Ik zou me echt keihard laten double-sleevenquote:Op vrijdag 28 september 2018 15:06 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Waarom niet. Is een voorbeeld ja.
Klinkt erg Black Mirrorquote:Op vrijdag 28 september 2018 15:10 schreef HostiMeister het volgende:
Technisch tot een singularity komen met de hoop dat een fysieke wereld niet meer nodig is, dan heb je alle ruimte voor altijd. Infinite resources. Alles. Geen grenzen. Oneindig leven.
Ik denk dat ik die serie tijdens de repetities vaak aan ga halen.quote:
Did not age well.quote:Op vrijdag 28 september 2018 15:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
Matrix moet ik ook nog eens terug kijken.
Die "moet" ik sowieso nog zienquote:Op vrijdag 28 september 2018 15:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
Matrix moet ik ook nog eens terug kijken.
Nooit gezien?quote:
Weleens voorbij gekomen op tv en dan tot een reclameblok gekeken.. nog nooit de hele film iig.quote:
Ja dat werkt altijd wel goed, boeken ook inderdaad.quote:Op vrijdag 28 september 2018 15:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik denk dat ik die serie tijdens de repetities vaak aan ga halen.
Het stuk gaat (DE)HUMANIZE heten en gata er over of we niet, met alle technologie en medische vooruitgang en streven naar eeuwig kerngezond perfect leven, niet langzaam verliezen dat wat ons mens maakt.
En er zijn zat afleveringen van Black Mirror die daarop aanhaken.
Net als Altered Carbon. En The Fountain.
Ik ga meestal richting films en series voor mijn referenties
Januari.quote:Op vrijdag 28 september 2018 15:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dot weet jij wel; wanneer begint WIDM weer?
Eens.quote:Op vrijdag 28 september 2018 15:46 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja dat werkt altijd wel goed, boeken ook inderdaad.
Genoeg boeken die dat raken, maar daarom vind ik altered carbon bijvoorbeeld ook zo tof. The Fountain is overigens de beste film ooit, shoutout. Dat sowieso.
Ok dan.quote:Op vrijdag 28 september 2018 15:48 schreef Crooyzwans het volgende:
Sowieso binnen nu en 15 jaar dood dan.
Zou niet willen dat deze doffe ellende tot in den eeuwigheid door zou etteren.
Een eeuwigheid met mezelf... Ik moet er niet aan denken.
Lekker positief ben jij!quote:Op vrijdag 28 september 2018 15:48 schreef Crooyzwans het volgende:
Ahquote:Op vrijdag 28 september 2018 15:48 schreef Crooyzwans het volgende:
Dan zou ik nu stoppenquote:Op vrijdag 28 september 2018 15:48 schreef Crooyzwans het volgende:
Dat is ook een keuze hè.quote:
Together we will live forever doet het ook altijd goed bij me. Wat een filmquote:Op vrijdag 28 september 2018 15:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Eens.
Mijn favoriete film.
Death is the road to awe. Als ik t opdreun heb ik meteen tranen voor t acteren
dubbel kutquote:Op vrijdag 28 september 2018 16:15 schreef ElDinosaur het volgende:
En ze zitten nog burger king te vreten ook
Succes.quote:
herkenbaarquote:Op vrijdag 28 september 2018 16:31 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Succes.
Ik moet nog bedenken wat ik ga eten. Nergens zin in. Niet eens zin om naar de winkel te gaan.
Zure Dino, beste Dino.quote:Op vrijdag 28 september 2018 16:15 schreef ElDinosaur het volgende:
En ze zitten nog burger king te vreten ook
Dat had ik dus ookquote:Op vrijdag 28 september 2018 17:17 schreef ElDinosaur het volgende:
Kan niet echt warmlopen van wat er op happy pancake voorbij komt
Samequote:Op vrijdag 28 september 2018 17:17 schreef ElDinosaur het volgende:
Kan niet echt warmlopen van wat er op happy pancake voorbij komt
RIP in peace.quote:
Nee, je hebt al een vriendje.quote:Op vrijdag 28 september 2018 17:30 schreef Californium het volgende:
Wat is happy pancake?
Moet ik dat ook?
Oh tis een date ding?quote:Op vrijdag 28 september 2018 17:30 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Nee, je hebt al een vriendje.
Ja, en geen beste zo te zienquote:Op vrijdag 28 september 2018 17:31 schreef Californium het volgende:
[..]
Oh tis een date ding?
Not gonna happen
Geen idee, vage appquote:Op vrijdag 28 september 2018 17:21 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Je kan ook niet swipen zodat ze niet meer ziet toch?
r/fatlogicquote:Op vrijdag 28 september 2018 17:29 schreef ElDinosaur het volgende:
“Bouw: normaal”
Ja, als normaal een tank is.
Die kom ik ook tegen jaquote:Op vrijdag 28 september 2018 17:29 schreef ElDinosaur het volgende:
quote:Op vrijdag 28 september 2018 17:29 schreef ElDinosaur het volgende:
doe ik met je mee.quote:Op vrijdag 28 september 2018 17:39 schreef ElDinosaur het volgende:
Ik blijf gewoon voor altijd alleen. Het is besloten.
Dan is het de lelijkstequote:Op vrijdag 28 september 2018 17:41 schreef Vinniiee het volgende:
Op Tinder weer zo'n meid die 7 foto's heeft notabene, en het nog presteert om op alle foto's met dezelfde vriendin te staan.
Knap hoor.quote:Op vrijdag 28 september 2018 17:41 schreef Vinniiee het volgende:
Op Tinder weer zo'n meid die 7 foto's heeft notabene, en het nog presteert om op alle foto's met dezelfde vriendin te staan.
goede leefquote:Op vrijdag 28 september 2018 17:42 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Beetje bier drinken, beetje gamen, af en toe een gelukstreffer aanduwen.
Mijn verwachtingen zijn ook al bijgesteld.quote:Op vrijdag 28 september 2018 17:43 schreef ElDinosaur het volgende:
Vriend van me is net begonnen met tinder etc, helemaal enthousiast. Ik ben echt een cynisch stuk vreten geworden.
Broekje?quote:Op vrijdag 28 september 2018 18:17 schreef Elvi het volgende:
Ik denk ook dat ik weet waar ze dat bikini broekje heeft gekocht
Bahquote:
WOW doggy? Revesered cowboy? Ofwa?quote:Op vrijdag 28 september 2018 17:59 schreef Californium het volgende:
OMG!
Voor het eerst een mogelijke positie gevonden die me gewoon interessant lijkt![]()
Binnenkort maar eens even met mijn bazen praten
quote:Op vrijdag 28 september 2018 18:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
WOW doggy? Revesered cowboy? Ofwa?
Holvi dan.quote:Op vrijdag 28 september 2018 18:35 schreef Elvi het volgende:
[..]
Elsti klinkt als een combi van jou en hosti.
Zo ben ik. Typische subquote:Op vrijdag 28 september 2018 18:36 schreef ElDinosaur het volgende:
Lekker onderdanig dat je weer aan het eind van de samenstelling wil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |