Yep, kabel ligt er maar niet aangesloten.quote:Op zaterdag 29 september 2018 08:02 schreef Nico987 het volgende:
Bij kpn kunnen 2 tv's digitaal en de rest voor 4 p/st euro op digitenne. Ik heb overigens begrepen dat er wel merr tv's op het modem maar dat kpn steekproeven doet vanaf kantoor.
Ziggo zou ik kiezen als je formule 1 wil zien.
Heb je glasvezel?
Als je glasvezel hebt en kpn levert ook daadwerkelijk glasvezel internet bij jou dan zou ik niet twijfelen en voor xs4all gaan (is van kpn). Nog steeds kwalitatief een van de beste providers van Nederland, met goede service. De enige reden dat ik zelf ziggo heb is omdat hier geen glasvezel is en dsl gewoon te traag is. Dan zit je aan dat monopolie-bedrijf vast. Het is best ok zolang alles werkt maar god verhoede dat je ooit de klantenservice nodig hebt... Die weten namelijk ook dat je geen kant op kan. Er is namelijk geen andere kabel aanbieder hier.quote:Op zaterdag 29 september 2018 09:22 schreef zonnigetoekomsttegemoed het volgende:
[..]
Yep, kabel ligt er maar niet aangesloten.
Gewoon XS4ALL met glasvezel nemen. Inclusief Spotify abbo en een zeer goede service. Evt te combineren met kpn mobile familie abbo.quote:Op zaterdag 29 september 2018 09:22 schreef zonnigetoekomsttegemoed het volgende:
[..]
Yep, kabel ligt er maar niet aangesloten.
Ziggo is voornemens analoog niet meer in het leverings pakket te hebben, dus die tv s gaat dan niet op meer, of het daadwerkelijk zo gaat komen, ik wacht ook nog af, als het eraf ben ik de laatste dag/uur/minuut bij ziggo klant.quote:Op vrijdag 28 september 2018 20:37 schreef zonnigetoekomsttegemoed het volgende:
Nog steeds thuis analoge tv. Twijfel al jaren tussen KPN en Ziggo om alles in 1 digitaal pakket onder te brengen. Is echt belachelijk, ik kan al jaren geen keus maken.
Wie overtuigd mij...
Gezin 4 personen 2 kinderen 12 jaar
Willen eigenlijk 4 of 5 werkende tv's maar ook kosten in de hand houden. Ik begrijp dan dat alleen met Ziggo je bijvoorbeeld in de woonkamer digitaal kunt kijken maar dat de andere tv's dan ook allemaal analoog werken en dat zoiets net kan met KPN?
Wat zijn de voors en tegens?
Waar?quote:Op zaterdag 29 september 2018 14:48 schreef sjorsie1982 het volgende:
geen van beiden, allebei zijn ze te duur voor mij.
Ik betaal 1 euro per dag voor internet 1000 Gbik haal altijd de 800 en soms ook echt de 1000.
Televisie is apart voor ik dacht 15 eur p/m, maar dit zeg ik op want ik heb netflix.
tweak, maar nu is de prijs met 20 euro per jaar verhoogd, dus is het iets meer dan 1 euro per dag.quote:
Dat zijn iig snelheden die niemand thuis haalt, 1000 Gb……...quote:Op zaterdag 29 september 2018 14:48 schreef sjorsie1982 het volgende:
Ik betaal 1 euro per dag voor internet 1000 Gbik haal altijd de 800 en soms ook echt de 1000.
Televisie is apart voor ik dacht 15 eur p/m, maar dit zeg ik op want ik heb netflix.
Ik wel af en toe, maar ik heb altijd 800 Gb of hoger gehaald.quote:Op zaterdag 29 september 2018 16:39 schreef akatar het volgende:
[..]
Dat zijn iig snelheden die niemand thuis haalt, 1000 Gb……...
Bedankt voor de info.quote:Op zaterdag 29 september 2018 16:04 schreef sjorsie1982 het volgende:
tweak, maar nu is de prijs met 20 euro per jaar verhoogd, dus is het iets meer dan 1 euro per dag.
Ziggo zou ik nooit kiezen, want die is veelst te duur.
waar haal je dat?quote:Op zaterdag 29 september 2018 17:29 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Ik wel af en toe, maar ik heb altijd 800 Gb of hoger gehaald.
tweakquote:Op zaterdag 29 september 2018 17:40 schreef akatar het volgende:
[..]
waar haal je dat?
een consumentenlijn die 1 Gb haalt is al heel wat.
(of ff een linkje naar de betreffende aanbieder met snelheid)
Ook die komt niet verder dan 1 Gb, je hebt blijkbaar een bijzonder abbonement.quote:
Dat lijkt me niet, aangezien jouw interne netwerk dat helemaal niet aan kan. Zelfs je harde schijf kan echt geen 800Gb per seconde aan. Je bedoelt waarschijnlijk 800Mb.quote:Op zaterdag 29 september 2018 17:29 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Ik wel af en toe, maar ik heb altijd 800 Gb of hoger gehaald.
In principe heb ik alles wat maar zijn kan, en ik betaal er geen sodemieter voor, behalve ziggo dan.quote:Op zaterdag 29 september 2018 14:48 schreef sjorsie1982 het volgende:
Hier idem dito. 2x nodig gehad, 2x geholpen (in 15 jaar of zo)quote:Op zondag 30 september 2018 09:27 schreef GM78 het volgende:
Heb echt serieus nog nooit problemen gehad met de klantenservice van Ziggo![]()
Ben altijd correct geholpen, indien nodig kreeg ik altijd zonder probleem nieuw materiaal toegestuurd![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |