abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie Sport zondag 30 september 2018 @ 10:49:14 #76
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_182222272
Ik heb altijd gedoe gehad met KPN, waardoor die het huis niet meer binnenkomt.
Ziggy hier. Altijd prima :).
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_182222301
Hier ook geen klachten over ziggo, Okee het opstarten van de box duurt wat lang en switchen van zender ook maar who cares.
I.v.m. verhuizing zoon hebben we gekeken naar wat hem het beste lijkt ziggo of een ander. hij is een gamer dus hij blijft bij ziggo wat verhoudings-gewijs het goedkoopst is als je snelheid wilt hebben en geen glasvezel kan krijgen.
  zondag 30 september 2018 @ 10:51:42 #78
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_182222332
Met een CI+ module heb je dat slome opstarten en zappen niet trouwens.

Maar ik blijf fan van onze constructie: ziggo voor de TV, internet via glasvezel.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_182223145
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2018 10:26 schreef Sport_Life het volgende:
Wij worden helemaal gek van al die commerciële zenders met hun reclame blokken.
Betalen 60 euro voor kpn en dan kijk je nog de 80% van de tijd naar reclame (incl verkapte reclame bij late night als iemand z'n boekje komt verkopen).

In ons nieuwe huis komt alleen internet van T mobile, Netflix en NPO 1,2 en 3 kijken we via de smart tv. Kosten 35 euro internet, 10 euro Netflix en gratis NPO.
Doe het al jaren, kijk echter uit wat voor tv, Phillips heeft android, en nog een paar Samsung heeft zijn eigen systeem, dan mag een je foon erbij gebruiken.
pi_182223231
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2018 10:26 schreef Sport_Life het volgende:
Wij worden helemaal gek van al die commerciële zenders met hun reclame blokken.
Betalen 60 euro voor kpn en dan kijk je nog de 80% van de tijd naar reclame (incl verkapte reclame bij late night als iemand z'n boekje komt verkopen).

In ons nieuwe huis komt alleen internet van T mobile, Netflix en NPO 1,2 en 3 kijken we via de smart tv. Kosten 35 euro internet, 10 euro Netflix en gratis NPO.
Je betaald geen 60 euro voor de tv. Anders moet je erotische zenders uit zetten. Ca het internet is 35, tv 20 en spotify 5.
pi_182223269
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2018 11:31 schreef john2406 het volgende:

[..]

Doe het al jaren, kijk echter uit wat voor tv, Phillips heeft android, en nog een paar Samsung heeft zijn eigen systeem, dan mag een je foon erbij gebruiken.
Ik heb een philips android tv. Wat een k*t ding. Tv start is 58 keer opnieuw op voordat je kan kijken. En soms doet die het halverwege nog eens.

Of een update die op zaterdag avond 21.00 de hele tv blokkeert.
pi_182223320
quote:
1s.gif Op zondag 30 september 2018 11:38 schreef Nico987 het volgende:

[..]

Ik heb een philips android tv. Wat een k*t ding. Tv start is 58 keer opnieuw op voordat je kan kijken. En soms doet die het halverwege nog eens.

Of een update die op zaterdag avond 21.00 de hele tv blokkeert.
Wij ook en ik kijk niks over de kabel, ik kijk film 1 tot sky tot sport en netflix tot nog oneindig.

Echter wij hebben nog tv s waar ik van de kabel afhankelijk ben, zo rond de zes stuks.
Analoog dus.

Ik zou eigenlijk iets meer tijd moeten hebben, zodat ik ook nog af en toe kijken kan!

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 30-09-2018 11:42:52 ]
pi_182228524
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2018 11:40 schreef john2406 het volgende:

[..]

Wij ook en ik kijk niks over de kabel, ik kijk film 1 tot sky tot sport en netflix tot nog oneindig.

Echter wij hebben nog tv s waar ik van de kabel afhankelijk ben, zo rond de zes stuks.
Analoog dus.

Ik zou eigenlijk iets meer tijd moeten hebben, zodat ik ook nog af en toe kijken kan!
Dan zou je, denk ik, gebruik maken van Ziggo.
Indien je 1 pasje hebt van Ziggo, is het een kwestie van een handvol (oude) digitale ontvangers kopen op marktplaats en je pas in een "smartwi" stoppen, kan je overal in huis digitaal kijken met 1 pas.
pi_182229955
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2018 11:31 schreef john2406 het volgende:

[..]

Onze Samsung doet 't idd via de telefoon, maar werkt prima. Soort luxe afstandsbediening.
Het kan via zo'n app geloof ik.
pi_182230033
quote:
1s.gif Op zondag 30 september 2018 11:36 schreef Nico987 het volgende:

[..]

Je betaald geen 60 euro voor de tv. Anders moet je erotische zenders uit zetten. Ca het internet is 35, tv 20 en spotify 5.
Klopt zit internet, Spotify bij enzo.. Maar dan nog, betalen voor commerciële zenders is bijna niet meer van deze tijd met de helft van de prijs "onbeperkt" Netflix. Zonder reclame en meer kwaliteit.
pi_182233832
quote:
1s.gif Op zondag 30 september 2018 16:03 schreef Sport_Life het volgende:

[..]

Klopt zit internet, Spotify bij enzo.. Maar dan nog, betalen voor commerciële zenders is bijna niet meer van deze tijd met de helft van de prijs "onbeperkt" Netflix. Zonder reclame en meer kwaliteit.
De helft van de aangekocht series kon je jaren daarvoor al zien over de kabel.
Ik snap je ding maar Netflix is niet heilig. Daarbij denk ik dat de tv nog altijd actualiteit en programma's biedt als boerzoekt vrouw, vrouw zoekt huis, boer uit boer zoekt vrouw verbouwd de tuin bij het huis etc etc die je niet ergens anders vindt.

25 euro voor 100 zenders of zo. Valt best mee.
pi_182233870
Netflix is complete bagger
  zondag 30 september 2018 @ 17:57:01 #88
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_182233947
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2018 09:37 schreef UJF045 het volgende:
TS kijk eens naar NLE Alles in één. Gaat allemaal via KPN (ook zelfde hardware) alleen je betaalt hier maar 30 euro per maand. Stabiel 100 Mb/s internet en voor de extra TVs gebruik ik Chromecast. Dik tevreden :).
NLE hier ook, ook tevreden voor het geld. owel KPN als Ziggo veel te duur voor de rommel die je krijgt :{ (lees: reclame's)
pi_182234813
Maar overall je sluit het af voor een jaar. En dat eerste jaar is vaak met behoorlijke korting.

Heel simpele keuze. Wil je 'gratis ' formule 1 en andere sport? (Ziggo). Wil je 'gratis' Spotify (kpn). Wil je niet te duur maar weinig service(telford). Wil je het meest betrouwbare internet en mag het iets meer kosten (Xs4all).
Ik zou er hier gewoon 1 voor kiezen. Bevalt hou je het, bevalt het niet stap je over. Wat prijstechnisch altijd verstandig is.
  zondag 30 september 2018 @ 19:45:14 #90
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_182237095
XS4all zou ik zeker niet kiezen, veel te duur voor wat ze bieden...
  Moderator zondag 30 september 2018 @ 19:51:47 #91
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_182237314
Telfort alles in 1 glasvezel. Met een abonnement van Telfort mobiel betalen we 52,50 met een 2e televisie en verhoging naar 100/100 ipv 50/50
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_182241974
Hmmm, ik weet niet of dit draadje mij veel wijzer heeft gemaakt. Veel verschillende inzichten.
Er is technisch nog veel meer mogelijk dan dat ik dacht. Ik heb iig veel geleerd over de verschillende mogelijkheden en zal al de genoemde aanbieders een op een rijtje zetten. Bedankt allen tot zover!
pi_182243673
Misschien dat ik wat toe kan voegen. Gescheiden ouders, de ene heeft Ziggo, de ander KPN.

Ziggo geeft sinds kort het basispakket gratis en onversleuteld. Dit betekent dat elke (digitale) tv in je huis de basiszenders kan ontvangen. Je betaalt wel extra voor de 'premium' ontvangers waarop je op kan nemen en eventuele aanvullende pakketen kan ontvangen.
De Ziggo Horizon ontvanger vind men over het algemeen kut, maar ik begrijp dat ze met een nieuwe software update beter zijn geworden. Als je tv een CI+ kaart aan kan heb je dat kastje misschien niet eens nodig, maar dan mis je wel interactieve tv, en mogelijk opnemen (afhankelijk van je tv)

KPN vind ik een veel fijnere ontvanger hebben, waar je ook Netflix op kan kijken. Maar voor elke tv zal je een ontvanger nodig hebben. Alleen de eerste 2 zijn gratis, en er is volgens mij een maximum van 5.

Volgens mij is Ziggo de enige die Formule 1 en HBO (game of thrones) levert. Of dat voor jou belangrijk is weet ik niet.
KPN bied korting, extra zenders en meer mobiele data als je ook KPN of Telfort mobiele abonnementen hebt. Ziggo doet volgens mij ook zoiets met Vodafone (of t-mobile?) Ik zit zelf bij Tele2, dus ben hier niet zo in thuis.

Klantenservice is hit or miss bij beide partijen. Beide hebben veel studenten via externe callcenters. Soms heb je geluk en heb je een oude rot, en bij zo'n student moet je niet met complexere problemen aankomen. Vind je klantenservice belangrijk? Dan moet je voor XS4all gaan. Dit is het techneuten/luxemerk van kpn, en heeft ook dezelfde tv-ontvangers.

Qua internet zijn beide providers ongeveer even goed. Het modem van KPN is beter, maar bij Ziggo kan je een eigen router gebruiken. Normale gebruikers gaan beide providers daarin prima vinden. KPN bied tegen bijbetaling wel sneller internet (over glasvezel) maar Ziggo ligt nauwelijks achter qua download. Upload je veel? (dropbox, youtube uploads, VPN?) Dan is KPN de duidelijke winnaar. Voor de gemiddelde gebruiker echter niet heel belangrijk.

Al met al maakt het niet bijster veel uit. Ik zou persoonlijk gewoon kijken welke van de 2 het goedkoopst is met de pakketten/ontvangers die je wil.

Succes met je keuze!
pi_182243831
Dank voor je verhelderende samenvatting van alle voorgaande posts, Killing-Time!
  zondag 30 september 2018 @ 23:49:50 #95
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_182244133
Weet niet of ik nu een spuit elf ga zijn, maar ziggo was bij mij doorslaggevend omdat ik zo ook flink veel korting op mijn vodafone abo kreeg + een gratis tv pakket.

Overigens hier beneden humax en bovenverdiepingen allemaal chromecast ultra + ziggogo app & nooit problemen.
pi_182244558
De vraag is of je dan niet beter een telefoonabonnement bij een prijsvechter kunt afsluiten.
Ik hoor prima verhalen in mijn omgeving van Hollands Nieuw en Simpel.
Overigens heb ik zelf ook Vodafone alhoewel dat abonnement op mijn zakelijke adres geregistreerd staat. Ik weet niet of ze dat dan ook meenemen...
  maandag 1 oktober 2018 @ 08:16:25 #97
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_182247231
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 00:12 schreef zonnigetoekomsttegemoed het volgende:
De vraag is of je dan niet beter een telefoonabonnement bij een prijsvechter kunt afsluiten.
Ik hoor prima verhalen in mijn omgeving van Hollands Nieuw en Simpel.
Overigens heb ik zelf ook Vodafone alhoewel dat abonnement op mijn zakelijke adres geregistreerd staat. Ik weet niet of ze dat dan ook meenemen...
Kun je zo op de site zien.

Maar ik kreeg korting p/m, dubbel data, een tvpakket & geen aansluitkosten :D toen was de keus zo gemaakt.
pi_182248302
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 08:16 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Kun je zo op de site zien.

Maar ik kreeg korting p/m, dubbel data, een tvpakket & geen aansluitkosten :D toen was de keus zo gemaakt.
Ik krijg ook korting echter niet van alleen, zo snel er een aanbieding komt begin ik aan de bel te trekken, of dat men iets veranderen doet, als analoog van de kabel zou gaan geloof maar dat k ga bellen.
Dat zal wel een korting voor 1 jaar opleveren denk ik?
pi_182257271
quote:
Qua internet zijn beide providers ongeveer even goed. Het modem van KPN is beter, maar bij Ziggo kan je een eigen router gebruiken. Normale gebruikers gaan beide providers daarin prima vinden. KPN bied tegen bijbetaling wel sneller internet (over glasvezel) maar Ziggo ligt nauwelijks achter qua download. Upload je veel? (dropbox, youtube uploads, VPN?) Dan is KPN de duidelijke winnaar. Voor de gemiddelde gebruiker echter niet heel belangrijk.

Al met al maakt het niet bijster veel uit. Ik zou persoonlijk gewoon kijken welke van de 2 het goedkoopst is met de pakketten/ontvangers die je wil.

Succes met je keuze!
heb ik toch 2 vragen:
waarom is het modem van kpn beter?
waarom zou je bij bv xs4all geen eigen router kunnen gebruiken?
pi_182260347
Bij alle providers kun je je eigen router gebruiken.
De nieuwe connectbox van Ziggo presteert niet slechter dan de Experiabox van KPN.
To escape criticism: Do nothing, Say nothing, Be nothing.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')