Ik geloof dat het een hoax was van de VK? Je kan je ook afvragen wat ras nou echt is. Je kan betwisten dat het louter het menselijk ras is, of dat we in de hoek zitten van Sforza.quote:Op vrijdag 28 september 2018 10:12 schreef Saind het volgende:
[..]
Wat is jouw professionele mening over Grapperhaus die ras wil meenemen bij verstrekken van wapenverlof
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:
Speelde het laatst en er is toch wel veel veranderdquote:Op vrijdag 28 september 2018 10:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Mooi man. Een spelletje waar de enige update is dat Messi zijn haar er iets gestroomlijnder uitziet
als je het vergelijkt met godenversie '98 wel jaquote:Op vrijdag 28 september 2018 10:20 schreef Saind het volgende:
[..]
Speelde het laatst en er is toch wel veel veranderd
Helemaal kapot gespeeld op de playstationquote:Op vrijdag 28 september 2018 10:21 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
als je het vergelijkt met godenversie '98 wel ja
Wat kost dat ding? 70 euro?quote:Op vrijdag 28 september 2018 10:20 schreef Saind het volgende:
[..]
Speelde het laatst en er is toch wel veel veranderd
beter haal je pocophone f1quote:Op vrijdag 28 september 2018 10:26 schreef Buitendam het volgende:
Ik zou wel een Fairphone willen, daar ik een gevoelige jongen ben.
Is dat die telefoon waar je dingen kan toevoegen en verwijderen als upgrade?quote:Op vrijdag 28 september 2018 10:26 schreef Buitendam het volgende:
Ik zou wel een Fairphone willen, daar ik een gevoelige jongen ben.
Dik varken.quote:Op vrijdag 28 september 2018 10:31 schreef maxi-mus het volgende:
Ga straks even naar de mac denk ik.
Jazeker. En gemaakt zonder kinderhandjes.quote:Op vrijdag 28 september 2018 10:31 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Is dat die telefoon waar je dingen kan toevoegen en verwijderen als upgrade?
Ik type per ongeluk 7 ook ik maak fouten lenny.quote:Op vrijdag 28 september 2018 10:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zondag naar de kerk? Of heb je je act laten vallen na je blunder van laatst?
per ongelukquote:Op vrijdag 28 september 2018 10:32 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik type per ongeluk 7 ook ik maak fouten lenny.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |