Ja qua broeken geef ik je gelijk. Die moeten perfect zitten.quote:Op vrijdag 28 september 2018 08:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wil broeken eigenlijk altijd passen, bestel verder wel veel online ja. Hebben niet zoveel keus in Leeuwarden maar meestal Men at workshop, Fivty Six of Leads.
Eens met JC.quote:Op vrijdag 28 september 2018 08:42 schreef JanCees het volgende:
De studenten vinden ook dat het college van bestuur van de UvA te weinig doet om de universiteit diverser te maken. Vooral vergeleken met de Vrije Universiteit in Amsterdam is de UvA te wit, zeggen ze.
opgekkrd met dit soort volk
Wat een dik varken is Theo toch geworden.quote:Op vrijdag 28 september 2018 08:40 schreef JanCees het volgende:
[ afbeelding ]
dit moet wel een godenboek worden
ja goeie bast he genotquote:Op vrijdag 28 september 2018 08:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat een dik varken is Theo toch geworden.
Kritisch denken is verboden daar bij Havana aan de Spuistraat?quote:Op vrijdag 28 september 2018 08:42 schreef JanCees het volgende:
De studenten vinden ook dat het college van bestuur van de UvA te weinig doet om de universiteit diverser te maken. Vooral vergeleken met de Vrije Universiteit in Amsterdam is de UvA te wit, zeggen ze.
opgekkrd met dit soort volk
Ik ga niet eens zoeken.quote:Op vrijdag 28 september 2018 09:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Probeerde het net even te vinden op Youtube. Lijkt er niet op te staan.
Bespaar je de moeite. Ik ben messcherp. Als het er op had gestaan had ik het wel gevonden.quote:Op vrijdag 28 september 2018 09:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ga niet eens zoeken.
held.quote:Op vrijdag 28 september 2018 09:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Bespaar je de moeite. Ik ben messcherp. Als het er op had gestaan had ik het wel gevonden.
Wat is jouw professionele mening over Grapperhaus die ras wil meenemen bij verstrekken van wapenverlofquote:Op vrijdag 28 september 2018 09:25 schreef napoleonfour het volgende:
Opdonderen met die sociale studies bij het wetenschappelijk onderwijs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |