Op vrijdag 28 september 2018 21:30 schreef V-for-Vendetta het volgende:
KPN heeft goedkope eredivisie live.
Neem je het startpakket van Ziggo. ¤49 per maand, eerste 9 maanden ¤29. 40Mb download, 4Mb upload. HD zenderpakket met RTLZ. Als je een extra Mediabox (voor een extra tv dus) wilt kun je die gelijk bestellen of wanneer je wilt.quote:Op vrijdag 28 september 2018 21:38 schreef zonnigetoekomsttegemoed het volgende:
Mijn belangrijkste reden te wijzigen is apart KPN en Ziggo samen brengen. Digitaal want wil RTLZ kijken. En analoog is natuurlijk helemaal niet meer van deze tijd. Kosten zo laag mogelijk houden.
Verder heb ik de ballen verstand van al die technische termen
Ik was altijd Ziggo fan maar nadat ze met die verschrikkelijke Horizon box kwamen, ben ik overgestapt op KPN. Wat een genot. Dat kastje zapt wanneer je op het knopje drukt en niet pas 3 seconden later. 5 kanalen zappen in 3 seconden i.p.v. een halve minuut.quote:Op vrijdag 28 september 2018 21:48 schreef Chinless het volgende:
Je kan ook Tele2 nemen... variant van KPN.
Voordeel is dat die kastjes van Tele2 of KPN supersnel zappen en reageren. Kan ziggo nog wat van leren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |