Paar dagen extra volgend jaar toch voor de man?quote:Op vrijdag 28 september 2018 14:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ga nog even voor een derde.
jep, dat werd tijd.quote:Op vrijdag 28 september 2018 14:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Paar dagen extra volgend jaar toch voor de man?
Een meisje.quote:Op vrijdag 28 september 2018 14:18 schreef kapiteintje het volgende:
Is het een jongetje of meisje jojo?
Weet niet precies, volgens mij hebben papa en mama samen recht op 18 maanden of zo iets en moeten ze dat delen.quote:Op vrijdag 28 september 2018 14:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
In Zweden heb je 3 maanden ofzo? Edit: 240 dagen zelfs.
zeg eens gewoon vader en moeder.quote:Op vrijdag 28 september 2018 14:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Weet niet precies, volgens mij hebben papa en mama samen recht op 18 maanden of zo iets en moeten ze dat delen.
Lekker man, dan had ik ook kinderen overwogen.quote:Op vrijdag 28 september 2018 14:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Weet niet precies, volgens mij hebben papa en mama samen recht op 18 maanden of zo iets en moeten ze dat delen.
oh 8 maanden, kan ook. Is wel veel.quote:Op vrijdag 28 september 2018 14:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
In Zweden heb je 3 maanden ofzo? Edit: 240 dagen zelfs.
Ga zelf voor een tweede.quote:Op vrijdag 28 september 2018 14:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ga nog even voor een derde.
Meisje.quote:Op vrijdag 28 september 2018 14:18 schreef kapiteintje het volgende:
Is het een jongetje of meisje jojo?
Oh help. Half Haags, half Twents. Nee dat gaat niet goed komen.quote:Op vrijdag 28 september 2018 14:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Misschien kunnen jullie dit combineren?
Nee, dat gaat botsen.quote:Op vrijdag 28 september 2018 14:26 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Oh help. Half Haags, half Twents. Nee dat gaat niet goed komen.
Dat bepaal je zelf welquote:Op vrijdag 28 september 2018 14:27 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nou ja, het MOCHT ook niet meer.
Stop deze leeghoofdact.quote:Op vrijdag 28 september 2018 11:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vrijwillig naar een stel boze jaloerse wijven gaan zitten kijken
Niks act, ik vind die serie gewoon niet goed.quote:
Dat gevoel is geheel wederzijds!quote:Op vrijdag 28 september 2018 14:35 schreef kapiteintje het volgende:
Wat doet het mij deugd om de vrijdagmiddag te vieren met mijn goede vriend GGMM.
Ja daag.quote:Op vrijdag 28 september 2018 14:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je staat niet in je kracht, jojoortje.
niet goed vinden is ook prima maar als je vindt dat het over boze jaloerse wijven gaat heb je het gewoon niet begrepenquote:Op vrijdag 28 september 2018 14:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niks act, ik vind die serie gewoon niet goed.
Jank niet zo over een afwijkende mening, zielig gedrocht.
[..]
Dat gevoel is geheel wederzijds!![]()
Die vrouw van die vent was boos en jaloers, omdat hij haar neukte omdat zij wél kinderen kon krijgen.quote:Op vrijdag 28 september 2018 14:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
niet goed vinden is ook prima maar als je vindt dat het over boze jaloerse wijven gaat heb je het gewoon niet begrepen
Zonde van je tijd.quote:Op vrijdag 28 september 2018 14:40 schreef maxi-mus het volgende:
Ben nu wel benieuwd geraakt, ga aflevering 1 even bekijken.
Ik herken me niet in het beeld dat hier van me geschetst wordtquote:Op vrijdag 28 september 2018 14:43 schreef GGMM het volgende:
En als je vindt van niet, leg het dan uit in plaats van "ja uh.. je snapt het gewoon niet!"
Dat vind ik altijd zo zwak. Saind heeft daar ook een handje van. Als je het niet leuk vindt wat ik leuk vind dan zal het wel te hoog gegrepen zijn![]()
Get over yourself.
welkequote:Op vrijdag 28 september 2018 14:51 schreef maxi-mus het volgende:
Paar minuten gekeken maar voor die serie ben ik veel te dom. Jammer.
quote:Op vrijdag 28 september 2018 14:35 schreef kapiteintje het volgende:
Wat doet het mij deugd om de vrijdagmiddag te vieren met mijn goede vriend GGMM.
VBL / [VBL SC #6563] Iedereen die hier post is fan van Nicki Minajquote:Op vrijdag 28 september 2018 14:55 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik herken me niet in het beeld dat hier van me geschetst wordt
Met napo is dat in good fun. Ben je niet slim genoeg om een grap te herkennen ofzoquote:Op vrijdag 28 september 2018 14:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
VBL / [VBL SC #6563] Iedereen die hier post is fan van Nicki Minaj
Als dat zo is neem ik mijn woorden terug.quote:Op vrijdag 28 september 2018 15:00 schreef Saind het volgende:
[..]
Met napo is dat in good fun. Ben je niet slim genoeg om een grap te herkennen ofzo
Waarom niet?quote:Op vrijdag 28 september 2018 14:27 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nou ja, het MOCHT ook niet meer.
Dat gevoel is ook bij jou geheel wederzijdsquote:
Als het maar geen sushi is, dat vind ik wijvenvoedsel.quote:Op vrijdag 28 september 2018 15:11 schreef kapiteintje het volgende:
Wat zal ik vanavond eens eten?
Ik heb wel zin in Aziatisch.
Pekingeendquote:Op vrijdag 28 september 2018 15:11 schreef kapiteintje het volgende:
Wat zal ik vanavond eens eten?
Ik heb wel zin in Aziatisch.
Liever de mensen die het pand gaan ontruimen, lekker met de lange lat meppen op links deugvolk.quote:Op vrijdag 28 september 2018 15:14 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil 1 van deze gasten zijn, beetje kijken hoe straks krakerstuig wordt ontruimd in Amsterdam
Als ik geen zin heb om te koken maak ik het wel eens. De diepgevroren eend van de toko is oprecht best goed. Wat groente snijden en van die pannekoekies erbij, mega lekkerquote:Op vrijdag 28 september 2018 15:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
wel gegeten uiteraard, maar nog nooit zelf gemaakt
https://twitter.com/nicolaibrannan/status/1045661132852285440quote:Op vrijdag 28 september 2018 15:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Liever de mensen die het pand gaan ontruimen, lekker met de lange lat meppen op links deugvolk.
is dat gekraakt dan, is op de Singel toch?quote:Op vrijdag 28 september 2018 15:14 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil 1 van deze gasten zijn, beetje kijken hoe straks krakerstuig wordt ontruimd in Amsterdam
maar die al voorbereid dan die eend?quote:Op vrijdag 28 september 2018 15:16 schreef Saind het volgende:
[..]
Als ik geen zin heb om te koken maak ik het wel eens. De diepgevroren eend van de toko is oprecht best goed. Wat groente snijden en van die pannekoekies erbij, mega lekker
jaquote:Op vrijdag 28 september 2018 15:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar die al voorbereid dan die eend?
zitten toch beide aan de singel denk ik?quote:Op vrijdag 28 september 2018 15:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
is dat gekraakt dan, is op de Singel toch?
Ik heb in Japan kilo's sushi weggewerkt. Genot.quote:Op vrijdag 28 september 2018 15:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als het maar geen sushi is, dat vind ik wijvenvoedsel.
Het schijnt dat Buitendam heel erg van sushi houdt.
Het herkennen van emoties is vanwege de aandoening van GGMM bijna onmogelijk. Jij en ik zien de diepere lagen van zo'n serie maar Handmaids Tale is gewoon geen serie om met een kaart vol smileys die de emoties weegeven te kijken. Vandaar ook de heftige reactie van GGMM.quote:Op vrijdag 28 september 2018 14:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
niet goed vinden is ook prima maar als je vindt dat het over boze jaloerse wijven gaat heb je het gewoon niet begrepen
UVA zit door de hele stad zo'n beetje maar dit is de Singelquote:Op vrijdag 28 september 2018 15:20 schreef skysherrif het volgende:
[..]
zitten toch beide aan de singel denk ik?
ben niet heel bekend in amsterdam echter
Een serie over veel verschillende emoties dus.quote:Op vrijdag 28 september 2018 15:24 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het herkennen van emoties is vanwege de aandoening van GGMM bijna onmogelijk. Jij en ik zien de diepere lagen van zo'n serie maar Handmaids Tale is gewoon geen serie om met een kaart vol smileys die de emoties weegeven te kijken. Vandaar ook de heftige reactie van GGMM.
Nee, dat is de oppervlakkige bovenlaag. Het verhaal begint pas daarna.quote:Op vrijdag 28 september 2018 15:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een serie over veel verschillende emoties dus.
Vrouwenserie dus.
Niks mis met sushi, maar dat ga ik vanavond niet eten.quote:Op vrijdag 28 september 2018 15:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als het maar geen sushi is, dat vind ik wijvenvoedsel.
Het schijnt dat Buitendam heel erg van sushi houdt.
Hoezo kun je geen pekingeend bestellen danquote:Op vrijdag 28 september 2018 15:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Goed idee, maar ik ga denk ik bestellen dus dat zal lastiger worden.
Leg uit, waar gaat dat verhaal over!quote:Op vrijdag 28 september 2018 15:27 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nee, dat is de oppervlakkige bovenlaag. Het verhaal begint pas daarna.
Machtsovernames, politieke keuzes, verraad, executies.quote:Op vrijdag 28 september 2018 15:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leg uit, waar gaat dat verhaal over!
vind het als voorafje wel kunnen al heb ik liever sashimi maar begrijp niet dat mensen alleen dat als diner nemen.quote:Op vrijdag 28 september 2018 15:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Niks mis met sushi, maar dat ga ik vanavond niet eten.
quote:Op vrijdag 28 september 2018 15:24 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het herkennen van emoties is vanwege de aandoening van GGMM bijna onmogelijk. Jij en ik zien de diepere lagen van zo'n serie maar Handmaids Tale is gewoon geen serie om met een kaart vol smileys die de emoties weegeven te kijken. Vandaar ook de heftige reactie van GGMM.
grote nadeel van sushi/sashimi is wel dat het slecht pairt met bierquote:Op vrijdag 28 september 2018 15:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
vind het als voorafje wel kunnen al heb ik liever sashimi maar begrijp niet dat mensen alleen dat als diner nemen.
weegevenquote:Op vrijdag 28 september 2018 15:24 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik ga toch geen complete pekingeend bestellen.quote:Op vrijdag 28 september 2018 15:29 schreef Saind het volgende:
[..]
Hoezo kun je geen pekingeend bestellen dan
woon je in een dorp
Klinkt als een bouquetroman.quote:Op vrijdag 28 september 2018 15:31 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Machtsovernames, politieke keuzes, verraad, executies.
Echt mannenwerk.
nee je bestelt een portie zodat je wat flensjes met eend krijgtquote:Op vrijdag 28 september 2018 15:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ga toch geen complete pekingeend bestellen.
Als je het te vaak eet gaat het vervelen. Ligt ook beetje aan soort sushi die je hebt.quote:Op vrijdag 28 september 2018 15:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
vind het als voorafje wel kunnen al heb ik liever sashimi maar begrijp niet dat mensen alleen dat als diner nemen.
Inderdaad, ik zou echt zo graag rauwe vis eten in een smerige kroeg.quote:Op vrijdag 28 september 2018 15:33 schreef Saind het volgende:
[..]
grote nadeel van sushi/sashimi is wel dat het slecht pairt met bier
anders was het perfect barvoedsel geweest
quote:Op vrijdag 28 september 2018 15:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Klinkt als een bouquetroman.
- GGMM
toch onlangs sushi van Yamazato gegeten en die was echt wel goed maar inderdaad is het meeste gewoon waardelooosquote:Op vrijdag 28 september 2018 15:34 schreef Buitendam het volgende:
Sushi eet je alleen in Japan. Alle sushi in Nederland is karton. Vraag maar aan Knut.
jij drinkt uitsluitend bier in smerige kroegen?quote:Op vrijdag 28 september 2018 15:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Inderdaad, ik zou echt zo graag rauwe vis eten in een smerige kroeg.
Ok.quote:Op vrijdag 28 september 2018 15:33 schreef Saind het volgende:
[..]
nee je bestelt een portie zodat je wat flensjes met eend krijgt
Nee, soms ook wel eens whisky.quote:Op vrijdag 28 september 2018 15:36 schreef Saind het volgende:
[..]
jij drinkt uitsluitend bier in smerige kroegen?
Dat is de enige die ik gedoog.quote:Op vrijdag 28 september 2018 15:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
toch onlangs sushi van Yamazato gegeten en die was echt wel goed maar inderdaad is het meeste gewoon waardelooos
Ja, dat had ik allemaal wel door, maar die hele wereld en hoe hij gecreëerd is vond ik te ongeloofwaardig, dus al die gebeurtenissen die binnen die wereld plaatsvonden boeide me gewoon helemaal niets.quote:Op vrijdag 28 september 2018 15:31 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Machtsovernames, politieke keuzes, verraad, executies.
Echt mannenwerk.
Dat duurt meestal niet de hele dag, latente homo.quote:Op vrijdag 28 september 2018 15:34 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Moet jij niet naar de mac, gore vethomp?
sowquote:Op vrijdag 28 september 2018 15:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat duurt meestal niet de hele dag, latente homo.
zijn er nog wel een paar hoor maar niet veelquote:Op vrijdag 28 september 2018 15:39 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat is de enige die ik gedoog.
Gaan we ineens genuanceerd lopen doen?quote:Op vrijdag 28 september 2018 15:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dat had ik allemaal wel door, maar die hele wereld en hoe hij gecreëerd is vond ik te ongeloofwaardig, dus al die gebeurtenissen die binnen die wereld plaatsvonden boeide me gewoon helemaal niets.
Dat zeg ik; die serie neemt zichzelf heel serieus is best zware kost, maar als het dan niet geloofwaardig overkomt dan doet het je gewoon helemaal niets.
Tuurlijk pest ik je een beetje met dat wijvengedeelte, maar dat is niet het hoofdpunt waarom ik deze serie niet zo leuk vond.
quote:Op vrijdag 28 september 2018 15:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat duurt meestal niet de hele dag, latente homo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |