Dat gevoel is ook bij jou geheel wederzijdsquote:
Als het maar geen sushi is, dat vind ik wijvenvoedsel.quote:Op vrijdag 28 september 2018 15:11 schreef kapiteintje het volgende:
Wat zal ik vanavond eens eten?
Ik heb wel zin in Aziatisch.
Pekingeendquote:Op vrijdag 28 september 2018 15:11 schreef kapiteintje het volgende:
Wat zal ik vanavond eens eten?
Ik heb wel zin in Aziatisch.
Liever de mensen die het pand gaan ontruimen, lekker met de lange lat meppen op links deugvolk.quote:Op vrijdag 28 september 2018 15:14 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil 1 van deze gasten zijn, beetje kijken hoe straks krakerstuig wordt ontruimd in Amsterdam
Als ik geen zin heb om te koken maak ik het wel eens. De diepgevroren eend van de toko is oprecht best goed. Wat groente snijden en van die pannekoekies erbij, mega lekkerquote:Op vrijdag 28 september 2018 15:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
wel gegeten uiteraard, maar nog nooit zelf gemaakt
https://twitter.com/nicolaibrannan/status/1045661132852285440quote:Op vrijdag 28 september 2018 15:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Liever de mensen die het pand gaan ontruimen, lekker met de lange lat meppen op links deugvolk.
is dat gekraakt dan, is op de Singel toch?quote:Op vrijdag 28 september 2018 15:14 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil 1 van deze gasten zijn, beetje kijken hoe straks krakerstuig wordt ontruimd in Amsterdam
maar die al voorbereid dan die eend?quote:Op vrijdag 28 september 2018 15:16 schreef Saind het volgende:
[..]
Als ik geen zin heb om te koken maak ik het wel eens. De diepgevroren eend van de toko is oprecht best goed. Wat groente snijden en van die pannekoekies erbij, mega lekker
jaquote:Op vrijdag 28 september 2018 15:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar die al voorbereid dan die eend?
zitten toch beide aan de singel denk ik?quote:Op vrijdag 28 september 2018 15:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
is dat gekraakt dan, is op de Singel toch?
Ik heb in Japan kilo's sushi weggewerkt. Genot.quote:Op vrijdag 28 september 2018 15:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als het maar geen sushi is, dat vind ik wijvenvoedsel.
Het schijnt dat Buitendam heel erg van sushi houdt.
Het herkennen van emoties is vanwege de aandoening van GGMM bijna onmogelijk. Jij en ik zien de diepere lagen van zo'n serie maar Handmaids Tale is gewoon geen serie om met een kaart vol smileys die de emoties weegeven te kijken. Vandaar ook de heftige reactie van GGMM.quote:Op vrijdag 28 september 2018 14:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
niet goed vinden is ook prima maar als je vindt dat het over boze jaloerse wijven gaat heb je het gewoon niet begrepen
UVA zit door de hele stad zo'n beetje maar dit is de Singelquote:Op vrijdag 28 september 2018 15:20 schreef skysherrif het volgende:
[..]
zitten toch beide aan de singel denk ik?
ben niet heel bekend in amsterdam echter
Een serie over veel verschillende emoties dus.quote:Op vrijdag 28 september 2018 15:24 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het herkennen van emoties is vanwege de aandoening van GGMM bijna onmogelijk. Jij en ik zien de diepere lagen van zo'n serie maar Handmaids Tale is gewoon geen serie om met een kaart vol smileys die de emoties weegeven te kijken. Vandaar ook de heftige reactie van GGMM.
Nee, dat is de oppervlakkige bovenlaag. Het verhaal begint pas daarna.quote:Op vrijdag 28 september 2018 15:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een serie over veel verschillende emoties dus.
Vrouwenserie dus.
Niks mis met sushi, maar dat ga ik vanavond niet eten.quote:Op vrijdag 28 september 2018 15:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als het maar geen sushi is, dat vind ik wijvenvoedsel.
Het schijnt dat Buitendam heel erg van sushi houdt.
Hoezo kun je geen pekingeend bestellen danquote:Op vrijdag 28 september 2018 15:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Goed idee, maar ik ga denk ik bestellen dus dat zal lastiger worden.
Leg uit, waar gaat dat verhaal over!quote:Op vrijdag 28 september 2018 15:27 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nee, dat is de oppervlakkige bovenlaag. Het verhaal begint pas daarna.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |