Kanye?quote:Op vrijdag 28 september 2018 10:34 schreef napoleonfour het volgende:
Ook verklaarde hij dat als hij slaaf was geweest, hij ’was gevlucht, had gevochten of was vermoord’ en stelde dat er rond 1800 maar zo’n 800 slaven in de VS waren. The Fader corrigeert hem op de site van het blad, waar het aangeeft dat dat aantal rond de 3,9 miljoen ligt.
Kayne god
OH SHITquote:Op vrijdag 28 september 2018 10:35 schreef Buitendam het volgende:
Ik ben ondertussen aan seizoen 2 van Handmaids Tale begonnen.
Dat is een serie die qua niveau een maatje te groot is voor GGMM.
gayquote:Op vrijdag 28 september 2018 10:35 schreef Buitendam het volgende:
Echt hé. Wat denkt Roland wel niet?quote:Op vrijdag 28 september 2018 10:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
En nu bewust deze fout maken.
Wij trappen hier niet in, Roland.
Klinkt als een vrouwenserie.quote:Op vrijdag 28 september 2018 10:35 schreef Buitendam het volgende:
Die ja, ik maak ook wel eens fouten Roland.quote:
Maakt niks uit verder hoor, er kijken ook genoeg 'mannen' naar GTST!quote:Op vrijdag 28 september 2018 10:38 schreef Buitendam het volgende:
[..]
De hoofdrol is inderdaad voor een vrouw. Dus wat dat betreft zit je helemaal juist!
Wij allemaal Napoquote:Op vrijdag 28 september 2018 10:37 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Die ja, ik maak ook wel eens fouten Roland.
stage?quote:Op vrijdag 28 september 2018 10:39 schreef KingRoland het volgende:
Ik moet vandaag gedwongen goede tijden slechte tijden kijken
Er gaan schijnbaar ook 'mannen' naar de mac. Een echte vent eet havermout en bananen en geen 'franse frietjes', jankwijf.quote:Op vrijdag 28 september 2018 10:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maakt niks uit verder hoor, er kijken ook genoeg 'mannen' naar GTST!
Ik ga dan ook geen franse frietjes bestellen dus je hoeft niet meteen zo onzeker te doen hoor.quote:Op vrijdag 28 september 2018 10:43 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Er gaan schijnbaar ook 'mannen' naar de mac. Een echte vent eet havermout en bananen en geen 'franse frietjes', jankwijf.
Dwingen je (schoon)zussen je weer?quote:Op vrijdag 28 september 2018 10:39 schreef KingRoland het volgende:
quote:Op vrijdag 28 september 2018 10:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ga dan ook franse frietjes bestellen dus je hoeft niet meteen zo onzeker te doen hoor.
Waarom?quote:Op vrijdag 28 september 2018 10:39 schreef KingRoland het volgende:
Apple ook niet, tenminste lijkt me stugquote:Op vrijdag 28 september 2018 10:32 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Jazeker. En gemaakt zonder kinderhandjes.
topseriequote:Op vrijdag 28 september 2018 10:35 schreef Buitendam het volgende:
Je Italiaanse voorbeeld is gister, terwijl hij lag op een 23-jarige Poolse, overleden.quote:Op vrijdag 28 september 2018 11:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
kon niet zo snel wat vinden maar zou voor alle 4 toch wel de deur open doen
mooie dood, maar wie bedoel je?quote:Op vrijdag 28 september 2018 11:09 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Je Italiaanse voorbeeld is gister, terwijl hij lag op een 23-jarige Poolse, overleden.
Vrijwillig naar een stel boze jaloerse wijven gaan zitten kijkenquote:Op vrijdag 28 september 2018 10:35 schreef Buitendam het volgende:
er is altijd baas boven baas, wel wat jong gestorvenquote:Op vrijdag 28 september 2018 11:13 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)ood-playboy-maurizio
dan weet je dus niet waar het over gaatquote:Op vrijdag 28 september 2018 11:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vrijwillig naar een stel boze jaloerse wijven gaan zitten kijken
vrouwen op vakantie zijn sowieso makkelijke slachtoffersquote:Op vrijdag 28 september 2018 11:15 schreef Saind het volgende:
Als dat lukt met zo'n kop is er toch nog hoop voor ons
Dat is absoluut waarquote:Op vrijdag 28 september 2018 11:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
vrouwen op vakantie zijn sowieso makkelijke slachtoffers
quote:Op vrijdag 28 september 2018 11:13 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)ood-playboy-maurizio
Geld compenseert veel.quote:Op vrijdag 28 september 2018 11:15 schreef Saind het volgende:
Als dat lukt met zo'n kop is er toch nog hoop voor ons
Ga lekker janken.quote:Op vrijdag 28 september 2018 10:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Mooi man. Een spelletje waar de enige update is dat Messi zijn haar er iets gestroomlijnder uitziet
Welk jaar was het dat ze maakten dat je 360 graden kon sturen ipv maar in 8 richtingenquote:
10 was dat geloof ikquote:Op vrijdag 28 september 2018 12:15 schreef Saind het volgende:
[..]
Welk jaar was het dat ze maakten dat je 360 graden kon sturen ipv maar in 8 richtingen
Dat was wel vooruitgang
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |