abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_182261731
Sterker nog, ziggo verplicht je hun modem te gebruiken, bij kpn, xs4all etc kan je rustig een ander modem en/of router gebruiken.
pi_182264371
Hier kan ik met kpn net 20 MB download halen en dat is in het centrum van een middelgrote stad met een van de grootste telefooncentrales van nederland 3 straten verderop. Vraag eerst maar eens na hoeveel download je kunt halen op het kpn netwerk en dan is 20 mb echt te weinig. Ziggo biedt wel normale snelheden aan.
pi_182264702
quote:
2s.gif Op maandag 1 oktober 2018 23:19 schreef machtpen het volgende:
Hier kan ik met kpn net 20 MB download halen en dat is in het centrum van een middelgrote stad met een van de grootste telefooncentrales van nederland 3 straten verderop. Vraag eerst maar eens na hoeveel download je kunt halen op het kpn netwerk en dan is 20 mb echt te weinig. Ziggo biedt wel normale snelheden aan.
hij heeft glasvezel
:]
pi_182275367
https://netco-fpi-info.fourstack.nl/
hier kan je zien wat er op je adres haalbaar is.
  Moderator dinsdag 2 oktober 2018 @ 16:38:12 #105
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_182275564
Grappig. Geen ioper mogelijk op mijn adres. Alleen fiber!
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_182275925
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 16:38 schreef Renesite het volgende:
Grappig. Geen ioper mogelijk op mijn adres. Alleen fiber!
De Ezel schijt ook altijd op dezelfde hoop.
pi_182276259
On Demand bij Ziggo is wel handig, zit standaard in bepaalde pakketten. Alleen moet je je er ook weer niet al te veel bij voorstellen.
Mocht je KPN glasvezel willen hebben; da's 1 conversieslag minder dan bij Ziggo, dus zou het signaal iets stabieler kunnen zijn.
pi_182276309
quote:
2s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 17:18 schreef ToT het volgende:
Mocht je KPN glasvezel willen hebben;
Men zou het hier gaan leggen, dan was ik gelijk overgestapt, wel het briefje in de bus gehad maar de werkzaamheden bleven uit!
pi_182276370
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 17:21 schreef john2406 het volgende:

[..]

Men zou het hier gaan leggen, dan was ik gelijk overgestapt, wel het briefje in de bus gehad maar de werkzaamheden bleven uit!
Ow da's kut.
Zelf wilde ik overstappen naar KPN omdat Ziggo hier gewoon bagger was, maar na een hoop heisa kwam Ziggo met een allerlaatste optie om alles goed te laten lopen. Dat hielp. Ik ben vooral gebleven omdat ik dit mailadres al vele, vele jaren heb en het eigenlijk niet wil veranderen.
Ik hoor tegenstrijdige verhalen over of je mailadres blijft bestaan als je naar een andere provider gaat.
Dat, en dus dat On Demand wat ik net noemde. Dat leek me wel handig. Dat IS ook handig, ALS je flink bijlapt voor allerlei extra's. De standaard versie is aardig uitgekleed, maar hee; het is tenminste iets he. :P
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 17:37:10 #110
456899 VenusFlyTrap
vind alles leuk
pi_182276563
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2018 22:00 schreef Sjemmert het volgende:
En Ziggo heeft gratis F1. De rest lijkt me niet belangrijk.
De reden dat wij van KPN naar Ziggo zijn overgestapt. Nu heb ik geen kind aan mijn man op zondagen! Ik kijk lekker mee.
Ziggo was voor ons ook iets goedkoper, ik meen ¤2,5 of ¤5 per maand en sneller internet.
KPN had super traag internet en Ziggo is lekker snel wat natuurlijk fijn is om 4k Netflix te kijken. Maar dit scheelt per plaats, mijn moeder heeft KPN glasvezel en dat gaat als een tierelier.

Wat wel een voordeel van KPN is wat niet bij Ziggo bestaat is dat je geen gebruik kan maken van gratis Spotify. Nu heb ik een family account die ik door vieren deel per maand dus dat is het geld niet.
pi_182395583
quote:
2s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 17:25 schreef ToT het volgende:

[..]

Ow da's kut.
Zelf wilde ik overstappen naar KPN omdat Ziggo hier gewoon bagger was, maar na een hoop heisa kwam Ziggo met een allerlaatste optie om alles goed te laten lopen. Dat hielp. Ik ben vooral gebleven omdat ik dit mailadres al vele, vele jaren heb en het eigenlijk niet wil veranderen.
Ik hoor tegenstrijdige verhalen over of je mailadres blijft bestaan als je naar een andere provider gaat.
Dat, en dus dat On Demand wat ik net noemde. Dat leek me wel handig. Dat IS ook handig, ALS je flink bijlapt voor allerlei extra's. De standaard versie is aardig uitgekleed, maar hee; het is tenminste iets he. :P
En heden lag er opeens een kabel rol in de straat blauw van kleur, ik gaan kijken op de stickers, niks op te herkennen dan maar de kabel en wat blijkt glasvezel!
Twee maanden later nu maar hopen dat ze morgen beginnen en dat de vorst er niet invallen doet.
pi_182395685
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 18:18 schreef john2406 het volgende:

[..]

En heden lag er opeens een kabel rol in de straat blauw van kleur, ik gaan kijken op de stickers, niks op te herkennen dan maar de kabel en wat blijkt glasvezel!
Twee maanden later nu maar hopen dat ze morgen beginnen en dat de vorst er niet invallen doet.
*O* ^O^
  maandag 8 oktober 2018 @ 18:43:49 #113
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_182395992
Intel Pentium 4 2.4GHz HT (Northwood, 130nm, 512KB L2, 800MHz FSB)
Intel Extreme Graphics 2 (64MB allocated)
1GB DDR 400MHz CL2 or 3
Maxtor DiamondMax Plus 10 160GB IDE
pi_182399572
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 21:21 schreef akatar het volgende:
Sterker nog, ziggo verplicht je hun modem te gebruiken, bij kpn, xs4all etc kan je rustig een ander modem en/of router gebruiken.
Dat van de modem klopt maar Ziggo geeft wel de vrijheid om een eigen router te gebruiken en hun modem in bridgemodus te zetten.
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_182399804
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 21:08 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Dat van de modem klopt maar Ziggo geeft wel de vrijheid om een eigen router te gebruiken en hun modem in bridgemodus te zetten.
Dat staat er ook exact.
pi_182399878
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 21:18 schreef akatar het volgende:

[..]

Dat staat er ook exact.
Niet exact en niet duidelijk genoeg. Jij schrijft dat KPN de vrijheid geeft om ander modem/router te nemen maar zegt niets over routers bij Ziggo. Op verder bekvechten reageer ik niet. Ik wilde alleen een (duidelijkere) aanvulling geven op jouw reactie. :P
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')