Digitaal gaat nog steeds via coax ☺quote:Op vrijdag 28 september 2018 20:40 schreef VleesLollie het volgende:
Ziggo en iedere tv voorzien van een Chromecast van 2 tientjes.
Daarna kun je met ziggogo alle kanalen naar je tv’s streamen.
Waarom ziggo? Omdat ik niet weet of chromecast met KPN werkt.
Overigen stopt ziggo met analoge tv, dus coax door je huis kun je vergeten. Alles digitaal
Ziggo go werkt niet fantastisch met RTL4/Chromecast (en vast wat andere kanalen) hier (beetje schokkerig, ook qua geluid) en t is heel irritant 'zappen' met die phone app.quote:Op vrijdag 28 september 2018 20:40 schreef VleesLollie het volgende:
Ziggo en iedere tv voorzien van een Chromecast van 2 tientjes.
Daarna kun je met ziggogo alle kanalen naar je tv’s streamen.
Waarom ziggo? Omdat ik niet weet of chromecast met KPN werkt.
Overigen stopt ziggo met analoge tv, dus coax door je huis kun je vergeten. Alles digitaal
In principe gebruik je bij Ziggo een Mediabox met kaartje of als het kan alleen een kaartje (ligt aan je tv of dat kan). Als je dus meerdere tv's hebt kost dat extra per maand. Ik geloof ¤5 per extra Mediabox per maand bij Ziggo.quote:Op vrijdag 28 september 2018 20:59 schreef zonnigetoekomsttegemoed het volgende:
Dus dat je per tv een soort decoder hebt waar je per maand voor moet betalen is achterhaald?
Sorry ik ben echt niet van deze tijd.
Ik heb dan we tv's nodig welke internet tv's zijn?
Duh zo komt het binnen, daarom zeg ik ook ‘door je huis’quote:Op vrijdag 28 september 2018 20:48 schreef Dunnevandale het volgende:
[..]
Digitaal gaat nog steeds via coax ☺
Ik heb ze tv beloofd, werkt nog niet maar ze kijken bijna alleen YouTube op hun telefoon.... dat is ook mijn twijfel, wat te doen. Denk als er een tv staat dat ze daar toch minmaal naar kijken.quote:Op vrijdag 28 september 2018 21:25 schreef Fer het volgende:
KPN alleen als je met glasvezel kan krijgen, DSL is vaak outdated, zeker als je 4 tv’s wil voeden.
Maar serieus, kinderen, die tv kijken ?
FOX Sports, maar is idd maar de helft van de prijs bij Ziggo.quote:Op vrijdag 28 september 2018 21:30 schreef V-for-Vendetta het volgende:
KPN heeft goedkope eredivisie live.
Neem je het startpakket van Ziggo. ¤49 per maand, eerste 9 maanden ¤29. 40Mb download, 4Mb upload. HD zenderpakket met RTLZ. Als je een extra Mediabox (voor een extra tv dus) wilt kun je die gelijk bestellen of wanneer je wilt.quote:Op vrijdag 28 september 2018 21:38 schreef zonnigetoekomsttegemoed het volgende:
Mijn belangrijkste reden te wijzigen is apart KPN en Ziggo samen brengen. Digitaal want wil RTLZ kijken. En analoog is natuurlijk helemaal niet meer van deze tijd. Kosten zo laag mogelijk houden.
Verder heb ik de ballen verstand van al die technische termen
Ik was altijd Ziggo fan maar nadat ze met die verschrikkelijke Horizon box kwamen, ben ik overgestapt op KPN. Wat een genot. Dat kastje zapt wanneer je op het knopje drukt en niet pas 3 seconden later. 5 kanalen zappen in 3 seconden i.p.v. een halve minuut.quote:Op vrijdag 28 september 2018 21:48 schreef Chinless het volgende:
Je kan ook Tele2 nemen... variant van KPN.
Voordeel is dat die kastjes van Tele2 of KPN supersnel zappen en reageren. Kan ziggo nog wat van leren.
Die Horizon shit wordt geloof ik niet meer verkocht.quote:Op vrijdag 28 september 2018 21:57 schreef unlimitedzxr het volgende:
[..]
Ik was altijd Ziggo fan maar nadat ze met die verschrikkelijke Horizon box kwamen, ben ik overgestapt op KPN. Wat een genot. Dat kastje zapt wanneer je op het knopje drukt en niet pas 3 seconden later. 5 kanalen zappen in 3 seconden i.p.v. een halve minuut.
Daarnaast, korting op Spotify, Eredivisie Fox voor maar 7,50 en een paar leuke goedkope pakketten (Duits pakket voor bijvoorbeeld 2,50 euro). Ik heb nu ook een KPN Sim only abonnement en krijg zelfs Fox gratis en 5 euro extra korting op het abonnement. Dat is aantrekkelijker dan de aanbieding van Voodoofoon en Ziggo.
Netflix app op het KPN kastje werkt echt meer dan prima en al met al is die hardware gewoon een enorme verademing tov die Horizon box.
Zijn er dan ook nadelen? Ja, op dit (nieuwe) adres heb ik helaas alleen de DSL verbinding. Voor normaal gebruik snel genoeg maar voor mijn werk soms iets aan de trage kant. Ik zal niet snel teruggaan naar Ziggo maar die internet verbinding mag bij KPN wel iets sneller. Gelukkig komt hier binnenkort glasvezel beschikbaar en is ook dat probleem opgelost.
Ik had een supergoedkoop abonnement. ¤32 voor waar je nu 49 voor betaalt.quote:Op vrijdag 28 september 2018 22:01 schreef Harvest89 het volgende:
Ziggo heeft over het algemeen gewoon betere kwaliteit, maar daar betaal je ook wel voor.
Klopt.. die was ik vergeten als nadeel van KPN. Echter, ik heb een Chromecast en mijn ouders hebben Ziggo.......quote:Op vrijdag 28 september 2018 22:00 schreef Sjemmert het volgende:
En Ziggo heeft gratis F1. De rest lijkt me niet belangrijk.
Nice.quote:Op vrijdag 28 september 2018 22:05 schreef vredesdruif het volgende:
[..]
Ik had een supergoedkoop abonnement. ¤32 voor waar je nu 49 voor betaalt.
volgens wie? https://www.consumentenbo(...)provider-q2-2018.pngquote:Op vrijdag 28 september 2018 22:01 schreef Harvest89 het volgende:
Ziggo heeft over het algemeen gewoon betere kwaliteit, maar daar betaal je ook wel voor.
Interessant.quote:Op vrijdag 28 september 2018 22:18 schreef wootahH het volgende:
[..]
volgens wie? https://www.consumentenbo(...)provider-q2-2018.png
Ja, had, hè? Ze hebben me per ongeluk afgesloten (ik had alleen een nieuwe afstandsbediening aangevraagd) en ze konden het niet terugdraaien. Ik kon er alleen een klacht over indienen en daar had ik dus echt geen zin in, gezien die klantenservice ook gewoon kut is. Dus heb ik maar eieren voor m'n geld gekozen en dat abonnement van ¤49, eerste 9 maanden ¤29, besteld. Ik ben eigenlijk allang blij dat dat is geregeld en alles het doet.quote:Op vrijdag 28 september 2018 22:08 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Nice.![]()
Ik betaal iets van ¤57 p/m.
Lekker dan. Wat een grap.quote:Op vrijdag 28 september 2018 22:25 schreef vredesdruif het volgende:
Ja, had, hè? Ze hebben me per ongeluk afgesloten (ik had alleen een nieuwe afstandsbediening aangevraagd) en ze konden het niet terugdraaien.
UPS? of UPC?quote:Op vrijdag 28 september 2018 22:23 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Interessant.
Ik heb zelf nooit problemen sinds ik Ziggo heb. Wel vaak problemen gehad vroeger met Telfort en UPS.
Ik zag het al voor me: maanden zonder tv zitten terwijl ik aangetekende brieven zit te sturen en dagelijks met die mongolen aan de telefoon zit.quote:
Sorry, ik bedoelde UPC.quote:Op vrijdag 28 september 2018 22:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
UPS? of UPC?
Die laatste is hetzelfde als Ziggo... UPC heeft Ziggo overgenomen en is in NL overal de naam Ziggo gaan gebruiken.
Haha, en dat weten ze misschien ook. Daarom doen ze alsof elke klant een downie is met een IQ van onder de 70.quote:Op vrijdag 28 september 2018 22:30 schreef vredesdruif het volgende:
[..]
Ik zag het al voor me: maanden zonder tv zitten terwijl ik aangetekende brieven zit te sturen en dagelijks met die mongolen aan de telefoon zit.Nee, dank je.
Ik had van 2000 tot 5 jaar geleden UPC en de dienstverlening was de laatste jaren echt wel stukken beter dan de eerste jaren, toen ik in 2013 (voor de fusie dus) van UPC naar Ziggo gebied verhuisde gingen we er ook op achteruit, maar gelukkig is dat inmiddels wel weer gelijkgetrokken.quote:Op vrijdag 28 september 2018 22:30 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Sorry, ik bedoelde UPC.
En dat was nog voor de fusie met Ziggo.
Internet viel toen echt veel te vaak weg, en klantenservice was bagger.
Maar goed, slechte klantenservice heeft bijna elk bedrijf wel last van.
Klopt. Tenzij je er voor wilt betalen. Ik zie niet in waarom, want die providers moeten volgens mij best grote marges hebben als je ziet hoe duur het bijvoorbeeld in Finland is. XS4ALL schijnt wel ok te zijn.quote:Op vrijdag 28 september 2018 22:30 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Maar goed, slechte klantenservice heeft bijna elk bedrijf wel last van.
Dus dan kan ik zelf tv kijken middels de decoder. En tegelijk kan een ander het account voor internet tv gebruiken boven? En kan dat op meerdere apparaten te gelijk?quote:Op vrijdag 28 september 2018 22:38 schreef Captain_Ghost het volgende:
Voor de tv abbo (zowel KPN en Ziggo) krijgt je 1 decoder en account voor de internet tv. Die laatste kan je zowel op mobiel of laptop of pc of apparaat met mogelijkheid app te downloaden. en tv programma's te bekijken.
Wil je toch 2e decoder, dan betaal je de maand huur extra bij.
bij beide providers 3 itv streamsquote:Op vrijdag 28 september 2018 22:48 schreef zonnigetoekomsttegemoed het volgende:
[..]
Dus dan kan ik zelf tv kijken middels de decoder. En tegelijk kan een ander het account voor internet tv gebruiken boven? En kan dat op meerdere apparaten te gelijk?
Ja 3 stuks tegelijk geloof ik.quote:Op vrijdag 28 september 2018 22:48 schreef zonnigetoekomsttegemoed het volgende:
[..]
Dus dan kan ik zelf tv kijken middels de decoder. En tegelijk kan een ander het account voor internet tv gebruiken boven? En kan dat op meerdere apparaten te gelijk?
Met Ziggo kan je een decoder voor elke TV zetten (kost op MP 2 tientjes), de kaart registreren via Mijn Ziggo en zoveel bekijken als je wilt. Verder heb ik geen problemen gehad met Ziggo, maar ik geloof niet dat het bijster goedkoop is.quote:Op vrijdag 28 september 2018 22:48 schreef zonnigetoekomsttegemoed het volgende:
Traag…traag….maar het helpt wel tegen het zappen.quote:Op vrijdag 28 september 2018 21:48 schreef Chinless het volgende:
Voordeel is dat die kastjes van Tele2 of KPN supersnel zappen en reageren. Kan ziggo nog wat van leren.
Yep, kabel ligt er maar niet aangesloten.quote:Op zaterdag 29 september 2018 08:02 schreef Nico987 het volgende:
Bij kpn kunnen 2 tv's digitaal en de rest voor 4 p/st euro op digitenne. Ik heb overigens begrepen dat er wel merr tv's op het modem maar dat kpn steekproeven doet vanaf kantoor.
Ziggo zou ik kiezen als je formule 1 wil zien.
Heb je glasvezel?
Als je glasvezel hebt en kpn levert ook daadwerkelijk glasvezel internet bij jou dan zou ik niet twijfelen en voor xs4all gaan (is van kpn). Nog steeds kwalitatief een van de beste providers van Nederland, met goede service. De enige reden dat ik zelf ziggo heb is omdat hier geen glasvezel is en dsl gewoon te traag is. Dan zit je aan dat monopolie-bedrijf vast. Het is best ok zolang alles werkt maar god verhoede dat je ooit de klantenservice nodig hebt... Die weten namelijk ook dat je geen kant op kan. Er is namelijk geen andere kabel aanbieder hier.quote:Op zaterdag 29 september 2018 09:22 schreef zonnigetoekomsttegemoed het volgende:
[..]
Yep, kabel ligt er maar niet aangesloten.
Gewoon XS4ALL met glasvezel nemen. Inclusief Spotify abbo en een zeer goede service. Evt te combineren met kpn mobile familie abbo.quote:Op zaterdag 29 september 2018 09:22 schreef zonnigetoekomsttegemoed het volgende:
[..]
Yep, kabel ligt er maar niet aangesloten.
Ziggo is voornemens analoog niet meer in het leverings pakket te hebben, dus die tv s gaat dan niet op meer, of het daadwerkelijk zo gaat komen, ik wacht ook nog af, als het eraf ben ik de laatste dag/uur/minuut bij ziggo klant.quote:Op vrijdag 28 september 2018 20:37 schreef zonnigetoekomsttegemoed het volgende:
Nog steeds thuis analoge tv. Twijfel al jaren tussen KPN en Ziggo om alles in 1 digitaal pakket onder te brengen. Is echt belachelijk, ik kan al jaren geen keus maken.
Wie overtuigd mij...
Gezin 4 personen 2 kinderen 12 jaar
Willen eigenlijk 4 of 5 werkende tv's maar ook kosten in de hand houden. Ik begrijp dan dat alleen met Ziggo je bijvoorbeeld in de woonkamer digitaal kunt kijken maar dat de andere tv's dan ook allemaal analoog werken en dat zoiets net kan met KPN?
Wat zijn de voors en tegens?
Waar?quote:Op zaterdag 29 september 2018 14:48 schreef sjorsie1982 het volgende:
geen van beiden, allebei zijn ze te duur voor mij.
Ik betaal 1 euro per dag voor internet 1000 Gbik haal altijd de 800 en soms ook echt de 1000.
Televisie is apart voor ik dacht 15 eur p/m, maar dit zeg ik op want ik heb netflix.
tweak, maar nu is de prijs met 20 euro per jaar verhoogd, dus is het iets meer dan 1 euro per dag.quote:
Dat zijn iig snelheden die niemand thuis haalt, 1000 Gb……...quote:Op zaterdag 29 september 2018 14:48 schreef sjorsie1982 het volgende:
Ik betaal 1 euro per dag voor internet 1000 Gbik haal altijd de 800 en soms ook echt de 1000.
Televisie is apart voor ik dacht 15 eur p/m, maar dit zeg ik op want ik heb netflix.
Ik wel af en toe, maar ik heb altijd 800 Gb of hoger gehaald.quote:Op zaterdag 29 september 2018 16:39 schreef akatar het volgende:
[..]
Dat zijn iig snelheden die niemand thuis haalt, 1000 Gb……...
Bedankt voor de info.quote:Op zaterdag 29 september 2018 16:04 schreef sjorsie1982 het volgende:
tweak, maar nu is de prijs met 20 euro per jaar verhoogd, dus is het iets meer dan 1 euro per dag.
Ziggo zou ik nooit kiezen, want die is veelst te duur.
waar haal je dat?quote:Op zaterdag 29 september 2018 17:29 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Ik wel af en toe, maar ik heb altijd 800 Gb of hoger gehaald.
tweakquote:Op zaterdag 29 september 2018 17:40 schreef akatar het volgende:
[..]
waar haal je dat?
een consumentenlijn die 1 Gb haalt is al heel wat.
(of ff een linkje naar de betreffende aanbieder met snelheid)
Ook die komt niet verder dan 1 Gb, je hebt blijkbaar een bijzonder abbonement.quote:
Dat lijkt me niet, aangezien jouw interne netwerk dat helemaal niet aan kan. Zelfs je harde schijf kan echt geen 800Gb per seconde aan. Je bedoelt waarschijnlijk 800Mb.quote:Op zaterdag 29 september 2018 17:29 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Ik wel af en toe, maar ik heb altijd 800 Gb of hoger gehaald.
In principe heb ik alles wat maar zijn kan, en ik betaal er geen sodemieter voor, behalve ziggo dan.quote:Op zaterdag 29 september 2018 14:48 schreef sjorsie1982 het volgende:
Hier idem dito. 2x nodig gehad, 2x geholpen (in 15 jaar of zo)quote:Op zondag 30 september 2018 09:27 schreef GM78 het volgende:
Heb echt serieus nog nooit problemen gehad met de klantenservice van Ziggo![]()
Ben altijd correct geholpen, indien nodig kreeg ik altijd zonder probleem nieuw materiaal toegestuurd![]()
Doe het al jaren, kijk echter uit wat voor tv, Phillips heeft android, en nog een paar Samsung heeft zijn eigen systeem, dan mag een je foon erbij gebruiken.quote:Op zondag 30 september 2018 10:26 schreef Sport_Life het volgende:
Wij worden helemaal gek van al die commerciële zenders met hun reclame blokken.
Betalen 60 euro voor kpn en dan kijk je nog de 80% van de tijd naar reclame (incl verkapte reclame bij late night als iemand z'n boekje komt verkopen).
In ons nieuwe huis komt alleen internet van T mobile, Netflix en NPO 1,2 en 3 kijken we via de smart tv. Kosten 35 euro internet, 10 euro Netflix en gratis NPO.
Je betaald geen 60 euro voor de tv. Anders moet je erotische zenders uit zetten. Ca het internet is 35, tv 20 en spotify 5.quote:Op zondag 30 september 2018 10:26 schreef Sport_Life het volgende:
Wij worden helemaal gek van al die commerciële zenders met hun reclame blokken.
Betalen 60 euro voor kpn en dan kijk je nog de 80% van de tijd naar reclame (incl verkapte reclame bij late night als iemand z'n boekje komt verkopen).
In ons nieuwe huis komt alleen internet van T mobile, Netflix en NPO 1,2 en 3 kijken we via de smart tv. Kosten 35 euro internet, 10 euro Netflix en gratis NPO.
Ik heb een philips android tv. Wat een k*t ding. Tv start is 58 keer opnieuw op voordat je kan kijken. En soms doet die het halverwege nog eens.quote:Op zondag 30 september 2018 11:31 schreef john2406 het volgende:
[..]
Doe het al jaren, kijk echter uit wat voor tv, Phillips heeft android, en nog een paar Samsung heeft zijn eigen systeem, dan mag een je foon erbij gebruiken.
Wij ook en ik kijk niks over de kabel, ik kijk film 1 tot sky tot sport en netflix tot nog oneindig.quote:Op zondag 30 september 2018 11:38 schreef Nico987 het volgende:
[..]
Ik heb een philips android tv. Wat een k*t ding. Tv start is 58 keer opnieuw op voordat je kan kijken. En soms doet die het halverwege nog eens.
Of een update die op zaterdag avond 21.00 de hele tv blokkeert.
Dan zou je, denk ik, gebruik maken van Ziggo.quote:Op zondag 30 september 2018 11:40 schreef john2406 het volgende:
[..]
Wij ook en ik kijk niks over de kabel, ik kijk film 1 tot sky tot sport en netflix tot nog oneindig.
Echter wij hebben nog tv s waar ik van de kabel afhankelijk ben, zo rond de zes stuks.
Analoog dus.
Ik zou eigenlijk iets meer tijd moeten hebben, zodat ik ook nog af en toe kijken kan!
Onze Samsung doet 't idd via de telefoon, maar werkt prima. Soort luxe afstandsbediening.quote:Op zondag 30 september 2018 11:31 schreef john2406 het volgende:
[..]
Doe het al jaren, kijk echter uit wat voor tv, Phillips heeft android, en nog een paar Samsung heeft zijn eigen systeem, dan mag een je foon erbij gebruiken.
Klopt zit internet, Spotify bij enzo.. Maar dan nog, betalen voor commerciële zenders is bijna niet meer van deze tijd met de helft van de prijs "onbeperkt" Netflix. Zonder reclame en meer kwaliteit.quote:Op zondag 30 september 2018 11:36 schreef Nico987 het volgende:
[..]
Je betaald geen 60 euro voor de tv. Anders moet je erotische zenders uit zetten. Ca het internet is 35, tv 20 en spotify 5.
De helft van de aangekocht series kon je jaren daarvoor al zien over de kabel.quote:Op zondag 30 september 2018 16:03 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Klopt zit internet, Spotify bij enzo.. Maar dan nog, betalen voor commerciële zenders is bijna niet meer van deze tijd met de helft van de prijs "onbeperkt" Netflix. Zonder reclame en meer kwaliteit.
NLE hier ook, ook tevreden voor het geld. owel KPN als Ziggo veel te duur voor de rommel die je krijgtquote:Op zondag 30 september 2018 09:37 schreef UJF045 het volgende:
TS kijk eens naar NLE Alles in één. Gaat allemaal via KPN (ook zelfde hardware) alleen je betaalt hier maar 30 euro per maand. Stabiel 100 Mb/s internet en voor de extra TVs gebruik ik Chromecast. Dik tevreden.
Kun je zo op de site zien.quote:Op maandag 1 oktober 2018 00:12 schreef zonnigetoekomsttegemoed het volgende:
De vraag is of je dan niet beter een telefoonabonnement bij een prijsvechter kunt afsluiten.
Ik hoor prima verhalen in mijn omgeving van Hollands Nieuw en Simpel.
Overigens heb ik zelf ook Vodafone alhoewel dat abonnement op mijn zakelijke adres geregistreerd staat. Ik weet niet of ze dat dan ook meenemen...
Ik krijg ook korting echter niet van alleen, zo snel er een aanbieding komt begin ik aan de bel te trekken, of dat men iets veranderen doet, als analoog van de kabel zou gaan geloof maar dat k ga bellen.quote:Op maandag 1 oktober 2018 08:16 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Kun je zo op de site zien.
Maar ik kreeg korting p/m, dubbel data, een tvpakket & geen aansluitkostentoen was de keus zo gemaakt.
heb ik toch 2 vragen:quote:Qua internet zijn beide providers ongeveer even goed. Het modem van KPN is beter, maar bij Ziggo kan je een eigen router gebruiken. Normale gebruikers gaan beide providers daarin prima vinden. KPN bied tegen bijbetaling wel sneller internet (over glasvezel) maar Ziggo ligt nauwelijks achter qua download. Upload je veel? (dropbox, youtube uploads, VPN?) Dan is KPN de duidelijke winnaar. Voor de gemiddelde gebruiker echter niet heel belangrijk.
Al met al maakt het niet bijster veel uit. Ik zou persoonlijk gewoon kijken welke van de 2 het goedkoopst is met de pakketten/ontvangers die je wil.
Succes met je keuze!
hij heeft glasvezelquote:Op maandag 1 oktober 2018 23:19 schreef machtpen het volgende:
Hier kan ik met kpn net 20 MB download halen en dat is in het centrum van een middelgrote stad met een van de grootste telefooncentrales van nederland 3 straten verderop. Vraag eerst maar eens na hoeveel download je kunt halen op het kpn netwerk en dan is 20 mb echt te weinig. Ziggo biedt wel normale snelheden aan.
De Ezel schijt ook altijd op dezelfde hoop.quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 16:38 schreef Renesite het volgende:
Grappig. Geen ioper mogelijk op mijn adres. Alleen fiber!
Men zou het hier gaan leggen, dan was ik gelijk overgestapt, wel het briefje in de bus gehad maar de werkzaamheden bleven uit!quote:
Ow da's kut.quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 17:21 schreef john2406 het volgende:
[..]
Men zou het hier gaan leggen, dan was ik gelijk overgestapt, wel het briefje in de bus gehad maar de werkzaamheden bleven uit!
De reden dat wij van KPN naar Ziggo zijn overgestapt. Nu heb ik geen kind aan mijn man op zondagen! Ik kijk lekker mee.quote:Op vrijdag 28 september 2018 22:00 schreef Sjemmert het volgende:
En Ziggo heeft gratis F1. De rest lijkt me niet belangrijk.
En heden lag er opeens een kabel rol in de straat blauw van kleur, ik gaan kijken op de stickers, niks op te herkennen dan maar de kabel en wat blijkt glasvezel!quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 17:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow da's kut.
Zelf wilde ik overstappen naar KPN omdat Ziggo hier gewoon bagger was, maar na een hoop heisa kwam Ziggo met een allerlaatste optie om alles goed te laten lopen. Dat hielp. Ik ben vooral gebleven omdat ik dit mailadres al vele, vele jaren heb en het eigenlijk niet wil veranderen.
Ik hoor tegenstrijdige verhalen over of je mailadres blijft bestaan als je naar een andere provider gaat.
Dat, en dus dat On Demand wat ik net noemde. Dat leek me wel handig. Dat IS ook handig, ALS je flink bijlapt voor allerlei extra's. De standaard versie is aardig uitgekleed, maar hee; het is tenminste iets he.
quote:Op maandag 8 oktober 2018 18:18 schreef john2406 het volgende:
[..]
En heden lag er opeens een kabel rol in de straat blauw van kleur, ik gaan kijken op de stickers, niks op te herkennen dan maar de kabel en wat blijkt glasvezel!
Twee maanden later nu maar hopen dat ze morgen beginnen en dat de vorst er niet invallen doet.
Dat van de modem klopt maar Ziggo geeft wel de vrijheid om een eigen router te gebruiken en hun modem in bridgemodus te zetten.quote:Op maandag 1 oktober 2018 21:21 schreef akatar het volgende:
Sterker nog, ziggo verplicht je hun modem te gebruiken, bij kpn, xs4all etc kan je rustig een ander modem en/of router gebruiken.
Dat staat er ook exact.quote:Op maandag 8 oktober 2018 21:08 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Dat van de modem klopt maar Ziggo geeft wel de vrijheid om een eigen router te gebruiken en hun modem in bridgemodus te zetten.
Niet exact en niet duidelijk genoeg. Jij schrijft dat KPN de vrijheid geeft om ander modem/router te nemen maar zegt niets over routers bij Ziggo. Op verder bekvechten reageer ik niet. Ik wilde alleen een (duidelijkere) aanvulling geven op jouw reactie.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |