Doe het al jaren, kijk echter uit wat voor tv, Phillips heeft android, en nog een paar Samsung heeft zijn eigen systeem, dan mag een je foon erbij gebruiken.quote:Op zondag 30 september 2018 10:26 schreef Sport_Life het volgende:
Wij worden helemaal gek van al die commerciële zenders met hun reclame blokken.
Betalen 60 euro voor kpn en dan kijk je nog de 80% van de tijd naar reclame (incl verkapte reclame bij late night als iemand z'n boekje komt verkopen).
In ons nieuwe huis komt alleen internet van T mobile, Netflix en NPO 1,2 en 3 kijken we via de smart tv. Kosten 35 euro internet, 10 euro Netflix en gratis NPO.
Je betaald geen 60 euro voor de tv. Anders moet je erotische zenders uit zetten. Ca het internet is 35, tv 20 en spotify 5.quote:Op zondag 30 september 2018 10:26 schreef Sport_Life het volgende:
Wij worden helemaal gek van al die commerciële zenders met hun reclame blokken.
Betalen 60 euro voor kpn en dan kijk je nog de 80% van de tijd naar reclame (incl verkapte reclame bij late night als iemand z'n boekje komt verkopen).
In ons nieuwe huis komt alleen internet van T mobile, Netflix en NPO 1,2 en 3 kijken we via de smart tv. Kosten 35 euro internet, 10 euro Netflix en gratis NPO.
Ik heb een philips android tv. Wat een k*t ding. Tv start is 58 keer opnieuw op voordat je kan kijken. En soms doet die het halverwege nog eens.quote:Op zondag 30 september 2018 11:31 schreef john2406 het volgende:
[..]
Doe het al jaren, kijk echter uit wat voor tv, Phillips heeft android, en nog een paar Samsung heeft zijn eigen systeem, dan mag een je foon erbij gebruiken.
Wij ook en ik kijk niks over de kabel, ik kijk film 1 tot sky tot sport en netflix tot nog oneindig.quote:Op zondag 30 september 2018 11:38 schreef Nico987 het volgende:
[..]
Ik heb een philips android tv. Wat een k*t ding. Tv start is 58 keer opnieuw op voordat je kan kijken. En soms doet die het halverwege nog eens.
Of een update die op zaterdag avond 21.00 de hele tv blokkeert.
Dan zou je, denk ik, gebruik maken van Ziggo.quote:Op zondag 30 september 2018 11:40 schreef john2406 het volgende:
[..]
Wij ook en ik kijk niks over de kabel, ik kijk film 1 tot sky tot sport en netflix tot nog oneindig.
Echter wij hebben nog tv s waar ik van de kabel afhankelijk ben, zo rond de zes stuks.
Analoog dus.
Ik zou eigenlijk iets meer tijd moeten hebben, zodat ik ook nog af en toe kijken kan!
Onze Samsung doet 't idd via de telefoon, maar werkt prima. Soort luxe afstandsbediening.quote:Op zondag 30 september 2018 11:31 schreef john2406 het volgende:
[..]
Doe het al jaren, kijk echter uit wat voor tv, Phillips heeft android, en nog een paar Samsung heeft zijn eigen systeem, dan mag een je foon erbij gebruiken.
Klopt zit internet, Spotify bij enzo.. Maar dan nog, betalen voor commerciële zenders is bijna niet meer van deze tijd met de helft van de prijs "onbeperkt" Netflix. Zonder reclame en meer kwaliteit.quote:Op zondag 30 september 2018 11:36 schreef Nico987 het volgende:
[..]
Je betaald geen 60 euro voor de tv. Anders moet je erotische zenders uit zetten. Ca het internet is 35, tv 20 en spotify 5.
De helft van de aangekocht series kon je jaren daarvoor al zien over de kabel.quote:Op zondag 30 september 2018 16:03 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Klopt zit internet, Spotify bij enzo.. Maar dan nog, betalen voor commerciële zenders is bijna niet meer van deze tijd met de helft van de prijs "onbeperkt" Netflix. Zonder reclame en meer kwaliteit.
NLE hier ook, ook tevreden voor het geld. owel KPN als Ziggo veel te duur voor de rommel die je krijgtquote:Op zondag 30 september 2018 09:37 schreef UJF045 het volgende:
TS kijk eens naar NLE Alles in één. Gaat allemaal via KPN (ook zelfde hardware) alleen je betaalt hier maar 30 euro per maand. Stabiel 100 Mb/s internet en voor de extra TVs gebruik ik Chromecast. Dik tevreden.
Kun je zo op de site zien.quote:Op maandag 1 oktober 2018 00:12 schreef zonnigetoekomsttegemoed het volgende:
De vraag is of je dan niet beter een telefoonabonnement bij een prijsvechter kunt afsluiten.
Ik hoor prima verhalen in mijn omgeving van Hollands Nieuw en Simpel.
Overigens heb ik zelf ook Vodafone alhoewel dat abonnement op mijn zakelijke adres geregistreerd staat. Ik weet niet of ze dat dan ook meenemen...
Ik krijg ook korting echter niet van alleen, zo snel er een aanbieding komt begin ik aan de bel te trekken, of dat men iets veranderen doet, als analoog van de kabel zou gaan geloof maar dat k ga bellen.quote:Op maandag 1 oktober 2018 08:16 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Kun je zo op de site zien.
Maar ik kreeg korting p/m, dubbel data, een tvpakket & geen aansluitkostentoen was de keus zo gemaakt.
heb ik toch 2 vragen:quote:Qua internet zijn beide providers ongeveer even goed. Het modem van KPN is beter, maar bij Ziggo kan je een eigen router gebruiken. Normale gebruikers gaan beide providers daarin prima vinden. KPN bied tegen bijbetaling wel sneller internet (over glasvezel) maar Ziggo ligt nauwelijks achter qua download. Upload je veel? (dropbox, youtube uploads, VPN?) Dan is KPN de duidelijke winnaar. Voor de gemiddelde gebruiker echter niet heel belangrijk.
Al met al maakt het niet bijster veel uit. Ik zou persoonlijk gewoon kijken welke van de 2 het goedkoopst is met de pakketten/ontvangers die je wil.
Succes met je keuze!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |