Ik zou me echt keihard laten double-sleevenquote:Op vrijdag 28 september 2018 15:06 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Waarom niet. Is een voorbeeld ja.
Klinkt erg Black Mirrorquote:Op vrijdag 28 september 2018 15:10 schreef HostiMeister het volgende:
Technisch tot een singularity komen met de hoop dat een fysieke wereld niet meer nodig is, dan heb je alle ruimte voor altijd. Infinite resources. Alles. Geen grenzen. Oneindig leven.
Ik denk dat ik die serie tijdens de repetities vaak aan ga halen.quote:
Did not age well.quote:Op vrijdag 28 september 2018 15:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
Matrix moet ik ook nog eens terug kijken.
Die "moet" ik sowieso nog zienquote:Op vrijdag 28 september 2018 15:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
Matrix moet ik ook nog eens terug kijken.
Nooit gezien?quote:
Weleens voorbij gekomen op tv en dan tot een reclameblok gekeken.. nog nooit de hele film iig.quote:
Ja dat werkt altijd wel goed, boeken ook inderdaad.quote:Op vrijdag 28 september 2018 15:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik denk dat ik die serie tijdens de repetities vaak aan ga halen.
Het stuk gaat (DE)HUMANIZE heten en gata er over of we niet, met alle technologie en medische vooruitgang en streven naar eeuwig kerngezond perfect leven, niet langzaam verliezen dat wat ons mens maakt.
En er zijn zat afleveringen van Black Mirror die daarop aanhaken.
Net als Altered Carbon. En The Fountain.
Ik ga meestal richting films en series voor mijn referenties
Januari.quote:Op vrijdag 28 september 2018 15:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dot weet jij wel; wanneer begint WIDM weer?
Eens.quote:Op vrijdag 28 september 2018 15:46 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja dat werkt altijd wel goed, boeken ook inderdaad.
Genoeg boeken die dat raken, maar daarom vind ik altered carbon bijvoorbeeld ook zo tof. The Fountain is overigens de beste film ooit, shoutout. Dat sowieso.
Ok dan.quote:Op vrijdag 28 september 2018 15:48 schreef Crooyzwans het volgende:
Sowieso binnen nu en 15 jaar dood dan.
Zou niet willen dat deze doffe ellende tot in den eeuwigheid door zou etteren.
Een eeuwigheid met mezelf... Ik moet er niet aan denken.
Lekker positief ben jij!quote:Op vrijdag 28 september 2018 15:48 schreef Crooyzwans het volgende:
Ahquote:Op vrijdag 28 september 2018 15:48 schreef Crooyzwans het volgende:
Dan zou ik nu stoppenquote:Op vrijdag 28 september 2018 15:48 schreef Crooyzwans het volgende:
Dat is ook een keuze hè.quote:
Together we will live forever doet het ook altijd goed bij me. Wat een filmquote:Op vrijdag 28 september 2018 15:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Eens.
Mijn favoriete film.
Death is the road to awe. Als ik t opdreun heb ik meteen tranen voor t acteren
dubbel kutquote:Op vrijdag 28 september 2018 16:15 schreef ElDinosaur het volgende:
En ze zitten nog burger king te vreten ook
Succes.quote:
herkenbaarquote:Op vrijdag 28 september 2018 16:31 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Succes.
Ik moet nog bedenken wat ik ga eten. Nergens zin in. Niet eens zin om naar de winkel te gaan.
Zure Dino, beste Dino.quote:Op vrijdag 28 september 2018 16:15 schreef ElDinosaur het volgende:
En ze zitten nog burger king te vreten ook
Dat had ik dus ookquote:Op vrijdag 28 september 2018 17:17 schreef ElDinosaur het volgende:
Kan niet echt warmlopen van wat er op happy pancake voorbij komt
Samequote:Op vrijdag 28 september 2018 17:17 schreef ElDinosaur het volgende:
Kan niet echt warmlopen van wat er op happy pancake voorbij komt
RIP in peace.quote:
Nee, je hebt al een vriendje.quote:Op vrijdag 28 september 2018 17:30 schreef Californium het volgende:
Wat is happy pancake?
Moet ik dat ook?
Oh tis een date ding?quote:Op vrijdag 28 september 2018 17:30 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Nee, je hebt al een vriendje.
Ja, en geen beste zo te zienquote:Op vrijdag 28 september 2018 17:31 schreef Californium het volgende:
[..]
Oh tis een date ding?
Not gonna happen
Geen idee, vage appquote:Op vrijdag 28 september 2018 17:21 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Je kan ook niet swipen zodat ze niet meer ziet toch?
r/fatlogicquote:Op vrijdag 28 september 2018 17:29 schreef ElDinosaur het volgende:
“Bouw: normaal”
Ja, als normaal een tank is.
Die kom ik ook tegen jaquote:Op vrijdag 28 september 2018 17:29 schreef ElDinosaur het volgende:
quote:Op vrijdag 28 september 2018 17:29 schreef ElDinosaur het volgende:
doe ik met je mee.quote:Op vrijdag 28 september 2018 17:39 schreef ElDinosaur het volgende:
Ik blijf gewoon voor altijd alleen. Het is besloten.
Dan is het de lelijkstequote:Op vrijdag 28 september 2018 17:41 schreef Vinniiee het volgende:
Op Tinder weer zo'n meid die 7 foto's heeft notabene, en het nog presteert om op alle foto's met dezelfde vriendin te staan.
Knap hoor.quote:Op vrijdag 28 september 2018 17:41 schreef Vinniiee het volgende:
Op Tinder weer zo'n meid die 7 foto's heeft notabene, en het nog presteert om op alle foto's met dezelfde vriendin te staan.
goede leefquote:Op vrijdag 28 september 2018 17:42 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Beetje bier drinken, beetje gamen, af en toe een gelukstreffer aanduwen.
Mijn verwachtingen zijn ook al bijgesteld.quote:Op vrijdag 28 september 2018 17:43 schreef ElDinosaur het volgende:
Vriend van me is net begonnen met tinder etc, helemaal enthousiast. Ik ben echt een cynisch stuk vreten geworden.
Broekje?quote:Op vrijdag 28 september 2018 18:17 schreef Elvi het volgende:
Ik denk ook dat ik weet waar ze dat bikini broekje heeft gekocht
Bahquote:
WOW doggy? Revesered cowboy? Ofwa?quote:Op vrijdag 28 september 2018 17:59 schreef Californium het volgende:
OMG!
Voor het eerst een mogelijke positie gevonden die me gewoon interessant lijkt![]()
Binnenkort maar eens even met mijn bazen praten
quote:Op vrijdag 28 september 2018 18:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
WOW doggy? Revesered cowboy? Ofwa?
Holvi dan.quote:Op vrijdag 28 september 2018 18:35 schreef Elvi het volgende:
[..]
Elsti klinkt als een combi van jou en hosti.
Zo ben ik. Typische subquote:Op vrijdag 28 september 2018 18:36 schreef ElDinosaur het volgende:
Lekker onderdanig dat je weer aan het eind van de samenstelling wil.
Jaquote:
Zoals het hoortquote:Op vrijdag 28 september 2018 19:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. En nu ben ik misselijk. It was worth it
.
Iddquote:Op vrijdag 28 september 2018 19:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kan je me middenin de nacht voor wakker maken.
Jaquote:Op vrijdag 28 september 2018 19:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
het is weekend
Ben je levensmoe?
Al lang niet geweest.quote:Op vrijdag 28 september 2018 19:57 schreef ElDinosaur het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)-50-miljoen-accounts
Blijkbaar was ik 1 van die 50 miljoen
Feesboek? Hangt af van je eigen instellingenquote:Op vrijdag 28 september 2018 20:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Al lang niet geweest.
Is het nog steeds kut?
You spesjulquote:Op vrijdag 28 september 2018 19:57 schreef ElDinosaur het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)-50-miljoen-accounts
Blijkbaar was ik 1 van die 50 miljoen
quote:Op vrijdag 28 september 2018 18:28 schreef Elvi het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe dik ik ben als ik dat een broekje vind
Ik baalde van lage kwaliteit bikini pics van vrouwen. Daar konden instellingen niks aan veranderen.quote:Op vrijdag 28 september 2018 20:03 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Feesboek? Hangt af van je eigen instellingen
Kan je beter beetje instagram sletjes glurenquote:Op vrijdag 28 september 2018 20:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik baalde van lage kwaliteit bikini pics van vrouwen. Daar konden instellingen niks aan veranderen.
Zijn die pics wel hr?quote:Op vrijdag 28 september 2018 20:08 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Kan je beter beetje instagram sletjes gluren
quote:Op vrijdag 28 september 2018 20:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik baalde van lage kwaliteit bikini pics van vrouwen. Daar konden instellingen niks aan veranderen.
Oh nee, ik hou niet van stamppotten opbakkenquote:Op vrijdag 28 september 2018 19:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Idd. Volgende dag opbakken en met uien en ketchup op een wit bolletje
.
Maar die vrouwen ken ik niet.quote:
Eens kijken of er bekenden van me tussenzitten.quote:
Ook daar zitten vast bekenden.quote:Op vrijdag 28 september 2018 20:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar die vrouwen ken ik niet.
[..]
Eens kijken of er bekenden van me tussenzitten.
Ik welquote:Op vrijdag 28 september 2018 20:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh nee, ik hou niet van stamppotten opbakken
Ja dat dacht ik ookquote:Op vrijdag 28 september 2018 20:22 schreef Samzz het volgende:
Godsamme, ik dacht dat t hele seizoen van the Good Place op Netflix stond.
Ben je lekker meequote:Op vrijdag 28 september 2018 20:22 schreef Samzz het volgende:
Godsamme, ik dacht dat t hele nieuwe seizoen van the Good Place op Netflix zou staan.
Iedere week een nieuwe, zo’n haat aanquote:Op vrijdag 28 september 2018 20:22 schreef Samzz het volgende:
Godsamme, ik dacht dat t hele nieuwe seizoen van the Good Place op Netflix zou staan.
Ja godverquote:Op vrijdag 28 september 2018 20:23 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ookik ben het zo gewend dat ik series kan bingen op netflix dat ik niet doorhad dat er elke week maar 1 aflevering komt
Moest wat ruimte maken voor de pizza die ik had voor avondeten.quote:
Dat zakt naar je zak?quote:Op vrijdag 28 september 2018 20:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moest wat ruimte maken voor de pizza die ik had voor avondeten.
Vind dat bij sommige series op TV wel tof. Hype er omheen dan ook. Bij The Bodyguard (die naar Netflix komt) en Sherlock was dat ook zo.quote:Op vrijdag 28 september 2018 20:23 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ookik ben het zo gewend dat ik series kan bingen op netflix dat ik niet doorhad dat er elke week maar 1 aflevering komt
Snap ik ook niet!quote:Op vrijdag 28 september 2018 20:37 schreef Elvi het volgende:
Ik snap niet dat ik nog single ben. Ik heb al die dank memes gewoon klaar staan.
waar gaat het mis..quote:Op vrijdag 28 september 2018 20:37 schreef Elvi het volgende:
Ik snap niet dat ik nog single ben. Ik heb al die dank memes gewoon klaar staan.
Mannen wordt dan altijd aangeraden om hun eisen te verlagen.quote:Op vrijdag 28 september 2018 20:37 schreef Elvi het volgende:
Wasda?quote:Op vrijdag 28 september 2018 20:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Morgen een excursie van het IVN.
Ben benieuwd.
Over de natuur.quote:
quote:Op vrijdag 28 september 2018 20:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mannen wordt dan altijd aangeraden om hun eisen te verlagen.
Ow dat klinkt wel leukquote:Op vrijdag 28 september 2018 20:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Over de natuur.
Beetje in de regio wandelen met gidsen die je dingen vertellen.
Heb al tijden niemand meer ontmoet en heb weinig contact met mensen. Vond het wel een goed idee.
Huh jij was toch leraar? Hoeveel mensen spreek je wel niet per dag?quote:Op vrijdag 28 september 2018 20:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Over de natuur.
Heb al tijden niemand meer ontmoet en heb weinig contact met mensen. Vond het wel een goed idee.
Heb ik om en ik heb de honden tegen me aanquote:
Nooit geborenquote:Op vrijdag 28 september 2018 20:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Waar is de man die jou warm houdt?
Kinderen zijn geen mensen.quote:Op vrijdag 28 september 2018 20:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Huh jij was toch leraar? Hoeveel mensen spreek je wel niet per dag?
Ik zit er ook aan te denken om rondleiding te doen bij Radio Kootwijk als ik toch richting de Veluwe ga; eens kijken of dat dit weekend ook is.quote:Op vrijdag 28 september 2018 20:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Over de natuur.
Een pik is een pik.quote:
quote:Op vrijdag 28 september 2018 20:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een pik is een pik.
Tenzij te klein. Dan is je kut te wijd.
Al een college gehad. Was ook grappig.quote:
Is anders contact.quote:Op vrijdag 28 september 2018 20:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Huh jij was toch leraar? Hoeveel mensen spreek je wel niet per dag?
Dagje ruilen?quote:[b]Op vrijdag 28 september 2018 20:46 schreef Kaneelstokje het volgende:[/
Is anders contact.
En nu is het zo stil thuis. Oorverdovend.
[..]
Een pik is een pik.
Ook mensen waar je achteraf nog eens mee zou afspreken?quote:Op vrijdag 28 september 2018 20:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Al een college gehad. Was ook grappig.
Zit je een beetje tussen de ouderen, maar geeft niet.
[..]
Is anders contact.
En nu is het zo stil thuis. Oorverdovend.
Beetje uitwaaien. En het zendstation is natuurlijk prachtigquote:Op vrijdag 28 september 2018 20:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat ga je doen op de veluwe?
Te druk?quote:
Nog weinig mogelijkheid gehad ze te leren kennen.quote:Op vrijdag 28 september 2018 20:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ook mensen waar je achteraf nog eens mee zou afspreken?
[..]
Een pik is een pik.
Hier aan de kust waait het meestal als een malle.quote:Op vrijdag 28 september 2018 20:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Beetje uitwaaien. En het zendstation is natuurlijk prachtig
Blöf start acuut inquote:Op vrijdag 28 september 2018 20:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hier aan de kust waait het meestal als een malle.
Jij bent zeker nog nooit in Zoutelande geweest.quote:Op vrijdag 28 september 2018 21:01 schreef Scary_Mary het volgende:
Zoutelande is wel een stukkie beter te pruimen
Dat heeft mij niet gered helaasquote:Op vrijdag 28 september 2018 21:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik woon gelukkig wat noordelijker.
Niet te zout?quote:Op vrijdag 28 september 2018 21:01 schreef Scary_Mary het volgende:
Zoutelande is wel een stukkie beter te pruimen
Ik bedoelde het nummer natuurlijk, maar om eerlijk te zijn kan ik me niet herinneren of ik ook in Zoutelande ben geweest. Ben wel in jouw buurt geweest, inclusief paard mee op vakantie enzoquote:Op vrijdag 28 september 2018 21:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij bent zeker nog nooit in Zoutelande geweest.
Ik weet dat je t nummer bedoeldequote:Op vrijdag 28 september 2018 21:04 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ik bedoelde het nummer natuurlijk, maar om eerlijk te zijn kan ik me niet herinneren of ik ook in Zoutelande ben geweest. Ben wel in jouw buurt geweest, inclusief paard mee op vakantie enzo
quote:Op vrijdag 28 september 2018 21:05 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Je moet die teksten toch met meer dan een korreltje zout nemen
Mooi, want het was nog uit de analoge tijd dus ik heb geen foto's ter bewijs bij de handquote:Op vrijdag 28 september 2018 21:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet dat je t nummer bedoelde.
quote:Op vrijdag 28 september 2018 21:12 schreef Scary_Mary het volgende:
Over strand en foto's gesproken, tijdje terug
[ afbeelding ]
Ik stond naast de paarden, dus die heb ik er vooral met de rest van het hoofd en lichaam opquote:Op vrijdag 28 september 2018 21:12 schreef Samzz het volgende:
[..].
Die heb ik met paardenoortjes erbij.
Hoe meer ik over die Hitler hoor, hoe minder ik hem mag.quote:
Denk ik baardolie kopen.quote:Op vrijdag 28 september 2018 21:21 schreef Scary_Mary het volgende:
En, gaat er iemand nog wat leuks doen komend weekend?
Kun je er wel leuk mee macrameënquote:Op vrijdag 28 september 2018 21:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Denk ik baardolie kopen.
Baard wordt viesdik en lang nu.
Nog niks.quote:Op vrijdag 28 september 2018 21:24 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Kun je er wel leuk mee macrameënWat voor baardolie gebruik je?
Je gaat gewoon je laten adviseren? Ach, grijze haren zijn bij mannen minder erg dan bij vrouwen als ik het zo om me heen hoor..quote:
Mijn broer was al grijs toen hij 25 was. Toen hij net grijs werd vond hij het best vervelend, maar je kan het toch niet tegenhouden.quote:Op vrijdag 28 september 2018 21:29 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Je gaat gewoon je laten adviseren? Ach, grijze haren zijn bij mannen minder erg dan bij vrouwen als ik het zo om me heen hoor..
Hordes vrouwen vechten er fanatiek tegen anders hoorquote:Op vrijdag 28 september 2018 21:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn broer was al grijs toen hij 25 was. Toen hij net grijs werd vond hij het best vervelend, maar je kan het toch niet tegenhouden.
Bij vrouwen begrijp ik ergens wel dat het anders is en ook als vervelender ervaren wordt.quote:Op vrijdag 28 september 2018 21:37 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Hordes vrouwen vechten er fanatiek tegen anders hoorAfgezien van die hype om je haar nou grijs te verven, ik snap dat niet. Ik begon voor de 25 al grijs te worden, maar gelukkig zette dat niet zo rap door als bij je broer. Ben ook te lui om te verven..
Bij vrouwen wordt jeugdigheid iets meer gewaardeerd dan bij mannen denk ik. Hoezo, moet hij ze gaan tellen voor je?quote:Op vrijdag 28 september 2018 21:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bij vrouwen begrijp ik ergens wel dat het anders is en ook als vervelender ervaren wordt.
Zal morgen de kapper eens vragen hoe het zit met mijn grijze haren.
Ja even zorgen dat alleen de grijzen haren weggeknipt worden.quote:Op vrijdag 28 september 2018 21:40 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Bij vrouwen wordt jeugdigheid iets meer gewaardeerd dan bij mannen denk ik. Hoezo, moet hij ze gaan tellen voor je?
Mijn eerste grijze haar werd ontdekt op mijn eerste date met Fera.quote:Op vrijdag 28 september 2018 21:29 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Je gaat gewoon je laten adviseren? Ach, grijze haren zijn bij mannen minder erg dan bij vrouwen als ik het zo om me heen hoor..
Dat kan er raar uit gaan zienquote:Op vrijdag 28 september 2018 21:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja even zorgen dat alleen de grijzen haren weggeknipt worden.
Ik ook.quote:Op vrijdag 28 september 2018 21:44 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Dat kan er raar uit gaan zienIk houd me aanbevolen voor de voor en na foto's dan
Ze is alsnog voor je gevallen toen toch?quote:Op vrijdag 28 september 2018 21:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn eerste grijze haar werd ontdekt op mijn eerste date met Fera.
Toen was ze al voor me gevallen.quote:Op vrijdag 28 september 2018 21:45 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ze is alsnog voor je gevallen toen toch?
quote:Op vrijdag 28 september 2018 21:44 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Dat kan er raar uit gaan zienIk houd me aanbevolen voor de voor en na foto's dan
Jullie zijn uit op leedvermaak.quote:
Zoveel senioriteitquote:Op vrijdag 28 september 2018 21:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Toen was ze al voor me gevallen.
quote:Op vrijdag 28 september 2018 21:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn uit op leedvermaak.
Nee op foto's. Zonder dat kunnen we namelijk niet bepalen of het wel echt leedvermaak isquote:Op vrijdag 28 september 2018 21:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn uit op leedvermaak.
Of zelf de schaar pakken net de dag voor de schoolfotograaf komt, ook zo een klassiekerquote:Op vrijdag 28 september 2018 21:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
Toen ik nog een kleine C.E. was heeft mijn moeder een keer mijn haar geknipt; kon niet stoppen met huilen daarna
Op dat moment was duidelijk dat een carrière als kapster geen optie was?quote:Op vrijdag 28 september 2018 21:51 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Of zelf de schaar pakken net de dag voor de schoolfotograaf komt, ook zo een klassieker
Ik ben kaalquote:Op vrijdag 28 september 2018 21:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
En zitten nu duidelijke grijze haren in mijn baard. Jammerlijk.
Nu weet ik hoe faxie zich voelt.
Hoogstens in de punkscenequote:Op vrijdag 28 september 2018 21:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Op dat moment was duidelijk dat een carrière als kapster geen optie was?
Ik ben in het echt leuker dan op fok.quote:
Gewoon je borsthaar naar boven kammen.quote:
Nou nee, liever nooit op mijn lijfquote:Op vrijdag 28 september 2018 21:58 schreef Samzz het volgende:
Wacht maar tot jullie grijze borstharen krijgen.
Senioriteit wordt over het algemeen sexy gevonden bij mannen, dus het was eerder complimenteus bedoelt dan lullig hoor. Maar ik geloof je direct, Loka heeft best wel smaak volgens mijquote:Op vrijdag 28 september 2018 21:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben in het echt leuker dan op fok.![]()
Ik had t tegen de mannen.quote:Op vrijdag 28 september 2018 21:59 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Nou nee, liever nooit op mijn lijf
[..]
Senioriteit wordt over het algemeen sexy gevonden bij mannen, dus het was eerder complimenteus bedoelt dan lullig hoor. Maar ik geloof je direct, Loka heeft best wel smaak volgens mij
Dat verschilt per man/vrouw natuurlijk. Sommige mensen worden mooi oud, andere mensen juist nietquote:Op vrijdag 28 september 2018 21:59 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
[..]
Senioriteit wordt over het algemeen sexy gevonden bij mannen, dus het was eerder complimenteus bedoelt dan lullig hoor. Maar ik geloof je direct, Loka heeft best wel smaak volgens mij
En waar zat die?quote:Op vrijdag 28 september 2018 21:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn eerste grijze haar werd ontdekt op mijn eerste date met Fera.
Senioriteit is niet per se oud, ook gewoon iets ouder, rijper, overwicht, etc. In het verdere verlengde komen de daddy's issues pasquote:Op vrijdag 28 september 2018 22:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat verschilt per man/vrouw natuurlijk. Sommige mensen worden mooi oud, andere mensen juist niet
Ik wacht vol spanning op dat laatste.quote:Op vrijdag 28 september 2018 22:04 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Senioriteit is niet per se oud, ook gewoon iets ouder, rijper, overwicht, etc. In het verdere verlengde komen de daddy's issues pas
Junks en gays.quote:Op vrijdag 28 september 2018 21:59 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
[..]
Passief manquote:Op vrijdag 28 september 2018 22:05 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ik wacht vol spanning op dat laatste.
quote:Op vrijdag 28 september 2018 22:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn hoofd viespeuk.
Haal je hoofd uit de goot joh
Zorg dat je er nooit oud genoeg voor wordtquote:Op vrijdag 28 september 2018 22:16 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ja hallo, ik ben nog niet oud genoeg om in te spelen op daddy issues.
Verkapte doodsverwensing, tr gemacht.quote:Op vrijdag 28 september 2018 22:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zorg dat je er nooit oud genoeg voor wordt.
quote:Op vrijdag 28 september 2018 22:18 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Verkapte doodsverwensing, tr gemacht.
Je bent toch ook al de 30 voorbij?quote:Op vrijdag 28 september 2018 22:16 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Whehe. Mier niet jaloers?quote:Op vrijdag 28 september 2018 22:19 schreef Samzz het volgende:
Boor ligt bovenop me. So much for personal space.
Dat is niet zo een leeftijdsding als het lijkt hoor, tskquote:Op vrijdag 28 september 2018 22:16 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Neu, die ligt tegen m'n buik aan.quote:Op vrijdag 28 september 2018 22:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Whehe. Mier niet jaloers?
Heeft het u gesmaakt?quote:Op vrijdag 28 september 2018 22:22 schreef Lokasenna het volgende:
Zo, driegangendiner achter de kiezen.
Oe, dat klinkt goed! Op de Veluwe ergens?quote:Op vrijdag 28 september 2018 22:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zeker. Vooral de hoisin pulled duck.
Ja, hier: http://restaurantlepapillon.nl/quote:Op vrijdag 28 september 2018 22:25 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Oe, dat klinkt goed! Op de Veluwe ergens?
*noteert* Ziet er leuk uit, bedankt voor de tip!quote:Op vrijdag 28 september 2018 22:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, hier: http://restaurantlepapillon.nl/
Wel een aanrader.
Ah, heb je al een Liefmans klaar gezet? Tenminste, als je klaar bent. Tijdens werk minder goed idee natuurlijkquote:
Ga ik zo eens inschenkenquote:Op vrijdag 28 september 2018 22:36 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ah, heb je al een Liefmans klaar gezet? Tenminste, als je klaar bent. Tijdens werk minder goed idee natuurlijkMorgen nog plannen?
En terecht, die heb je verdiend! Lekker chill dus of wordt het zo een ruig huisfeestje?quote:Op vrijdag 28 september 2018 22:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ga ik zo eens inschenken![]()
Niet veel, maar wel housewarming van kitemaatje in de avond.
Ik heb geen ideequote:Op vrijdag 28 september 2018 22:38 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
En terecht, die heb je verdiend! Lekker chill dus of wordt het zo een ruig huisfeestje?
Zodra er flessen sterke drank op tafel komen moet je er op bedacht zijn dat het kan escaleren.quote:
Parijsquote:Op vrijdag 28 september 2018 22:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
Een workshop die ik dinsdagmiddag nog zou hebben komt te vervallen, heb ik tijd om nog even door Parijs te lopen voordat ik weer naar huis moet.
We zien welquote:Op vrijdag 28 september 2018 22:42 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Nou ja, je kan altijd nog naar huis als het te ruig wordt
Voor een nieuw project is een een “kick-off” waarbij alle partijen 2 dagen op design en technisch vlak workshops hebben.quote:Op vrijdag 28 september 2018 22:42 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
ParijsBeetje jelly nu. Wat voor workshop was het?
Jezus gaat het verder wel goed met je?quote:Op vrijdag 28 september 2018 22:49 schreef Q. het volgende:
Een klein flesje bier is in de minibar van dit hotel 7 euro. Ik sla wel een dagje over.
Nee. Gelukkig ga ik morgen naar huis. Daar is goedkoper bier.quote:Op vrijdag 28 september 2018 22:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jezus gaat het verder wel goed met je?
Gelukkig is je vakantie weer voorbijquote:Op vrijdag 28 september 2018 22:55 schreef Q. het volgende:
[..]
Nee. Gelukkig ga ik morgen naar huis. Daar is goedkoper bier.
Ik kies ook de verkeerde vakantielanden uit altijd. Laatste keren IJsland en Noorwegen. Doodleuk meer dan 10 euro voor een fles bier.quote:Op vrijdag 28 september 2018 22:55 schreef Q. het volgende:
[..]
Nee. Gelukkig ga ik morgen naar huis. Daar is goedkoper bier.
Oh nice! Zit je een beetje in een leuke buurt of vlakbij eentje? (In mijn hoofd ga ik al diverse patisseries afquote:Op vrijdag 28 september 2018 22:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Voor een nieuw project is een een “kick-off” waarbij alle partijen 2 dagen op design en technisch vlak workshops hebben.
Eentje van dinsdagmiddag is verzet naar een ander tijdstip omdat een team uit Korea er ook bij moet zijn, dus heb een middag vrij en weer een reden om nog eens terug te gaan.
Gewoon naar Tsjechië gaan.quote:Op vrijdag 28 september 2018 23:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik kies ook de verkeerde vakantielanden uit altijd. Laatste keren IJsland en Noorwegen. Doodleuk meer dan 10 euro voor een fles bier.
Djielaysa heeft je vroeg uit je slaap gehuild?quote:
Watquote:Op zaterdag 29 september 2018 07:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Djielaysa heeft je vroeg uit je slaap gehuild?
Hoi.quote:Op zaterdag 29 september 2018 07:36 schreef Samzz het volgende:
Goodmorning.
Dat was een goed ontbijtje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |